Δευτέρα, Δεκεμβρίου 24, 2007

Για τον Δημήτρη...

Η αλλαγή του χρόνου πλησιάζει. Οι ώρες θα σπρώχνουν τους δείκτες και θα γίνονται μέρες. Μια μέρα - κοντινή εύχομαι - θα ακουστεί το καλό νέο της αθώωσης...


Εγραψα ένα μικρό κείμενο για έναν άνθρωπο που γνώρισε και βίωνει ακόμα μια αδικία. Έναν ήρωα ζωής, αισιοδοξίας, αγάπης και ελπίδας. Που κοντά του έχει ανθρώπους που τον αγαπούν και παλεύουν μαζί του. Εχει την αγάπη του που δεν τον πρόδωσε και δεν έφυγε, μα τον στήριξε και τον στηρίζει. Εχει εσας που με τα σχόλιά σας ενισχύετε το κουράγιο του.

Ας ενώσουμε τις ευχές μας σε μια: να λάμψει η αλήθεια.


Καλή χρονιά σε όλους!!!





..."Μα δεν το έκανα!" αυτό είπε μόνο. Κι ύστερα έκρυψε το κεφάλι του μέσα στις χούφτες του. Δεν άφησε τα δάκρυα να τρέξουν. Όχι δεν θα τους έδειχνε το ποτάμι της ψυχής του.

Τον πήραν.

Τον μετέφεραν στις φυλακές. Δεν θα ξεχάσει αυτήν την διαδρομή ποτέ. Ούτε την αίσθηση των χειροπέδων που του περιόριζαν τις κινήσεις του και τον πονούσαν. Οι τελευταίες εικόνες ελευθερίας. Υστερα το κελί. Ποτέ του δεν μπορούσε να φανταστεί τι σημαίνει "χάνω την ελευθερία" μου. Ούτε στα ανόητα παιδικά παιχνίδια, τότε που έπαιζε κλέφτες κι αστυνόμους κι ήταν πάντα με την πλευρά των "καλών".

Θυμάται πόσο χαιρόταν με την απόδοση δικαιοσύνης στις αστυνομικές περιπέτειες, που οι "κακοί" έμπαιναν φυλακή και οι καλοί ζούσαν ευτυχισμένοι και ασφαλείς. Έβαλε τα κλάματα. Έκλαψε κι έκλαψε πολύ! Ούτε που είχε περάσει ποτέ η σκέψη απ΄το μυαλό του ότι υπάρχουν άδικα στην φυλακή κρατούμενοι. Τι τρέλα ήταν όλα αυτά που ζούσε, ή μήπως ήταν ένας εφιάλτης; Ηταν εκείνος άδικα στη φυλακή!!!

Πόσο αδύναμος ένιωθε, πόσο μόνος...

Από αναβολή σε αναβολή το κελί έγινε σπίτι του τα τελευταία πέντε χρόνια!

Ο αντίδικος του πρότεινε να δηλώσει ενοχή, να βγει γρηγορότερα απ΄την φυλακή και βέβαια η οικογένειά του να πληρώσει ότι .... δεν είχε. Φυσικά δεν το δέχτηκε. "Καλύτερα να πεθάνω στη φυλακή, παρά να δεχτώ ότι έκανα μια απόπειρα δολοφονίας. Εγώ; που ούτε μυρμήγκι δεν πείραξα ποτέ..."

Ήταν μόλις 23 χρονών όταν η κακή του τύχη - συγκυρία, μοίρα, τι σημασία είχε άλλωστε - τον έφερε σε λάθος τόπο, λάθος ώρα, λάθος μέρα. Κι αυτό το τυχαίο λάθος το πληρώνει ακόμα. Ηταν τότε που η μικρή του ξαδέρφη ήταν λίγο μόνο μηνών. Τώρα κορίτσι πια πάει στην Γ Δημοτικού. Δεν μπορούσε να συμμετέχει στο μεγάλωμά της. Δεν τον άφησε η μοιραία εκείνη μέρα. Ψάχνει μές το μυαλό του να βρει, να καταλάβει γιατί του στερούν την ελευθερία του αυτοί που γνωρίζουν πως τον αδικούν. Γι αυτό αλλάζουν τις καταθέσεις τους. Οικονομικοί οι λόγοι. Τρελαίνεται στην σκέψη. Αυτός έγκλειστος στη φυλακή γιατί κάποιοι θέλουν από την απελπισία του να βγάλουν χρήματα.

Κι αυτή η δικαιοσύνη. Η αργόστροφη σαν χελώνα. Δέχεται τις αναβολές. Αναβολή στην αναβολή του έφαγαν τις ώρες του που έγιναν χρόνια. "΄Οτι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό" έγραψε ο Νίτσε. Κι αυτός είναι ακόμα ζωντανός. Δεν πέθανε. Ούτε το έχει σκοπό.
Το κελί του, τον δίδαξε πως ο άνθρωπος βρίσκει την δύναμη και παλεύει. Του έμαθε πόσο μόνοι είμαστε, τον σύστησε στον εαυτό του. Αυτός του δίνει κουράγιο.
"Μακάρι να μην τύχει στον άνθρωπο, αυτό που μπορεί να αντέξει" είχε γράψει ο Νίκος Καζαντζάκης. Κι αυτός αντέχει.

Μες το σκοτάδι μια μικρή φλόγα ελπίδας η 21 Ιανουαρίου...

Μετά τα Χριστούγεννα. Η μεγαλύτερη και η καλύτερη γιορτή των παιδιών. Γελάει με την αφέλεια που είχε μικρός. Οχι δεν υπάρχει Αγιος Βασίλης. Μα αν υπήρχε ήξερε πολύ καλά τι θα του ζητούσε. Την ελευθερία του. Τίποτα άλλο.

Όχι, δεν τους μισεί. Ομως με ευχαρίστηση θα τους έφτυνε στα μούτρα όταν ο πρόεδρος θα έλεγε δυνατά την ετυμηγορία: "ΑΘΩΟΣ!"

Γι αυτήν την μέρα ζει...




*το τραγούδι είναι το Return to Innocence των Enigma.

**Δυστυχώς η ιστορία βασίζεται σε αληθινό γεγονός.

115 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Οι στίχοι του τραγουδιού:

That's not the beginning of the end
That's the return to yourself
The return to innocence
Love - Devotion
Feeling - Emotion
Love - Devotion
Feeling - Emotion
Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong
Just look into your heart my friend
That will be the return to yourself
The return to innocence
If you want, then start to laugh
If you must, then start to cry
Be yourself don't hide
Just believe in destiny
Don't care what people say
Just follow your own way
Don't give up and use the chance
To return to innocence
That's not the beginning of the end
That's the return to yourself
The return to innocence
Don't care what people say
Follow just your own way Follow just your own way
Don't give up, don't give up
To return, to return to innocence.
If you want then laugh
If you must then cry
Be yourself don't hide
Just believe in destiny."

Matrix είπε...

Μια ευχή για το Δημήτρη τότε!

Καλές Γιορτές, ελπίζω να του επιτρέψανε να βγει να τις περάσει με την οικογένεια του!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κοινωνία του παραλόγου....

΄Εξω τ' αγρίμια και μέσα...

"Μακάρι να μην τύχει στον άνθρωπο, αυτό που μπορεί να αντέξει"
Μεγας Καζαντζάκης!!!!

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΉ ΤΟΎΤΕς ΤΙς ΜΈΡΕς ΠΑΊΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΊΝΟΥΜΕ ΑΦΕΙΔΏς ΕΥΧΈς ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΈΨΕΙς...
ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ!
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΝΟΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΥΝΟΜΟΎΜΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
Φιλί και Γλαρενιες αγκαλιες

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ..
Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΕΚΛΑΨΕ.. ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΗ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ SITE ΣΟΥ.. ΑΞΙΖΕ.. Η ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ .. ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΡΩΣΤΑ ΜΥΑΛΑ.. ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΑΘΩΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΝΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ.. ΤΙ ΝΑ ΠΩ... ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2008 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ, ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.. ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ .. ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ... ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΗΡΩΑΣ...

γιάννης φιλιππίδης είπε...

