
Μου το άφησε η Κική, η κοπελιά του Δημήτρη, σχόλιο στο κείμενο που είχα γράψει για κείνον.
Άξιζε τον κόπο να γίνει ανάρτηση η κατάθεση της καρδιάς της:
Πρίν δυόμιση χρόνια πήραν τον Δημήτρη, 31 Ιουλίου 2005.
Μιά απόφαση που πολλούς βόλευε να γίνουν έτσι τα πράγματα, 13 χρόνια και 9 μήνες.
Η κλούβα φεύγει για Τρίκαλα μαζί με τον Δημήτρη και απο κει και πέρα ξεκινάει και ο γολγοθάς όλων μας, μα πιό πολύ του Δημήτρη. Από την πρώτη μέρα μέχρι και σήμερα φωνάζει πως είναι αθώος, αλλά κανείς δεν τον ακούει, κανείς δεν θέλει πραγματικά να ψάξει για την αλήθεια.
Δικαστές-Εισαγγελείς κλείνουν τα μάτια και τ΄αυτιά σε μιά αλήθεια.Κανείς δεν θέλει να δικάσει την υπόθεση Διφωνίδη. Γιατί; Από αναβολή σ΄αναβολή.
Μια δικαιολογία απο την άλλη μεριά και η αναβολή γίνεται δεκτή και κείνος ακόμα στην φυλακή να περιμένει να εκδικαστεί η υποθεσή του. Ως πότε;
Έχουν περάσει δυόμιση χρόνια κι ακόμα το Εφετείο δεν έχει γίνει.Σ΄ένα χρόνο ο Δημήτρης βγαίνει,θα έχει εκτίσει την ποινή του για κάτι που δεν έχει κάνει.
Αλλά ποιός θα του δώσει αυτά που έχασε τόσα χρόνια. Ποιός θα του χτίσει τα όνειρα που κάποιοι του γκρέμισαν; Κανείς! Γιατί κανείς δεν μπορεί να γυρίσει το χρόνο πίσω. Τελικά όποιος φοράει στολή έχει περισσότερα δικαιώματα στην ζωή. Μπορεί να κατηγορήσει όποιον θέλει να πεί όσα ψέματα θέλει να καταστρέψει ανθρώπους χωρίς να τον κατακρίνει κανείς και προπαντώς να τον πιστέψουν όλοι. Γιατί πολύ απλά φοράει μιά στολή.
Περάσαμε πολύ δύσκολες ημέρες όλοι και ακόμα περνάμε. Θυμάμαι τον Δημήτρη να με ρωτάει πως είναι έξω ο κόσμος, τι έχει αλλάξει και τι έχει μείνει ίδιο. Τα Χριστούγεννα τι χρώματα έχουν οι δρόμοι που είναι στολισμένοι. Δυόμιση χρόνια προσπαθεί να δει μέσα από τα δικά μας μάτια. Και παρ΄ όλα αυτά έχει ακόμα υπομονή πως κάποια μέρα κάτι θα γίνει και θα λάμψει η αλήθεια.
Πόση υπομονή και δύναμη χρειάζεται άραγε για να αντέξεις κάτι τέτοιο; Κι όμως ο Δημήτρης την έχει και δίνει και σε μας. Από τότε που έφυγε χάσαμε κάποιους ανθρώπους, τις δυό του γιαγιάδες που φύγανε απο τον καημό τους, τον πατέρα μου... Δεν μπόρεσε κανέναν να δει για τελευταία φορά. Ανίψια που γεννήθηκαν και δεν έχει γνωρίσει. Κι όλα αυτά γιατί ο κ. Τ.......... υποστηρίζει οτι έχει πυροβοληθεί απο τον Δημήτρη κι ας μην τον αναγνώρισε την πρώτη φορά και ας μην είναι δικά του τα αποτυπώματα που έχουν βρεθεί και ας τον έχουν δει σε άλλο μέρος την ώρα του συμβάντος και τόσα άλλα που κανείς δεν θέλει να τα δει.
Το Εφετείο έχει οριστεί για τις 21 Ιανουαρίου, σε μία βδομάδα,ας γίνει επιτέλους κάτι. Ας βρει κάποιος την αλήθεια.
Ευχαριστώ όλους όσους είναι δίπλα στον Δημήτρη όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα τον θείο του το Γιάννη που του έχει σταθεί σαν πατέρας απο την πρώτη στιγμή, την θεία του την Άννα που έχει περάσει τόσα και είναι ακόμα δυνατή,την Μάρα!!! Για την μάνα του τι να πω δεν έχω λόγια! Δημήτρη θα σε περιμένω όσο χρειαστεί να φτιάξουμε το σπίτι που έχουμε ονειρευτεί χωρίς κάγκελα.
Σ΄ ΑΓΑΠΩ!
ΚΙΚΗ
83 σχόλια:
Καλημέρα Αλεξάνδρα . . ,
Τι να πω πραγματική φρίκη να πας φυλακή για κάτι που δεν έχεις κάνει, ευχομαι τουλάχιστον στο εφετείο να πάνε ολα καλά :) Και οταν γίνει και μάθεις κάτι να το ποστάρει..
