Γεννήθηκα σε ένα κουκούλι.
Οσο περίμενα να στεγνώσουν τα φτερά μου, έριξα μια ματιά στον κόσμο που ανοιγόταν μπροστά μου.
Είδα μια αράχνη να σκοτώνει το θύμα της.

Είδα ένα μικρό μυρμήγκι να τρέχει σαν τρελό να κρυφτεί για να μην πατηθεί από ένα πελώριο πόδι.
Είδα δυό σκαθάρια να μαλώνουν και ένα τρίτο να παρακολουθεί, περιμένοντας την κατάλληλη ευκαιρία να αρπάξει ένα απ΄τα δυό.
Είδα, είδα, είδα...
Και τότε έκλεισα τα μάτια. Γιατί αργούν να στεγνώσουν τα φτερά μου; θέλω να πετάξω μακριά απ΄αυτόν τον κόσμο. Και κάποτε τα φτερά μου στέγνωσαν και πέταξα.
Αλλά τι αδικία!
Και ο υπόλοιπος κόσμος έτσι άκαρδος ήταν, έτσι σκληρός. Τότε γύρισα πίσω.
Θέλησα να ξαναμπώ στο κουκούλι. Αλλά ήταν πολύ αργά. Το κουκούλι μου είχε καταστραφεί....

Το αφιερώνω στους ληστές που βασάνισαν χθες στην Ηλιούπολη την 80χρονη γιαγιά για να της πάρουν την σύνταξη των 600 ευρώ κι ύστερα την φίμωσαν και την έδεσαν!
Το αφιερώνω στους ληστές σήμερα το πρωί στην Alpha bank που βγαίνοντας πυροβόλησαν 16 φορές έναν αστυνομικό που απλά έκανε το καθήκον του!
Το αφιερώνω στον καλλιτέχνη που έδεσε το καημένο σκυλί μέχρι να πεθάνει γιατί έτσι αντιλαμβάνεται αυτός την τέχνη!
Το αφιερώνω στον πατέρα που ήθελε να πουλήσει το παιδί του για να πάρει σπίτι!



97 σχόλια:
Butterfly on A Wheel των Mission το τραγούδι που ακούγεται. Και να οι στίχοι:
Silver and gold and it΄s growing cold
Autumn leaves lay as thick as thieves
Shivers down your spine chill you to the bone
΄Cos the mandolin wind is the melody that turns your heart to stone
The heat of your breath carving shadow in the mist
Every angel has the wish that she΄s never been kissed
A broken dream haunting in your sleep
And hiding in your smile a secret you must keep, love cuts you deep
Love breaks the wings of a butterfly on a wheel
Love breaks the wings of a butterfly on a wheel
There΄s no scarlet in you, lay your veil down for me
As sure as god made wine, you can΄t wrap your arms around a memory
Take warmth from me, cold autumn wind cut sharp as a knife
And in the dark for me, you΄re the candle flame that flickers to life
Love breaks the wings of a butterfly on a wheel
Love breaks the wings of a butterfly on a wheel
Wise man say all is fair in love and war
There΄s no right or wrong in the design of love
And I could only watch as the wind crushed your wings
Broken and torn, crushed like a flower under the snow
And like the flower in spring
Love will rise again to heal your wings
Love heals the wings of a butterfly on a wheel
Love will heal the wings of a butterfly on a wheel
Δεν μενει να πουμε τιποτα αλλο!!
Εισαι υπεροχη!!
Ενα μεγαλο μπραβο!
αν υπαρχουν ανθρωποι σαν εσενα, δεν ειναι και τοσο κακος αυτος ο κοσμος τελικα γλυκια μου Αλεξανδρα !!!
xxx
Στον τοίχο τους πρέπει!!!!!!!!!!!
΄Ερχομαι από την Τι-Βι, αποτροπιασμένη για μια ακόμη φορά.
Ε-ΛΕ-ΟΣ!!!!!!!
Αν το άτυχο παληκάρι τους πυροβολούσε στην προσπάθειά του να τους αποτρέψει, θα σερνόταν π΄σω από τα κάγκελα, σαν το φίλο ΜΑΣ που προ ημερών αθωώθηκε ύστερα από πολύχρονη οδύσσεια.
Θε άγονταν κα θα φερόταν σε εξαντλητικές ανακρίσεις και δίκες δικαστήρια., γιατί η Δικαιοσύνη στη χώρα ετούτη είναι άδικη και ευτελισμένη.
Είμαι σοκαρισμένη, όσο σκέφτομαι πως το παληκάρι έρχονται γιορτές και περίμενε την άδεια, το δώρο του, να ζήσει τη ζωή του ...γμτ....
ΟΧΙ ΠΙΑ!!
@deedee: ένιωσα τον πόνο της 80χρονης, τις σφαίρες που σκότωσαν τον αστυνομικό...
Φοβάμαι πως τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει. Κι αυτό με πονάει περισσότερο...
Μόνο η οικογένεια και η αγάπη μπορεί να σώσει τον κόσμο. Κανείς άλλος.
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και... κοκκινίζω.
Φιλιά καλή μου
@φύρδην μίγδην: γιατί το άλλο δεν το άκουσες; προχθες νομίζω. Ο λιμενικός που βοήθησε στην σύλληψη ενός εκ των δύο - αν δεν κάνω λάθος - ληστών που η αστυνομία κυνηγούσε και εκείνος έπιασε τον ένα. Ήταν υποχρεωμένοι οι αστυνομικοί λέει ο νόμος να του περάσουν χειροπέδες και να τον πάνε στον εισαγγελέα να απολογηθεί!!!
