Σάββατο, Σεπτεμβρίου 06, 2008

Μια ημέρα στο Μαϊάμι

Παλεύω να χωρέσω 1000 λέξεις σε λίγες φωτογραφίες:

Πριν συνεχίσω άλλες τρείς φωτογραφίες απ΄το Key West:


Διαμαρτυρία κατά της συμμετοχής του αμερικάνικου στρατού στο Ιρακ. "Των πλουσίων ο πόλεμος, των φτωχών το αίμα". Πάντα έτσι δεν ήταν; πάντα έτσι, δυστυχώς, θα είναι.

Η γλαρένια που ποζάρισε πριν το ηλιοβασίλεμα. Θα χαμογελώ καιρό στην σκέψη των ζώων και των πουλιών που ζουν αρμονικά με τον άνθρωπο. Από την μια οι ουρανοξύστες και από την άλλη τα καταπράσινα πάρκα γεμάτα ζώα και πουλιά που κανείς δεν τα πειράζει.








Χορός χρωμάτων. Το γαλανό του δικού μας ουρανού, όμως, δεν μπορείς να το δείς εκεί.




Κι έτσι μετά από αρκετές όμορφες πρωινές ώρες οδήγησης, αφού προσπεράσαμε και το εθνικό πάρκο Everglades, ένα απ τα μεγαλύτερα πάρκα στον κόσμο, αν όχι το μεγαλύτερο, φτάσαμε στο Μαϊάμι. Η φωτογραφία είναι από το κέντρο της πόλης. Και είναι από τις αγαπημένες μου.
Στην Αθήνα κλείσαμε τον Ιλισσό και κάνουμε ότι μπορούμε για να κλείσουμε και τον Κηφισό. Εκεί έχουν άλλη αντίληψη για την φύση. Την σέβονται και την εκτιμούν λιγάααακι παραπάνω. Και συμβιώνουν μια χαρά μαζί της. Στις περισσότερες πόλεις η ανακύκλωση είναι της τάξης του 70%.










Αποφασίσαμε να κάνουμε την κρουαζιέρα στα Fisher Islands ή πιο απλά στα νησιά που εκτός από ένα ενώνονται μεταξύ τους, αλλά όχι με την στεριά και φιλοξενούν πολλούς απ΄τους star κι όποιον άλλο εκλεκτό του χρήματος έχει την τρέλα να δώσει τα εκατομμύριά του για να γειτονεύσει με τον Σιλβέστερ Σταλόνε, Την Τίνα Τέρνερ, την Λιζ Τέιλορ, τον Χούλιο Ιγγλέσιας, την Γκλόρια Εστεφαν και πολλούς πολλούς ακόμα. Πάντως δεν πείστηκα πως αγαπούν τα σπίτια τους. Και δεν ξέρω πόσο όμορφο είναι να θέλεις να κάτσεις στην πισίνα σου και να έχεις όλα αυτά τα καραβάκια που κάνουν τις κρουαζιέρες να σε δείχνουν με το δάκτυλο. Τς, καλά μου είχε πει ο οικογενειακός φίλος κάποτε: Του πλουσίου τα λεφτά κουράζουν του φτωχού το στόμα.


Στην ξενάγηση η κοπέλα μας ρώτησε αν ξέρουμε τον κύριο .... και είπε ένα όνομα που σιγά μην συγκράτησα. Φυσικά κανείς δεν τον ήξερε και τότε μας είπε πως τον ξέρουμε σαν Κύριο Βιάγκρα. Αυτός ο κύριος λοιπόν έχει το μεγαλύτερο σε έκταση σπίτι. Και να ένα μέρος του:



...άλλοι πάλι έχουν την... αξίωση να έχουν σκάφη τόσο μεγάλα σε μήκος, όσο και η "φάτσα" του σπιτιού τους προς την θάλασσα. Να το αποτέλεσμα της καταραμένης φτώχιας χαχαχα.






Μετά την κρουαζιέρα κάναμε μια βόλτα στα μαγαζιά κι ύστερα σταματήσαμε για φαγητό σε ένα τεράστιο χώρο που είχε ότι φαγητό ήθελες. Ακόμα και πίτα με γύρο. Κάτσαμε και φάγαμε κι εκεί μας περίμενε η άλλη όψη του νομίσματος. Οταν η νύφη μου πήγε να αδειάσει τον δίσκο με τα αποφάγια την πλησίασε ένας μαύρος και την ρώτησε αν μπορούσε να την βοηθήσει. Εκείνη έγνεψε καταφατικά και τότε τον είδε να μαζεύει τα αποφάγια και να κάθεται σε ένα τραπέζι για να τα φάει. Στην συνέχεια φεύγοντας δώσαμε κι οι υπόλοιποι τα δικά μας πιάτα και μας ευχαρίστησε λες και του είχαμε προσφέρει ... γουρουνόπουλο.


