Πέμπτη, Μαρτίου 13, 2008

Η Λέξη Που Χάρισε Την Ελευθερία...

Νέα Ενημέρωση: Η εκπομπή - τελικά - θα γίνει την άλλη Κυριακή στις 30 Μαρτίου 2008 στις 23:30.


UPDATE: Για όσους θέλουν να δουν και να μάθουν περισσότερα, στην τηλεόραση, στον ALTER την επόμενη Κυριακή 23-3-08 στις 23:30, στην εκπομπή "Αποτυπώματα".
Ολη η εκπομπή αφιερωμένη στον Δημήτρη.






...η καρδιά μου χτυπούσε πιο δυνατά στην αναμονή της απόφασης. Το μυαλό μου αρνιόταν να συγκεντρωθεί σε οτιδήποτε.

Χτύπησε το τηλέφωνο. Κλάματα... της Αννας... χρόνος που μου φάνηκε αιωνιότητα... χαράς ή λύπης;

Χαράς, στο άκουσμα της πολυπόθητης λέξης, της λέξης που έπρεπε να ακουστεί στο όνομα της δικαιοσύνης:

Α Θ Ω Ο Σ ! ! !

οι ένορκοι όλοι έκριναν τον Δημήτρη Αθώο. Εκείνος πριν αποσυρθεί το δικαστήριο για να βγάλει την απόφαση είπε την τελευταία του κουβέντα κοιτώντας το "θύμα" :

-Τα χέρια μου δεν έχουν το αίμα σου. Μην μου ζητάς να πω συγνώμη για κάτι που δεν έκανα.

...το θύμα με τα μάτια στο πάτωμα.

Τώρα αρχίζει η ζωή και πάλι. Για τον Δημήτρη η Ανάσταση ήρθε νωρίτερα. Ξαναγεννήθηκε.

Ας είναι καλά οι δικηγόροι του που τον πίστεψαν από την πρώτη στιγμή και του στάθηκαν και τον στήριξαν και αφιέρωσαν ώρες πολλές: ο Νίκος Μαυρομάτης και ο Αλέξης Κούγιας.

Ας είναι καλά οι ένορκοι που διέκριναν την αλήθεια του Δημήτρη, δάκρυσαν γι αυτήν και έβαλαν τέρμα στον εφιάλτη του. Ενας αθώος στη φυλακή για πέντε χρόνια!

Η αγάπη που κράτησε ολόκληρη την οικογένεια ενωμένη και δεν άφησε κανέναν να λυγίσει ας είναι πάντα δίπλα τους να τους οδηγεί και να τους δυναμώνει.

Πνοή ελεύθερη, ματιά δίχως κάγκελα... Ζωή ! ! !

75 σχόλια:

faraona είπε...

Αλεξανδρα μου
δεν ξερεις ποσο χαρηκα.
Ηθελα να ρωτησω τοσο καιρο αλλα ελεγα οτι θα μας ελεγες αν συνεβαινε κατι.
Ευχομαι να ανασανει ο ανθρωπος και με τη βοηθεια της οικογενειας του να συνελθει απο το σοκ που περασε.

Οντως γι αυτον η Ανασταση ηρθε νωριτερα.

Καληνυχτα.

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: πέντε χρόνια απ΄την ζωή του κλεμένα. Αναντικατάστατα. Χρόνια που άφησαν για πάντα το σημάδι τους πάνω στην ψυχή του, άδικα.

Τώρα αρχίζει και πάλι η ζωή. Ας είναι η αγάπη της Κικής του ικανή να τον κάνει να προσπεράσει όσα πέρασε...

Κι η μάνα του που η αλήθεια ηφαίστειο που έβραζε μέσα της και γινόταν λάβα πίκρας μέρα τη μέρα, μακάρι να βρει δύναμη να εκτονώσει την πίκρα και να την κάνει λάβα αγάπης.

Κι σ΄αυτούς που άντεξε η συνείδησή τους να φυλακίσουν έναν αθώο νέο άνθρωπο ας γίνει η αλήθεια τύψη, ερινύα να τους τρώει...

Ολα θα πάνε καλύτερα! Γιατί το αξίζουν.

Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου!

Meropi είπε...

Αλεξάνδρα μου,
το σκεφτόμουν σήμερα πάλι αυτό με το Δημήτρη. Και να που έπεσα στην απάντηση. Φαντάζομαι με αυτό στην πλάτη του θα δει τη ζωή με άλλο μάτι.

Ανώνυμος είπε...

Ο εφιάλτης τελείωσε!!!
Ο Δημήτρης μετράει λεπτά για να βγει από τη φυλακή για πάντα!!!

Τις θερμότατες ευχαριστίες μας προς τους κυρίους Δικηγόρους μας, την Έδρα, τους Ενόρκους για το λειτούργημα που εκτέλεσαν.
Ευχαριστούμε πολύ μέσα από την ψυχή μας, όλους τους φίλους, τους φίλους φίλων, συγγενείς, καθηγητές, συμμαθητές, συναδέλφους, γνωστούς και αγνώστους για την βοήθεια που προσέφεραν με οποιοδήποτε τρόπο.
Όσο λίγη κι αν φάνηκε στο καθένα η προσφορά του, έπιασε τόπο!

Να είστε όλοι καλά!

Αλεξάνδρα είπε...

@meropi: ναι γι αυτόν τα πάντα έχουν περισσότερη αξία. Μα η αδικία δεν χωνεύεται...

Να έχει την δύναμη να κοιτάζει μόνο μπροστά...

