Ακόμα Καλαμάτα!
Στην φωτογραφία η παραλία μπροστά απ΄το ξενοδοχείο με τα μικρά μας να παίζουν το παιχνίδι "Τα βότσαλα μακριά και στην θάλασσα".
Δεν κρατήθηκαν μακριά απ΄την πισίνα που τον θεωρούν οικείο χώρο λόγω κολυμβητηρίου. Εγω και ο Νίκος δεν τολμήσαμε ούτε το δακτυλάκι μας να βουτήξουμε. Εκείνα όμως...
Βέβαια, μετά το κρύο πιο έντονο έξω και το κλασικό "Μαμά πετσέτα, γρήγορα, κρυώνω" ήχησε στα αυτιά μου.
Θα ήταν τέλεια αν ο καιρός ήταν λίγο καλύτερος έστω κάποιες μέρες...
Μεγάλη Παρασκευή πήγαμε στην εκκλησία της Παναγίας Θεοτόκου νωρίτερα και μπορέσαμε να προσκυνήσουμε και να προσευχηθούμε με την ησυχία μας. Αργότερα στην περιφορά του επιτάφιου τα βεγγαλικά μας έκαναν να χάσουμε την κατάνυξη και το κέφι μας αφού τρόμαξαν τα παιδιά και έβαλαν τα κλάματα.
Επιασα δυό μπαμπάδες που έκαναν φιγούρα πετώντας βεγγαλικά στα μικρά παιδιά τους... Τι να πεις.
Μεγάλο Σάββατο ανεβήκαμε στο χωριό Αλαγονία μες την αγκαλιά του Ταύγετου, ο οποίος στις κορυφές του είχε χιόνια και στις πλαγιές του ροζ χαλιά να κρύβουν την μαυρίλα που άφησε πίσω της η φωτιά. Κάτσαμε και φάγαμε σε μια υπέροχη ταβέρνα. Το φαγητό επίσης υπέροχο!
Η Ανάσταση μας βρήκε σε ένα πανέμορφο μοναστήρι του Προφήτη Ιωήλ. Ησυχα χωρίς βεγγαλικά, μείναμε λίγο παραπάνω... Οι κήποι του πανέμορφοι και όμορφα φροντισμένοι.
Μόνο την Κυριακή του Πάσχα δεν ήταν καλά όσο αφορά το φαγητό. Μιλάμε για χάλια φαγητό που ευτυχώς δεν πληρώσαμε ακριβά. Αχ αυτές οι αντιφάσεις της ζωής.
Σήμερα θα ξημερώσει η μέρα που είναι αφιερωμένη στον Αη Γιώργη. Τον τροπαιοφόρο, τον μεγαλομάρτυρα, τον προστάτη των γεωργών και των κτηνοτρόφων, που ήταν όμορφος και περήφανος πάνω στο άλογό του.
Γιορτάζεται στις 23 Απριλίου εκτός κι αν το Πάσχα πέσει μετά τις 23 οπότε η γιορτή του μεταφέρεται την Δευτέρα του Πάσχα.
Βρήκα ένα τραγούδι που τραγουδιέται στη Στενή Ευβοίας και έκανε τον κόπο να γράψει όπως το θυμόταν η Παρασκευή Γερακίνη, που το αφιερώνω σε όλους τους Γιώργηδες μα ιδιαίτερα στον Γιώργο μας που περίμενε να αλλάξει η μέρα για να του πούμε Χρόνια Πολλά και να αφεθεί στην αγκαλιά του Μορφέα ήσυχα και ευτυχισμένος...
Αγιε Γιώργη αφέντη μου κι αφέντη καβαλάρη
αρματωμένος με σπαθί και με χρυσό κοντάρι.
Αγγελος είσαι στα θεριά και άγιος στη θεότη
παρακαλώ βοήθεια άγιε στρατιώτη.
Από το άγριο θεριό και δράκοντα μεγάλο
όπου του πήγαιναν άνθρωπο κάθε πρωί και άλλον.
Αν δεν του πήγαιναν άνθρωπο, κάθε πρωί στην ώρα
κανέναν δεν άφηνε νερό να πάει στην χώρα.
Τα μπουλένια ρίξανε σε ποιόν θέλουν να τύχουν
τα μπουλένια τύχανε στην βασιλοπούλα
όπου την είχε η μάνα της μια και ακριβούλα.