Περαστικά και ευχες στο Νίκο . . . φιλια :)
Καλημερα και απο μενα ...παρακολουθησα την ιστορια του Δημητρη σιωπηλα..
ελπιζω ολα να πανε καλα
και ειμαι σιγουρη πως ξερει πως δεν ειναι μονος ...
ολη αυτη η αγαπη ειναι τοσο μα τοσο θετικη ενεργεια ..που ψιθυριζει στο συμπαν ..
γιατι η αγαπη του ερωτα κινει βουνα κι αγαπη του κοσμου τα βαζει στη θεση τους..!!
σε φιλω Αλεξ καλη σου μερα!
η δικαιοσύνη έχει τα μάτια κλειστά!
πόσοι και πόσοι έχουν άδικα καταδικαστεί;
κάποιοι για να κλείσουν υποθέσεις βγάζουν ποινές τυπικά!
μπράβο στην Κική για την δύναμη να σου γράψει και σ'εσένα που το δημοσίευσες
καλή σου μέρα
Οργή. Είναι η μόνη λέξη που μου έρχεται στο νου.
Ανθρωποι κλεισμένοι στα κάγκελα του μυαλού τους και πως να τους πολεμήσεις. Φτάνει η αγάπη για να λυτρωθείς άραγε;
Καλή σου μέρα Αλεξάνδρα. Ολα θα πάνε καλά. Πίστη και υπομονή για όλα τα γκρίζα
@lockheart: απορώ με το σύστημα της δικαιοσύνης. Θέλω να δω τι θα πουν όταν βγει αθώος; Συγνώμη κάναμε λάθος; Τραγικό λάθος;
Δεν ξέρω μα η πολύ δημοκρατία όταν δεν έχει χτιστεί πάνω στην ωριμότητα των πολιτών της - λέμε τώρα ανέκδοτα - είναι φασισμός άλλης μορφής πιο επικίνδυνης και ίσως χειρότερης...
Συγνώμη που δεν έχω έρθει απ΄τα μέρη σου τις τελευταίες μέρες μα ξέρεις τον λόγο.
Φιλιά καλέ μου
@talisker: είσαι κούκλα! τι όμορφα που το έγραψες!!! "γιατι η αγαπη του ερωτα κινει βουνα κι η αγαπη του κοσμου τα βαζει στη θεση τους..!!"
Δεν προσθέτω τίποτα! Μόνο την σκέψη μας να δώσουμε του Δημήτρη την Δευτέρα που μας έρχεται! Να πάνε όλα καλά και να τελειώσει για κείνους ο εφιάλτης που ζουν.
Φιλιά καλή μου
@melomenos: και σε εσας που αγκαλιάσατε στην σκέψη σας τον Δημήτρη.
Μακάρι να πάνε όλα καλά!
Καλό σου βράδυ.
Σε ευχαριστώ
@freedula: ναι έτσι νιώθω κι εγω: οργή.
Μην χάσει τίποτα απ΄αυτά που είναι μπρος μας. Μονο αυτό. Τα άλλα τα έχασε. Ουτε 1000 συγνώμες δεν φτάνουν για ότι πέρασε κι ακόμα περνάει. Κι εκείνος και τόσοι άλλοι...
Κι ωστόσο οι απατεώνες κυκλοφορούν ελεύθεροι...
Δικαιοσύνη αυτό ζητάει. Την αλήθεια να λάμψει και να τυφλώσει όλους αυτούς που σκόπιμα και αδικαιολόγητα τον κατηγόρησαν.
Να έχουν εκείνοι την τύχη που τους αξίζει. Κι ο Δημήτρης την ελευθερία που άδικα του στέρησαν
Χμμ, σε μια πατρίδα στρεβλή που κυβερνάνε η κρατική ομερτά, και η συγκάληψη των πολλών δις λογαριασμών, η ενημέρωση που εγκληματικά ψεύδεται, τα ραδιόφωνα και τα οικονομικά συγκροτήματα, τα ανερυθρίαστα πρόσωπα, ποιος να ακούσει, έναν μόνο άνθρωπο, όσο κι αν φωνάζει… προέχουν άλλα εφετεία, ναρκοέμποροι που βιάζονται να ξανακάνουν την ίδια δουλειά, άλλοι, που ‘χουνε βρει «καλή έδρα», άλλοι που χουν γράψει περιουσίες στους σταρ δικηγόρους που ξέρουν να ψιθυρίζουν….
Κουράγιο στο Δημήτρη και στην Κική μονάχα. Και στους ανθρώπους, που βρέθηκαν, ακόμα και προς δική τους έκπληξη, να λάμπουν, να παραστέκονται στα χρόνια, υπομονή και αγώνας…. Κι ας παλέψουν μέσα τους, να μη ξεχάσουνε τα ακριβά τους όνειρα…
@γιάννης φιλιππίδης: πως αφήσαμε έτσι την χώρα μας; πως αντιστρέψαμε τις αξίες της ζωής; γιατί δεν σεβαστήκαμε τόσο αίμα που έχει χυθεί απ΄τους προγόνους μας για ιδανικά...
