
2. Τι θα ρωτούσα αν είχα μπροστά μου έναν παλιό μου έρωτα:

- Δεν θα ρωτούσα τίποτα ουσιαστικό. Αν υπήρχε απάντηση στα ερωτήματά μου, ίσως να μην υπήρχε χωρισμός. Από κοινωνικό ενδιαφέρον θα τον ρωτούσα τι κάνει, πως πάει με την δουλειά, αν έχει παιδιά.... τα τετριμμένα... Οι αγάπες σκαλοπάτια στη σκάλα της ζωής. Εχουμε ανέβει όσο ψηλά μας ... αγάπησαν...
3. Τι θα ρωτούσα ένα Μέντιουμ:

- Αν πράγματι μπορούν να βλέπουν το μέλλον, πιστεύουν πως οι επιλογές μας μπορούν να το αλλάξουν ή πιστεύουν πως σαν μαριονέτες παίζουμε τον ρόλο που κάποιος μας έχει αναθέσει;
4. Τι θα ρωτούσα ένα παιδί:

- Αν θα μπορούσε να μου δανείσει για λίγο την αθωότητα και τον τρόπο που βλέπει τα πάντα στη ζωή. Γιατί ο χρόνος με έκανε να ξεχάσω, να παρακάμπτω την ουσία, μου έκοψε το γέλιο. Μου στέρησε μέρος των αισθήσεων. Πόσο εύκολα γελούν και κλαίνε τα παιδιά. Πόσο εύκολα αγαπούν...
5. Τι θα ρωτούσα τον καθρέπτη μου:

- Καθρέπτη, καθρεπτάκι μου μετά από τόσα που έχεις δει, στην επόμενη ζωή - αν υπάρχει - τι θα ήθελες να γεννηθείς; Κι απ΄την απάντησή του θα καταλάβαινα πόσο άσχημα είναι τα πράγματα...
Αυτό που βλέπουμε στον καθρέπτη είναι αντανάκλασή μας; Είμαστε το πρόσωπο που φαίνεται;
Maya τα κατάφερα! Βρήκα χρόνο και έπαιξα! Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση!

