Η ζωγραφιά είναι έργο του Michaelaggelo και βρίσκεται στην Capella Sixtina στο Βατικανό. Η ζωή δεν έχει την απαίτηση να είμαστε συνεπείς, καλοί, υπομονετικοί, εξυπηρετικοί, κακοί, άσπλαχνοι, θυμωμένοι, ορθολογιστές, συναισθηματικοί, απερίσκεπτοι, στοργικοί, βιαστικοί, δεκτικοί, νευρωτικοί, προσεκτικοί, δύσκαμπτοι, ανεκτικοί, σπάταλοι, πλούσιοι, καταπιεσμένοι ευγενικοί, άρρωστοι, διακριτικοί, αστείοι, τεμπέληδες, υγιείς, πλεονέκτες, όμορφοι, αντιδραστικοί, ανόητοι, αλτρουιστές, αγχωμένοι, μεγαλόψυχοι, ηδονιστές, φιλόπονοι, εκμεταλευτές, διορατικοί, ιδιότροποι, σοφοί, εγωιστές, θύματα ή ότι άλλο.......
Η ζωή, ωστόσο, απαιτεί να ζούμε με τις συνέπειες των επιλογών μας....
17 σχόλια:
Κι αν οι συνέπειες δεν προέρχονται από κακές επιλογές;
Μμ;
;-)
Γλαρένιες αγκαλιές
... αλλά από κακή τύχη;
Μπααα... τα πολλά τα ελέγχουμε. Ελάχιστα ελέγχει η τύχη. Κι αυτήν λένε εμείς την φτιάχνουμε. Πάντως η ζωή είναι όμορφη... ενίοτε και κουκλάρα. Αρκεί να ξέρουμε να βρίσκουμε την ευτυχία στα απλά... :)
Μη με κράξετε σαν την κόρη μου, που είμαι αισιόδοξη!;)
Αγαπητή μου φίλη, λυπάμαι που για πρώτη φορά δε θα συμφωνήσω μαζί σου, αλλά δε συμβαίνει πάντα αυτό που λες. Δεν είναι πάντα επιλογή μας οι συνέπειες που υφιστάμεθα. Το θέμα είναι (νομίζω) αν εμείς υπηρετούμε με συνέπεια τις επιλογές μας.
Συχνά πιστεύουμε,
ότι επιλέγουμε τα σωστά.
Κι ως εδώ καλά, άν οι επιλογές μας είναι οι ιδανικότερες
για τη ζωή μας.
Τι γίνεται όμως,
αν επίσης πιστεύουμε
ότι έχουμε διαλέξει τα καλύτερα,
ενώ στ αλήθεια έχουμε επιλέξει
λάθος δρόμο και οδηγούμε
το όχημα του βίου μας πάνω σ' ένα τσιμεντένιο τοίχο - το τεράστιο λάθος- με διακόσια χιλιόμετρα την ώρα;
Πιο "ασθενοφόρο", ποια "ιατρική ομάδα" θ' αναλάβει να ράψει τις πληγές, να διορθώσει τα τραύματα, μία λύση μόνο υπάρχει:
Εμείς. Εμείς το "ασθενοφόρο". Εμείς "και η ιατρική ομάδα".
Εμείς το μαχαίρι.
Εμείς οι πληγές και ο πόνος.
Εμείς η ικανότητα της επούλωσης.
Εμείς θα εκπορεύσουμε τη διδαχή.
