
Νομίζω πως είναι, μακράν, το παιχνίδι με τις περισσότερες συμμετοχές.
Μετά λοιπόν από πρόσκληση των: Cinestef της Κόκκινης Ομπρέλας, της Mauve και της kalynama που τους ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκαν, που με έπαιξαν, ανταποκρίνομαι με χαρά και γράφω ιδιοχείρως...
Για να συνεχιστεί το παιχνίδι οι όροι είναι μόνο 5:
1. Γράφεις
2. Σκανάρεις ή φωτογραφίζεις
3. Ανεβάζεις στο ιστολόγιό σου την Ιδιόχειρη Ανάρτηση
4. Ειδοποιείς ότι συμμετέχεις στο παιχνίδι γράφοντας
http://autographcollectors.blogspot.com/ στο τέλος. Προσοχή να μην το ξεχάσεις!
5. Καλείς άλλους 5 ή και περισσότερους bloggers (αν δεν έχουν παίξει όλοι)
Για το Autographcollectors λοιπόν η σημερινή ανάρτηση!
31 σχόλια:
Έτσι ακριβώς ...
είναι κορίτσι μου
... Ο ΕΡΩΤΑΣ !!!
Φέρνει την Άνοιξη ακόμα
και στο καταχείμωνο ...
Κι όλα τριγύρω σου νομίζεις
πως σου χαμογελάνε ...
Απόλαυσέ το !!!
καλημέρα!
σ'έχει πιάσει για τα καλά η άνοιξη!!!!
αγάπη, έρωτας, τι γίνεται φιλενάδα?!????
αα και έχε υπ'όψη σου οτι δεν μεγλώνει η φωτογραφία του γραπτού.
οπότε πώς θα το πάρουν οι autograph collectors?
για δες τι έκανες?
διαβάζεται κι έτσι αλλά δεν 'φεύγει' σαν φωτό.
τιραμόλα μου
πρόλαβες και το παιχνίδι,ε?
:)))))))))))))
φιλιά καλημέρας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Τελεια συμμετοχη μου άρεσε πολύ η καρδούλα ....που μεσα στο σχεδιάκι εβαλες τα γλυκα λόγια...
Καλημερα
Καλημέρα κι από εδώ !!!
Μόλις σχολίασα το προηγούμενο post σου ...άργησα λίγο αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ :) κι εσύ όμως λίγο το κράτησες τέτοιο θέμα :)
Μου άρεσε πολύ η καρδούλα σου ..τελικά ήταν πολύ καλή η ιδέα αυτή με τα χειρόγραφα..βλέπεις μία άλλη πλευρά του ανθρώπου που συνομιλείς .
Σ ευχαριστώ και από εδώ για την πρόσκληση .
Να έχεις μια υπέροχη μέρα !!!!
Κείμενο αγάπης ....ευχαριστώ για την πρόσκληση ...έχω τις εξής ερωτήσεις
1. το κείμενο να είναι κάτι σε ποιήμα?
2. το Autographcollectors το βάζουμε ως σύνδεσμο και τέλος? Ή πρέπει να αφήσουμε και μήνυμα εκεί?
Φιλάκια
βλέπω τα γράμματα ενός μικρού κοριτσιού...
μέσα στον ρομαντισμό & την ονειροπόληση σε βρίσκω
σε καμαρώνω & σε χαίρομαι αλεξάνδρα μου
καλημέρας φιλιά
Πόσο σε χάρηκα... να’ ξερες μόνο...
Πόσο τυχεροί (αν είναι αυτή η σωστή λέξη) είναι οι άνθρωποι δίπλα σου...
Σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης Αλεξάνδρα μου.
Καλό σαββατοκύριακο σου εύχομαι
Φιλί γλυκό σου στέλνω :-)))
ela re paidi mou
ακομα δεν εχω σχολιασει την κατω..
η που θα κανεις μια τη βδομαδα η που δεν θα σε προλαβαινω..
παω κατω να μην εχω κενα!!:)
on line!! ??
παλι δεν θα κοιμηθω και θα κανω ρυτιδες !!!