20 σχόλια:
εντάξει. έπαιξες. τέλεια.
όχι μόνο πρόλαβες, αλλά με πολύ ενδιαφέρον!
1.το τέλος του σωκράτη με σκίζει.
αλήθεια δεν πιάνω το νόημα της αθανασίας έτσι.
χωρίς την αναγνώριση που σου πρέπει εν ζωή
(την χαρά δηλαδή ότι σε καταλαβαίνουν, ότι έχεις συγκινήσει...)
θα μου πεις για την ανθρωπότητα...
...μεγάλη κουβέντα...
2.τα τετριμμένα,λες...
αυτό δεν είναι το χειρότερο?
όχι μόνο με έρωτες, και με φιλους...
που παγώνεις και μετά μιλάς για τον καιρό?
ενώ ξέρεις, θυμάσαι ακόμη σιωπές που μοιράστηκες βολικά?
3.εξαιρετική ερώτηση.
είναι αυτο που λέμε: μοίρα ή επιλογή?
το σκέφτομαι πολύ τελευταία...
έπεσες διάνα...
4.και γω με δέος θα στέκομαι πάντα μπροστά στα παιδιά.
μα κάποιοιπου το ξέρουμε τι χάσαμε
ίσως λίγο, και μόνο απο λαχτάρα και θυμιση
να κρατάμε λίγη μαγεία...
5....ή πόσο καλά!
(ναι, είμαι η αισιόδοξη της παρέας!!!)
σε φιλώ
υπέροχη είσαι.
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
υγ.η φωτό με το γατο/λιοντάρι, ΤΕ-ΛΕΙ-Α!
Αν είχα έναν φιλόσοφο μπροστά μου, θα ρωτούσα: τι πίνεις και δεν μας δίνεις? Γιατί όλοι κάτι πίνουν κι είναι κρίμα που δεν μας δίνουν!! Καλημέρααααα :)
@maya: υποχρέωσαν ένα γέρο άνθρωπο να πιεί το κώνειο. Η μοίρα αυτών που βλέπουν καθαρά πάντα αυτή είναι. Μην τολμήσεις να είσαι διαφορετικός απ΄το κοπάδι...
Μυστήριος ο έρωτας και ο χρόνος που περνάει με το τέλειωμά του. Πάντα ευχαριστώ τους έρωτες μου και χαμογελώ στην σκέψη τους, μα ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Αλλάζουμε κι εμείς μέσα στα χρόνια..
Υπαρξιακά ερωτήματα...
Αχ τα παιδιά, τα ξέρουν όλα που τραγούδησε ο Σαββόπουλος...
Καλή η αισιοδοξία μα να θυμάσαι πως ο απαισιόδοξος είναι ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος.
Φιλιά καληνύχτας
@unclescrooge: χαχα
μπα προτιμώ να μην στηρίζομαι σε ουσίες...
Καλό Σαββατοκύριακο
Δεν νομίζω ότι απαντάνε οι καθρέφτες...
Καλησπέρα βρε! :))))
καλημέρα!
έλα και μια απο το άλλο...
έφυγε το παιχνίδι,
και ξέρω ότι θα καταλάβεις τι λέω...
φιλιά
χχχχχχχχχχχχχ
Αλεξανδρα μου
πολυ ωραιο παιγνιδι ε?
Το πεταλουδι ειχε φοβερη ιδεα!
Κι οι απαντησεις σου καταπληκτικες.Μου αρεσει αυτο που λες για τους παλιους ερωτες...
Παιζω κι εγω εδω:ΑΨΙΝΘΟΣ
αλλά μου βγηκε αλλιως.
καλο Σαββατοκυριακο
ِΑπό τα πιο ωραία που είδα σχετικά μ' αυτό το παιχνίδι!!! (ειδικά η τελευταία φωτό... ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!)
Και το τραγούδι (πρώτη φορά το ακούω) ταιριάζει απίστευτα!!!
Κόλλησα σε μια σου φράση... Χτύπησε φλέβα...
Μην τολμήσεις να είσαι διαφορετικός απ΄το κοπάδι...
Αυτό με καταδιώκει όλη μου τη ζωή και τελευταίως πάλι "πάνω του πέφτω" μετά από αυτά που ξέρεις ότι τραβάω με τον μικρό...
θα παλέψω για εκείνον, περισσότερο απ' όσο πάλεψα (και παλεύω ακόμα, αυτή η μάχη είναι αέναη) για τον εαυτό μου.
Φιλιά και καλημέρες!
Αλεξ μειωσε τις ασχολιες γιατι δεν μας βλεπω καλα!
Υπεροχη η αναρτηση και ως συνηθως φιλοσοφημενη
καλα σε λεω
"η ηρεμη δυναμη".
Καλη βδομαδα..(απαισιο Κυριακατικα σουρουπα σας μισω)
