Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007
Οι Ανακαλύψεις.... Του ΄Ανδρα και της Γυναίκας
O άνδρας ανακάλυψε τα ΧΡΩΜΑΤΑ και δημιούργησε την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ,
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ & δημιούργησε το ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
O άνδρας ανακάλυψε τις ΛΕΞΕΙΣ και δημιούργησε την ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΣΥΖΗΤΗΣΗ & δημιούργησε το ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ.
O άνδρας ανακάλυψε το ΠΑΙΧΝΙΔΙ & δημιούργησε τα ΧΑΡΤΙΑ.
Η γυναίκα ανακάλυψε τα ΧΑΡΤΙΑ & δημιούργησε τα TAROT.
Ο άνδρας ανακάλυψε την ΓΗ & δημιούργησε την ΤΡΟΦΗ
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΤΡΟΦΗ & δημιούργησε την ΔΙΑΙΤΑ.
O άνδρας ανακάλυψε τα ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ & δημιούργησε την ΑΓΑΠΗ,
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΑΓΑΠΗ & δημιούργησε τον ΓΑΜΟ.
O άνδρας ανακάλυψε την ΓΥΝΑΙΚΑ & δημιούργησε το ΣΕΞ.
Η γυναίκα ανακάλυψε το ΣΕΞ & δημιούργησε τον ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ.
O άνδρας ανακάλυψε το ΕΜΠΟΡΙΟ & δημιούργησε το ΧΡΗΜΑ,
Η γυναίκα ανακάλυψε το ΧΡΗΜΑ & τα ΓΑ__ΣΕ ΟΛΑ!!!!!! .....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
24 σχόλια:
Πάντως το ζήτημα είναι ότι λειτουργούσαν μαζί και όπου το άφηνε ο ένας το συνέχιζε η άλλη :) μήπως να ξαναπιάναμε το κοπανέλλι;
Αντώνης: ε ναι, μαζί! μόνο έτσι...
Μου μοιάζουν όλα με την θεολογική άποψη οτι η γυναίκα πλάστηκε απο τα πλευρά του άνδρα. Το σφάλμα μάλλον βρίσκεται οτι η γυναίκα μοιάζει να δημιουργήθηκε οχι καθ'εικόνα και ομοίωση αλλά με πονηριά και τσαχπινιά ;)
΄Οπου βάλει το δαχτυλάκι της....καταστροφή ένα πράμα δηλαδή
Φαντάζεστε όμως και τον κόσμο χωρίς την παρουσία της;
Με ποιόν θα είχαν να φαγωθούν τ' αγόρια;
;-)
Γλαρένιες αγκαλιές
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!! και φαντάσου το ποστάκι αυτό έγινε απο γυναίκα..!!!
Ιδικά το τελευταίο ειναι όλα τα λεφτά !
πόσες αλήθειες μαζεμένες!!!
Καλά,
εσύ τώρα με ποιούς είσαι???
:))
υπάρχει πάντως μια συνέχεια, μια αλληλουχία κινήσεων, δεν μπορείς να πεις!
@george-rose:
Αν η γυναίκα ήταν καλή θα είχε μια και ο Θεός και αν ήταν πιστή τότε ο διόβολος δεν θα είχε κέρατα.... λένε....
@φύρδην μίγδην:
Καταστροφή γιατί δεν μας καταλαβαίνουν....
αα τα αγοράκια ούτε λεπτό δεν μπορούν χωρίς εμας!
@lockheart:
μην νοιάζεσαι, ούτε οι άντρες θα μου γλιτώσουν....
υπάρχουν και γι αυτούς πολλές.... αλήθειες
;-)))
@melomenos: όπως και να έχει τις διαφορές των φύλων τις γεφυρώνει μόνο η αγάπη...
@Αγγελος Σπύρου: και με τους δυό...
άλλωστε έχουμε κάτι και απ΄τους δυό:
Το γιν και το γιάνγκ είναι οι δυο πρωταρχικές κοσμικές αρχές του σύμπαντος.
Το Γιν είναι η θηλυκή αρχή.
Το Γιάνγκ είναι η αρσενική αρχή.
Η καλύτερη κατάσταση για όλα μέσα στο σύμπαν, είναι η κατάσταση της αρμονίας εκδηλωμένη με την αρμονία του γιν και του γιάνγκ.
@Σπύρος Σεραφείμ: ο ένας συμπληρώνει τον άλλο ε; ;-ppp
υπαρχει και το τριτο φύλο πάντως.αυτό...ποιός το ανακάλυψε?
χαίρομαι που είμαι γυναίκα...))
φιλιά καλή εβδομάδα..!!!
Μούμπλε μούμπλε... τι να πω εγώ τώρα ως γυνή ε? Πάντως για μένα, όλα τα λεφτά είναι η απάντησή σου στον george-rose: Αν η γυναίκα ήταν καλή θα είχε μια και ο Θεός και αν ήταν πιστή τότε ο διόβολος δεν θα είχε κέρατα.... λένε....
Συμπληρώνει την ανάρτησή σου τέλεια adiple μου.
Καλή εβδομάδα να΄χουμε :)
@Γιάννης: μικρό κορίτσι είμαι τι να ξέρω; ;-pppp
@fatale: φυσικά και χαίρεσαι!
@elena72: :-)))) ότι και να λέμε οι άντρες χωρίς εμας δεν κάνουν, οπότε....
τι χαριτωμένο ζευγάρι. ε?
@maya δεν κινδυνεύουν να βαρεθούν.... καλημέρα φιλενάδα!
o antras anakalipse tin gh tou..kai i gineka ton ilio tis pou geniete mesa stin kardia..
@o wasilias tou dasous: πολύ ωραίο αυτό που έγραψες!
Δημοσίευση σχολίου