και γιατι δεν ανοιγει η καρδουλα να δω τι γραφει???
και το σχολιο σου κατω ειανι απο μονο του ποστ
ναι να το κανεις...
η ζηλεια δεν εχει θεση στην αγαπη..την ελευθερη
γιατι ξερεις πως οπου κι αν παει ο αλλος ..
οπου κι αν παιξει ..
οτι κι αν κανει ..
... ειναι μαζι σου..
και ελευθερος ...
να ειναι τελικα
με σενα...
-μεγαλη κουβεντα ...
ειναι δυνατη αυτη η αγαπη..
Κατι για πασχαλιτσες λεει τωρα μεσα στην καρδουλα..ε??
(Μαγια δεν ειμαι το κεντρο της γης οκ οκ!!!δεν το παιρνω προσωπικα !!!:::))))αλλα μετα να ορκιστεις!)
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ(ξερει αυτη))
Αλεξ μου μακιαααα!!!!
καλά, αυτό το id-οχείρως όλα τα λεφτά...
Είσαι ολόκληρη μια καρδιά, αλεξάνδρα, με μηνύματα άνοιξης, όπως το χειρόγραφό σου...
Χαίρομαι που έπαιξες...
Καλό βράδυ. Φιλάκι.
@side21: έτσι είναι ο έρωτας που η φύση προστάζει...
...οι άνθρωποι όμως φοβήθηκαν την δύναμη της φύσης και έκαναν τον έρωτα ταμπού...
Τότε έφυγε ο έρωτας απ΄τη γη του παραδείσου...
Μαθαίνω να χαίρομαι την κάθε στιγμή. Αλήθεια. Ο θάνατος μου το μαθαίνει αυτό με την υπενθύμισή του πως η ζωή είναι μια ανάσα.
Δεν νομίζω, όλα χαμογελάνε δεν τα βλέπεις;
:-)
Να περνάς όμορφα
@maya: άσε λέμε. Με έχει πιάσει και δεν την αφήνω με τίποτα!
Ρε συ φταίνε τα αγαμίδια σου. Το είπες μια, το είπες δυό με έπεισες.
Δεν είπαμε; ο έρωτας αναζωογονεί. Το καλύτερο lifting από την μαμά φύση μάλιστα.
Το τεχνικό πρόβλημα της καρδιάς διορθώθηκε.
Μπορείτε να την μεγαλώσετε και να την πάρετε ως φωτογραφία. Δεν ήταν όμως δικό μου το λάθος. Ααα όλα κι όλα.
Ο Βlogger φταίει...
Αχ μόνο το παιχνίδι πρόλαβα; Τις τελευταίες δυό μέρες είμαι με 4 ώρες ύπνο ανα βράδυ.
Και αύριο το ταξιδιωτικό μενού έχει Ναύπλιο παρακαλώ. Μόνο να μην βρέχει....
Με πούλμαν, φασαρία και κακό. Την διοργανώνει ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου.
Ετοιμαστείτε για φρέσκιες φωτογραφίες... χεχε
Φιλιά έστειλα;
Πολλά φιλιά
πολυ ομορφο αλεξανδρα μου...καλη σου νυχτα!!!
@lockheart: όλα για την καρδιά ή από καρδιάς γίνονται.
Τα άσχημα επειδή είναι άδεια
τα όμορφα επειδή είναι γεμάτη...
Φιλιά πολλά
@kryos: τα είδα τα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση. Τόσο το δικό σου όσο και της Τalisker.
Εχω με την σειρά μου σχολιάσει...
Την κράτησα λίγο λόγω της πολλαπλής μου πρόσκλησης στο παιχνίδι.
Επαιξες;
Θα έρθω να δω
@trelofantasmeni: γράφεις ελεύθερα ότι θέλεις.
Βάζεις στο τέλος τον σύνδεσμο.
Εγω τους ειδοποίησα με σχόλιο.
Περιμένω να δω γραφικό χαρακτήρα...
