Τρίτη, Απριλίου 01, 2008

Σαν Ψέμα...



- "Καλά, καλά ωραίο ψέμα βρήκες να μας πεις ρε Γιάννη!" ακούστηκε η φωνή του θείου μου στον ενθουσιασμό του πατέρα μου που πριν λίγα λεπτά του χάρισα τον τίτλο του πατέρα (τίτλο που τον τίμησε με τον καλύτερο τρόπο σε όλη του τη ζωή. Περήφανα κυλάει μες τις φλέβες μου) και θέλησε να το πει σε όλο τον κόσμο. Σ΄όλον τον δικό του κόσμο.


Κι αν κανένας δεν θυμάται την γιορτή μου, τα γενέθλιά μου τα θυμούνται εύκολα. Ε καλά, οι νέοι μου φίλοι ξέρω νομίζουν πως είναι ένα πρωταπριλιάτικο ψέμα όλα αυτά...

Κι όμως, όπως ο Οβελίξ έπεσε στο καζάνι με το μαγικό υγρό έτσι κι εγω έπεσα στην ημέρα που για τους άλλους είναι αφιερωμένη στο ψέμα μα εμένα η αλήθεια δεν μ΄αφήνει να πω ποτέ ψέματα....

Από τότε πέρασε αρκετός καιρός.


Χάρηκα, ενθουσιάστηκα, έπεσα, σηκώθηκα, πόνεσα, αγάπησα, φίλιωσα και ευτυχώς μεταξύ μας δεν πότισα ποτέ με μίσος την καρδιά μου. Βρέθηκα με ανθρώπους, πολλούς έχασα στην πορεία, άλλοι συντροφιά μου ακόμη μα όλους, όλους τους έχω μέσα στην καρδιά μου. Οι ρυτίδες που σιγά σιγά σχηματίζονται στο πρόσωπό μου είναι η απόδειξη...


"Αγάπησε τον εχθρό σου. Αυτό θα τον τρελάνει"


Άλλωστε, αυτό που μας βοηθάει να πάμε μπροστά δεν είναι μόνο οι φίλοι, αλλά και οι εχθροί. Μια γροθιά, σε πάει πολλά περισσότερα βήματα μπροστά από ένα φιλικό χτύπημα στον ώμο.


Θέλησα να αλλάξω τον κόσμο κάποτε, μα τα χρόνια που περνούσαν με τα εντατικά τους μαθήματα πολλές φορές με δίδαξαν πως ο κόσμος δεν θέλει να σωθεί. Του είναι πιο εύκολο να συνεχίζει να υπάρχει ασυνείδητα για όσο... Εμαθα να τον δέχομαι όπως είναι. Αλλωστε όπως έγραψε ο Aldous Huxley: Υπάρχει μόνο μια γωνιά στην οικουμένη που μπορείς με σιγουριά να ξέρεις πως θα καλυτερεύσει και αυτή η γωνιά είναι ο εαυτός σου. Ξεκίνα λοιπόν από εκεί κι όχι από τον κόσμο που σε περιβάλλει.


Κι έτσι προέκυψε το μοτό μου: "Όσο ζω ελπίζω κι όσο ελπίζω, απελπίζομαι".


Κάποτε αγάπησα, με τρόπο εγωιστικό, μα καρτερικά η αγάπη με δίδαξε πως η ομορφιά, η ευτυχία, ο σεβασμός, η κατανόηση, η ευθύνη, ο ενθουσιασμός και η ελευθερία της δεν μπορεί να μου ανήκει... Οσο την φροντίζω γι αυτό που είναι και την δέχομαι όπως είναι εκείνη θα ανοίγει τον δρόμο μπροστά μου στο Πάντα. Εκείνο που τόσο πρόωρα ζήτησα να κατακτήσω.


κι έτσι μου προέκυψε αυτή η αλήθεια κατακόκκινη σαν το αίμα:


Η αγάπη αναζητεί πάντα έναν τρόπο!
Η αδιαφορία ψάχνει πάντα μια δικαιολογία...

(γιατί το αντίθετο της αγάπης δεν είναι το μίσος, αλλά η αδιαφορία).



