
"Είμαστε στον αέρα!"
Τι θυμήθηκα τώρα! Υπήρξα ραδιοπειρατίνα τον παλιό καιρό. Και ο αδερφός μου ραδιοπειρατής. Κάπου στο 1984 με 1986... Ο σταθμός μας, ένας μικρούλης, με το ζόρι έπιανε στα στενά όρια Ν.Μάκρη - Ραφήνα. Είχε δυό λυχνίες και μας είχε χαρίσει άπειρα ηλεκτροσόκ λόγω πολικότητας. Η αδρεναλίνη έτρεχε στο κορμί μας όταν τα ραδιογωνόμετρα ήταν στην περιοχή.
Η δισκοθήκη μου μετρούσε 2.500 δίσκους βινυλίου που ακόμα υπάρχουν στην βιβλιοθήκη μου. Είχα τρέλα με την μουσική και με τα βιβλία. Για χρόνια όλο μου το χαρτζιλίκι εκεί πήγαινε. Κάθε Παρασκευή.
Αφιερώσεις, προτιμήσεις όλα ακόμα φυλαγμένα σε ένα τετράδιο....
Προτιμώ το ραδιόφωνο απ΄την τηλεόραση. Το θεωρώ πιο ζωντανό. Πιό άμμεσο. Εχω ακόμα γραμμένες κασσέτες από ραδιοπειρατές και όχι μόνο. Κι αν έχω ξεχάσει ονόματα, έχω φυλαγμένες αρκετές φωνές στην μνήμη μου. Και πολλές στιγμές...
Δίπλα στο κρεβάτι μου υπάρχουν πάντα τα αγαπημένα μου βιβλία και φυσικά ένα φορητό mp3 - ραδιόφωνο. Ισως γι αυτό δεν καταλαβαίνω από μοναξιά. Ολοι οι "φίλοι" μου είναι εκεί δίπλα.
Η μέρα μου αρχίζει στις 6:30 το πρωί. Κάποτε το πρώτο που έκανα αφού σηκωνόμουν ήταν ένα τσιγάρο. Τώρα είναι τριαντάλεπτη γυμναστική. Οι πρώτες φωνές που ακούω εί
ναι του Γιάννη Καλαμίτση και της Κατερίνας Σερέτη στην ΝΕΤ 105,8.Ο Γιάννης Καλαμίτσης είναι η πρωινή μου παρέα πολλά χρόνια τώρα. Αν δεν κάνω λάθος κάπου στις αρχές του 1990 τον πρωτο-άκουσα. Ο αγαπημένος ραδιοπαραγωγός του πατέρα μου επίσης. Κάθε καλοκαίρι είναι "συνοδηγός" μου στη διαδρομή Νέα Μάκρη - Αθήνα. Μου αρέσει ο ευθύς λόγος του, η ωριμότητά του και οι γνώσεις του. Θαυμάζω τα πολύπλευρα ταλέντα του και τους χαμηλούς του τόνους. Στιχουργός, θεατρικός συγγραφέας (περισσότερο επιθεώρησης), ραδιοπαραγωγός, μα πάνω απ΄όλα ένας άνθρωπος που δεν μπαίνει σε καλούπια...
Τα δύσ
κολα είναι στην ζώνη 8:00 - 10:00. Συνήθω
ς μοιράζω τον χρόνο ή τις μέρες, ανάμεσα στον Χρήστο Μιχαηλίδη που τώρα είναι στο Τρίτο Πρόγραμμα 90.9 είναι blogger, νομίζω πως αντικατοπτρίζει τον κοινό νου, μου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζει την καθημερινότητα και τα προβλήματά της, και στον Βασίλη Αδαμόπουλο στον ΑΝΤ1 97.2, που να πω την αλήθεια πρώτα γνώρισα ως blogger και μετά ως ραδιοπαραγωγό. Με τον Βασίλη πίνω τον πρώτο μου καφέ και ξεκινάω την δουλειά στο γραφείο. Κάθε μερα γίνεται καλύτερος. Του αρέσει να αναλύει ένα θέμα απ όλες τις πλευρές του και θέλει να το εξαντλεί. Μου αρέσει ο ενθουσιασμός που τον διακρίνει.
