
.... Ευχαριστώ την καλή μου μοίρα γιατί πέρασα τη ζωή μου απαλλαγμένος από ρυπαρότητα και λαιμαργία.
Γιατί είδα το μεγάλωμα των παιδιών μου, το πρώτο τους ψέλλισμα, περπάτημα, παιχνίδι, ερώτημα, γέλιο και ερωτικό σκίρτημα.
Γιατί διατήρησα ακέραιη την ευαισθησία μου για την άνοιξη και το ελαφρό αεράκι της, για το μουρμούρισμα του ρυακιού πλάι στο σπίτι, για το τραγούδι των πουλιών στο δάσος.
Γιατί δεν συμμετείχα στα κουτσομπολιά του κακοήθη γείτονα.
Γιατί ήμουν ευτυχισμένος στην αγκαλιά του συντρόφου μου και γιατί ένιωσα το ρεύμα της ζωής μέσα μου.
Γιατί στους δύσκολους καιρούς, δεν έχασα τον προσανατολισμό μου και γιατί η ζωή μου είχε νόημα. Κι αυτό, επειδή πάντα άκουγα τη φωνή μέσα μου που έλεγε: "Μόνο ένα πράγμα έχει σημασία: να περάσεις τη ζωή σου με υγεία και ευτυχία. Ακολούθησε τη φωνή της καρδιάς σου, ακόμα κι αν σε οδηγεί έξω απ΄το μονοπάτι των άτολμων ψυχών. Να μη γίνεσαι σκληρός και να μην πικραίνεσαι, όταν η ζωή καμιά φορά σε βασανίζει".
Και στη σιγαλιά του δειλινού, μετά τη δουλειά της ημέρας, όταν κάθομαι στο λιβάδι μπροστά στο σπίτι, με το παιδί μου και τη γυναίκα μου ακούγοντας την ανάσα της φύσης, φτάνει στ΄αυτιά μου μια μελωδία, η μελωδία του μέλλοντος: "Εκατομμύρια άνθρωποι εσείς, σας αγκαλιάζω, μ΄ένα φιλί για όλο τον κόσμο". 

Τότε νιώθω τη φλογερή επιθυμία να μάθει κάποτε αυτή η ζωή να διεκδικεί τα δικαιώματά της και να αλλάξει τη νοοτροπία των σκληρών και δειλών ψυχών που κάνουν τα κανόνια να βροντούν. Το κάνουν αυτό, μόνο και μόνο επειδή η ζωή τους ξέφυγε μέσα απ΄τα χέρια.
Και αγκαλιάζω τον γιό μου που με ρωτάει: "Πατέρα ο ήλιος έφυγε. Που πήγε; Θα ξαναγυρίσει γρήγορα;" Και του απαντώ: "Ναι γιέ μου! Θα ξανάρθει γρήγορα να μας ζεστάνει".
Απ΄το βιβλίο του Βίλχελμ Ράιχ: Ακου Ανθρωπάκο
14 σχόλια:
Μετά από αυτό, έτσι και διανοηθείς να μας αφήσεις για διακοπές το καλοκαίρι, αλίμονό σου!!! Θα δώσω κι εγώ ραντεβού το Σεπτέμβρη.
@Βασίλης Αδαμόπουλος: την ώρα που σου άφηνα σχόλιο, άφηνες και εσυ στο δικό μου!
Μόνο για δυό βδομάδες θα σας αφήσω... τώρα που σας βρήκα!!!
Τί όμορφο! Και τι μου θύμισες... χρόνια πίσω με ταξίδεψες. Να 'σαι καλά που τους θυμήθηκες και μάλιστα με μοναδικό τρόπο. Θέλω να το ξαναδιαβάσω αυτό το βιβλίο για να δω αν θα μου δημιουργήσει τα ίδια αισθήματα ενθουσιασμού και συγκίνησης, όπως τότε.
Ελπίζω να μη φύγεις τώρα που έρχομαι εγώ... ;)
@ghteytria: τώρα που σας βρήκα δεν πάω πουθενά... δεν είπαμε;
Μόνο δυό βδομαδούλες, για διακοπές.
Εξαιρετικό το απόσπασμα
Η πληρότης της οικογένειας μέσα από την ό,ποια καθημερινότητα. Το συνταίριασμα πάνω απ' όλα με το σύντροφο, που κάθε τι μικρό γίνεται μεγάλο και ουσιαστικό.
Γλαρένιες αγκαλιές
Καλά να περάσεις!
@φύρδην-μίγδην: όλο το βιβλίο είναι καταπληκτικό. Αν δεν το έχεις διαβάσει στο συνιστώ. Θα σου αρέσει.
@Βασίλη δεν θα φύγω πριν τις 6 Αυγούστου. Λες για καλό και για κακό να πάρω και ένα laptop;)
Ρε γαμώτο...
Πρώτα πρέπει να διαβάζω κάποια τέτοια αποσπάσματα
και μετά να ψάχνω απαντήσεις στις βλακείες που με απασχολούν κατά καιρούς
και με σέρνουν προς τα πίσω...
Μου άρεσε πολύ καλή μου adiple.
:)
Πω πω! Χρόνια πίσω με γύρισες,τότε που νέα παιδιά τον διαβάζαμε μετά μανίας!
Εξαιρετικά ζωογόνο να γυρίζουμε στα αναγνώσματα της νιότης!
Να'σαι καλά κορίτσι μου!
@Αγγελος Σπύρου: τώρα αν σου πω ότι όταν το αντέγραφα σε είχα στο μυαλό μου, γιατί το ύφος του σου πάει γάντι;
Ορεξη να έχεις να διαβάζεις και εδω είμαι εγω.
Είσαι αυθεντικός την κάθε στιγμή κι αυτό είναι που μετράει. Και αν πισωγυρίζεις δεν θα χαθείς. Ισα που παίρνεις και φόρα να πας γρηγορότερα μπροστά.
@Ροδούλα: χαίρομαι που σου άρεσε και που σε γύρισε πίσω. Τα βιβλία που είχαμε διαβάσει παλαιότερα, μας δίνουν τελείως άλλα πράγματα όταν διαβαστούν χρόνια μετά.
Προσωπικά κάποια απ΄τα βιβλία τα διαβάζω πολύ πολύ συχνά. Δεν τα βάζω καν στη βιβλιοθήκη. Τα έχω δίπλα μου στο κομοδίνο. Μόνο που είναι αυτά είναι πολλά και ο χρόνος μου λίγος...
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ!!!
Eίναι απλά εκπληκτικός ! Θυμάμαι που διάβασα για το κουτί του έρωτα που συγκέντρωνε ενέργεια απο ζευγάρια και μετά έκανε ψυχαναλύσεις. Φυσικά όπως πολλοί υπαρξιστές διώχτηκε και θεωρήθηκε τρελός απο πολλούς. Αυτο ειναι το κακό του ανθρώπου ότι δεν μπορεί να καταλάβει το αμφισβητεί.
Μόνο ένα πράγμα έχει σημασία: να περάσεις τη ζωή σου με υγεία και ευτυχία.
Το ίδιο ισχύει και για τις διακοπές σου...
@Σπύρος Σεραφείμ: αυτές οι 12 μέρες με κάνουν να αντέχω όλο τον Χειμώνα. Φαντάζεσαι να μην περάσω και καλά; ;-)
Ευχαριστώ, για τις ευχές σου!
Καλημερούδια
Δημοσίευση σχολίου