
Ετσι κύλησαν οι μέρες κι έγιναν χρόνια 43: Σαν ψέμα... Χρόνια τόσα, που μικρούλα δεν πίστευα πως θα φτάσω. Γι αυτό ευγνωμονώ όλα όσα έγιναν δρόμος για να φτάσω ως εδώ.
Μεγάλωσα τόσο, ώστε να μετράω απώλειες. Θα μου λείψει και φέτος η κάρτα με τις ευχές σου μπαμπά. Τι κι αν λένε πως ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός, ψέματα λένε...
Νοιώθω ότι είμαι ευεργετημένη απ΄τις φιλίες μου. Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς φίλους. Οάσεις στην έρημο της ζωής...
Κανείς δεν με ξέχασε σήμερα kryos, maya, talisker, Μαρίνα, Ειρήνη, South of the river καλέ μου Πάνο μια μουσική να είναι όλη η ζωή σου σε ρυθμούς rock, Χρόνια Πολλά και Καλά, negma, φάβα, Freedula, ηλιαχτίδα, Γιάννης, Faraona, Δημοσθένης, Γλαρένια, Αγγελος, Λίτσα, Ελένη, Κωνσταντίνε σας ευχαριστώ όλους!!!
Ευχαριστώ τον χρόνο που μέρα τη μέρα με σμιλεύει και μου δίνει την ευκαιρία να γίνομαι καλύτερη και να μαθαίνω απ΄τα λάθη μου.
Ευχαριστώ την φίλη μου την Sabrina που στο τελευταίο της ταξίδι στο Νεπάλ με σκέφτηκε και μου έφερε ένα υπέροχο singing bowl και τα σημαιάκια με τις προσευχές για να τις βάλω έξω και να τις διαβάζει ο άνεμος.
Ευχαριστώ τον έρωτα που με τίμησε με τα βέλη του και με ανέβασε στα σύννεφα, που δεν λέω να κατέβω. Είναι διαφορετικός ο κόσμος από ΄κει πάνω. Πιο όμορφος. Το δικό μου βέλος στην καρδιά έχει το όνομα Νίκος πάνω του. Σε ευχαριστώ που με αντέχεις...
Σ΄ευχαριστώ που στήθηκες χθες κάπου 3 ώρες, κατευθείαν μετά την δουλειά για να πάρεις τα δυό πολυπόθητα εισιτήρια εισόδου στον Irvin Yalom που για δεύτερη φορά επισκέφτηκε την Αθήνα και δεν ήθελα με τίποτα να τον χάσω. Δώρο που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Και δεν ήταν το μόνο: με περίμενε στο σπίτι μια ολοκαίνουργια Canon ixus 90 για την τσάντα μου. Η Sony που είχα μου χάλασε πριν λίγες μέρες. Να ΄ναι πολλά τα όμορφα που θα θέλω να φωτογραφίσω!

Ηταν υπέροχος και μου υπόγραψε τέσσερα βιβλία του. Τελικά όποια πέτρα κι αν σηκώσεις κάποιον Ελληνα θα βρεις... Για τον Yalom ήταν ο Επίκουρος.
Ευχαριστώ την faraona για την όμορφη μουσική, που μου χάρισε το πρώτο ευχάριστο διάλλειμα στην δουλειά.

Γλαρένια μου Ευχαριστώ για την υπέροχη φωτογραφία
Το τριαντάφυλλό σου είναι υπέροχο kryos. Οπως κι οι ευχές σου!Marina σε ευχαριστώ πολύ μα εσυ είσαι το γέλιο που διώχνει τον πόνο, εσυ η ελπίδα πως ο άνθρωπος μπορεί να τα νικήσει όλα. Εγω χαίρομαι που είσαι φίλη μου!
Σας ευχαριστώ που υπάρχετε στην ζωή μου!!!


134 σχόλια:
Κι επειδή εδω είναι η θέση των όμορφων ευχών σας, αντιγράφω:
Ο/Η maya είπε...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Π Ο Λ Υ Χ Ρ Ω Μ Η
και πάντα με λόγους ευτυχίας νάσαι !
χ ρ ό ν ι α π ο λ λ ά
Α Λ Ε Ξ Α Ν Δ Ρ Α
Φ Ι Λ Ε Ν Α Δ Α
με πολλή πολλή αγάπη ευχές !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1/4/09 7:53 πμ
Ο/Η faraona είπε...
Εύχομαι
κάθε καλό και φωτεινό
κάθε όμορφο και αληθινο
κάθε γήινο κι αγγελικό
απέναντι σε κάθε πόθο της καρδιάς σου.
για σένα
(σ αυτό τον ήχο συντονίζομαι απ τα 20 μου)
Πολλά φιλιά καλή μου
έχεις την εκτίμηση και την αγάπη μου.
1/4/09 9:14 πμ
Ο/Η South Of The River είπε...
Να μας χαιρόμαστε κριαράκι μου, να είμαστε πάντα καλά, γεμάτοι υγεία και μουσική!!!
Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου! Και να ξέρεις ότι μου έδωσες τεράστια χαρά που ήρθες προχθές κι ας μη φάνηκε πολύ!!!
1/4/09 10:59 πμ
Ο/Η φάβα είπε...
Xρονια πολλά και ευτυχισμένα Αλεξανδρα μου! Να εισαι παντα καλα! Τι υπεροχο κομματι... φιλακια!
1/4/09 11:15 πμ
Ο/Η Aggelos Spyrou είπε...
Οι φιλενάδες σου πρόδωσαν ότι γεννήθηκες πρωταπριλιά!!!
Σαν... ψέμμα μου φαίνεται!!!
Τώρα παλεύω να τις πείσω να μου πουν τα... πόσα κλείνεις!!!
Χρόνια Πολλά φιλενάδα, γεμάτα ευτυχία!
Κι επειδή η ευτυχία περνάει τη ...δική της κρίση, φρόντισε να κάνεις το κομπόδεμά σου. :):):):)
1/4/09 2:00 μμ
Ο/Η Freedula είπε...
Υγεία πρώτα και μετά γεμάτες οι μέρες με τρυφερές στιγμές που θα μείνουν γλυκές αναμνήσεις
1/4/09 2:42 μμ
Ο/Η ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...
Φέτος δε "θέλω πολύ ξύλο", όπως πέρυσι...
Φέτος δεν "Είμαι αδικαιολόγητη"....
Γιατί
Φέτος δεν ξέχασα τα γενέθλιά σου...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!
Να ζήσεις, να μεγαλώνεις με υγεία και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
1/4/09 3:11 μμ
Ο/Η Ηλιαχτίς είπε...
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ πιλότε μου ! ! !
Να έχεις πάντα την υγεία σου
και να διαλέγεις εκείνα τα μονοπάτια στη ζωή σου που θα σε φέρουν πιο κοντά στα όνειρά σου !
Είσαι ένας πολύ ξεχωριστός άνθρωπος.
Έχεις όλη την αγάπη και την φιλία μου!
Τεράστια Αγκαλιά-Τανάλια ! ! !
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ! ! ! ! ! !
1/4/09 4:42 μμ
Ο/Η Ελένη Νανοπούλου είπε...
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
Πάντα να χαμογελάς κοριτσάκι μου,
και να σκορπίζεις γύρω σου ευωδία
φιλώσε
1/4/09 6:16 μμ
Σε ΑΓΑΠΣΩ....ΠΟΣΟ ΠΟΣΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ....
Μα θα μου πεις....ποιος την ΄"ελπιδα" δεν ΑΓΑΠΑΕΙ....
ε;;;
ποιος;;;
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ....
ΜΑ ΠΙΟΤΕΡΟ ΑΠ΄ΟΛΑ....
ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ Ε Σ Υ .....Ε Σ Ε Ν Α\
απιστευτα σοφη Φιλη μου......
... πάντα όμορφη, πάντα θετική, πάντα ερωτευμένη, πάντα με φίλους, πάντα να χαρίζεις συναισθήματα :)))
Χρόνια σου πολλά Αλεξάνδρα μου!
ακου τεραστια αγκαλια ταναλια!
δεν ειμαστε καλα
οπου κι αν παω με αυτο το παιδι κινδυνευω απο εγκεφαλικα
κι εσυ σε παρακαλω λατρευτη
μπορεις να παψεις να λες τα ποσα κλινεις!!!!
εεεεεε???
Ευχες δεν εχει!
χχχχχχχ
ειμαι κατα των γενεθλιων
αχαχαχαχχαχαχαχα
χρονια πολλα ΑλεΧαντρα μου!!!!
πολλα και οπως ειπαμε
ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
-αγκαλια μελενια με ροδοπεταλα
και ανοιχτη σαν βενταλια!!
πφφφφφ
"-αγκαλια μελενια με ροδοπεταλα
και ανοιχτη σαν βενταλια!!"
και μετά σε πείραξε η αγκαλιά τανάλια!
ΦΩΣΚΟΛΕ !!!
Αλεξάνδρα μου πιλότε μου!
Θυμάσαι τι σου είχα πρωτοπεί;
Πως σε εμένα έκανες στράικ!
και τώρα που έμαθα και τους όρους του μπόουλινγκ μπορώ να πω σωστά πως μου έκανες όχι δίπλωμα ή τρίπλωμα αλλά ..
ΑΠΕΙΡΟπλωμα !!!!
πιάνεται;; :)
Να σε χαιρόμαστε και να σε κάνουμε ευτυχισμένη όλοι εμείς που σε αγαπάμε!
ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!
Πάρε και μια αγκαλιά τανάλια που ξέρω πόσο σου αρέσουν ,
γιατί εσύ αντέχεις , στο χω πει.
Κι άσε τη Βασίλισσα με το σινιόν να σουφρώνει τη μύτη της!
Άκου αγκαλιά μελένια...