Η επόμενη επίσκεψη στον Δίεση 101,3 και την Δήμητρα Τριανταφυλλίδη που εκπέμπει από τις 10:00 ως τις 13:00.Η επόμενη
βόλτα στις 16:00 - 17:00 στα λημέρια του Γιάννη Πετρίδη - που είναι τόσο παλιά παρέα για μένα και τόσο αγαπημένη, στη ΝΕΤ και πάλι. Πάντα θαύμαζα τις μουσικές του γνώσεις και τους τόσους πολλούς δίσκους του.
βόλτα στις 16:00 - 17:00 στα λημέρια του Γιάννη Πετρίδη - που είναι τόσο παλιά παρέα για μένα και τόσο αγαπημένη, στη ΝΕΤ και πάλι. Πάντα θαύμαζα τις μουσικές του γνώσεις και τους τόσους πολλούς δίσκους του.Σχόλασα! Περνάω λοιπόν απο τον Δίεση και τον Πέτρο Κουμπλή στην εκπομπή "ο Πέτρος και ο λύκος" από τις 17:00 - 18:00.
Στο δρόμ
ο πάλι για τις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών. Από τις 18:00 - 19:00 παρέα με τον ραδιοφωνικό σταθμό που ήταν ο πρώτος ελεύθερος. Εποχή Εβερτ λέω τώρα... Αρης Δαβαράκης, επίσης blogger στην εκπομπή του "Πάντα στη Βεράντα".
ο πάλι για τις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών. Από τις 18:00 - 19:00 παρέα με τον ραδιοφωνικό σταθμό που ήταν ο πρώτος ελεύθερος. Εποχή Εβερτ λέω τώρα... Αρης Δαβαράκης, επίσης blogger στην εκπομπή του "Πάντα στη Βεράντα". Επιστροφή σπίτι με την παρέα του Σπύρου Σεραφείμ, που επίσης πρώτα γνώρ
ισα ως blogger κι ύστερα άκουσα την φωνούλα του στον angel 88,9. Μου κάνει παρέα απ΄τις 19:00 - 22:00. Αγαπώ τις ροκ επιλογές του. Αγαπάει την αυτοκίνηση, του αρέσει η ταχύτητα και νομίζω πως χαίρεται να ακροβατεί... Τις περισσότερες φορές σε εκείνον λέω την ραδιοφωνική μου καληνύχτα.Να μην ξεχάσω τις μικρές ροκ εκπομπές του an205 Βράχος Είναι Και Κυλά, blogger απ΄την λατρεμένη μου Σαντορίνη που βγαίνει στον αέρα τα Σάββατα μα εγω τις ακούω όποτε θέλω. :-)
Ακόμα ακούω την φωνή που έρχεται από το ραδιοφωνικό παρελθόν να λέει: "Για σένα. Οπου κι αν είσαι, όποιος κι αν είσαι..."
Καλή Ακρόαση!!!
38 σχόλια:
Καλησπέρα, να μπω στη παρέα σας απρόσκλητος???
Αν δεν μου επιτρέπετε το απρόσκλητος, τότε να συστηθώ. Ραδιοερασιτέχνης (δηλαδή πειρατής) του 83- 87. Όνομα Α87 στα FM. Με λαμπάτους σταθμούς. L84, L34, L504, άντε και στο τσακίρ κέφι καμία 6146. Για 829β που λεφτά. Από βινύλιο ??? άλλο τίποτα. Και έπαιζα μόνο χιτάκια.
Δυστυχώς εδώ και χρόνια το ραδιόφωνο έχασε την αθωότητά του. Όπως και εμείς. Ή καλύτερα εμείς ξεχάσαμε κάποιο πρωί να την πάρουμε μαζί μας και τώρα δεν ξέρουμε που την έχουμε παρατήσει.
Καλές οι επιλογές των ραδιοφωνικών εκπομπών. Ξέρεις όμως το μικρόβιο της τηλεόρασης με το zapping έχει κολλήσει και τις ραδιοφωνικές μου συνήθειες. Έτσι ακούω μονίμως διάφορα ….. ακόμη και στο γραφείο. Μου αρέσει όμως πολύ μα πολύ ο best. Νέα μουσική αλλά και ο Νίκος Μαστοράκης. Φοβερός γνώστης όλων των μουσικών ρευμάτων.
