Χρόνια σου Πολλά Αγάπη Μου, Χρόνια σου Καλά!
Σκιρτάει από χαρά η καρδιά μου στον ήχο του ονόματός σου.
Λάφυρο της αγάπης μας τα χρόνια που μαζί περνάμε,
Κι ανθός της τα παιδιά μας !
Μεγάλο μου μωρό εύχομαι η Υγεία ποτέ να μην σ΄αφήσει, ούτε η χαρά!
Και το όσο μας στην αγκαλιά του για πάντα να μείνει.

Σ΄αγαπώ, σ΄αγαπώ, σ΄αγαπώ και σε χαίρομαι!

Στη Δύση η γιορτή του αγίου Νικολάου, που λέγεται Santa Claus, συνδέεται με τα Χριστούγεννα και με την ανταλλαγή δώρων που γίνεται τότε. Και στην Ελλάδα ταυτίζεται η μορφή του Αγιου Βασίλη (Santa Claus) που φοράει κόκκινα ρούχα και έχει λευκή γενειάδα με τον Αγιο Βασίλειο, στην ουσία όμως ο συμβολισμός αναφέρεται στον άγιο Νικόλαο και περιέχει στοιχεία από παγανιστικές, προχριστιανικές δοξασίες για τον "πατέρα του χιονιού" κτλ. Ο Άγιος Νικόλαος , θεωρείται ο κατ' εξοχήν προστάτης των ναυτικών καθώς και του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού Σώματος, γιατί στον βίο του αναφέρονται θαύματα που έχουν σχέση με τη θάλασσα. Για το λόγο αυτό, όλα τα πλοία του πολεμικού ναυτικού, καθώς και όλα τα εμπορικά, φέρουν την εικόνα του. Παρεκκλήσια που φέρονται επί πλοίων είναι αφιερωμένα στον Άγιο Νικόλαο.
41 σχόλια:
Τι ομορφο !!
Να τον χαιρεσαι Αλεξ μου..
να τον έχεις πάντα κοντα να σου δινει δυναμη και παρουσια
και να εισαι παντα ανταξια του!!
Σε φιλω!
Να το χαιρεσαι το μεγαλο σου μωρο Αλεξανδρα μου. Τι γλυκα που τα κανεις να φαινονται ολα. Να ειστε παντα καλα κι ευτυχισμενοι με την οικογενεια σας!!!! Ειναι πολυ τυχερος που σε εχει και απο οτι βλεπω συμβαινει και το αντιστροφο :)
Να τα χιλιασει!!!!!
Αλεξάνδρα μου γλυκιά! Να τον χαίρεσαι και να είσαστε πάντα έτσι ευτυχισμένοι κι ερωτευμένοι!
Ένα πανέμορφο παράδειγμα φωτός και χαράς είσαστε. Παρηγοριά μεγάλη. Ότι υπάρχει και η... άλλη σχέση! Δεν είναι όνειρο...
Με πολλή αγάπη!
να τον χαίρεσαι τον σύντροφο της ζωής σου, αλεξάνδρα μου... να τον κοιτάς πάντα στα μάτια και νοιώθεις αυτό το σκίρτημα που μας "μοίρασες" εδώ τόσο γλυκά κι όμορφα...
πανέμορφη & συγκινητική εικόνα μας χάρισες...
μεγάλη ευλογία!!!
σας φιλώ ολόγλυκα και τους δυο σας
για τον ωραίο άνθρωπο νικολα, που γνωρίζω στο πλάι σου και πολύ χαίρομαι γι αυτόν, τον άμεσο φίλο, τον κεφάτο πατέρα, τον εμπιστεύσιμο στην παρέα, που ‘ναι ικανός να μετατρέψει μια απλή μας συνάντηση σε γιορτή,
εύχομαι οι καλύτερες ευχές,
να γίνονται στα μάτια του ζωή,
η καλύτερη από μέσα μου ευχή, που σκέφτηκα στο πρόσωπό του, κι άλλη δε μπορώ να έχω σήμερα, μια μέρα, φορτισμένη με χαρές, μνήμες, όμορφες ελπίδες για το μέλλον…
φιλι φιλι
για κείνον
εσύ να τον χαίρεσαι
καρδιά μου…
υγ. και βρίσκω εξαιρετική την σημερινή σου τοποθέτηση για τον Άγιο Νικόλα, και τον καρτούν υπέρβαρο, που έθνη χωρίς ιστορία, προσπαθούν, χάριν κέρδους να επιβάλλουν…
εμείς τουλάχιστον ας γνωρίζουμε πρώτα τα σωστά, κι ας χαμογελούμε σ’ όλα…
φιλι φιλι ξανά…
ΝΑ ΖΗΣΕΙ!!!!!!