σπαραχτική μια τέτοια αφήγηση για ένα καινούργιο φυντάνι της ζωής, που ωστόσο, βρέθηκε σε λάθος ώρα, λάθος μέρα, λάθος στιγμή

ξεπερνώντας τη γνωστή ρήση πως ο καθένας μας μπορεί να ναι κάποια στιγμή εν δυνάμει δολοφόνος, βλέπουμε πως, ο καθένας από μας μπορεί αναπάσα στιγμή να βρεθεί ένοχος για ένα κακούργημα που -αλίμονο- δεν διέπραξε

πόση δύναμη χρειάζεται ένα τέτοιο παιδί να περπατήσει τη ζωή όρθιο στα πόδια του, πόση δύναμη κι αντοχή χρειάζονται οι οικείοι του να συνεχίσουν να του παραστέκονται για όσο χρειαστεί

γκρέμισμα ψυχής διάλυση ώσπου να ξαναδεί με μάτια ελεύθερα τον κόσμο

αλλά μετά; Τι γίνετε μετά;

φιλί φιλί

Αλεξάνδρα είπε...

@matrix: καιρό έχω να σε δω! ευχάριστη έκπληξη, χριστουγεννιάτικη.

Πήρε άδεια και θα αναπνεύσει λίγο αέρα ελευθερίας. Δεν ξέρω. Μου φαίνεται τόσο δύσκολο. Πως να αντιμετωπίσεις την αδικία.

Εύχομαι μόνο στην αθώωσή του. Να γευτεί δικαιοσύνη για να μπορέσει να στηριχτεί και πάλι στα πόδια του.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην μίγδην: ναι είναι το παράλογο στο μεγαλείο του. Μα τελικά πόσοι αθώοι είνα κλεισμένοι μες τις φυλακές, είναι να τρομάζεις...

Ας αποδοθεί δικαιοσύνη. Αυτό μόνο είναι η ευχή. Τον χρόνο δεν μπορεί κανείς να τον γυρίσει πίσω. Κι αυτά που έζησε (αν λέγεται ζωή αυτό)πως θα τα κρύψει βαθιά μες την ψυχή του, να βρει δύναμη να συνεχίσει, να κοιτάξει μπροστά... Γιατί έτσι του πρέπει.

Ευχές γλαρένια μου σε όλους τους αδικημένους, να βρουν επιτέλους το δίκιο τους.

Να χαίρεσαι όλη τη γλαρένια οικογένεια.

Καλά σας Χριστούγεννα

Αλεξάνδρα είπε...

@Aνώνυμος: φυσικά και είναι ήρωας. Τα άρρωστα μυαλά δύσκολα να εκλείψουν. Μόνο η αγάπη μπορεί να τα εξαφανίσει. Αλλά δεν έχουν όλοι την τύχη να την γνωρίσουν.
Αυτή όμως μας στέκεται στις δύσκολες στιγμές. Κάποτε και στον παραλογισμό που μας δοκιμάζει.

Είσαι ήρωας Δημήτρη!!!!
Κουράγιο λίγο ακόμα!

melomenos είπε...

η αδικία ...της δικαιοσύνης!

Καλά σου Χριστούγεννα!

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης: αυτή η διαπίστωση πως ανα πάσα στιγμή μπορεί να βρεθεί κανείς στη θέση που βρέθηκε ο Δημήτρης είναι τρομακτική.

Πόσα αποθέματα ζωής, αγάπης για να ξανασταθείς στα πόδια σου...

Αυτό όμως που προέχει στη δική του ζωή είναι η απόδοση δικαιοσύνης και η ελευθερία που τόσο καιρό του στέρησαν.

Η αγάπη θα κλείσει τις πληγές του. Τα σημάδια θα μείνουν παντοτινά βέβαια...

Το μετά είναι σίγουρα καλύτερο απ΄το πριν.

Ανάθεμα στους μικρόψυχους και ανήθικους...

φιλί

Αλεξάνδρα είπε...

@μελομένος: καλά το είπες σε δυό μόνο κουβέντες.

Ας ζεσταίνει η αγάπη τις καρδιές των ανθρώπων.

Καλά σου Χριστούγεννα.

roadartist είπε...

Να σου αφήσω...τις καλυτερες ευχες μου..Χρόνια σου πολλά, με πολύ αγάπη σε σενα, σε οσους αγαπας και σε ολο το κοσμο!! Να έχουμε μέσα μας ολοι το πνεύμα των ημερών αυτών για όλο το χρόνο! Τα φιλιά μου :))

Σπύρος είπε...

Και υπάρχουν πολλοί που έζησαν τέτοιες κατάστασεις απο λάθος, που δικάστηκαν απο λάθος για κάτι που δεν έκαναν θυμάμαι και στεναχωριέμαι την ταινία "Ο ΤΥΦΩΝΑΣ" HURRICANE με τον boxer Που σαν μαυρος καταδικάστηκε για κάτι που δεν έκανε.

Πανεμορφο ποστ..χρονια πολλα καλη πρωτοχρονια να εχουμε

αν ακούς είπε...

η μεγαλύτερη κατάρα της φάρας των ανθρώπων είναι οτι έχουν ξεχασει ότι είναι ανθρωποι. πισω απο μια λεξη "δικαιοσύνη" κρυβόμαστε και κινο΄υμαστε υποτιθεται για να διατηρούμε τη ταξη...ποια τάξη ρε;

maya είπε...

υπέροχη η μουσική... απο τα πολύ αγαπημένα μου κομμάτια και το είδος βέβαια.

άρχισε πριν καλά-καλά αρχίσω να διαβάζω. και βλέπω ότι η αδικία, όπως πολλές άλλες λέξεις βαρυσήμαντες έχουν οικοομικές προεκτάσεις.

μα πια τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται? παντού κινούνται νήματα μεγαλύτερων συμφερόντων?

το παιδί αυτό, τι εμπιστοσύνη μπορεί να έχει στο όποιο σύστημα? και δυστυχώς είναι άλλο ένα 'ελάττωμα' του να είσαι 'φτωχός και ασήμαντος'... όπως στα θέματα υγείας, παιδείας...

αχ βρε αλεξάνδρα μου...
πολύ σκληρή η ιστορία σου. και να μην ήταν αληθινή θα ήταν μια πολύ ρομαντική εκδοχή πραγματικότητας. τα περισσότερα δεν τα μαθαίνουμε. δεν συμφέρει να έχουμε ευαισθησία βλέπεις.

σε φιλώ πολύπολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Alexis B είπε...

Καλημέρα Ευχομαι αυτή η λέξη αθώος να πέσει σαν σφυρί στά κεφάλια τών αδικούντως, και ό Δημήτρης να μπορέσει να ξαναφτιάξει την ζωή του καλήτερη από πρίν.

Dee Dee είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

δεν θα σχολιασω το κειμενο Αλεξανδρα μου, ξερω κι εγω μια κοπελα που ειναι μεσα απο λαθος. Η οικογενεια που μενει πισω περναει μια εξισου τεραστια φρικη, δεν συνηθιζεται μια τετοια "ατυχια" !

Ας τους συμπεριλαβουμε στις ευχες μας αυτες τις μερες.

Καλη πρωτοχρονια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!!
Χρόνια πολλά σε όλους!!!

Η καλές ψυχές ξέρουν να διαβάζουν μέσα στις λέξεις και να παίρνουν όσο κουράγιο χρειάζονται για την κάθε επόμενη δύσκολη μέρα τους μέσα στη φυλακή.
Μητσάκο μου κουράγιο! Όλοι ζούμε για τη μέρα που θα εμφανιστεί, ή μάλλον που θα αποκαλυφθεί ο πραγματικός «παρα λίγο» δολοφόνος. Αν και νομίζω,τελικά, πως δεν είναι ένας, είναι πολλοί. Είναι αυτός που έκανε την απόπειρα, είναι κάποιος άλλος που κουκούλωσε μία σημαντική αλήθεια, ένας άλλος που εθελοτυφλεί για να έχει τη ησυχία του………..…
Με πίστη και υπομονή, φιλαράκια και οικογένεια είναι δίπλα σου!!!!

xaos είπε...

