Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007

Τρία Τραγούδια Από το Juke Box Των Αγαπημένων

Το Imagine του John Lennon - γιατί πάντα πρέπει το όνειρο να γίνεται πίστη - είναι το πρώτο τραγούδι που διαλέγω ως αγαπημένο μου, αποδεχόμενη την πρόσκληση του φίλου μου Lockheart . Σε ευχαριστώ που με έχεις στη σκέψη σου και στη καρδιά σου.


Δεύτερο τραγούδι που διαλέγω είναι το Dust in the Wind των Kansas. Οι στίχοι του μου θυμίζουν πόσο μικρή είναι η διαδρομή της ζωής μα και πόσο μοναδικοί εμείς άλλοτε "μικροί" και άλλοτε τόσο "μεγάλοι"...


Τρίτο και τελευταίο ένα ελληνικό τραγούδι με στίχο αγαπημένο. Εδω σε εκτέλεση του Χρήστου Θηβαίου live στην Θεσσαλονίκη.






Στο jukebox των μουσικών αναμνήσεων υπάρχει η ζωή μου μέσα από τα τραγούδια....

Ποιός θέλει να παίξει;

Maya - Dee dee - Talisker - Κυβέλη Δραγούμη - Κωνσταντίνος π - adaeus - freedula - kalynama - Una mama - aggelos spyroy και γιατί όχι Γιάννη Φιλιππίδη θα παίξετε;

45 σχόλια:

Talisker είπε...

Εγω ηδη εχω βρει τα δικα μου..καποια στιγμη θα τα ανεβασω...τωρα ακουω τα δικα σου
το δευτερο ειναι απο τα αγαπημενα μου..οπως και ο ανεμος γενικως ειναι στοιχειο της φυσης που λατρευω..

Ακουγοντας βλεπω οτι κανει και σε σενα διακοπες το you tube..oyfff

Eπισης σας παρακαλω,
να συγχωρσετε την φιλη μου
την Μαγια.
Στο κατω ποστ,
νομιζει πως ειναι στο μπλοκ της και ο Λοκ της εχει κανει προσκληση..
τον ευχαριστει
και τον παραπεμπει..στο μελλον...!!:)
-οεοεοεεοεο
δεν ειναι τιποτα
περα απο το
"αλλου γι αλλου "
καλλιτεχνικο ταπεραμεντο...

Μολις τελειωσει οτι κανει θα επανελθει:::::::::::))))
στο παρον εννοω
και θα συνεννοειται!!!

Αλεξ..τι τελειο..!θα το ξανακουσω...φιλια!

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: κάποια στιγμή θα τα ανεβάσεις; χμ αναβλητική σε βλέπω. Πως κι έτσι;

Ε ναι, η maya ως καλλιτέχνης έχει άλλο ταπεραμέντο.

χαχαχα πως τα γράφεις και εσυ όμως. Να ΄σαι καλά! με έκανες να χαμογελάσω

all we are is dust in the wind
χαίρομαι που το αγαπάς κι εσύ
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια γέλασα πολύ. Έχει την ομορφιά του το αλλού για αλλού! χαχαχα

Καλά η talisker θεά.

Βρε Αλεξάνδρα, σε αγαπάμε, σε λατρεύουμε αλλά είσαι και άντρα θέλω τώρα τον θέλω!

Λυπήσου μας. Δώσε μας λίγο χρόνο. Κοίτα, κοίτα τη ώρα σου γράφω και παρηγόρισέ με. Και όχι δεν γυρίσα από μπουζούκια. Έχεις υπομονή μέχρι το Σ/Κ;

Το δεύτερο λατρεμένο.

Επανέρχομαι το μεσημέρι. Φιλιά στο ξημέρωμα

Cinestef είπε...

Ωραία και συγκινητικά τα τραγούδια που διάλεξες, κουμπάρα μου.
Το ένα από τα δικά μου τρία είναι των Beatles επίσης...
Σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

@cinestef

Κουμπάρε της Αλεξάνδρας, εσύ από που γυρίζεις; Είσαι βλέπω κι εσύ του πρωινού ;)

@ταλισκερ
Τώρα το κάνω κι εγώ σαν τη Μάγια. Απαντάω σε άλλον σαν να είναι δικό μου το ποστ. χαχαχα

maya είπε...

να με αφήσετε στην ησυχία μου...
γρμφ!

κι άμα μου καπνίσει θα πάω στου καλοκαιριού τα ποστ να θυμηθώ γιατί απάντησα (τι σκεφτόμουν?) την πρώτη φορά στην ταραντούλα. και θα της απαντήσω με ελληνικό ταμπεραμέντο φορώντας το τσόκαρο με τις παγιέτες!
ναι εκείνο που βγάζω να σας κυνηγάω και μετά μένω με το ένα και κουτσαίνω!