Ελεος.
Πόσα να αντέξουμε πια...
Σκέφτομαι τα παιδιά που μεγαλώνουν σε μια κοινωνία που χαλάει όλο και περισσότερο....
Φιλιά υπερ-μαμά
Οι αδικιες,τα εγκληματα,οι απατεωνιες,οι πολεμοι,οι βιασμοι...εκκατομυρια καθε μερα.
΄Αλλα απ αυτα διπλα μας στην πατριδα μας ,στην πολη μας ,στη γειτονια μας κι αλλα μακρια μας αλλά παντου σ ολα τα μηκη και τα πλατη αυτου του πλανητη.Το κακο αναλογικα με το καλο, παντα δυστυχως να υπερτερει και να καταστρεφει.Το βλεπουμε,το νιωθουμε,το αισθανομαστε...Ολοι οσοι δεν το υπηρετουμε ποναμε,αλλα ειμαστε εντελως παγιδευμενοι.
Ολοι οσοι δεν το υπηρετουμε διαμαρτηρομαστε κι αυτο ειναι γιατι επαναστατει η ανθρωπινη συνειδηση που ευτυχως ακομη κουβαλαμε.
Επιμενω ομως...ειμαστε παγιδευμενοι.
Γιατι οταν σε πλησιασει το κακο σε αποσταση αναπνοης ...οπως το νεαρο αυτο παλλικαρι απλα δεν μπορεις να κανεις τιποτα.
Οταν η αδικια σε ακουμπισει...καθεσαι φυλακη οπως ο Δημητρης.
Γιατι ολοι οσοι το ξεραμε τοτε λυπηθηκαμε και οι πιο δικοι του ακομη πιο πολυ φυσικα...αλλα εκεινος καιγοταν μεσα στα καγκελα.
Να παρει η ευχη Αλεξανδρα...
Η γιαγιουλα μου η σχωρεμενη ξερεις τι μου ελεγε?
Ο λυκος τον λυκο δεν τον σκοτωνει παιδι μου---αλλα ο ανθρωπος τον ανθρωπο τον κατασπαρασσει.
Σε φιλω Αλεξανδρα μου κι ας ευχηθουμε τις μερες που ερχονται να μειωθει οσο το δυνατον το κακο σ ολο τον κοσμο.
Μπράβο όπως τα παρουσιάζεις... σε αυτά τα θέματα είσαι άφταστη, καυστική σαφής λιτή και ακριβής, εστιασμένος ο λόγος σου στην ουσία!!
Θυμάμαι και άλλα ανάλογα θέματά σου που είχες αναρτήσει!!
Να είσαι καλά!! Καλό βράδυ!!
Η γιαγιούλα σου όπως κι όλοι οι άνθρωποι που ήταν κοντά στην φύση και μακριά απ΄τις αίθουσες πολιτισμού (σχολεία, πανεπιστήμια κλπ) ήταν σοφοί γιατί φοιτούσαν στο σχολείο της ζωής.
Κι έτσι είναι: η ζούγκλα έχει κανόνες δίκαιους. Ο ανθρώπινος πολιτισμός όμως όχι.
Το μόνο παρήγορο ήταν πως ο αστυνομικός που πέθανε πάνω στο καθήκον - όπως ο ίδιος όρισε - πέθανε με τρόπο ηρωικό. Ηξερε οτι ρισκάριζε τη ζωή του. Κι όμως προτίμησε το ρίσκο ζωής/θανάτου παρά την ατίμωση του μπορούσα αλλά δεν έκανα τίποτα.
Η ελπίδα αυτοπροσώπως θα τον συνοδεύσει στην τελευταία του κατοικία και τα δάκρυα όλων εμας που ανατριχιάσαμε με το θάρρος του.
Το κακό κερδίζει όταν η αδιαφορία εμφανίζεται...
Φιλιά πολλά καλή μου!
Ωραιό το κείμενο σου Αλεξάνδρα :) τι να πεις για τις αφιερώσεις έχουμε τρελαθεί πλέον ! Κάθε μέρα ακούμε απίστευτα πράγματα....
ΥΓ.Μερικές φορές λέω για χαβαλές τελικά λες να μας ψεξάζουνε όπως λέει και ο Λιακόπουλος ..!!! ε τι να πεις ποια ! ελεος
Καλημερα φιλια σε όλους :)!
@faraona: ο Δημήτρης βίωσε την απόλυτη αδικία επειδή κάποιοι δικαστικοί δεν ήταν προσεκτικοί.
Επειδή πήρε σταυρό το δίκιο του και δεν έβαλε απ΄την πρώτη στιγμή στο πλευρό του δικηγόρο με πείρα.
Μήπως η πληγή που η αδικία του άνοιξε θα μπορέσει να κλείσει ποτέ;
Βαρέθηκα να ακούω ότι το κράτος φταίει.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. Εμείς πρέπει να γίνουμε καλύτεροι...
Φιλιά πάλι
@surrealist: σε ευχαριστώ, γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια.
Αρνούμαι να βλέπω το δέντρο και να χάνω το δάσος και το ανάποδο.
Φιλιά
@lockheart: πάντα υπήρχε το κακό μα τελευταία το καλό υποφέρει πολύ και σηκώνει κεφάλι.
Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά απ΄όλους μας
Καλημέρα!
Και την εννοώ όσο ποτέ άλλοτε!
Γίνεται να έχουμε μια ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ???
Γιατί - κι εγώ όπως κι η Αλεξάνδρα - φοβάμαι πως αυτά είναι μόνο η αρχή;
@negma: γιατί νιώθεις γύρω σου την αδιαφορία ίσως...
Χθες στον δρόμο δυό παιδιά της Ε Δημοτικού πάλευαν άσχημα. Κόσμος περνούσε, παππούδες περίμεναν τα παιδιά τους έξω απ΄το σχολείο. Κι όμως κανένας δεν έκανε τον κόπο να μιλήσει σε αυτά τα παιδιά.
Τα χώρισα τρείς φορές. Οχι με βία. Τους έβαλα εικόνες στο μυαλό. Του τύπου: αν σπρωχτείτε και κάποιος απ΄τους δυό πεθάνει από ατύχημα είστε έτοιμοι να πάτε φυλακή γι αυτό; Κάπως έτσι σταμάτησαν....
Παιδιά αδιάφορων γονιών που φτιάχνουν μελλοντικούς αδιάφορους, ανεγκέφαλους, ασύδοτους, απροσάρμοστους πολίτες. Κι ύστερα μας φταίει το κράτος.
Δηλαδή ποιός; Εγω, εσυ, οι άλλοι. Γιατί ΕΜΕΙΣ είμαστε το κράτος.
Σήμερα η σκέψη μου και η καρδιά μου είναι στο δίπλα στην maya μας που βιώνει μια απώλεια και πολύ θλίψη. Ας πάρουμε λίγο απ΄το μαύρο της...
Φιλιά
Αντιπλέοντας ψάχνω την Ελπίδα.....
"κλεμμένο" από μία καλή μου φίλη...
Την καλημέρα μου.
Adiplaki μου
Συγκινήθηκα και εξοργίστηκα ταυτόχρονα με αυτά που συμβαίνουν γύρω μας...κρίμα γιατί η ζωή είναι όμορφη και εμείς απο μόνοι μας την βάφουμε με μαυρό, κατάμαυρο χρώμα.
Όταν ρώτησα τον Δημήτρη αν υπήρχε αθώος στην φυλακή μου απάντησε''όχι μόνο ένας,πολλοί''!!!
Άλλοι δεν έχουν καν χρήματα για μια αξιοπρεπή υπεράσπιση,άλλοι φωνάζουν την αλήθεια και κανείς δεν τους πιστεύει.
Τί μέλλον υπάρχει άραγε για τα παιδιά μας? θα καταφέρουν να επιβιώσουν?
Φιλάκια πολλά πάρα πολλά απο όλη μας την οικογένεια!!!
Άννα.Κ
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.
@takiz: ή αλλιώς Οσο ζω ελπίζω και όσο ελπίζω απελπίζομαι....
Φιλιά πολλά
να περάσεις ένα όμορφο Σαβατοκύριακο
@αννα κ: όταν φώναζα, με αφορμή την απίστευτη αδικία του Δημήτρη, πως οι αθώοι είναι στη φυλακή και οι ένοχοι έξω με κατηγόρησαν πως είμαι υπερβολική.
Ξέρω πως η αλήθεια είναι πικρή γι αυτό δεν θέλουμε να την ξέρουμε...
Μα για να αλλάξει κάτι πρέπει να ξεκουνίσουμε και εμείς.
Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι σοβαρά αν έπρεπε να τα είχαμε φέρει στον κόσμο, τα παιδιά μας.
Φιλιά πολλά
ξέρεις πως σας αγαπώ
Υγ πρέπει να σου φτιάξουμε ένα λογαριασμό να μην μπαίνεις ως ανώνυμη.
Η ψυχή σου αξίζει όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου. Και δεν είναι υπερβολή όσο κι αν θελήσεις να το προσπεράσεις.
Η ευαισθησίες που βγάζεις σε κάθε σου ανάρτηση, η αγάπη για τον δίπλα, η σκέψη σου και μόνο δείχνει πολλά για τον άνθρωπο Αλεξάνδρα.
Σε φιλώ.. Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο με όσα η καρδούλα σου λαχταρά :-)))
Αλεξάνδρα, Καλησπέρα!
Είσαι Ένας Υπέροχος Άνθρωπος Με Δυσεύρετες Ευαισθησίες Και Αυτό Το Δείχνεις Αγγίζοντας Κατά Καιρούς Πολύ Διαφορετικά Θέματα..
Είσαι Πάντα Μία Μεγάλη Έκπληξη, για όλους μας!
Σε Κάθε Μας Διάλλειμα, Που Μπαίνουμε Να Δούμε Τί Νέο Μας Έχεις Ετοιμάσει, Ανακαλύπτουμε Και Μία Άλλη Πολύ Διαφορετική Ματιά Σου Στον Κόσμο..
Μια Ματιά Που Παρά Το Εύρος Της, Πάντα Μας Συγκινεί Πολύ.
Σε Ευχαριστούμε Για Όσα Μας Θυμίζεις
Είναι Όλα Όσα Χάνουμε Ζώντας Τόσο Γρήγορα Σε Αυτή Την Πόλη..
;)
Καλησπέρα Αλεξάνδρα.
Καιρό έχω να σου γράψω σχόλιο.
Το αφιερώνω και εγώ σε όλα αυτά τα κρεατένια κενά δίποδα που νομίζουν οτι είναι άνθρωποι.
