Κυριακή, Μαρτίου 30, 2008

Αυτά Που Δεν Ειπώθηκαν.

Αφιερωμένο μέσα απ΄την καρδιά μου στην φιλενάδα μου maya και στην Ειρήνη. Τις νιώθω σαν από πάντα φίλες...


...κάθε φορά που τους επισκέπτομαι, νιώθω τις ρίζες της φιλίας μας να ριζώνουν λιγάκι πιο βαθιά στο έδαφος της ζωής.


Ομορφο συναίσθημα αλήθεια!


Να ανακαλύπτεις σιγά σιγά τους κρυμμένους θησαυρούς αυτών που ενδιαφέρεσαι, που νιώθεις να αγαπάς, με έναν τρόπο ελεύθερο, χωρίς σκοπό. Θαυμάζω την δύναμη της τεχνολογίας που μπορεί να γίνεται γέφυρα ανάμεσα στον συναισθηματικό κόσμο των ανθρώπων που αλλιώς δεν θα ήξεραν πως περπατούσαν σε παράλληλους δρόμους. Πως αντιλαμβάνονται με τον ίδιο τρόπο κάποιες καταστάσεις της ζωής.


Και πόσο πιο μεγάλη έκπληξη να γνωρίζω κάποια που περπατάει καιρό στη blogoγειτονιά, σιωπηλή, χωρίς να αφήνει τα χνάρια της, κι ας έχει τόσα πολλά να πει... Εύχομαι να χτίσει το δικό της σπίτι στην blogογειτονιά μας.


Νομίζω μαγεία είναι η λέξη που καλύπτει αυτό που νιώθω.


Και αμηχανία να έχεις απέναντί σου κάποιον που σε ξέρει πιο βαθιά ίσως απ΄αυτούς που με την φυσική παρουσία ξεγελιόνται και δεν βλέπουν πολλές φορές τα μυστικά της καρδιάς σου, ούτε έχουν αγγίξει ποτέ τον θησαυρό της. Ισως αυτές οι πρώτες σιωπές, οι αμήχανες κι ύστερα τα λόγια που θέλουν να καλύψουν το χρονικό κενό της ζωής κάποιου που μέχρι πριν αγνοούσες ότι υπάρχει, μα τώρα με εκείνη την μαγεία θέλεις να ανακαλύψεις, έτσι χωρίς λόγο, χωρίς κανένα κίνητρο. Αραγε η μορφή μου ταίριαξε σ΄αυτά που είχε διαβάσει;


Παραδίπλα δυό τετράποδοι φίλοι στο δικό τους κοινωνικό παιχνίδι: -"Θα παίξουμε αλλά εγω είμαι πιο μεγάλος. Θα με ακούς. Αλλιώς άσε με στην ησυχία μου." σαν να έλεγε ο μεστός σπιτονοικοκύρης. -" Γίνε φίλος μου, μάθε με.." σαν να έλεγε ο μικρός που θα χρονίσει σε λίγες μέρες.

Οι τετράποδοι φίλοι. Αυτοί που σύντροφοί μου κάποτε ήξεραν τόσα πολλά για μένα. Με αγάπησαν και με πίστεψαν ΜΟΝΟ γι αυτό που ήμουν. Πόσο ελάχιστοι άνθρωποι μπορούν να κάνουν το ίδιο...


Γέμισα με χρώματα χαράς ακόμα μια φορά.


Χαμογελάω στην σκέψη των παράλληλων δρόμων και των συναισθημάτων που με τον ίδιο τρόπο νιώθουμε.

Χαμογελάω διπλά στην σκέψη πως από το ίδιο υλικό είμαστε φτιαγμένοι, ονειρευόμαστε με τον ίδιο τρόπο κι ας βρίσκουμε κάποτε τρόπους να επιλέγουμε τα χρώματα του πολέμου κι όχι της χαράς. Κι ας προτιμάμε να γκρεμίζουμε τις γέφυρες που ενώνουν όλους τους κοινούς μας τόπους από το να τις ενισχύουμε.

