Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 25, 2008

Ανεκδοτάκι




Έντεκα άνθρωποι κρατούνταν από το ίδιο σκοινί που κρεμόταν από ένα ελικόπτερο,
δέκα ήταν άντρες και μία γυναίκα .


Το σκοινί δεν ήταν αρκετά δυνατό για να κρατήσει και τους έντεκα,
γι ' αυτό και αποφάσισαν ότι ένας άνθρωπος θα έπρεπε να πέσει.


Διαφορετικά θα έπεφταν όλοι.


Δεν κατάφερναν να διαλέξουν τον άνθρωπο, αλλά ξαφνικά η γυναίκα, με δυνατή φωνή, ανακοίνωσε ότι προσφερόταν από μόνη της να πέσει .

Στο κάτω κάτω, είπε, ήταν συνηθισμένη να θυσιάζει τα συμφέροντά της, μιας και:


1.- Σαν μητέρα πάντα έδινε προτεραιότητα στα παιδιά


2.- Σαν σύζυγος , παραμέριζε τα συμφέροντά της για αυτά του συζύγου της


3.- Σαν κόρη υποτασσόταν στον πατέρα της


4.- Σαν επαγγελματίας άφηνε τα αφεντικά της να παίρνουν τη δόξα για τις δικές της επιτυχίες


5.- Σαν γυναίκα , κοιτάζοντας ψηλά στο άπειρο και βάζοντας το χέρι στην καρδιά , η αποστολή της ζωής της ήταν να θυσιάζεται για τους άλλους , χωρίς να περιμένει τίποτα σε αντάλλαγμα!


Συγκινημένοι οι άντρες ξέσπασαν σε χειροκροτήματα .... και φυσικά έπεσαν .


ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:


Προσοχή με τις γυναίκες: μπορεί να είναι γενναίες αλλά δεν είναι ηλίθιες !

Update: Μου την έστειλε η κουμπάρα μου (παντρεμένη πια χεχε) και δεν μπορούσα να μην την φέρω. Ιδού η προέλευση της λέξης Wife:





44 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Λίθινη Εποχή:

Στίχοι: Γρηγόρης Πετράκος
Μουσική: Κώστας Χατζής
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Πετράκος & Κώστας Χατζής ( Ντουέτο )

Ξημερώνει κι εγώ βγαίνω απ’τη σπηλιά μου
Και το ρόπαλο κάτω απ’την ποδιά μου
Για να βρω κανα ζαρκάδι
Πριν να πέσει το σκοτάδι
Να χορτάσω εγώ, εγώ, εγώ κι η θηλυκιά μου
Στο ποτάμιμακελειό,χτυπούν, βογκάνε
Είναι λίγο το νερό
Πολλοί διψάνε
Έχω ρόπαλο γερό
Το λέει η καρδιά μου
Όπως λέει με μουγκρητά η θηλυκιά μου
Μμμμ η θηλυκιά μου
Απ’ τους πρώτους που θα ξεδιψάσουν θα είμαι εγώ, εγώ
Στη σπηλιά μου με τη λεία μου γυρνάω
Και την πέτρα που για πόρτα εγώ κοιτάω
Όλη η ομάδα πέφτει επάνω στο ζαρκάδι
Τι γλυκό, τι γλυκό που είναι το αίμα στο σκοτάδι
Αχ πώς μ’ αρέσει έτσι ζεστό να το ρουφάω
Στους γοφούς μου έχει αρχίσει το μαρτύριο
Η ανεξήγητη ηδονή και το μυστήριο
Κυνηγάω σε γνωστά χόρτα, τα βρεγμένα
Και πριν γίνουμε οι δυο μας σώμα ένα
Ρωτάω πώς πήγε το χρηματιστήριο

Λίθινη εποχή ο κόσμος γύρω μου θυμίζει
Κάνε μια στροφή μια καινούρια μέρα αρχίζει
Έχουμε χαθεί μα η αγάπη μας χαρίζει
Πείσμα κι αντοχή να φύγουμε απ’ τη λίθινη εποχή