Καλό Σ/Κυριακο
@kalynama:
Κοντοστέκομαι στα λόγια σου. Δεν είμαι τόσο καλή....
Εντάξει, κάθε ψυχή κι ένας θησαυρός. Ολοι οι άνθρωποι είναι άξιοι για κάτι. Δεν υπάρχει τίποτα άχρηστο πάνω στη γη.
Μόνο που οι περισσότεροι κρατάνε κρυμένους τους θησαυρούς τους, άρα άχρηστους.
Νομίζεις ότι η δική σου ψυχή έχει κάτι λιγότερο απ΄το χρυσάφι όλου του κόσμου;
Μπορείς να αναγνωρίζεις τις ευαισθησίες γιατί τις έχεις και εσύ κορίτσι μου.
Δεν είναι το κακό που πρέπει να πολεμήσουμε. Είναι η Αδιαφορία!
Είχα μια υπέροχη Παρασκευή. Γέμισα με τους ήχους και τα τραγούδια των Βασίλη Παπακωνσταντίνου, Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Γιάννη Ζουγανέλη, Σάκη Μπουλά. Εκπληξη για μένα ο Α.Κωνσταντόπουλος. Υπέροχη φωνή.
Καλό μας Σαββατοκύριακο!
Φιλιά πολλά
@fibi: κανείς δεν σκέπτεται όπως εσυ. Κανείς δεν μπορεί να εκφράσει καλύτερα το νιώθω σου, παρά εσυ!
Σε ευχαριστώ που πέρασες
@foula: ο άνθρωπος έχει μια τάση να αφήνεται στην ευκολία.
Προτιμεί την σιγουριά του να ανήκει κάπου παρά την επιλογή ενός δρόμου που μόνος πρέπει να χαράξει.
Πάει καιρός που μαθαίνω τον εαυτό μου να σέβεται και να αγαπάει την ζωή.
Ζωή είναι η πρωινή καλημέρα που λέγεται όχι από συνήθεια μα από πίστη πως η μέρα που ξεκινάει θα είναι καλή και δίνεται από ψυχή.
Ζωή είναι να τολμάς να παρακολουθείς το κάθε της δευτερόλεπτο να κυλά και να μην αφήνεις κανένα να πάει χαμένο.
Χαίρομαι που ακόμα δεν σας έχω κουράσει. ;-)
Ευχαριστώ για την μεγάλη σας αγκαλιά!!!
@alexis b: που να ήξεραν τι χάνουν που αντι για αγάπη αφήνουν την κακία να τους δηλητηριάζει τη ψυχή...
Εχω κι εγω καιρό να περάσω...
Σε ευχαριστώ!
αλεξάνδρα μου,
η ανάρτησή σου με άφησε άφωνο. δίπλα στο σπίτι, έχω μια ψιλικατζού, χήρα, συμπαθέστατη, με βρίσκει πάντα στις εφημερίδες πριν με δω εγώ, πράγμα όχι και δύσκολο... δουλεύει, γιατί δε της φτάνει η σύνταξη. πού να της φτάσει. δυο φορές την έχω βγει χτυπημένη. είναι φανερά ανήμπορη, φαίνεται όμως ότι υπάρχουν και μάτια που μπορούν και να τη δουν αλλιώς….
φιλι φιλι
αγγιζεις καρδιές με την ευαισθησία σου..!
να σαι καλά! και καλη Ανάσταση!
Πορφυρώνεσαι... Και ακτινοβολείς!
Οι συνειρμοί μοναδικοί... Η αδικία τρομάζει όταν είναι πια γεγονός, αγάπη χρειαζόμαστε για να μπορούμε να ελπίζουσε, η αγάπη που λείπει είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μας. Αν τη δίνουμε, όχι μόνο επιλεκτικά, ίσως κάτι καταφέρουμε, τι λες; Δε θέλω να απελπιστώ, είμαι πολύ κοντά στην απελπισία όταν έρχομαι αντιμέτωπη με την απανθρωπιά, αλλά επιμένω να αρνούμαι να απελπιστώ...
Φιλιά αλεξάνδρα μου, ευτυχώς που υπάρχουν αλεξάνδρες στον κόσμο αυτό!
Που πηγε το σχολειο μου
χτες σχολιασα
και μαλωσα και την αραχνη
τεσπα ηρθα να αφησω μια καλημερα
καλη Κυριακη Αλεξ μου!
και ναι πες τα...
γιατι οσο τα λεμε
δειχνουμε πως ακομα εχουμε γνωμη
μαζι σου!!
Δεν είναι έυκολη διαδικασία από χαμερπές το έντομο να γίνει πεταλούδα.
Η δολοφονία στην Τράπεζα έγινε κοντά στο σπίτι μου, οι γείτονες άκουσαν τους πυροβολισμούς... Κάποιοι άλλοι είδαν το άψυχο κορμί σκεπασμένο με λευκό σεντόνι...
Η βία στην πιο ακραία της μορφη :(
Στις υπόλοιπες μορφές της μας καταδυναστεύει καθημερινά και πρέπει να αντιδράσουμε!
Πολυ ομορφη αναρτηση! Λυπαμαι για την απογοητευσει που νιωθεις και σε καταλαβαινω γιατι συχνα ετσι νιωθω κι εγω...και σιγουρα δεν ειμαστε οι μονες!