Αυτή είναι η Αμερική. Με τα καλά της και τα στραβά της.




Το Miami έχει δωρεάν τρείς εναέριες γραμμές. Κάτι σαν το Μετρό το δικό μας μετά από αρκετά χρόνια. Αντί να είναι κάτω στη γη, είναι ψηλά ανάμεσα στους ουρανοξύστες. Δεν έχουν οδηγό. Με αυτόν τον τρόπο είδαμε όλη την πόλη από ψηλά. Κι ήταν ωραίες οι εικόνες που μαζέψαμε. Οι άνθρωποι όταν άκουγαν πως μιλούσαμε μια ξένη γι αυτούς γλώσσα μας ρωτούσαν από που είμαστε και έτσι συνήθως ξεκινούσε μια ενδιαφέρουσα κουβέντα.

Πήραμε το αυτοκίνητο και πήγαμε στο ξενοδοχείο. Η παραλιακή του Μαϊάμι ήταν γεμάτη από ξενοδοχεία και restaurant. Το ξενοδοχείο που μείναμε για ένα βράδυ, ίσα για να κολυμπήσουμε στα ζεστά νερά του Ατλαντικού (η υψηλή θερμοκρασία των νερών οφείλεται στα ζεστά ρεύματα της Αφρικής και είναι ο λόγος της ύπαρξης τυφώνων) φαίνεται στην φωτογραφία. Μέναμε στον 13ο όροφο - που όμως για αυτούς που είναι προληπτικοί - ήταν γραμμένος σαν 14ος.


Από εκεί λοιπόν είχαμε καταπληκτική θέα προς την Θάλασσα και την ατέλειωτη, οργανωμένη παραλία, τόσο σε μήκος, όσο και σε πλάτος. Λεπτή, λευκή άμμος, καθαρή, χωρίς γόπες αποτσίγαρων, ομπρέλες και ξαπλώστρες δωρεάν για να απολαύσεις τον ωκεανό χωρίς καρχαρίες όπως πολλοί νομίζουν. Ναυαγοσώστες υπαρκτοί, έτοιμοι να βοηθήσουν. Οι φοίνικες και το γκαζόν λίγο πιο πίσω με τον πεζόδρομο ανάμεσα στην παραλία και τα ξενοδοχεία ιδανικός για βόλτα, ποδήλατο, πατίνια...








΄Οταν μιλάμε για αρχιτεκτονική τεχνοτροπίας art deco εννοούμε τα μεγάλα κτίρια της παραλίας του Μαϊάμι σε φωτεινούς χρωματισμούς. Παρόλο που το όνομα το οφείλει στο Παρίσι, παρόλο που φαίνεται να είναι μια μοντέρνα άποψη, η τεχνοτροπία art deco ξεκινάει την εποχή των τύμβων στην Αίγυπτο. Το 1910 η τεχνοτροπία αυτή ήρθε στο Μαϊάμι απ΄τους John Collins και Carl Fisher που θέλησαν να συγκεντρώσουν τουρισμό στην παραλία. Κατά μήκος της Ocean Drive λοιπόν υπάρχουν αυτά τα κτίρια. Φαντάστηκα την maya και τον κωνσταντίνο π στην παρέα μας.


Κι απ' το ηλιοβασίλεμα, στο ξημέρωμα. Το φως έπαιξε με τις ανοιχτές κουρτίνες κι ύστερα σαν να με πλησίασαν τα ξωτικά και να μου ψιθύρισαν μια καλημέρα που έκανε τα μάτια μου να ανοίξουν και να κοιτάξω έξω απ΄το παράθυρο την μαγεία των πρωινών χρωμάτων του ήλιου που τεντωνόταν νωχελικά πίσω απ΄τα σύννεφα. Η θάλασσα ήρεμη δέχτηκε τα χρώματα και έπαιξε με τις αντανακλάσεις, έψαξε για τον ήλιο μα δεν πίστεψε τις υποσχέσεις του.