Χαμογελάω τριπλά όταν βλέπω πως τα παιδιά μας ταίριαξαν μεταξύ τους και φύτεψαν το δικό τους δεντράκι φιλίας που ριζώνει σιγά σιγά. Και δίπλα τους οι τετράποδοι φίλοι τους.


Χθες κοίταξα απ΄το παράθυρό μου κι είδα μια εικόνα όμορφη: Εναν ήλιο ψηλά που έλεγα θα μείνει εκει για πάντα, τα δέντρα που σαν να θέλουν να φτάσουν τα αστέρια, να γίνουν όνειρο, ένα ποτάμι που δεν χρειάζεται πια τα δάκρυα της βροχής και μένει στεγνό κι ένα μονοπάτι που περιμένει να το περπατήσουν....


Αφήνω ένα Ευχαριστώ για Καλημέρα.

26 σχόλια:

maya είπε...

καλημέρα
με χαμόγελο ατελείωτο
φιλενάδα μου
νέα και παλιά πολύ!

ευτυχώς.

για να μην σταματάμε να πιστεύουμε
για να παίρνει λίγο θάρρος η ελπίδα
για να φουσκώνουμε περήφανοι που ΖΟΥΜΕ

λέμε για την μαγεία που χάνεται όταν γίνεται πρόσωπο ο blogger
και πια η φαντασία δεν χωράει στις σκέψεις...

αλλά δεν είπαμε τίποτα
για την μαγεία
του να κοιτάς για πρώτη φορά κάποιον στα μάτια
και να τΟΝ ξέρεις ήδη.
και κάθε φορά που 'αγγίζεις'
να είναι γνώριμη κίνηση
ΟΙ λέξεις μοιρασμένες ήδη
και τα αποσιωπητικά ζεστά προφανή...

πολύχρωμη καλημέρα!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

υγ...βρε μήπως να σε λέω κρεμμύδι? που κάθε φορά που σε διαβάζω κλαίω?
υπέροχο κείμενο...

σκαμπίλι στα άσχημα.

με γεμίζεις δύναμη.
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

Μία δακρυσμένη καλημέρα από εμενα.

Με δάκρυα συγκίνησης και βαθειάς ηρεμίας όπως κάθε φορά που περπατάω στο δικό σου σπίτι. Φοβερή η αίσθηση του να γνωρίζεις κάποιον που μέχρι τώρα ήξερες μόνο απο τις σκέψεις του.
Και ακόμα πιο φοβερό να αισθάνεσαι ότι τον ήξερες από παλιά. Οτι τον βλέπεις και συνεχίζεις την κουβέντα απο εκει που βιαστικά την άφησες χθες.

Και παιρνει λίγο θάρρος η ελπίδα όπως λέει και η μάγια.

Χαμόγελα και xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

EIPHNH

faraona είπε...

Ομορφες,τρυφερες ,ανθρωπινες σχεσεις...
Δεν υπαρχει στη ζωη τιποτε καλυτερο...
Αυτες οι σχεσεις μας κανουν να συνεχιζουμε να ελπιζουμε και να δημιουργουμε.
Γεμισα χαμογελα μ αυτα που διαβασα .

Νασαι καλα Αλεξανδρα.

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: πόσο αληθινό αυτό που λες: η μαγεία να κοιτάς πρώτη φορά κάποιον στα μάτια.

Αυτό πρέπει να είναι ο στόχος μας: να διώχνουμε τα άσχημα και να τονίζουμε τα όμορφα. Δεν είναι λίγα.

Κρεμύδι ε;

Μακάρι να μπορώ να σου προσφέρω για πολύ καιρό ακόμα δάκρυα χαράς, μακάρι να μπορώ να σου δείχνω την δύναμη που έχεις φιλενάδα!

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@ειρήνη: με γέμισες χρώματα χθες και χαρά.

Είναι όμορφο να συναντώ ανθρώπους που η καρδιά τους χτυπάει στον ίδιο ρυθμό.