Στην πέτρα πάνω τρίβω το σπαθί μου ακονίζω
Το στέρνο μου φουσκώνω
Ουρλιάζω, φτύνω, βρίζω, σκίζω
Σκίζω με τη λόγχη το θήραμα στα δύο
Δυο κομμάτια ένα για τώρα κι ένα για όταν πιάσει κρύο
Κόκκινη η ματιά μου σαν το αίμα που ‘χω χάσει
Τόσες μάχες κάθε μέρα που τις χίλιες έχω φτάσει
Τραύματα έχω τόσα όσα είναι και τ’ αστέρια
Τα βράδια εγώ σκοτώνω με τα ίδια μου τα χέρια
Έκαψα, σταύρωσα και λεηλάτησα
Δεν ξέρω την αγάπη, ποτέ μου δεν αγάπησα
Να ζω ξέρω μονάχα, να κοιμάμαι, να ξυπνάω
Έχω μάθει να σκοτώνω για να φάω
Μ’ αρέσει να νικάω
Τους άλλους να πατάω
Να λιώνουν και σαν λιώσουν το ζουμί τους να ρουφάω
Κρατιέμαι κάπου – κάπου όσο πεινάω ή αν διψάω
Δε θέλω να λερώσω το Armani που φοράω

Λίθινη εποχή ο κόσμος γύρω μου θυμίζει
Κάνε μια στροφή μια καινούρια μέρα αρχίζει
Έχουμε χαθεί μα η αγάπη μας χαρίζει
Πείσμα κι αντοχή να φύγουμε απ’ τη λίθινη εποχή

Έτσι ζει όλη η γη
Άνθρωποι που έχουν γίνει αριθμοί
Έτσι ζει όλη η γη
Άνθρωποι που έχουν γίνει αριθμοί

Λίθινη εποχή ο κόσμος γύρω μου θυμίζει
Κάνε μια στροφή μια καινούρια μέρα αρχίζει
Έχουμε χαθεί μα η αγάπη μας χαρίζει
Πείσμα κι αντοχή να φύγουμε απ’ τη λίθινη εποχή

Να φύγουμε απ’ τη λίθινη εποχή

Έτσι ζει όλη η γη
Άνθρωποι που έχουν γίνει αριθμοί

Να φύγουμε απ’ τη λίθινη εποχή

Έτσι ζει όλη η γη
Άνθρωποι που έχουν γίνει αριθμοί

Να φύγουμε απ’ τη λίθινη εποχή

maya είπε...

εύγε!
αχαχαχα

ηλίθιες όχι.
ε
κάποιες.
όχι όλες.

καταπληκτικό το τραγούδι.
τα λόγια δεν τα είχα ποτέ μπροστά μου
να τα δω όλα μάζι.
:)))))

καλημέεεεεεεερα
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!! Μου το είχε πει ο προϊστάμενος το ανέκδοτο, ο οποίος είναι άντρας. Τρομερό δίδαγμα στο τέλος :)

Talisker είπε...

Συγγνωμη τι ακουμε? εσεις το ξερατε δηλ αυτο το τραγουδι?
τι συνομωταξιας και ρευματος ειναι??
Τελειο το ανεκδοτο λεμε ..ΧΧΧ


- Η χαμογελαστη φιλη σας!

Talisker είπε...

Παλι εγω!

σορυ τωρα!!
αυτος ειναι ο Νικητας Κληντ !
-και λετε οτι θελετε!!

τι ειναι αυτο? μας μιμουνται?
τι ειναι αυτο? ποιοι ειναι αυτοι ?
-γιατι αρχιζω και σεληνιαζομαι!

Το Πετρακος στο φεημ στορυ δεν ηταν?
Αλεξ ξυπνα!! εχω θεμα !

Χατζης? ποιος Χατζης ? ο τα σπιτια μοιαζου με σπιρτοκουτα?
σημερα στο λεωφορειο ακουσα και ενα καινουριο της Πρωτοψαλτη
εντελως χιπ χοπ ομως !!

δεν παμε καλα !

Aggelos Spyrou είπε...

Ας χειροκροτήσω!!!


ΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααα.............

πλιτς!

Surrealist είπε...

Καλημέρα μπράβο καλή μου, από τα καλύτερά σου!!!!
Όλα καλά να μου στείλεις μια ιστορία σου αν θες για το off the record
ευχαριστώ!!!!

faraona είπε...

Xexexe!!!Καραγουσταρω Αλεξανδρα μου!
Μ εφτιαξες πρωι πρωι!