Να σε φυλάει ο Θεός από άδικο.Όσο και να αθωοθεί αυτά τα χρόνια ποιος θα του τα δώσει πίσω?

Ανώνυμος είπε...

Ας φανεί η αλήθεια.Ας αθωωθεί!
και η συνέχεια δεν θα είναι το ίδιο δύσκολη.
Σίγουρα!
Η ζωή του εχεί δείξει ήδη το σκληρό της πρόσωπο

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ ? .. ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝ ΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΜΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ, ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΒΡΑΧΟΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.. ΑΝ ΓΥΡΙΣΤΕΙ ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΑΘΩΟΣ... ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ...

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα μου ....

σοκάρομαι με τέτοια περιστατικά...
τόσο πολύ κλεισμένη στον κόσμο μου που δεν μπορώ να φανταστώ τι γίνεται εκεί έξω και σε κάτι τέτοιες στιγμές αισθανομαι σαν να μου διηγουνται εφιαλτη ....


ευχομαι όλα να πανε καλα για τον Δημήτρη επιτέλους...

elenitheof είπε...

Το κείμενό σου μας θυμίζει όλους εκείνους που βρίσκονται άδικα στις φυλακές και ότι η ανθρώπινη δικαιοσύνη είναι άδικη πολλές φορές.Γι' αυτό θα πρέπει να εμπιστευόμαστε τη θεία δικαιοσύνη η οποία κάποια μέρα θα αθωώσει το Δημήτρη και θα αποδώσει στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του. Η ζωή όλων μας είναι γεμάτη δοκιμασίες που έρχονται,μας βοηθούν να γίνουμε πιο δυνατοί,πιο υπομονετικοί,πιο συμπονετικοί και μετά φεύγουν. Μια απ' αυτές είναι το κελί του Δημήτρη. Ο Δημήτρης ζει αληθινά ελεύθερος μέσα στο κελί του μέσα στην ελευθερία της ήσυχης συνείδησης και της αγάπης ενώ εκείνοι που τον αδίκησαν είναι οι πραγματικά φυλακισμένοι στα κελιά των παθών τους. Εύχομαι ο Χριστός και ο Άγιος Βασίλειος να του χαρίσουν την ελευθερία του και έξω από το κελί του. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα, είναι πραγματικά τρομαχτική η ιστορία.
Μπορώ κάπου να βρω πιο πολλά να διαβάσω για αυτή την ιστορία. Είναι κρίμα το παιδί

Τί να πω
Δημήτρη, μακάρι η καινούργια χρονιά να σου φέρει όσα δεν πρόλαβε αυτή που φεύγει!!!!!!!!!!!!

Καλή χρονιά σε όλους μας

Αλεξάνδρα είπε...

@roadartist: Χρόνια Καλά και Πολλά. Με υγεία, αγάπη και χαρά.

Καλή Χρονιά !

:-)

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: πολύ φοβάμαι πως οι αθώοι είναι περισσότεροι από τους ένοχους στις φυλακές.

Καλή Χρονιά! καλά να περάσεις!
Να σε συντροφεύει η υγεία, η αγάπη και η χαρά

Φιλιά πολλά

:-)))

Αλεξάνδρα είπε...

@αν ακους: δυστυχώς μα ο ατομικισμός και το συμφέρον φαίνεται πως δεν έχει πια όριο για ορισμένη φάρα ανθρώπων.

Ωραία το έγραψες: ποιά τάξη ρε...

Καλή πρωτοχρονιά Λεωνίδα να περάσεις όμορφα και να έχεις υγεία.

Ας θυμόμαστε να χαιρόμαστε με τα αγαθά που μας περιτρυγυρίζουν και που ξεχνάμε την σημαντικότητά τους.

Φιλιά Πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: οι μουσικοί μας δρόμοι διασταυρώνονται.

Αηδιάζω στην σκέψη κάποιου που συνειδητά θέλει να βλάψει είτε από ανοησία είτε από όφελος - οικονομικό ή μη.

Τα σενάρια της πραγματικότητας πολλές φορές δεν μπορεί καν να τα φανταστεί ο νους του ανθρώπου.

Μας μαθαίνουν να μην είμαστε ευαίσθητοι γενιά την γενιά.
Ούτε είναι τυχαίο που η παιδεία έχει τα κακά της χάλια...

Φιλάκια πολλά
φιλενάδα.

Αλεξάνδρα είπε...

@alexis b: νομίζω πως η λέξη Αθώος θα δώσει στον Δημήτρη φτερά αισιοδοξίας πως δεν χάθηκαν τα πάντα.

Η δικαίωση θα του δώσει την δύναμη που χρειάζεται για να αλλάξει κεφάλαιο στη ζωή του. Εχει ανθρώπους γύρω του που τον αγαπούν.

Καλή χρονιά σου εύχομαι
Η καρδιά σου να είναι γεμάτη αγάπη, συμπόνοια και κατανόηση και η υγεία να στέκεται πάντα πλάι σου.

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: έλα που έχω αρχίσει να πιστεύω αυτό που έγραψα και πιο πάνω: πως οι αθώοι είναι πιο πολλοί απ΄τους ενόχους στην φυλακή.

Με πνίγει να ξέρω πως η αδικία κυκλοφορεί ελεύθερη ανάμεσά μας...

Καλή χρονιά εύχομαι!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: μόνο κουράγιο μπορώ να πω.

Νομίζω πως όσο και αν προσπαθώ να νιώσω λίγο όπως έχει νιώσει δεν τα καταφέρνω. Είναι τόσο μεγάλος ο παραλογισμός...

Κουράγιο και ελπίδα πως θα έρθει η δικαίωση.

Νομίζω πως αυτή η μέρα πλησιάζει!

Οσο για τους υπεύθυνους τι να πει κανείς...

Καλή λευτεριά εύχομαι μόνο. Και να έρθει μες τον Γενάρη του 2008.

Αλεξάνδρα είπε...

@χελώνα:δυστυχώς τα χρόνια δεν μπορεί να τα ξαναζήσει. Με την δικαίωση όμως μπορεί να πάρει δύναμη για να συνεχίσει πιο δυνατός από πριν...

Συμφωνώ πως δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από την αδικία.

Σε ευχαριστώ που πέρασες.
Χρόνια Πολλά και Καλά εύχομαι.

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: ναι η αλήθεια και η δικαίωση μπορούν να διορθώσουν τα πράγματα. Να του δώσουν κουράγιο και το αργοπορημένο συναίσθημα δικαιοσύνης...

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: μακάρι να υπήρχε τρόπος να σταματήσει η αδικία. Μα νομίζω πως δεν παλεύεται ούτε στα παραμύθια.

Η ύπαρξή της ας μας κάνει να αγαπάμε την δικαιοσύνη περισσότερο. Ας αναλάβουμε την ευθύνη των επιλογών μας κι ας βοηθήσουμε να γίνει η ζωή πιο όμορφη, πιο δίκαιη, με περισσότερη αγάπη.

Κι ας ευχηθούμε ο Δημήτρης να δικαιωθεί και να αθωωθεί.

Αλεξάνδρα είπε...

@κυβέλη δραγούμη: μα έναν εφιάλτη ζει τόσο καιρό. Κι είναι πράγματι δύσκολο, αδύνατο να καταλάβει κανείς τι έχει περάσει, τι περνάει...

Αλεξάνδρα είπε...

@elenitheof: μπορεί η ανθρώπινη φύση όμως να έχει την υπομονή της θείας δικαιοσύνης;
Πράγματι το κελί του τον δίδαξε πολλά μα μπορεί να μην τον τυραννάει εκείνο το γιατί;

Μακάρι η αλήθεια να λάμψει! Και να λάμψει σύντομα.

Σε ευχαριστώ που πέρασες.
Καλή χρονιά εύχομαι

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: φυσικά και είναι κρίμα! Και είναι εξοργιστικό και με θυμώνει που το σκέφτομαι.

Οσες περισσότερες πληροφορίες παίρνεις γι αυτήν την ιστορία, τόσο περισσότερο θλίβεσαι και ματώνεις.