Που την ψάχνουμε την ευτυχία;
καλησπερα αλεξανδρα μου γλυκια..
πρωτα να σου ευχηθω περαστικα στον συζηγο σου..ολα καλα θα πανε ειμαι σηγουρη και εσυ θα βρεις την δυναμη να τα βγαλεις ολα περα..εισαι a bit like superwoman anyways!!! :))))
για τον δηλητρη και την κικη, τι να πει κανεις..ειναι πραγματικα τοσο ομορφο να βλεπεις ενα τετοιο love story να μεγαλωνει και να ριζωνει ακομη πιο πολυ μεσα απο καθε εμποδιο που συνεχεια βρισκεται μπροστα τους..και μεσα απο τοση αδικια...
με τοσες ευχες και τοσους κοσμος να τον στιριζουνε, ειναι σηγουρο (i have my fingers crossed!!!)πως η αληθεια επιτελους θα βγει και θα φανει..
σε φιλω γλυκα φιλεναδα μου..
σε θαυμαζω να ξερεις...μια συγχρονη και δυναμικη γυναικα που ακομη διατηρει ολα τα ευαισθητα στοιχεια της και το αποδυκνει συνεχεια με καθε τροπο..
καληνυχτα!
:)
Αλεξανδρα καλημερα
Λυπαμαι τοσο γι αυτο τον ανθρωπο!Αλλα αυτα ειναι τα συστηματα μας τι να πει κανεις η τι να κανει για στην οικογενεια του!Μονο να ευχομαστε μπορουμε.Ας παρει τις θετικες μας σκεψεις εκει που ειναι κι ας εχει κουραγιο για την αδικια που του γινεται.
Καλημέρα και περαστικά στον Νίκο.Για αλλή μια φορά σ'ευχαριστω...
Μαζεύουμε τις δυνάμεις μας για την Δευτέρα.ΠΡΕΠΕΙ να γίνει η δίκη!!!
Ο Δημήτρης ρωτάει για όλους εσάς και το νιώθει οτι τον έχετε πιστέψει.Πόσο σημαντικό είναι για εκείνον...
Φιλάκια adiplaki.Άννα.Κ
Μακάρι να τελειωσει η ιστορία με το παλληκάρι.Είναι αμαρτία και θα την πληρώσει αυτός που την έκανε.
Όταν κάποτε είχα πάει στον παπά-θύμιο(στους Αγίους Αναργύρους Ηλιούπολης)και είχαμε μιλήσει για την ιστορία του Δημήτρη μου είχε τα εξής.Πρώτα πρέπει να εξαντλήσουμε όλες μας τις δυνάμεις και να κάνουμε ο,τι είναι δυνατόν,να παλέψουμε και να αγωνιστούμε και μετά να ζητήσουμε την βοήθεια του Θεού.Ήταν σοφά τα λόγια του...Άννα.Κ
@tzotza: θαυμάζω τόσο τα παιδιά, όσο και την οικογένεια που στέκεται δίπλα τους.
Και ντρέπομαι που η ελληνική δικαιοσύνη δεν εξασφαλίζει περιπτώσεις σαν κι αυτές. Το παλληκάρι σχεδόν έχει εκτίσει την ποινή για κάτι που δεν έχει κάνει κι αυτό γιατί οι άνθρωποι που τον κατηγορούν παίρνουν συνέχεια αναβολές. Δεν αφήνουν να εκδικαστεί η υπόθεση γιατί γνωρίζουν ότι δεν είναι ένοχος...
φιλιά καλή μου
@faraona: μόνο αυτό - δυστυχώς - μπορούμε να του δώσουμε: την θετική μας ενέργεια και τις καλές μας σκέψεις συντροφιά του την επόμενη Δευτέρα.
Και τις ευχές μας ότι όλα θα πάνε καλύτερα.
Καλή μας μέρα
@Αννα: στιγμή δεν νιώσαμε αλλιώς!
Ναι! πρέπει να γίνει η δίκη. Για να φανερωθεί η αλήθεια και να αναπνεύσει και πάλι αέρα ελευθερίας ο Δημήτρης. Να αναστηθεί και να αρχίσει να ξαναζεί, μαζεύοντας τα κομμάτια του.
Ολα θα πάνε καλά!
Θα δεις!!
@χελώνα: πόσες φορές δεν έχω αναρωτηθεί πως μπορούν και κοιμούνται άνθρωποι με λερωμένη την συνείδησή τους...
Μακάρι να γίνει η δίκη. Μόνο αυτό μπορούμε να ευχηθούμε.
