

"Άλλες μητέρες φιλούν πολύ κι άλλες φωνάζουν πολύ, όμως η αγάπη είναι η ίδια. Και οι περισσότερες μητέρες φιλούν και φωνάζουν εξίσου" Περλ Μπακ (1892-1973)
"...έκοψε το ψωμί σε δυό κομμάτια και τα έδωσε στα παιδιά, που τα έφαγαν λαίμαργα. -Δεν κράτησε καθόλου για τον εαυτό της, γρύλισε ο λοχίας. -Επειδή δεν πεινάει, είπε ο στρατιώτης. -Επειδή είναι μητέρα, είπε ο λοχίας." Βίκτωρ Ουγκώ (1802-1885)
"Αν μπορούσα να πονέσω εγώ αντί για σένα, θα το έκανα. Με πονάει να μη σε βοηθάω και με πονάει που ξέρω πως κάθε μου βοήθεια θα παρεμπόδιζε την ανάπτυξή σου. Θα είμαι πάντα κοντά σου. Ελπίζω να το ξέρεις, αλλά είσαι ελεύθερος - πρέπει να μεγαλώσεις και να φύγεις..." Ελεν Εξλευ γεν 1943
"Μια μητέρα δεν είναι το πρόσωπο πάνω στο οποίο μπορούμε να στηριχτούμε, αλλά το πρόσωπο που μας βοηθάει να μην έχουμε ανάγκη απο στηρίγματα..." Ντόροθι Φίσερ
20 σχόλια:
Σήμερα ήταν μια παράξενη γιορτή για μένα. Μέρα μνήμης. Τόσο πρόσφατης μνήμης. Τόσο αγαπημένης. Για πρώτη φορά μου, δεν πήρα να ευχηθώ στην πιο αγαπημένη μου φωνή. Πάντα καταλάβαινα την πολυτιμότητά της…
Σήμερα, πολύ περισσότερο, στη σιωπή…
Δε θα ‘θελα να γράψω τίποτ’ άλλο εδώ…
Χρόνια πολλά σ’ όλες τις μαμάδες του κόσμου σήμερα…
Φιλι φιλι
Υπέροχο απάνθησμα ρητών για την μητέρα.
Σου εύχομαι να βιώσεις αυτήν την βαθειά αγάπη και από την άλλη πλευρά.
Καλημέρα.
Πρωτη φορά στο blog σου.
Πολυ ωραία αυτά που γράφεις για την μητέρα.
Χρόνια πολλά για την χθεσινή σου γιορτή Wonder Mom!
Αχ αυτες οι μανουλες!
Χρόνια πολλά σε σένα και στην αγαπημένη σου μανούλα έστω και λίγο καθυστερημένα !!!
Είναι πολύτιμη μία τέτοια σχέση και πάντα χτίζεται μέρα με την μέρα.
Δεν πιστεύω ότι είναι απλώς θέμα συγγένειας ακόμα κι αν μιλάμε για τον άνθρωπο που μας έφερε στον κόσμο.
Μια γλυκιά καλησπέρα !!
Πολύ όμορφο...μπράβο.
Ευτυχώς που μερικά πράγματα στην ζωή μας είναι μοναδικά.
Την καλημέρα μου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ όλες τις μαμάδες του κόσμου που καλό ειναι να τις αγαπάμε να τις φροντίζουμε καθημερινά :) πολλά φιλια :)...υπέροχα τα ρητά :)
@γιάννης φιλιππίδης: σε σκεφτόμουν πολύ. Δεν είπα τίποτα μην σε πονέσω...
Ζει μέσα από σένα.
Φιλιά
@spitogata: ακόμα είναι μικρά και απολαμβάνω τις αγκαλιές και τα φιλιά τους.
Ξέρω πως περνώντας τα χρόνια θα τρέχουν σε άλλες αγκαλιές κι έτσι τις χαίρομαι ακόμα πιο πολύ.
Σε ευχαριστώ
και σου αντεύχομαι...
@marios: σε ευχαριστώ.
Εχεις τον φρέσκο σταθμό radiopoint.blogspot.com
Πέρασα μια γρήγορη βόλτα μα με την πρώτη ευκαιρία χρόνου θα ξαναπεράσω.
Καλή επιτυχία
@cinestef: να χαίρεσαι την μανούλα σου κουμπάρε.
Σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες.
Σου έχω πει πόσο μου αρέσει το wonder woman;
Φιλιάααααα πολλά
@butterfly: συνήθως οι μαμάδες είναι το καλύτερο παράδειγμα ύπαρξης της αγάπης στην πιο όμορφη εκδοχή του.
Να τις χαιρόμαστε
@kryos: είναι αυτή που μοιράζει τις πρώτες ελπίδες, που χτίζει τον πρώτο παράδεισο και μας κλείνει μέσα...
Οχι είναι η προσωποποίηση της αγάπης. Είναι η αγάπη!
Είμαστε το μισό της είναι...
Να χαίρεσαι και συ την μανούλα σου!
Σε ευχαριστώ πολύ
@patsiouri: σε ευχαριστώ!!!
:-)
@takiz: όπως το είπες σε τόσες λίγες λέξεις!
Να τις χαιρόμαστε!
Καλημέρα
@lockheart: ο βασιλιάς των ρητών είσαι εσύ αναμφισβήτητα.
Χαίρομαι που σου άρεσαν.
Ξέρεις τι λέει ένα ρητό ε;
"Μια μάνα μπορεί να φροντίσει 10 παιδιά.
Μα 10 παιδιά δεν μπορούν να φροντίσουν μια μάνα"
Να τις χαιρόμαστε τις μαμάδες μας
Και εμείς που είμαστε να χαιρόμαστε την μητρότητα που μας χάρισαν τα παιδιά μας.
φιλιά πολλά
Χρονια πολλα Αλεξανδρα -μανουλα.
Νασαι ετσι ...γεματη αγαπη για τα βλασταρια σου και για ολους.
πολλα φιλια
για την γιορτή έρχομαι
ΚΑΤΟπΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.
ναι.
τάχουμε πει.
τι θα πει σήμερα μας γιορτάζουμε?!!!!
τεσπα.
γι άλλο μπήκα.
οι pink floyd.
έχεις κάνει απίστευτο ποστ.
με θαυμασμό
σαρκασμό
μαρασμό και αγάπη.
υποκλίνομαι
:)&
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Δημοσίευση σχολίου