Από σένα βέβαια πήρα και πληροφορίες για σταθμούς … Να δοκιμάσω βρε αδερφέ και κάτι καινούργιο.
Καλό βράδυ
Πω πω Αλεξανδρα μου
Τι ομορφα με ταξιδεψες...
Καλα οι πειρατικοι ραδιοσταθμοι εδιναν κι επερναν την εποχη που περιγραφεις.
Εμεινες πιστη στο ραδιοφωνο μεχρι σημερα,αυτο ειναι πραγματικα θαυμασιο και ειναι πολυ λιγοι οι ανθρωποι που τοχουν κανει.Ελαχιστοι θα ελεγα.
Εχουν γοητεια τα ερτζιανα ...οποιος δεν το καταλαβαινει χανει πολλα.
φιλια
καλο βραδυ
Από τις ομορφότερες παρέες. Τις πιο ζωντανές και ταξιδιάρικες...
Καλησπέρα Αλεξάνδρα
@ποδήλατο στην παραλιακή: ευπρόσδεκτος είσαι στην παρέα. Ενδιαφέρον. Ενας ποδηλάτης στους δρόμους της Αθήνας!
Και μάλιστα ραδιοερασιτέχνης! Α87 εσυ; Α801 εγω...
Η μουσική μου είναι η Ροκ.
Είμαι σταθερή. Δεν μου αρέσει το Zapping.
Τον Μαστοράκη τον άκουγα όλο το καλοκαίρι. Με κούρασαν οι διαφημίσεις του. Κάτι σαν πλύση εγκεφάλου μου κάνει. Και πολύ Αμερικανιά.
Νομίζω πως το ραδιόφωνο έχει πολλούς αξιόλογους σταθμούς. Πολλούς περισσότερους απ΄την τηλεόραση.
Χάρηκα που πέρασες!
Καλό βράδυ
με όνειρα
@faraona: το ραδιόφωνο για μένα είναι ότι πιο ζωντανό υπάρχει.
Οσο υπάρχει θα είμαι πιστή σε αυτό.
Καλό σου βράδυ
@freedula: Είναι παρέα μου και μάλιστα καθημερινή κι ας μην το ξέρουν. :-))))
καλό σου βράδυ
Πολύ όμορφη ανάρτηση.
Μας ταξίδεψες όντως σε άλλες εποχές... Βινύλιο, ραδιοπειρατές, ήμουν φανατική. Θυμάμαι τον B52 και τον Rainbow, εφηβάκια ακόμα, ψάχναμε να βρούμε τα ίχνη τους γιατί τους ερωτευόμασταν από τη φωνή τους!
Με προκαλεί πολύ ωραία η εικόνα σου ως ραδιοπειρατίνα καιμπράβο σου!
Ακούω ακόμα ραδιόφωνο, βλέπω λίγο τηλεόραση, και το έχω επιβάλλει και στη δουλειά, αφού όταν με βλέπουν με ρωτούν: τι έχει σήμερα το πρόγραμμα; Ναι, το ραδιόφωνο είναι ό,τι πιο ζωντανό, μία φωνή από τα ακουστικά μεταδίδει κύματα συναισθήματος!
Φαίνεται ωραία η συνταγή που μας προτείνεις, θα τη δοκιμάσω! Αυτό που μ' ενοχλεί λιγάκι,είναι οι διαφημίσεις και οι συμμετοχές σε διαγωνισμούς από τα κινητά, αλλά πρέπει να είμαι και ρεαλίστρια.Χαλάει όλη η μαγεία...
Να προτείνω στο μενού και λίγο Νίκο Γκαραβέλα, Love Radio, 10-1 το βράδυ;
Καλό σου βράδυ και "καλή ακρόαση!"
@κόκκινη ομπρέλα: Rainbow και B52!!!
Χαίρομαι που τους ανάφερες. Ναι οι φωνές ήταν πολλές οι φορές που έπεφταν αταίριαστες στο σώμα..