Διάλεξα την φωτογραφία των πρώτων γενεθλίων μου γιατί κοιτάζω την ζωή με ενθουσιασμό, με την χαρά της εξερεύνησης, με αγάπη, με αγνότητα, με αθωότητα και με τρόπο επαναστατικό: δεν με νοιάζει που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να βάζουμε τα χέρια μας στην τούρτα. Αν κοιτάξετε προσεκτικά μέχρι και τα παπούτσια μου δοκίμασαν την τούρτα μου...


"Επανάσταση είναι να έχεις τα μάτια της ψυχής σου ανοιχτά. Να επιμένεις, ν΄αγαπάς τη ζωή και να φροντίζεις να μην τη μολύνεις με το πέρασμά σου" έγραψε η Αλκυόνη Παπαδάκη.


Αν θα ήθελα να μου ευχηθώ κάτι αυτό θα ήταν να μην χάσω ποτέ τον ενθουσιασμό μου απέναντι στην ζωή...


Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές, τα όμορφα λόγια που θα αντ - ηχούν στα δύσκολα μέσα μου. Σας ευχαριστώ που υπάρχετε στη ζωή μου.


Το καλό του να γερνάς είναι ότι όλα αυτά που δεν μπορούσες να αποκτήσεις όταν ήσουν νέος, τώρα πια δεν τα χρειάζεσαι. L Mc Candless



Σ΄αυτόν τον κόσμο όλα φεύγουν...
Μόνο τα γεράματα έρχονται...


Ο χρόνος είναι μεγάλος δάσκαλος, αλλά δυστυχώς σκοτώνει όλους τους μαθητές του... Berlioz

κλείνω με την ολόκληρη αλήθεια Αριστοτέλη: Η ελάχιστη αρχική απόκλιση απ΄την αλήθεια, πολλαπλασιάζεται αργότερα χιλιάκις...


70 σχόλια:

leila είπε...

χρονια πολλα σου λοιπον!

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα και καλο μηνα!

Λοιπον, οσον αφορα τη γροθια στο στομαχι, θα ελεγα οτι σε παει μπροστα οταν ερχεται απο εναν δικο σου ανθρωπο που θελει να σου ανοιξει τα ματια. Οταν ερχεται απο εχθρο, μαλλον πισω σε παει, αφου σου δημιουργει καχυποψια και κλεβει κατι απο την παλια σου αθωοτητα...τουλαχιστον σε μενα.
Η μαγκια ειναι να καταφερεις να ξανακερδισεις την αθωοτητα και την εμπιστοσυνη, να βγαλεις τον εαυτο σου αλωβητο μεσα απο αυτο...μονο σε αυτη την περιπτωση εχεις παει μπροστα.
Οσον αφορα την αγαπη, ο,τι και να πεις ειναι λιγο. Οταν δινεις την αγαπη σου αληθινα και απλοχερα, τοτε επιστρεφει καποτε σε σενα.
Μακαρι να εισαι παντοτε ενθουσιασμενη με τη ζωη, αυτος ο ενθουσιασμος μας κραταει ζωντανους!
Και μακαρι να μπορουσαμε ολοι να καταλαβουμε οτι αν δεν αλλαξουμε πρωτα τον εαυτο μας, αποκλειεται να αλλαξει ποτε ο κοσμος.
Χρονια σου πολλα λοιπον, κυριως ομως καλα, γεματα αγαπη και γεματα ποιοτητα, απο αυτην την ποιοτητα που σε εφτασε ως εδω!

faraona είπε...

A υτά τα φετινά κεράκια σου με
Λ ατρεμένα πρόσωπα να τα σβήσεις
Ε υχές για το καλύτερο απο καρδιάς
Ξ εχωριστα, να ζήσεις
Α ναμένο το φως της ψυχής
Ν άχεις και να το δίνεις
Δ εν τη φοβάσαι τη ζωη
Ρ έει κι εσυ την πίνεις.
Α γάπη και υγεία κι απο μενα


φιλια

South Of The River είπε...

Χρόνια μας καλά (τώρα αν είναι και πολλά δεν θα πούμε όχι). Με υγεία. Μόνο!

maya είπε...

αχ...

ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ!!!!!!!!!!!!!!

επειδή έχω task
δεν θα γράψω τώρα...
θα συνεχίσω να ζωγραφίζω
(εσένα έχω στον νου μου σήμερα)
(δεν φαντάζεσαι τι καλό που μου κάνει)
και θα σκεφτώ...

