Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Κόκκινο Της Φωτιάς...




Ρώτησαν κάποτε τον διάσημο κατασκευαστή αγωνιστικών αυτοκινήτων Έντσο Φεράρι:


- " Όταν τα πράγματα δεν καταλήγουν καλά, έχετε την τάση να το αποδίδετε στην κακοτυχία;"


- " Όχι!" απάντησε. "Γιατί έχω συνειδητοποιήσει ότι η κακή τύχη και οι δυσκολίες είναι συχνά εκείνα που μας δείχνουν τι δεν ξέραμε ή τι δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε ή να προβλέψουμε"


Για τον Σουμάχερ η Φεράρι έχει σχεδόν αγγίξει διαστάσεις καλλιτεχνικές.

«Αν και οδηγός της, αν και θα έπρεπε να ρίχνω περισσότερο βάρος στην ταχύτητα παρά στην αισθητική, ομολογώ ότι στα χέρια μου, μία Φεράρι παύει να γίνεται εργαλείο δουλειάς. Μετατρέπεται, σχεδόν αντανακλαστικά, σ' έναν πολύ ευαίσθητο και πανάκριβο πίνακα ζωγραφικής που σε κερδίζει κι αναγκαστικά θαυμάζεις με εύλογο δέος. Και να φανταστεί κανείς ότι μέχρι το '95, ήδη με δύο παγκόσμια πρωταθλήματα στην πλάτη, για μένα η Φεράρι δεν ήταν παρά ένα κόκκινο αυτοκινητάκι που προσπερνούσα και νικούσα με την Μπενετόν"

...Και που αλλού να είναι ο νους μου παρά στο αυτοκίνητο μου, που θα με ταξιδέψει τα ξημερώματα.

Θα τα πούμε Κυριακή ή Δευτέρα. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!



Update Μουσική επιλογή του Cinestef

42 σχόλια:

kalynama είπε...

Καλό και ταξιδιάρικο να είναι το σαββατοκύριακό σας Αλεξάνδρα μου....
να περάσετε καλά!!!

Φιλιά πολλά :-)))

Alexis B είπε...

Ευχωμαι ένα Σ/Κ καλήτερο απο όλα τα προηγούμενα και χειρότερο απ' όλα τα επόμενα.

Σπύρος είπε...

Αχ ΑΥΤΗ Η ΚΟΚΚΙΝΗ SPEED LADY!!!!!

Kαλο ΣΚ καλα να περασεις...

ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΟΥΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :)!!!

Εφιάλτης είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο για το αυτόκινητο ασχολιάστο....

Aggelos Spyrou είπε...

Χμμμ...

Καλό Σαββατοκύριακο... Σταχτομπούτα! :))

Talisker είπε...

Θελει να μου πει καποιος τι καταλαβε??
γιατι ειναι και πρωι!!

Που παει η Αλεξ? Παει με Φερραρι εκει που παει?
μαλλον ξερω που παει αλλο ..και παλι το χανω ..::))

Παντως ο ενας μας νουνος μολις πηρε μια , δεν ξερω αν ειναι αυτη ηταν μια που αντι για πισω καπο ειχε ενα τζαμι..και μεσσ εβλεπες κατι σωληνες και κατι σπειρες...

ααα καθολου δεν μου αρεσε :::))
Οταν δε ακουσα και την τιμη την ανταλλασα ανετα με ενα διαμερισματακι στο Λονδινο , τουλαχιστον θα κοιμομουν ησυχη οτι δεν θα μου το κλεψει κανεις!

Αλεξ..καλα να περασει με οτι κι αν πηγες εκει που πηγες και να ξαναρθεις ανανεωμενη και χαρουμενη

Μακια.

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα μια βόλτα από την ροζ γειτονιά σου, που οπτικά μου είναι γνώριμη. Όποτε θες πέρνα για καφέ και κουβέντα και θα καταλάβεις.

Μου θύμισες αυτό το "η τύχη έρχεται για να μας θυμήσει οτι δεν είμαστε ικανοί να την κρατήσουμε". Είναι θέμα οπτικής γωνίας.

an205 είπε...

