Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007

Εν Οψει Εκλογών Ανεκδοτάκι !



Mια μέρα σκοτώθηκε μια γυναίκα που ήταν μεγάλη πολιτικός και μεγαλοστέλεχος στο κόμμα της, με υπουργεία και πολλές περγαμηνές.
Όταν έφτασε στον άλλο κόσμο, την υποδέχτηκε ο Άγιος Πέτρος και της λέει:
- "Που θα ήθελες να περάσεις την αιωνιότητα σου, στην Κόλαση ή στον Παράδεισο;"
Εκείνη το σκέφτεται λίγο και λέει:
- "Δεν είμαι σίγουρη."
- "Τότε", λέει ο Άγιος Πέτρος, "θα κάνουμε το εξής, θα περάσεις 24 ώρες στην Κόλαση και 24 ώρες στον Παράδεισο και μετά αποφασίζεις.
Η πολιτικός συμφωνεί. Πάνε λοιπόν, στην Κόλαση. Εκεί η πολιτικός βλέπει όλους τους πολιτικούς φίλους της που είχαν πεθάνει να παίζουν γκολφ, να ποντάρουν στο καζίνο, να πίνουν σαμπάνια, να φλερτάρουν με ωραίους άντρες και πανέμορφες γυναίκες και γενικά να διασκεδάζουν πολύ. Ακόμα και ο Διάβολος ήταν μαζί τους και κάνανε παρέα, λέγοντάς τους τα καλύτερα πρόστυχα και πικάντικα ανέκδοτα. Όλα πολύ ωραία και η πολιτικός περνούσε υπέροχα.
Πριν να το καταλάβει, πέρασαν οι 24 ώρες και ήρθε ο Άγιος Πέτρος να την πάρει να πάνε στον Παράδεισο. Ο Παράδεισος ήταν ένα πολύ ήσυχο μέρος με ήρεμη ατμόσφαιρα, οι άγγελοι έπαιζαν γαλήνια μουσική με τις άρπες και τις λύρες τους, οι φιλόσοφοι μιλάγαν για τη ζωή και το θάνατο και όλοι μαζί συζητούσαν με τον Θεό που ήταν πολύ γλυκός κι ευχάριστος τύπος. Η πολιτικός αισθανόταν πολύ όμορφα και πριν να το καταλάβει, πέρασαν και αυτές οι 24 ώρες, ώσπου ήρθε ο Άγιος Πέτρος να τι ρωτήσει τι αποφάσισε τώρα που είδε και τα δύο μέρη. Η πολιτικός το σκέφτεται λίγο και του λέει:
- "Ο Παράδεισος ήταν πολύ ωραίος και γαλήνιος, αλλά στην Κόλαση ήταν όλοι οι φίλοι μου και διασκέδαζαν πιο πολύ, οπότε θα προτιμήσω την Κόλαση.Ο Άγιος Πέτρος σέβεται την επιθυμία της και την στέλνει στην Κόλαση.
Όμως, η Κόλαση ήταν λίγο διαφορετική τώρα, ένα διαλυμένο μέρος με αποπνικτική ατμόσφαιρα και όλοι οι φίλοι της πολιτικού δούλευαν στα κάτεργα και κουβαλούσαν τεράστιες πέτρες, ενώ και ο Διάβολος ήταν πάνω από τα κεφάλια τους και τους διέταζε συνεχώς. Η πολιτικός δυσαρεστημένη πάει και τον ρωτά:
- "Τι έγινε εδώ; Προχθές όλα ήταν τόσο ωραία και όλοι διασκέδαζαν.
Και ο Διάβολος της απαντά: -"Τότε είχαμε προεκλογική εκστρατεία, σήμερα μας ψήφισες!!!"

47 σχόλια:

drunk tank είπε...

χα χα χα! Από τα καλύτερα ανέκδοτα Αλεξάνδρα και σούπερ επίκαιρο. Να είσαι καλά που μου το θύμισες.

με ένα χαμόγελο που μετέτρεψες σε γέλιο
φιλί καληνύχτας

Μαρινα ..... είπε...

καταπληκτικο καρδια μου...
χαμογελα εφερες....

φιλι φιλω εσενα καρδια μου
την καρδια μου στο προσκεφαλι σου

Vassilis Stranger είπε...

Πολύ καλό και μέσα στο κλίμα...
Τι θα κάναμε χωρίς εσένα.
Φιλάκια.

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνε και μόνο που το μουτράκι σου γέλασε άξιζε τον κόπο να στο θυμίσω.

Ονειρα γλυκά

Αλεξάνδρα είπε...