Χάρηκα πολύ! Είστε τυχερές που έχετε η μια την άλλη.

Περιμένω να δω το δικό σου blogόσπιτο.


Φιλιά συγκίνησης

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: να είμαστε όλοι καλά. Δεν πρέπει να αφήσουμε ποτέ να σβήσει το κερί της ελπίδας...

Και πρέπει να ευχαριστούμε ότι καλό και όμορφο υπάρχει στη ζωή μας και την κάνει να αξίζει!!!

Φιλιά καλή μου

Νηφάλια Μέθη είπε...

ευχές για χαμόγελα χρώματα
χαρά και ελπίδα.. πάντα!

να σαι καλά!

Σπύρος είπε...

Αυτό το ποστ πρεπει να κρατηθείς ώς ΥΜΝΟΣ στα περι θετικά του blogging και της τεχνολογικής επικοινωνίας :)

Negma είπε...

Π-Α-Ν-Ε-Μ-Ο-Ρ-Φ-Ο!!!!!!!!!!!!

Ά στο καλό, συγκινήθηκα...

Καλημέρα και καλή βδομάδα, Αλεξάνδρα μου!!!

panoptis είπε...

κι εγώ χαμογελάω, που βλέπω τόση ευαισθησία και ευγένεια.
τυχεροί οι φίλοι σου κι οι άνθρωποί σου.

Αλεξάνδρα είπε...

@nhfalia methh: η φιλία στη ζωή μου ήταν πάντα ο φάρος που φώτιζε τα σκοτεινά σημεία της ζωής.

Οταν δε την φιλία την συναντάς με τρόπους πρωτόγνωρους όπως το διαδίκτυο έχει άλλη βαρύτητα και λίγη μαγεία παραπάνω...

Καλωσόρισες!!!
και καλή μας εβδομάδα

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: Σπύρο βιώσαμε μαζί μια παρόμοια κατάσταση...

Μην μου πεις πως δεν είχε την ίδια μαγεία ε;

Να σετάρεις μορφή σ΄αυτό που έχεις ήδη γνωρίσει μέσα από λόγια πάντα θα με μαγεύει...

Καλή μας εβδομάδα!!!

Φιλιά κι από τους τέσσερεις...

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: παίρνει κι εσένα η μαγεία αγκαλιά... και μένα η συγκίνηση...

...κι ήταν η πρώτη φορά που έλειπες απ την παρέα.

Σκέψου: ήρθε κι ο Γιώργος μαζί...

Καλή μας εβδομάδα!

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@panoptis: μπορώ να σταθώ αναίσθητη σε τέτοια μαγεία;

Αν χάσω τις ευαισθησίες μου, νομίζω, θα χάσω την ζωή μέσα απ΄τα χέρια μου.

Εύχομαι πάντα να χαμογελάς!

Εύχομαι την επόμενη φορά να συναντηθούμε...

Καλή μας εβδομάδα

Βίκυ είπε...

Εδώ και καιρό βρήκα σε λέξεις ομορφιές κρυμμένες.. Με κλέψανε σε παιγνίδι όμορφο, τις έπιανα, τις σήκωνα διάφανες στο φως, με χόρτασαν λάμψεις, με γέμισαν εικόνες, με πήραν μαζί τους σε ταξίδια μακρινά εντός και εκτός, αποκάλυψη κόσμου! Ακούμπησα ευλαβικά κόσμο σε κόσμο, απόλαυση γεύομαι απείρου! Μαγεία πρώτη! Και ύστερο βήμα επαφή και μάτια σε μάτια ανείπωτα να λένε! Κι έγινε η λέξη, αγκαλιά και το φιλί στο μάγουλο σημείο. Μαγεία ατελείωτη! Ζωή σε θαύμα απλωμένη!

Σε ευχαριστώ!

Talisker είπε...

Εγω καθολου δεν συγκινηθηκα!!!!:::)))
(αφου ξερετε...)



Τεσπα ας σοβαρευτω γιατισας παω και τις δυο ..