Σε ευχαριστώ
για το ενδιαφέρον σου

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Ήρθα ανύποπτος, μόλις τέλειωσα τα δικά μου, να σχολιάσω σε μια άλλη αναρτηση, ωστόσο, η καινούργια

Μου πήρε ολότελα νου και πνεύμα….

Α Θ Ω Ο Σ

Έχοντας παρακολουθήσει δίπλα σου όλα τα στάδια αυτού του θλιβερού δικαστικού δράματος,

Ακούγοντας στ’ αυτιά μου την τελευταία ειλικρινή του φωνή,

Το μόνο που έχω να πω
Είναι

ΚΑΛΗ ΖΩΗ ΔΗΜΗΤΡΗ
ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ

ΜΕ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΔΙΧΩΣ ΚΑΓΚΕΛΑ,

ΑΝΑΣΕΣ ΓΕΛΑΣΤΕΣ

ΟΝΕΙΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΑ,

Ευχαριστώ όλους και πρώτα από όλα εσένα ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ μου, για τη σημερινή μεσημεριάτικη μεγάλη χαρά…

φιλι φιλι φιλι φιλι

Unknown είπε...

Όσο κι αν πιστεύεις σε ένα άνθρωπο, άλλο τόσο σε φοβίζει η αντίληψη ενός τρίτου. Κάπως έτσι εχθές περιμέναμε από τα χείλη τις Προέδρου την ετυμηγορία. Ο φόβος για την... ανείπωτη λέξη μεγάλος και για αυτό το λόγο όταν ακούστηκε η λέξη ΑΘΩΟΣ για ένα δευτερόλεπτο σαστίσαμε! Μετά ο καθένας έβγαζε την ανακούφιση και τη πίεση από μέσα του.

Δημήτρη δεν ήταν δύο αλλά χίλιες δύο οι φωνές που ακούστηκαν, ήταν όλοι όσοι με φόβο περπατούν στο δρόμο μη βρεθούν εκεί που βρέθηκες εσύ. Θύμα ενός νταβά, μιας πουτάνας και μιας βρώμικης, τρισάθλιας οικογένειας.

Τώρα μπροστά. Με το μωρό σου αγκαλιά, την οικογένειά σου και τους φίλους σου δίπλα σου για μια καλύτερη ζωή.

Φίλε Δημήτρη καλή ζωή!

Ανώνυμος είπε...

Πολλές φορές, κάποια πράγματα στη ζωή τα θεωρούμε δεδομένα, και γκρινιάζουμε χωρίς να κοιτάμε την ουσία. Την υπόθεση του Δημήτρη την έμαθα πάρα πολύ πρόσφατα, και δεν περίμενα ότι ένας άνθρωπος, που τον γνώρισα την εποχή της αθωότητας και δεν είχε πειράξει ποτέ κανέναν, θα περνούσε τέτοιον εφιάλτη. Έστω και αργά, αφού δεν του έχω συμπαρασταθεί, θα ήθελα να του πώ ότι η ζωή του από εδώ και πέρα θα έχει άλλη σημασία, και να είναι πάντα καλά στην υγεία του!. Όσο για αυτούς που βιάστηκαν να βγάλουν συμπεράσματα, όπως έλεγε η γιαγιά μου, ΡΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ!. Με πάρα πολύ αγάπη, μια συμμαθήτριά σου από την αγνότητα και την αθωότητα που είχαμε τότε!!!

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

...καλά όνειρα...από ένα ανοιχτό παράθυρο! επί τέλους...μια αρχή!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σε ολους .. νοιωθω πραγματικα τυχερη που ήμουν εκει και έζησα την πιο έντονη στιγμή της ζωής μου.. πάντα έλεγα οτι η στιγμή που γεννησα ήταν η πιο έντονη στιγμή της ζωής μου.. ειλικρινά απο χθες η πιο έντονη στιγμή της ζωης μου θα είναι αυτή που άκουσα το πολυποθητο "αθώος", που είδα την αδελφή μου έτσι όπως την είδα ... τον Δημήτρη δικαιωμένο... τον Γιάννη μου να γελάει αληθινά (μετά από τόσα χρόνια), σκουπίζοντας τα δάκρυα ευτυχίας από τα μάτια του..που είδα την ίδια στίγμή 40 ανθρώπους να κλαίνε από ασύλληπτη ευτυχία.. ¨... Σήμερα το πρωί μια αγνή ψυψή μου είπε το εξής "το δίδαγμα άπό όλο αυτό είναι οτι δεν πρέπει να στεναχωριόμαστε για ασήμαντα πράγματα.. δεν πρέπει να απελπιζόμαστε ποτέ.. και σίγουρα υπάρχει ΘΕΟΣ....
Δημήτρη και Κική σας εύχομαι να ευτυχήσετε ... Άννα και Γιάννη σας εύχομαι να χαρείτε τωρα τα αγγελούδια σας .. και ο ένας τον αλλο...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αναπάντεχη χαρά απόψε για μένα, που γνωρίζεις, το νιώθεις πως έχει μεγαλύτερη αξία από την όποια αναμενόμενη.
ΑΘΩΟΣ!!!
ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σπύρος είπε...

Eυγε ! ! ! πολύ το χάρηκα! ! ΜΠΡΑΒΟ! μιλησε η δικαιοσύνη :)!!! κριμα για τα 5 χρονια αλλα ευτυχως το αποτελεσμα μιλάει και ο άνθρωπος τώρα ειναι και πάλι έξω:)....επιτέλους αισιο τέλος :) Ευχομαι οτι καλύτερο για την συνέχεια της ζωής του ..Καλημέρα και καλο σκ:)!

fourca είπε...