Οι άνθρωποι ακόμα στην αγκαλιά του Μορφέα εκτός από κάποιους λίγους που είχαν ξεκινήσει την γυμναστική τους, μόνοι ή παρέα με τους τετράποδους φίλους παραδίπλα. Κοίταξα ψηλά στον ουρανό και χαιρέτισα όλους τους άγγελους μου. Ευχαρίστησα τον Θεό που με αξίωσε να είμαι εδώ τηρώντας την υπόσχεση που είχα δώσει 12 χρόνια πριν.


Πήγαμε την τελευταία βόλτα πριν φύγουμε για το Ορλάντο. Περπατήσαμε στον πεζόδρομο της Ocean Drive. Βρεθήκαμε έξω από το σπίτι του Βερσάντζε. Το Casa Casuarina χτίστηκε το 1930. Είναι το παλιότερο σπίτι στο Μαϊάμι. Ο Γιάννη Βερσάντζε το αγόρασε το 1992 έναντι 2,9 εκατομμυρίων δολλαρίων, μαζί με το διπλανό κτίριο. Κατεδάφισε το διπλανό ξενοδοχείο και έβαλε άλλα 6 εκατομύρια για να φτιάξει την παραλιακή του βίλα. Εδω άφησε την τελευταία του πνοή στις 15 Ιουλίου το 1997, στις 8:45 το πρωί, επιστρέφοντας από μια σύντομη βόλτα στο news Cafi, όπου αγόρασε περιοδικά. Φορούσε σόρτς, ένα σκούρο μπλουζάκι και σανδάλια και είχε στην τσέπη του είχε 1200 δολλάρια. Εβαλε το κλειδί στην εξώπορτα, ήταν έτοιμος να το γυρίσει όταν ο Andrew Cunanan τον πλησίασε. Τον πυροβόλησε δυό φορές. Η πρώτη σφαίρα τον βρήκε στην μέση του προσώπου του και η δεύτερη στον λαιμό. Ο Peter Loftin, ένας δισεκατομυριούχος που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες αγόρασε το σπίτι το Σεπτέμβριο του 2000 για 19 εκατομμύρια δολλάρια και μένει εκεί κάπου κάπου.

Κλείσαμε ότι είδαμε στην καρδιά μας, και μπήκαμε στο αμάξι. Ακόμα δεν είχαμε φτάσει στον προορισμό μας που δεν ήταν άλλος από το Ορλάντο.

(συνεχίζεται)

47 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Το τραγούδι που ακούγεται είναι των Journey και ο τίτλος του είναι Wheel In The Sky.

Talisker είπε...

Τι ομορφα ! και ποσο διαφορετικη η αισθητικη απο τη δικη μας ...
Νομιζω οτι ακομα και τα νερα εχουν αλλο χρωμα!
Τυχερη Αλεξ..ε κανες το καλυτερο ταξιδι το πιο μακρινο και πολυχρωμο

παρε ενα πολυχρωμο φιλι για καλημερα!!!!


ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya είπε...

αααα εδώ γίνεται πολλή δουλειά!
έχεις βάλει το κεφάλι κάτω
το πληκτρολόγιο μπροστά και χαμός!!!

πάω να διαβάσω και το άλλο πριν.

(καλά λέω ότι θα μας πάει μέχρι τα στολίδια....)

σε πειράζω!
τρελλαίνομαι για τον ενθουσιασμό σου
κι ας μην τρέφω πολύ καλά αισθήματα για κείνη την πλευρά του κόσμου.
χαίρομαι με την χαρά σου σε όλα!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma είπε...

Καλά, μιλάμε, παρακαλάω να μην τελειώσει... Έτσι, να τα βάζεις σε πολλές συνέχειες, να γεμίζουν όσο το δυνατόν περισσότερα πρωινά μου!

Καλημέρες και φιλιά πολλά πολλά!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανέμορφη η περιγραφή σου!!!

.... Είμαι πολύ όμορφη όμως η….ρουφιάνα….
;-))))

Περί ρεμάτων....Γι΄αυτό η φύση μας εκδικείται. Στην επόμενη νεροποντή που θα πνιγούμε να μη διαμαρτυρόμαστε…

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχη κι αυτη η περιγραφη! Τοσες εικονες, τοσα συναισθηματα! Με εχεις κανει να θελω να παω!
Φιλια!

Sidepap21 είπε...

Περνάς καλά είναι σαφές !!!
Και ταυτόχρονα μας ταξιδεύεις
νε τα μάτια, τις περιγραφές και
τις ωραίες φωτογραφίες σου ...
Με το καλό να γυρίσεις ...
Ανανεωμένη και με υπέροχες αναμνήσεις ...

faraona είπε...