Και τούτο το πολύτιμο, βαρύτιμο και ανεκτίμητο σκίρτημα να το νιώθεις για πολλά...πολλά χρόνια!!!
΄Ερωτας είναι αυτό... ΣΠΑΝΙΟΣ!!!!
Καλό ΣΑΣ βράδυ!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Αλεξάνδρα μου!
χρόνια πολλά! να τον χαίρεσαι!!!
έλειψα λίγο αλλά αισθάνομαι ότι τουλάχιστον βρέθηκα σε σωστή στιγμή!!!
πολλά πολλά φιλιά
Να τον χαιρεσαι Αλεξανδρα μου :) Μα ειστε πάντα αγαπημενοι :)
Χρόνια του πολλά, και όλα χαρουμενα
Καθώς χρόνια πολλά σε όλους τουν Νίκους Νικολέτες
@talisker: σε ευχαριστώ πολύ!
τον προσέχω πολύ γιατί είναι ο μόνος που με αντέχει.
Αντάξιά του δεν ξέρω αν θα γίνω ποτέ. :-)
@dee dee: σε ευχαριστώ πολύ!
Η ευτυχία κάνει σπάνιες εμφανίσεις γι αυτό είναι πολύτιμη.
Μακάρι να είμαστε εκεί όταν έρχεται!
Ορίστε Παρασκευή σήμερα! επίκαιρο και το προηγούμενο κείμενο :-)
@γητεύτρια: εύχομαι και εγω να έχουμε τον έρωτα και την ευτυχία στο κοινό ταξίδι που τόσο συνειδητά διαλέξαμε.
Φιλάκια πολλά
Αχ όμορφες που είναι οι Παρασκευές!
@mauve: πάντα στα μάτια. Εκεί είναι τα παραθύρια της ψυχής μας.
Η πραγματική μου ευτυχία είναι πως όσο ο χρόνος περνάει τόσο πιο βαθιά και όμορφη γίνεται η αγάπη μας.
Μόνο ο φόβος κρατάει το Πάντα σε απόσταση.
Φιλιά
Θα σε δούμε αύριο;
@Γιάννης Φιλιππίδης: τι καλύτερη ευχή απ΄την ευχή σου καλέ μου.
Τον χαίρομαι και τον αγαπώ και εύχομαι να είναι όλα μας τα χρόνια σαν τα 14 που έχουν ήδη περάσει και έχουν γίνει μνήμη.
Είναι τόσο όμορφος ο δρόμος της ζωής όταν δεν είσαι μόνος στο όχημά της και παραπάνω όταν υπάρχουν άνθρωποι που σ΄αγαπούν και αγαπάς μέσα. Συνεπιβάτες στο όνειρο, στις ελπίδες, στη ζωή.
Φιλιά αγαπημένε μου
Υγ. Μου αρέσει να βρίσκω κομμάτια ελληνικότητας που τόσο έντεχνα μας έπεισαν κάποτε να προσπεράσουμε.
@φυρδην μιγδην: σε ευχαριστώ καλή μου! Κάτι ξέρεις εσυ από σπάνιους έρωτες!
;-)))
Καλό μας Σαββατοκύριακο
@κωνσταντίνος π: που είσαι εσυ; μας έλειψες το ξέρεις;
Σε ευχαριστώ και αντεύχομαι να μην μένεις καιρό μακριά μας.
Φιλιά
καλό και ξεκούραστο
Σαββατοκύριακο εύχομαι.
@φαβα: μου γλυκειά μου σε ευχαριστώ πολύ! Μόνο η αγάπη είναι η απάντηση σε όποια ερώτηση...
Καλό μας Σαββατοκύριακο
@alexis b: να είσαι καλά!
ναι Χρόνια Πολλά και Καλά σε όλους τους Νίκους και Νικολέττες!
Καλό Σαββατοκύριακο
Να τον χαίρεσαι!!!!
Πάντα αγάπη, υγεία και ευτυχία σ΄αυτό το σπίτι!!!
Είμαι καινούργια στο χώρο και κάνω επισκέψεις.Έτσι πέρασα και από σένα.
Καλημέρα
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ !!!! ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ..!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :) τις ποιο θερμες ευχες μου!!
Καλημερα
Να τον χαιρεσαι αλεξάνδρα μου
εσύ τον καλό σου κι εγώ τον μπαμπα μου χιχιχι!!!