ΦΕΡΡΑΡΙ ΦΕΡΡΑΡΙ ΦΕΡΡΑΡΙ!!!!

ΚΑΛΑ ΦΕΡΡΑΡΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ;;;

xaos είπε...

Καλοτάξιδο!!

Dee Dee είπε...

Κι εγω δεν καταλαβα! Οπου και να πηγες, με ο,τι και να πηγες ευχομαι να περασες υπεροχα.

Η φεραρι δεν ηταν ποτε του στυλ μου, με ενα jeep wrangler , μπορεις να με δελεασεις αν θελεις :) Με την ταχυτητα ειμαι μαλωμενη.

Καλημερα Αλεξανδρα μου!

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχως δεν είμαι η μονη που δεν καταλαβε :)

maya είπε...

εγώ κατάλαβα!
φάτε την!
:)





@αλεξάνδρα μου γύρισες?
άντε μαζέψου! έχεις τρεχάλα...χωρίς ίππους θαυμαστούς! σιγά μην σ'αφηνα εκεί! ζήλεια ψώρα λέμε!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.ο σουμαχερ μου ήταν πάντα πολύ αντιπαθής λόγω βλέμματος αλλά αναγνωρίζω την υπεροχή του. το ίδιο και η φερράρι. αναγνωρίζω την τέχνη αλλά δεν με αντιπροσωπεύει. μια ducati monster, μια aprilia ντηζαινάτη, μια triumph κλασσική...
κάβλα σε 2 τροχούς για μένα.

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι να πέρασες ένα όμορφο ταξιδιάρικο Σ/Κ δεν ξέρω αν το αυτοκινητάκι σου είναι φεράρι κόκκινη αλλα η αλήθεια είναι οτι αυτο το αυτοκίνητο σε κάνει να το ερωτευτείς....έχει αυτό το "κάτι"

Ανώνυμος είπε...

σε κόκκινο φωτιάς...
καλή εβδομάδα!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

με μια τέτοια, με 300 για μια φωτογράφιση στη γέφυρα του Ρίου. Δεν θα το ξεχάσω ΠΟΤΕ! Ποτέ, όμως...

Cinestef είπε...

Καλά ρε παιδιά,
τι δεν καταλάβατε;
Το όλο σκηνικό είναι tres simple. Ήξερε η Αλεξάνδρα ότι εγώ θα περνούσα το σαββατοκύριακο καθηλωμένος σε ένα καναπέ και δεν επρόκειτο να σηκωθώ να πάω πουθενά, και της έδωσα την Κοκκινούλα μου να την πάει μια βόλτα, να την ταΐσει λίγη βενζινούλα, να πάρει λίγο αέρα κι αυτή!
Την έτρεξε και λίγο στο άουτομπάνι μας γιατί με μένα μόνο μέχρι την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 100 φτάνει.
Δατ γουόζ ωλ!
Τώρα, είναι ήδη Τρίτη, και η Κοκκινούλα δεν είναι πίσω στο γκαράζ. Από ράδιοαρβίλα μαθαίνω ότι η Αλεξάνδρα εθεάθη με το τουτού στα Σαμπ Ελυζέ με σακούλες τίγκα στα ψώνια κι επίσης την είδε δικός μου να περνάει κόκκινο στην Φιφθ Άβενιου. Αυτό πώς το κατάφερε, δεν ξέρω.
Κουμπάρα, αν το διαβάσεις αυτό το σχόλιο και είσαι ακόμα στα Νιου Γιόρκια, δες αν έχει κάνα εισιτήριο στο Μπροντγουέη για το Λήγκαλυ Μπλοντ!

Ανώνυμος είπε...

Maya χαχαχα :))))

Cinestef είπε...

Μπάι δε γουέη...
τέλεια η μουσική υπόκρουση... αλλά εγώ θα άκουγα το Χολ Λόττα Λοβ των Λεντ Ζέπελιν στην εκτέλεση της Συμφωνικής του Λονδίνου. Εκεί είναι που θα το γκάζωνα και θα πήγαινα τουλάχιστον 110 χμ την ώρα!

maya είπε...

πού είσαι φιλενάδα?

ο-ε-ο?


...