Θα έπρεπε η δικαιοσύνη να κινείται πιο γρήγορα σε τέτοιες περιπτώσεις, που δυστυχώς δεν είναι λίγες.

Ας ευχηθούμε το 2008 να τον δικαιώσει.

anamella είπε...

Χρόνια πολλά
Φοβάμαι οτι οι περισσότεροι που ειναι στην φυλακή είναι αθώοι και εμεις που είμαστε απ'εξω ένοχοι !!!
Κουράγιο θα΄ρθει και η δικαίωση !!!
Καλό σου βράδυ μ΄ενα αγγελικό χάδι.

tzotza είπε...

χρονια πολλα αλεξανδρα μου!
σου ευχομαι ο,τι καλυτερο για σενα και την οικογενεια σου και για οσους αγαπας, οπως τον δημητρη..
τι να πω και εγω για εκεινον?η λεξη αδικια και κριμα ειναι τοσο μικρες κοντα σε αυτο που περναει εκεινος..
τουλαχιστον εχει εσας διπλα του..αυτο ειναι πολυ σημαντικο..

σε φιλω..
καληνυχτα

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα είσαι υπέροχος άνθρωπος. Είναι πολύ σπουδαίο αυτό που κάνεις, που τον στηρίζεις τόσο….
Δείχνει την έκταση του προβλήματος και με βάζει να σκεφτώ όσα ακολουθούν αυτόν και όλη την οικογένεια, όλα τα αγαπημένα του πρόσωπα… Πώς ο καθένας προσπαθεί να στηρίξει μία τόσο παράλογη κατάσταση, να την κάνει καθημερινότητά του και να δώσει κουράγιο σε μία μάνα που με τη σειρά της σηκώνει όλο το σύμπαν στα χέρια της! Κι εσύ από τη μεριά σου, κάνεις αυτό εδώ το δικό σου, μικρό θαύμα. Τέτοιους ανθρώπους ,ταπεινή μου γνώμη, έχει ανάγκη ο Δημήτρης.
Είναι πολύ δυνατά τα συναισθήματα που μου ξυπνάει αυτή η ιστορία και πολλές οι σκέψεις που με βάζει.
Αλεξάνδρα, matrix, φύρδην-μίγδην, Γιάννη Φιλιππίδη και όλους τους φιλους που άφησαν το μήνυμά τους, ένα είναι το πιο τρομαχτικό: Το ότι μπορεί να τύχη στο καθένα μας!
Δημήτρη κουράγιο! Ο Θεός σε δοκιμάζει!
Μακαρι αυτός ο Γενάρης να γίνει ο καλύτερός σου

Καλη Χρονια σε όλους-Υγεία

Αλεξάνδρα είπε...

@anamella: σίγουρα πολλοί ένοχοι δεν θα δουν ποτέ της φυλακής τα σίδερα...

Μα το να χάνεις την ελευθερία σου, την ζωή σου, μέχρι της αποδείξεως του λάθους είναι παράλογο.

Θα δεχόμουν το αθώος μέχρι της απόδειξης ενοχής μα σαν άνθρωπος αρνούμαι το ανάποδο.

Πρέπει να έρθει η δικαίωση. Νιώθω πως θα έρθει...

Καλή Χρονιά εύχομαι
γεμάτη αγάπη και κατανόηση

Αλεξάνδρα είπε...

@tzotza: να χαίρεσαι την οικογένειά σου και η νέα χρονιά να σας χαρίζει υγεία, δύναμη, αγάπη και χαρά

Πως να φανταστούμε τι περνάει εκείνος...

Μόνο να ευχηθούμε πως θα πάνε όλα καλύτερα...

φιλιά καλή μου

Ανώνυμος είπε...

Ο Δημήτρης μας θα βγεί νικητής γιατί έχει μεγάλη πίστη στο Θεό,η ψυχή του είναι Αθώα και εκτός απο την οικογένεια του δίπλα του έχει την Κική...Σε μια σχέση συνήθως όταν έρχονται τα δύσκολα ο ένας απο τους δυο μένει πιο πίσω και στο τέλος υποχωρεί.Η Κική κάθε μέρα που περνά λατρεύει περισσότερο τον Δημήτρη της,του κρατά σφικτά το χέρι,έστω και αν τα κάγκελα βρίσκονται ανάμεσά τους,και η δύναμή της είναι απίστευτη.Παιχνίδι της μοίρας?της ζωής?Ο Δημήτρης αγαπά και αγαπιέται πολύ περισσότερο απο άλλους που η ζωή τους είναι τόσο εύκολη...Όσο για σένα adiplaki τί να πω...ευχαριστώ για όλα.Άννα.Κ

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα που αφιέρωσε αυτές τις γραμμές για τον Δημήτρη.Δεν τον ξέρω όμως περιμένω με αγωνια σαν να είναι δικός μου Φίλος την 21 Ιανουαρίου Γιατί θέλω να Αθωωθεί!!!Θα μας ενημερώσεις Αλεξάνδρα?
Δημήτρη είμαστε μαζί σου.Τί μπορούμε να κάνουμε όλοι εμείς οι άγνωστοι γνωστοί σου για σένα? Καλή σας μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου Αλεξάνδρα,φίλη της θείας μου της Άννας.Έίμαι ο Δημήτρης και σήμερα ζώ την τρίτη ημέρα της πενθήμερης άδειάς μου.

Πραγματικά θέλω να ευχαριστήσω εσένα(η Άννα μου είπε τόσα πολλά) αλλά και όλους εσάς που με συγκινήσατε με τα λόγια σας.Ενας Α Θ Ω Ο Σ δεν λυγίζει ποτέ και θα το φωνάζω μέχρι να πεθάνω.
Απο την Δευτέρα δεν θα βλέπω τον ουρανό απο το παράθυρο αλλά όλο αυτό που οργανώθηκε απο όλους εσάς θα μου φέρνει όμορφες σκέψεις και δύναμη για να αντέξω ακόμα λίγο μέχρι να ακούσω τις λέξεις ΑθΩΟΣ,ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δημήτρη λυπάμαι που δε πρόλαβα να σε δω,.. θα είμαι εκεί στο δικαστήριο με όλους όσους σ' αγαπάμε και πιστεύουμε σε σενα και στην αλήθεια! πολλά φιλιά .Μαρία

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: δεν νιώθω πως έκανα κάτι ιδιαίτερο.

Αναρωτιέμαι μόνο γιατί πρέπει η ατυχία να χτυπήσει την δική μας πόρτα για να κατανοήσουμε τον συνάνθρωπό μας.

Φυσικά και θα μπορούσε να τύχει στον οποιοδήποτε αυτό που περνάει ο Δημήτρης...

Ας ενώσουμε τις ευχές μας ο Γενάρης του 2008 να χαρίσει στον Δημήτρη την ελευθερία του που η αδικία του στέρησε...

Αλεξάνδρα είπε...

@Αννα: καλή μου φίλη, εγω σε ευχαριστώ που μου εμπιστεύτηκες την ιστορία του Δημήτρη.

Η αγάπη να φωτίζει τις καρδιές του Δημήτρη και της Κικής πάντα!

Τα κάγκελα θα φύγουν απ΄την μέση γιατί η αλήθεια επιτέλους θα λάμψει! Κι αυτό που θα μείνει θα είναι το δηλητήριο της αδικίας που όμως θα δηλητηριάζει τις καρδιές που πρέπει...

Η χρονιά που έρχεται
θα φέρει την δικαίωση!

Καλή χρονιά
Πολλά πολλά φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: φυσικά και θα σας ενημερώσω.

Οχι δεν αξίζω συγχαρητηρίων. Αυτά ανήκουν μόνο στον Δημήτρη. Για μένα ήταν μεγάλη η τιμή που μου δόθηκε να γράψω για κείνον.

Καλή σου χρονιά εύχομαι

Ανώνυμος είπε...

Θεία Αννα,
έχεις απόλυτο δίκιο για την Κική!!!
Χωρίς την κοριτσάρα ο Δημήτρης δεν θα ήταν όπως είναι.Κανείς μας δεν θα ήταν..

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ Η ΞΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ..ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ..Η ΛΕΞΗ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΧΡΟΝΟ...ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΑΝ...ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ..? ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2008 ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΞΑΔΕΡΦΑΚΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ...Η ΑΝΙΨΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....

drunk tank είπε...