Αλεξανδρα μου πολλα φιλια και.... περιμενω την συνεχεια.
Ολα καταπληκτικα ...αυτοι οι εναεριοι δρομοι πολυ μου αρεσαν ...εδω ουτε επιγειους δεν εχουμε.

καλο απογευμα

Ανώνυμος είπε...

Welcome to Miami, in the beach of Miami!! Αυτό θα το λέγαμε μια σύγχρονη μητρόπολη, συνδυασμένη με πολλά αντιθετικά στοιχεία, όπως οι φοίνικες. Όπως και να 'χει, φαίνεται υπέροχο!!

ζαφορα είπε...

Ταξιδεύω μαζί σου.

Καλό βράδυ
την αγάπη μου.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Καλοπερνάτε βλέπω...

kelly alamanou είπε...

AMERIKA AMERIKA!
H Αμερική στα μάτια μου είναι εμπειρία!
Αρέσει δεν αρέσει είναι μία χώρα που μόνο αδιάφορο δεν μπορεί να σε αφήσει έτσι;
Και είναι όλα τόοοοσο μεγάλα τα κτίρια οι δρόμοι οι αποστάσεις.
Μ'άρεσε πολύ η ειρηνική συνύπαρξη ανθρώπων- φύσης.
Στην πατρίδα μας είναι κάτι που ΛΕΙΠΕΙ τρομακτικά μια και η σχεση που έχουμε με τη φύση κυριαρχείται από τον ανταγωνισμό και την διάθεση καταπατησής της.
Να'σαι καλά και πάντα όμορφες εμπειρίες.
σε φιλώ
κελλυ

drunk tank είπε...

Ωραία!!!
Μόλις έφαγα τα δόντια μου από τη ζήλεια και μπορώ επιτέλους να κλείσω το λαπτοπ, υπό τους υπέροχους ήχους της βροχής στην αλουμινένια στέγη του κοντέηνερ, και να αποχωρήσω!
Θα'θελα...

Σε ευχαριστώ από καρδίας που με σκέφθηκες στην όμορφη παρέα σας.

Η Αμερική πραγματικά μάλλον δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Η χώρ ατων μεγάλων αντιθέσεων.
Και εσείς είδατε, όπως όλοι όσοι την επισκέπτονται, την όμορφη πλευρά της, την πανέμορφη.
και όμορφα μας ταξιδεύεις και εμάς παρέα σου, με υπέροχες εικόνες και αφηγήσεις.

Ένα από τα μεγαλύτερά μου κρίματα είναι που δεν επισκέπτηκα τον κολλητό μου από τη σχολή που επί 4 χρόνια δούλευε στη Νέα Υόρκη.
ελπίζω τουλάχιστο να προλάβω στη ζωή μου να επισκεπτώ τη Νέα Ορλεάνη κάποια στιγμή.

καλό μας απόγευμα Αλεξάνδρα μου

γιάννης φιλιππίδης είπε...

[συνεχίζεται…] : )))

και μεις, παρακολουθούμε σε τεύχη, το χρονικό ενός γεμάτου ταξιδιού, εικόνα την εικόνα, ξενάγηση την ξενάγηση, λεπτομέρεια τη λεπτομέρεια, από την ακριβοδίκαιη πένα σου,

και γω,
είμαι σίγουρος, πως μέχρι το τέλος του εικονικού αυτού ταξιδιού που μας κοινωνείς, θα λαχταρώ να βρεθώ εκεί, στην μεγάλη ομοσπονδιακή χώρα της προόδου, της παράλληλης φτώχειας, των αντιθέσεων,

εγώ που μέχρι τώρα,
οι μόνες χώρες που θα ‘θελα να επισκεφτώ, θα ‘ταν πρώτα οι μεσογειακές, κατόπιν η Αγία Πετρούπολη, και μετά ολόισια προς τα κάτω, Ασία, Ινδία και Κίνα…

να ‘σαι καλά,
και τόσο ακμαία στη γραφή

ευχαριστώ από καρδιάς

φιλι φιλι αλεξάνδρα μου…


υγ. κι ακόμα γελάω με την προληπτικότητα τους, αφού ο αριθμός γέννησής μου είναι το 13, και μόνο γρουσουζιά δε θαρρώ πως έχει φέρει, τουλάχιστον σε μένα…

ξανά φιλι

maya είπε...

bonjour!

μπαίνουμε σε ρυθμό σλόουλι...
εσύ στον πολύ γρήγορο ε?
:))))

φιλιά πολλά
χχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.και να πας απο την στέλλα
να καμαρώσεις!

