
... Απογευματάκι και ο μπαρμπα Γιώργης αποφασίζει να πάει για ψάρεμα.
Βάζει το δόλωμα και περιμένει, αγναντεύοντας, να πιάσει ψάρι.
Σε λίγο εμφανίζεται ένας επιχειρηματίας στην παραλία, είχε πάει βόλτα για να αποβάλει λίγο από το στρες που του δημιούργησαν οι δουλειές του.
Βλέποντας τον ψαρά να ψαρεύει τόσο νωχελικά, τον πλησιάζει και του λέει:
- Δεν κάνεις καλά. Μ΄αυτόν τον τρόπο δεν θα πιάσεις πολλά ψάρια. Πρέπει να βρέξεις κώλο αν θέλεις να πιάσεις ψάρια.
- Για ποιό λόγο να θέλω να πιάσω πολλά ψάρια;
τον ρωτάει ο ψαράς.
- Επειδή έτσι θα τα πουλάς και θα βγάζεις κέρδος του απαντά ο επιχειρηματίας.
- Για ποιό λόγο να θέλω περισσότερα χρήματα;
- Επειδή έτσι θα μπορέσεις, μετά από λίγο καιρό, με τα κέρδη να πάρεις δίχτυα ώστε να πιάνεις περισσότερα ψάρια
- Για ποιο λόγο να θέλω να πιάνω περισσότερα ψάρια; λέει και πάλι ο ψαράς.
Λίγο ενοχλημένος, ο επιχειρηματίας αποκρίνεται : - Πιάνοντας περισσότερα ψάρια θα μπορέσεις να πάρεις μία βάρκα και να βγάλεις ακόμα πιο πολλά χρήματα.
- Για ποιο λόγο; ξαναλέει ο ψαράς.
Έχει αρχίσει να εκνευρίζεται ο επιχειρηματίας με τη μονότονη απάντηση του ψαρά, αλλά υπομονετικά του εξηγεί: - Με τα χρήματα θα αγοράσεις μια μεγαλύτερη βάρκα και θα προσλάβεις ανθρώπους να σε βοηθούν!
- Για ποιο λόγο; ρωτάει και πάλι ο ψαράς.
Ο επιχειρηματίας είναι πλέον κατακόκκινος, γεμάτος θυμό με την αγαθοσύνη του ψαρά!
- Μα δεν καταλαβαίνεις; Σε λίγα χρόνια θα έχεις έναν ολόκληρο στόλο από ψαράδικα, με πολλούς υπαλλήλους, που θα ψαρεύουν σε όλες τις θάλασσες , για λογαριασμό σου.
- Για ποιο λόγο; λέει πάλι ο ψαράς.
- 'Ετσι, θα μπορέσεις να εισάγεις την εταιρεία σου στο χρηματιστήριο. Θα θησαυρίσεις και μετά, χωρίς να σκας, το μόνο που θα έχεις να κάνεις είναι να κάθεσαι στην αμμουδιά και να βλέπεις το ηλιοβασίλεμα!
- Γιατί, τώρα τι κάνω; του απαντάει ο ψαράς......
50 σχόλια:
Απλέ καθημερινές αξίες που λέει και ο Aggelos spyrou, που παρασυρμένοι από το κυνητητό με τη ζωή χάνουμε την ουσία τους.
"Γιατί, τώρα τι κάνω; του απαντάει ο ψαράς...."
Απόλαυση που ο επιχειρηματίας, ίσως δεν προλάβει να γνωρίσει, γιατί με το θάνατο κανείς μας δεν έχει υπογράψει συμφωνητικό....
Μ'αρέσεις Αλεξάνδρα, μ' αρέσει ο ορθολογισμός της σκέψης σου, η ανοιχτή καρδιά σου, το ζεστό σου χαμόγελο, το καθάριο βλέμμα σου, που ούτε η φωτογραφία στάθηκε ικανή να αποκρύψει.
Να χαίρεσαι τον Κύρη σου και τα τρυφερά σου βλαστάρια.
Χαίρομαι που το διαδικτυακό τούτο μέσο, στάθηκε η αφορμή να σε γνωρίσω μέσα από τις λέξεις.
Καλό Σ/Κ
Γλαρένιες αγκαλιές
λενε ειναι οι ψυχες που μενουν
λενε ειναι οι σκιες...
ενα ακομα βραδυ απ αυτα που δεν τελειωνουν
κρυο και υγρο απ αυτα που με πληγωνουν
..
μπροστα βαδιζα εγω και ξοπισω χιλια ματια..
.......................
πωωω
λατρευω να ακουω "τα τραγουδια "μου..στα μπλοκ.
Αλεξανδρα τρεχω...αλλα εδω θα μεινω και θα κανω ριφρες να μου κανεις παρεα...