μα καλά, δε λιποθύμισε σαν το γραψε;
:))))))))))))))
Παιδι μου εισαι ξυπνια????
αχαχα
μα για σενα το εγραψα
και για την μαγιουλα
οχι κυριες μου
δεν θα μετρελανετε εσεις μενανε
ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΩ
κι εσυ αμεσως υπνο!!
στο ροζ κρεβατακι με την κουνουπιεριτσα και το καρουζελ στην οροφη
τσκ
σαν πριγκιπισσα σε εχω
κι εσυ μου κουβαλας μαλλιαδες στις μπουχαρες.........
ΤΣΚ!
@ΠΡΟΣ ΜΗΤΕΡΑ ΦΑΡΑ
(αυριο θα σας παρει η ευχη του Θεου λατρευτη μητηρ
η υπομονη μου εξεχειλισε απλα σημερα τιμω την ημερα της φιλης μου
και την καλη μου ανατροφη..
αλλα αυριο θα με δειτε απο την αναποδη!
ΜΗΤΗΡ!)
Δε μου λές καλέ κυρά εσύ!
Εδώ είναι πολύ ήσυχα! Να φωνάξω την παρέα, να γίνει εδώ μέσα ... Diamonds and Pearls ;;;;;
Ξέρεις εσύ ... :))))
Όχι κουνουπιερίτσα.
Μπλέκεται η θειάκα Μάγια και ζουζουνίζει όλη νύχτα και δε με αφήνει να κοιμηθώ.
"και την καλη μου ανατροφη..
αλλα αυριο θα με δειτε απο την αναποδη!"
αυτό το ανάποδη θέλω να το δω.
σίριουσλι.
να υποθέσω με τα πόδια πάνω και τα χέρια κάτω;
μη με κοιτάς έτσι!
Δεν έχει μείνει άλλο ανάποδο!
:))))))))))))))))
Σ'αγαπώ κι εσένανε ! ! !
νάνι τώρα.
Ράγιω del Sol
είχαμ βαφτήσια και δεν δώκατε ούτε μια μπομπονιέρα ;;;;;;;;;;;
Τί τρόποι θεέ μου!
Οι μπομπονιέρες θα παραδωθούν με την άφιξή σας.
Μην ξεχάσετε γιατρέ μου να φέρετε εκεινα τα χάπια που είπαμε να βάλουμε μέσα στο τούλι.
:)))
αυτος ο ντοτορε Δημοσθενης
ακομα δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα??
τι λεει
??
ποτε ειχαμε βαφτιση??
Η Μαριανες (Λατση και Βαρδινογιανη εννοειται)...ηταν σε αποστολες του χαμογελου του παιδιου και ανεβαλα τη βαφτιση για τον αλλον μηνα
-μα τι λεειιιι
Ποιά λέτε ωραία κόρη; Τα LSD;;;;;
Α ΝΑΙ
και επισης να μην αφιχθειτε
με κανενα μπαναλ καρο
με την αμαξα παρακαλω!!
ξερετε ποσες μερες θα κανουμε σινιον???
πφφφφφφφφφφφφ
-πες κορη!
Καλώς τηνε κι ας άργησε!
Τί κάνει η βασιλομήτωρ;
δημοσθενη μαθαινεις κακες λεξεις στο παιδι και θα χαλασουμε το παρτυ!
Κάρο δεν θα είναι, αλλά και η Porsche έχει θέματα και δεν μπορεί
Συν ένα φως!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Την αγάπη μου!
η βασιλομητωρ
μαζευει το ατιθασο...
εσυ το ποτιζεις ντιντισι??
και μου το αγριευεις??
Είπα εγώ κακές λέξεις; Φτου κακά
DDT εννοείς φαντάζομαι
ayto!!!!
xxxxxxxxxx
Η οικοδέσποινα; Ονειρεύεται;
Κοιμήσου κι η τύχη σου δουλεύει Άλεξ μας!
δεν μου εφταναν οι μπαφοι μαθαινω και αλλες ουσιες τωρα..καταλαβες!
πφφφφφφφφφ
Καλά η θυγάτηρ πότε ήρθε πότε έφυγε!
Μήτηρ τί της έκανες και το παιδί κρύφτηκε;
Ναι θα μπει το πρωι και θα μας αποκηρυξει
ωωω θα πει
εγω δεν ξερω αυτη με τις κουνουπιερες την αλλη με το σινιον και το κυριο με το σπρευ
(σε σπρευ υποθετω ειναι αυτη η ουσια μμμ??)
Μπάφοι ε;
Και δεν σε είχα ... Μπράβο μήτηρ, μεσα στα γούστα είσαι
Τί είναι βρε το DDT για να ψεκάζεις με σπρέυ; Εβιάν;
Ti νομιζεις ??
εχω εγω ενα καλο παιδι τον Κωσταντινο
και μου τα μαθαινειολα με ειδικες αναρτησεις!