South Of The River είπε...

Καλησπέρα. Δεν σου έχω ξαναγράψει, απλά ήρθα επειδή με συγκίνησε η χειρονομία σου να βάλεις την κοινή δουλειά μας με τη δικιά μας Negma λινκ στο μπκλογκ σου. Σ'ευχαριστούμε πολύ Αλεξάνδρα. Πάρα πολύ...

Α, για το ταξίδι σου τι να πω;;; ότι ζηλέψαμε; Ζηλέψαμε! Θέλω Seattle, Chicago, New Orleans (μαζί με Κων/νο Π...

Καληνύχτα

ΥΓ. Κάνε χώρο στο μπλογκ σου, έρχονται κι άλλα (μάλλον)... Αστειεύομαι φυσικά. Για το πρώτο φυσικά...

Ανώνυμος είπε...

Καλώς μας ήρθες. Σε διαβάζω, σε χαζεύω μέσα από τις περιγραφές σου, βλέπω ότι είδες μέσα από τις εικόνες σου και σε ζηλεύω δεν στο κρύβω.

Ομως χαίρομαι πολύ για αυτό που είσαι επιστρέφοντας. Μια αγκαλιά ομορφιές ταξιδιάρικες.

Σε φιλώ

Negma είπε...

Απλά να σε ευχαριστήσω κι από δω...

Και να θυμήσω κάτι σε σένα και τον Πάνο:

http://stellanelcielo.blogspot.com/2008/03/blog-post_31.html

Φιλιά πολλά πολλά πολλά...

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: μακάρι όλοι οι Έλληνες να μπορούσαμε να ταξιδεύουμε έτσι ώστε να καταρίπτονται οι μύθοι "ιδίοις ώμασι" (ελπίζω να μην δολοφόνησα την έκφραση).

Χαίρομαι που τόσο εύκολα διέκρινες μια σημαντική διαπίστωση: πόσο διαφορετική είναι η αισθητική τους.
Δεν νομίζω πως έχουμε ελπίδα να φτάσουμε στο επίπεδό τους.

Και που να δεις παρακάτω, όταν σας βάλω στο ζωντανό παραμύθι της Disney και της Universal.

Εύχομαι να κάνεις πολλά ταξίδια στην ζωή σου. Κι εύχομαι κάποια απ΄αυτά να είναι στην μακρινή Αμερική, την τόσο παρεξηγημένη.

Φιλιά-δες
(λέξη που το coryright ανήκει στην Βίκυ. To clopyright όλο δικό μου)

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: Αφου το ξεκίνησα έτσι, έτσι θα το συνεχίσω. Θεώρησα σημαντικό να δείτε λίγες απ΄τις εικόνες που είδα εκεί και πολύ από το συναίσθημα μου.

Σίγουρα η Αμερική είναι μεγάλο κεφάλαιο κι όσο αφορά τους Ελληνες, μάλλον αρκετά παρεξηγημένο. Αυτά που ακούω, και μάλιστα από ανθρώπους που ποτέ δεν έχουν πάει, δεν έχουν καμμιά σχέση με αυτό που εγω συνάντησα.
Αντίθετα όταν συζητώ με ανθρώπους που έχουν πάει για λίγο ή πολύ καιρό βρίσκω παρόμοιες διαπιστώσεις.

Μα ο καλύτερος δείκτης αλήθειας νομίζω πως ήταν τα παιδιά.

Κι όπως έγραψα στην Α.Μ που να δεις παρακάτω.
Οταν μπω στον παραμυθένιο, ολοζώντανο κόσμο της Disney.

Να ξέρεις πως τα κορίτσια σου τα είχαμε συνέχεια στο μυαλό μας εκεί.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: όρεξη να έχεις κι ακόμα δεν είδες τίποτα. Παρακάτω είναι τα ωραία.

Μακάρι να βρω χρόνο να ανεβάσω και κανένα βίντεο.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: μα πως το κάνεις αυτό και έχεις την εικόνα πίσω;

Ααααχ ταχύρυθμα μαθήματα θέλωωωωωωω

Δεν είναι παράξενο; Σ΄αυτό το μακρινό ταξίδι σας είχα πολύ έντονα στην σκέψη μου. Σε κάθε φωτογραφία που τράβαγα σκεφτόμουν αν θα κατάφερνα να σας δείξω ότι έβλεπα.