δεν την προλαβαίνω! όπου πάω, την βρίσκω να πετάει δυσφήμηση με το νεροπίστολο! ουφ...δύσκολη η δουλειά των bloggers...

ίδρωσα!

λοιπόν, για να επανέρθουμε στο θέμα: μου κάνει εντύπωση που μπόρεσες να διαλέξεις τρία ΜΟΝΟ κομμάτια μουσικής ΕΣΥ φιλενάδα μου! εγώ δεν νομίζω πως θα μπορούσα...

και για παιχνίδι, ούτε λόγος. κοιτάω το πέρα βουνό με στόμφο. δεν είπαμε? no go for maya. μετά τις γρμφγιορτές και προς συζήτηση. να μη σου πω πως πιο πλάκα μου κάνει να καταγράψω ποιά τραγούδια ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ στο βάθος χρόνου...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
καλημέρα
πάω να δω το αποκάτω ανέκδοτο που δεν πρόλαβα χτες!
μα καλά, εσυ δεν είσαι που τρέχεις? όλο τρέχεις και όλο αναρτήσεις μου είσαι!!!!!!!

maya είπε...

αααααα με διαβάλει άνευ στοιχείων! κυρα-τάλισκερ? να κοιτάξεις τα δικά σου σχόλια και να μ'αφήσεις ήσυχη. στου σπύρου απάντησα, όχι εδώ!!!!! επειδή εσύ συνήθως μπερδεύεις τα παράθυρα σχολίων , δεν θα με παρασύρεις στον γκρεμό!!!!!!

τς τς τς

Σπύρος είπε...

Τι να πεις! ! ! Μαγικές μουσικές διαδρομές απο την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΣ:)!!.
Σε ευχαριστώ πολύ που αποδέχτηκες την πρόσκληση ...τελεια τα κομμάτια :)! Φιλια στον Νικο και τα παιδιά:!)

tzotza είπε...

ενα τραγουδι, χιλιες εικονες..
ενα ταξιδι στον παρελθον..
παντα με ταξιδευουνε τα τραγουδια..το ομορφοτερο soundtrack..

καλημερα αλεξανδρα μου..
σε φιλω
:)

Dee Dee είπε...

Τα δυο τελευταια ειναι και δικα μου αγαπημενα!

Θα το παιξω κι εγω δυσκολη, αν και δε μου παει καθολου ο ρολος, αλλα πριν τις γιορτες δεν νομιζω να καταφερω να βαλω τα τρια αγαπημενα μου τραγουδακια. Θα προσπαθησω ομως, στο deedee2.

ματς μουτς

Dee Dee είπε...

Πανε στο
http://katkag2.blogspot.com/

εβαλα 2 τραγουδακια.....προσπαθω να βαλω και το o mare e tu αλλα δεν κατεβαινει, εχει κατσικωθει και αν και προσπαθω σε καθε μου διαλειμμα ...μου αρνειται :(

Θα τα καταφερω ως αυριο :)

Φιλακιαααα

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: ναι την βλέπω την ώρα. Μα καλά ποιά δουλειά τέτοια ώρα...

Ελα καλή μου που θες και χρόνο...
Τρία τραγουδάκια είναι το παιχνίδι.
Πανεύκολο. Μισή ώρα το πολύ

:-))))

Φιλιά Παρασκευής

Αλεξάνδρα είπε...

@cinestef: κουμπάρε εσυ θα παίξεις;
δεν σε έβαλα στη λίστα για να μην μουρμουράς.

Αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν σου είναι και τίποτα εσένα!

Αντε περιμένω!

Φιλιά Παρασκευής

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: να απαντάς όπου θες, όταν θες.

:-)))

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: φυσικά το αίτημα σου, να σε αφήσουμε στην ησυχία σου, απορρίπτεται με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν χρειάζεται καν σκέψη.

Είναι βέβαια γεγονός πως η Talisker κινείται με μεγάλες ταχύτητες γι αυτό μπερδεύει πόρτες και παράθυρα...

Δεν ήταν εύκολο να διαλέξω ΜΟΝΟ τρία κομμάτια φυσικά. Εβαλα τα πρώτα που μου ήρθαν. Και μην με τσιγκλάς γιατί θα βάλω κι άλλα.

Να παίξεις με την γρμφχριστουγεννιάτικη διάθεση που σιγά σιγά σε αγκαλιάζει κι ας λες... Ας είναι αυτά που δεν σου αρέσουν.

Για την χαρά του παιχνιδιού....

Φιλιά πολλά

μελομακάρονο;

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: αφου κατάφερα και έμεινα στα 3 πάλι καλά για τον blogger.΄

Τους έδωσα τα χαιρετίσματά σου και τα φιλιά σου και μου είπαν να σου τα επιστρέψω χ3

Σε ευχαριστώ που με κάλεσες να παίξω!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@tzotza: στις δύσκολες και στις όμορφες στιγμές πάντα είχα την συνοδεία τραγουδιού.
Είμαι πάντα πιστή στα τραγούδια που μου στάθηκαν στις έντονες στιγμές μου.