@Αννα: ο Νίκος πονάει, μα είναι καλύτερα. Ο άνθρωπος που τον έριξε δεν παραδέχεται ότι έφταιγε. Τι πρωτότυπο ε;
Ο παπα Θύμιος διαβάζει τον γέροντα Παίσιο που είχε γράψει:
Να ζητάτε από το Θεό, αφού εσείς έχετε εξαντλήσει το ανθρωπίνως δυνατό για την υπόθεσή σας.
Με λεβεντιά να πηγαίνετε στον Θεό, όχι σαν κλαψιάρηδες ζήτουλες.
Και πράγματι πόσο δίκιο έχει!
Φιλιά καλή μου
υπομονή και
πλησιάζει η μέρα
αφήστε ήσυχο το "σύστημα"....
βλέπει dvd τώρα, δεν μπορεί....
Τί να πείς.
Δέν έχω λόγια, να περιγράψω πώς νιώθω.
Από αναβολή σε αναβολή τό εφετείο, γιατί?????
Γιά να μήν γίνει ρεζίλι ό αντιδικός???
Ενας αθώος στήν φυλακή και ένας ένοχος έξω!!!!!
Αισχος, ντροπή.
Εκεί που θά έπρεπε τό εφετείο να γίνει με διαδικασίες express για να αποδειχθεί ή αλήθεια.
Ενα τεράστιο μπράβο σε όσους του συμπαραστέκοντε με ΕΡΓΑ
Δημήτρη Κική σας εύχωμαι να χτίσετε, ένα σπίτι όλο φώς χρώματα και χαρές
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ...ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ..Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑ...Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΗΡΩΑΣ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΑΞΙΔΙ...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ,ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ...ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ...ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ...ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ...
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ...ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ(ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΕΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΝΙΩΘΩ)...ΜΑΓΑΛΩΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ,ΓΙΑΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ "ΤΑΞΙΔΙ" ΜΑΣ...ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...
adiplaki καλημέρα και πάλι!!Χάρηκα πολύ που σε είδα στο σχολείο σήμερα και ας ήμασταν και οι δύο με το κεφάλι γεμάτο έννοιες και αγωνίες!
Την καλημέρα μου σε όλους εσάς τους φ ί λ ο υ ς του Δημήτρη και μια προσευχή όλα να πάνε καλά την Δευτέρα...Άννα.Κ
Καλή επιτυχία στην δίκη.
Πόσοι άνθρωποι σαν τον Δημήτρη δεν έχουν δει την ζωή τους να φυλακίζεται άδικα.
Εύχομαι να αθωωθεί, εφόσον είναι αθώος.
Εύχομαι η ζωή να τον αποζημιώσει, για τα όσα στο μεταξύ έχει χάσει.
Αλεξάνδρα μου,
Καλό απόγευμα. Ήρθα σε σένα γιατί είδα ότι μας αρέσει και στις δύο ο δημοσιογράφος Χρήστος Μιχαηλίδης.
Πολύ ενδιαφέρον το ιστολόγιο σου. Όσον αφορά τώρα το θέμα που θίγεις εδώ είναι πολύ ευαίσθητο. Εγώ δεν θα σταθώ αν το συγκεκριμένο άτομο είναι αθώος ή ένοχος. Μπορεί να είναι αθώος, μπορεί όμως να είναι και ένοχος (από ότι είδα στο διαδίκτυο βρήκαν στα χέρια του πυρίτιδα). Αυτό δεν θα το κρίνουμε εμείς, θα το κρίνει το αρμόδιο θεσμοθετημένο Δικαστήριο. Είτε αθώος είναι όμως, είτε ένοχος, δικαιούται μια δίκαιη δίκη. Και δίκαιη δίκη σημαίνει ταχύτητα στην απονομή της δικαιοσύνης. Δυστυχώς αυτό στην Ελλάδα είναι όνειρο απατηλό. Και το βάρος το έχει κυρίως η Πολιτεία. Υπάρχει ανάγκη δικαστών (ναι είναι λίγοι και ο κόσμος δεν το ξέρει), ανάγκη δικαστικών υπαλλήλων (και αυτοί λίγοι), ανάγκη κτιριακής υποδομής (δεν υπάρχουν αρκετές αίθουσες για τη διεξαγωγή των δικών). Φορτώνουν τα πινάκια με απίστευτο αριθμό δικών που δεν μπορούν να γίνουν σε μια μέρα, οπότε αναβάλλονται. Μπανανία η Ελλάδα και σε αυτό τον τομέα...
Συγνώμη αν σε κούρασα.
Συμφωνώ με τη meropi κι επαυξάνω.
Καλησπέρα! :)
@an205: ...και βλέποντας το dvd αποκοιμήθηκε...
με δυό λέξεις είπες τόσα!
φιλιά
@alexis b: πραγματικά αηδία! Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να καθυστερούν έτσι την δίκη και μόνο στη σκέψη πως κάποιος μπορεί να είναι άδικα φυλακή...
@φαντασιόπληκτε: μόνο τις προσευχές μας και τις ευχές μας να πάνε όλα καλά μπορούμε να δώσουμε...
Καλά μας ταξίδια, συνταξιδιώτη!!!