το task ντε!

...σκέφτομαι...


χμμμμ....
μούμπλε, μούμπλε, μούμπλε...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

mAuVe είπε...

πολλές ευχές να έρθουν να σε πλημμυρίσουν

Αλεξάνδρα,
ευαίσθητη κι αληθινή,
αυθόρμητη και καλόκαρδη,
ειλικρινή και ξεχωριστή,
ατόφια κι αξεπέραστη

η δική μου ευχή είναι τα μάτια σου να δακρύζουν μόνο από όμορφα πράγματα

να χαίρεσαι την οικογένειά σου & να βουλιάζεις σε στιγμές γαλήνης & δημιουργίας

σου αξίζουν τα καλύτερα

σε φιλώ έστω κι από μακρυά
όμως... πολύ πολύ αληθινά κι εγκάρδια

Cinestef είπε...

Χρόνια πολλά κι από εδώ! [Και πάλι]
Κι ο ήλιος να παραμένει εκεί ψηλά για πάντα!
Ό,τι θετικό και όμορφο όντως να σου κατσικωθεί! [Θενξ για την φράση Μάυα!]
Μπερθντεηνιάτικα φιλιά στην απόλυτη Γουόντερ Γούμαν!
Στεφ και Φιγκ

Donnaliza είπε...

Tις πιο ζεστες ευχες μου Αλεξανδρα για χρονια καλα ,χαρουμενα, ευτυχισμενα και γεματα με οτι και οσους αγαπας!

Sogian είπε...

Δε σε ξέρω...
Και τί μ' αυτό θα μου πεις τώρα εσύ!

Μέτρα...
1. Καλησπέρα.
2. Καλό μήνα.
3. Χρόνια ουσιώδη.
4. Χρόνια ανάλαφρα.
5. Χρόνια δοτικά.
6. Χρόνια γεμάτα.
7. Χρόνια ήσυχα.
8. Χρόνια "πλούσια".
9. Χρόνια διάχυτα.
10. Χρόνια... όλα δικά σου!

Δε σε ξέρω...
Και τι μ' αυτό θα σου πω τώρα εγώ.

Φιλί.

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα, μου να σε χαιρόμαστε. Χρόνια πολλά, γεμάτα από απόσταγμα ζωής, γεμάτα πάντα από ελπίδα κι αισιοξοξία. Να χάνεσαι μέσα σε αγαπημένες αγκαλιές και να είσαι δυνατή να τις χαρίζεις εκεί που σε έχουν ανάγκη κι εκεί που εσύ επιλέγεις ότι αξίζει.

Σε φιλώ

Talisker είπε...

"Κι όμως, όπως ο Οβελίξ έπεσε στο καζάνι με το μαγικό υγρό έτσι κι εγω έπεσα στην ημέρα που για τους άλλους είναι αφιερωμένη στο ψέμα μα εμένα η αλήθεια δεν μ΄αφήνει να πω ποτέ ψέματα...."

Τι τελειο!!

Χρονια Πολλα κοριτσι μου!
και καλα με υγεια και οικογενειακη ευτυχια πανω απ ολα !

μακια!

adaeus είπε...

... Ανοιξιάτικες ευχές για τα γενέθλιά σου (τα δικά μου είναι Φθινόπωρο). Η φύση είναι με το μέρος σου, τα λουλούδια, τα δέντρα που πρασινίζουν, η διάθεσή μας που ανεβαίνει...
Πολύχρονη, πολύχρωμη, πολύσπορη, πολύτιμη, πολυνίκης... όλα νάναι γεμάτα αισθήματα και χρώματα στη ζωή σου!
Τα πάντα σε υπερθετικό βαθμό!

Dee Dee είπε...

Το ομορφη αναρτηση!! Τι να σου ευχηθω που δεν εχεις, φανταζεις τοσο γεματη!!!


Ευχομαι ο,τι μα ο,τι ποθεις!! Με συνεπεια να ακολουθεις τα ονειρα σου και ειμαι βεβαιη οτι εισαι στο σωστο δρομο για να αγγιξεις το απιαστο!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΣ!!!

panoptis είπε...