Ευγνωμωνώ τους δημιουργούς κομματιών που άγγιξαν ευαίσθητες χορδές της καρδιάς μου.

φιλιά Παρασκευής

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: υπάρχει και δεύτερο μπλόγκ? βρε τι μαθαίνω....

Να παίξεις. Αντε που σας πιάσαν τα δύσκολά σας...

Σιγά το δύσκολο.

πφφφφφ

Βάλε χριστουγεννιάτικα, να μπεις και στην καρδιά της maya

χαχαχαχα

Φιλιάααααα

Ανώνυμος είπε...

Καλα έχω τρελαθεί να γελάω με το διάλογο τάλισκερ-μαγια!!! τι πλάκα που έχουν !!!!!

αν και δεν καταλαβα γιατι μπερδευτηκε η μαγια στο προηγουμενο ποστ!!!!


τέλος πάντων .....

Αλεξάνδρα μου αποκλείεται να μπορέσω να ξεχωρίσω 3 τραγούδια..... και μιλάμε για "τραγούδια" ή "κομματια" ???

πολύ δυσκολεύομαι ......

πολύ ωραια τραγούδια έβαλες καλη μου !!!


φιλάκια πολλά πολλά

_Κυβέλη_

Dee Dee είπε...

Αλεξανδρα μου περασα να αφησω τις ευχες μου....

Σου ευχομαι ευτυχισμενα Χριστουγεννα γεματα υγεια, αγαπη, θαλπωρη και μαγεια!!! Να περασεις υπεροχα υπεροχα!!!

kalynama είπε...

Αλεξάνδρα μου με μεγάλη χαρά ανέβασα (με τη δική σου βοήθεια) 3 αγαπημένα τραγούδια...δυσκολεύτηκα λίγο να επιλέξω..αυτό είναι σίγουρο...αλλά κατέληξα...

Σε φιλώ γλυκά..και πάλι σε ευχαριστώ για τη βοήθεια :-))

(υγ:συγνωμη για τη διαγραφή στο προηγούμενο σχόλιο μου..δική μου ήταν

Ανώνυμος είπε...

αλεξανδρα μου ηρθα στα βιαστικα να σου πω ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ να εχεις με την οικογενεια σου!
ειδα και την προσκλησουλα, χαρηκα πολυ, θα ανταποκριθω μετα τις γιορτες που θα εχω χρονο!
φιλια πολλα καλη μου...θα τα ξαανπουμε!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αλεξάνδρα μου,

θα θελα να παίξω στο παιχνίδι σας,
αλλά μπορώ ε γ ώ
να διαλέξω τρία τραγούδια…;

Μ Ε Τ Ι Π Ο Τ Α ! ! !

οκ. Βάλε φεύγω με χ. αλεξίου, το βλέφαρό μου με τον χ. αηδονίδη
κι ένα τραγούδι δημήτρη παπαδημητρίου / φωτεινή δάρα, όποιο να ‘ναι,

φιλι φιλι

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Ωραίο παιχνίδι. Πολύ καλές οι επιλογές σου. Παρότι δεν κλήθηκα να συμμετάσχω, παίρνω αυτοβούλως το λόγο και ψηφίζω "Yesterday" φυσικά των Beatles. Καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου! Χρόνια πολλά και καλά!!!
Υ.Γ Γλυκό φιλί. (χωρίς σάλια)

μαριάννα είπε...

Θερμές ευχές για χαρούμενες γιορτές! Να περάσετε ευτυχισμένα Χριστούγεννα και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!

Με αγάπη...

kalynama είπε...

Γλυκές ευχές..αμέτρητες ευχές για σένα και την οικογένειά σου Αλεξάνδρα μου. Να έχεις δίπλα σου ό,τι λαχταρά η ψυχούλα σου...

Καλά Χριστούγεννα. Σε φιλώ γλυκά

Καλή σου μέρα :-))

Alexis B είπε...

Πέρασα να σου αφήσω τίς ευχές μου γιά καλά Χριστούγεννα, καί χρόνια πολλά καλά, ευτυχισμένα, πολύχρωμα, και χαμογελαστά

Ανώνυμος είπε...

Χμ...τις κακίες ήξερες να τις λες ότι σιγά και που δεν προλαβαίνω, να περάσεις να με ανεβάσεις λίγο που σε άκουσα και παιδευόμουν βραδιάτικα, ούτε λόγος; Για έλα γρήγορα...σε παρακαλώ για μουσική και ποτό αν θες.

Φιλιά

Aggelos Spyrou είπε...