Καλημέρα Αλεξάνδρα ..που είσαι εσύ ??
Πολύ καλές οι ερωτήσεις σου ... θα ζητήσω κι από σένα μόλις έρθουν οι απαντήσεις να μου τις στείλεις κι εμένα ..καλεσμένος κι εγώ σ αυτο το παιχνίδι σκέφτομαι να παίξω ... και ποτέ δεν ξέρεις .. κάποιος μπορεί να μας ακούσει .
Μια υπέροχη μέρα σου εύχομαι κούκλα μου !!!
@aggelos spyroy: δεν μιλάνε ε;
και εγω τότε πως άκουσα τον δικό σου καθρέπτη, στην δική σου ερώτηση:
-Μαλάκα είσαι ευτυχισμένος
να απαντάει: - Είσαι και φαίνεσαι;
;-) Φιλια
@maya: εντάξει ήρθα, έχεις αλλάξει δυό αναρτήσεις, νιώθω καθυστερημένη.
Τα δικά μου αγαμίδια με αυτόν έχουν να κάνουν πρωτίστως.
Γαμώ τις ασκήσεις:
1. αγαμίδια πάνω
2. αγαμίδια κάτω
3. αγαμίδια αριστερά
4. αγαμίδια δεξιά
πάμε επανάληψη 3 φορές.
Για όσα θέλουμε μα δεν μπορούμε
για όσα μπορούμε αλλά δεν θέλουμε
Γι αυτό που είμαστε και δεν το βλέπουν
Γι αυτό που είναι και δεν θέλουμε να το πιστέψουμε.
Φιλιά
@faraona: μια χαρούλα σου βγήκε καλή μου.
ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΟ !!!!
Φιλια
@negma: και βέβαια να παλέψεις.
Αν και δεν ξέρω πες το αίσθηση, πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά.
Ο μικρός σου απλά μαθαίνει να δίνει τις μάχες του από τα μικράτα του.
Ναι, η φωτογραφία μου άρεσε πολύ κι εμένα. Οπως και το τραγούδι. Το είχα πει της maya μόλις το είχα πρωτοακούσει.
Μια αγκαλιά και στους δυό φίλους μου μαχητές. Νομίζω σύντομα από κοντά.
Καληνύχτα
@Talisker: σου έχω πει ποτέ πόσο πολύ μου αρέσει που με λες έτσι;
Ασε με! Αν δεις πρόγραμμα θα νομίζεις πως τρελάθηκα. Και τους έκοψα και δυό εξωσχολικές δραστηριότητες.
Τις Κυριακές, τα έχουμε πει, τις σιχαίνομαι απ΄τα σχολικά μου χρόνια.
Και θέλω να κάνω πολλές αναρτήσεις για τα εκπαιδευτικά κι όλο λέω, αχ...
φιλια
@kryos: παίξε κι εσυ να βάλεις νου και καρδιά να δουλέψει υπερωρίες.
Ηταν πολύ καλό το παιχνίδι.
Χάθηκα μόνο για λίγο...
Καλό βράδυ
Φιλια
Θα το έλεγα έξυπνο και πάνω απ΄όλα
χρήσιμο για τις μέρες μας.
Τέτοια παιχνίδια αν παίζαμε όλοι
θα είχαμε φτάσει στη ουσία της ζωής.
Τέλειο σε λόγια και σε εικόνα.
Πολλά μπράβο.
Καλό βράδυ καλή μου.
"Οι αγάπες σκαλοπάτια στη σκάλα της ζωής. Εχουμε ανέβει όσο ψηλά μας ... αγάπησαν..."
Το κλεβω....σου δηλωνω τον θαυμασμο μου....κι αποχωρω για δουλιτσα :)
Καλημερα!!!
@ζαφορά: κανονική άσκηση ε;
Αν θέλεις μπορείς να παίξεις.
Με ζόρισε η ερώτηση στον παλιό έρωτα. Τι να πεις με κάποιον που κάποτε σου σήμαινε τόσα πολλά μα σήμερα είναι μόνο μια ανάμνηση άλλοτε γλυκιά, άλλοτε πικρή;
Σε ευχαριστώ για τα γλυκόλογά σου.
Φιλιά
@dee dee: σε φωνάζει κι εσένα η δουλειά ε; κι εμένα γιατί της την κοπάνισα για να σου απαντήσω.
:-))))
Αυτό που είμαι σήμερα έχει προέλευση στο παρελθόν. Είναι δύσκολη άσκηση μα αξίζει τον κόπο να βγάζεις την πίκρα και ότι σε πλήγωσε. Να κρατάς τα όμορφα και αυτά που άξιζαν. Και να προχωράς.
Χρωστάω πολλά στις παλιές αγάπες. Τους ευχαριστώ γι αυτό. Μα πια δεν έχω τίποτα σημερινό να κουβεντιάσω εκτός από τον.... καιρό.
Φιλιά
πολλά !!!
Δημοσίευση σχολίου