Ο μπαφος λοιπον
ειναικατι που παει με το προ
τα αλλα θα στα πω αυριο πρεπει να κανω επαναληψη
οσο για την μικρη
μια ωρα θελω να τη βαλω για υπνο
τωρα που σε ειδε ξεσαλωσε
μα δεν εχει
σε αυτο το βασιλειο
ειμαστε και πουριτανοι και προγραμματολαγνοι
εχουμε ενα προγραμμα
τωρα πια κοιμηθηκε
ΑΥΡΙΟ ενας θεος ξερει τι μας περιμενει
!
Ντιντισί και BBC.
και FBI και CIA.
Ω Θεοί....
Μανούλα θα σου κόψω
το ίντερνετ
και τη Δρούζα.
Σε χαλάει.
Αφήστε γιατρέ.
Λεξοτανίλ καλύτερα.
Βάλιουμ.
Κατιτίς.
Πόσες μέρες θα κάνουμε σινιόν.
Ολημερίς χτενίζανε
το βράδυ καραφλιάζανε.
Έλα να τραβάμε όλοι μαζί τις τρίχες μας!
Πολύ αυστηρή είσαι και θα το τραυματίσεις το παιδί. Άσε που σαν μπεί στην εφηβεία δεν θα την κάνεις ζάφτι με τίποτα ...
aaa δεν βγαινει σε σπρευ????
τι κριμα!
η συνηθεια βλεπειςςςςςςς!!!!
χχχχχχχ
νανι τωρα
κι εσυ!!
μπρος
μη ξυπνησει και θελει να παιξετε και ποκερ
-την εχω ικανη
Γουστάρωωωωωωωω
το κάνατε american bar ε;;;
ξέρω ποιός φταίει ο Dr Duck. Αυτός σας παρέσυρε!!!
Ωωωωωωωω θηγάτηρ!
Προς απάντηση της αυστηρής μητρός σας χαχαχαχαχα
Ο κούλπα βρε παιδιά, ο Γιάννης; Η ΜΕΛΑΓΙΑ;;;;;;;;;;;;
Άντε τώρα που το στρώσαμε!
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΣ!!!
παιδι μου αυτη στην εφηβεια θα μας εχει θαψει ολους δεν τη βλεπεις
ΑΛΕΞΞΞΞΞΞΞΞΞ ξυπνα δυο μαζι δεν τους κανω ζαφτι
και η αλλη η σουπια!!
η μελαγια!!
χα καλα
εννοια της αυριο!
ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
δεν θα κοιμηθουμε??
ειμαι σε κουρα!
δεν θελω να εχω μαυρους κυκλους λεμεεεεεε
ΥΠΝΟ!
ΤΩΡΑ!
ΟΛΟΙ
ΓΙΑΤΡΕ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΤΥΛΙΟΝ!
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
μόνες τους ήρθαν!!!!!!!!!
Κι εγώ αν θέτε να ξέρετε εφημερεύω κι ήρθε κι ασθενής μόλις.
Σε 15 λεπτά και πάλι μαζί σας
Τί είπε η βασιλομήτωρ;;;;
ΠΩΣ ΜΕ ΕΙΠΕ;;;;;;;;;;;
Αλεχαντρα επρεπε να το κανονιζαμε
και ναμεναμε ολοι σημερα να σε γιορτασουμε
αλλα ειναι και εργασιμη οκ
κανονιστε για τη Παρασκευη
χχχχχχ
καληνυχτα τωρα εντελως ομως!!!
εντελως ειπα!!
χχχχχχ
π τ υ λ ι ο ν
και στο αφηνω για πρακτις
καινα μην γκουγκλισεις
σε εφαγα!!
θα σε εξετασω μεταξυ τυρου και αχλαδιου το αλλο Σαββατο:)
πωπωπωπω μίρλα! Εσυ κι η Φρειδερίκη!
ω ομιλεις για την μητερα του ανακτα Κωσταντινου!!
υπεροχος ανθρωπος αγαπητε,,,
-πολυσχιδης προσωπικοτητα!!
Ναι φαντάζομαι... Εγώ έφαγα μακαρόνια με κιμά πάντως, σήμερα
ΠΑΩ! Εχω ασθενή λέμε
Εχω μια αδυναμία στα χαζοξενύχτια κι ας γκρινιάζω την επόμενη...
Θα κάνω λίγη παρέα στον Δημοσθένη που μου κάνει παρέα...
Μα τι θέλει ο ασθενής τέτοια ώρα; Δεν έπρεπε να κοιμάται;
ok
θα μεινω κι εγω σιγα μην σε αφησω μονη με αυτον τον Ρασπουτιν!
πφ
αλλωστε εχω βαλει μια νεα μασκα με λιπος φαλαινας και αλοη
(Δημοσθενη μη σχολιασεις:)
και πρεπει να απορροφηθει στο δερμα μου...
μμμμμμ
και θελω απεγνωσμενα μια τουρτα σοκολατα
τωρα!
