Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007

Ευτυχία






Καμιά φορά, όταν οι ώρες σου είναι άδειες και όταν η μοναξιά σε πλακώνει, ανοίγεις το παράθυρο.

Σε κάποια μεριά που να μην έχει θλίψη, καυσαέριο, φωνές και κόσμο.

Βυθίζεσαι και χάνεσαι στο χρώμα του ουρανού, εκεί κάτω, εκεί που ο ήλιος παίζει με την θάλασσα, εκεί που το γλυκό φως του δειλινού στον ατέλειωτο ορίζοντα σε κάνει ευτυχισμένο.

Εκεί που το κύμα σκάει ήρεμα στην ακροθαλασσιά. Τα μάτια μου δακρύζουν, δεν ξέρω γιατί.
Αυτή τη στιγμή νιώθω ευτυχισμένη. Έτσι απλά!

Μια κιθάρα, ένας ήλιος ξεχασμένος στη δύση του, μια θάλασσα, δυό - τρία βότσαλα, μια φωτιά, λίγη μοναξιά και.... Θεέ μου αυτό λέγεται Ευτυχία;

11 σχόλια:

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Λέγεται. Αν έτσι το νιώθεις. Ξέρω ότι άλλον ρώτησες αλλά...

cindaki είπε...

Ναι, αυτό που θα σε κάνει να δακρύσεις και συγχρόνως να θες να χαμογελάσεις, χωρίς να ξέρεις γιατί, αυτό λέγεται ευτυχία!

Καλημέρα!

kelly alamanou είπε...

Δεν ξέρω... Ξέρω μόνο οτι η φύση όταν της αφεθείς οπως έκανες εσύ τη στιγμή που περιγράφεις...σε Γαληνεύει.
Καλημέρες!!

Σπύρος είπε...

Eίναι μια πρακτική μορφή ευτιχισμένης στιγμής..:) Απλές όμορφες στιγμές...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τα καλύτερα παράθυρα που ανοίγουν είναι αυτά του μυαλού. Ευάερα, ευήλια!
καλημέρες!

Αλεξάνδρα είπε...

@Βασίλης Αδαμόπουλος: νομίζω πως ρωτάω και εσένα. Η πηγή της ευτυχίας, της αγάπης, των ονείρων και των ελπίδων, ξεδιψάει απο κοινού όλους τους ανθρώπους...
σου στέλνω την καλημέρα μου και σε ευχαριστώ που πέρασες.

@sofi-k: ναι Σοφι αυτό! με έπιασες!

@rodoula-kelly: καλημέρα και σε εσένα. Και η γαλήνη στην καρδιά μήπως δεν κάνει καλή παρέα με την ευτυχία;

@lockheart: πάντα απλή και στα μέτρα μας είναι η ευτυχία. Και μας δίνετε σταγόνα - σταγόνα γιατί αλλιώς θα έχανε την πολύτιμη αξία της.

@Σπύρος Σεραφείμ: και φυσικά συμφωνώ, αλλά θυμήσου τι είπε η αλεπού στον μικρό πρίγκηπα: "Αντίο! να το μυστικό μου: μόνο με την καρδιά βλέπεις καθαρά. Την ουσία δεν την βλέπουν τα μάτια..." Καλημέρα και από μένα. Σε ευχαριστώ!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ναι, αυτά τα απλά και καθημερινά είναι ευτυχία και σου εύχομαι τέτοιες στιγμές να μη λείπουν από τη ζωή σου!

Γλαρένιες αγκαλιές

Aggelos Spyrou είπε...

"Δεν είναι εύκολο να βρούμε την ευτυχία μέσα μας, ούτε είναι δυνατόν να τη βρούμε κάπου αλλού". (Α.Repplier, Αμερικανίδα συγγραφέας)


"Αν σταματούσαμε να κυνηγάμε την ευτυχία θα περνούσαμε πάρα πολύ καλύτερα". (Edith Wharton, Αμερικανίδα συγγραφέας)

"Ευτυχία; Είναι οι στάλες ζωής που γαργαλάνε το στομάχι σου όταν κρατάς ένα μωρό που κοιμάται γαλήνια στην αγκαλιά σου". (Άγγελος Σπύρου, Ερασιτέχνης Πατέρας).

0:)

kelly alamanou είπε...

Nai κάνει και πολύ καλή μάλιστα!
καλό ΣΒΚ

μαριάννα είπε...

Είναι τόσο απλό πράγμα η ευτυχία. Αρκεί να ξέρεις να τη ζεις και να την ανακαλύπτεις μέσα στα απλά, καθημερινά... στις μυρωδιές, στους ήχους, στα χρώματα, στις λέξεις, στην εικόνα του, στα μάτια της, στα μαλάκια του, κρατώντας του χεράκι ενός παιδιού στο χέρι σου...
Εσύ ξέρεις κορίτσι... είμαι σίγουρη! Την απόδωσες τόσο όμορφα, τόσο απλά, τόσο ευαίσθητα, τόσο ρομαντικά!
Σε φιλώ...

Αλεξάνδρα είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Αχ έλα που τα απλά είναι και τα πιο δύσκολα...

@ Aggelos Spyrou: τώρα που από τα τρία διαλέγω εκείνο του ερασιτέχνη πατέρα, πειράζει;

@ rodoula-kelly: και εγω με εσας που χαίρομαι που σας... συνάντησα

@ghteytria: αχ καλή μου! εκεί στα απλά βρίσκεται, αλλά ... το ξεχνάμε.

Σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις που μοιραζόμαστε.