Κυριακή, Ιανουαρίου 06, 2008

"Σπίτι χωρίς Γιάννη προκοπή δεν κάνει"


Η Ανθή ζωγράφισε για σένα και μαζί με τις ευχές της σου στέλνει κι ένα φιλάκι. Ήταν σίγουρη πως θα σου άρεσε η ζωγραφιά της. Το όνομά της το έχει γράψει στο κορμό του δέντρου μπερδεμένο για να βρεις τη σωστή σειρά.


Ο Γιώργος μαζί με τον Νίκο σου στέλνουν κι εκείνοι ευχές για Χρόνια Πολλά.


Καλέ μου Γιάννη εύχομαι κάθε μέρα σου να γίνεται μια γλυκιά ανάμνηση.


Ο ποταμός της καρδιάς σου να είναι αστείρευτος και χωρίς φράγματα.


Οι φίλοι σου να μοιράζονται τις όχθες του κι η αγάπη σου ποταμόπλοιο να ταξιδεύει στα νερά σου.


Χρόνια Καλά και Πολλά !!!!



Πάνε επτά μήνες που φύτρωσε το δεντράκι της φιλίας μας και νομίζω πως ρίζωσε σε καλό έδαφος. Νιώθω πάντα τυχερή που σε γνώρισα και δεν θα κουραστώ να το λέω.
Φιλιά πολλά
γι αυτήν την ξεχωριστή μέρα.



Το όνομα Ιωάννης


John στα αγγλικά Gran στα γαλλικά, Gohan στα γερμανικά, Ivan στα ρώσικα, Govanni στα ιταλικά, Huan στα Ισπανικά, Joao στα Βραζιλιάνικα, ένα από τα πιο συχνά ονόματα ανδρών και γυναικών.

Το Ιωάννης είναι εβραϊκό όνομα - Γιοχάννα - που σημαίνει ελεημένος απ' τον Θεό. Θα μπορούσε να ήταν Δωρόθεος σε ελεύθερη μετάφραση. Το όνομα Ιωάννης το φέρουν περίπου 130 Άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Όλοι οι μήνες του χρόνου είναι γεμάτοι από εορτάζοντες Αγίους με το όνομα αυτό. Αλλά απ' όλους τους μήνες του έτους ο Μάϊος υπερέχει, γιατί 17 διαφορετικοί Άγιοι με το όνομα Ιωάννης εορτάζουν μέσα στον μήνα αυτό. Αμέσως μετά έρχεται ο Σεπτέμβριος με 16 εορτές. Τον Οκτώβριο εορτάζουν 14 Άγιοι με το ίδιο όνομα. Τον Ιούνιο και τον Νοέμβριο εορτάζουν 12, τον Δεκέμβριο 10. Εννέα εοργάζοντες Αγίους με το όνομα Ιωάννης έχουν ο Ιανουάριος, ο Φεβρουάριος, ο Μάρτιος, ο Ιούλιος και ο Αύγουστος. Τέλος, ο Απρίλιος έχει τους λιγότερους εορτάζοντες, δηλαδή οκτώ.

Ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος και Βαπτιστής, ο ένδοξος Προφήτης και Μάρτυρας είναι μια κορυφαία προσωπικότητα στην Χριστιανική Θρησκεία.
Γιορτάζεται στις 7 Ιανουαρίου ακριβώς την επομένη της μεγάλης εορτής των Θεοφανείων που βάπτισε τον Ιησού Χριστό.

Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος υπήρξε μεγάλος ασκητής και ο μεγαλύτερος προφήτης που εμφανίστηκε πάνω στη γη, σύμφωνα και με τα λόγια του ίδιου του Χριστού. Είναι αυτός που προετοίμασε σαν ένας νέος προφήτης Ηλίας τον κόσμο της εποχής του να δεχθεί τον Χριστό και έδειχνε μάλιστα τον θεάνθρωπο και προσανατόλιζε πολλούς στην διδασκαλία του Κυρίου, αφού άλλωστε ήταν σύγχρονός του. Σαν μεγάλος μαγνήτης καρδιών, μαγνήτιζε τις καρδιές των ανθρώπων χάριν του Χριστού. Βάπτιζε μεγάλα πλήθη κόσμου που εξομολογούνταν τις αμαρτίες τους, αλλά το βάπτισμά του ήταν βάπτισμα μετανοίας και δηλωτικό της κρίσης που έρχεται. Της κρίσης δηλαδή που θα φέρει στον κόσμο η βασιλεία του Θεού. Ζούσε αγγελική ζωή πάνω στη γη. Τρεφόταν με άγρια χόρτα και άγριο μέλι, φορούσε χιτώνα φτιαγμένο με τρίχες καμήλας και ήταν ανυπόδητος. Έδειχνε έτσι την περιφρόνησή του για τα υλικά αγαθά. Για όλα αυτά ονομάστηκε επίγειος άγγελος. Άλλωστε ωρίμασε στην έρημο, που είναι το πανεπιστήμιο των αγίων. Εκεί έζησε θαυμαστή ζωή λιτότητας και φτώχιας.
Η θέση κλειδί που κατέχει ο άγιος Ιωάννης στην ζωή της Εκκλησίας είναι ακριβώς ότι είναι ο πρόδρομος και ο δείχτης του θεανθρώπου Ιησού. Προετοίμασε τις ψυχές των ανθρώπων να δεχθούν το κήρυγμα του Χριστού που είναι ο ερχομός της Βασιλείας των ουρανών και που εγκαινιάζει ο ίδιος ο Χριστός. Άρχιζε τις ομιλίες του με τη φράση «Μετανοείτε, γιατί έφτασε η βασιλεία του Θεού» εκπληρώνοντας τις προφητείες του Ησαΐα που μιλούσαν γι’ αυτόν. Έχτισε την γέφυρα για να περάσει ο κόσμος από την παλιά εποχή της Π.Δ. στον νέο κόσμο της χάριτος. Μιλούσε για δικαιοσύνη και εξομολόγηση αμαρτιών. Και επειδή κατέκρινε τους πάντες και τα πάντα, όπου έβρισκε την παρανομία και την ανηθικότητα, έγινε μισητός στην πολιτική και θρησκευτική ηγεσία των χρόνων του. Γι’ αυτό και η Ηρωδιάδα, με την οποία συζούσε παράνομα ο αδελφός του άντρα της, ο βασιλιάς Ηρώδης, κατάφερε και τον οδήγησε στον θάνατο.

22 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Kαλημέρα αγαπητή Αλεξάνδρα :)

Χρόνια πολλά σε όλους τους Γιάννιδες :) . . .:)

Να είσαι καλά για τα ιστορικά στοιχεία :)

Dee Dee είπε...

Πω πω τι ομορφη αφιερωση...... οι ζωγραφιες ειναι παντα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!
Καλημερα Αλεξανδρα μου, χρονια πολλα στον Γιαννη μας!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: καλημέρα σου και καλή σου εβδομάδα!!!

Φιλάκια

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: και τα μικρά έχουν τις αδυναμίες τους. Η μικρή μου έχει αδυναμία στον Γιάννη και θέλησε να του ζωγραφίσει όταν έμαθε πως γιορτάζει.

Να χαιρόμαστε και να αγαπάμε τον
Γιάννη!

Καλή εβδομάδα
φιλιά πολλά

Roadartist είπε...

Χρονια πολλά στον Γιάννη και σε όλους όσους γιορτάζουν :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χρόνια του Πολλά του Γιάννη ΜΑΣ!!!!

Κοίτα τώρα, να μην το ξέρω πως είμαι εκ Θεού ελεημένη...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mAuVe είπε...

τι όμορφη ευχή: ο ποταμός της καρδιάς του να είναι αστείρευτος και χωρίς φράγματα!!!!

και τι όμορφη ζωγραφιά της ανθής!

και τι όμορφο να σ' αγαπούν & να σου το λένε!!!

να τον χαιρόμαστε τον γιάννη μας & να απολαμβάνουμε μαζί ωραίες στιγμές... ανεκτίμητες...

σε φιλώ αλεξάνδρα μου

Αλεξάνδρα είπε...

@roadartist: ναι Χρόνια τους πολλά και καλά

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην μίγδην: Δωροθέα θα μπορούσαμε να το πούμε ελληνικά.

Μα τι έκπληξη να μάθω το όνομά σου και να είναι το αγαπημένο μου. Τον μπαμπά μου Γιάννη τον έλεγαν. Και τον ανιψιό μου επίσης.