καλά άντε φιλενάδα μου μην μου βγάλεις μαύρους κύκλους και ποιός με σώζει μετά
Αντε ηλιαχτίδα μου γιατί με τόσα strike θα κουράστηκες, είναι κι αυτή η μητέρα σου που θέλει ακόμα και τον ύπνο προγραμματισμένο...
μα η από πάντα φίλη που χάθηκε;
Δημοσθένη σε αφήνω να πας στον ασθενή. Σου δίνω 3 ολόκληρα λεπτά.
κι αν εξαφανιστω απλα κοιμηθηκα
!:)
αλλα αυριο απεργω λεμε
και θα χαζολογω ολη μερα μια που η Νινο θα ερθει σπιτι για δουλειες
κι εγω θα παρω τους δρομους
(με το dell φυσικα)
χχχχχχχχχχχχχχχ
Talisker λέω την ηλικία μου γιατί ο Αγγελος είχε την περιέργεια να την μάθει!
@Talisker: αχ και μου το έλεγε η μαμά να γίνω δασκάλα και δεν την άκουγα...
Σκοτώνεσαι ρε συ στη δουλειά...
θα πνίγομαι αύριο.
Οσο πλησιάζει το Πάσχα τόσο θα πνίγομαι. Τα μεταλλικά άτια θέλουν τον γιατρό τους, τα εμβόλιά τους, την φροντίδα τους..
Ονειρα γλυκά!
Με γέμισες χαρά και σήμερα!
Ήρθα κι εγώ.
Να μην μείνετε μόνες σας.
"αλλωστε εχω βαλει μια νεα μασκα με λιπος φαλαινας "
μυρίζει ψάρι.
Σα τη γοργόνα μου.
:))))))))
Άλεξ μουυυυυυυυυυυ!!
κι άλλα στράικ
κι άσε τη μανούλα να λέει!
Γιατρέ, βάλτε και τον ασθενή εδώ να τα πούμε!
@Βικυ μου άλλο ένα φως καλή μου!
Μόνο που σε λίγο καιρό απ΄τα πολλά κεριά θα έχουμε τον κίνδυνο να λαμπαδιάσουμε!
Σε ευχαριστώ για την φιλία που απλόχερα μου χαρίζεις.
καληνύχτα σου
με τα ομορφότερα όνειρα...
@Γλαρένια μου σιγά μην θέλεις ξύλο βρε.
Εγω θέλω που οι βόλτες μου στην μπλογκογειτονιά είναι σπάνιες.
σε ευχαριστώ για την σκέψη σου, τις ευχές σου, όλα!
να τους χαίρεσαι όλους!!!
Καλά ρε! Με αργία αύριο και κλαίγεσαι;;;;;;;;;;;;; Ήμαρτον Παναγία μου!
Καλά, δεν θα κατέβω κάτω; Θα στα ψάλω ένα χεράκι...
Άλεξ εσύ δεν απεργείς;
@South of the river: χρονια μας πολλά καλέ μου!!! να μας χαίρονται και να μας αγαπούν. Και εμείς το ίδιο!!!
Φάνηκε και παραφάνηκε η χαρά σου.
Την δική μου την κάλυψε η κούραση και το κατάλαβες.
Μου χρωστάς τραγούδι. Να σου πω ότι άρεσε του Νίκου πολύ.
Α, θυγάτηρ το ψάρι δεν είναι από τη φάλαινα, είναι από την αναφορά στον Κων/νο, όχι της μαλακάσας, τον άλλο
ηλιαχτίδα τις ευχές σου για strike θα τις χρειαστώ την επόμενη Πέμπτη που παίζω στο πανελλήνιο...
Αν λέω τώρα αν φέρει τον τρελό του ο γιατρός μήπως αποδειχτεί ότι είμαστε πιο τρελοί και μας μαζέψει;
Γιατρέ ακόμα;;;;
Τί ακόμα ρε;
Τόσα σχόλια άφησα; δεν τα είδατε;
Πάντως είμαι για ποδαρικό την Πρωτοχρονιά... Της άνας έγινε σε dt
Τι να απεργήσω βρε; ενάντια στα αφεντικά μου;
Τις κακομοίρας θα γίνει αύριο. Μπουζί από δω φίλτρο βενζίνης από κει....
χρατς χρουτς, κρατς μπουμ
μου κάνει τίκ μου κάνει τακ...
Κι όλη μέρα τακ τακ τακ τουκ τουκ τουκ
Δημοσθένη είσαι εσυ έναας....
άντε και μου λείπει ένα καλό ποδαρικό...