φιλια

Takiz είπε...

ήμουν και εγώ σε εκείνο το ελικόπτερο...

φοβέρες βουτιές κάναμε, θυμάμαι....ήταν και ο ΑΓΓΕΛΟΣ ρώτα τον....αν θέλεις....

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: απ΄όλα έχει ο μπαχτσές...
έξυπνες, ηλίθιες, όμορφες, άσχημες...

Δεν έχει φοβερούς στίχους; Κι είναι του Πετράκου...

Καλημέρα

And it's Friday!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@unclescrooge: είναι πολλές οι φορές που τα ανέκδοτα λένε τα πιο σπουδαία...
δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις...

Καλημέρα

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: και πάντα χαμογελαστή να είσαι.

Δεν ξέρω τι ρεύματος είναι, δεν είναι ο Νικήτας Κλιντ, το τραγούδι είναι στο cd των Goin Through "Duets" και τραγουδάει ο Πετράκος με τον Χατζή.

Αλλά μου αρέσει πάντα η βαθιά μπάσα φωνή του Χατζή (ναι αυτού του Χατζή με τα σπιρτόκουτα που είναι πολυαγαπημένο μου τραγούδι). Οσο αφορά τον Πετράκο με ξάφνιασε όμορφα....

Πρωτοψάλτη είπες; πάω να το ψάξω. Μου ξέφυγε...

Φιλιά γλυκά (είναι Παρασκευή!!!!)

Αλεξάνδρα είπε...

@aggelos spyrou: έλα τώρα! εσένα το μυαλό σου παίρνει πιο πολλές στροφές, άσε που είσαι θυσιαστικός τύπος ούτως ή άλλως....

;-ppppppp

Αλεξάνδρα είπε...

@surrealist: έχω καιρό να περάσω απ΄τα μέρη σου η ξεδιάντροπη.

Σε ευχαριστώ που είμαι στη σκέψη σου. Θα περάσω να δω τι παίζει στο Off the record...

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: καλό δεν ήταν; έτσι για να γελάσουμε λιγάκι...

Τι καλά που είναι Παρασκευή...

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: σας "έφαγε" ο θαυμασμός της θυσιαστικότητας της τύπισσας ε;

Αφου χαρήκατε τις βουτιές και την βγάλατε καθαρή, όλα καλά...

;-ppppp

Φιλιάααααααααα

maya είπε...

σου στέλνω πρωτοψάλτη...

οκ. άλλος ένας παρεξηγημένος πιθανώς.
ναι οι στίχοι...

καλημέρα!
χχχχχχχχχχχχχχχ

kryos είπε...

Αυτό που είναι το σημαντικό είναι ότι μόνο η γυναίκα σκέφτηκε , υπολόγισε και βρήκε την λύση ... μόνο που δεν υπολόγισε και πολύ καλά..ήξερε για την ηλιθιότητα των ανδρών αλλά όχι και για το ποσοστό.

Δεν θα υπήρχε και κάποιος έξυπνος που θα έμενε για παρέα ? ένας που δεν θα χειροκροτούσε ? μα όλοι ? πως μπορείς να βρεις κατάλληλο άντρα μετά ?

:))

Να έχεις μια υπέροχη μέρα κούκλα μου!!!
Φιλιά

roadartist είπε...

χααχ το εχω ξαναδιαβασει!!!
Παρα πολυ καλο!

νικόλας είπε...

γεια σου αλεξάνδρα με τα ωραία σου :))))))
το τραγούδι δεν το ξερα και μ αρέσει πολύ
κάποιες φωνές πως μένουν στο χρόνο όμως
με ξάφνιασε όμορφα

καλο σ/κ

maya είπε...

όοοοοοοτοαν προλάβεις...
βάλε στην τζέντα σου και μια πρόσκληση...
στο χαρουμενο μου....

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Βασιλική Ν. είπε...

Γεια σου βρε Αλεξάνδρα με τα ωραία σου! Φιλιά! -πάντως να σου πω δεν θα ήθελα να επιβιώσω χωρίς ούτε έναν...

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: που είναι η Πρωτοψάλτη; δεν ήρθε....

Την περιμένω ε;

Φιλιά

maya είπε...