(ωστε δε λες ψεματα.οπότε,)

να σε επισκέπτονται όλα τα καλά:
χαρα τυχη εμπνευση ανθρωπια μερακι ζωντανια αγαπη υγεια αποφασιστηκοτητα
ενεργεια δυναμη παθος μαγεια φιλια ερωτας δημιουργηκοτητα λεφτα ελπιδα
ονειρα....(κι όλα τ΄ άλλα)

να τα χαίρεσαι και να τα μοιράζεσαι
με τους δικούς σου ανθρώπους.

γέλα λίγο παραπάνω σήμερα!
κέρνα μας,
από μακρυά για την ημέρα σου....
:))))))
!))))))))

Αλεξάνδρα είπε...

@leila: σε ευχαριστώ καλή μου!

καλό μας μήνα

Αλεξάνδρα είπε...

@butterfly:

Μαγκιά είναι να ζεις την ζωή με τον δικό σου τρόπο και να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που το σέβονται αυτό.

Χρόνια γεμάτα υγεία, φίλους, αγάπη. Χρόνια μες την αγκαλιά των ανθρώπων που αγαπώ. Τέτοια θέλω να ζήσω.

Σε ευχαριστώ πεταλουδίτσα!

koulpa είπε...

Χρονια πολλά..:):)
Η φωτογραφία άπαιχτη..:):)

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona:

Να πίνουμε και να μεθάμε με το ποτό της ζωής.

Σε ευχαριστώ που μου το γέμισες με τις ευχές σου!!!

Νιώθω τόσο όμορφα!!!

Surrealist είπε...

Καλά με υγεία, χρόνια πολλά!!

Αλεξάνδρα είπε...

@south of the river: η πρωταπριλιά ήταν η ευκαιρία να ανταλλάξουμε ευχές...

Χρόνια μας Πολλά και Καλά γεμάτα Υγεία Αγάπη Ευτυχία!!!

Να μας χαίρονται!!!

maya είπε...

καρασμάτς!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


πού είναι το άσμα? ο-ε-ο?

δεν πειράζει

we ALL get by with this beautiful help from our friends.

να περάσεις ένα υπέροχο βράδυ
που να πονάνε τα μάγουλα απο τα γέλια.

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

πολύχρωμα. εννοείται!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αλεξάνδρα μου,

τις καλύτερες ευχές μου,

τα καλύτερα μου φιλιά

θα σου τα δώσω από κοντά…

ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ !!!!!

Άλλα πάρε κι ένα

Πολύ φιλι φιλι κι από δω

Και να σε χαιρόμαστε

Γλυκό / φιλότιμο / αληθινό κορίτσι / με τη θερμότερη αγκαλιά μιας από πάντα φίλης μας…

Βίκυ είπε...

Έχεις ιδέα πώς είναι να σε κοιτάζει αλήθεια, να σε αγκαλιάζει αγάπη, να σε νοιάζεται καρδιά καθάρια, να σου μιλά ψυχή σοφία συμπυκνωμένη; Ε, εμείς κοιτώντας σε έχουμε! Και σε χαιρόμαστε!
Να ζήσεις! Χρόνια Πολλά!
Να είστε πάντα όλοι σας καλά!

Φιλιάδες!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά καινούρια φίλη απο τα παλιά.
το βλέμμα της φωτογραφίας είναι ευτυχώς το ίδιο με αυτό που είδα εγώ προχθές. Και σου εύχομαι ολοψυχα να μην το χάσεις ποτέ ούτε αυτό μα ούτε και τον ενθουσιασμό σου απέναντι στη ζωή.

Εμείς ευχαριστούμε που υπάρχεις στις ζωές μας.

XXXXXXXXXXXXXXX

ΥΓ. Είδες υπέρβαση που κάνω για σένα ? Μέσα σε λίγες μέρες "χτύπησα 2 φορές" :)

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: ναι αλλά ρίξε και εξήγηση στη talisker που γυρνάει ρωτώντας τι σημαίνει το task...

Αχ πολύχρωμή μου φιλενάδα, όπως βουτάω το χεράκι μου στην τούρτα, έτσι βουτάω μες τα χρώματά σου...

Δεν χρειάζεται να σκεφτείς πολύ, μόνο να αφήσεις στον εαυτό σου να εκφραστεί χωρίς να τον κριτικάρεις. Ετοιμο το θέμα σου!!!