να σε κλείσω από τώρα για του χρόνου;
τακτοποίησες τον ασθενή;
Ααααα δεν σας είπα τι δώρο μου έφερε η νύφη μου: το Greys anatomy σε παιχνίδι για WII
κι έχει και εγχειρήσεις ή μόνο το πηδηματικόν;
παπα μπηκα και ξανα μπήκα το πρωί.. και τελικά νόμιζα ότι ήταν πρωταπριλιάτικο..:):)
χαχα οι κόρες δυό κολητών μου γεννήθηκαν την ίδια μέρα πρωταπριλιά.. και δε τους πίστευα στη δουλειά:):)
χρονια πολλά αλεξάνδρα.. με χαρές και υγεία.. και όλους όσους σε κάνουν ευτυχισμένη γύρωσου:):)
έχει και εγχειρήσεις πριν έκανα τα πρώτα μου ράμματα...
τον πόνεσα λιγάκι τον ασθενή αλλά τι να κάνουμε;
κάπου πρέπει να μάθουμε κι εμείς τα πρωτάκια....
Αχ η γαλαζοαίματη πήγε για ύπνο, το βαπτιστήρι μου είναι με την μάσκα στα μούτρα....
Ο γιατρός θα τον ξεπέταξε τον ασθενή!
Θα του δωσε κάτι καραμέλες Halls που είχε στην τσέπη.
σχολιασμός οπλοπολυβόλου.
Κι η μητέρα ροχαλίζει.
Τα αμάξια δεν κάνουν χρατς χρουτς,τικ τακ και προυτς.
Ποιός νύσταξε να σηκώσει το χέρι του.
@kulpa: την πάτησες ανάποδα βρε! ούτε την μάνα μου την πίστευαν όταν γέννησε...
σαν ψέμα ένα πράγμα....
πάντως οι ευχές σου ήρθαν.
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ
τι να σε τρατάρουμε;
γιατρέ εσυ νεράκι έχεις εφημερία...
εγώ και να νύσταξα και να μην νυσταξα είναι το ίδιο και το αυτό. δεν μου λές Αλεξ! Τί παιχνίδι είναι αυτό; ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!
χειρουργία ε; χαχαχαχα θα θυμηθούμε τα παλιά καλά
Κούλπα! Πού είσαι ρε παίκτη;
Ε οχι
ξυπνησατε και τον Κουλπα@!!!!
ε οχι
τρομαξα και μου εσπασε η μασκα
εοχι!
Χέσε τις μάσκες τώρα και κάτσε να φάμε κανένα ξηροκάρπι. Εγ'ω είμαι σε καραντίνα λόγω εφημερίας
x..e τις μασκες
μα σε τι γλωσσα μιλαει???
θα μου ριξει το στεμα απο το σοκ
!
ΞΗΡΟΚΑΡΠΙ??
πας ΚΑΛΑ??
να σου θυμισω τις αποριες μου στο τηλεφωνο???
θελεις να κατεβω φακλανα?
πφφφφφφφφφφφφφφφφ
βασιλομήτωρ μου εσυ τι τραβάς με εμάς!
απορρώ πως μας αντέχεις τελικά
Θα σε ανεβάσω στο τραπέζι να ρίξεις ένα τσιφτετέλι σπέσιαλ και θα σου φύγουν οι εξτρά θερμίδες
ηλιαχτίδα μου νομίζεις...
από όλα κάνουν τα άτιμα...
σήμερα ένας πελάτης για ένα τριξιματάκι ήθελε να πουλήσει το αυτοκινητο!
Το μόνο που ήθελε ήταν, ω ναι, καλά το σκέφτηκες, λίγο γράσσο!!!
Τι σημαίνει φακλάνα?
βγαίνει με υπότιτλους;
-Φάε + Κλάνε μου κάνει.
Αααχ εσύ μας πουλάς και μας αγοράζεις.
Ντιντισί και μάφους τάχαμου τάχαμου.
Γιατρέ δεν έχει ύπνο τώρα για σένα!
Ξύπνιος και ο ιππότης δον κούλπιος.
Καλά, τα βλέπω τα 600.
έρχονται.
Ωωωω να αυτού μεγαλειότης βρήκαμε παρέα για τον Πασχάλη!
Κράτα το στέμμα μόνο!
Δημοσθένη θα σου δώσω να παίξεις όταν κατέβεις.
xmmmmmmmmm
βγαζεις τη λαικαντζα απο μεσα μου!!
οκ
οκ
εχω να κανω μια δηλωση
εγω ανεβαινω στο τραπεζι
αν ανεβει και η Μαγια
κανονισε
μονο εσυ θα μπορεσεις να την πεισεις....
ναι ναι ανεβαινω
την επομενη θα κανω βεβαια μια ελαφρα πλαστικη να μηνν με αναγνωριζουν αλλα με τη Μαγια ανεβαινω
και μαθαινω θελει Κιαμο
οκ εγω λατρευω Κιαμο λεμε
Αλεξ πεςςςςςςςςςςς
Παρεπιπτόντως έχουμε κάτι εκκρεμότητες στης μελάγιας, με τα σχόλια χιχιχιχιχιχι
Φακλάνα: χοντρή και πλαδαρή
ωωωωωωω
Αλεξξξξξξ λες????
παιδι μου εσυ...με τα ροζ κοκαλακια φακλανα σημαινει χοντρη
μα τι σας μαθαινουν στο Σαιν Κλαιρ??