Για ότι στραβό συμβαίνει στην χώρα μας εμείς φταίμε. Εμείς σαν επαγγελματίες, σαν πολίτες, σαν γονείς. Οταν το συνειδητοποιήσουμε θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε αυτή τη χώρα.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@butterfly: στο εύχομαι να πας καλή μου. Αξίζει τον κόπο. Θα καταρίψεις μέσα σου πολλά από όσα σου έχουν πει, από όσα μέχρι τώρα πιστεύεις.

Καλό σου βράδυ
πεταλουδίτσα

Αλεξάνδρα είπε...

@Sidepap21: έτσι φαίνεται από τα λόγια μου ε; πως είμαι εκεί...

Κι όμως προσγειώθηκα στην ελληνική πραγματικότητα.

Την αγαπάω την Ελλάδα μου και γι αυτό με πονάει ότι κακό, άδικο, στραβό συμβαίνει σε αυτήν.

Καλό σου βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: οι δωρεάν εναέριοι ήταν ο καλύτερος τρόπος να δούμε το κέντρο του Miami.

Ακόμα πιο εντυπωσιακοί ήταν οι άνθρωποι που δεν ντρέπονταν να επικοινωνήσουν και να ρωτήσουν από που είμαστε. Είχαμε όμορφες συζητήσεις, γύρω από την καθημερινότητα.

Ηταν όμορφο να ξέρεις πως κάθε βλέμμα του/της απέναντι ήταν ένα βλέμμα φιλικό και χαμογελαστό...

Κάτι από αυτό που κάποτε είμαστε. Κάτι που έχουμε πια χάσει μες την ανωνυμία μας και την αδιαφορία μας...

Καληνύχτα καλή μου
με όνειρα

Αλεξάνδρα είπε...

@unclescrooge: αντιφατικοί είναι οι φοίνικες στον Αλιμο. Στο Miami είναι στο φυσικό τους περιβάλλον και καθόλου αντιφατικοί. Ασε που είναι γεμάτοι με καρύδες.

Το Miami είναι μια μεγαλούπολη που όμως δεν της λείπουν τα πάρκα και το πράσινο. Ούτε ο ωκεανός με τα ζεστά του νερά. Αυτό μάλιστα. Είναι αντίφαση.

Καλό σου βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@ζαφορά: μακάρι να έχω καταφέρει να σας ταξιδέψω έστω και λίγο με το νου.

Κι έρχονται ομορφιέςςςςςς

Καλό σου βράδυ

Σε ευχαριστώ που περνάς

Αλεξάνδρα είπε...

@ασκαρδαμυκτί: αραιά και που....
έτσι για να ξεχνάμε τις κακοποιήσεις της καθημερινότητας.

Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@rodoula kelly: αυτή η συμβίωση είναι τόσο όμορφη μες την καθημερινότητα. Πάπιες, πουλιά, σκίουροι, σκυλιά συνοδευόμενα που οι συνοδοί υπεύθυνα μάζευαν τις ακαθαρσίες που τις πέταγαν στα ειδικά καλαθάκια που επίσης υπεύθυνα και καθαρά συντηρούσαν οι δήμοι.

Εδώ και ένα μήνα προσπαθώ να πείσω τον δήμο να αντικαταστήσει μια καμένη λάμπα στην παιδική χαρά για να μπορούν να κάθονται λιγάκι παραπάνω τα παιδιά. Του κάκου.


Ναι! όλα είναι τεράστια και μεγάλα. Οι αποστάσεις, τα κτίρια, οι συσκευασίες, τα ποτήρια, τα αυτοκίνητα, τα σπίτια...

Και όχι! δεν μπορείς να μείνεις αδιάφορος. Γυρνάς με την απορία πως εκείνοι τα καταφέρνουν, γιατί η δική σου χώρα δεν μπορεί να είναι έτσι. Γιατί η δική μου καθημερινότητα να μην έχει τόσα χαμόγελα και τόσες καλημέρες; Μόνο από τις ευχές όλα θα ήταν καλύτερα...

Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: άλλος ο κόσμος της Νέας Υόρκης. Αλλος προορισμός. Δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν που να έχει μείνει Ν. Υόρκη και να μην την λάτρεψε.
Κρίμα που είχες την ευκαιρία και την άφησες επί 4 χρόνια.

Εύχομαι να πας. Αμερική κι όπου
αλλού. Αξίζουν τα ταξίδια.

