Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2007

Οι Ανακαλύψεις.... Του ΄Ανδρα και της Γυναίκας



O άνδρας ανακάλυψε τα ΧΡΩΜΑΤΑ και δημιούργησε την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ,
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ & δημιούργησε το ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

O άνδρας ανακάλυψε τις ΛΕΞΕΙΣ και δημιούργησε την ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΣΥΖΗΤΗΣΗ & δημιούργησε το ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ.

O άνδρας ανακάλυψε το ΠΑΙΧΝΙΔΙ & δημιούργησε τα ΧΑΡΤΙΑ.
Η γυναίκα ανακάλυψε τα ΧΑΡΤΙΑ & δημιούργησε τα TAROT.

Ο άνδρας ανακάλυψε την ΓΗ & δημιούργησε την ΤΡΟΦΗ
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΤΡΟΦΗ & δημιούργησε την ΔΙΑΙΤΑ.

O άνδρας ανακάλυψε τα ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ & δημιούργησε την ΑΓΑΠΗ,
Η γυναίκα ανακάλυψε την ΑΓΑΠΗ & δημιούργησε τον ΓΑΜΟ.

O άνδρας ανακάλυψε την ΓΥΝΑΙΚΑ & δημιούργησε το ΣΕΞ.
Η γυναίκα ανακάλυψε το ΣΕΞ & δημιούργησε τον ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ.

O άνδρας ανακάλυψε το ΕΜΠΟΡΙΟ & δημιούργησε το ΧΡΗΜΑ,
Η γυναίκα ανακάλυψε το ΧΡΗΜΑ & τα ΓΑ__ΣΕ ΟΛΑ!!!!!! .....

24 σχόλια:

Aντώνης είπε...

Πάντως το ζήτημα είναι ότι λειτουργούσαν μαζί και όπου το άφηνε ο ένας το συνέχιζε η άλλη :) μήπως να ξαναπιάναμε το κοπανέλλι;

Αλεξάνδρα είπε...

Αντώνης: ε ναι, μαζί! μόνο έτσι...

George είπε...

Μου μοιάζουν όλα με την θεολογική άποψη οτι η γυναίκα πλάστηκε απο τα πλευρά του άνδρα. Το σφάλμα μάλλον βρίσκεται οτι η γυναίκα μοιάζει να δημιουργήθηκε οχι καθ'εικόνα και ομοίωση αλλά με πονηριά και τσαχπινιά ;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Οπου βάλει το δαχτυλάκι της....καταστροφή ένα πράμα δηλαδή
Φαντάζεστε όμως και τον κόσμο χωρίς την παρουσία της;
Με ποιόν θα είχαν να φαγωθούν τ' αγόρια;
;-)

Γλαρένιες αγκαλιές

Σπύρος είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!! και φαντάσου το ποστάκι αυτό έγινε απο γυναίκα..!!!

Ιδικά το τελευταίο ειναι όλα τα λεφτά !

melomenos είπε...

πόσες αλήθειες μαζεμένες!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Καλά,

εσύ τώρα με ποιούς είσαι???


:))

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

υπάρχει πάντως μια συνέχεια, μια αλληλουχία κινήσεων, δεν μπορείς να πεις!

Αλεξάνδρα είπε...

@george-rose:
Αν η γυναίκα ήταν καλή θα είχε μια και ο Θεός και αν ήταν πιστή τότε ο διόβολος δεν θα είχε κέρατα.... λένε....

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην μίγδην:
Καταστροφή γιατί δεν μας καταλαβαίνουν....
αα τα αγοράκια ούτε λεπτό δεν μπορούν χωρίς εμας!

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart:
μην νοιάζεσαι, ούτε οι άντρες θα μου γλιτώσουν....
υπάρχουν και γι αυτούς πολλές.... αλήθειες
;-)))

Αλεξάνδρα είπε...

@melomenos: όπως και να έχει τις διαφορές των φύλων τις γεφυρώνει μόνο η αγάπη...

Αλεξάνδρα είπε...

@Αγγελος Σπύρου: και με τους δυό...
άλλωστε έχουμε κάτι και απ΄τους δυό:

Το γιν και το γιάνγκ είναι οι δυο πρωταρχικές κοσμικές αρχές του σύμπαντος.

Το Γιν είναι η θηλυκή αρχή.
Το Γιάνγκ είναι η αρσενική αρχή.

Η καλύτερη κατάσταση για όλα μέσα στο σύμπαν, είναι η κατάσταση της αρμονίας εκδηλωμένη με την αρμονία του γιν και του γιάνγκ.

Αλεξάνδρα είπε...

@Σπύρος Σεραφείμ: ο ένας συμπληρώνει τον άλλο ε; ;-ppp

Γουφ είπε...

υπαρχει και το τριτο φύλο πάντως.αυτό...ποιός το ανακάλυψε?

Fatale είπε...

χαίρομαι που είμαι γυναίκα...))

φιλιά καλή εβδομάδα..!!!

E είπε...

Μούμπλε μούμπλε... τι να πω εγώ τώρα ως γυνή ε? Πάντως για μένα, όλα τα λεφτά είναι η απάντησή σου στον george-rose: Αν η γυναίκα ήταν καλή θα είχε μια και ο Θεός και αν ήταν πιστή τότε ο διόβολος δεν θα είχε κέρατα.... λένε....

Συμπληρώνει την ανάρτησή σου τέλεια adiple μου.

Καλή εβδομάδα να΄χουμε :)

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης: μικρό κορίτσι είμαι τι να ξέρω; ;-pppp

Αλεξάνδρα είπε...

@fatale: φυσικά και χαίρεσαι!

Αλεξάνδρα είπε...

@elena72: :-)))) ότι και να λέμε οι άντρες χωρίς εμας δεν κάνουν, οπότε....

maya είπε...

τι χαριτωμένο ζευγάρι. ε?

Αλεξάνδρα είπε...

@maya δεν κινδυνεύουν να βαρεθούν.... καλημέρα φιλενάδα!

o βασιλιάς του δάσους είπε...

o antras anakalipse tin gh tou..kai i gineka ton ilio tis pou geniete mesa stin kardia..

Αλεξάνδρα είπε...

@o wasilias tou dasous: πολύ ωραίο αυτό που έγραψες!