καληνύχτα
χχχχχχχχχ
θ'αρχίσω να πιστέυω τον σινεστέφ...

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: σε ευχαριστώ πολύ! περάσαμε υπέροχα!

Δυσκολεύομαι να μπω σε πρόγραμμα πάλι..

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@alexis b: ήταν υπέροχο το Σαββατοκύριακό μας και με νίκη!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: Σπυρόοοοοο Χρόνια Πολλά και καλά!!!

Να σε χαίρονται και να σε αγαπούν!

Θα έρθω απ΄τα μέρη σου!

Ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

@εφιάλτης: Καλό ήταν το Σαβατοκύριακο. Ενα μικρό σπάσιμο στη ρουτίνα μας.

Ασχολίαστο; πες μου πως δεν σου αρέσει...

Αλεξάνδρα είπε...

@αγγελος σπύρου: χαχαχαχαχα
Καλό ήταν! Ηθελα να κρατούσε λίγο παραπάνω

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@Talisker: πήγα Θεσσαλονίκη με ένα opel Zafira για να υποστηρίξω την ομάδα μου στο bowling.

Πέρασα υπέροχα, πήραμε την 2η θέση, γνώρισα την Βίκυ που μάλλον έγινε και fun του bowling, αλλά δεν παίρνω κι όρκο, σπάσαμε για λίγο την ρουτίνα μας και τώρα δυσκολεύομαι να μπω σε τάξη.

Επιστρέφοντας με περίμενε extra δουλειά λόγω Χριστουγέννων και τρέχωωωωωωωωωωωωω

Μου λείψατε πολύ
κυρία μου
Σμαααααααααααααααατςςςςςςςςςςςςς

Αλεξάνδρα είπε...

@freedula: ναι όντως γνώριμο για σένα το περιβάλλον...
Ωραίο το μπλογκακι σου θα περάσω πάλι.

καλωσόρισες

Αλεξάνδρα είπε...

@an205: καμιά σχέση. Σιγά μην είχα Ferrari.
Ενα Opel Zafira 7θέσιο για να χωράει κόσμο έχω.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ονειρεύομαι τις κόκκινες Ferrari και δεν θαυμάζω τα λόγια που κατά καιρούς λένε πετυχημένοι, επιχειρηματικά, άνθρωποι.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@χελώνα: καλά πήγαμε, καλά ήρθαμε αλλά με opel zafira και όχι με ferrari. Θαυμάζω όμως τον τρόπο που "τρώει" τα χιλιόμετρα...

καλωσόρισες.

tzotza είπε...

καλημερα αλεξανδρα μου!!!
απλα περασα να σου στειλω ενα φιλι..
ομορφα τα γρηγορα αυτοκινητα..ειδικα στην εκκινηση!!!!

φιλια πολλα φιλεναδα μου!!!
:)

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: πέρασα καλά, πολύ καλά.

Μια χαρά μου πάει η ταχύτητα. Η ανάγκη μου για σκαρφάλωμα στα βουνά μηδενική οπότε ένα τζίπ μου είναι εντελώς άχρηστο.

Φιλιά πολλάααααααα

Πως πάνε τα δελτία των blog?

Αλεξάνδρα είπε...

@fava μου καλησπέρα...

Θα έκανα ένα γρήγορο ταξίδι (χρονικά αφού φύγαμε στις 5 το πρωί του Σαββάτου και επιστρέψαμε στις 20:00 της Κυριακής) και είχα το μυαλό μου στις ταχύτητες. Ετσι μηδενίζεται ο χρόνος. Κάποτε Αθήνα Θεσσαλονίκη ήταν ταλαίπωρο ταξίδι.

Ετσι αφενός είπα να κάνω ένα αφιέρωμα στη Φεράρι που θαυμάζω μέσα από κάποια λόγια του δημιουργού της (που δεν πιστεύει στην κακή τύχη) και κάποιου που την αγάπησε στην πορεία και που είναι είτε τον συμπαθώ είτε όχι ένας κορυφαίος πιλότος αυτοκινήτων.

Φυσικά δεν έχω Φεράρι.