Αλεξάνδρά μου

εύχομαι να περνάς υπέροχα και ακόμα πιο υπέροχα να περάσεις και τις υπόλοιπες εορταστικές ημέρες!
με υγεία, αγάπη και χαμόγελα να σε βρει ο νέος χρόνος!

πολλά πολλά φιλιά


υγ: συγνώμη που δε σχολιάζω το συγκλονιστικό της ιστορίας σου.
από τη στιγμή που μένουμε απαθείς ως πολίτες μπροστά σε τέτοια περιστατικά, που κωφεύουμε και αποστρέφουμε τα κεφάλια μας , καλύτερα να σιωπούμε...

Αλεξάνδρα είπε...

@Δημήτρη το μήνυμα σου με ξάφνιασε.

Τα δάκρυα που φαντάστηκα πως κράτησες για να μην τους κάνεις την χάρη να τα δουν, έτρεξαν από τα δικά μου μάτια καθώς διάβασα το σχόλιο σου.

Η συγκίνηση δεν με αφήνει...

Ξέρεις οι δικοί μου ήρωες είναι άνθρωποι όπως εσύ.

Ναι, έχεις δίκιο. Η δίψα σου για δικαίωση είναι μεγαλύτερη και απ΄την αδικία την ίδια. Δεν πρέπει να λυγίζει ένας Αθώος και εσυ δεν θα λυγίσεις. Εμαθα πως η καρδιά σου έχει πάνω της ένα όνομα γραμμένο, του έταιρου ολόκληρού σου, της Κικής.

Δυό οι ήρωές μου λοιπόν. Θα ήθελα μόνο να σας είχα εδω, μπροστά μου, να σας αγκάλιαζα.

Κοιτούσα χθες απ΄το παράθυρό μου και σε είχα στη σκέψη μου. Σκεφτόμουν ότι για λίγο καιρό ακόμα δεν θα βλέπεις τον ουρανό απ΄το παράθυρό σου...

Δεν θα γράψω άλλα.... φυλάω προσεκτικά μές την καρδιά μου αυτό που ένιωσα όταν διάβασα το σχόλιό σου. Δεν θέλω να το κάνω λέξεις...

Είναι τεράστια η χαρά μου που μπόρεσε ένα τόσο μικρό κείμενο να σου δώσει σταγόνες αισιοδοξίας, κουράγιου και δύναμης να συνεχίσεις να παλεύεις.

Εύχομαι μόνο η Χρονιά που έρχεται να σου χαρίσει την ελευθερία σου μαζί με την δικαίωση σου. Να ακούσεις τις πολυπόθητες λέξεις:

ΑΘΩΟΣ, ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα σε όλους .. είμαι και εγώ πολύ συγκινημένη με όλα όσα διάβασα.. πρωτη φορά μπήκα στη σελίδα και τυχαία διάβασα το άρθρο.. και συγκλονίστηκα ... συγχαρητήρια σε σας που το προωθήσατε.. λυπήθηκα που εμαθα οτι είναι αληθινή ιστορία.. αν γίνεται να το κρατήσετε λίγο ακόμα στη σελίδα σας για να μπορέσω σε ανθρώπους που θέλω να το προωθήσω.. συγχαρητήρια και πάλι και .... Δημήτρη δύναμη η ομάδα που σε στηρίζει νοιωθω οτι μεγαλώνει συνέχεια ...

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα η Μαρία είμαι η αδελφή της ¨Άννας.. εισαι φοβερή ... το μεσημέρι διάβασα το σχόλιο του Δημήτρη και έκλαιγα στη δουλειά .. γύρισα σπίτι και διάβασα την απάντησή σου στον Δημήτρη.. τι να πω στη περίπτωσή μα.. τα δάκρυα είναι πολύ περισσότερα από τα λόγια.. φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι η συνυφαδα της θείας της αδερφης της πρώτης ξαδέρφης από πατέρα μιας τέταρτης ξαδέρφης της Άννας που δεν εχουμε γνωριστει ακομα. Συγκινήθηκα, ζητω ο τζιμης.

Αλεξάνδρα είπε...

@foula:μπράβο στην γεμάτη της καρδιά. Μπράβο στην δύναμη της ψυχής της. Μακάρι να γνώριζαν πολλοί τέτοια αγάπη...

Αλεξάνδρα είπε...

@σοφία: ούτε στο ελάχιστο δεν μπορούμε να νιώσουμε αυτό που πέρασε και περνάει. Μόνο να ευχηθούμε να λάβει τέλος σύντομα όλο αυτό...

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: καλωσόρισες στο μπλογκ. Πως να μείνει κανείς αδιάφορος σε μια τόσο μεγάλη αδικία;

Αλεξάνδρα είπε...

@Μαρία: είμαστε τόσο ανόητοι οι άνθρωποι που θεωρούμε τα πάντα δεδομένα:
την υγεία, την ελευθερία, την φιλία, τον πολιτισμό, την δικαιοσύνη, ακόμα και την αγάπη.

Δεν πιστεύουμε ότι θα χάσουμε κάτι απ΄όλα αυτά μα όταν συμβεί λίγοι έχουμε την δύναμη και την πίστη...
...αυτή τη δύναμη και αυτή την πίστη που βρήκε ο Δημήτρης.

Μένω να τον θαυμάζω και να τον ευχαριστώ γι αυτά που με ένα μόνο σχόλιο με έκανε να νιώσω.

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: το υστερόγραφό σου τα είπε όλα!

Εύχομαι κι εγω Χρόνια Πολλά και Καλά!!!

Καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς.

Αλεξάνδρα είπε...

@προς όλους: Θα λείψω λίγες μέρες. Εύχομαι σε όλους να περάσετε καλά και ο νέος χρόνος να κάνει πραγματικότητα τις ευχές σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

maya είπε...

υπέροχο το τραγούδι
σ'έν υπέροχο blog
υπέροχου πολύχρωμου ανθρώπου

καλές διακοπές φιλενάδα
έχεις πολλή δύναμη να φέρνεις το καλό
νάσαι πάντα χαμογελαστή
ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι

σε φιλώ γλυκά
χχχχχχχχχχχχχ

kalynama είπε...

Καλή Χρονιά να έχεις Αλεξάνδρα μου με όσους λαχταράς και αγαπάς πάντα δίπλα σου...

Να περάσεις καλά!!!

Σε φιλώ και σου στέλνω μεγάλη αγκαλιά :-))

Ανώνυμος είπε...

"ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ...ΤΑ ΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝΕ ΣΩΡΟΥΣ ΑΠΟΡΙΜΜΑΤΩΝ...ΤΟ ΣΥΝΝΕΦΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΠΝΙΞΕ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ..ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ..."
ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΤΡΟΠΗΣ...ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ(ΞΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ)ΟΣΑ ΚΙΑΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ...Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ...ΜΕ ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ...? ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠ'ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΨΕΙ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΖΩ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΩΡΑ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ 2008 ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΤΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ..ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ..ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...

Ανώνυμος είπε...

μια καλη πρωτοχρονια αλεξανδρα μου να περασεις με την οικογενεια σου ευχομαι...να υποδεχθειτε το 2008 με χαμογελα και ανοιχτες αγκαλιες...να σας φερει τα καλυτερα!!!

φιλια γιορτης...

: ))

Alexis B είπε...

Ευχομαι το 2008 να είναι γεμάτο υγεία, γέλια, χαρές, χαμόγελα, και καλοσίνες.
Ευχές για εσένα και τους ανθρώπους πού αγαπάς και σε αγαπούν

http://www.youtube.com/watch?v=r0VUXLsBSjo&feature=related

an205 είπε...

Του χρόνου να κάνει γιορτές σπίτι του εύχομαι....
Καλή χρονιά με υγεία!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά στην όμορφη οικογένειά σου!!!Φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ και πάλι για ο,τι έκανες και κάνεις.Και ο Δημήτρης θέλει πολύ να σε γνωρίσει.Μπήκε πάλι μέσα αλλά ελπίζουμε νε είναι η τελευταία φορά...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.Αννα

Thalassini είπε...