Και βέβαια! Εξαιρετικός ο Νίκος Γκαραβέλας του Love. Θα έπρεπε να τον είχα στην ραδιοφωνική μου παρέα μα δεν τον ακούω πια συχνά, αφού εκείνη την ώρα μου διαβάζουν τα παιδιά τα βιβλία τους. Με νανουρίζουν κανονικά λέμε!
Σε ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά
Πω...πω... τί μου θύμισες....
Και ραδιοπειρατίνα θηρίο μου!!!!!!!
Από τη Γλαρένια στην Αλεξάνδρα με .....εξαιρετική αγάπη λοιπόν (έτσι δεν έλεγαν;)
;-)))
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
ακριβώς το 84 ήταν που ξεκινούσαμε το ραδιο στεκι στο δήμο κορυδαλλού....
μετά ηχω φμ... και πάει λέγοντας...
πωπω...
:))εεε...καλησπέρα....
θα ήθελα να κάνω μία αφιέρωση!)
θα ακολουθήσω το ταξίδι σου όπως ακριβώς μου το περιγράφεις
και μιας και εγω βρίσκομαι μεταξύ αθήνας και μάκρης θα τα κούσω ακριβώς όπως και εσυ
την καλησπέρα μου
"Για σένα. Οπου κι αν είσαι, όποιος κι αν είσαι..."
Για σένα.. ταξιδιώτισσα..
ταξίδι στο χρόνο.. στα όσα σου.. στα όλα σου..
μέσα απο ένα όμορφο και χαρούμενο Σαββατοκύριακο..
Για σένα..
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια, Αλεξάνδρα μου. Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον post. Ιδιαίτερα για εμάς του ...χώρου.
Να είσαι καλά!
@φύρδην μίγδην: έτσι έλεγαν! Ηταν όμορφα τότε. Κέφι ατελείωτο. Ξέραμε κάθε τραγούδι στην κάθε του λεπτομέρεια. Τους δίσκους μου τους ήξερα απ΄έξω κι ανακατωτά. Οχι σαν προχθές που έψαξα αρκετή ώρα μέχρι να βρω την Αφροδίτη Μάνου.
Αφιερωμένο εξαιρετικά λοιπόν!
Φιλιά πολλά
καλό μας Σαββατοκύριακο
@panoptis: ήταν η εποχή τότε. Τα μαγαζιά έκλειναν νωρίς και η διασκέδαση ήταν περιορισμένη.
Θυμάμαι που αράζαμε στο ανατολικό αεροδρόμιο όταν όλα έκλειναν. Εκεί ή στον Φλοίσβο...
Αντεχα τότε....
χαχα
Αφιερωμένο λοιπόν
@artou: Κάνεις και συ την ίδια διαδρομή; Κοίτα να δεις. Μικρός κόσμος δεν είναι; Ακόμα και μέσα απ΄το διαδίκτυο.
Να το κάνεις το ταξίδι μου. Και μετά να μου πεις αν σου άρεσε.
Καλό σου βράδυ
@τάκης: και για σένα!
στους κοινούς μας δρόμους. Στους προορισμούς μας επίσης συνταξιδιώτη...
Για όσο
Φιλιά
Χάρηκα πολύ που πέρασες!!!
Καλό Σαββατοκύριακο
Αν θες περνάς κι απο εδώ. Είναι το blog της εκπομπής. Φιλιά!
@βασίλης αδαμόπουλος: σκεφτόμουν πολύ καιρό να κάνω αυτή την ανάρτηση.
Πως θα μπορούσα να μην αφιερώσω μια ανάρτηση τόσες ώρες που περνάω μαζί σας;
Από την δική σου εκπομπή παίρνω τον σφυγμό της κάθε μέρας. Μαθαίνω τι γίνεται έξω.
Εγω σε ευχαριστώ.
@proinesdiadromes: συμπτωματικά μπήκα το πρωί, αλλά δεν άφησα σχόλιο.
Σε ευχαριστώ Βασίλη.
Στα καλύτερα που έρχονται!!!
Ti einai αυτο??
παιχνιδι???