Χρόνια σου πολλά καλή μου και καλά και γεμάτα υγεία και γεμάτα αγάπη και πάντα με χαμόγελα και...και...και!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@mauve: Μαζί με τον Γιάννη να χαιρόμαστε και την γλαρένια μας!

Η φιλία μας να μεγαλώνει και να ανθίζει πάντα.

Φιλιά πολλά
κι ευχαριστώ για
τα καλά σου λόγια.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αλεξάνδρα μου,

ευχαριστώ από καρδιάς για το πανέμορφο αφιέρωμά σου σε μένα και το όνομά μου γενικότερα

είσαι έτσι κι αλλιώς η ολοζώντανη εγκυκλοπαίδεια της παρέας….

Να δώσεις τα φιλιά μου στο Νικόλα σου,

Μα πιο πολύ πολύ στα δύο υπέροχα αγγελούδια σου και να πεις στην ανθή μου,

Ότι έκανα screen saver την καινούργια της ζωγραφιά [εννοείται ότι κατάφερα να βρω το όνομά μου ολόκληρο]

Φιλι φιλι
Μεγάλο ευχαριστώ…

[αχ, επιτέλους τέλειωσα ένα μηνυμα πριν χτυπήσει τηλέφωνο… ξανά φιλι]

maya είπε...

το πρωί θα το διαβάσω όλο.
μόνο το τραγούδι (ωραία εκτέλεση) και το πρώτο κομμάτι με τις ευχές μπορώ τώρα. το κρεββάτι μου φωνάζει έλα και γω δεν θέλω νάμαι αγενής...

αύριο πρωί-πρωί θα μάθβ απο πού προέρχεται το όνομα...

φιλιά πολλά και χρωματιστά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

xaos είπε...

Καλημέρα, τι όμορφη ζωγραφιά.Αχ αυτά τα παιδιά!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

@ αλεξάνδρα μου,

φτάνει φτάνει! Άντε, γράφε τώρα και ποστ! Ας περιμένουνε τα τιμολόγια και τα λοιπά…

φιλι φιλι

Takiz είπε...

Αγαπητή Αλεξάνδρα.

Τι ποιο όμορφο στον κόσμο από μία πινελιά μικρού παιδιού.

Να χαίρεσαι τον Γιάννη σου.
Την καλησπέρα μου.

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης: το αφιέρωμα φυσικά δεν ήταν τίποτα σε σχέση με ότι νιώθω.
Τα φιλιά και τα χαιρετίσματά σου τα μετέφερα. Επρεπε να έβλεπες το διάπλατο χαμόγελό τους.
Εχεις τους χαιρετισμούς, τα Χρόνια Καλά και φιλιά απ΄τον Νικόλα μου.

Το ότι χτυπάει συνέχεια το τηλέφωνο σημαίνει ότι είσαι σημαντικός για ένα σωρό ανθρώπους.
Τι όμορφο να ξέρεις πως σε έχουν στην σκέψη και στην καρδιά τους τόσοι διαφορετικοί άνθρωποι...

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: με την ησυχία σου καλή μου... όποτε και αν μπορείς.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@χελώνα: η αυθεντικότητα των παιδιών με κολάει πολύ συχνά στον τοίχο. Ωρες ωρες νιώθω πως καταλαβαίνουν και γνωρίζουν πολλά περισσότερα από μας τους "μεγάλους".

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: αχ! έλα που δεν περιμένουν. Το τέλος χρονιάς είναι μικρή καταδίκη για επιπλέον δουλειά, καταναγκαστική.
Απογραφή, κλεισίματα κλπ κλπ

Να δω πότε θα με αφήσει για λίγο η δουλειά ήσυχη.

Νέο πόστ αύριο. Και θα είναι σε μαύρο φόντο...

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: χαίρομαι που πέρασες!
Ναι πάντα θαυμάζω την ματιά των μικρών παιδιών.

Άνείπωτη η ευτυχία και η χαρά να μεγαλώνεις παιδί.

Ο Γιάννης είναι φίλος ξεχωριστός και χαίρομαι την κάθε μοιρασμένη στιγμή μας.

Καλό μας απόγευμα.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

ωραίο αφιέρωμα, Αλεξ!
να τους χαιρόμαστε!

Αλεξάνδρα είπε...

@σπύρος σεραφείμ:να είσαι καλά! Να τους χαιρόμαστε!!!

Φιλιά