Απίθανη είσαι

Αλεξάνδρα είπε...

@mauve: δεν είναι τόσα πολλά τα χλμ που μας χωρίζουν.

Την επόμενη φορά που θα ανηφορίσω δεν θα με γλιτώσεις.

Κι αυτό είναι υπόσχεση.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα όμορφα λόγια σου!!!

kalynama είπε...

Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα με υγεία πάνω από όλα. Να χαίρεσαι τους ανθρώπους που αγαπάς.

Να σε χαιρόμαστε και να σε ζούμε καθημερινά κι εμείς εδώ οι δικοί σου άνθρωποι της blogoγειτονιάς της καρδιάς σου

Αλεξάνδρα μου μόνο χαρές από εδώ και πέρα.

Φιλιά πολλά, αγκαλιά μεγάλη και χιλιάδες ευχές για όσα λαχταράς :-)))

Αλεξάνδρα είπε...

@cinestef: μου, καλέ μου κουμπαρούλη ευχαριστώ για την γλύκα που μου χαρίζεις.

Να μου κατσικωθεί λοιπόν ότι όμορφο. Θα το περιμένω με ανοιχτά τα χέρια όχι για να το πνίξω, μα να το αγκαλιάσω.

Θα τα πούμε σύντομα από κοντά!

Φιλιά πολλά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@donnaliza: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου που ήρθαν και χάιδεψαν την καρδιά μου.

Καλό σου βράδυ
με όνειρα

Αλεξάνδρα είπε...

@ένα πρόσωπο: δεν με ήξερες. Τώρα ανταλλάσουμε ήδη τις πρώτες κουβέντες. Αρα κάτι μαθαίνω. Αρα κάτι μαθαίνεις.

Κι έχουμε ακόμα μπροστά μας. Αμα θελεις. Αμα θέλω.

Οι ευχές σου πουλιά πολύχρωμα που ήρθαν και κάθισαν στα κλαδιά των γενεθλίων μου.

Σε ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: με τέτοιες ευχές με έχεις δυναμώσει για πολλούς μήνες. Μπορεί μέχρι τα επόμενα γενέθλιά μου.

Σε ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: έχουμε τόσα να πούμε εμείς οι δυό. Μα να ξέρεις σε απολαμβάνω.

Αφήνω τις σκέψεις σου να γίνουν βαρκούλα να με αρμενίζουν στα ήσυχα νερά του ποταμού σου...

Οι ευχές σου κουπιά...

Σε ευχαριστώ
μάκια πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@adaeus: αν αξίζει να το κάνω, αξίζει και να το παρακάνω ε;

Φθινόπωρο; πότε φθινόπωρο. Δωσε καλύτερο στίγμα...

Ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου

Καλό βράδυ!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: οι ευχές σου με κάνουν να χαμογελώ.

Είμαι καλάμι γέρνω δεν σπάω,
όπου φυσάει ο άνεμος γίνομαι άνεμος, σου τραγουδάω.

Σε ευχαριστώ!

Ετοιμάζω αφιέρωμα στον Παλιάτσο και Ανιμα τώρα που εκδόθηκε νέο της βιβλίο. Μου άρεσε η ανάρτησή σου.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@panoptis: εσένα σου χρωστάω κέρασμα κι από κοντά.

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου

Με δυναμώνουν!

καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@koulpa: χρόνια ανεμελιάς....

ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

@surrealist: σε ευχαριστώ.

χαθήκαμε ε;

όλα καλά;

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: σήμερα την έκανα κοπάνα απ΄το πρωτάθλημα. χεχε....

Εβαλα τραγουδάκι που το έψαχνα με τον αγγλικό του στίχο αλλα δεν τα κατάφερα...

Always look on the bright side of life.

Αγαπημένο κομμάτι
Για να μην λες

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: εσυ καλέ μου γιατί έχεις σκάσει;

Σε περίμενα. Ούτως ή άλλως δεν θα έκανα άλλη ανάρτηση μέχρι να γράψεις τις ευχές σου.

Ξέρεις πόσο σ΄αγαπώ.

Ναι έτσι σε νιώθω κι εγω: από πάντα φίλο!

Σε ευχαριστώ!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@βίκυ: πολυβιταμίνη μου εσυ!!!