Δυστυχως σε οποιον και να το αφιερωσεις, χαμενη η αφιερωση, γιατι για να το νιωσεις πρεπει να εχεις και καρδια.
Υ.Γ. για την εκθεση με το σκυλο, υπαρχει και μια διαφορετικη ιστορια, ψαξτο λιγο, δεν ξερω τελικα τι ισχυει...
καλημερα αλεξανδρα μου...
περασα να σου ευχηθω για το πασχα...και το ποστ σου με βρηκε να σκεφτομαι τι πασχα θα βιωσουν οι συγκεκριμενοι ανθρωποι που αναφερεις...μαλλον η λυτρωση θα αργησει να ερθει...θα κουβαλησουν για καμποσο το σταυρο του μαρτυριου....
παρολ'αυτα η ζωη συνεχιζεται και πρεπει να ειμαστε αισιοδοξοι, να προσδοκουμε το καλυτερο!
μεσα σε τετοιες προσδοκιες ευχομαι να σε βρουν οι φετεινες γιορτες...να περασεις με την οικογενεια σου ενα πολυ Καλο Πασχα...
πολλα φιλια !!!
ΕΛΠΙΔΑ Εσυ...
κι υπαρχεις....
κι ομορφαινεις τον κοσμο τουτο τον " αγγελικα φτιαγμενο" σε δρομους κόλασης....
ΕΛΠΙΔΑ ΕΣΥ....
ΚΙ ΥΠΑΡΧΕΙΣ....
ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΟΔΗΓΕΙΣ....
ΤΟ ΓΚΡΙΖΟ ΤΩΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΕ ΥΠΕΔΑΦΟΣ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΕΝΤΑΦΙΑΖΕΙΣ....
ΕΛΠΙΔΑ ΚΙ ΥΠΑΡΧΕΙΣ....
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ
" ΚΑΛΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΤΟ"
φιλι φιλι...
ανασα ανασα πορευομαι...
σ΄αναζητω
@γιάννης φιλιππίδης: εγω άφησα εσένα άφωνο; Ακόμα και οι πέτρες ξέρουν πια την ανθρώπινη ευαισθησία σου. Ολα σου τα κείμενα μια μαχαιριά στο κακό, στην αδικία, στην μοναξιά δεν είναι;
Από την ίδια λάσπη φτιαχτήκαμε όλοι μας. Μόνο που κάποιοι το ξεχνούν και άλλοι πάλι δεν θέλουν να το θυμούνται.
Καλή μας βδομάδα.
@nhfalia.methh: χαίρομαι που η καρδιά σου έχει χορδές ευαισθησίας που δονούνται!
Καλή μας Ανάσταση!!!
Σε ευχαριστώ
καλή μ.εβδομάδα να χουμε και καλή ανάσταση...
μη φωνάζεις... δεν ακούνε!
σ'έχω διαβάσει μέρες τώρα...
δεν μπορούσα να πάρω μέρος στην κουβέντα.
αλλά είμαι εδώ. πάντα.
τώρα τι να πω...
μια ζεστασιά νοιώθω που είμαι εδώ.
δεν θα σχολιάσω.
είσαι πάντα καλύτερος άνθρωπος
και με ξαφνιάζεις γλυκά κάθε φορα
καλόβράδυ φιλενάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχ
Κορίτσι μου γλυκό
πέτα και μη φοβάσαι τίποτα!
Ξέρεις τι είναι μια πεταλούδα σαν κι εσένα για τον κόσμο;
Τίποτα δεν πάει χαμένο.
Ας μη μένουμε στην κακία και στην ασχήμια που πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν.
Εμείς θα υφαίνουμε με λεπτές κλωστές τα καινούρια κουκούλια που θα φτιάχνουν νέες πανέμορφες πεταλούδες και λίγο λίγο όλα θα γίνονται λίγο καλύτερα, λίγο ομορφότερα, λίγο πιο ανθρώπινα...
Καλή Ανάσταση!
μαζί σου κι εγω σ'αυτήν την αφιερωσή σου!
το τέρας που λέγεται άνθρωπος δεν έχει αρχή και τέλος...
καλό σου βράδυ
Το σχολιο μου το εστειλα σχολειο!!
..:) καλημερα οταν το δεις !ολο χανεσαι πες μου οτι κανεις τσουρεκια να παθω μια φρικη ακομα ..(γιατι η Μαγια ελεγε να βαψει αυγα μπλα μπλα μπλα...):::)))
@κόκκινη ομπρέλα: μετά από τέτοια γεγονότα πρέπει να βρίσκουμε την δύναμη να συντηρούμε τις ελπίδες.
Λένε πως ο απαισιόδοξος είναι ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος.
Μες την συννεφιά ψάχνω και εγω μια αχτίνα ήλιου...
Η Μεγάλη Εβδομάδα κυλάει...
Ας μην ξεχνάμε την θυσία του Χριστού για την αγάπη.
Να ΄σαι καλά!
@talisker: σκέψου πως η αράχνη κάνει μόνο ότι η φύση της ορίζει.
Θυμήσου πως μόνο ο άνθρωπος σκοτώνει από χόμπυ...
Μεγάλη Τρίτη σήμερα. Και επειδή είμαστε λαός της τελευταίας στιγμής, η κίνηση πολύ μεγάλη στη δουλειά. Γι αυτό με χάσατε...
Φιλιά πολλά
@αντωνης: δεν είναι εύκολο, τι είναι εύκολο;
ολα τα όμορφα και άξια δύσκολα είναι.