οσο για οσα εγραψες..ναι..!
Τις εστι πλουσιος;;
Ο εν τω λιγω αναπαυομενος..
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.:)
@φυρδην μιγδην: γλυκειά μανούλα και εγω χαίρομαι για τους ίδιους λόγους. Δεν ξέρω τι λένε για το διαδίκτυο μα για μένα γεφυρώνει ανθρώπινες ψυχές που αλλιώς δεν θα είχαν την ευκαιρία να βρεθούν.
Το ξαναλέω πως θαυμάζω εσένα τον γλάρο σου και τους hi 5 σας!
Οσο για τον ψαρά μας, ευτυχής με όσα έχει. Εφτασε στο ζητούμενο πολύ νωρίτερα από τον "επιχειρηματία".
Φιλιά πολλά
@talisker ιτσα, χαρά μου έδωσε η παρουσία σου εδω, καφέ κερνάω, τρέχω κι εγω με υπερωριακές εργασίες (έτσι λέω τις δουλειές του σπιτιού) μα ρίχνω ματιές στο pc και στα σχόλια απαντάω...
... διπλή χαρά που σ΄άρεσε το τραγούδι που έβαλα. Δεν χρειάζεται να κάνεις refresh πάτα το post και θα δεις όλα τα τραγούδια. Επιλέγεις όποιο σ΄αρέσει και αυτό αρχίζει αυτόματα.
Θέλω δρόμο για να φτάσω την σοφία του ψαρά...
Φιλιά πολλά
να περνάς...
σωστος ο ψαρας...μου αρεσε! η αλλη οψη του νομισματος.
την καλησπερα μου...
@una mama: καλησπέρα και φιλιά στα κορίτσια.
Σ΄άλλα χρόνια αναθρεμένος ο ψαράς, μ΄άλλες ανάγκες...
Αλεξάνδρα μου!
Η ουσία της ζωής και η περιουσία της σε μεγαλεία της απλότητας και της αγάπης... Πόσο σε ευχαριστώ! Φιλάκι καλή μου!
Ο Ψαράς, που με ξάφνιασε και εμένα, για την σοφία του, μου ήρθε με ηλεκτρονικό περιστέρι, ανυπόγραφος. Εγω απλά σας τον έφερα εδώ...
Οταν τον αντέγραφα σκεφτόμουν τον Αγγελο Σπύρου
Οταν επέλεγα το τραγούδι σκεφτόμουν τον Γιάννη και την Μαρίνα, μα χάρηκα που ήταν της Talisker αγαπημένο.
@Βίκυ: κερνάω ποτάκι καλή μου. Στην υγεία του ψαρά του Μπαρμπα Γιώργη που προτίμησε τα μονοπάτια απ΄τις πολύβουες λεωφόρους...
Εγω σε ευχαριστώ που περνάς. Και να περνάς καλή μου, να σε βλέπω, να τα λέμε...
Φιλιά πολλά
Παλιό αλλά καλό!
εε χμμμ τωρα δεν θελω να σε μπερδεψω..
ειμαι απο την αλλη πλευρα .....
αλλα τελικα οι στιχοι δεν ανηκουν σε καμια πλευρα..
κι ετσι που και που ακουω περα απο Μυτακιδη
και
Βουρλιωτη..
κι αυτο το τραγουδι ναι ειναι απο τα αγαπημενα μου..
αλλα μ αυτο που μπορω να νιωσω τοσο ευτυχης οσο ο ψαρας σου..
ειναι το "Δυναμωσε το " ..
στο κοκκινο λεμε απο το
La Sagrada Familia.
Φυσικα θα ρχομαι..και ερχομαι συχνα..απλα δεν μιλαω..
καλο βραδυ!:)
Ίσως για να το καταλάβεις αυτό, να πρέπει να κάνεις ένα μεγάλο κύκλο στη ζωή...
:)
@ασκαρδαμυκτί: :-))))))
@talisker ιτσα: να μιλάς γιατί να μην μιλάς;
Δυνάμωσέ το λοιπόν!
Καλό μας βράδυ
Φιλιά
@Αγγελος Σπύρου: ίσως...
:-))
@ Talisker (χωρίς -ιτσα) τι να βάλεις στο μπλόγκ σου;
Να κάνεις ότι θέλεις να μιλάς ή να μην μιλάς!
Καληνύχτα
φιλί
:)
Η παραβολή... με τίτλο (Η ΖΩΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ)
θα συμφωνήσω με το Lockheart, η ιστορία είναι ωραία μου άρεσε και η έξυπνη κίνηση του ψαρά για να δει που θα καταλήξει ο "έξυνπος" επιχειρηματίας :-)
@lockheart: σωστά Σπύρο
:-))
@εφιάλτης: λες να κατάλαβε τελικά ο επιχειρηματίας;
Αυτό που σε άλλους μοιάζει απίστευτο άλλος το απολαμβάνει. Η διαφορά στις λίγο πιό γεμάτες τσέπες. Ωραίο! Και ας είναι παλιό βρε Άσκαρ.
