
Γύρω στα 14, πατάς το κατώφλι που σε φέρνει σ΄ένα κόσμο μαγικό. Πραγματικά μαγικό κι ας έχεις τόσους και τόσους γύρω σου που προσπαθούν να σε προσγειώσουν. Με αρχές και θεωρήματα. Με κανόνες και αξιώματα.
Εφηβεία! Η δική σου ηλικία!
Τώρα που ψάχνεσαι, φτιάχνεσαι, αρνείσαι, παθιάζεσαι, οραματίζεσαι! Τώρα που χτίζεις τον κόσμο σου.
Μεγάλωσες ένα χρόνο. Μπήκες στα 15! Ξέρεις τι θέλεις; Αν πεις ναι, είσαι η εξαίρεση. Οι περισσότεροι συνομίληκοί σου ακόμα ψάχνουν. Στόχους, όνειρα, ελπίδες...
Αλλοτε περιπλανιέσαι σε δρόμους μοναχικούς κι άλλοτε παρέα με τους "κολλητούς" σου. Ναι, το ξέρεις! Περνάς το στάδιο των μεγάλων αντιφάσεων. Τη μια στιγμή πετάς από ευτυχία, την άλλη βυθίζεσαι στη θλίψη. Την μια νιώθεις δυναμίτης και θέλεις να κάψεις τον κόσμο και την άλλη αποκοιμιέσαι στον καναπέ αγκαλιά με το αρκουδάκι.
Τώρα αρχίζεις την αντίστροφη μέτρηση για την επανάστασή σου, σε λίγο θα γυρνάς πάλι πίσω, στην σιωπή, ψάχνοντας για ένα ακόμα "γιατί".
Πέρασε άλλος ένας χρόνος. Κλείνεις τα 16. Πότε πρόλαβες να γευτείς τόσες εμπειρίες; Πως κατάφερες να μηδενίσεις τον καιρό; Δυστυχώς γνώρισες το τσιγάρο. Δοκίμασες ήδη το πρώτο σου φιλί. Μπορεί και το πρώτο ερωτικό χάδι. Ίσως και άλλα πιο πολλά. Αν όχι, περίμενε λίγο.
Έφτασες τα 17. Είσαι ακόμα έφηβος. Μα τώρα.... με πιο πολλές εμπειρίες καλές και κακές. Ξέρεις καλά πόσο κοστίζει μια αποτυχία, έμαθες πόσο κόπο και πείσμα θέλει μια επιτυχία.
Με πιο ώριμα συναισθήματα. Έχεις αφήσει πίσω πολλές καταιγίδες, τώρα πια δεν είσαι παιδί. Ερωτεύεσαι, κατακτάς, υπολογίζεις, κριτικάρεις, αποφασίζεις... με πιο τολμηρές εκφράσεις.
Τώρα πια λές ανοιχτά την γνώμη σου και θέλεις να σ΄ακούν. Και ίσως το παρακάνεις.
Γίνεσαι πανκ, φρικιό, ροκάς, βίαιος. Το σκας από το σπίτι, τρέχεις στις συναυλίες, αράζεις με τις ώρες στην καφετέρια και ακολουθείς πιστά στυλ. Δανεικό σίγουρα. Όμως μ΄αυτό πας να ξεχωρίσεις. Πας να αποδείξεις το δικό σου Εγώ...
Αυλαία στα 18. Η εφηβεία σου κλείνει. Η τρυφερή, η σκληρή, η δύσκολη, η επικίνδυνη, η αντιφατική - ή όπως αλλιώς σου την είπαν- ηλικία έκανε τον κύκλο της! Τελείωσε το πέρασμά της. Σαν την... γρίπη!
Και σου άφησε χιλιάδες αντισώματα. Τις μνήμες. Χιλιάδες μνήμες που θα σ΄ακολουθούν σ΄όλη σου την ζωή. Καλές και κακές. Τώρα έχεις θέση, άποψη για όλα: την πολιτική, την ζωή.
Ναι κορίτσι μου! Πάλι θα ερωτευτείς! Όμως πάντα θα φέρνεις μέσα σου το αρχέτυπο του πρώτου έρωτά σου.
Ναι αγόρι μου! θα σκίσεις από δω και πέρα! Όμως πάντα θα θυμάσαι εκείνο το μουτράκι, που σε πλήγωσε τόσο άδικα, όταν για πρώτη φορά πήγες να δείξεις άντρας.
Εφηβεία ! ! !
Η μαγεία από τα 14 ως τα 18. Η γέφυρα από την παιδική στην μεγάλη ώριμη ηλικία.
Τότε που συνειδητοποιείς ότι όλα τα πράγματα στη ζωή μας, έχουν μια πρώτη φορά.........
9 σχόλια:
Α, εμένα μου την ψαλίδισαν τη μαγεία της μεταβατικής ηλικίας.
Την πέρασα με τριετή καθυστέρηση και ....παρέμεινα έφηβη.....
Το καταλαβαίνεις;....
;-)
Γλαρένιες αγκαλιές
xaxaxaxa μα γι αυτό μας αρέσεις ! ! !
και μακάρι να παραμείνεις έφηβη.
Ονειρα γλυκά
Τέλεια περίοδος !! και για μένα ποιο πρόσφατη..Εκει που περνάς και γεύεσαι τα πάντα, φοράς τα πάντα , αλλάζεις αντιλήψεις και ιδεολογίες σαν τα πουκαμισα νιωθεις πρωτογνωρα συναισθήματα. Για πρώτη φορά σου συμβαίνουν πράγματα που μεχρι εκεινη τν στιγμή μονάχα ονειρευόσουν. Αλλα μην ξεχνάμε κάθε ηλικια έχει την δικιά της γεύση.Καλημέρα
Οπωσδήποτε lockheart η γεύση αλλάζει, όπως και η όρεξη...
Καλησπέρα
Για μένα άρχισε πια η αντίστροφη μέτριση... Πριν από ένα μήνα έκλεισα τα 16. Ενας χρόνος έμεινε... Και δεν θέλω να περάσει με τίποτα... Γίνεται? Δυστυχώς όχι.
ΣΝΙΦ
Τι λες τώρα φύρδην-μύγδην;;; Πάλι καλά!!! Εγώ πέρασα την εφηβεία με 20ετή καθυστέρηση!!! Γι'αυτό τη...μισώ!!!
@aggelika: αχ! σε ζηλεύω και ας πέρασα από κει. Δεν μου έφτασε. Καλωσόρισες στο blog.
@Βασίλης Αδαμόπουλος: χρήσιμη η καθυστέρηση. Γι αυτό είσαι τόσο... "φρέσκος"!
Καλημέρα, καλό πρόγραμμα.
Εγώ πάλι περνάω πάλι τώρα εφηβεία! 0:Ρ
@Aggelos Spyrou: όχι πες μου δεν είναι απίστευτα τα συναισθήματα που ξαναβρίσκεις μέσα από το μωρό σου;
Δημοσίευση σχολίου