Ας στραφούμε στα μηνύματα της Μεγαλοβδομάδας....
Εχει τόσα να μας θυμίσει, τόσα να πει, σε τόσα να ελπίζει.
Ολα εξαρτώνται από τις επιλογές μας.
Ολα!
@adaeus: πρέπει να βρούμε και πάλι την δύναμη να εναντιωθούμε στην αδιαφορία.
Πρέπει να αντιδράσουμε αλλιώς ας αρχίσουμε να τραγουδάμε:
Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα, χωρίς εμένα....
Φιλιά
@butterfy:
Απογοητεύομαι γιατί ελπίζω.
Οι καρδιές υπάρχουν και χτυπούν. Τον ρυθμό όμως που χτυπούν εμείς τον ορίζουμε...
Για τον σκύλο έγραψα ότι ήξερα. Αν έχεις παραπάνω πληροφόρηση ενημέρωσέ με.
Φιλιά
@una mama και όχι μόνο: υπέροχη η φωτο στο avatar!
Ναι πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι. Μα δεν μπορώ να μην πληγώνομαι κάθε που ακούω για κάποιο περιστατικό που βλάπτει την ανθρώπινη ύπαρξη με όποιο τρόπο...
Σε ευχαριστώ που πέρασες και που με σκέφτηκες.
Εύχομαι και εγω καλή Ανάσταση!!!
Φιλιά
@μαρίνα γ: ελπίδα έμπρακτη εσύ!!!
Πόσες φορές δεν έχω πει πως γεννήθηκα σε λάθος χρόνο....
Μα σε λάθος τόπο πως να πω που τόσο πολύ τον αγαπώ...
Κρίμα που οι άνθρωποι του δεν τον αγαπούν όπως του πρέπει και του αξίζει.
Φιλιά πολλά
είσαι στη σκέψη μου
και το ξέρεις!
@panoptis: τελικά ίσως να ακούν καλύτερα ψιθυριστά...
φιλιά
ξέρω πως προσπαθείς να βάλεις τις δικές σου πετρούλες ελπίδας...
Καλή μας Ανάσταση
@maya: μακάρι να βρίσκω πάντα τρόπους να σε ξαφνιάζω ευχάριστα.
Ξέρω πως είσαι εδω!
Ξέρεις πως είμαι εκει;
Φιλιά πολλά
@βασιλική ν: με γέμισες με φτερωτά χρώματα...
Με πολλές ελπίδες!
Κι όλα αυτά τα κατάφερες μέσα σε 6 μόνο προτάσεις!
Εχεις μεγάλη ψυχή!!!
Χαίρομαι κάθε φορά που σε βλέπω, χαίρομαι που σε συνάντησα στον κόσμο του διαδικτύου!!!
Φιλιά
Καλή Ανάσταση
@melomenos: θυμάσαι τι έλεγε ο Χατζιδάκις για τα τέρατα;
Πως όταν πάψουμε να τα φοβόμαστε πάει να πει πως τους μοιάσαμε;
καλή μας Ανάσταση
@talisker: το σχόλιο σου το έστειλες εκεί που ήταν η καρδιά σου, δηλαδή στο σχολείο....
Τσουρεκάκι μου έφερε ένας πολύ φίλος που έχει φούρνο.
Μεγάλη Πέμπτη (που βάφουν αυγά) θα ταξιδεύω για Καλαμάτα.
Χάθηκα επειδή δεν προλαβαίνω τίποτα πια.
Και μου λείπετε τόσο πολύ!!!!!
Εύχομαι το ξενοδοχείο να έχει σύνδεση στο διαδίκτυο.
Φιλιά πολλά
Αλεξάνδρα μου ..
Το πρόβλημα δεν είναι να ξαναμπούμε στο κουκούλι μας ...
Δεν είναι να κλείσουμε τα μάτια
να μη βλέπουμε γύρω μας ...
Τη βία την τρέφει η αδιαφορία ...
Το "Εγώ θα σώσω τον κόσμο;" ...
Το "μακρυά από μας" ...
Καλό Πάσχα να περάσεις ...
κι ένα μαντήλι Καλαματιανό !!!
@side21: Εγω μπορώ να σώσω το κόσμο τουλάχιστον που με περικλείει, με την μικρή μου δύναμη, το ίδιο και εσυ... Σε αυτό είμαι αφιερωμένη πολλά χρόνια, μα υπάρχουν στιγμές που το κακό γύρω μου με απελπίζει τόσο όσο να με πεισμώσει και να του εναντιωθώ ακόμα περισσότερο...
Καλό Πάσχα να περάσεις κι εσυ!
Περασα να αφησω τις ευχες μου
Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση Αλεξανδρα μου!!!
xxx
Καλημερα!
Απλα, υπαρχει και μια αλλη πλευρα που ισχυριζεται οτι ολο αυτο που συνεβη προκληθηκε απο τον ιδιο τον Βαργκας, σαν διαδραστικο πειραμα, για να μας δειξει ποσο προβατα ειμαστε και ποσο αδιαφοροι και πολυασχολοι ωστε να τρωμε αβιαστα οσα μας ταϊζουν.
Λεγεται οτι ο τιτλος του ειναι: "Εισαι ο,τι διαβαζεις" και οτι ο συγκεκριμενος σκυλος ηταν οντως ενα αδεσποτο που βρεθηκε σε αθλια κατασταση, ο Βαργκας το εδεσε για 2-3 ωρες στην εκθεση, για να πυροδοτησει την ιστορια, οτι μετα το ταϊσε και το περιεθαλψε, αλλα δεν υπαρχουν στοιχεια για το αν τελικα σωθηκε.