Πόσο χάρηκα και αισθάνθηκα τη δικαίωση κι εγώ δε μπορείς να φανταστείς.
Μπράβο! Επιτέλους, έστω και καθυστερημένα, η δικαιοσύνη έκανε κάτι… σωστό.
Εύχομαι στο Δημήτρη και την οικογένειά του μια καλή καινούρια αρχή, ευτυχισμένη δίκαιη και υγιή.
Υ.γ..Κανά δύο φορές την εβδομάδα περνούσα να δω αν είχες νέα .
Μη με παρεξηγήσεις που δε σου έγραφα αλλά τραβάω κάτι ξενύχτια με νοσοκομεία που δεν προλαβαίνωΤΙΠΟΤΑ.
Αλεξάνδρα να σαι καλά και να περάσεις όμορφο ΣΚ με την οικογένειά σου.
Φιλιά πολλά !!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!

Talisker είπε...

Ηρθα για την απο κατω αναρτηση επιτελους..σημερα θα μεινω μεσα και ειχα χρονο να γραψω οπως ηθελα..

και επεσα πανω σε αυτα τα ματια..

θα ειναι τα δικα του υποθετω


τι να πω...

προσπαθω να φανταστω το χτυποκαρδι σου και την αγωνια και τη δικαιωση

για τη δικαιοσυνη

πω..απιστευτη ενταση
και απιστευτη περιπετεια


και δνε ξερω...ευχομαι να συνεχισει η ζωη του και να γινει καλυτερη

και ευχομαι
να υπαρξει καποτε τροπος ολοι αυτοι οι ανθρωποι
να αποζημιωθοθν ηθικα
Η Θ Ι Κ Α

ΕΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...


ΔΗΜΗΤΡΗ που σε γνωρισαμε απο τη Αλεξανδρα και μοιραστηκαμε στο ελαχιστο την αγωνια σου

και μια σταγονα απο το δακρυ της
της απελπιδας οργης

καλη νεα αρχη
με ολη μου τη ψυχη

και ενα μπραβο σε οσους σε στηριξαν....

Αλεξ.. σε φιλω!

maya είπε...

πωπω!
απο την πέμπτη και τώρα ήρθα!
δεν πειράζει!
τι υπέροχα νέα...

βέβαια δεν θα πάρει πίσω τα 5 χρόνια που του πήραν
αλλά έτσι όπως έχει φτάσει να ντρεπόμαστε την λέξη δικαιοσύνη,
τουλάχιστον αυτήν την φορά
δούλεψε καθαρά.

επιτέλους
καλά νέα...

φιλενάδα
πόσο σε φαντάζομαι να χαμογελάς
να χοροπηδάς

πολλά φιλιά αισιόδοξα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

an205 είπε...

Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα....
Δυστυχώς ο χρόνος πίσω δεν γυρνά, γι' αυτό κοίτα μπροστά...

γιάννης φιλιππίδης είπε...

κυριακάτικη καλημέρα αλεξάνδρα μου,

περνάω και ξαναπερνάω απ’ το μπλοκ σου, να ξαναδώ την ανάρτηση, να πιστέψω…

…φοβόμουνα είναι η αλήθεια μήπως κάτι δε πάει καλά, καμιά φορά και το δίκιο, δίκιο δε βρίσκει… αλλά τουλάχιστον εδώ… χαρές σ’ όσους του στάθηκαν, θα ‘ναι δύσκολα στην αρχή, αλλά έχει τους αγαπημένους του, αυτούς που θέλησαν και έμειναν μαζί του… ένα μάθημα για όλους μας, σε καθετί σοβαρό μας συμβαίνει…

φιλι φιλι

Negma είπε...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!

Όπως μοιραστήκαμε την αγωνία, έτσι τώρα μοιραζόμαστε και τη χαρά. Τηρουμένων των αναλογιών πάντα, δεν συγκρίνονται τα δικά μας συναισθήματα, με αυτά των οικείων.

Εύχομαι να τους δώσει πίσω η ζωή όσα τους στέρησε τόσο καιρό, διπλά και τρίδιπλα!!!!!!!!

Ομόρφυνε η Κυριακή μου, με νότες αισιοδοξίας...

Νά 'σαι κι εσύ καλά Αλεξάνδρα μου!

Πολλά φιλιά και την αγάπη μου στέλνω!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Στο ταξίδι της ζωής..
Για ολόκληρη την οικογένεια..
Για τους φίλους..
Για όσους πίστεψαν..
Ας φωλιάσει παντοτινά το χαμόγελο..
Ας γεμίσει κάθε αυλή, κάθε γειτονιά ΖΩΗ..
Ας χαρούν.. Ας ζήσουν..
Το άξιζαν..

Άξιος Δημήτρη..

Να χαμογελάς..

Να χαμογελάτε..



Τάκης

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: ο εφιάλτης τελείωσε! ήρθε η ώρα των ονείρων και της ζωής.

Ολα θα πάνε καλά απο δω και πέρα!

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: ναι είναι μεγάλη η χαρά του τέλους μιας αδικίας.

Είναι ανείπωτες τούτες οι χαρές όσο ανείπωτη ήταν και η αδικία.

Τώρα όλη η ζωή μπροστά. Ολα τα όνειρα έτοιμα να πάρουν ζωή...

Ολα θα πάνε καλύτερα για όλους τους!

