Πέμπτη, Απριλίου 03, 2008

Παπουτσωμένοι bloggers - Παιχνίδι

Η καλή μου φάβα, που η έμπνευση δεν την αφήνει στιγμή να ησυχάσει, με κάλεσε να φορέσω τα παπούτσια που αγαπώ ή δεν αγαπώ, για να παίξουμε ένα παιχνίδι. Διάλεξα ένα αγαπημένο ζευγάρι.







Φόρεσα, εκτός διαδρόμων, τα παπούτσια του bowling - έτσι για πρωτοτυπία - με το αριστερό παπούτσι να έχει μαλακό πάτο για να γλιστράω πάνω στον διάδρομο και τακούνι που αλλάζει.



Να και το τραγουδάκι που μου ήρθε με μιας:



Τα μπλέ παπούτσια

Στίχοι: Λάκης Παπαδόπουλος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος



Τα μπλε παπούτσια με τη ρίγα τη λαδί
τα είδα πάλι έξω από την πόρτα μου το πρωί.
Τα μπλε παπούτσια με τη ρίγα τη λαδί
ξερά σκισμένα από την περσυνή γιορτή
τα μπλε παπούτσια με τη ρίγα τη λαδί
περιμένουνε την πρώτη τη βροχή.
Νατα πάλι-πάλι χορεύουν μόνα τους
στα πεζοδρόμια στους δρόμους στις γωνιές
νάτα πάλι πάλι χορεύουν μόνα τους
και μου ξεσηκώνουν τις παραξενιές.

Αύριο θα βγω έξω με τις κάλτσες
να δώσω συναυλία στις ταράτσες
να ξεσηκώσω όλα τα κατώγια
και τα πλημμυρισμένα με όνειρα υπόγεια.


Φάβα μου σε ευχαριστώ που με έπαιξες!

34 σχόλια:

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Τι έγινε βρε παιδιά με τα παπούτσια; Με ξεσηκώσατε.

Πολύ πρωτότυπο το παπουτσάκι.
Και το τραγούδι. Μ' αρέσει που μ' αρέσει ο Παπαδόπουλος.

Πάντα τέτοια, παιχνιδιάρικα πράγματα....

Φιλιά καληνύχτας
xxxxxx
:):)

Υ.Γ.
Έρχομαι τρεις την ώρα για να ακούω το τραγουδάκι. Να μη σου πω ότι μου ξεφεύγουν σφυρίγματα...

kalynama είπε...

χαχαχα

Σαν καρτούν όλο αυτό το παιχνίδι... σαν να το έσκασαν τα παπούτσια.. χιχιχιιχ

Και το τραγουδάκι.. τ-έ-λ-ε-ι-ο

Φιλιά πολλά πολλά και γλυκά Αλεξάνδρα μου :-))

φάβα είπε...

Xaxa, φοβερη ανατροπη Αλεξανδρα τα παπουτσια σου, γουσταρω!
Εγω σε ευχαριστω που επαιξες βρε :)
Φιλιιιιιι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

η φαντασία σας στ’ αλήθεια δεν έχει όριο κανένα…. χαχαχαχ!

φιλι φιλι

BUTTERFLY είπε...

Κάλε σαν παιδικα ποδαρακια ειναι αυτα! σαν απο πορσελανινη κουκλα!

Καλημερα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τέλειο....μακράν!!!!!!
΄Οσο για την επιλογή σου του Λάκη με τα ψηλά ρεβέρ...τρελή επιτυχία!!!!

Καλό Σ/Κ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Talisker είπε...

xaxaxaxa τι τραγουδιιιιιιιιιι

αυτο πηγαινε πακετο με την Ριτα???

επαιξες Αλεξ???
ππφφφ

κι εγω ολο λεω κι ολο το αφηνω...

μια χαρα τα παπουτσια λεμε!!

δεν ειχα ξαναδει παπουτσια bowling
!!!!!!!

(και μου εδωσες την ιδεα!!!!!!)

καλο σκ!

kalynama είπε...

Καλό σαββατοκύριακο Αλεξάνδρα μου.

Πέρασα άλλη μια φορά να χαρώ τα παπουτσάκια σου και το τραγούδι...