αν σου πω τι συνάντησα εγω, το κόκκινο χρώμα θα κάνει πάρτυ...

Μακάρι η μαγεία που στάθηκε κοντά μας όταν γνωριστήκαμε, να μην χαθεί ποτέ.

Σε ευχαριστώ και σ΄αγαπώ!!!

maya είπε...

ALWAYS
look on the bright side of life.
ALWAYS!

και δικό μου αγαπημένο
και δεν συζητώ για το life of bryan!
πεθαίιιινω!!!!

"i'm bryan!
...ans so is my wife!"


αααα χαχαχα


όμορφη καληνύχτα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@ειρήνη: χτύπησες δυό φορές και είναι μεγάλη τιμή για μένα!!!

Εχεις τόσα ακόμα να μου γράψεις, κι άλλα τόσα να σου γράψω...

Ανθρωποι σαν εσένα και την ξαδέρφη σου χρωματίζουν τη ζωή μου και την ομορφαίνουν.

Σε ευχαριστώ
φιλί γλυκό

καληνύχτα
με όνειρα!

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: να σας χαίρομαι!
σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.

Πάντα πλημμυρισμένη στην αγάπη να είσαι όπως σε βρήκα.

Φιλιά γλυκιά μου!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: σιγά που δεν θα σου άρεσε. Λατρεμένη βέβαια και η ταινία ε;

Μόνο που δεν κατάφερα να το βρω γμτ

Φιλιά φιλιά φιλιά
και μια μεγάλη αγκαλιά

Φιλενάδααααααα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Απόψε θέλω πολύ ξύλο...
Είμαι αδικαιολόγητη!!!!!
Μετά τα γενέθλια του patsourakiou έχασα και τα δικά σου...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ ΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!
Να ζήσεις και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@γλαρένια: μου γλυκιά τι λες; ξύλο εσύ;

Νομίζεις πως ξεχνώ πως ήσουν εκεί απ΄την πρώτη στιγμή που έχτισα το blog όσπιτό μου; Το ξέρεις πως σε ένα μήνα και κάτι κλείνουμε ένα χρόνο ανταλλαγής σκέψεων, συναισθημάτων, ζωής...

Η γειτονιά μεγαλώνει και έρχεται όλο και μεγαλύτερη χαρά...

Πάντα θα σε θαυμάζω και πάντα θα είσαι η super μαμά!

Σε ευχαριστώ!!!

φιλιά πολλά πολλά

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Χρόνια πολλά πολλά Αλεξάνδρα,
κι ας σε συναντώ πρώτη φορά σήμερα.
Η ζωή σε θέλει γιατί δηλώνεις θαυμάστριά της και είμαι σίγουρη ότι σε αποζημιώνει και ότι θα συνεχίσει να σε αποζημιώνει...

"Υπάρχει μόνο μια γωνιά στην οικουμένη που μπορείς με σιγουριά να ξέρεις πως θα καλυτερεύσει και αυτή η γωνιά είναι ο εαυτός σου." Κι εσύ φαίνεται ότι επένδυσες πολλά σ' αυτή τη γωνιά.

Να σαι καλά,
χάρηκα που πέρασα από εδώ σήμερα.
Και πάλι, πολύχρωμη!

Side21 είπε...

Μετά από τόσες ευχές
κι εγώ τι να ειπώ ο καθυστερημένος...
Σου εύχομαι λοιπόν για άλλη μια φορά ...
όλα τα παραπάνω ...
Ή ότι άλλο επιθυμείς πιό πολύ...
Τώρα κατάλαβα ποιά είσαι απ' την παρέα του Bacaro ...
Φυσικά απ' το υπέροχο σκίτσο της Maya ...
Ευτυχής για τη γνωριμία ...

adaeus είπε...

29/9

drunk tank είπε...

καθυστερημένος, όπως πάντα, εγώ:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ
ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΓΙΑ!!!

Talisker είπε...

Αλεξ!!
-και του χρονου λοιπον γερη!
Με υγεια!

Ανώνυμος είπε...