Φιλιά
@mauve: μικρού κοριτσιού; μμμμ και είσαι μακριά να σε κεράσω. Θα το θυμάμαι όμως.
Εμ τι, χωρίς όνειρα, ελπίδα και αγάπη τι αξία θα είχε η ζωή;
Εχουμε τα πινελα και τα χρώματα. Ας ζωγραφίσουμε τον παράδεισο...
Φιλιά πολλά
@kalynama: το ξέρεις πως δεν θα έλεγα ποτέ όχι σε πρόσκλησή σου.
Ελπίζω όταν βρεθούμε από κοντά να πεις στους δικούς μου ανθρώπους πόσο τυχεροί είναι...
Είμαι τυχερή που είστε στη ζωή μου και την ομορφαίνετε. Ο καθένας με τον μοναδικό του τρόπο.
Φιλιά πολλά
σου στέλνω
@talisker: χαχαχα
έτσι είμαι: των άκρων. Του άσπρου και του μαύρου.
Νομίζω πως τα άκρα είναι τελικά ο δρόμος για να βρω το μέσο. Το γκρί...
@talisker: να κοιμηθείς να μην ρυτιδιάσεις και ποιός αντέχει την μουρμούρα μετά.
Τελειομανής ε;
Και λέω εγω για άκρα
αχαχαχααχαααα
Η αγάπη είναι μια μόνο μια...
το λέω στους φίλους μου,
το λέω στους συνεργάτες μου
το λέω στους πελάτες μου (τι άσχημη λέξη, έχουμε καμιά καλύτερη;) που με κοιτούν καχύποπτα... και κάνω χάζι.
Πως γίνεται μια ξένη να μας νοιάζεται σκέφτονται...
Την αγάπη την έχεις ή όχι.
κι αν την έχεις είναι πάντα εκεί...
Αααα μην ξεχάσω
Η ΑΓΑΠΗ ΣΥΓΧΩΡΕΙ
Η ΑΓΑΠΗ ΔΙΝΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ
Η ΑΓΑΠΗ ΠΕΤΑΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΥΛΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΕΙ...
Αντε νάνι γρήγορα
Φιλιά για όνειρα γλυκά
και δεν πειράζει να είναι
και πικάντικα ε;
@talisker: η καρδιά ανοίγει για να την διαβάσεις.
Κάνω μικρά γράμματα βλέπεις...
Φιλιά πάλι
@κοκκινη ομπρέλα: χάρηκα που έπαιξα...
Το μόνο που έκανα είναι να γράψω την ανάρτηση με τα χεράκια μου...
Σε ευχαριστώ που με έπαιξες...
Ανοιξη, έρωτας, αγάπη...
Καλό βράδυ
@una mama: σε ευχαριστώ!
Να περάσεις ένα όμορφο, χαλαρό, ανοιξιάτικο
Σαββατοκύριακο!!!
Φιλιά
Αχχχχ.... πολύ όμορφη. Αποπνέει μια παιδική αθωότητα και τρυφεράδα
Καλό σου βράδυ!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Θέλω να σ ευχαριστήσω για όλα τα ζεστά σου λόγια για μένα.
Είναι τυχεροί όσοι σ έχουν κοντά τους...κι εμείς από μακριά.
Να έχεις ένα υπέροχο διήμερο!!!
1 )****
MANOYΛΑ, Χρόνια σου Πολλά!!!!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Τούτη η Άνοιξη μας έχει κάνει όλους "κάπως" μου φαίνεται...
:)
Πολύ τρυφερό, ευχαριστούμε
(και αφού ειδα ότι είσαι κι εσύ μανούλα, Χρόνια Πολλά!)
:):)
@autographcollectors: χρόνια πολλά στις μανούλες!
Μας έχει "φτιάξει" η άνοιξη!
Πολύ ωραίο αυτό που σκεφτήκατε και κάνατε!
καλό βράδυ
Μας έπιασε η Άνοιξη κουμπάρα μου, ε;
Σούπερ η συμμετοχή σου!
Φιλοτουλούμπες!
Δημοσίευση σχολίου