χιχιχι

Σε φιλώ γλυκά :-))

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

η Φάβα, δεν παίζεται!

Τάκης είπε...

Αύριο θα βγω έξω με τις κάλτσες
να δώσω συναυλία στις ταράτσες
να ξεσηκώσω όλα τα κατώγια
και τα πλημμυρισμένα με όνειρα υπόγεια..

όμορφη Κυριακή σου εύχομαι..

ξεκάλτσωτος ακόμη..

Αλεξάνδρα είπε...

@κοκκινη ομπρελα: δεν είναι κακό να ξεφεύγουμε που και που ε;

χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το τραγουδάκι.

Δεν βάζεις και συ τα παπουτσάκια σου αγαπημένα ή όχι;

Ευχαριστώ που πέρασες

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: έχει τον τρόπο της να ξεσηκώνει η φάβα. Και μετά να μεταποιεί τις φωτογραφίες σε καλλιτεχνήματα.

Ασε που είχα διάθεση για παιχνίδι!

Φιλιά καλή μου

Αλεξάνδρα είπε...

@φάβα: σκέφτηκα ότι θα είχε περισσότερη πλάκα αν έβαζα τα παπούτσια του bowling.

Σε ευχαριστώ που με έπαιξες.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: που να ζεστάνει κι άλλο ο καιρός να δεις.

Ετσι της πρέπει της φαντασίας να μην έχει όρια. Και μέσα απ΄την τωρινή πραγματικότητα να μπορεί να φτιάχνει το αύριο...

Βρε τι λεω πρωινιάτικα!

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@butterfly: καμιά φορά η φωτογραφία δείχνει τα πράγματα καλύτερα απ΄την πραγματικότητα.

Πορσελάνινη κούκλα;

Θα πω ευχαριστώ και δεν θα δώσω διευκρινήσεις.

;-)

Αλεξάνδρα είπε...

@φυρδην μιγδην: γλαρένια μου γλυκιά μου ήρθαν τόσο αυθόρμητα και οι δυό επιλογές (παπουτσιών - τραγουδιού) που το ευχαριστήθηκα.

Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε το τραγούδι.

Αχ και αυτό το Σαβατοκύριακο έφτασε στο τέλος του...

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: όχι μόνο έπαιξα, το ευχαριστήθηκα κιόλας.

Απίστευτο δεν είναι το τραγουδάκι;

Τώρα ξέρεις πως είναι τα παπούτσια του bowling. Και που να μάθεις την τιμή τους....

Να παίξεις!

φιλιά πολλά πολλά

Υγ ευχαριστώ για το τραγουδάκι που μου το έστειλες. Πολύ ευχαριστώ. Καταπληκτικό κομμάτι.

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: το Σαββατοκύριακο τελειώνει σιγά σιγά και αφήνει και πάλι τα ηνία στην καθημερινότητα. Όλο και κάτι θα σκαρφιστούμε για να την κοροϊδέψουμε κι αυτήν την εβδομάδα.

Φιλιά πολλά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@σπύρος σεραφείμ: θα συμφωνήσω. Η φάβα ΔΕΝ παίζεται. Είναι απίστευτη!

Είδες πως έφτιαξε την γόβα της; Με τις φωτογραφίες των παπουτσιών;

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@τακης: αν είσαι ακόμα ξεκάλτσωτος σημαίνει πως είσαι σε ρυθμούς χαλάρωσης.

Οτι καλύτερο δηλαδή.

Εύχομαι πάντα να μπορείς να επιβάλλεις τους ρυθμούς σου στη ζωή κι όχι το αντίθετο.

Καλή μας Κυριακή

Φιλιά

an205 είπε...

Να θυμηθώ να το βάλω αυτό το τραγούδι στην επόμενη εκπομπή!!!

αν ακούς είπε...

τρελη ροκαμπιλιά ο Λάκης, μέχρι κι εμένα μου ερχεται να χορεύω οταν το ακούω!!!

χμ...ίσως ομως οχι με τα παπουτσια του bowling

Aggelos Spyrou είπε...

Ειιι!!!