καθυστερημένα χρόνια πολλά
δέχεσαι;

χρόνια σου πολλά ''adiple'' αλεξάνδρα μου
με υγεία πάνω απ' όλα (ξέρεις-ξέρεις εσύ)
και ανθρώπους όμορφους πάντα δίπλα σου
όλα τ' άλλα είναι περιτά

σε φιλώ
όμορφη μου αλέξάνδρα
να είσαι πάντα καλά
έτσι όπως σε έχουμε γνωρίσει

χρόνια σου πολλά


σιωπηλός νικόλας

φάβα είπε...

Αλεξανδρα μου χρονια πολλα! Να σε χαιρομαστε :)))))
(ελα μια βολτα, εχουμε παιχνιδι)
Φιλι!

Takiz είπε...

Αγαπητή μου Αλεξάνδρα,
Σου εύχομαι από καρδίας, τα καλύτερα και ελπίζω να είσαι πάντα δυνατή και να μοιράζεις απλόχερα, όπως το κάνεις πάντα, το χαμόγελο σου.

faraona είπε...

Αλεξανδρα μου
σ ευχαριστω για την τιμη που μου κανεις...με συγκινεις ξερεις...

Να σε χαιρομαστε,αλλη μια φορα.
πολλα φιλια

maya είπε...

έχεις χρόνια πολλά
στης ντίβας τασχόλια...
η ντίβα?
blog.blog?

:)))))))))

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

τρέχω, μαγειρεύω, αύριο πάλι ...

Αλεξάνδρα είπε...

@κόκκινη ομπρέλα: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Καλωσόρισες!

Αλεξάνδρα είπε...

@side 21: καλώς βρεθήκαμε!

Δεν υπάρχουν καθυστερημένες ευχές.

Κάθε ευχή μια ελπίδα
κάθε ελπίδα, ανάσα ζωής.

Θα τα λέμε

Σε ευχαριστώ!

Αλεξάνδρα είπε...

@adaeus: για να δούμε θα το θυμάμαι;

Καλό μας απόγευμα

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: το θέμα είναι ότι πέρασες βόλτα.

Τι πάει να πει καθυστερημένος; Πως να το ξέρεις;

Χαίρομαι που περνάς αν και ξέρω πόσο πιεσμένος είναι ο χρόνος σου.

Σε ευχαριστώ
Λείπεις απ΄την παρέα

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: σε ευχαριστώ πολύ!!!

σε ευχαριστώ για όλα!!!

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@σιωπηλός Νικόλας: ρωτάς εσυ;
και μόνο που "μίλησες" φτάνει.

Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Οι άνθρωποι δίπλα μου είναι τα διαμάντια μου.

Φιλιά πολλα

Αλεξάνδρα είπε...

@φάβα μου έ-ε-έρχομαι!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

Πολλά χαμόγελα σου στέλνω!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις όμορφες σκέψεις που έντυσαν τις λέξεις και μου ευχήθηκαν!

Δεν θα ξεχάσω αυτά τα e-γενέθλια, που είναι τα πρώτα μου!

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: αν δεν είχα και σένα!!!!

Ημουν σε παιδικό πάρτυ. Γύρισα πριν λίγο. Πριν δεν πρόλαβα να πάω μα τώρα τρέχωωωωω....

Φιλιά

μμμμ τι όμορφο φτιάχνεις;

fourca είπε...

Ήρθα να σου πω καθυστερημένα τα χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου.
Από ευχές μπόλικες όπως είδα.
Λοιπόν όλες αυτές που διάβασα σου τις εύχομαι!!!
Σου εύχομαι αυτά κι όλα αυτά που ζητά η ψυχή ΣΟΥ!
Φιλιά πολλά !!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!
Σου ευχόμαστε όλοι μας να είσαι πάντα ευτυχισμένη,γερή και να χαίρεσαι την κάθε μέρα που περνά με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ'αγαπάνε.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

Με πολλή πολλή αγάπη
Δημήτρης Πέπη Άννα Γιάννης

Αλεξάνδρα είπε...

@fourca: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Σαράντα ημέρες δεν λένε πως μετράνε οι ευχές στις γιορτές;

Αρα μέσα είσαι!

Καλό μας βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@Δημήτρη - Πέπη - Αννα και Γιάννη ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας.

Μακάρι η αγάπη να είναι συνοδοιπόρος μας μαζί με την υγεία στο ταξίδι της ζωής.

Σας ευχαριστώ πολύ!!!!