Κιάμος; εσύ παιδί μου δεν κρύβεις λαϊκάντζα! Τα σκυλάδικα στην εθνική τα έχεις στο αίμα σου!
Καλά, να σας δω στο τραπέζι σε φάση "χόρεψε και σπάστο το κορμάκι σου" κι ας πεθάνω!
600 μπορεί μόνος του ο Δημοσθένης με τον kulpa, εσένα και τον δάκτυλο της κυρα μεγαλειότητος...
χαχαχα ολομόναχος
Το Σαιν Κλαιρ είναι η γαλλική εκδοχή του Σάντα Κλάρα;
Αααααααα! Κούβα δηλαδή... Και μου το παίζεις και βασιλική
εγω πηγα στης Μαγιας και εκανα τις δηλωσεις μου και τωρα εγω νανι διοτι το πνευμα μου κοιμαται και ονειρευεταιι....
ζζζζζζζζζζ
και του Χρονου αγαπημενη μου Αλεξ
ζζζζζζζζζ
νανι εσυ μικη
ζζζζζζζζ
ΤΩΡΑΑΑΑΑΑ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ!
Η θεία Μάγια δεν ανεβαίνει στο τραπέζι.
εκτός κι αν πρόκειται να αλλάξει λάμπα.
Έχει λάμπες εκεί που θα πάμε;
Σου αρέσει ο Κιάμος;;;;;;;;;
Τα χάπια μου..
Ti amo= σ'αγαπώ.
Pano Kiamo= ατάλαντο
όπως είπα και στη θειάκα μου.
Απαιτώ κι εγώ εξέταση dna.
άκου Κιάμο.
Κρυφοκουμούνι είσαι, αλλά δεν το ξέρεις ακόμα
Εγω μόνο στον γάμο μου ανέβηκα σε τραπέζι και νομίζω πως έσπασε και τσακίστηκα...
τι είπατε τέλος η πρωταπριλιά;;;
Εσείς θυγάτηρ τί ακούτε, πάλι;
"ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά..."
ΦΩΝΕΣ !
Να το δούμε λίγο αυτό;
Talisker σε ευχαριστώ πολύ για όλα σήμερα!
να πας να κάνεις νάνι να ξεκουραστείς!
φιλιά
και ευχές για όνειρα γλυκά!!!
καλή είσαι και του λόγου σου
Ας το δούμε.
τι χρώμα έχει;
βαπτιστήρι μου δεν παίζεσαι! χαχαχαχαχαχαχαχααχαχαχ
καλέ πολύ έντεχνο ακούτε! δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω λέμε
Η maya δεν τα έκανε ακόμα 600;;;;
Τί χρώμα ε; ΜΑΥΡΟ!!!!!!!!
κακομοίρα μου, θα έρθω και θα σε αρχίσω στις χάπες. και δεν θα είναι από τις καλές! που θα μου πεις ότι ακούς φωνές
Δημοσθένη εντάξει πετάς που πετάς μια λέξη. Τουλάχιστον δεν λες σε ποιόν την πετάς;;;
αααααα νύσταξα κι εγω...
100στάρησες ε;
στη θυγάτηρ παιδί μου! σε ποιόν άλλο;
Γιατρέ είναι κακό να ακούς φωνές;;;
εσύ πώς το βλέπεις; για καλό;
Χάπες απ' τον γιατρό,
Φάπες απ' τη μανούλα.
Αμ για καλό θα ρθω μαζί σας;
Νύσταξε και η νονά!
Άντε, ας κάνουμε νάνι όλοι.
Εκτός του γιατρού.
Γιατρέ σου αφήνω τις φωνές για παρέα.
Ναι γιατί είχα λίγες εδώ πέρα και να πάρω και καμιά άλλη, να μη νοιώθουν μοναξιές
Ε όχι και 100άρισα.
Είπαμε τα 43 έκλεισα....
Μεγαλειοτατη μην ακούτε εσείς.
έκλασε η νύφη σχόλασε ο γάμος
άντε στα κρεββάτια σας
Αχά!
Ακούς κι εσύ φωνές γιατρέ!
φίλος μου!
χαχαχαχα Δημοσθένη
α ρε ηλιαχτίδα!
Εχω την καλύτερη παρέα του κόσμου λέμεεεεεεε
από παλιά...
άντε! τζούς!!!!!!
τί έκανα πάλι;
όνειρα Τούρτα και Καλόγρια.
....γλυκά και απονήρευτα.
μμμμάκια *
Εγω τα βλέπω διπλά...
αναμένω διάγνωση γιατρέ μου!
ηλιαχτίδα θα πάρουμε το αυτοκίνητο του γιατρού για τις βόλτες μας.
Είναι πιο γρήγορο!!!
γιατι ρε απονήρευτα;;;
παλιόπαιδο
ονειρα πονηρά και με ονειρώξεις καλέ να φεύγουν τα υγρά γιατί αν μείνουν ανεβαίνουν στον εγκέφαλο...