Οτι καλύτερο για τον Δημήτρη και την οικογένειά του που όλααυτά τα χρόνια έχουν περάσει πολλά! Να είναι η φετινή χρονιά γαλήνια με υγεία αγάπη και χαρά!
Μα και το ίδιο και για σένα!

tzotza είπε...

καλη χρονια αλεξανδρα μου!!!
να φερει το 2008 λιγοτερες στεναχωριες και αδικιες, και πιο πολυ αγαπη και ειρηνη σε ολους μας..
την ευχη για τον δημητρη την εκανα..
να χαιρεσαι την οικογενεια σου και ολους οσους αγαπας..
να μη ξεχναμε το χαμογελο μας..να ξεραμε ολοι παντα ποσο δυνατο 'οπλο' ειναι αυτο απο μονο του..

σε φιλω φιλεναδα μου
:)

Aντώνης είπε...

Καλή αρχή! Η νέα χρονιά ας μας επαναφέρει στην καθαρότητα και με αυτή την έννοια στην αθωώτητα των προθέσεων και των διεκδικήσεων μας!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

μακάρι να μην ξεχνάμε να είμαστε άνθρωποι.
καλή χρονιά

maya είπε...

φιλενάδα?
νάναι τόσο καλή η χρονιά μας που να σκάσουμε απο χαρά!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

αγαμίδια 2007!

Negma είπε...

Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!

Εύχομαι τα καλύτερα για εσένα, την οικογένειά σου και όσους αγαπάς!

Ιδιαίτερες ευχές στον Δημήτρη και τους οικείους του που δοκιμάζονται τόσο σκληρά!!!!

Μακάρι να τελειώσουν όλα σύντομα και να τα θυμούνται σαν έναν κακό εφιάλτη. Να μην επηρεάσει παραπάνω τη ζωή του παιδιού αυτού, αυτή η αδικία...

Ανώνυμος είπε...

adiplaki ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ για τα παιδάκια σου,τον Νίκο και την οικογένειά σου.Ο Δημήτρης κατάφερε να μας τηλεφωνήσει στην αλλαγή του χρόνου...ήταν πολύ βιαστικός γιατί ήταν στην ουρά και ήθελαν και άλλοι να μιλήσουν με τους δικούς τους.Ευχήθηκε λοιπόν για όλους μας και σ'εσένα ο,τι επιθυμείς.Μου είπε πως δεν θα ξεχάσει ποτέ αυτό που έκανες.Εκεί κλείσαμε το τηλέφωνο και μπήκε πάλι στο κελί....φιλιά. Άννα Κ

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να ακούσει αυτο που ποθεί και να ξαναβρεί την ελευθερία του


Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη σου εύχομαι εσένα και τους αγαπημένους σου.

Dee Dee είπε...

Καλη χρονια Αλεξανδρα μου......γεματη απο ολες τις ευχες που ελαβες τελευταια :)

Πολλα φιλιαα

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: φιλενάδα μου παίρνω από τα χρώματά σου το κόκκινο της καρδιάς, το γαλάζιο του ουρανού, το λευκό του κρίνου, το μπλέ της θάλασσας, το πράσινο των δέντρων και πασαλείβομαι...

Το χαμόγελο κάνει τους άλλους να ανησυχούν.

Αγάπα τον εχθρό σου αυτό θα τον τρελάνει!

Φιλιά
Καλή Χρονιά !!!

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: εύχομαι το 2008 να ήρθε με χαμόγελο...

Αλεξάνδρα είπε...

@dimitra: ας ευχηθούμε το 2008 να τον αποζημιώσει με τον καλύτερο τρόπο.

Καλή χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama κι οχι μονο: να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να έχετε πάντα υγεία και αγάπη.

Εύχομαι να τα
πούμε κι από
κοντά!
Καλη χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@alexis b: πολύ όμορφη η διαχρονική μουσική του Μπλε Δούναβη. Σε ευχαριστώ

Καλή χρονιά
γεμάτη υγεία, αγάπη και ειρήνη σε όλο τον κόσμο

Αλεξάνδρα είπε...

@an205: μακάρι του χρόνου τις γιορτές να τις περάσει σπίτι του.

Καλή χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμη Αννα: δεν έκανα τίποτα. Μακάρι να είναι η τελευταία φορά. Του χρόνου σίγουρα σπίτι του τα Χριστούγεννα

Καλή χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@θαλασσινή: ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Καλή χρονιά να είναι και για σένα γεμάτη αγάπη, υγεία και χαρά

Αλεξάνδρα είπε...

@tzotza: σε ευχαριστώ καλή μου!

Καλή χρονιά και σε σένα. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Να είστε πάντα γελαστοί, υγιείς και αγαπημένοι.

Αλεξάνδρα είπε...

@αντώνης: Χρόνια πολλά και καλά γεμάτα υγεία και αγάπη!

Ας απλώσουν τα φτερά τους η δικαιοσύνη και η ειρήνη κι ας αγκαλιάσουν όλο τον κόσμο.

Καλή χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@σπύρος σεραφείμ: πράγματι θα έφτανε αν απλώς σκεφτόμασταν και πράτταμε ως άνθρωποι!

φιλιά
και
καλή χρονιά
απογευματινή μου παρέα!

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: ένιωσα τα αγαμίδια σου προς το 2007 πριν έρθεις να μου το γράψεις.

Μα μην ξεχνάς πως μέσα στο 2007 φύτρωσε το δεντράκι της φιλίας μας.

Καλή μας χρονιά
Φιλιά πολλά
χρωματιστά

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: σε ευχαριστώ καλή μου κι αντεύχομαι να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να είστε πάντα χαρούμενοι, αγαπημένοι και υγιείς.

Καλή χρονιά

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμη Αννα: να είναι καλά το παιδί! Μακάρι να είναι οι τελευταίες μέρες αυτές που περνάει εκεί μέσα.

Ολόψυχα εύχομαι να λάβει τέλος αυτό που περνάει σύντομα.

Ποτέ δεν θα ξεχάσω τα συναισθήματα που με γέμισε το σχόλιό του, την συγκίνηση που ένιωσα και τις αξίες που ξύπνησε. Να είναι καλά!!!

Καλή χρονιά και σε εσας
οικογενειακώς!
Να στηρίζετε και να αντέχετε!!!

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@trelofantasmeni: να είσαι καλά καλή μου κι εσυ.

Καλή χρονιά
με αγάπη - υγεία - χαρά
και ειρήνη!

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: καλή χρονιά καλή μου.

Οι ευχές σου και τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν εύχομαι.

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά σε όλους τους φίλους που γράψαν κάτι λίγο ή κάτι περισσότερο για την Αλεξάνδρα και τον Δημήτρη! Η στήριξη της ψυχής, η ηθική συμπαράσταση είναι, δυστυχώς τις περισσότερες φορές, όλα όσα μπορούμε να κάνουμε. Μακάρι σε δύο εβδομάδες να δούμε τον Δημήτρη στο δικαστήριο, αν και στη θέση του κατηγορούμενου, ΔΥΝΑΤΟ, με πίστη για την δικαίωση που θα έρθει και θα τον βγάλει από τον εφιάλτη που ζει. Μακάρι να κερδίσει τη ζωή που του αξίζει. Να ζήσει την αδερφούλα του που την "άφησε" παιδάκι του δημοτικού και τώρα έχει φτάσει στο λύκειο.
Δημήτρη εμείς θα είμαστε εκεί 21 Ιανουαρίου, να μας δεις και να σε δούμε. Να σου «κλείσουμε το μάτι». Να δουν και κάποιοι άλλοι πως υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε εσένα. Φίλοι και οικογένεια..
Μακάρι σε αυτή την «αναμέτρηση εντυπώσεων» να καταφέρει η δικαιοσύνη να δει τα γεγονότα που οδηγούν μόνο στην αλήθεια!!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: η δικαιοσύνη λένε είναι τυφλή μα επίσης είναι γνωστό πως όσοι στερούνται κάποιας αίσθησης έχουν αυξημένες τις άλλες.
Ετσι πιστεύω πως η δικαιοσύνη θα αισθανθεί την αλήθεια μαζί με τις αποδείξεις και θα αποδοθεί η αλήθεια.