Καλό βράδυ
@Αννα: να είστε δυνατοί! Μην λυγίσετε τώρα ε;
Εχετε τις προσευχές μας, την πίστη μας, την θετική μας ενέργεια!
Μακάρι, μακάρι να μην αναβληθεί...
@spitogata: Ας δικαιωθεί κι όλα θα μπουν στον σωστό δρόμο...
Καλό Σαβατοκύριακο
@meropi: καλωσόρισες στο διαδικτυακό μου σπίτι.
Τις αναβολές τις ζητούν οι αντίδικοι. Κι εκεί είναι το περίεργο. Την Δευτέρα είναι σίγουρο πως θα προσπαθήσουν και πάλι να πάρουν αναβολή.
Ολοι εμείς λοιπόν ευχόμαστε να μην τους δοθεί.
Αυτό και μόνο. Υπάρχουν τόσες αποδείξεις πως δεν το έκανε που απλά περιμένει την δίκη για να τις φανερώσει.
Φυσικά και ΔΕΝ με κούρασες. Ποτέ δεν με κουράζουν οι καλοπροαίρετες κουβέντες.
Πάλι καλά που εκπέμπει και πάλι ο Χρήστος Μιχαηλίδης.
Καλό Σαββατοκύριακο
@αγγελος σπύρου: Καλό σου βράδυ, καλέ μου, με όνειρα
καλημέρα φιλενάδα.
αναρωτιέμαι
ένας άνθρωπος που άδικα του λήστεψαν την ελευθερία
όταν βγει...
πώς θα μπορέσει ποτέ να πιστέψει
στο κράτος
στην αστυνομία
στις αρχές γενικότερα?
σωφρονισμός σαν του οργουελ το 1984.
να μην μένει ελεύθερη ανάσα...
με μια πίκρα στην ψυχή που δεν ξεδιψάει...
κουράγιο.
μικρή λέξη που μέσα της κρατάει πολλή δύναμη. όπως η αγάπη των δικών του. ευτυχώς για την αγάπη!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Δεν ξέρω αν έχεις διάθεση, αλλά αν θες και μπορείς έχεις πρόσκληση.
Φιλιά και αισιοδοξία!
Το χειρότερό μου είναι η ΑΔΙΚΙΑ. Υποφέρω με οποιαδήποτε μορφή αδικίας.
Αν ήμουν δικαστής και είχα βγάλει άδικη απόφαση θα είχα ΄΄αυτοκτονήσει΄΄. Και η αυτοκτονία για μένα δεν είναι αποδεκτή ΠΡΆΞΗ.
Αυτός ο άνθρωπος αν έχει ΤΥΧΕΙ αυτής της κατάστασης πέρα από την απόδειξη της αθωότητας αναγκάζομαι να του ευχηθώ και καλή ΤΥΧΗ.
Το έζησα με κάποιον πολύ δικό μου άνθρωπο μόνο που η ποινή ήταν ένα μήνα.
Αλλά αυτός ο άνθρωπος είχε πίσω δουλειά, οικογένεια και βρέθηκε για ένα μήνα σε … ΄΄περίεργο΄΄ περιβάλλον . ποιος τα επιστρέφει?
Τα καλύτερα για μεθαύριο. Σε μερικά θέματα, Ελλάδα-Ουγκάντα σημειώσατε Χ. Μπροστά σε τέτοια πράγματα, η οργή ξεπερνά τις λέξεις!Μακάρι να αποδοθεί δικαιοσύνη.
Εύχομαι από καρδιάς όλα να είναι περαστικά και οι στιγμές να ζωντανέψουν ξανά με την επιστροφή του.
Καληνύχτα και μην σταματήσεις να είσαι δυνατή.
@maya: Τι όμορφη πεταλούδα στο avatar σου!
την Παρασκευή μια έκπληξη με περίμενε, ίσως απ τις πιο συγκινησιακές που έχω ποτέ μου νιώσει...
Χίλιες σκέψεις έχουν έρθει απο τότε. Κι όλες καταλήγουν σε ένα ερώτημα: αφού όλοι τα ίδια νιώθουμε, τα ίδια ζηταμε απ΄τη ζωή για να είμαστε χαρούμενοι, γιατί βάζουμε τον εγωισμό μπροστα μας αντί για την αγάπη;
Ξέρω, ξέρω δεν θα πάρω ποτέ απάντηση. Ετσι ανόητοι είμασταν απο πάντα οι άνθρωποι.
Την Παρασκευή λοιπόν γνώρισα μια ηρωίδα. Μια μάνα που πονάει, μα που έχει πίστη και δύναμη. Πόσο κοντά της ένιωσα όταν την αγκάλιασα! Για λιγο οι σιωπές μας είπαν τα πάντα, και τα δάκρυα έδειξαν πως το ποτάμι της ψυχής δεν στέρεψε...
Μεγαλύτερη η τιμή απ΄όσο μου αξίζει...
Η σκέψη μου είναι μαζί της. Μαζί τους.
Ολα να πάνε κατ΄ευχή!!!