Ο βασιλιάς σαν τ΄άκουσε πολύ του κακοφάνει
"όλο το βιός μου πάρτε μου και το παιδί μου αφήστε".
Κόσμος συνταγματεύτηκε στου βασιλιά την πόρτα
"εδώμεις το παιδάκι σου επαίρνουμε κι εσένα".
"Επάρτε το στολίστε το μα τι με τα λιθάρια
και με χρυσά και μ΄αργυρά και με μαργαριτάρια
και δώστε το στο δράκοντα να την γλυκομασήσει".
Στην άκρη εκεί του πηγαδιού ρίξαν τις αλυσίδες
και δέσανε την έμορφη που ΄χε τις κορασίδες.
Αη Γιώργης συμβουλήθηκε θέλει για να την σώσει
από το άγριο θεριό να την ελευθερώσει.
Το γρίβα του εκαβάλησε και τον υποδετίζει
στην άκρη εκεί του πηγαδιού πηγαίνει και καθίζει.
Η κόρη τον εκοίταξε με δακρυσμένο βλέμμακαι παγωμένο αίμα.
Φύγε, φύγε αφέντη μου γιατί θα φάει κι εσένα
τούτο το άγριο θεριό όπου θα φάει κι εμένα.
Ασε με κόρη μ' άσε με λίγο ύπνο να πάρω
κι εγω φονεύω το θεριό κι από εδω σε βγάζω.
Σήκω σήκω αφέντη μου για το νερό αφρίζει
κι ο δράκοντας τα δόντια του για μένα τ΄ ακονίζει.
Αη Γιώργης εσηκώθηκε σαν παραλογισμένος
και το κοντάρι άρπαξε πως ήταν μαθημένος.
Μια κονταριά το χτύπησε, το παίρνει μες στο στόμα
και κατευθείς το ξάπλωσε κάτω στη γη, στο χώμα.
Σύρε κόρη μου στο σπίτι σου, σύρε και στους γονείς σου
και πες τους πως σου γλύτωσα σήμερα τη ζωή σου.
Ο βασιλιάς σαν τ΄ άκουσε, ο βασιλιάς το λέει
χαίρεται το παιδάκι μου, χαίρεται και το βιός μου
χαίρεται κι η κορώνα μου πο΄ χω στη κεφαλή μου.
Χαίρεσαι το παιδάκι σου, χαίρεσαι και το βιός σου
χαίρεσαι και την κορώνα σου πο'χεις στη κεφαλή σου.
Θέλεις να κάνεις χάρισμα, φτιάξε μια εκκλησία
και κάτσε και ζωγράφισε Χριστό και Παναγία.
Στην δεξιά του την μεριά φτιάξε έναν καβαλάρη
αρματωμένο με σπαθί και με χρυσό κοντάρι.
Αη Γιώργη το λένε τ΄όνομα μ' απ΄την Καπαδοκία....

51 σχόλια:
καλημέρα και
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α
γιώργο μας!
κοιτούσα τις φωτογραφίες
και περίμενα να δω τις βροχές...
έπρεπε να βάλεις και καμιά...
το καλό είναι πως περνάτε καλά
βρέχει δεν βρέχει
και η ξεκούραση
είναι μεγάλη υπόθεση!
χωρίς τρεξίματα
δουλειά
εκνευρισμό και ρολόγια.
και του χρόνου αλεξάνδρα μου!
σε φιλώ πολύ-πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχ
εδώ σήμερα έχει σκάσει μύτη ο ήλιος.
ελπίζω και στην όμορφη καλαμάτα
να σας κάνει την χάρη λίγο...
:))))
και μου λείπεις...
άκου wifi...σε ρυθμό χελώνας...
τς τς τς
χαρά στην υπομονή σου!
*να μου φιλήσεις τα όμορφα σου!
Ο Γιώργος σε ευχαριστεί για τις ευχές σου και με ρωτάει τι κάνουν τα κορίτσια σου και ο τετράποδος φίλος του. Χαίρεται πολύ που είναι η μέρα του σήμερα.
Ηθελες βροχερή φωτογραφία ε; Είπα να μην χαλάσω την ανοιξιάτικη διάθεση με τις τελευταίες βροχούλες. Και επιτέλους σήμερα λιακάδα κι εδώ.
