
Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό τνω 86.000 Ευρώ.
Αυτή η περίεργη τράπεζα, την ίδια στιγμή, δεν μεταφέρει τα λεφτά σου από την μια μέρα στην άλλη: κάθε βράδυ σβήνει από τον λογαριασμό αυτά που δεν πρόλαβες να ξοδέψεις.
Τι θα έκανες;
Λοιπόν, ο καθένας μας έχει αυτήν την τράπεζα:
Το όνομά της; - Χρόνος!
Κάθε μέρα, αυτή η τράπεζα καταθέτει στον προσωπικό μας λογαριασμό 86.400 δευτερόλεπτα! Κάθε βράδυ αυτή η τράπεζα σβήνει από τον λογαριασμό σου και θεωρεί χαμένη οποιαδήποτε ποσότητα του χρόνου δεν χρησιμοποίησες ωφέλιμα.
Αυτή η τράπεζα δεν μεταφέρει λογαριασμούς απ΄την μια μέρα στην άλλη. Κάθε μέρα σου ανοίγει καινούργιο λογαριασμό. Κάθε βράδυ σβήνει τις καταθέσεις της ημέρας.
Δεν υπάρχουν χρωστούμενα για την αυριανή μέρα: πρέπει να ζεις το σήμερα με την σημερινή κατάθεση. Γι΄αυτό μια καλή συμβουλή είναι να επενδύσεις τον χρόνο σου με τέτοιο τρόπο, ώστε να βρεις το καλύτερο στην υγεία, την ευτυχία και την επιτυχία.-Για να καταλάβεις την αξία ενός χρόνου, ρώτα κάποιον μαθητή που επανέλαβε κάποια τάξη.
- Για να καταλάβεις την αξία ενός μήνα, ρώτα μια μητέρα που μόλις έχει γεννήσει.
- Για να καταλάβεις την αξία μιας εβδομάδας, ρώτησε τον εκδότη ενός εβδομαδιαίου περιοδικού.
- Για να καταλάβεις την αξία μιας ώρας, ρώτησε τους εραστές που περιμένουν για να συναντηθούν.
- Για να καταλάβεις την αξία ενός λεπτού, ρώτησε έναν ταξιδιώτη που μόλις έχασε το τραίνο.
- Για να καταλάβεις την αξία ενός δευτερολέπτου, ρώτησε κάποιον που κόντεψε να πάθει κάποιο ατύχημα.
- Για να καταλάβεις την αξία ενός δέκατου του δευτερολέπτου, ρώτησε έναν αθλητή που κέρδισε το ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΦΥΛΑΞΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΑΝ ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΤΟΜΟ, ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ.
θΥΜΗΣΟΥ: Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ! ! !
11 σχόλια:
Carpe Diem..............
Και είναι το μόνο πράγμα που δεν μπορούμε να νικήσουμε
Καλόοοο!
Και αφού σβήνει τα ημερήσια υπόλοιπα καταθέσεων, τρέχουμε και δεν προλαβαίνουμε για να ξοδέξουμε και την ....τελευταία δεκάρα.
ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ!
Γλαρένιες αγκαλιές
@μικρός πρίγκιπας: καλωσόρισες μικρέ πρίγκηπα. Αδραξε την μέρα λοιπόν!
@lockheart: όχι ούτε καν να τα βάλουμε μαζί του δεν μπορούμε.
@φύρδην-μίγδην:κυριολεκτικά τρέχουμε και δεν φτάνουμε. Πολύτιμες οι αγκαλιές σου!
Καλή μας εβδομάδα!
Η τέχνη του χρόνου είναι η τέχνη της ζωής. Ούτε λόγος.
ο χρόνος...
τον παρατήρησα..
Κάποια στιγμή έστρεψα αλλού το βλέμμα.
Εκείνος τη δουλειά του κι'εγώ τη δική μου.
δεύτερη φορά που το γράφω αυτό σήμερα..κοίτα να δεις..
Καλή σου εβδομάδα.
Οι αξίες της ψυχής και των ανθρώπινων συναισθημάτων είναι οι μόνες που δε μετριούνται με το χρόνο, επικρατούν αργά και διατηρούνται σκονισμένες στους αιώνες.
Τo post μου άρεσε πάρα πολύ. 0:)
Όσο πιο γρήγορα τρέχεις, τόσο πιο λίγος χρόνος σού μένει. Kατά ένα περίεργο τρόπο, ο χρόνος είναι διάνυσμα. Δεν πρέπει να βιαστείς να το διανύσεις...
@Βασίλης Αδαμόπουλος: και που είπες πως μαθαίνεις αυτή τη τέχνη;
:-))
@rodoula-kelly: μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, αν καταφέρνεις να τον κάνεις και πράξη, δηλώνω θαυμάστριά σου!
@aggelos spyrou: έχεις δίκιο, αλλά για πες μου, αφού το ξέρουμε γιατί φερόμαστε ματαιόδοξα και εγωιστικά;
Χαίρομαι που σου άρεσε το post.
@σπύρος σεραφείμ: πως τα καταφέρνεις και με γεμίζεις σκέψεις... που θα πάει θα το βρώ. Εχεις τόσο δίκιο! ! !
Πράγματι. Θα συμφωνήσω απόλυτα. Ειδικά βρε παιδιά τώρα τελευταία που η ζωή μας έγινε ηλεκτρονική, φεύγει με ρυθμούς ανεξέλεγκτους. Μου φαίνεται σαν όνειρο η εποχή που είχα χρόνο κι... έπλεκα!!! Αν είναι δυνατόν... :))))
Καλό βράδυ!
@ghteytria: είναι παράξενο πως άλλαξε η ζωή μας και δεν πήραμε χαμπάρι. Θυμάμαι κάποτε που "έλιωνα" στο παίξιμο τους δίσκους βινυλίου. Τώρα έχω χιλιάδες cd αλλά καθόλου χρόνο για να τα ακούσω.
Καλημέρα
Δημοσίευση σχολίου