Κυριακή, Απριλίου 13, 2008

Μες Την Ανοιξη ! ! !







... Το ήξερε ο Χειμώνας, όταν δοκίμαζε την φύση και την αντοχή της, με τα πολλά του κρύα, με τα χιόνια και τους κρύους ανέμους που έστελνε. Θα έρθει η Ανοιξη μονολογούσε. Που οι άνθρωποι την αγαπούν και εκείνη τους χαρίζει χρώματα, τους χαρίζει αρώματα και έρωτα!




Έτσι, πέρασε ο καιρός κι ήρθε η Ανοιξη. Φωτεινή, ελπιδοφόρα, χρωματιστή, όμορφη. Και σε μια της μέρα, που κάποιοι άνθρωποι θεωρούν γρουσούζα (το γιατί είναι μια άλλη ιστορία), γεννήθηκε ένα αγόρι. Ναι, ήταν 13 Απριλίου. Σαν σήμερα δηλαδή. Ενα αγόρι που έφερε την χαρά σπίτι. Κάθε μικρός άνθρωπος που γεννιέται είναι και μια μικρή φλόγα ελπίδας πως ο κόσμος μπορεί να γίνει καλύτερος με την δική του προσπάθεια, με το δικό του μικρό φως...




Ο τόπος που γεννήθηκε ήταν ένας όμορφος τόπος. Με την φύση να χαίρεται την κάθε εποχή. Με τα βουνά, τα ποτάμια, να παίζουν στον ρυθμό της... Μεγάλωνε με αγάπη! Κι οι άνθρωποι που μεγαλώνουν με αγάπη σίγουρα κάτι όμορφο προσθέτουν στο puzzle της ζωής.




Από νωρίς κατάλαβε πως ευτυχισμένος ήταν όταν έγραφε. Εγραφε λοιπόν κι ακόμα γράφει προς μεγάλη χαρά του κύκλου που έχει δημιουργηθεί γύρω του.

Του αρέσει να γράφει για τον ανθρώπινο πόνο. Και πάντα στις ιστορίες του, η ελπίδα έχει τον τελευταίο λόγο. Αλλωστε αυτή δεν θα πεθάνει τελευταία; Κι ας μην είμαστε εκεί να το διαπιστώσουμε.


Μέσα από τα κείμενά του τον πρωτογνώρισα. Αγάπησα τον τρόπο που γράφει. Ρούφηξα το πρώτο του πνευματικό παιδί "Η μυρωδιά σου στα σεντόνια μου" το αγκάλιασα, στάθηκα σε κάθε του λέξη και τώρα περιμένω να αγκαλιάσω το δεύτερο βιβλίο του.

Σήμερα γράφω εγω για κείνον λίγες γραμμές. Γνωριστήκαμε από κοντά στις 13 Οκτωβρίου της χρονιάς που πέρασε. Λένε πως η φιλία ωριμάζει σαν το κρασί και γίνεται καλύτερη με τα χρόνια. Η δική μας δεν έχει χρονίσει ακόμα μα εγω τον νιώθω φίλο από παλιά.


Γιάννη, σήμερα, με την ευκαιρία των γενεθλίων σου, θέλω μέσα απ΄την καρδιά μου να ευχηθώ:


Χ Ρ Ο Ν Ι Α Κ Α Λ Α & Π Ο Λ Λ Α ! ! ! !


Να είσαι πλημμυρισμένος στην αγάπη. Και να καλομαθαίνεις στα δώρα της.

........

*Τα κομμένα λουλούδια δεν τα συμπαθώ, όπως ξέρω πως δεν τα συμπαθείς. Χθες τράβηξα φωτογραφία τις αγαπημένες μαργαρίτες που όσα χρόνια περπατάω στη γή άλλα τόσα εκείνες βγαίνουν να μου θυμίζουν πως η άνοιξη είναι εδώ, στο απέναντι οικόπεδο που ανήκει στον δήμο και ευτυχώς ακόμα δεν ξέρει τι να το κάνει. Κάθε χρόνο που τις βλέπω αναστενάζω από χαρά που υπάρχουν ακόμα και μου φέρνουν αυτές την άνοιξη.
Δεν χρειάζεται να παίξεις το "Μ΄αγαπά, δεν μ΄αγαπά" μαζί τους, γιατί σε αγαπά, γιατί σε αγαπάμε Γιάννη!
** Το τραγουδάκι της αγαπημένης σου Χ Αλεξίου "Τα καλύτερα" γιατί πιστεύω πως τα καλύτερα είναι μπροστά μας.

17 σχόλια:

γιάννης φιλιππίδης είπε...

….
Δε ξέρω κι εγώ γιατί….