Σε λίγο θα πάμε στο χωριό της γιαγιάς. Εφυγε όταν ήταν 4 μα έχει να το επισκεφτεί κοντά στην 15ετία. Είναι συγκινημένη και μόνο στη σκέψη πως θα τους διηγηθεί κομμάτια απ΄τα παιδικά της χρόνια και θα έχει την ευκαιρία να τους δείξει το σπίτι που μεγάλωσε και που αργότερα ο πατέρας της - ο προπάππους των παιδιών - πούλησε για να ανέβουν στην Αθήνα.
Πόσο καλά κρατάμε εκείνες τις πρώτες παιδικές αναμνήσεις....
Οσο για το wi fi πράγματι σε ρυθμό χελώνας, να το σχόλιο το γράφω για 2η φορά γιατί δεν το έσωσα... Τι να πω...
Να είσαι καλά και να προσέχεις.
Με την επιστροφή θα τα πούμε καλύτερα.
Φιλιά πολλά
και να γράφεις
γιατί γράφεις με το χέρι της καρδιάς...
Χριστός Ανέστη! Ψιλοκοντά ήμασταν!!! :)
Χρονια πολλα στον Γιωργο!
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ.
Χαιρομαι που περασατε καλα Αλεξανδρα μου
και του χρονου με υγεια κι αγαπη.
πολλα φιλια.
Χρόνια πολλά και μόνο καλά Αλεξάνδρα μου, να είστε πάντα τόσο ευτυχισμένοι όσο αποπνέουν όλες οι φωτογραφίες σου. Είδες δώρο που σας έκανε ο ήλιος ? Ασε τη γκρινιάρα maya να νομίζει ότι παντού ήταν γκρι. Χι Χι Χι !
Πολλά πολλά φιλιά και ζεστές ευχές.
Όσο σε διαβάζω τόσο σε θαυμάζω...πραγματικά...είσαι σπάνιο δείγμα ανθρώπου..Να μείνεις πάντα όπως είσαι.
Γιωργακη ποδηλάτη..
να σε χαιρομαστε μια που εισαι το πιο μικρο μπλοκομελος της παρεας μας..
να μοιασεις της μανουλας ..ακους ?στην ηρεμια την οργανωση και τη σκεψη..:)
φιλια Αλεξ ..να τον χαιρεστε..
@aggelos spyrou: αν είμασταν κοντά θα είχες τις ίδιες βροχές.
Πήρα 2 μέρες ακόμα άδεια εις βάρος του αδερφούλη μου που θα με αντικαταστήσει (διπλή δουλειά για εκείνον δηλαδή) μπας και δω λίγο τον ήλιο να λάμπει...
και Πρωτομαγιά τα 7α γενέθλια της κόρης μου!
Τι όμορφα που κυλούν οι ώρες μακριά απ΄την πίεση του χρόνου και της δουλειάς...
να χαίρεσαι την οικογένεια
και να την προσέχεις!
Φιλιά πολλά
@faraona: σήμερα ήταν το καλύτερο χωρίς να το περιμένουμε. Θα έχετε φωτογραφίες αύριο μάλλον.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Φιλιά πολλά
@ειρήνη: που με υπομονή περιμένω να έρθω στο blogοσπιτάκι σου. Κάντο έστω λυόμενο...
Ευχαριστώ για τις ευχές σου! Εριξε πολύ βροχή αυτές τις μέρες και σήμερα με το που έσκασαν λίγες ηλιαχτίδες μαγιώ και στην θάλασσα τα πιτσιρίκια.
Εγω έφτασα μόνο μέχρι το να φορέσω το μαγιώ. Μετά συννέφιασε πάλι (όχι δεν έχω σχέση με το σόι του Μητσοτάκη) και μου έφυγε η όρεξη.
Ομως πήγαμε σε ένα χωριό και είδαμε υδάτινα θαύματα. Αύριο το update των διακοπών.
Τελικά τα καλά έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις. Τα κακά χτυπάνε και καμπάνες.
Φιλιά πολλά πολλά
@kryos: Επειδή υπάρχουν οι εφιάλτες δεν σημαίνει πως δεν θα κάνουμε όνειρα.
κατά τα άλλα απλά υπερβολές....
Kοίταξα μες το ψευδώνυμο:
Ρέει σαν ποτάμι η πίκρα που σου έδωσαν
Υπουλα μαχαίρωσαν την καρδιά
Ομως εκείνη ήξερε με αγάπη να κλείσει την πληγή
Σίγουρα η ζεστασιά της το κρύο έδιωξε και έμεινε μόνο το ψευδώνυμο να το θυμίζει...