Eιναι πραγμτικα ομορφο να διαβαζεις ανθρωπους που πραγματικα αναζητουν το αυτονοητο..τα απλα και ουσιαστικα πραγματα στην ζωη..και οταν το λενε και γονεις ειναι ακομη πιο σημαντικο και ουσιαστικο γιατι αυτο πρεπει να μαθουμε και στα παιδια μας σε μια εποχη που μονο τα 'πολυ και πολλα' εχουνε σημασια..
καλο μηνα αλεξανδρα!!!
να χαιρεσαι τα μικρα σου και την οικογενεια σου!
Τελικά η ζωή είναι απλή κι εμείς επειδή δεν μπορούμε να το πιστέψουμε την κάνουμε περίπλοκη...
Καλό μήνα!!!
Καλό, και χρήσιμο... για να μην αναλονώμαστε.
Καλό σου μήνα γλυκία μου Αλεξάνδρα!!!
Αλεξάνδρα μου...
καλό μήνα!!
Σοφός , σωστός και ευτυχής ο ψαράς..βρήκε τον σωστό δρόμο της ζωής.
πολύ ωφέλιμο κείμενο..
καλημέρα Αλεξάνδρα, καλό μας μήνα!
ο "ψαράς" τελικά είναι εκείνος που δεν έχει γλυτώσει από τα όμορφα, εκείνος που βλέπει τα ωραία της ζωής και δε χάνεται στη ματαιότητα των άλλων.
πολύ όμορφη παραβολή.
Καλό μήνα!
Φιλάκια πολλά!
@george: κατά βάθος όλοι ξέρουμε το ωφέλιμο, αλλά ψάχνοντας το καλύτερο, τα χάνουμε όλα
καλό σου μήνα!!
@tzotza: όλα τα έχουν πει οι αρχαίοι Ελληνες. Ολα. Κι αυτό ακόμα: Ουκ εν τω πολλώ τω ευ!
Την ποιότητα πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά μας, όχι την ποσότητα...
Φιλιά και καλό μας μήνα
@an205:
Τι στοιχίζει να ευχαριστείς που και που το σώμα σου που είναι αρτιμελή και σε προσέχει; τίποτα!
Τι στοιχίζει να αρχίσεις την μέρα σου κοιτώντας τον ουρανό και καλημερίζοντάς τον; Τίποτα!
Τι στοιχίζει να αρχίσεις την μέρα σου, χαρίζοντας χαμόγελα σε όποιον συναντάς; Τίποτα!
Τι κάνουμε απ΄όλα αυτά; Τίποτα!
Ψάχνουμε την ευτυχία στα Λαχεία κι ας ξέρουμε πως τα λεφτά απλά αγοράζουν τον τρόπο δυστυχίας μας...
Χαίρομαι όταν περνάς γιατί για λίγο παίρνω Σαντορινιές εικόνες!!
Καλό μας μήνα!!!!
@mist: αν συνειδητοποιούσαμε που αναλωνόμαστε, θα χτυπούσαμε το κεφάλι μας στον τοίχο...
Καλό μήνα
καλά μυαλά
καλή καρδιά
@fatale: αυτός πράγματι ξέρει το νόημα. Εμείς; πόσα χρόνια να χρειαζόμαστε άραγε;
Καλό μήνα καλή μου!
@Κωνσταντίνε π: ο ψαράς και από εικόνες γεμάτος είναι και η κοιλίτσα του τρέφεται με φρέσκο ψαράκι και η ψυχή του γεμάτη είναι γιατί ότι θέλει το έχει.
Εμείς; μήπως πήραμε τη ζωή μας λάθος;;;;
Καλό μας μήνα
@Βίκυ: καλό μας μήνα γλυκειά μου!
Με γεμάτη την καρδούλα μας απ΄ότι αγαπάμε. Βλέπεις όλα στη ζωή συμβαίνουν μόνο μια φορά.
Δεν θα χουμε δεύτερη ευκαιρία.
Ας ρουφήξουμε τις μέρες μας λοιπόν με ότι μας γεμίζει περισσότερο...
Φιλιά πολλά
Aλεξανδρα μου...
πολυ όμορφη ιστορια ....
περασα για αγκαλια, φιλι φιλι ι ευχη, για οκτωβρη όμορφο...
μου έλειψες....
φιλι Αλεξανδρα της ανασας ....
Σιγά μη του λεγε ευχαριστώ ο ψαρας για τις συμβουλές...δεν τον πήρε τον έπαινο ο επιχειρηματίας...δεν έχουν αντίτιμο οι αληθινές στιγμές.