φιλενάδα? δεν μπορώ να σκεφτώ τιμή που δεν θα σου άξιζε. απλά.
ήμουν σίγουρη οτι θα γνωρίσεις την μητέρα του Δ. και η αισιοδοξία είναι απαραίτητη. εύχομαι να τελειώσει ο εφιάλτης σύντομα.
το άβαταρ το έφτιαξα μόνη μου! είναι πιο χαρουμενο. κι έχει και μυστικό. απο κοντά αυτά.
πολύχρωμη καλησπέρα
μα τι λέω
καληνύχτα πια
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
@freedula: θα προσπαθήσω να βρω 7+1
συγκινησιακές στιγμές του 2007.
Θα το κάνω από Δευτέρα.
Μέχρι την Δευτέρα δεν θέλω να αλλάξω την ανάρτηση.
Ολη μου η σκέψη θέλω να είναι κοντά τους.
Φιλιά
@maya on line: αχ φιλενάδα! Πόσο κοντά είναι οι καρδιές μας.
Δεν μπορείς να φανταστείς πως ένιωσα. Θα τα πούμε από κοντά αυτά...
Τέλεια η πεταλουδίτσα. Και νομίζω πως κάτι κατάλαβα....
Κρίμα που δεν βρεθήκαμε....
Καληνύχτα
@fourca: ότι χειρότερο είναι η αδικία.
Εσύ που το έζησες, ξέρεις!
Και δεν μιλάμε για ένα μήνα ε...
Οτι καλύτερο για την Δευτέρα.
Μόνο αυτό.
Μόνο...
@ελίζα: καλωσήρθες!
Ναι στα ζητήματα πολιτισμού, δημοκρατίας, δικαιωμάτων είναι περίεργα τα πράγματα...
Ας μην δοθεί άλλη αναβολή. Αυτό ζητούν....
Ευχαριστώ που πέρασες!
@takiz: δεν ξέρω, είναι παράξενο, μα σε νιώθω κοντά...
Χαίρομαι που πέρασες κι άφησες τις ευχές σου.
Μακάρι να πάνε όλα καλά.
Θα σας ενημερώσω την Δευτέρα. Και εύχομαι να είναι καλά τα νέα.
να καλησπερίσω..
σε πείσμα όλων των ηθικών και όλων των τάχα..
που ανάμεσά μας κυκλοφορούν..
δίποδα.. στον μαγικό ζωολογικό μας κήπο..
με λίγες λέξεις..
κουράγιο Δημήτρη.. κουράγιο Κική..
θα τα καταφέρετε..
κι αν είπαν.. κι αν κάνανε..
κι αν λένε.. κι αν κάνουν..
κουράγιο..
σε όσα αγαπάτε.. σε όσα σας αγαπούν..
κουράγιο..
@takhs: γεμάτη από αγάπη η καρδιά σου ξέρει, νιώθει...
Πάντα να είσαι, να είστε έτσι πλημμυρισμένη από αυτήν, να την αφήνετε να σας ταξιδεύει σε τόπους πρωτόγνωρους...
Πάντα αγαπημένοι!
Σε ευχαριστώ...
Mε την πολύχρονη εμπειρία μου να πω ότι είναι η χειρότερη περίοδος για κάποιον να βρίσκεται στο εδώλιο... Οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί, δεν πρέπει να αποδειχθεί η ενοχή σου 100%, αλλά εσύ να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.... Εύχομαι καλή επιτυχία. Μια νέα βδομάδα ξεκινάει αύριο.
@adaeus: έχεις σχέση με τον δικαστικό χώρο;
Δυστυχώς αλλά νομίζω πως έχεις δίκιο. Αντι να είσαι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίον, είσαι ένοχος...
Αύριο θα ξέρουμε...
Δικηγόρος... Ας είναι οι δικαστές που θα τύχουν ανοιχτά μυαλά! (Συνήθως στο Εφετείο υπάρχει εμπειρία).
@adaeus: τότε ξέρεις!
Αρκεί να μην δώσουν αναβολή...
Μόνο αυτό!
καλημέρα Αλεξάνδρα
ελπίζω σήμερα να λάβετε νέα ευχάριστα...
Alex!
κι εγω εδω!
Καλημερα καλη βδομαδα και ενεμερωσε οταν μπορεις !
Καλη τύχη εύχομαι...να δικαιωθεί!
προς όλους:
Αναβολή ΔΕΝ δόθηκε!
Αύριο αρχίζει η δίκη.
Εύχομαι να λάμψει η αλήθεια!
Σας ευχαριστώ όλους για τις θετικές σας σκέψεις γιατί όπως έγραψε η ακριβή μου Talisker:
ολη αυτη η αγαπη ειναι τοσο μα τοσο θετικη ενεργεια ..που ψιθυριζει στο συμπαν ..
γιατι η αγαπη του ερωτα κινει βουνα κι αγαπη του κοσμου τα βαζει στη θεση τους..!!
Σας ευχαριστώ!