σαν τη βαλβολίνη ένα πράμα ε;
ηλιαχτίδα σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο παρτυ αυτό.
Αν ήταν εδω η Μαρίνα θα έβαζε και μουσικές!!!
Λοιπόν πάω. το καθήκον που λέγαμε; αυτό
Ευτυχώς που δεν μυρίζουν σαν την βαλβολίνη χαχααχα
Ναι ναι γιατρέ το καθήκον πάνω απ΄όλα
Εγω μπορώ να σε ευχαριστήσω για όλα;;;;
Το ομορφότερο πάρτυ μου κάνατε σήμερα!
Φιλιά πολλά
πάω να ονειρευτώ...
Αααααααααααχ 122 τα σχόλια γιατρέεεεε
μωρέ μόνος σου μπορείς να κάνεις όσα θέλεις.
Είσαι εσυ!!!
Εισιτηρια ε? Αχ αυτη η μαμα μου, εμεινε απ'εξω μωρε...
Πολυχρονη και παλι Αλεξανδρα μου!!!
κοιτα να δεις.. νόμιζα ότι ήμουν τελευταίος.. αφού πάντα κοιμάστε από τις 10.. τόση φασαρία κι εγώ πάλι απόν..:):)
τι να πω; καλημέρα πια:):)
Τωρα μαζεύτηκες;
Αν αργησω μια μερα πιανουν οι ευχες ετσι;;;; :):):):)
Αλεξανδρα μου
σου ευχομαι να βολυτεις για παντα εκει στον 7ο συννεφακι που ταξιδευεις!! Υγεια κι ευτυχια για σενα και τους ανθρωπους που αγαπας!!!
Να ζεις, να αγαπας και να μαθαινεις....που λεει και το βιβλιο :):):)
Πολυχρονη και πολυχρωμη παντα :)
xxxxxxxxx
θα πεθάααααανω !!!!
μαζευτήκατε όοοοοοολοι ?!!!!
το πτύλιον, ο μαλλιάς, οι φωνές, η φακλάνα, τα 43 άτια, μια καλόγρια με τούρτα, ddct, ο κιάμος, μια βασίλισσα στο τραπέζι, μι'αραπίνα ερωτιάρα, χάπες, φάπες και εγχειρήσεις που πονάνε ...
τι να πω ...
1.δεν ανεβαίνω σε τραπέζια
2.το σαιν κλαιρ δεν είναι στην κούβα.
3.φέρατε τον ασθενή του δημοσθένη ΕΔΩ ????? τς τς τς
και του δώσατε καραμέλα hall's ?
4.μάσκα με λίπος φάλαινας ?! τι άλλο θα ακούσω !!!!!!?
5.έχει η άλεξ αμάξια που κάνουν... προυτς ?
6.η ΑΜ γιατί είναι ανάποδα με το κεφάλι κάτω ?
7.ροδοπέταλα και μελένια ?!!!!!!!
8.μπορώ να κατέβω τώρα απο την κουνουπιέρα ?
Θα ΠΕΘΑΝΩ !!
ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!
ΧΤΕΣ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ
ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΜΗΣΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ
ΤΙ ΕΞΑΛΛΟΣΥΝΕΣ ΘΕΕ ΜΟΥ!
adiplaki μου
χ ρ ό ν ι α σου π ο λ λ ά,ευτυχισμένα,χαρούμενα,αμέρημνα γεμάτα αγκαλιές ,φιλάκια και...οξυγόνο!
Συγχώρεσέ με που μόλις σήμερα σου στέλνω τις ευχές μου όμως πιστεύω πως και να το ήξερα...οι συνθήκες της ζωής μου θα με τραβούσαν σε άλλες σκέψεις...δυστυχώς.
Σε αγαπώ πάρα πολύ,πάρα πολύ,πάρα πολύ!
Άννα.Κ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝ;Α ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ :) ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :)! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !
Γι αυτό ευγνωμονώ όλα όσα έγιναν δρόμος για να φτάσω ως εδώ.
Να εισαι παντα καλα! Να εχεις παντα μια ζωη τοσο γεματη οσο σημερα! Σου αφιερωνω δυο τραγουδακια που νομιζω σου ταιριαζουν στη φιλοσοφια και μου ηρθαν στο νου, αμεσως μολις διαβασα την παραπανω προταση σου!
http://www.youtube.com/watch?v=9uPk3rw0hF8
http://www.youtube.com/watch?v=9SwnlKWj3eI
Με απείλησε η λάθος τόπιακα?
Ακόμη κι η σιωπή μου της σηκώνει το σινιόν τέσσερα μέτρα πάνω απ το κεφάλι....
τι να πει κανεις?
Εγώ χτες σε ξέχασα, μάλλον προχτές... τέλοσπάντων, σήμερα σου εύχομαι χρόνια αληθινά πολλά και όμορφα!
Δημοσίευση σχολίου