Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 17, 2008

Παιχνίδι: "Ενα Τραγούδι Που Με Ρίχνει"



H surrealist κάλεσε την A.M Talisker που κάλεσε με την σειρά της την Πεταλούδα maya που με έβαλε στο εξής παιχνίδι: Να βάλω ένα τραγούδι που με ρίχνει.

Τα τραγούδια που αγαπώ πολλά. Τα τραγούδια που με ρίχνουν - επίσης πολλά και φυσικά τα αποφεύγω. Κατ΄εξαίρεση μαζοχίζομαι για τις φιλενάδες μου.

Υπήρχε λοιπόν ένα τραγούδι των Barcley James Harvest που το είχα μάθει απ΄έξω κι ανακατωτά. Στις μαύρες μου το έβαζα Πάντα.

Ακούστε το και πες τε μου. Μπορείτε να ΜΗΝ μελαγχολήσετε ακουγωντάς το;





Φέρνω και τους στίχους:


Suicide - Barclay James Harvest


I woke up to a feeling,

it was cold by my side

You had gone with the sunrise,

leaving tears in my eyes

I got up with a feeling of an emptiness inside

To the noise of the sidewalk

and the silence of my mind


Well I walked out this morning, down a street with no name

To a club called "The Loser",

like a dog that's gone lame

Took the club elevator

to the floor with a view

I took out life subscription - it's the only one they do

I stepped out on the guard rail,

saw the crowds slowly part

Heard a voice shouting "Don't jump, please for God's sake let me move my car!"


Felt a hand on my shoulder,

heard a voice cry "Just in time!

"Felt the quick push, felt the air rush

Felt the sidewalk, fell in line.......



Ποιός να παίξει; Μμμμμμ Κρύος, Faraona, Una mama τι λέτε;

16 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Έλα ρε που σε ρίχνει...

Δεν σε πιστεύω!

Αλεξάνδρα είπε...

@aggelos spyrou:

χαχααχαχαχαχααχααχχαχαχαχαχαχαχα


Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

barclay james harvest?

οι πρωτοι που αγαπησα και δεν ξεπερασα...

το mockingbird ηταν και ειναι απο τα αγαπημενα μου...

ειναι μελαγχολικοι αρκετα ωφειλω να πω!

σ'ευχαριστω για την προσκληση αλεξανδρα μου...την αποδεχομαι με χαρα : ))

φιλι καληνυχτας!!!

Talisker είπε...

Αυτο σε ριχνει?? εμενα αυτο με τσιτωνειιι

-κι αλλο!!!

μα που τους θυμηθηκες αυτους??
οχι τιποτα αλλο ..
προδιδουμε την ηλικα μας :::)))

φιλι

-Φωνακλια (εχω γινει σαν Γαλλιδα ευγενης με τοσους τιτλους..)
πφ

φιλια Αλεξ....

Σπύρος είπε...

Mια χαρά ειναι το τραγουδάκι φυσικά σεβαστό που σε ρίχνει...χμ...εφτιαξα ενα παρομοιο παιχνιδάκι ευχομαι να παιξεις :)..φυσικά χωρις να ξέρω αυτο που παίζεις εσυ :) φιλια

Takiz είπε...

ακούω και.....φαντάζομαι κάτι μετά την καταιγίδα...
άλλα δεν ξέρω αν είναι για κακό ή για καλό....


την καλημέρα μου Αλεξάνδρα.

Takiz είπε...

θα προτιμήσω το για καλό....και έτσι ελπίζω να είναι...

maya είπε...

λοιπόν
ή είμαι μαμούθ
(γιατί είπες "ρίχνει και ελέφαντα")
ή η κατάσταση μου είναι πιο σοβαρή ακόμα!

δεν το ήξερα το τραγούδι!
πώς σου φαίνεται αυτό?
-μια χαρά τους ξέρω τάλι! δεν αποποιούμαι την ηλικία σου!-

αλλά αυτό δείχνει πόσο αλλοιώς αντιλαμβανόμαστε τα πάντα.
πόσο διαφορετικές είναι οι νότες στον καθένα.
και πόσο σημασία έχουν οι προσωπικές σκέψεις στον ήχο...

αυτό που εσένα σε κάνει κομμάτια
να μπορεί κάποιος άλλος να το προσπερνάει χωρίς ν'ακουμπήσει!

πολύ μελαγχολικό ναι...

σου είπα, βιντεάκι μια χαρά.
έτσι δεν θα το ακούς εσύ!
όλα τα αντέχουμε.
ο τρόπος έχει σημασία.

καλημέρα φιλενάδα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ανώνυμος είπε...

αποστολη εξετελεσθη ; ))

καλημερα και καλο σαββατοκυριακο!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama κι όχι μόνο: και δικοί μου αγαπημένοι. Mocking bird, Child of the universe, Poor's man moody blues είναι κάποια που αγαπώ.

Χαίρομαι που αποδέχτηκες την πρόσκληση.

Φιλάκια

Αλεξάνδρα είπε...

@Talisker: ε, τους θυμήθηκα με την σκέψη σε κάτι που με ρίχνει.

Η ηλικία μας; τι έχει η ηλικία μας;

Έτσι όπως πάει θα περηφανευόμαστε για τα χρόνια μας. Υπάρχουν πολλοί, που για πολλές διαφορετικές αιτίες δεν θα φτάσουν ούτε εδώ που είμαστε.

Μα τους τίτλους εσυ τους έχεις κερδίσει με το σπαθί σου.

Κυρία φωνακλίαααααα

Μπορώ να σας στείλω

άπειρα φιλάκια;

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: θα περάσω να δω τι παίζεις.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@takiz: όλα καλά! Thanks God is Friday!

Μακάρι να έρθει καταιγίδα. Πως αλλιώς θα δούμε το ουράνιο τόξο;

Καλό Σαββατοκύριακοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: σιγά που δεν θα τους ήξερες μπαμπόγρια (που λέει η Tali)

Δεν με εκπλήσει που δεν ξέρεις το τραγούδι. Ε όλα πια θα τα ξέρεις;

Οι λέξεις, οι εικόνες, τα τραγούδια άλλα λεν στον καθένα.
Ολα ζήτημα συναισθήματος και εμπειριών...

Ο άνθρωπος αντέχει τα πάντα αν δεν διαρκεί πάνω από ένα δευτερόλεπτο...

Φιλιά φιλενάδααααααααααααααα

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama κι όχι μόνο: έρχομαι να δώωωωωωωωωω

Φιλιά

faraona είπε...

... με σωριαζει στο πατωμα το συγκεκριμενο τραγουδι.
Παω να δω τι ριχνει και την Ταλι ...χεχε!