χαμόγελο σου στέλνω
και ευχή πάντα μισογεμάτο
να βλέπεις το ποτήρι της ζωής
@talisker stt: διάβασε το σχόλιο σου και χαμογέλασε! Γι αυτόν η μπάσα, δυνατή φωνή μόνο ηρεμία δεν του θυμίζει...
Με ρώτησε να του πω ποιά είσαι και τότε του χαμογέλασα εγώ!
Εχει μείνει με την απορία μα του είπα πως είσαι φίλη με εμένα, τον Γιάννη και την maya και μου είπε να σου πω ευχαριστώ και πως θέλει να σε γνωρίσει απο κοντά!
Τα μικρά, δύσκολα καταλαβαίνουν ότι δεν νιώθουν με τις αισθήσεις...
Φιλιά πολλά
Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη
Να είστε καλά όλοι και πάντα χαμογελαστοί
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΟ !
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΛΗΘΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ
ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΜΕ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ !!!!!!
ΧΕ ΧΕ ΧΕ
Να χαιρεσαι το Γιωργακη σου και οσους αγαπας!
Χρονια Πολλα! Να' σαι καλα οπου κι αν βρισκεσαι!
Χρόνια πολλά και καλά στον σκακιστή μας!!!!!!!!!!!
Να σου ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και να είστε κι εσύ με τον Νίκο σου καλά, και να τον χαίρεστε!!!!!!!
Τι όμορφα που μας τα μετέφερες... Σαν να ταξιδέψαμε και μεις λιγάκι...
Και του χρόνου, με Υγεία!!!!!!!!!!!!
@alexis b: χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα αγάπη!
Οι ευχές σου να γίνουν πραγματικότητα.
Χάρηκα που πέρασες.
Σιγά σιγά θα ξαναρχίσω τις "επισκέψεις" κι εγω.
Καλό βράδυ
@lockheart: καλέ μου Σπύρο φυσικά και τους έδωσα τα φιλάκια που έστειλες (αφορμές ψάχνω) και τις ευχές σου τους διάβασα.
Αύριο επιστρέφουμε. Τα παιδιά ήθελαν να μείνουμε λίγο ακόμα.
Χθές έκανα το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα. Βέβαια ήταν πολύ παγωμένη στην αρχή αλλά σιγά σιγά ήταν μια χαρά.
Να περνάς καλά
κι ευτυχισμένα κι εσυ
Φιλιά πολλά πολλά
και από τους 4
@butterfly: είμαι ακόμα Καλαμάτα. Αύριο η επιστροφή με την ησυχία μας. Εχουμε δυό μέρη να επισκεφτούμε ακόμα....
Ο Γιώργος σε ευχαριστεί για τα Χρόνια σου Πολλά!
Να είσαι και εσυ καλά και ευτυχισμένη.
Καλό σου βράδυ
@negma: σκέψου πως έχω να σας φέρω λίγες φωτογραφίες ακόμα. Μες την φύση σε ένα μέρος που αν δεν μου έλεγαν να πάω δεν θα υπολόγιζα ποτέ πως κρύβει τόση ομορφιά.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και ο σκακιστής, ποδηλάτης, τενίστας, κολυμβητής, bowler Γιώργος επίσης!
Θα τα πούμε άλλωστε από κοντά
ελπίζω το συντομότερο!
φιλιά πολλά
και στους 2
αλεξάνδρα μου
ορεξάτοι και ανανεωμένοι με κάθε τρόπο επιστρέψαμε στην καθημερινότητα μας,
όμως εσύ [εσείς] έκανες ένα πανέμορφο ταξίδι στην Ελλάδα μας που μας χαρίζει μοναδικές εκπλήξεις σε κάθε απόδραση μας
κι έφερες, κοντά τη σύντομη απουσία σου σε μας που παραμείναμε στα μπετονένια όρια του λεκανοπεδίου..
ετεροχρονισμένα, να χαίρεσαι τον γιώργο σου μάτια μου, και δω θα γυρίσω σε πληθυντικό αριθμό, να τον χαιρόμαστε, να μεγαλώνει γρήγορα και όμορφα δείχνοντας σε μας το ρολόι του χρόνου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο
διπλό φιλί γι απόψε αγαπημένη μας
υγ. η φωτό της μικρής σου είναι όλα τα λεφτά
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΣΟΥ!!!