πλάκα μου κάνεις!
δυό φορές την έστειλα γιατί
την πρώτη μου το γύρισε.
μου δείχνει sent!

ξαναμανά.
πάω.

χχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: Μου αρέσει που σκέφτεσαι... ανάποδα.

Κυλάει ο καιρός κι εμείς όλο και μοιάζουμε σε συμπεριφορές και τρόπους ο ένας στον άλλο...

Μου θυμίζει το σημείο στο The Wall των Pink Floyd που μπαίνουν στο σχολείο τα παιδιά μοναδικές προσωπικότητες και βγαίνουν ολόιδια σε ιδέες. Ακόμα και στο ντύσιμο...

Ολα δύσκολα έγιναν. Ή μήπως έτσι ήταν πάντα;

Πάντα σε επαγρύπνηση οι αισθήσεις σου.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@roadartist: Δεν σου ξεφεύγει ανέκδοτο ε;

Ναι, ήταν καλό.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@σιωπηλός νικόλας: Γιούπιιιιι!!!!

απέκτησες ταυτότητα και καταπληκτικό avatar!!!

Δεν το άκουσα ποτέ στο ραδιόφωνο το συγκεκριμένο τραγούδι που μου αρέσει πολύ. Μου αρέσει επίσης πολύ η βαθιά μπάσα αφτιασίδωτη φωνή του Χατζή.

Καλή Κυριακή

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: χαχα άντε να σου πω όχι.

Οχι, δεν θα σου πω όχι, πάλι...

Θα παίξω. Να πιω λίγο καφέ ακόμα να ξυπνήσουν τα αισθητήριά μου για να συνεργαστούν μόνο...

Smouoououououououtses

Αλεξάνδρα είπε...

@βασιλική ν: ε, αλίμονο! Δεν είπαμε να μείνουμε μισές ε; Χρειαζόμαστε το έτερον, ολόκληρό μας (γεια σου βρε ζαφειρένια που το είχες πρωτο-εκφράσει)

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: όχι δεν κάνω πλάκα και με έχει ξεσηκώσει η απαλή μας ταραντούλα, και θέλω να το ακούσωωωωωωωωωωω

Περιμένω...

Φιλιά Κυριακής

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλόο! Αλλά μη περιμένεις να χειροκροτήσω! :))

Καλημέρα!

an205 είπε...

I'm a bitch, I'm a lover
I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint
I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between
You know you wouldn't want it any other way

So take me as I am

φάβα είπε...

Χαχαχα, τελειο! Οσο για την μπλουζα, μεγαλειο!

ζαφορα είπε...

Καλά και το πρώτο ανέκδοτο.
Μόνο που λέει την αλήθεια
σε μεγάλο βαθμό .
Γι αυτό παιδί μου οι άντρες
μας καταπιέζουν μια ζωή
γιατί μας φοβούνται.

Φιλί γλυκό για καληνύχτα

Αλεξάνδρα είπε...

@ανεμοσκορπίσματα: όχι μην χειροκροτάς.
Να κάνεις την διαφορά.

Αλεξάνδρα είπε...

@an205: που την θυμήθηκες την κομματάρα;

Καιρό έχουμε να τα πούμε...

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@φάβα: ναι η μπλούζα είναι φοβερή. Λέω να βγάλω αρκετές να τις μοιράσω στις φιλενάδες μου.

Χαίρομαι που σου άρεσε το ανέκδοτο. Κρυμένες αλήθειες..

Αλεξάνδρα είπε...

@ζαφορά: τελευταία όλοι καταπιεσμένοι είμαστε. Πάντα όμως οι γυναίκες θα είμαστε λιγάαααακι παραπάνω.

Φιλιά

Σπύρος είπε...

χαχαχαχα κορυφαίο ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΕΥΓΕ !

Aντώνης είπε...

Πάτα στο πλέη και μια Μαίρη Παναγιωταρά... Καλημέρα :)

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: καλό ήταν ε;

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@αντώνης: εμ κάπως έτσι κυλάνε οι μέρες μας...

Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα!!!!

ωραια η κουμπαρα!!!

καλο βραδυ...σε φιλω :)

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama και όχι μόνο: καλό σου βράδυ μανούλα. Ολα τα κάνουμε πια....