Και που ΄σαι. Μην πέσεις πάλι με τα μούτρα στην δουλειά. Να λέμε καμιά κουβέντα. Και κανένα στίχο επίσης

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης:
προσπαθώ και προσπαθώ πολύ να δώσω την πραγματική διάσταση όσων είδα, όσων ένιωσα.

Αχ και ποιά χώρα δεν έχει αντιθέσεις;
Ας μην πιάσουμε την Ελλάδα καλύτερα που εκτός των αντιθέσεων έχει κι έναν παραλογισμό που κάνει την κοινή λογική να λουφάζει στην γωνία.

Το 13 είναι και δικός μου γούρικος αριθμός. Σε όλα μου ανάποδη είμαι. Καλά με έλεγε έτσι η μάνα μου.
Αντιπλέοντας πάω.... χαχα

Να πας όπου επιθυμείς πολύ. Κάποτε εύχομαι να πας και στην Αμερική. Μόνο και μόνο για να έχεις προσωπική άποψη.

Οπως λέει η maya κι η Talisker θα φτάσουμε στα Χριστούγεννα έτσι όπως πάω με τις περιγραφές.

Εύχομαι να μην σας κουράζω.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: και τι θα έκανα χωρίς εσένα;

Φυσικά και πήγα και είδα και άκουσα!

Ευχαριστώ πολύ
σαν από πάντα
φιλενάδα

Μου λείπες! πολύ λέμε.

Φιλάκια πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@South Of The River:
Ούτε εγω έμπαινα σε σένα μα μου άρεσαν πολύ οι στίχοι, η φωνή, η μουσική και οι εικόνες που έβαλε η negma. Αρα ήταν ένας τρόπος για να σε ευχαριστήσω.

Μακάρι να γράφεις τέτοια τραγούδια κι όλη η δεξιά στήλη να παίζει μόνο εσένα.

Δηλαδή όταν είναι για Chicago να σε ενημερώσω; Αν και πρώτα California βλέπω West Coast.

Από New Orleans έχω περάσει ξυστά μα δεν πήγα. Είναι τόσα πολλά τα μέρη που ακόμα κι αν για το υπόλοιπο της ζωής μου πήγαινα διακοπές μόνο USA δεν θα τα προλάβαινα.

Και τώρα που βρεθήκαμε, θα τα λέμε ε;

Μην σταματήσεις να μας φέρνεις τα όμορφα τραγούδια σου.

Χάρηκα πολύ!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: σε ευχαριστώ και να ξέρεις πως η Αμερική δεν είναι πια ούτε τόσο ακριβή, ούτε τόσο μακρινή.

Καλό σχεδιασμό θέλει, όσο αφορά τον χρόνο και το χρήμα.

Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
.
Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο ! ! !

Μα τι μνήμη έχεις ε;

Εντυσες με τον καλύτερο τρόπο το κομμάτι του Ψιτ!

Εγω σας ευχαριστώ και τους δυό!

Φιλιάδεςςςςς
και από κοντά να βρεθούμε

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και πάλι(γιατί εμείς την είπαμε την πρώτη καλημέρα στην αυλή του σχολείου).
Καταρχήν να σου πω πως το τραγούδι που ακούω είναι απο τα αγαπημένα μου...έπειτα να σου πω πως η Αμερική σε έχει ανανεώσει και οι εσωτερικές σου μπαταρίες είναι γεμάτες!!!
και τέλος να σου πω ενα μεγάλο ευχαριστώ για το cd και τις φώτο.

Καλή δουλειά και πολλά πολλά φιλάκια!!!!!Άννα.Κ

Ανώνυμος είπε...

Φτιάξε τις φώτο και ερχόμαστε με την Πέλη για...ξενάγηση!!!Φιλάκια

ζαφορα είπε...

Ένας άλλος κόσμος
σε διαφορετική διάσταση,
με διαφορετική κουλτούρα
και τελείως διαφορετική
ιδιοσυγκρασία.
Δεν υπάρχουν συγκρίσεις.
Κάθε τόπος, κάθε λαός έχει
τα δικά του δεδομένα και
δεν αλλάζουν εύκολα.
Πολύ όμορφο το οδοιπορικό σου.

Φιλί γλυκό.

Αλεξάνδρα είπε...

@ανώνυμη-πολύ επώνυμη και φίλη μου Αννα: θέλω λίγο χρόνο για να μοντάρω τις 13 ώρες βίντεο που τράβηξα...

Οσο για τις φωτογραφίες όποτε θες.