΄Ομορφο ταξιδι, κρίμα που ο καιρός ήταν τόσο άστατος..
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :)... Κάπου εκεί γύρω ήμασταν και μεις (Κορώνη)... ωρέ βροχή που φάγαμε! Και τα δικά μας μπήκαν στην πισίνα και ναι ήταν σαν να διάβαζα για τις δικές μας διακοπές!
adiplaki μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!
Εμείς ήμασταν στην Λούτσα ΟΛΗ η οικογένεια με Δημήτρη και Κική.!
Ήμασταν όλοι πολύ χαρούμενοι,σουβλίσαμε,βγήκαμε ξ έ γ ν ο ι α σ τ α...
Α!!να σου πω οτί στο χέρι της Κικής λάμπει το μον οπετρο που της έδωσε ο Δημήτρης όταν ττην προηγούμενη Κυριακή πήγε να την ζητήσει!!!!
Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους!!!!
Άννα.Κ
Χρόνια πολλά!!
Παντα αγαπημενοι να ειστε!
Να χαίρεσαι το Γιωργάκη σου :):)
Αλεξάνδρα μου χρονια πολλά και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!! Με έκπληξη ειδα οτι ήσουν και εσύ αυτές τις ημέρες Καλαμάτα όπως κι εμείς. Είδα τη φωτογραφία με τα μωβ χαλιά στη μαυρίλα του ταυγέτου.. εβγαλα και εγω στο ιδιο σημείο φωτογραφία τέλεια τη κόρη μου με φόντο πίσω αυτά τα μωβ λουλουδάκια. Το χωριό του άντρα μου του Πέτρου είναι οι Πηγές ΑλΑΓΟΝΙΑΣ , αν πέρασες απο εκει θα είδες ένα αθλητικό και πολιτιστικό κέντρο που το δημιούργησε ο πεθερός μου για να παιζουν και να δημιουργούν τα παιδιά στο χωριό και τιμητικα εχει το όνομα του. Κρίμα που δε στο είχε πει η αδελφή μου η Άννα οτι θα είμασταν εκει να περνάγατε για καφεδάκι. Φιλια πολλά
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α
στο πιο γλυκό μπουμπούκι!!!!
πολύχρωμη και πανέξυπνη
και πανέμορφη και χιλιοευτυχισμένη
νάναι Π Α Ν Τ Α !!!!!!!!!!!!
άργησα...
αλλά ε.
άντε καλό μας μήνα
και επιτέλους έρχεται το καλοκαίρι!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Χρονιά πολλά
Τι μου έκανες τώρα????
Έχω περάσει καταπληκτικές στιγμές στην Καλαμάτα.
Εύχομαι για εσένα τα καλύτερα και για τους αγαπημένους σου.
Alex
να του πεις πως πολυ πολυ συντομα θα τα πουμε απο κοντα..αλλα και οτι χρειαστει ..εχει τη φιλη της μαμας ...που ειναι και προοδευτικη στη δουλεια της ..
και να μου τον φιλησεις!!!
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Αλεξάνδρα μου αυτό το οδοιπορικό σου με τους ανθρώπους της καρδιάς σου με ταξίδεψε κι εμένα...
Γιατί τα ωραία να τελειώνουν και να πρέπει να γυρίσουμε στην καθημερινότητα που πολλες φορές σκοτώνει;; Αν καταφέρουμε και κάνουμε την καθημέρινότητά μας όπως τη λαχταράμε, τότε πιστεύω πως κάθε μέρα θα είναι Πρωτομαγιά.
Να μου φιλήσεις τις ψυχούλες σου... Καλή επιστροφή να έχετε.
υγ: Να ζητήσω μια μεγάλη χάρη; Όποτε μπορέσεις, στείλε μου το τραγουδάκι που ακούγεται... ήθελα μέρες να σου το ζητήσω, από την προηγούμενη ανάρτησή σου...
Σε φιλώ γλυκά. Να χαμογελάς :-))
Γειά σου Αλεξάνδρα μου και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! (έστω και ετεροχρονισμένα). Χαίρομαι που περάσατε καλά. Πολύ ωραίο και ταξιδιάρικο post, ειδικά για όσους μείναμε εδώ. Πολλά φιλιά και χαιρετισμούς σε όλη την οικογένεια!
ακούγοντας το τραγούδι στο pc μου.. στο οδοιπορικό μου για σένα..