εγω μεγαλωσα με Ραδιο Θεσσαλονικη
Παρατηρητη (ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΦΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕ)
(ασε ναι αριστεροι ολοι αλλα δεν εχει να κανει:::)
θεατρικη βραδια στο πρωτο ,Πετριδη, και το πρωι αντεννα νον στοπ
μεχρι να φυγει ο μπαμπας στη δουλεια...
με παιζεις????????????????
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
τα αλλα για το ραδιοφωνο μια που δουλεψα εκει τα εχω γραψει σε ενα ποστ στου Σπυρου θα τα κανω κοπυ καποια στιγμη!!
μακια
κι οσο το βλεπω
θα μπορουσε να ειναι ενα τελειο αρθρο σε ενα περιοδικο !!
μπραβο Αλεξ!
(kala παιζω απο μονη μου!!!::))
ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
ειναι για μενα 3 χρονια μονιμης επαγγελματικης ενασχολησης σε εξαωρη βαση.. STON AERA.
πρωινη εκπομπη να ξυπναω την πολη μου που ακομα με θυμαται..με γραμμες στον αερα απο ακομα αμαθους πολιτικους και προεδρους και αλλους "παραγοντες"
μετα στο καπακι ειδησεις με τα πρωτα φαξ..απο τη φωνη της Αμερικης..
γυαλιστερο κακογραμμενο χαρτι στραβες γραμμες ,κομμενα γραμματα και στην αρχη εγω αδιαβαστη με ξυλινο σπικαζ..
μετα ειχε μαθει το ματι κι ετρεχε στην κατω σειρα πριν τελειωσει η πανω..
Μετα μια ωρα διαλειμμα και παιχνιδι με δωρα ταξιδια ..
Ενας φαρος να αντανακλα σε καθε ντριν στο ηχομονωτικο σφουγγαρι και πολλες εκατονταδες κλησεις μεσα σε μιαμιση ωρα ..
Εξω χαρα Θεου και μεις παντα μεσα στο σκοταδι ..στον κοσμο μας με πολυ κοσμο...
μετα ολο το απογευμα εφημεριδα του ιδιου ιδιοκτητη ...
και κυνηγι για διαφημισεις και ποσοστα ..
καλα λεφτα αλλα μαπα τα κειμενα των διαφημισεων..
μετα εκανα δικα μου..
ηταν και ενα ζευγαρι στη Σαλλονικη που θησαυριζε με κοπυ κειμενα σε καθε πολη και αλλαγη μονο στο ονομα του διαφημιζομενου...
-τους θυμασαι?
Λιγο εκει ηρθε η ιδιωτικη τηλεοραση και οσα καναμε εμεις
στο ραδιοφωνο
νεα παιδια ολο μερακι
και χωρις καν ενσημα οι αλλοι
-οχι εγω-τα πηρε ολα
και τα κανε ο Αντ1 -κυριως τοτε- σελοφαν για πολλους...
Επισης ραδιοφωνο ειναι η πρωτη κεραια και οι φασαριες ..
το να χεις το δικο σου μικροφωνο αναμεσα σε δυο πανομοιοτυπα και να ξερεις ποιο ειναι απο τον ηχο..
και τα δικα σου ακουστικα ...
και κεινη η επικοινωνια με τον ντι τζει απεναντι που ξερει με την ακρη του ματιου και τα χερια στα ντεκ
χωρις ποτε να μπερδευεται
για το πότε ειναι το σημα σου
και ποτε η επομενη διαφημιση...
παντα στην ωρα της ..
και ειναι και κεινες οι νυχτες ..
που ακους τον σταθμο να παιζει μονος -δεν θυμαμαι τον ορο-
και συ να θες να πας να κανεις προγραμμα γιατι νομιζεις πως οι αλλοι καταλαβαινουν πως δεν ειναι κανεις εκει..
λες και ξερουν οι αλλοι πως οταν δεν ειναι το προγραμμα ζωντανο τραγουδι με τραγουδι εχει μεγαλυτερο κενο...
και ειναι βαρετα τα ινστρουμένταλ..
ναι ξερω τα λεω απο την μεσα πλευρα ..δεν πειραζει..δεν τα ξεχασα ποτε ..