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@nikos z: η συναισθηματική φόρτιση φυσικά τεράστια για όλους όσους ήταν εκεί.

Εδω ήταν για μένα που ήμουν μακριά και το μόνο που μπορούσα ήταν να κοιτάζω τους δείχτες του ρολογιού να κυλούν.

Και κείνοι οι λυγμοί της φίλης μου για πάντα θα μείνουν στην μνήμη της καρδιάς μου.

Ολα θα πάνε καλύτερα από δω και πέρα.

Αλεξάνδρα είπε...

@Katerina Demenega: Οι χαρές τους θα είναι διπλές από δω και πέρα.

Η ρόδα θα γυρίσει και πάνω στους υπεύθυνους θα σταματήσει.

Κρίμα τα χρόνια που του έκλεψαν. Μα τώρα όλα θα πάνε καλύτερα. ΟΛΑ!

Αλεξάνδρα είπε...

@Don Psychote- Δ. "Ψ": μια καινούργια αρχή!

Ονειρα που θα βρουν τον δρόμο τους.

Χαρές που βρήκαν τον δικό τους.

Αναγεννημένος απ΄τις στάχτες του τα καλύτερα είναι μπροστά του...

Σε ευχαριστώ Δον

Αλεξάνδρα είπε...

@Μαρία: τι να προσθέσω; Τα είπες όλα! Τα έζησες δίπλα τους όλα!

Τώρα να είσαι δίπλα τους στις χαρές τους, στη ζωή που ξαναρχίζει.

Να΄στε όλοι καλά

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην-μίγδην: σε ευχαριστώ γλαρένια μου για την έννοια σου και για τις όμορφες σκέψεις σου.

Ο χρόνος μου με κράτησε για λίγο μακριά από την γειτονιά μα θα επανέλθω.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: τα πέντε χρόνια που του άρπαξαν αναίτια και χωρίς λόγο δεν γυρνούν.

Ομως τα καλύτερα είναι μπροστά τους.

Σε ευχαριστώ

Φιλιά απ΄όλους μας!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@fourca: μήπως εγω είμαι εδω; Τρέχω πολύ τελευταία.

Το συναίσθημα ανεβοκατεβαίνει στα κόκκινα και με εξαντλεί. Τελευταία ευτυχώς από χαρά.

Θα βρούμε τους ρυθμούς μας και θα ξαναβρεθούμε στα σοκάκια της μπλογκογειτονιάς.

Ξενύχτια; Σε νοσοκομεία; εύχομαι όλα να πηγαίνουν κατ ευχή...

Φιλιά πολλά
σε ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: τα μάτια είναι ολόδικά του!

Τα πέντε χρόνια όσο και να του τα αποζημιώσουν δεν μπορούν να τα σβήσουν, ούτε να του τα δώσουν πίσω....

Απίστευτη ιστορία που θα μπορούσε να συμβεί σε όποιον ήταν στη λάθος ώρα στον λάθος τόπο...

Ολα θα πάνε καλύτερα για όλους τους.

Την ηχώ μιας κουβέντας έχω κρατήσει: "Τώρα αρχίζει για μας η ζωή."

Την απο κάτω ανάρτηση μην την αποφεύγεις. Με ενδιαφέρει η άποψή σου...

Φιλιά

Το μπανερ για τα μωρά που ζουν στις φυλακές μαζί με τις μαμάδες τους το έβαλα. Τι απίστευτα είναι όλα αυτά....

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: τα λόγια είναι φτωχά. Εχω κρατήσει ανάσες, δάκρυα ευτυχίας και εύχομαι μια ζωή με χαρές χ2 από δω και πέρα για κείνον και την οικογένειά του.

Ενας ήρωας, ο Οδυσσέας που βρίσκει το δρόμο για την Ιθάκη του...

Μου λειψες ρε συ!
φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@an205: έχει ευτυχώς πολλά περισσότερα να απλώνονται μπροστά του!

Εχει τόσα όνειρα να κάνει...

Σε ευχαριστώ πολύ για τις μουσικές που μου έκαναν παρέα!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: καλέ μου πρώτη φορά δεν "περπάτησα" στη γειτονιά μας τόσες μέρες.

Πράγματι ένα καλό μάθημα στην μιζέρια μας και στα δήθεν προβλήματά μας.

Ενας ήρωας ο Δημήτρης και όλοι όσοι έζησαν από κοντά αυτό που πέρασε. Υπάρχουν τόσα που θα μείνουν στην καρδιά μου για πάντα απ΄αυτήν την ιστορία.

Ποτέ δεν θα ξεχάσω την αγάπη και την πίστη τους.

Θέλω και το δικό σου σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση. Σε έναν άλλου είδους βιασμό που πέφτουν τα αθώα μικρά μας χωρίς λογική και έλεος...

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: ναι η αγωνία και η αηδία για την αδικία, δίνει τη θέση της στη χαρά και στα όνειρα, που απλώνονται μπροστά ανεμπόδιστα πια.

Χαθήκαμε, μα μόνο για λίγο ε;

Φιλιά πολλά
και καλή εβδομάδα να έχουμε.

Αλεξάνδρα είπε...

@takhs: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, για τα λόγια σου...

Ονειρα, χαρές, ζωή....

όλα μπροστά τους είναι.

Ο εφιάλτης πέρασε...

Φιλιά

adaeus είπε...