ήμουνα σίγουρος πως θα το άκουγα κι εδώ..
ξέρεις Εσύ.. (μου το είχανε στείλει..)
και ναι.. θέλω να σε ευχαριστήσω..
και για το τραγούδι και για όσες δικές σας ομορφιές μοιράστηκες μαζί μας..
μακάρι κάθε Πάσχα να είναι ομορφότερο..
μακάρι κάθε μέρα, να τα χαίρεσαι δίπλα σου όλα, σαν νάναι Πάσχα..
@γιάννης φιλιππίδης: είναι τόσο διαφορετικός ο χρόνος στις διακοπές....
Μεταβίβασα τις ευχές σου στον Γιώργο που σε ευχαριστεί πολύ.
Και εγω σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
Κρύβει τόσες ομορφιές η Ελλάδα μας!
Δεν μπήκα ακόμα στους ρυθμούς της καθημερινότητάς μου κι έτσι μόλις μπήκα στο blogόσπιτό μου μετά από μέρες.
Φιλιά πολλά πολλά
@φύρδην μιγδην: ναι, ο καιρός δεν ήταν στα καλύτερά του κέφια, μα δεν πειράζει.
Ήταν όμορφα. Παρακολούθησα την διαφορά στον εαυτό μου όταν δεν έχει πίεση. Πραγματικά τις χρειαζόμουν αυτές τις μέρες χαλάρωσης.
Χρόνια Πολλά και καλά σε όλους μας!
Επειδή η θάλασσα έχει πάντα τους γλάρους της, με έναν τρόπο ήσουν εκεί....
Φιλιά πολλά
να χαίρεσαι την οικογένειά σου
@adaeus: είδες τα μικρά έχουν περίσσιο θάρρος.
Αν το ήξερα θα κανονίζαμε συνάντηση Καλαματιανή! Πλάκα θα είχε.
Ευτυχώς παρατείναμε τις διακοπές μας κατά 2 μέρες και ο ήλιος μας έκανε την χάρη. Υπο την ζέστη του ήλιου τόλμησα και κολύμπησα στην θάλασσα, η οποία μάλλον βρίσκεται στην πιο κρύα της εποχή.
Φιλιά πολλά
αν και καθυστερημένα.
Θα τους βρω τους ρυθμούς μου που θα πάει....
υπεροχα ολα!
και του χρονου με υγεια να περασετε ακομη καλυτερα...να χαιρεσαι τον γιοκα σου που γιορταζε αλλα και ολη την οικογενεια...πολλα φιλια!!!
@Αννα Κ: τι ευχάριστο νέο αυτό!!!
Με το καλό τα παιδιά να φτιάξουν την φωλιά τους με αγάπη!!!
Επιτέλους χαλαρώνετε.
Επιτέλους νιώθετε ξενοιασιά!
Νιώθω την χαρά και την ευτυχία να πετάει και να τραγουδάει πάνω απ΄τα κεφάλια σας.
Το αξίζετε, σας το χρωστούσε η ζωή!!!
Να είστε οικογενειακώς καλά!
Με υγεία
Πόσο χάρηκα με τα νέα!!!!
Φιλιά πολλά πολλά
@roadartist: σε ευχαριστώ και εσυ να χαίρεσαι όσους αγαπάς.
Χρόνια πολλά και καλά
Φιλιά
@Μαρία: πήγαμε στην Αλαγονία και φάγαμε σε μια υπέροχη ταβέρνα.
Σύμπτωση ε; η Αλαγονία είναι το χωριό μιας φίλης που μας πήγε εκεί.
Ομορφο και γραφικό χωριό, την Κυριακή του Πάσχα που φάγαμε (που δεν φάγαμε μάλλον καλύτερα) μετανιώσαμε που δεν ξαναπήγαμε στην Αλαγονία.
Κι ύστερα απορούν που ο κόσμος ζητάει πια all inclusive απ΄τα καλά ξενοδοχεία....
Χρόνια πολλά και καλά
Φιλιά
@maya: δεν άργησες καθόλου. Ηθελα να της κάνω μια ανάρτηση αλλά ξέρεις ο χρόνος που με κάνει Τιραμόλα και δεν φτάνει....
Σε ευχαριστώ που την θυμήθηκες.
Ζωγράφισες ένα χαμόγελο χαράς με τις ευχές σου όταν τις διάβασε!