Ειναι αυτο που εχουμε ξαναπει στου Γιαννη κι εδω νομιζω..
ναι
ειναι μαγικο να βλεπεις εναν τετοιο φιλο στα ματια ...
γιατι πρωτα εχεις δει στην ψυχη του...

και δεν ειναι ευκολο αυτο
διοτι δεν ε χεις διαθεση και χρονο
να βλεπεις μεσα στις ψυχες ολων

ουτε να δινεις τη δικη σου..

οταν ομως συμβαινει ...
(και συμβαινει απο μικρα απλα τιποτα που σε οδηγουν σε αυτο το μικρο θαυματακι..

δε -νε -σαι
πολυ ισχυρα !!

κι εκεινη τη στιγμη της πρωτης ματιας δεν τη ξεχνας ποτε!!!

:)

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα! Μου απλωσες ενα χαμογελο στο προσωπο με τα λογια και τα συναισθηματα σου!

kalynama είπε...

Πόσο αξίζει η φιλία..; Την απάντηση μας χάρισες απλόχερα μέσα από αυτή σου την ανάρτηση.
Είθε οι στιγμές που σας επιφυλλάσει το μέλλον να είναι μοναδικές.

Καλό βράδυ Αλεξάνδρα μου :-))

Negma είπε...

Αλεξάνδρα μου,

Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!!!

Νά ‘σαι πάντα καλά κι εσύ και η οικογένειά σου,
γεροί, χαρούμενοι, αγαπημένοι και δεμένοι.

Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

(Το δωράκι σου, θα το βρεις στο «σπίτι μου»)

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν κάποιος γιορτάζει σήμερα αλλά μέχρ να βεβαιωθώ το πρωί, θα σου πω ότι οι δρόμοι της καρδιά μας είναι ανοιχτοί και όσοι μπορούν να τους περπατήσουν είναι πολλοί λίγοι γι αυτό και σημαντικοί.


Καλημέρα και καλό μήνα

maya είπε...

H A P P Y B I R T H D A Y ! ! !

αλεξάνδρα μου

ό,τι θετικό και όμορφο
να κατσικωθεί μπροστά σου!
η ευχή μου σήμερα
είναι μ'έναν μαγικό τρόπο
να χαθούν οι ευθύνες
και νάναι η μέρα σου ανοιξιάτικη!

να γελάς!
τόσο που να μην αντέχεις άλλο!

Π Ο Λ Υ Χ Ρ Ω Μ Η ! ! !


με μεγάλη αγκαλιά αλα μπουλντόζ!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

don's dark side-Δ.Ψ είπε...

ΕΥΧΕΣ, ΟΣΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ Σ'ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΚΑΜΠΟ:)

Dee Dee είπε...

Πρωταπριλια γεννηθηκες;;;;; Για πλακα βγηκες δηλαδη σ' αυτον τον κοσμο και σκορπας χαμογελα και καλοσυνη αναμεσα μας!!

Χρονια πολλα πολλα και καλα Αλεξανδρα μου. Να εισαι παντα καλα εσυ και οσοι αγαπας. Να μοιραζεις απλοχερα τη θετικη σου ενεργεια γιατι μονο μια γεματη γυναικα μπορει να το κανει αυτο. Και σημερα να ειναι τα πιο υπεροχα γεννεθλια της ζωης σου!!!!!!

Περιμενουμε ζωγραφια με ευχες για σενα αυτη τη φορα!! :):)

katerina.. είπε...

χρονια πολλα και εδω στη γειτονια σου..ολα τα καλα κ τις ομορφιες της ανοιξης να εχεις.

Cinestef είπε...

Χρόνια πολλά κι από εδώ!
Κι ο ήλιος να παραμένει εκεί ψηλά για πάντα!
Ό,τι θετικό και όμορφο όντως να σου κατσικωθεί! [Θενξ για την φράση Μάυα!]
Μπερθντεηνιάτικα φιλιά στην απόλυτη Γουόντερ Γούμαν!
Στεφ και Φιγκ