... και σήμερα το σκεφτόμουνα και έλεγα να σε ρωτήσω... αλλά εσύ είχες ήδη γράψει από την Πέμπτη... άργησα λίγο...
Σημασία έχει ότι δικαιώθηκε!!!!
Την καληνύχτα μου, την αγάπη μου στο Δημήτρη, την τιμή μου σε όλους τους αθώους :)

Αλεξάνδρα είπε...

@adaeus: το θέμα είναι ότι κοιμάται σπίτι του. Ονειρεύεται και πάλι, μπορεί να αγκαλιάζει την αγαπημένη του...

Οι εφιάλτες έφυγαν...

Σε ευχαριστώ πολύ
καληνύχτα με όνειρα!

Αυριο μια καινούργια εβδομάδα ξεκινάει

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΝΑ ΑΡΘΡΩΣΩ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ...

ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ, ΛΟΓΙΑ...

ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΩ.........

Σπύρος είπε...

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση για την εκπομπή θα την δώ φιλια

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: εδώ θα πάρει σε όλους εμας να το συνειδητοποιήσουμε.

Δεν υπάρχουν λόγια...

Μόνο όνειρα γι αυτό που στέκεται μπροστά τους...

Φιλί αισιοδοξίας

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: εγω ευχαριστώ για το ενδιαφέρον Σπύρο και ξέρω πως με καταλαβαίνεις που δεν πολυκυκλοφορώ στην γειτονιά τελευταία...

Φιλιά πολλά

BUTTERFLY είπε...

Επιτελους εφαρμοστηκε δικαιοσυνη!
Ας ειναι καλα ολοι, να μπορεσει να ξανακερδισει τη ζωη του αυτο το παιδι! Δεν θελω να σου χαλασω τη χαρα μιλωντας για την ολιγωρια και τα 5 χαμενα χρονια που κανεις δεν θα του πληρωσει...χαιρομαι μονο που κατι τετοια περιστατικα μας θυμιζουν οτι η δικαιοσυνη δεν ειναι παντα τυφλη!
Τα συγχαρητηρια μου και ευχες για καθε ευτυχια απο εδω και στο εξης!

mAuVe είπε...

πόσο χάρηκα που πέρασα αλεξάνδρα μου

τι ακριβή χαρά!

τι πανάκριβη δικαίωση!

είναι υπέροχο να μοιραζόμαστε τέτοια γιγαντιαία συναισθήματα...

σ'ευχαριστώ για τη στάση σου, για την ενημέρωση & για τα καλά νέα που έσπευσες να μας κεράσεις!

καλή συνέχεια δημήτρη...

με ανάσες καθαρού αέρα

μέσα σε μια αγκαλιά ανθρώπων που σου στάθηκαν ειλικρινά

η δύναμη σου μας θυμίζει ότι όλοι μπορούμε να μαστε αγωνιστές, οραματιστές & γιατί όχι... νικητές!

τα συγκινημένα μου φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Ανήκω στην δικηγορική οικογένεια και είχα την τύχη να κάνω τα πρώτα μου βήματα δίπλα στον κ.ΚΟΥΓΙΑ.Γράφω με κεφαλαία το όνομά του γιατί υπήρξε για μένα δάσκαλος πραγματικός.Όλοι ξέρουν τον τηλεοπτικό Κούγια,δεν έχουν όμως γνωρίσει τον καθημερινό άνθρωπο Κούγια.

Μπράβο σε όλους όσους αγωνίστηκαν για την αθώωση αυτού του παιδιού.

Μπράβο στην δικαοσύνη.
Κων.νος.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κωνσταντίνε, για τους δύο κύριους που πήραν την τύχη του Δημήτρη στα χέρια τους δεν νομίζω να τολμά να πεις ότι ήταν, καν, πολύ καλοι.

Και οι δύο ήταν υπέροχοι!
Ήταν τέλειοι!
Αποτέλεσαν την τέλεια ομάδα!
Και αν μη τι άλλο, αυτό φάνηκε από το αποτέλεσμα. Βρήκαν τον στόχο σε κάτι πραγματικά περίπλοκο. Πάλεψαν ενάντια στο κράτος (αστυνομία) και το παρακράτος (παραδικαστικο)

Και ο κύριος Μαυρομάτης και ο κύριος Κούγιας είναι αναμφισβήτητα δυο κορυφές!

Ο κύριος Κούγιας (Χρόνια του Πολλά, για σήμερα που γιορτάζει) με ερωτήσεις Απόλυτες, Ξεκάθαρες κατάφερε να πάρει όλες τις απαντήσεις που ήθελε. Ακόμα κι αν αυτό τον έφερνε σε δύσκολη θέση πολλές φορές. Ήξερε για τι πάλευε. Μου έκανε εντύπωση το εξής: κάθε φορά που η έδρα του απαγόρευε κάποια ερώτηση, εκείνος τους έλεγε πως κάνει χρήση του νόμου τάδε, παράγραφο τάδε η έδρα το αποδεχόταν και αυτός συνέχιζε αυτό που τόσο καλά ξέρει να κάνει. Πάντα πολύ δυναμικός! Ο λόγος του μαχαίρι! Με μεγάλη σιγουριά και για το ποιους υπερασπίζετε και για το πώς!

Και ο κύριος Μαυρομάτης! Λαμπρή προσωπικότητα! Άλλος άνθρωπος. Ήρεμος (σχεδόν πάντα!) χαμηλότερων τόνων(σχεδόν πάντα!). Και πάντα τόσο εύστοχος. Όσο γαλήνιος και αν φαινόταν τις περισσότερες φορές οι ερωτήσεις του ήταν σοφές. Είναι πανέξυπνος. Στην αγόρευση του ήταν πάρα πολύ συγκινητικός. Μίλησε για τον κοινό νου, για τον χαρακτήρα του Δημήτρη.. Άγγιξε τις ψυχές όλων μας. Όλοι δακρύσαμε!

