Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2007

Για να Ευθυμήσουμε λιγάκι...



Φθινόπωρο και πρώτη μέρα στα θρανία για τους μαθητές του αμερικανικού κολεγίου. Η δασκάλα παρουσιάζει στα αμερικανάκια έναν καινούργιο συμμαθητή τους, τον Ιάπωνα Σακίρο Σουζούκι (γιο του διευθυντή της Sony).



Το μάθημα αρχίζει με μικρές ερωτήσεις ιστορίας:



"Για να δούμε λοιπόν, πόσο καλοί είστε στην αμερικάνικη ιστορία;" λέει η δασκάλα. " Ποιός είπε 'Δώστε μου ελευθερία ή δώστε μου Θάνατο;' "



Κάποιοι μουρμουρίζουν, αλλά κανείς δεν σηκώνει το χέρι του, εκτός από τον καινούργιο:



"Ο Πάτρικ Χένρυ το 1775 στη Φιλαδέλφεια" απαντά.



"Μπράβο Σουζούκι. Και ποιός είπε 'Κυβέρνηση του Λαού, από το Λαό και για το Λαό;' " ξαναρωτά την τάξη η δασκάλα.



"Ο Αβραάμ Λίνκολν, το 1863 στο Γκέτυσμπουργκ" απαντά και πάλι ο Σουζούκι.



Η δασκάλα κοιτάζει αυστηρά την τάξη και λέει: "Ντροπή σας! Ο Σουζούκι είναι γιαπωνέζος και ξέρει την αμερικάνικη ιστορία καλύτερα από σας!"



Τη σιωπή στην τάξη σπάει μια μικρή φωνή από τα πίσω θρανία: "Ρε δεν πάτε να πνιγείτε όλοι, μαλάκες γιαπωνέζοι!"



"Ποιός το είπε αυτό;;;" ρωτάει αυστηρά η δασκάλα.



Ο Σουζούκι σηκώνει το χέρι του και χωρίς να περιμένει λέει: "Ο στρατηγός Μακάρθουρ, το 1942, στη διώρυγα του Παναμά και ο Λι Ιακόκα, το 1982 στη γενική συνέλευση της Τζένεραλ Μότορς."



Η τάξη πνίγεται στην σιωπή. "Θέλω να ξεράσω!" ακούγεται μια ξεψυχισμένη φωνή.



"Ποιός το είπε αυτό;;;" ξαναρωτάει με το ίδιο βλοσυρό ύφος η δασκάλα.



Και ο Σουζούκι πετάγεται πάλι: "Ο Τζόρτζ Μπούς ο πρώτος, στον πρωθυπουργό Τανάκα κατά τη διάρκεια επίσημου δείπνου στο Τόκιο το 1991."



Ένας μαθητής έξαλλος σηκώνεται όρθιος και ξεσπάει: "Ρε δε μας παίρνεις καμιά πίπα, λέω εγώ!"



Και ο Σουζούκι ψύχραιμα: "Μπιλ Κλίντον στη Μόνικα Λουίνσκι, το 1997, στο οβάλ γραφείο του Λευκού Οίκου."



Δυό, τρείς μαθητές πετάγονται και φωνάζουν αγανακτησμένοι: "Αει γαμ...σου ρε μαλακ...νο,
Σουζούκι".




Ατάραχος ο γιαπωνέζος: "Βαλεντίνο Ρόσι, παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας. Ράλυ Νότιας Αφρικής, το 2002."



Κόλαση στην τάξη, οι μαθητές ουρλιάζουν και πετάνε καρέκλες, η δασκάλα έχει σωριαστεί λιπόθυμη και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ο διευθυντής: "Ε, μα την Παναγία δεν έχω ξαναδεί τέτοιο μπουρδέλο."



Και στο βάθος ακούγεται πάλι η φωνή του Σουζούκι: "Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κώστας Καραμανλής, το 2004, στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησής του."



Αντε παιδιά! Το σχολείο τελειώνει! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ



13 σχόλια:

Σπύρος είπε...

ΧΑΧΑ!! Μιλάμε έλιωσα στο γέλιο:) Μας έφτιαξες την μέρα Ελπίδα, να είσαι καλα!! Φιλιά!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

:)
καλό καλοκαίρι!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Καλόοοοοοο!!!!
Και καλό καλοκαίρι!

Αλεξάνδρα είπε...

Παιδιά

Χαίρομαι που σας άρεσε.

Καλό μας καλοκαίρι...

Aggelos Spyrou είπε...

:))))

kelly alamanou είπε...

ΕΞΟΧΟ!!!!!
φιλακια.

Αλεξάνδρα είπε...

Αγγελε, Ροδούλα
την καλημέρα μου! ! !

Παρασκευή σήμερα και τα καλύτερα έρχονται. Ονομάζονται Σάββατο και Κυριακή.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-)))
Μα είναι μερικά τόσο έξυπνα, τόσο διασκεδαστικά...να 'σαι καλά!

Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Τι χιουμορ...

tzotza είπε...

αχαχαχαχαχαχαχαχ!!!!!

πααααρα πολυ καλοοο!!!!

τελειωσανε τα σχολεια επιτελους και σαν γονιος νομιζω πως χαιρομαι πιο πολυ απο τα παιδια μου!!!! :)))))

καλο καλοκαιρι και με πολυ εμπνευση!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@tzotza: ακριβώς έτσι νοιώθω κι εγω... χαίρομαι που τέλειωσε το σχολείο...
Σε ευχαριστώ που πέρασες!

μαριάννα είπε...

Καλά ε; Φοβερός ο Σουζούκι; Πολύ σπαζοκλαμπάνης! Είναι το αγαπημένο μου, ανέκδοτο. Γνωρίζεις μήπως κάποιον στιχουργό που πρόσφατα πήρε χρυσό για κάποιο τραγούδι; Πες μου να ναι, να τα παίξω... ;)

Αλεξάνδρα είπε...

@ghteytria: όχι δεν ξέρω. :-) καλή μας εβδομάδα