Με τον τροπο αυτο, απεδειξε πως, χωρις να μπει κανεις στον κοπο να διασταυρωσει αν τα λεγομενα ειναι αληθη, μαζευτηκαν μεσα σε ελαχιστο χρονο 2 εκατομμυρια υπογραφες εναντιον του και η ιστορια εκανε το γυρο του κοσμου, χωρις τον παραμικρο αντιλογο και χωρις κανεις να αναρωτηθει αν ολο αυτο στεκει.
Αυτη λοιπον ειναι η αλλη πλευρα. Δεν εχω ιδεα τι τελικα ισχυει, ομως θα ειμαι πιο προσεκτικη στο μελλον και θα το ψαχνω περισσοτερο πριν σπευσω να υπογραψω και να διαδωσω ο,τιδηποτε. Και θελω να ευχαριστησω γι' αυτο το Νεφελικα που το εθιξε στο μπλογκ του και με αβαλε να σκεφτω!
Περαν αυτου, Καλο Πασχα! Ασ ελπισουμε οτι με αυτη την Ανασταση, θα ανστηθει λιγο και η ανθρωπια μας, οτι θα γινουμε εστω ελαχιστα καλυτεροι...
Φιλια!
Πανεμορφο, υπεροχο!!
Να σου αφησω τις ολοθερμες ευχες μου Αλεξανδρα, να περασεις ομορφα!
Καλη Ανασταση!
Αλεξανδρα μου αυτος ειναι ο κοσμος μας, ο παραμορφωτικος καθρεφτης της κοινωνιας μας...
Εμεις απλα ονειρευομαστε μια virtual reality, και καλα κανουμε...
Καλη Ανασταση
Αλεξανδρα μου ευχομαι:
Χαρουμενο Πασχα και
Η Ανασταση αυτη να καψει οσο το δυνατον περισσοτερο κακο στον κοσμο με το φως της.
Υγεια και αγαπη σ ολη την οικογενεια σου.
Αλεξάνδρα μου,
να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου, και αν φύγετε παραέξω, να πάτε και να γυρίσετε με το καλό!
Πολλά πολλά φιλιά κι ευχές!!!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
Να περάσεις όμορφα και χαρούμενα.
Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Αλεξάνδρα μου Καλό Πάσχα και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
Να περάσετε όμορφα και να γυρίσετε με το καλό!
Πολλά φιλάκια!
Μαριάννα
Αλεξάνδρα μου,
πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου και την αγάπη μου για τις Άγιες αυτές μέρες.
Να είναι γεμάτες από αγάπη, φροντίδα, ευτυχία και στιγμές... στιγμές γεμάτες από όσα λαχταράς.
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχουμε.
Σε φιλώ. Να μου είσαι καλά :-))
Οϊμέ!
Με υγεία, αγάπη και φως στις ψυχές μας να περάσουν αυτές οι άγιες μέρες
Καλό Πάσχα
Προσπαθώ από χθες να μπω από το ξενοδοχείο στο blogάκι μου και στα blogakia σας μα δεν στάθηκε δυνατόν κάτι τέτοιο. ... Σκεφτείτε ότι ο Νίκος πήγε και πήρε laptop δώρο για την επέτειό μας - λέει - κι ας είναι τον άλλο μήνα... Νομίζω πως ήθελε να σταματήσω την μουρμούρα που άρχισα επειδή θα έμενα μακριά σας... Τώρα νομίζω πως τα κατάφερα επιτέλους και νάμαι...
@deedee: να περάσεις όμορφα, χαλαρά ή με μια λέξη υπέροχα!!!
Καλή Ανάσταση
@butterfly: φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να υποπτευόμαστε τα πάντα;
ακόμα και μια είδηση;
Δεν είναι ότι δεν υπάρχει χρόνος για να διασταυρώσεις, είναι που είσαι καλοπροαίρετος και νομίζεις πως κι άλλοι έτσι είναι.
αλλωστε τι νοημα έχει κάποιος να δώσει ψεύτικη είδηση τόσο μεγάλης εμβέλειας; και κάπως έτσι σκέφτεσαι...
Καλή Ανάσταση
και μακάρι να ζήσω στην εποχή που δεν θα χρειαζόμαστε την σταύρωση για να αναστηθούμε...
@roadartist: Καλή Ανάσταση, αγκαλιά σε αυτούς που αγαπάς και νοιάζεσαι.
@dreamer and the full moon:
δεν θα σταματήσουμε να ονειρευόμαστε...
και δεν θα μας τρομάξουν λίγοι εφιάλτες...
Καλά να περάσεις
@faraona: η καλύτερη ευχή που πήρα φέτος: Η Ανασταση αυτη να καψει οσο το δυνατον περισσοτερο κακο στον κοσμο με το φως της.
Να γίνει έτσι!
Καλή Ανάσταση
καλή μου!!!
@negma: είμαστε Καλαμάτα και ήδη χαλαρώνω και χαίρομαι κάθε δευτερόλεπτο που περνάει.
Γιατί όταν περνάω καλά ο χρόνος κυλάει πιο γρήγορα; γιατί;
Να περάσεις και εσυ όμορφα!