άλλο το χρηματιστήριο αξιών των ανθρώπων κι άλλο αυτό στη Σοφοκλέους...
καλό μας μήνα!
@μαρίνα: καλό μας μήνα!
Αγκαλιά, φιλί
@magsoulini: αντι να πάρει το μάθημα ο επιχειρηματίας, πήγε να δώσει...
Μακάρι να μην συμβαίνει και σε μας αυτό...
Καλό μας μήνα
@σπύρος σεραφείμ: πάλι "ζωγράφισες" Σπύρο!
Καλό μας μήνα
Αχ αλεξάνδρα μου,
γέλασα πολύ και αβίαστα και με την ιστορία αυτή….
εγώ μου φαίνεται πάντως ότι μοιάζω του ψαρά στη φωτο αν εξαιρέσεις τη διαφορά στα χρόνια,
και πόσο πολύ θα ζήλευα την ηρεμία του,
εγώ,
που όταν έχω υπερένταση, ίσα που κρατιέμαι μη κατεβάσω μισό μυθιστόρημα από το γράφε γράφε, και δε θα ‘ναι και καλό στην τελική….
…πόσο όμως θα ζήλευα –επαναλαμβάνομαι- αυτή του τη γλυκιά ηρεμία,
μήπως θ’ άξιζε όλοι μας να επανατοποθετήσουμε στο μυαλό μας, πόσα δίχτυα και πόσα ψάρια θα θέλαμε να πιάσουμε σ’ αυτή τη ζωή;
Τότε, δε θα τρέχαμε έτσι αχαλίνωτα σαν άλογα του ιπποδρόμου, που αν τα πάρεις από κει, δεν επιζούν πουθενά αλλού, γιατί έχουν μάθει μόνον αυτό: να τρέχουν –και ντοπαρισμένα- «κατεστραμμένα» τα αποκαλούν οι ειδικοί.
Κι ας ξανακοιτάξω άλλη μια αυτή τη χαλαρή εικόνα του ανθρώπου, τις σκέψεις που κρύβει, τη μαγεία μιας πετονιάς….
φιλι, ο γιάννης
Το ηξερα :)
Φιλιά πολλά...
@Γιάννης Φιλιππίδης: ο ψαράς ξέρει τι θέλει και δεν υποκύπτει στις πιέσεις του καταναλωτισμού, που στην αγωνία να έχεις όλο και πιο πολλά, τα χάνεις όλα.
Είναι γαλήνιος γιατί δεν φοβάται να μείνει ώρες με τον εαυτό του. Ισα ίσα θα λεγε κανείς πως απολαμβάνει τούτη την παρέα...
Οι περισσότεροι δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Δεν μπορούν την απραξία. Ακόμα και τα μικρά παιδιά...
Κάτι πρέπει να κάνουν διαρκώς.
Γράφεις - λες - όταν είσαι σε υπερένταση. Μα εμένα μου αρέσει να γράφεις. Και να σε διαβάζω. Γιατί τα έχεις τόσο όμορφα τοποθετημένα μέσα σου, που γίνεσαι η θάλασσα μου και με ηρεμείς. Και όταν τα κύματα σηκώνονται πάλι με θαυμασμό κοιτάζω...
Φιλιά θαλασσά μου
καληνύχτα, με όνειρα...
@φάβα: φιλιά πολλά καλή μου
καλό μας μήνα!
ακριβώς αυτό.
πολύχρωμη καλημέρα
ευχές να βλέπουμε πάντα το ηλιοβασίλεμα ξεκούραστοι
σε φιλώ ομορφιά μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Πως το λέμε αυτό : πρώτα σου βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι...?
Ο επιχειρηματίας πήγε εκεί για ξεκούραση και χαλάρωση αλλά οι εμμονές δεν τον αφήνουν.
Σωστός ο ψαράς και φιλοσοφημένος!
@maya!!! φιλενάδα ναι χρωματιστά να τα βλέπουμε όλα!
Να κοιτάμε ψηλά!
Φιλιά πολλά
@trelofantasmeni: ο ψαράς σωστός...
εμείς;
Φιλιάαα
Τι ομορφη ιστοριουλα! Ειναι απο αυτα που θεωρω σφαλιαρες απο αγαπημενα χερια για να ταρακουνηθουμε κι οπως λεει κι ο Γιαννης μηπως να επαναπροσδιρισουμε τι εχουμε αναγκη τελικα;; :)
Καλημερα Αλεξανδρα μου!
@dee dee: τις χρειαζόμαστε που και που τις φιλικές σφαλιάρες για να ξυπνάμε.
καλημέρα καλή μου.
φιλιά
Δημοσίευση σχολίου