Είπα καλές γιορτές;
Δεν είπα!
Λέω τώρα!
Καλές γιορτές!
:)

Αλεξάνδρα είπε...

@κυβέλη δραγούμη: τα κορίτσια αγαπιούνται και έτσι ανταλλάσουν καθημερινές φιλοφρονήσεις σαν γνησιες φιλενάδες.

Μμμ τι να πω. Δεν δυσκολεύτηκα να διαλέξω.Τώρα είτε κομμάτια είτε μουσικές διάλεξε ότι θες.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Εύχομαι και εγω να περάσουμε όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: είδα τις επιλογές σου. Η μια καλύτερη απ΄την άλλη.

Ευχαριστώ για την συμμετοχή στο παιχνιδάκι.

Οτι θέλεις εδω είμαι. Αρκεί να ξέρω και να μπορώ

Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama και όχι μόνο: τρέχεις κι εσυ ε;

Ασε κι εγω χαμένη είμαι...

Όποτε θέλεις καλή μου να βάλεις τα τραγουδάκια

Φιλάκια πολλά
Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: ορίστε που θα μου χαλούσες το χατίρι.

Μάλιστα!

Ωραία!

Σε ευχαριστώωωωω


Φιλιάααα

Αλεξάνδρα είπε...

@Βασίλης Αδαμόπουλος:

να σου πω, δεν σκεφτόμουν ότι θα ήθελες να παίξεις. Χαίρομαι όμως που έμαθα έστω κι ένα από τα τρία αγαπημένα σου τραγούδια.

Αγαπημένο και δικό μου το yesterday ίσως το πρώτο τραγούδι που έμαθα όλους τους στίχους απέξω.

Καλά Χριστούγεννα και σε σένα
να περάσετε όμορφα και ξεκούραστα.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@γητεύτρια: σε ευχαριστώ πολύ

Να περάσεις όμορφα στις γιορτές.

Καλά Χριστούγεννα!!!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: σε ευχαριστώ!

Να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα.

Καλά Χριστούγεννα!!!!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@alexis b: σε ευχαριστώ πολύ

Καλά Χριστούγεννα

Μου άρεσε το πολύχρωμα!

Χρόνια πολλά πολύχρονα, πολύχρωμα και γεμάτα με ότι θελεις!!!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: κακίες εγω;

Ααααα ανέβασες; και δεν ήρθα ακόμα;

Εεερχομαι!

Αλεξάνδρα είπε...

@αγγελος σπυρου: δεν κάναμε ευχούλες.

Είπα μήπως ερχόσουν αύριο για κάλαντα!

Καλά Χριστούγεννα!!!

Εύχομαι κάθε χρονιά να είναι καλύτερη και όλα σας τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα.

Φιλιά πολλά
και στους τρείς!

Tali είπε...

Γυρισατε αγαπητη??
Συνεφαγατε καλως?
οι ομοτραπεζοι??ολοι καλα?

περασα για τα τυπικα καθοτι νααααα
κατι μουτρα...:


῾Η γέννησίς σου Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν
ἀνέτειλε τῷ κόσμῳ τὸ φῶς τὸ τῆς Γνώσεως.
᾿Εν αὐτῂ γὰρ οἱ τοὺς ἀστέρας λατρεύοντες
ὑπὸ ἀστέρος ἐδιδάσκοντο
Σὲ προσκυνεῖν, τὸν ῞Ηλιον τῆς δικαιοσύνης,
καὶ Σὲ γιγνώσκειν ἐξ ὕψους ᾿Ανατολήν.
Κύριε, δόξα σοι.


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

ΑΥΤΑ:::))))

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: μου αρέσει που συνέπεσε η στιγμή που σχολιάζαμε η μια στο μπλογκ της άλλης.

Ναι καλά περάσαμε! Μας έλειπες απ΄την παρέα και το ξέρεις!

Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη και χαρά

Την σημερινή μέρα ξέρω πως θα την κάνουμε μια πανέμορφη αυριανή ανάμνηση γιατί είχε απ΄όλα: αγάπη, φιλία (που θα αντέξει μέσα στα χρόνια), χαμόγελα, χρώματα και προπαντός καλή καρδιά!

Φιλιά καλή μου!!!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Eδώ σε σένα ήταν ε;
Από την μάγια έρχομαι και κυνηγάω τον κόκκινο τυφώνα τάλισκερ [μου μου] αλλά μάλλον την έκανε...

φιλί αλεξάνδρα μου

Ανώνυμος είπε...

Ευχές τρυφερές κι αγαπημένα λόγια ήρθα να αφήσω στην πόρτα σου! Χρόνια γλυκά κι αγαπημένα να μας έρθουν. Με υγεία να ανταμώσουμε ξανά. Καλή χρονιά!

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: τρέχα να την φτάσεις...

Φιλιά