Και οι δύο έδωσαν ένα κομμάτι από την ψυχή τους για να καταφέρουν αυτό που κατάφεραν.
Να αθωώσουν τον Δημήτρη……

Talisker είπε...

Alex

σε ευχαριστω για το banner

..ela se ligo:)

στο κοκκινο!

Μαρινα ..... είπε...

καλημερααααααα...

με το καινουργιο και καταδικο μου δικτυο μπηκα να διαβασω πάλι τα όμορφα δικα σου ΕΛΠΙΔΑ εσυ...

κι επεσα στα πιοτερο όμορφα....

χαμογελα χαρας εισπραττουν απο τοσους άγνωστους καρδια μου που ευχη θα γίνουν εύμορφη, κι ομορφα πια η ζωη θα πορευτει ....

τα κλεμμενα χρονια πληγη που θα αιμοραγει που και που....
μα βάλσαμο οι φιλοι τους θα γίνονται....

κι εχουν εναν θυσαυρο διπλα τους....
ΕΣΕΝΑ....ΕΣΕΝΑ....

ΦΙΛΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ γίνεσαι...και βάλσαμο σκορπιζεις πασπαλισμένο με ελπιδας χρωμα

αγαπη...αγαπη σου αφηνω
κι αγκαλια ψυχη μου...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους.
Η λέξη ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι πολύ μικρή, πολύ φτωχή, απλά μια λέξη που δεν μπορεί να αποδώσει αυτό που θέλω να εκφράσω σε όλους εσάς που μας συμπαρασταθήκατε, σε όλους εσάς, που από εσάς έπαιρνα μεγάλη δύναμη όλο αυτό το χρόνο που κράτησε ο Γολγοθάς που ζούσαμε.
Τα λόγια σας μου έδινα δύναμη για να συνεχίσω.
Τα δάκρυα που έτρεχαν από τα μάτια μου διαβάζοντας τα μηνύματα σας γινόντουσαν δύναμη για να αντέξω.
Όλοι εμείς οι "κοντά" στο Δημήτρη, όλοι εμείς παίρναμε από όλους εσάς δύναμη.
Πρέπει όμως να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ονομαστικά σε μερικούς ανθρώπους έτσι όπως το αισθάνομαι.
Πρώτη από όλους στην ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ στον ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ σ αυτή την τόσο ευαίσθητη ψυχή.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου.

Στην ΚΙΚΗ, την κοπέλα, του Δημήτρη.
Η Κική ήταν ο άνθρωπος που κράτησε ζωντανό το Δημήτρη.
Πρέπει να ξέρετε ότι όσα κάναμε "εμείς" δεν θα είχαν καμία αξία, κανένα αποτέλεσμα αν δεν υπήρχε δίπλα στο Δημήτρη η Κική.
Ο άνθρωπος που δεν έσβησε την ελπίδα από τον Δημήτρη.
Ο άνθρωπος που κράτησε μακριά τον Δημήτρη από όλα αυτά που μπορούσαν στην φυλακή να του καταστρέψουν την ψυχή και το σώμα του.

Στην ΜΑΡΑ τον άνθρωπο που έμεινε δίπλα μου μέχρι το ΤΕΛΟΣ αδιαφορώντας για τα δικά της προβλήματα, για την δική της ζωή.
Πάντα καθάριζε το μυαλό μου όταν έλεγα ότι δεν υπάρχει καμία ελπίδα για να βρούμε στοιχεία να αποδείξουμε την αλήθεια.
Ο άνθρωπος που πάντα προσπαθούσε χωρίς κανένα κέρδος το αντίθετο μάλιστα.
Ο άνθρωπος με την απόλυτη διαίσθηση.

ΑΛΕΞΗ ΚΟΥΓΙΑΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ
Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ
Συμφωνώ απόλυτα με μία πιο πάνω δημοσίευση που διάβασα.
Όποιος δεν έχει γνωρίσει τον ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΟΥΓΙΑ τον ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΟΥΓΙΑ δεν μπορεί να έχει απόλυτη, καθαρή ΔΙΚΗ του γνώμη.
Όλα αυτά που βλέπετε στην τηλεόραση ή διαβάζετε στις εφημερίδες δεν έχουν καμία σχέση με τις ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ που έχει αυτός ο άνθρωπος.
ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ μα πάνω από όλα ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ και μαχητής για τις ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ που πάνε να εξαφανιστούν.
"Η ζωή είναι μαραθώνιος δεν είναι κατοστάρη"

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ.
Ο ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΜΙΚΟΣ . Η ΣΟΦΗ ΣΚΕΨΗ
Ο ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ.
Ξέρει τι θα πει, πότε θα το πει, μα πάνω από όλα ξέρει να μάχεται καθαρά ακόμα κι όταν τον χτυπούν πισώπλατα οι σύντροφοι.
Κάθε στιγμή δίπλα μας, πάντα με υπομονή μας άκουγε χωρίς να κοιτά το ρολόι του, κάθε μέρα μαζί μας στο δικαστήριο.
Ίσως, για όλους εσάς που δεν το ξέρετε για μένα σίγουρα,
ΗΡΩΑΣ της Ελληνικής Νεώτερης Ιστορίας.

Και τέλος μα πάνω από όλα και όλους η ΑΝΝΟΥΛΑ και η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ της.
ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ.