φαντάζομαι θα περάσατε πολύ όμορφα χθες....
φιλάκια γλυκά με ζεστές καλημέρες χαμογελαστές!!!!
_Κυβέλη_
ήθελα να γράψω σας ζηλεύω, αλλα δεν μ'αρεσει η λέξη...θα πω απλά οτι κάπως έτσι θα ήθελα κι εγω την οικογένεια μου όταν φτάσει η ώρα!
να είστε πάντα όλοι καλά.
Να τον χαίρεσαι!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ!!!
Από καρδιάς ευχές!!!
καλό σου σ.κ.
@anamella: καλωσόρισες!
καλά έκανες και πέρασες. Να περνάς, θα περνώ κι εγω να τα λέμε
Καλό Σαββατοκύριακο
@lockheart: Σπύρο μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
@κυβέλη δραγούμη: ναι ήταν όμορφα χθες! Να τον χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου!!!
νομίζω πως κι αύριο όμορφα θα περάσουμε.
Φιλιά
:-)
@αν ακους: όταν θα έρθει η ώρα η καρδιά σου θα είναι έτοιμη και θα κάνετε μια όμορφη ζεστή οικογένεια πλασμένη από αγάπη!
Φιλιά
καλό Σαββατοκύριακο
@mist: ευχαριστώ πολύ! Χωρίς υγεία σβήνει η ζωή... να είμαστε καλά!
Καλό μας Σαββατοκύριακο!
χρονια πολλά και καλά!!!
Να ειστε αγαπημενοι ήθελα να πω, χαχα :)
φιλάκια...
@roadartist: ευχαριστώ πολύ!
Καλό Σαββατοκύριακο
@φάβα: λες να μην κατάλαβα τι ήθελες να πεις;
Φιλιά
:) φιλάκια
Ετεροχρονισμένη, αλλά... παρούσα!
Πως να λείψω από τόση χαρά κι αγάπη που ξεχειλίζουν εδώ μέσα; Να πάρω μια ξώφαλτση γεύση κι εγώ!
Συμφωνώ τόσο με την Γητεύτρια...
Χαίρομαι απίστευτα όταν βλέπω ζευγάρια σαν κι εσένα με τον Νίκο σου! Γιατί λέω... ΝΑΤΟ! Δεν είναι Άρλεκιν, δεν είναι σαπουνόπερα, δεν είναι καψουροτράγουδο...
Μου δίνει χαρά κι ελπίδα... πως είναι κάτι πραγματικό και εφικτό!
Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είστε έτσι για πάντα... και καλύτερα - αν γίνεται! - μη σου πω!!!
@fava: φιλάκια καλή μου!
@negma: 40 μέρες κρατούν - λένε - οι γιορτές.
Με έκανες να χαμογελάσω.
Μετά την καταιγίδα πάντα δεν βγαίνει ο ήλιος;
Ετσι ήρθε και ο Νίκος μου και φώτισε την ζωή μου. Το για πόσο θα το δείξει ο χρόνος... χμ θα με αντέξει λές;
Και καλύτερα λες ε; Μακάρι!
Φιλιά καλή μου
και καλό Σαββατοκύριακο
Αλεξάνδρα μου έστω και καθυστερημένα, σου εύχομαι να τον χαίρεσαι! να είναι ευτυχισμένος σύζυγος και πατέρας..αν και αυτή η ευχή είναι δεδομένη δίπλα σου....
Φιλιά καλή μου :-))))))))
Eυχαριστώ αγάπη μου αλλά δεν χρειάζεται να το κάνουμε θέμα..:)-
να τ'αφήσω κι επισήμως
χρόνια πολλά νίκο!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
@αλεξάνδρα μου
αντέει, αντέχει...φαίνεται στα μάτια του και είναι πολύ όμορφο και καταπραυντικό αυτό. :)
να τ'αφήσω κι επισήμως
χρόνια πολλά νίκο!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
@αλεξάνδρα μου
αντέει, αντέχει...φαίνεται στα μάτια του και είναι πολύ όμορφο και καταπραυντικό αυτό. :)
Εγώ κουμπάρα δεν θα πω να τον χαίρεσαι. Αφού ξέρω ότι το κάνεις ήδη...
Αλλά...
ένα από τα ομορφότερα πράγματα στην ζωή είναι να μπορείς να πεις "χρόνια πολλά, αγάπη μου."
Πολύ πιο όμορφο όμως είναι να το ακούς...
Α, ρε Νίκο! Σε ζηλεύω ρε παιδί!
Δημοσίευση σχολίου