Είπα να μη το δώσω και στα κανάλια…

Αλλά μέσα μου σκεφτόμουν…

Ότι όλο και κάποια / -ος φίλος / -η ταλιμπαν αγαπημένη / -ος

Θα τα βαρεσει τα τύμπανα…

Να ‘σαι καλά αλεξάνδρα μου….

Ευχαριστώ από καρδιάς

Τα λοιπά από κοντά….

Φιλι φιλι φιλι φιλι

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Βλέπεις, το χρήμα, ο βήχας κι η χαρά, δεν κρύβονται…

Κι εγώ αυτές τις μέρες, δεν έχω
Ούτε βήχα
Ούτε χρήματα
…..
ξανά φιλι αλεξάνδρα μου….

Negma είπε...

Πόσο τυχερή είμαι που μπορώ να λέω ένα τέτοιο πλάσμα "φίλο μου"!!!

Χιλιόχρονος κι ευτυχισμένος νά 'ναι!!!

Να σκορπίζει πάντα, όπως κάνει τόσο καιρό, αγάπη και χαρά!!!

Υ.Γ. Αλεξάνδρα μου, τι υπέροχο τραγούδι είναι αυτό!!! Πρώτη φορά το ακούω!!! ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!!!

faraona είπε...

Αλεξανδρα
καλημερα
ολο ευχες και χαρουμενες γιορτες ερχομαι εδω και βλεπω.
Να χαιρεσαι τον φιλο σου και οσο περναει ο καιρος να γινεται ολο και πιο ζεστη η φιλια σας.
Χρονια του πολλα.

Side21 είπε...

Καλότυχοι όλοι εμείς ...
που γεννηθήκαμε Άνοιξη ...
μέσα στις μυρωδιές και στα χρώματα ...
Καλό σου απόγευμα ...

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης: ε όχι να κρύβουμε τις χαρές. Ποτέ, ποτέ να μην κουραστείς να γιορτάζεις το ότι γεννήθηκες.

Σιγά που θα σε ξέχναγα.

Φιλιά πολλά και γλυκά

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης: να μην σε αφήνει η χαρά στιγμή. Αυτό σου εύχομαι.

Και η υγεία κοντά σου να στέκει και να σε φυλάει.

Και και και και ότι επιθυμείς να το δεις να πραγματώνεται, να παίρνει ανάσα και να γίνεται ζωή...

Φιλιά πάλι

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: να τον χαιρόμαστε τον Γιάννη μας και να ευχαριστούμε το διαδίκτυο που υπάρχει...

Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι!

Ξέρεις με ποιό σε έχω συνδιάσει εσένα; Με το "Πάμε Χαβάη" της Αλκηστης Πρωτοψάλτη. Σε σένα το πρωτοάκουσα, εσένα σκέφτομαι κάθε που το ακούω.

Φιλιά πολλά
εύχομαι την Τετάρτη
να τα καταφέρω

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: απ΄την στιγμή που είναι συγγραφέας και ηθοποιός είναι πολλοί αυτοί που τον χαίρονται και τον αγαπούν.

Οσοι μπορούμε να στεκόμαστε δίπλα του σαν φίλοι είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί γινόμαστε αποδέκτες της σκέψης του και της αγάπης που τόσο απλόχερα χαρίζει.

Φιλάκια καλή μου

Αλεξάνδρα είπε...

@side21: ανοιξη κι εσυ; πότε;

Ναι είμαστε τυχεροί, γιατί κάτσαμε στην κούνια της άνοιξης, των χρωμάτων, των μυρωδιών και των τραγουδιών της.

Καλό σου απόγευμα!

Tali είπε...

Ποσο τρυφερη και πολυτιμη μπορεις να γινεις???
-κι αλλο;;

να τον χαιρομαστε!!!
και ειναι αυτος που μας εχει ενωσει
..εμας τους λιγους!

φιλια!

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker stt:
όμορφα λόγια μου χαιδεύουν τα μάτια και φτάνουν στην καρδιά. Σε ευχαριστώ!


να τον χαιρόμαστε!

ναι, με τον γλυκό του τρόπο, στο όμορφο σπιτικό του, συναντηθήκαμε, γνωριστήκαμε και σιγά σιγά λουλουδιάζουμε....

ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στο Γιάννη γεμάτο υγεια , ευτυχία και ότι καλύτερο πολλα φιλια :)

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: Χρονια του Πολλά και Καλά και γεμάτα υγεία, αγάπη και χαρά!

Καλή σου εβδομάδα

Aggelos Spyrou είπε...

Ευχές Ευχές Ευχές
Φιλιά Φιλιά Φιλιά

Όσα οι ευαίσθητες ψυχές αντέχουν.

Aντώνης είπε...

Να τον χαίρεσαι! Δεν υπάρχει ομορφότερη εικόνα της άνοιξης από άγριες μαργαρίτες :)

Tali είπε...

Alex?

που εισαι??
ολα καλα??

φιλια και καληνυχτα!