Περιμένοντας την δίκη λοιπόν...

maya είπε...

μούτς!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

εν μέσω σκαμμένων κήπων
φρικτής δυσοσμίας
γειά σου φιλενάδα!

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Αλεξάνδρα, είμαι η μητέρα του Δημήτρη.
Πρώτα απ΄όλα θα ήθελα να σου εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου για όλο αυτό που κάνεις! Όσα διαβάζω και όσα μου έχει μεταφέρει η Αννα δείχνουν έναν υπέροχο άνθρωπο!! Να είσαι καλά για όση βοήθεια Απλόχερα προσφέρεις στον Δημήτρη και όχι μόνο…
Μέσα από την καρδιά μου, ευχαριστώ πάρα πολύ όλους Εσάς που γράψατε εδώ, δίνοντας κουράγιο και δείχνοντας πίστη για τη δικαιοσύνη που περιμένουμε!
Ήθελα και εγώ από τη μεριά μου να σας γράψω δύο λόγια.
Για το πόσο δυνατός είναι ο Δημήτρης μου! ..και συγχρόνως πόση δύναμη μου δίνει! ..αυτός με στηρίζει όταν χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου! ..και αυτό ισχύει αμφίδρομα! Ο ένας κρατάει τον άλλον. Έτσι περνάμε όλα αυτά τα χρόνια..
Πράγματι πρόκειται για έναν εφιάλτη που δεν ξέρεις πότε και πώς θα τελειώσει. Όμως, αντέχω! Γιατί όσοι είμαστε «έξω», έχουμε μάθει πως μόνο αγκαλιασμένοι θα σταθούμε όρθιοι μέχρι το τέλος.
Ο Γιάννης και η Άννα, και (τα άλλα μου δύο παιδιά) η Ειρήνη και ο Αντώνης είναι τα πιο γερά στηρίγματά μου! Και βέβαια έχω και την αγαπημένη μου Κική, την νεότερη κόρη μου..! Όλοι μας μάθαμε πώς να κρατάμε ο ένας τον άλλο, 5 χρόνια τώρα, όταν νομίζουμε πως οι δυνάμεις μας, μας εγκαταλείπουν. Κανείς μας δεν έχει κάνει πίσω, παρότι η ζωή συνεχίζει να μας χτυπάει. Ασθένειες, απώλειες πολύ αγαπημένων μας ανθρώπων..
Ο ΘΕΟΣ μας δίνει, ΑΥΤΟΣ μας παίρνει, ΑΥΤΟΣ μας δοκιμάζει…
Σας ευχαριστώ πολύ, όλους!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@μαμά: γλυκιά μανούλα που τόσα αντέχεις. Που να το φανταζόσουν τι δύναμη έκρυβες μες την ψυχή σου.

Ειλικρινά δεν νιώθω πως έκανα κάτι. Εγραψα κάτι απο θαυμασμό και από την φρίκη της σκέψης ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα.

Θαυμάζω που αντέχετε! που στέκεστε όρθιοι. Που δεν κάνετε πίσω. Που είστε μια γροθιά, ενωμένοι.
Που η κοπέλα του ζωγράφισε στα κάγκελα της φυλακής την καρδιά της για να την βλέπει και να του δίνει την δύναμη που του χρειάζεται. Σπάνιοι τέτοιοι άνθρωποι και άξιοι!

Πήρα πολλά περισσότερα από ένα κείμενο που έδωσα...

Μια είναι η ευχή απ΄όλους: Να αποδοθεί δικαιοσύνη και να ελευθερωθεί ο άδικα κρατούμενος Δημήτρης.

Καλή χρονιά με υγεία και αντοχή!

Ανώνυμος είπε...

Είναι φοβερό το πόσο ταπεινοί γινόμαστε βιώνοντας σκληρές καταστάσεις.
Δεν είναι εύκολο να κρατάς τις ισορροπίες σου όταν τεράστια κύματα δεν σε αφήνουν να πάρεις ανάσα. Θεία, καλά τα λες! Κουράγιο..

Ανώνυμος είπε...

Πρίν δυόμιση χρόνια πήραν τον Δημήτρη,31 Ιουλίου 2005.
Μιά απόφαση που πολλούς βόλευε να γίνουν έτσι τα πράγματα,13 χρόνια και 9 μήνες.
Η κλούβα φεύγει για Τρίκαλα μαζί με τον Δημήτρη και απο κει και πέρα ξεκινάει και ο γολγοθάς όλων μας,μα ποιό πολύ του Δημήτρη.
Απο την πρώτη μέρα μέχρι και σήμερα φωνάζει πως είναι αθώος, αλλά κανείς δεν τον ακούει,κανείς δεν θέλει πραγματικά να ψάξει για την αλήθεια.
Δικαστές-Εισαγγελείς κλείνουν τα μάτια και τ΄αυτιά σε μιά αλήθεια.
Κανείς δεν θέλει να δικάσει την υπόθεση Διφωνίδη.
Γιατί;
Απο αναβολή σ΄αναβολή.
Μια δικαιολογία απο την άλλη μεριά και η αναβολή γίνεται δεκτή και κείνος ακόμα στην φυλακή να περιμένει να εκδικαστεί η υποθεσή του.
Ως πότε;
Έχουν περάσει δυόμιση χρόνια κι ακόμα το Εφετείο δεν έχει γίνει.
Σ΄ένα χρόνο ο Δημήτρης βγαίνει,θα έχει εκτίσει την ποινή του για κάτι που δεν έχει κάνει.
Αλλά ποιός θα του δώσει αυτά που έχασε τόσα χρόνια.
Ποιός θα του χτίσει τα όνειρα που κάποιοι του γκρέμισαν;
Κανείς!
Γιατί κανείς δεν μπορεί να γυρίσει το χρόνο πίσω.
Τελικά όποιος φοράει στολή έχει περισσότερα δικαιώματα στην ζωή.
Μπορεί να κατηγορήσει όποιον θέλει να πεί όσα ψέματα θέλει να καταστρέψει ανθρώπους χωρίς να τον κατακρίνει κανείς και προπαντώς να τον πιστέψουν όλοι.
Γιατί πολύ απλά φοράει μιά στολή.
Περάσαμε πολύ δύσκολες ημέρες όλοι και ακόμα περνάμε.
Θυμάμαι τον Δημήτρη να με ρωτάει πως είναι έξω ο κόσμος, τι έχει αλλάξει και τι έχει μείνει ίδιο.
Τα Χριστούγεννα τι χρώματα έχουν οι δρόμοι που είναι στολισμένει. Δυόμιση χρόνια προσπαθεί να δει μέσα απο τα δικά μας μάτια.
Και παρ΄ όλα αυτά έχει ακόμα υπομονή πως κάποια μέρα κάτι θα γίνει και θα λάμψει η αλήθεια.
Πόση υπομονή και δύναμη χρειάζεται άραγε για να αντέψεις κάτι τέτοιο; Κι όμως ο Δημήτρης την έχει και δίνει και σε μας.
Απο τότε που έφυγε χάσαμε κάποιους ανθρώπους,τις δυό του γιαγιάδες που φύγανε απο τον καημό τους,τον πατέρα μου κι όμως δεν μπόρεσε κανέναν να δει για τελευταία φορά.
Ανίψια που γεννήθηκαν και δεν έχει γνωρίσει.
Κι όλα αυτά γιατί ο κ. Τ.......... υποστιρίζει οτι έχει πυροβοληθεί απο τον Δημήτρη κι ας μην τον αναγνώρισε την πρώτη φορά και ας μην είναι δικά του τα αποτυπώματα που έχουν βρεθεί και ας τον έχουν δει σε άλλο μέρος την ώρα του συμβάντοςκαι τόσα άλλα που κανείς δεν θέλει να τα δει.
Το Εφετείο έχει οριστεί για τις 21 Ιανουαρίου, σε μία βδομάδα,ας γίνει επιτέλους κάτι.
Ας βρει κάποιος την αλήθεια.
Ευχαριστώ όλους όσους είναι δίπλα στον Δημήτρη όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα τον θείο του το Γιάννη που του έχει σταθεί σαν πατέρας απο την πρώτη στιγμή,την θεία του την Άννα που έχει περάσει τόσα και είναι ακόμα δυνατή,την Μάρα!!!
Για την μάνα του τι να πω δεν έχω λόγια!
Δημήτρη θα σε περιμένω όσο χρειαστεί να φτιάξουμε το σπίτι που έχουμε ονειρευτεί χωρίς κάγκελα.
Σ΄ ΑΓΑΠΩ.
ΚΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλο αυτό που κάνεις για τον Δημήτρη!
Να είσαι καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή δύναμη και κουράγιο σε όλη την ομάδα!!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@κική: κορίτσι μου, δεν κάνω τίποτα. Αλήθεια το νιώθω και στο γράφω. Εσυ, εκείνος και η δεμένη σας οικογένεια μου δώσατε μάθημα ήθους, δύναμης, υπομονής, πίστης και αγάπης.