Τις θερμές καληνύχτες μου,
ο γιάννης
ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ (ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ)
Είσαι, είσαι, είσαι καλά;
Μου φαίνεται πως χάθηκες για ακόμα μια φορά
Ή μήπως, μήπως, μήπως δεν είδες
Τ' απαγορευτικά και τις μεγάλες πινακίδες
Που δείχνουνε το δρόμο
(εκεί θα πρέπει να κοιτάς)
σε μέρη που δεν πήγανε δεν θα 'πρεπε να πας
Άμα θέλεις θαλπωρή και όχι γνώση
Γύρνα πίσω ταξιδιώτη…
Ξύπνα, ξύπνα, ξύπνα ξημέρωσε
Το φως το μονοπάτι προς τα πίσω σου φανέρωσε
Σκέψου, σκέψου, αν θα περάσεις
Το έγκλημα της Σκέψης εάν θες να διαπράξεις
Να μην ξαναφύγεις από εκείνη την πόλη
Κοίτα πόσο βολεμένοι είναι εκεί όλοι
Άμα θέλεις θαλπωρή κι όχι γνώση
Γύρνα πίσω ταξιδιώτη…
Ταξιδιώτη δρόμος δεν υπάρχει
Τον δρόμο τον φτιάχνεις περπατώντας
@ghteytia: η αλήθεια είναι πως κι εγω μέχρι να καταλήξω πως εγώ ορίζω τον εαυτό μου (φυσικά υπάρχει και η τύχη, αλλά δεν ανακατεύετε τόσο συχνά, όσο ίσως θέλουμε να πιστεύουμε) έβρισκα πάντα άλλους φταίχτες. Ισως πονούσα και παραπάνω απ΄ ότι άξιζε στο ... "τραύμα"
Χαίρομαι που οι κεραίες μας λαμβάνουν ίδια σήματα...
@Βασίλης Αδαμόπουλος: Φυσικά και αυτό είναι το θέμα. Και την επιλογή πως την έκανες; Αξίζει να την υπηρετήσεις; Αν ναι, δεν υπάρχουν αλήθεια συνέπειες.
Οι ήρωες αυτό κάνουν: υπηρετούν επιλογές χωρίς να νοιάζονται για τις συνέπειες... όσο ακριβά κι αν τις πληρώσουν...
Να δεις που στο βάθος πάλι θα συμφωνήσουμε... :-)
@Γιάννης Φιλιππίδης: αν έχουμε κάνει λάθος, θα πρέπει να μαζέψουμε τα τραυματά μας (αν γλιτώσουμε τον θάνατο. Τα 200 δεν είναι παίξε-γέλασε).
Αν έχουμε και αδελφή νοσοκόμα να μας περιποιείτε δεν θα αρνηθούμε ε;
Ναι: εμείς το μαχαίρι
Ναι: εμείς ο πόνος κι η πληγή
Ναι: στην επούλωση
Ναι: στην σοφία του σφάλματος.
Συμφωνούμε! Την καλημέρα μου
@an205: Δεν το ήξερα! Πολύ καλό!
Την φράση την ήξερα από ένα ποίημα του Antonio Machado και με μεγάλη μου έκπληξη την βλέπω σε ... τραγούδι, το οποίο και θα ψάξω να βρω.
Σε ευχαριστώ !!!
η ζωή δεν έχει απαιτήσεις από εμάς. Εμείς έχουμε από εκείνη...
Ωραίο και σωστό
Απαιτήσεις δεν έχει αλλα οι συνέπειες συνέπειες ...
Χμμμ...
Θέμα μεγάλο άνοιξες.
Δεν είναι επιλογή μου να υποκύπτω στις απαιτήσεις της ζωής, όπως της έρχονται.
Όταν όμως υποκύψω, τότε η μόνη λύτρωση είναι να φανώ συνεπής στις δικές μου επιλογές.
Άλλωστε, και η ζωή που απαιτεί, δικιά μου είναι.
@σπύρος σεραφείμ: αν δεν είχε απαιτήσεις η ζωή δεν θα εξέλισσε τα είδη της... ζητάς σου δίνει, της δίνεις. Το ότι εμείς έχουμε παραπάνω απαιτήσεις απ΄αυτά που μπορεί να μας δώσει, είναι ένα θέμα. Πάντως τις συνέπειες των επιλογών πρέπει να τις δεχόμαστε, δεν είναι έτσι;
@trelofantasmeni: έτσι, έτσι είναι.
Καλωσόρισες
@Αγγελος Σπύρου: θέμα μεγάλο άνοιξα, σωστά τοποθετήθηκες ;-)
Συμφωνώ λοιπόν
@antiple
Την καλησπέρα μου…
@an205
Κι η θαλπωρή μ’ αρέσει
και η γνώση…
και ταξιδεύω πολύ…
….αλλά δεν οδηγώ
(όραση = τοπίο στην ομίχλη)
….άρα δεν ακολουθώ
πινακίδες που αναφέρονται
σε οδηγούς…
….όσο γι αυτές στις πόρτες….
…κατά βούληση…
….τις καλησπέρες μου…
Δημοσίευση σχολίου