ένα κακό όνειρο δεν μπορεί να κρατήσει για πάντα...η αγάπη είναι αθάνατη και αντρώνεται μέσα στις κακουχίες... η δίκη θα περάσει, μια φαρσοκωμοδία... χωρίς χαμόγελα, μόνο γιατί και στολές που κρύβουν τον ήλιο.. υπομονή ..
μπράβο!!!!!!!!!!!!
όλη μέρα στην σκέψη μου...
πρώτη επίσκεψη εδώ
και να! καλά νέα!
μπράβο!
τρίβω τα χέρια μου
σκέφτομαι τι έχει να γίνει απο αύριο
επιτέλους
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΣΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΜΕΝΑ.ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΕΙΔΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΠΟΥ ΕΝΙΩΘΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΦΙΞΙΜΟ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΣΟΥ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ:«ΕΓΩ ΒΓΑΖΩ ΦΥΛΑΚΗ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ».ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ.
ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
Σ’ΑΓΑΠΑΩ
ΚΙΚΗ
Θα περιμένω νέα... και πάλι την αγάπη μου και όλες τις θετικές μου σκέψεις. :)
Με το καλο να λυτρωθει ο ανθρωπος.Ολη η τυχη του κοσμου μαζι του αυριο.Καληνυχτα Αλεξανδρα!
@Don Psychote: οι εφιάλτες δεν διαρκούν για πάντα, λες και συμφωνώ.
Μακάρι να αθωωθεί και μετά να μαζέψει τα κομμάτια του, σιγά-σιγά, με την βοήθεια αυτών που τον αγαπούν.
Καλωσήρθες
@maya: ναι! επιτέλους ένα καλό νέο που του δίνει τα φτερά για να πετάξει...
...η ελευθερία τον περιμένει!
Φιλιά πολλά
@Κική: όλα θα πάνε καλά!
@adaeus: φυσικά και θα σας ενημερώνω!
Ευχαριστώ για τις θετικές σου σκέψεις!
@faraona: σε ευχαριστώ πολύ!
Να δει φως η αλήθεια! Και να ελευθερώσει τον Δημήτρη. Αυτό και μόνο αυτό
Α-ΦΩ-ΝΗ....
Μα τόση αδικία σε τούτη την κοινωνία...
Εύχομαι να πήγαν όλα καλά
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Καλημέρα..
Η κοινωνία μας είναι μέσα στην αδικιά και τη σκληρότητα..
Τις καλυτερες ευχες μου :)
Αλεξανδρα περιμενω με αγωνια να πεις κατι γι αυτον τον ανθρωπο!!!Τι εγινε βρε κοριτσι μου?Φιλια.
@Προς όλους: Τελευταία νέα:
Ορίστηκαν οι ένορκοι και η δίκη θα συνεχιστεί κανονικά την επόμενη Τετάρτη.
Μακάρι να πάνε όλα καλά!
ΑΜΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ!ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΗΤΡΗ!! ΚΡΑΤΑ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ!
Θελουν να του βγαλουν την πιστη του ανθρωπου οι κεραταδες.Συγγνωμη αλλα ειναι και το λιγοτερο που λεω.Αντε κουραγιο !!!
όλα να πάνε καλά, για τον δημήτρη και την κική του, κι όσους τον περιμένουν στην οικογένεια του πρώτα…
τον φίλο σου που είναι πια και δικός μας φίλος…
φιλι καρδιά μου
@fourca: λίγο ακόμη κι όλα θα πάνε καλύτερα.
@faraona: εκφράσου ελεύθερα. Αλλωστε έχουμε ταύτιση απόψεων!
@γιάννης φιλιππίδης: τι να σου πω καρδιά μου! Με συγκινείς!
Είναι πολύ συγκινητικό που ο Γιάννης Φιλιππίδης αποκαλεί τον Δημήτρη φ ί λ ο του...Δεν τον έχει δεί,δεν του έχει μιλήσει και όμως τον νιώθει και τον πιστεύει.Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά όλους σας!!!!
adiplaki εμείς θα τα πούμε...
Φιλιά .Άννα.Κ
Τι να πω τώρα; Κυριολεκτικά ντρέπομαι που άργησα τόσο να συμμεριστώ αυτό το βάσανο που τραβάτε και που το νοιώθω τόσο καλά, τόχω ζήσει στο πετσί μου...Το μόνο που μπορώ να πώ είναι πως αν βρούμε τη δύναμη ν’ αντέξουμε και να μη σπάσουμε, μετά η αποζημίωση που φέρνει η ζωή είναι μεγάλη. Αλλά θέλει δύναμη και υπομονή μεγάλη και ΚΥΡΙΩΣ την συμπαράσταση των άλλων. Θάθελα να επικοινωνήσω με τον Δημήτρη, να του στείλω ενα γράμμα δηλαδή. Αν μπορείς στείλε μου στο e-mail μου σε ποιά φυλακή είναι, τη διεύθυνσή του : zardav@otenet.gr
Θα περιμένω. Την αγάπη μου.