Και γω μαζί σου :). Χωρίς ράδιο δεν μπορώ, το κινητό μου είναι και γουόκμαν και όσο περπατώ, τόσο ακούω... Μ'αρέσουν οι περισσότεροι που ακούς, και όσους δεν ξέρω θα φροντίσω να τους μάθω... Να προσθέσω Τζούμα 10-12 π.μ. στον 87,7 Εν λευκώ, στον οποίο θα ακούσεις και μουσικές όμορφες και ξεχασμένες. Καθώς επίσης για παλιά ροκ (όταν δεν έχει τις απαίσιες διαφημίσεις των σιντί του) τον Radio Gold 103,3.
Στη δουλειά ακούω σχεδόν πάντα δίεση, angel και kiss..
τα απογευματάκια και το βραδυ love radio και angel...
όσο για το τραγούδι που έχεις..
τί να πω... όλα τα λεφτά
Φιλί γλυκό σου αφήνω Αλεξάνδρα μου.
Καλό σαββατόβραδο να έχεις :-)))
.
αλεξάνδρα μου,
για μένα φευ, το «είμαστε στον αέρα» σημαίνει ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή, και το μόνο που θυμάμαι, είναι τα ανέκφραστα μάτια μου, που έψαχναν να βρουν τη φυσική τους έκφραση,
τι χρόνια…
στην πλειοψηφία, ασπάζομαι τις μουσικές / ανθρώπινες φωνές και προτιμήσεις σου,
τους περισσότερους τους έχω ακούσει πολύ, από τις τωρινές ή τις παλιότερές τους συχνότητες….
……………………………….
Εδώ, μόνο, έτσι τιμής ένεκεν θα ‘θελα να αναφέρω την σούπερ αγαπημένη μου ραδιοπαραγωγό, από τη συχνότητα του μελωδία,
η απώλειά της, ήταν μια αληθινή έλλειψη για τα σαββατοκύριακά μας, όπου κι αν ήμασταν…
σύντομα, ετοιμάζω μια γλυκιά ανάρτηση για κείνην, αλλά θέλω να το κάνω σωστά, κι ακόμα διαβάζω δημοσιεύματα για να κρατήσω τα καλύτερα, τα πιο χαρακτηριστικά…
όνομα δε θα σας πω από δω απόψε, σας φυλάω για έκπληξη, το αποτέλεσμα του ‘ρεπορτάζ’ μου, όπως και τα μοναδικά αποσπάσματα που ψηφιοποίησα, μόνο και μόνο για ν’ αντέξουν στο χρόνο αυτά
και μεις στην παντοτινή απουσία της…
φιλι φιλι καρδιά μου…
2500 δισκοι βινυλιου!!!
ηδονη!!!
πιστευω οτι αν βρεθω μπροστα τους θα πρεπει να με τραβατε χειροποδαρα για να ξεκολλησω.
ερωτας μεγαλος!!!
Ααααααχχχ!!!!!!!!
Τι αναμνήσεις!!!!!!!!
Έναν Οχτώ Ογδονταοχτώ, τον ήξερε κανείς; Ή μόνο τοπικά τον ακούγαμε;;; (Ν. Φάληρο, Μοσχάτο, και ψιλοπερίχωρα;;;)
Τι ξενύχτια για να τον ακούω όλο το βράδυ... Τις περισσότερες απουσίες μου τις πρώτες ώρες, τις έκανα επειδή είχα τον ασήκωτο την επόμενη μέρα! Όλο ροκ έπαιζε... Κι είχε και μια φωνή... ΛΙΩΩΩΩΩΩΩΝΑΜΕΕΕ τα κοριτσάκια!!! Είναι κι αυτό με το ραδιόφωνο, που πλάθεις τον άλλον με την φαντασία σου όπως θέλεις, ανάλογα μ' αυτό που εισπράττεις από τη φωνή του...
Σε ωραίο τάιμινγκ έβαλες αυτό το ποστ, φιλενάδα! Θα έρθεις την Τετάρτη, έτσι;;;;;; ΜΗΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙΣ!!!!!!!!!!!
Φιλούμπες!!!!!!!!!!!!!
@talisker: Βρίσκω τόσο σπουδαία αυτά που λες που νομίζω πως πρέπει να τα κάνεις ανάρτηση.