Γιατί ρε σου λένε χρόνια πολλά στο προηγούμενο ποστ;

Τι έχασα;

Γενέθλια;;;

Τα ...γιορτάζεις ακόμα; :)))) :ΡΡΡΡ

Χρόνια πολλά καταρχήν.

Επίσης, έλειπα γιαυτό και καθυστέρησα το δώρο σου!!!

Τι έχετε πάθει όλοι με τα blogoπαίχνιδα;;; Μεγαλώσαμε, πάρτε το χαμπάρι!!!

Έχω τόσα να σου πω!!! (άσχετο)!!!

Ελπίζω όλοι να είστε καλά!!! :)))

Όσο για την ανάρτηση την οποία σχολιάζω... Μην κάνεις ρε ότι σου λέει η φάβα!!! Θα μπλέξεις!!! :))))

Φιλιά!!! :))))

(Τι έχω πάθει και βάζω τόσα θαυμαστικά????!!!!).

Αλεξάνδρα είπε...

@an205: :-)))))) χαίρομαι που σου αρέσει το τραγουδάκι.

Εμένα μου αρέσουν όλα τα τραγουδάκια - σχεδόν - που βάζεις.

Φιλιά σου έστειλα;

Αλεξάνδρα είπε...

@αν ακους: όχι, όχι με τα παπούτσια του bowling, γλιστρούν...

αλλά θα συμφωνήσω πως αυτό το κομμάτι ξεσηκώνει!!

Η άνοιξη είναι εδώ!!!

Γιούπιιιιιιιιιιιι

Αλεξάνδρα είπε...

@aggelos spyroy: να μου τα πείς όλα!

Αντε κανόνισε!

Ναι σε κάποια ημερομηνία γεννήθηκα κι εγω. Χα! ναι είναι αλήθεια: γεννήθηκα Πρωταπριλιά!!!

Ποτέ δεν θα σταματήσω να γιορτάζω το ότι γεννήθηκα...

Μου αρέσουν τα θαυμαστικά σου. Νομίζω πως η λέξη που μου φέρνουν είναι ενθουσιασμός!!!

Χα! μου αρέσουν τα γλυκά μπλεξίματα...

Φιλιά πολλά

faraona είπε...

Οχι μονο ωραιο παπουτσακι
αλλα και φινο καλτσακι Αλεξανδρα...



φιλια

andreas athanasopoulos είπε...

to kaltsaki einai ola ta lefta!!!

Σπύρος είπε...

και εσυ αθλιτική όδο επέλεξες :) ευγε :)!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: σιγά μην σου ξέφευγε εσένα τίποτα!

Μου αρέσει που προσέχεις τις ... λεπτομέρειες.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@antarths: αντάρτης ε; αντάρτισσα με φώναζε η μαμά, τότε που ήμουν παιδάκι...

Παραγγελία το καλτσάκι (αλήθεια) από Αμερική, μεταξύ άλλων πραγμάτων βέβαια. Δεν είμαι τόοοοοσο ψώνιο...

Καλωσόρισες λοιπόν.

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: έτσι για αλλαγή είπα να φωτογραφίσω αυτά.

Φιλιά πολλά

fourca είπε...

Τέλειο το παπουτσάκι, το καλτσάκι, το τραγουδάκι, (και το πρώτο αλλά και το δεύτερο), όλα
Εγώ δε θα μπορούσα να παίξω αυτό το παιχνίδι.
Έχω ένα πρόβλημα – φετίχ – μανία .
Έχω πολλά παπούτσια !
Σπορ, city , μπότες, μποτάκια, γόβες , γοβάκια, πέδιλα , αθλητικά, κλπ. Κλπ.
Όλα μ΄ αρέσουν.
Αγοράζω πιο πολλά παπούτσια παρα ρούχα .
Οι μόνες βιτρίνες που μπορεί να σταματήσω να χαζέψω είναι αυτές.
Φαντάζεσαι λοιπό πόσες φωτογραφίες θα έβγαζα?????
Help!
και τελικά βολεύομαι με ένα - δυο.........
............

Αλεξάνδρα είπε...

@fourca: έπρεπε να βάλεις δυό διαφορετικά παπούτσια τότε. Πλάκα θα είχε!

;-)