Η Πέλη ήταν εδω σήμερα και αφού κάναμε Wii Fitness (φανταστικό είναι), αύριο θα μας δεις πιο αδύνατες χαχαχαχαχα, ήπιαμε καφεδάκι κι ύστερα ήρθε παρείτσα μου για να βγάλω καινούργια γυαλάκια πρεσβυωπίας (αχ με τόσα που βλέπουν τα ματάκια μου τα καημένα δεν θέλουν να βλέπουν άλλο, τουλάχιστον απο κοντά.)

Είδες το dvd φαντάζομαι ε;

Φιλιά
θα τα πούμε το πρωί στο προαύλιο

maya είπε...

αχ αλεξάνδρα μου!
και γω σήμερα παρέλαβα τα πρώτα μου!
α θα συγκρίνουμε στυλ!
αχαχαχα

φιλιάαα
χχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@ζαφορά: μοιραία συγκρίνω κάποια πράγματα της καθημερινότητάς τους με την δική μας. Της κουλτούρας τους με την δική μας.

Με στεναχωρεί να ξέρω πως ενω εμείς δώσαμε τα φώτα μας σε όλους, προτιμούμε εμείς οι ίδιοι να μένουμε στο σκοτάδι.

Με ενοχλεί η διαπίστωση πως εκείνοι έχουν νόμους για να βάζουν τάξη ενώ εμείς βάζουμε νόμους για να τους παραβιάζουμε.

Λυπάμαι για την προχειρότητά μας σε όλα και για την βρωμιά μας παντού: στους δρόμους, στους κοινόχρηστους χώρους, στις παραλίες
Ζηλεύω την δική τους τάξη και ομορφιά. Σκέψου: σε 3000 μίλια που κάναμε δεν είδαμε ούτε χαρτί. Δεν συζητάμε τι γίνεται στους χώρους πάρκινγκ των δικών μας εθνικών που έχουμε κάνει υπαίθριες τουαλέτες με την βρώμα να κατακλύζει...

Κατά τα άλλα φυσικά και έχουν τα κακά τους και έχουμε άλλα καλά. Τουλάχιστον πείθω τον εαυτό μου γι αυτό.

Κι όμως μπορούμε, θα μπορούσαμε να είμαστε καλύτεροι και πιο όμορφοι...

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: είμαι πιο μεγάλη από σένα. Τα δικά μου είναι τα δεύτερα.

Στα κοντινά τραβάω ζόρι. Στα μακριά νετάρουν μια χαρά.

Ναι, ναι θα συγκρίνουμε στυλ....

χαχαχα
φιλιά πολλά

Talisker είπε...

Συγγνωμη τωρα , φορεσατε και οι δυο ταυτοχρονως γυαλια???

-μπαμπογριες!!

εν τω μεταξυ κυρια μα θελετε να με εξετασετε

εμαθα ολα τα σοσ για το Μαιαμι
θελω αλλη αναρτηση!!!

ναι ναι

μακια πολλα!

Ανώνυμος είπε...

φοβερο το μαϊαμι...
και η μουσικη που συνοδεει τις εικονες...επισης!!!
η διαμαρτυρια των αμερικανων μου κανει εντυπωση...
διαμαρτυρονται οι φουκαραδες, ενιστανται για πολλα αλλα η νοθεια και η 'δικτατορια' που εχουν πανω απο το κεφαλι τους, τους μετατρεπει στον πιο φιμωμενο λαο του πλανητη...μου φαινεται!
καλημερα με φιλια!!!

maya είπε...

aaaaaxaxaxaxa

έλα στην παιδική μου χαρα να δεις!!!
έχεις πρόσκληση....

έτσι γιατί προλαβαίνεις!!!!
ναι ναι!

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: ορίστε μμμ να πω δεσποινίς; περάσατε τις εξετάσεις γι αυτό μπορούμε να προχωρήσουμε σε μπλογκοπαίχνιδο που η πεταλουδίτσα μας maya με κάλεσε. Εσεις δεσποσύνη μας έχετε ήδη παίξει.

Το Disneyworld θα περιμένει

φιλάκια πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama κι όχι μόνο: είμαι πια σίγουρη πως έχουμε τελείως διαφορετική εικόνα για τους αμερικάνους απ΄την πραγματικότητα.

Θυμάμαι και το 96 που ήμουν Ατλάντα, σε όσους έλεγα πως ήμουν ελληνίδα μου έλεγαν πως έπρεπε να είχε γίνει τότε η ολυμπιάδα στην Αθήνα.

Παρεξηγημένος κόσμος ο αμερικάνικος....

Φιλιά και ... παίξε ε;