Δυστυχώς σ αυτή την ΔΙΚΑΙΩΣΗ σε αυτή την μεγάλη χαρά δεν είναι μαζί μας η κυρά ΝΙΑ.
Από κει που μας βλέπει όμως είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ ευτυχισμένη.

kalynama είπε...

Γλυκό το ταξίδι της ζωής του Δημήτρη από εδώ και πέρα...

Μονάχα χαμόγελα και ανάσες ευτυχίας.

Καλό απόγευμα Αλεξάνδρα μου...

Αλεξάνδρα είπε...

@butterfly: πολλές φορές της δικαιοσύνης τα μάτια ανοίγουν με την βοήθεια των δικηγόρων και των κατάλληλων ερωτήσεών τους...

Τα 5 χρόνια δυστυχώς αρπάχθηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Θα μου μείνει ισόβιο ερωτηματικό το κίνητρο αυτών που του στέρησαν άδικα την ελευθερία του αυτά τα χρόνια...

Ευχαριστώ πολύ που περνάς!

καλό μας απόγευμα

Αλεξάνδρα είπε...

@mauve: μου είμαι γαιδούρα. Εχω τόσο καιρό να περάσω...

Χάρηκα που το έκανες εσύ ωστόσο.

Σε ευχαριστώ για το όμορφα λόγια σου!

Αχ πόσο πολύτιμος είναι ο αέρας ελευθερίας κι ας το ξεχνάμε τόσο συχνά!

Φιλιά αισιόδοξα!

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος Κωνσταντίνος: όλα θα ήταν δύσκολα ίσως και ακατόρθωτα χωρίς την δική τους προσπάθεια για τον Δημήτρη.

Δεν θέλω να προσθέσω κάτι στο σχόλιό σου παρά μόνο την ευχή να κερδίζει η δικαιοσύνη και η αλήθεια ΠΑΝΤΑ!!!

Σε ευχαριστώ που πέρασες

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: χωρίς δικό μου σχόλιο. Τα έγραψες όπως τα έζησες. Τι άλλο να προσθέσω;

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: χαίρομαι όταν σε βρίσκω στο κόκκινο. Το ξέρεις πια. Ηρθααααα

Ευχαριστώ πολύ για το link στην ανάρτηση Αθώος που γράφτηκε για το τέλος του εφιάλτη του Δημήτρη.

Το εκτιμώ!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@ Μαρινα Γ..... εμπυρη γνωση: καλή μου χαθήκαμε μα μόνο για λίγο...

Τι όμορφα που ένιωσα με το σχόλιό σου.

Έχεις την αγάπη μου το ξέρεις πια...

Θα τα πούμε
εύχομαι σύντομα από κοντά

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμος: Ο Δημήτρης νιώθω πως είναι πολύ τυχερός που έχει δίπλα του τέτοια κοπέλα!

Μα και ολόκληρη την οικογένεια στο πλάι του.

Σας θαυμάζω για το κουράγιο, την δύναμη, το πείσμα, την αγάπη που έχετε!!!

Οσο για την Αννα, νιώθω τυχερή που την γνωρίζω.

Μπράβο και στους άξιους δικηγόρους Κούγια και Μαυρομάτη! χωρίς αυτούς όλα θα ήταν δύσκολα ίσως ακατόρθωτα.

Η ζωή απλώνεται μπροστά τώρα πια...

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου καλή μου!

Ολα θα πάνε καλύτερα. Ολα!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αλεξάνδρα μου,

αντιπαθώ παθολογικά την τηλεόραση εκτός από συγκεκριμένες εκπομπές [μένουμε ελλάδα, green team]

αλλά την επόμενη Κυριακή, θα είμαι κει, να ξαναδώ όσες αλήθειες γνωρίζω από τις κουβέντες μας…

…κι ελπίζω το αφιέρωμα να του αξίζει, να καθρεφτίζει τα δύσκολα χρόνια που πέρασε τόσο άδικα ένας κυριολεκτικά αθώος άνθρωπος, αθώος σαν εμάς, ίσως και περισσότερο…

φιλι φιλι

Takiz είπε...

Να μείνει σαν ανάμνηση και τίποτα παραπάνω.Η ζωή συνεχίζετε γεμάτη χαμόγελα και αισιόδοξα.

Να μην χάνουν στιγμή.
Ακούς Αλεξάνδρα μου, να μην χάσουν στιγμή.

Βασιλική Ν. είπε...

Δόξα τω Θεώ! Ας δώσει τώρα πολλή δύναμη στον ίδιο και στους δικούς του να αποροφήσουν όλους αυτούς τους κραδασμούς των πέντε χρόνων, γιατι πέντε χρόνια είναι πολλά, πάρα πολλά...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Την Κυριακή λοιπόν, μπροστά στην οθόνη μου παρ' ότι την απεχθάνομαι.

Πες μου όμως, ποιός θα τους δώσει πίσω τη ζωή που τους "ξεσκίσανε"
Η Πολιτεία έτσι απλά εξοφλεί τους λογαριασμούς της;
Μόνον ο απλός πολίτης υποχρεούται σε ποινικές ρήτρες...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: είναι η τρίτη εκπομπή που αφιερώνουν στην περίπτωση του Δημήτρη.

Η αλήθεια τον δυνάμωσε και η αγάπη τον έκανε να αντέξει...

Φιλιά καλέ μου
και ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: θα τους πάρει λίγο καιρό μέχρι να συνειδητοποιήσουν.