@Αρης Δαβαράκης: σου έστειλα mail. Τι να πω κι εγω τώρα; Σε θαυμάζω! Που νοιάζεσαι, που δεν ξεχνάς...
Καλό σου βράδυ
Ευχαριστούμε τόσο μα τόσο πολύ
για το ενδιαφέρον σου.
adiplaki μου καλημέρα.
Να πούμε σε όλους τους φίλους του Δημήτρη πως χθές (τετάρτη)κατέθεσε ο αστυνομικός που κατηγορεί τον Δημήτρη και ΞΑΝΑΔΙΑΚΟΠΗΚΕ η δίκη για την επόμενη Τετάρτη(!!!!!)επειδή μια ένορκος είχε υψηλό πυρετό!!!Έλεος!!!!Εμείς είμαστε ελεύθεροι και η υπομονή μας αρχίζει να εξαντλείται,ο Δημήτρης όμως είναι δυνατός και περιμένει να φανεί,να ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ και να ΔΟΥΝ την αλήθεια.
Η δύναμη της α θ ω ό τ η τ α ς είναι τόσο μεγάλη....
Είναι τόσο δύσκολο σ'αυτήν την χώρα να οργανώνουν σωστά τις δικάσιμες μέρες,να υπάρχει μια ροή συνεχώμενη..???Για την ζωή ενός ανθρώπου μιλάμε!!!!Έλεος και πάλι!!!!!!!!!!
Καλημέρα σε όλους, είμαι η Μαρία η αδελφή της Άννας...
Την Τετάρτη 30/1 ήμουν εκεί… περιμέναμε να φέρουν τον Δημήτρη για να ξεκινήσει το εφετείο.. θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εικόνα που για μένα είναι ίση με χιλιάδες λέξεις και σκέψεις.. είναι η εικόνα που θα μείνει ανεξίτηλη στη σκέψη μου.. εμείς μέσα να περιμένουμε τη πόρτα ψηλά αριστερά της αίθουσας …να ανοίξει… και ναι… μπαίνει ο Δημήτρης κουστουμαρισμένος… πιο όμορφος από ποτέ.. (μετά χαμένη στις σκέψεις μου συνειδητοποίησα πόσο όμορφος και λαμπερός ήταν εκείνη τη στιγμή)… μας χαμογέλασε … μας έδειξε έναν έναν που μας κοίταζε στα μάτια πόσο χαρούμενο τον κάναμε που είμασταν εκεί.. δίπλα του……………….. και αμέσως τώρα η στιγμή που θέλω να μοιραστούμε.. ο ΄΄άγγελός’’ του η Κική… πλησιάζει κοντά στη ψηλή έδρα που τον έχουν… σηκώνεται στις μύτες των ποδιών της να τον φτάσει… ο Δημήτρης σκύβει όσο του επιτρέπουν οι χειροπέδες από τη μία.. και οι νεαροί δεσμοφύλακες από την άλλη…. Και ενώνουν τα χείλη τους… έστω για λίγα δευτερόλεπτα……….
Καλημέρα σε όλη την ομάδα και καλό σας μήνα!!
Είναι, πραγματικά, πολλές οι συγκινήσεις. Είναι πάρα πολλά τα συναισθήματα και είναι όλα τόσο έντονα.
ΑΓΑΠΗ για όσους είναι δίπλα στον Δημήτρη, οικογένεια και φίλους.
ΘΑΥΜΑΣΜΟ για την υπομονή του Δημήτρη που με όσα ακούει καταφέρνει να μένει σιωπηλός, σεβόμενος την έδρα.
ΠΙΣΤΗ στην έδρα που εξετάζει την υπόθεσή μας, πως θα εκτιμήσουν αυστηρά όσα στοιχεία είναι χειροπιαστά. ..το κίνητρο, που δεν υπάρχει!
Οργή και θυμός για όσους με λόγια του αέρα προσπαθούν να δημιουργήσουν ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
Η συνέχεια την ερχόμενη Τέταρτη 6/2
Γιά να δούμε τί θα ακούσουμε...
Το δικαστήριο είναι σε εξέλιξη και δεν θα ήθελα να αναφερθώ καθόλου στo τί γίνεται για ευνόητους λόγους..
Ήθελα να πω, πως στα πλαίσια του "όλοι μας κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας" η μικρούλα μας (η αδερφή του Δημήτρη) σήμερα πήρε τους βαθμούς του σχολείου της. Δίνοντας και αυτή τον δικό της αγώνα καταφέρνει να μας κάνει όλους περήφανους και να μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά καταφέρνοντας να ξεχωρίζει με τις επιδόσεις της.
Μικρούλα μου, σου εύχομαι το άλλο εξάμηνο να έρθει ο Δημήτρης στο σχολείο να πάρει τους βαθμούς σου!!! Έτσι κι αλλιώς θα είναι και πάλι πάρα πολύ καλοί!
Καλή δύναμη σε όλους!!!!!!
Αλεξάνδρα μου, σε ευχαριστούμε πολύ και πάλι!
Δημοσίευση σχολίου