Είναι για μένα πολύ σημαντικό να μαθαίνω κομμάτια απ΄την ζωή αυτών που (θέλεις δεν θέλεις)στην καρδιά μου είναι φίλοι.
Μου αρέσουν τα σεντονάκια σου ειδικά όταν είναι υπέρδιπλα.
Δεν είναι παιχνίδι παρά μια ιδέα που είχα από καιρό, όμως γιατί όχι; μπορούμε να το κάνουμε παιχνίδι.
Εμπρός λοιπόν. Οσοι, όσες θέλετε γράψτε για τους Ραδιοφωνικούς Φίλους. Αυτούς που μας συντροφεύουν καθημερινά κι ας μην το ξέρουν!
Φιλιά καλή μου
@adaeus: για τον Radio Gold έγραψα ήδη παραπάνω. Ο Μαστοράκης αν δεν είχε τις διαφημίσεις να βομβαρδίζει θα ήταν ακόμα μες τους αγαπημένους.
Οσο για τον Τζούμα συμφωνώ. Και χαίρομαι βέβαια που αγαπάς το ραδιόφωνο.
Αντε κάνε ανάρτηση με τους δικούς ραδιοφωνικούς αγαπημένους παραγωγούς.
Φιλιά πολλά
Κυριακής
@kalynama: παίρνω και την ενημέρωσή μου απ΄το ραδιόφωνο. Το προτιμώ.
Κατά τα άλλα βλέπω βαδίζουμε σε παράλληλους μουσικούς δρόμους.
Πως να ήταν αλλιώς...
Φιλιά ανοιξιάτικης
Κυριακής καλή μου
@γιάννης φιλιππίδης: θα περιμένω την ανάρτηση "ρεπορτάζ" γιατί ξέρω πως θα είναι μοναδική.
Μπράβο που έχεις φυλάξει αποσπάσματα.
Θα περιμένω!!!
Φιλια
@αν ακους: ε με την εξέλιξη φυσικά συνέχισα να αγοράζω δίσκους. Cdάκια αυτή τη φορά. Αλλα τόσα...
Τα βινύλια όμως ήταν άλλος έρωτας. Ηταν κι ο πρώτος άλλωστε. Πως να ξεχάσω. Και τα 45άρια ακόμα πιο σπάνια και όμορφα.
Ποτέ δεν ξέρεις!
φιλιά
@negma: βουλωμένο γράμμα διάβασα ε;
Είδες κάτι συμπτώσεις;
θα προσπαθήσω να έρθω την Τετάρτη. Δεν θέλω να σε χάσω ;-)))
Αλλοι καιροί... αμα σου πω εγω πόσα τυφλά ραντεβού με ραδιοπειρατές... χιχι
Μα θα τα πούμε από κοντά αυτά...
Φιλιά γλυκιά μου
είμαστε στον αέρα, όπως παλιά...
να είσαι καλά!
Σπύρος Σεραφείμ
ή
387
@σπύρος σεραφείμ: 387 ε;
να είμαστε όλοι καλά!
Εσυ για να εκπέμπεις και να μας ξεκουράζεις με τις μουσικές σου,
και εμεις να σε ακούμε και να χαιρόμαστε...
Το απόγευμα!
καλή βδομάδα
Ρε συ,
13:00 με 16:00 δεν ακούς τίποτα;
:ΡΡΡ
Κάποτε έπιασα μικρόφωνο σε έναν επαρχιακό πειρατικό σταθμό με πολύ μεγάλη ακροαματικότητα, να αναπληρώσω κάποιον φίλο που ήταν βραχνιασμένος.
Σε πληροφορώ πως έσπασαν τα τηλέφωνα!!!
Ένας στους Δέκα ζητούσε αφιέρωση και εννιά στους δέκα ζητούσαν να ...μην ξαναπιάσω μικρόφωνο στα χέρια μου!!!
Τραυματικές εμπειρίες... Έτσι κατέληξα blogger! :)))
adiplaki καλημέρα!!!!
Τα γράφεις πάντα τόσο όμορφα...
πολλά πολλά πολλά πολλά φιλάκια απο όλους μας.Άννα.
Δημοσίευση σχολίου