Τίποτα πια δεν μπορεί να τους σταματήσει απ΄το να χαρούν τη ζωή...

Δεν θα χάσουν στιγμή της...

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@βασιλική ν:

ναι είναι πολλά....

μα ευτυχώς δεν είναι περισσότερα...

σε ευχαριστώ πολύ :-)

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην - μίγδην: χαμένα για πάντα και εύχομαι κάποτε στη λήθη τα χρόνια τους. Κυρίως του Δημήτρη.

Κι άντε σκέψου πόσο κόπο, πόση αγάπη χρειάζεται η καρδιά του για να δει και πάλι με εμπιστοσύνη τη ζωή...

Talisker είπε...

-μεταξυ μας δεν εχει "ευχαριστω"!
- τα κοβουμε.:)

-μερικα πραγματα ειναι αμοιβαια και αυτονοητα..

και παντα τα ξεχωριζω απο τα :



-"θ ε α θ η ν α ι"!

φιλι.

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: αντι για σχόλιο, μου επιτρέπεις να σου στείλω μια νοερή αγκαλιά και ένα φιλί στο μάγουλο;

Γιατί πολλές φορές τα λόγια δεν μπορούν να δώσουν αυτό που η καρδιά θέλει...

Αλεξάνδρα είπε...

...o Δημήτρης έσβησε 32 κεράκια χθες. Τα 5 τελευταία άφησαν ανεξίτηλο σημάδι.

Φέτος η ελευθερία, η πολυπόθητη ελευθερία και προπαντώς η απόδειξη πως ήταν αθώος σημαδεύουν τα γενέθλιά του. Μια χρονιά που δύσκολα θα ξεχάσει. Δύσκολα θα ξεχάσω, θα ξεχάσουμε.

Μια ευχή: η αγάπη και η δύναμη που απορρέει από αυτήν μαζί με την υγεία, την χαρά και την ελευθερία να μην φύγουν ποτέ από κοντά του.

Ενα ποίημα αφιερώνω - που ο Ζακ Μεσριν - ένας κρατούμενος έγραψε το 1976:

Μάλιστα, Κυρία!
Πάει κι έρχεται, πάει κι έρχεται με χίλια βήματα που δεν τον οδηγούν πουθενά.
Σε κάποιο τσιμεντένιο κόσμο και στο παράθυρο τα κάγκελα ν΄ανθίζουν απο απελπισία.
Απάνθρωπο..., στενό..., χωρίς κανένα αύριο.
Μια χαραμάδα κάτω απ΄την πόρτα και του περνάνε το συσίτιο
Και σε μια κούπα το νερό, να ξεδιψάει.
Μόνος του..., δίχως ήλιο
για να του κλέβουν ακόμα και τη σκιά του.
Η άπιστη πάει έφυγε...
μη μείνει σκλάβα αυτού του νεκροζώντανου.
Πάει κι έρχεται και θα πηγαινοέρχεται...

Μέχρι τη μέρα, που νικημένος, λαβωμένο αγρίμι, αφού αναστενάξει το στερνό παράπονό του,
θα πέσει καταγής και θα ψοφήσει
Στο θάνατό του βρίσκοντας τη μόνη ελευθερία.

Σας βλέπω να δακρύζετε...!
Γιατί στεναχωριέστε;
Λέτε, "φτωχέ μου"!
Και να το λάθος..
Είναι ένας άνθρωπος Κυρία,
Φυλακισμένος.
Είναι αυτός που οι όμοιοί σας καταδίκασαν
Στό όνομα της ελευθερίας απονέμοντας δικαιοσύνη...

(Μια μέρα που ήμουν τόσο λίγος - γράφει - ώστε δεν ήμουν καν κανένας...)

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΑ

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !!)!)!)ΦΙΛΙΑ


Έχω ποστάρει το ντοκιμαντέρ ΖEITGEIST, αν δεν το έχει δει ΔΕΣ ΤΟ ! ! ΕΠΕΙΓΟΝ ! αν το έχεις δει θα ήθελα την άποψη σου ! Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους! Ολα φωτεινά στο δρόμο τους πια. Εστω και καθυστερημένα.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όοοοολουςςς!!


"θεανηναι" σε αυτές τις σελίδες δεν χωρούν, σίγουρα!


Οι δικηγόροι μας -συμφωνώ απόλυτα με όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα- ήταν ΥΠΕΡΟΧΟΙ! ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΟΜΑΔΑ! Ο καθένας με τον χαρακτήρα του, κατάφεραν αναδείξουν την αλήθεια, να πείσουν τους κ./κ. ενόρκους για την αθωότητα Δημήτρη μας!

Ευτυχώς ο Δημήτρης είναι ηλεκτρολόγος και εύκολα θα ξαναμπεί σε σειρά…

Εύχομαι Καλή Αρχή σε όλη την οικογένεια!!!!!

Αλεξάνδρα μου,
……………………
ΦΙΛΙΑ!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: το είδα και άφησα και το σχόλιό μου στο blog σου.

maya είπε...

σε πέτυχα ον λαιν?!!!!!!
φιλί σβουρηχτό!

πάω για λίγο ύπνο και μετά θάρθω πάλι...

καρασμάτς!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: μακάρι ο χρόνος να επουλώσει γρήγορα τις πληγές που άφησε η αδικία.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: ναι καλή μου εντελώς online.

καλή σου ξεκούραση με όμορφα χρωματιστά όνειρα!!!

Θα τα πούμε

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@foula: Είναι ελεύθερος. Την σειρά του θα την βρεί!

φιλιά πολλά!