Η τεχνολογία και οι ελληνικοί δρόμοι που κούτσα κούτσα βελτιώνονται με έκαναν να κάνω την απόσταση σε 4,5 ώρες (να ναι καλά η παράκαμψη του Μαλιακού, ένα πολύ καλό έργο, που λίγο ακούστηκε - γιατί τα καλά δεν ακούγονται σ΄αυτήν τη χώρα;) με μέσο όρο τα 119 χλμ/ώρα.

Ελπίζω να σε ξεμπέρδεψα λιγουλάκι

;-)

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: φιλενάδα σιγά που δεν θα καταλάβαινες εσύ!

Ξέρεις την αδυναμία μου στους δυό τροχούς, μα συγχώρα με αλλά μεγάλωσα αρκετά για τόσα χλμ σε δυό τροχούς. Θέλω τις ανέσεις που προσφέρει ένα πολυμορφικό αυτοκίνητο. Ασε που στά δίτροχα χωράνε 2. Ασε που μου αρέσει να μιλάω, να διαβάζω σαν συνοδηγός κλπ κλπ.

Ήταν καλό ξέσπασμα. Την άλλη φορά λέω να σε απαγάγω και να σε πάρω μαζί.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@trelofantasmeni: όπως ήδη είπα δεν είναι - δυστυχώς - φεράρι το αμαξάκι μου. Το δικό μου είναι μαζικής παραγωγής και πολυμορφικό.

Ομως ναι, πέρασα καλά και την "έσπασα" της κυρα καθημερινότητας που από την Δευτέρα μου έχει βγάλει την πίστη λες και θέλει να με εκδικηθεί που πέρασα τόσο όμορφα.

Εφερα πίσω κάτι τσουρέκια με γέμιση κάστανο και λευκή σοκολάτα απ΄έξω και κάτι τριγωνάκια πανοράματος που την γεύση τους θα την κρατήσω μέχρι να ξαναπάω Θεσσαλονίκη κι ας έχει ανοίξει κατάστημα και στην Αθήνα.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@cinestef:ςςςςςςςςςς μην τα λές όλα.

χαχαχαχαχα πάλι με έκανες να χαμογελάσω!

Να΄σαι καλά!

Αλεξάνδρα είπε...

@mist: ακριβώς! Σε κόκκινο φωτιάς!

καλό μας υπόλοιπο εβδομάδας.

Φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@σπύρος σεραφείμ: καλησπέρα στην απογευματινή μου παρέα και όχι μόνο.
Αμ ποιόν είχα κατά νου λες;

Ζήλεψα με το σχόλιό σου.

Εμ πως να το ξεχάσεις. Εδω, εγω που το διάβασα και η τρίχα μου σηκώθηκε από την ψευδ-αίσθηση του μυαλού μου που κατευθείαν με φαντάστηκε εκεί με τα 300 χλμ/ώρα...

Τυχερέ!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@cinestef: χαχα εντάξει η μουσική σου επιλογή που την έκανα update για σένα. Μα τρέξιμο θεωρείς τα 110 χλμ?????

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: Να μαι φιλενάδαααααααααα
σμουουουουουουουουτς

γιάννης φιλιππίδης είπε...

H σκέψη μου
για καλή τύχη είναι διαρκής, ιδιαίτερα όταν λείπεις
ευτυχώς είσαι και πάλι εδώ

καληνύχτα αλεξάνδρα μου θα τα πούμε αύριο

φιλί

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης Φιλιππίδης: ξέρω πόσο με νοιάζεσαι. Ναι είμαι πάλι εδω. Με εικόνες φορτωμένη και συναισθήματα χαράς και ανανέωσης. Κι ας κουράστηκα λιγάκι στην επιστροφή.

Φιλιά καληνύχτας!

tzotza είπε...

ηρθα και παλι αλεξανδρα μου..
θα εισαι και εσυ με τα παιδια το σ/κ στο οακα για τους αγωνες κολυμβησης? εμεις εκει θα ημαστε!!

καλο βραδυ και παλι!!
σε φιλω!!
:)

Αλεξάνδρα είπε...

@tzotza:ναι ίσως να είμαι. Οχι για να θαυμάσω τα δικά μου παιδιά όμως.

Φιλιά πολλά