Μόνο πήρα από σας!

Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο εκτός από το να σας στέλνω την θετική μου ενέργεια, τις ευχές μου και πολλές προσευχές για να λάβει τέλος όλο αυτό που περνάτε.

Να είστε πάντα αγαπημένοι και δυνατοί!

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: όλα θα πάντε καλά. Ολα να πάνε κατ΄ευχή...

Ανώνυμος είπε...

ΔΥΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΙΚΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Α Θ Ω Ο Σ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ.ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.

ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΤΗΣ ΚΙΚΗΣ
ΟΛΥΜΠΙΑ,ΜΑΡΙΑ,ΝΤΙΝΑ,ΓΙΟΥΛΗ.

Ανώνυμος είπε...

Καλή μου Αλεξάνδρα σίγουρα η λέξη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι πολύ μικρή για να σου περιγράψω την ευγνωμοσύνη μου για ότι έχεις κάνει για μας και τον Δημήτρη μας.
Θέλω όμως να απαντήσω σ έναν αναγνώστη σχετικά με την «πυρίτιδα» που «βρέθηκε» στα χέρια του Δημήτρη μας και να διευκρινίσω μερικά πράγματα.
Πολύ σωστά όπως έγραψε το διάβασε στο internet στα δημοσιεύματα εφημερίδων εκείνης της εποχής.
Όμως ποιά είναι η αλήθεια και ποια τα δημοσιογραφικά σενάρια που πηγάζουν από πληροφορίες που διέρρευσαν κάποιοι με στολή για να κλείσει η υπόθεση;
Η ΑΛΗΘΕΙΑ λοιπόν είναι μία και ξεκάθαρη μέσα στην δικογραφία από έγγραφα της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας.
Σε χημική ανάλυση που έγιναν στα χέρια του Δημήτρη μας μετά από 6 ώρες στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ χέρι του Δημήτρη μας βρέθηκε ΜΟΛΥΒΔΟΣ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΨΕΥΔΑΡΓΥΡΟΣ ΘΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΣ
Δεν βρέθηκαν ΠΟΤΕ στα χέρια του Δημήτρη μας ίχνη από ΠΥΡΙΤΙΔΑ και ασφαλώς αυτά τα χημικά συστατικά δεν αποτελούν την ΠΥΡΙΤΙΔΑ ούτε συνθέτουν τα χημικά συστατικά της σφαίρας που χτυπήθηκε ο αστυνομικός.
Οι χημικές έννοιες είναι ξεκάθαρες και δεν έχουν καμία σχέση με υπολείμματα πυροβολισμού.
Και για τους ποιό διαβασμένους σε χημικά κατάλοιπα αναγνώστες να πω ότι το επάγγελμα του Δημήτρη μας είναι ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ.
Σε όποιον ηλεκτρολόγο λοιπόν γίνει η ίδια εξέταση τα ίδια χημικά στοιχεία θα βρεθούν στα χέρια του.
Αυτή η παρέμβασή μου είχε σκοπό να «καλύψω» τον αναγνώστη σου αλλά και όλους όσους μπορεί να τους δημιουργήθηκαν ερωτηματικά και απορίες σχετικά με την «πυρίτιδα» που «βρέθηκε» στα χέρια του Δημήτρη μας και γράφτηκε στα δημοσιεύματα.

Ανώνυμος είπε...

Επίσης ο δημήτρης μας ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ να οδηγεί αυτοκίνητο.
Και ο παραλίγο δολοφόνος είχε πάει μόνος του με αυτοκίνητο με το οποίο (νομίζω!) και εξαφανίστηκε αμέσως μετα τον πυροβολισμό.
Επίσης ο αστυνομικός ήταν με πολιτικά και έκανε έλεγχο μέσα στο πανεπιστήμιο????
Πόσοι μπορούν να βλέπουν τηλεόραση στην εντατική????
Πολλά τα κενά αυτής της ιστορίας
ΠΟΛΛΑ!
Για να δούμε τί θα γίνει αύριο...

Κουράγιο σε όλους!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ Ο ΘΥΜΟΣ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΑΜΑ?
ΠΟΣΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΘΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ?
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΜΑΤΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ?????????

Αλεξάνδρα είπε...

@ο/η ανωνυμος: καλά κάνεις και διευκρινίζεις γιατί πολλοί δεν ξέρουν τι ακριβώς έχει γίνει.

Να αρχίσει επιτέλους αύριο η δίκη χωρίς άλλη καθυστέρηση. Να νιώσει ο Δημήτρης ότι πλησιάζει η μέρα της ελευθερίας να πάρει κουράγιο και θάρρος.

Ολα να πάνε καλά!
Τίποτε άλλο.

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: έτσι όπως γίνεται ο "έξω" κόσμος δεν ξέρω μήπως οι αθώοι πρέπει να "μπούμε" μέσα.

Τελευταία μαθαίνω για πολλούς αθώους μέσα στη φυλακή και έχω μπερδευτεί...

Ολα να πάνε καλά από αύριο. Να δικαιωθεί το παιδί.

Καλή δύναμη

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους.. Είμαι η Μαρία η αδελφή της Άννας...
Την Τετάρτη 30/1 ήμουν εκεί… περιμέναμε να φέρουν τον Δημήτρη για να ξεκινήσει το εφετείο.. θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εικόνα που για μένα είναι ίση με χιλιάδες λέξεις και σκέψεις.. είναι η εικόνα που θα μείνει ανεξίτηλη στη σκέψη μου.. εμείς μέσα να περιμένουμε τη πόρτα ψηλά αριστερά της αίθουσας …να ανοίξει… και ναι… μπαίνει ο Δημήτρης κουστουμαρισμένος… πιο όμορφος από ποτέ.. (μετά χαμένη στις σκέψεις μου συνειδητοποίησα πόσο όμορφος και λαμπερός ήταν εκείνη τη στιγμή)… μας χαμογέλασε … μας έδειξε έναν έναν που μας κοίταζε στα μάτια πόσο χαρούμενο τον κάναμε που είμασταν εκεί.. δίπλα του……………….. και αμέσως τώρα η στιγμή που θέλω να μοιραστούμε.. ο ΄΄άγγελός’’ του η Κική… πλησιάζει κοντά στη ψηλή έδρα που τον έχουν… σηκώνεται στις μύτες των ποδιών της να τον φτάσει… ο Δημήτρης σκύβει όσο του επιτρέπουν οι χειροπέδες από τη μία.. και οι νεαροί δεσμοφύλακες από την άλλη…. Και ενώνουν τα χείλη τους… έστω για λίγα δευτερόλεπτα……….

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΗ ΜΟΥ.ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ"ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ Κ ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΠΙΣΕΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗ ΚΙΚΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΜΗΤΣΑΚΟ ΜΟΥ

Αλεξάνδρα είπε...

Κάθε φορά που διαβάζω κάποιο σχόλιο από την οικογένεια του Δημήτρη τόσο πιο πολύ θαυμασμό νιώθω.

Δύναμη, κουράγιο, ελπίδα και αγάπη! αυτά διακρίνω.

Έτσι ενωμένοι να είστε πάντα!

Ολα να πάνε καλά αρχής γενομένης από την Τετάρτη