Φιλενάδα
φιλιά
@takiz: άρα τι σου έκανα; άφησα τις αναμνήσεις να εισβάλλουν στο μυαλό σου για να θυμηθείς την ομορφιά τους :-)
Αντεύχομαι τα καλύτερα και για σένα.
Να μπορείς πάντα να ξεζουμίζεις τις στιγμούλες σου στον χρόνο...
Φιλιά
@talisker stt: διάβασε μόνος του το σχόλιό σου και άρχισε τις ερωτήσεις: αν σε έχει δει, αν τον ξέρεις, αν θα σε συναντήσουμε κλπ κλπ
Με την ευκαιρία του έδωσα μπόλικα φιλιά από σένα...
Αλήθεια θα τα πούμε σύντομα;
Φιλιά πολλά πολλά
@kalynama: το τραγουδάκι στο έστειλα αν και κάποιος με πρόλαβε και το έχεις ήδη πάρει.
Νιώθω πως έχω την ευθύνη μου όσο αφορά την καθημερινότητα. Επιλογές μας δεν είναι όλα;
Αυτόν τον δρόμο διάλεξα, σε αυτόν περπατάω...
Η επιστροφή μας ήταν πολύ καλή. Περάσαμε από την αγία Θεοδώρα στη θέση Βάστα. Την εκκλησία με τα 17 δέντρα πάνω στη σκεπή της...
Η άνοιξη είναι εδώ!
Φιλιά πολλά
Πάλι με επιλογή διαλέγω να βάζω στην γωνία την καθημερινότητα και να την βάζω στη θέση της με μικρές εξορμήσεις και διακοπές...
Μακάρι να το έκανα συχνότερα...
Φιλιά πολλά
Αλεξάνδρα μου καλησπέρα,
δε σε πρόλαβε κανείς άλλος. Από εσένα έχω το τραγούδι κι εγώ με τη σειρά μου το έστειλα εκεί που αναφέρεσαι..
Και πρέπει να σου ομολογήσω πως το ακούγαμε όλο το βράδυ χθες...
Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα υπέροχο απόγευμα Κυριακής ... η οποία έχει μια μαγική συννεφιά...
@Βασίλης Αδαμόπουλος: πως και μείνατε στην Αθήνα;
Να χαίρεσαι και συ την οικογένεια σου.
"Μόνο με την καρδιά βλέπεις καθαρά, την αλήθεια δεν την βλέπουν τα μάτια" είπε η αλεπού στον πρίγκηπα...
Αυτό σου εύχομαι. Να βλέπεις πάντα με τα άλλα... μάτια. Κι αυτό δεν μαθαίνεται. Ή το έχεις ή όχι.
Χρόνια Πολλά
Χρόνια Καλά
@τακης: με ευχαριστείς; εγω ευχαριστώ για την παρουσία σας. Για τις σκέψεις σας, για τα λόγια σας.
Να είσαι πάντα γεμάτος αγάπη και καλωσύνη.
Εύχομαι κάθε σου μέρα να σε κάνει καλύτερο, ομορφότερο και σοφότερο.
Φιλιά
@una mama: για όλους κάθε χρονιά να είναι καλύτερη απ΄την προηγούμενη.
Να χαίρεσαι και εσύ την οικογένεια και να μοιράζεσαι μαζί της την αγάπη!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές που έστειλες στον Γιώργο μου!
Φιλιά
@kalynama: χαίρομαι ακόμα πιο πολύ τότε!!!
Δύσκολη μέρα η Κυριακή απ΄τα σχολικά μου χρόνια. Από τις 17:00 και μετά μια μελαγχολία έρχεται και μου κάνει συντροφιά.
Αλλά εσείς απτόητοι!
Να περάσετε φίνα!
Φιλιά πολλά
Ωραία ευχή. Σε ευχαριστώ. Και με την ευκαιρία σου στέλνω φωτό του αληθινού πρίγκηπα. Στην Αθήνα μείναμε επειδή αρρωστήσαμε οικογενειακώς. Κόλλησε ο ένας τον άλλον και ...κολλήσαμε.
@Βασίλης Αδαμόπουλος: να είναι χαρούμενος, ευτυχισμένος και γεμάτος υγεία ο πρίγκηπάς σου. Να τον δεις να γίνεται ότι εκείνος επιθυμεί.
Καλό σου βράδυ
Δημοσίευση σχολίου