Καλή Ανάσταση
@φύρδην-μίγδην: να περάσεις κι εσυ υπέροχα στην μεγάλη αγκαλιά της οικογένειάς σου!!!!
Καλή Ανάσταση!!!!
@γητεύτρια: Μαριάννα μου να περάσεις κι εσυ όμορφα, χαλαρά και κοντά σ΄αυτούς που αγαπάς!
Καλή Ανάσταση
Πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου Αλεξάνδρα και βλέπω ότι περνάς υπέροχα!
Σου εύχομαι λοιπόν να συνεχίσεις να απολαμβάνεις τις στιγμές,
με γεια το laptop, και ελπίζω ο χρόνος να "κολλήσει" όσο περνάς καλά!
Καλή μας Ανάσταση με υγεία και πολλή πολλή αγάπη!
@kalynama: μελωμένη μου φίλη να περάσεις κι εσυ υπέροχα!
Κρατάω σφικτά τις στιγμές μου, τις πολύτιμες και τις αφήνουν να ζωγραφίσουν στην καρδιά μου τις αυριανές αναμνήσεις.
Να σε "βλέπω" πάντα έτσι γλυκιά και γεμάτη αγάπη.
Να περάσεις κι εσυ όμορφα - εύχομαι δίπλα του!
Καλή Ανάσταση!!!
@cinestef: γιατί οιμέ; πήζεις; μαζεύεις; δουλεύεις;
Να περάσεις όμορφα!
Κουμπάρε καλή Ανάσταση!!!
(υπάρχει και κακή ανάσταση???)
@freedula: μακάρι το φως της Ανάστασης να φωτίζει τον δρόμο μας.
Να περάσεις ανεπανάληπτα!
@κοκκινη ομπρελα: η αγάπη είναι ο μόνος δρόμος προς την ευτυχία!
Μαζεύω στιγμές, στιγμές χαράς που μου χρειάζονται στις άλλες στιγμές, τις άσχημες να μου δίνουν κουράγιο και ελπίδα να συνεχίσω...
Καλή Ανάσταση!!!!
Πέρασα να αφήσω τίς ευχές μου γιά καλή Ανάσταση
αύριο, θα λείπω από την αθήνα, για να σου ευχηθώ όπως πρέπει,
γι αυτό σου στέλνω από τώρα τις καλύτερες ευχές μου,
για ένα καλοκαίρι όμορφο
και καθετί καλό από δω και πέρα…
διπλό φιλι φιλι με αγκαλιά
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
@alexis b: καλή ανασταση!!!
Να περάσεις όμορφα, χαλαρά, οικογενειακά και με αγάπη!!!
@γιάννης φιλιππίδης: με δυσκολία μπαίνω στο διαδίκτυο, δεν ξέρω το ασύρματο δεν δουλεύει πάντα...
Κρίμα γιατί υπολόγιζα τον χρόνο που θα σας αφιέρωνα...
Να περάσετε καλά, όμορφα και με αγάπη!!!
Και σιγά το φαγητό....
Φιλιά πολλά
την αγάπη μας!!!
@lockheart: καλέ μου να περάσεις όμορφα κοντά σε αυτούς που αγαπάς και σε αγαπούν.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
Τις όμορφες σκέψεις μας, τα φιλιά μας και την αγάπη μας σου στέλνουμε
Καλη Αναταση και Χαρουμενη Πασχαλια μαζι με ενα μπουκετο φιλια!
Χριστος Ανεστη
Αλεξανδρα μου,
μακαρι στο νου και στην ψυχη ολων μας.
φιλια
Αλεξ ..
σε σενα τον Νικο και τα πανεμορφα μικρα σου
τις καλυτερες μου ευχες ..
Χρονια Πολλα !!!
Ελα με το καλο πισω και θα τα πουμε αναλυτικα!
φιλια!
@donnaliza: Χριστός Ανέστη!!! κάποιος από μας κατάφερε και νίκησε τον θάνατο! Λες γι αυτό η άνοιξη να φέρνει την ελπίδα σε κάθε άνθος της, σε κάθε γέννησή της;
φιλιά και αγάπη στέλνω!
@faraona: ναι καλή μου μακάρι! μακάρι κάποτε να νιώσουμε και να καταλάβουμε τις "θυσίες" και να γίνουμε λιγάκι παραπάνω άνθρωποι...
Φιλιά
@Talisker stt: και από μας ευχές για αγάπη και υγεία και ευδαιμονία!
Την σκέφτομαι την επιστροφή, κοιτάζω τις μέρες πως περνάνε όταν είναι ελεύθερες, χωρίς σχέδια, χωρίς πίεση και σκέφτομαι πως έτσι θα έπρεπε να είναι η μικρή ζωή μας...
φιλιά
καλή μου
Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας. Για τις ευχές που με συνοδεύουν σε αυτές τις μικρές διακοπές μου. Λυπάμαι που δεν κατάφερα να περάσω από εσας... Είμαι πια σίγουρη πως έχω πολλους φίλους σε αυτήν την γειτονιά που ποτέ πριν δεν φανταζόμουν πως μπορούσε να υπάρξει...
Χρόνια πολλά Αλεξάνδρα...Υγεία..χαρά κι ότι άλλο επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου.
@kryos: σε ευχαριστώ που πέρασες και άφησες τις ευχές σου.
Αντεύχομαι η αγάπη να ζεσταίνει την καρδιά σου...
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
καλωσόρισες
Δημοσίευση σχολίου