@μαρίνα να σε φιλήσω γλυκειά μου!!!
Τον ήχω του χαμόγελού σου τον έχω γράψει στο player της καρδιάς μου γι αυτό θυμώνω όταν φεύγει απ΄τα χείλη σου.
Η σκέψη μου να διώξει τα κακά σου όνειρα και να κοιμηθείς γλυκά, να ξεκουραστείς... Θα περιμένω την πρωινή σου καλήμέρα καρδιά μου!

φιλιά σε σένα και
το αστεράκι σου!

Αλεξάνδρα είπε...

@vassili: θα είχατε λιγότερη φασαρία στη ζωή σας μάλλον....

:-) Φιλιά στην Βασ-οικογένεια! και στους 5!

Υγ: την κοπανήσατε από το πάρτυ σήμερα ε; καλά - καλά....

an205 είπε...

τα σπασες όλα λέμε... :-)))))))

Αλεξάνδρα είπε...

@an205 καλημέρα σου! Σου άρεσε ε;
χαίρομαι! :-))))))))))

Σπύρος είπε...

Δεν ειναι ανέκδοτο ειναι η αλήθεια του σήμερα !

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

μανούλα Ελλάς, πώς με τυραννάς...

βρε τι τραβάμε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχαχαχαχαχααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!

Καλοοοοό!!!!

Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν...
Ες (μεθ) αύριον.....

Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: δυστυχώς αλλά πάλι δίκιο έχεις...

Αλεξάνδρα είπε...

@Σπύρος Σεραφείμ: και το κωλοέλληνες του Σαββόπουλου θα ταίριαζε. Εκείνο κι αν λέει την αλήθεια...

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην-μίγδην: καλή ψήφο γλυκειά μανούλα

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα....πληρωθηκε με το ιδιο νομισμα η πολιτικος!

ενα ομορφο σαββατοκυριακο ευχομαι...

maya είπε...

δεν το ήξερα! γέλασα. πολύ καλό. τι παιδί εισαι εσύ βρε αλεξάνδρα! χαρά μεγάλη, χαμόγελο σταθερό και μια αγκαλιά για σένα.
εσύ σίγουρα θα είσαι υπεύθυνη τύπου, ο στιχάκιας θα διαλέγει μουσική, ο γιάννης κείμενα,...προχωράμε.

φιλί στο μουτράκι σου φιλενάδα
χ

maya είπε...

η έλενα θα φτιάχνει μερέντα...
αχ τι μας έκανε αυτή η βραδιά μερέντας!!!

Μιλ1 είπε...

Το έχω ξανακούσει αλλά δεν παύει να είναι εκπληκτικό!!!
Αυτό ονομάζεται Θεία Δίκη!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

Αλεξάνδρα μου υπέροχο, ότι πιο πετυχημένο έχω διαβάσει ως προπαρασκευαστικό πριν τις κάλπες.

φιλί

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama και όχι μόνο: ε ναι! έτσι για να πάρει γεύση του τι τραβάμε η κυρία...

φιλιά πολλά γλυκειά μου!!!
και στα κοριτσόπουλά σου

Αλεξάνδρα είπε...

@maya και συ καλή μου; θα μας ζωγραφίζεις ε; Εσεις όλοι είστε η έμπνευσή μου. Αλλιώς τίποτα δεν θα έγραφα...

Που θα πάει θα κάνουμε και real πάρτυ όλοι εμείς που σιγά σιγά αγαπιόμαστε μέσα απ΄τις λέξεις.

Αλεξάνδρα είπε...

@milena: καλωσόρισες!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης: φιλί καλέ μου, χαίρομαι που σου άρεσε!

Αχ οι εκλογές... θα δεις τίποτα δεν θα αλλάξει. Μόνο λόγια είμαστε...

Εχω καλή στατιστική: μέχρι χτες όσους συναντούσα δεν θα ψήφιζαν τα δυό μεγάλα κόμματα, σήμερα; όλοι ήθελαν αυτοδυναμία... Μας βαρέθηκααααααα

Νίνα είπε...

χαχαχαααααααααααααααααα πολυ καλο!!!!

Ανώνυμος είπε...

:))))))))))))))))) Πολύ καλό!!!!!!!
Και στις 3:30πμ που το διαβάζω με ξύπνησε! φτου γαμότο, πάλι θα γίνω νυχτεριδα :)

Αλεξάνδρα είπε...

@νίνα: καλωσόρισες!

@φάβα: εμ που να το ξέρω να σου έχω αναρτημένο ένα νανούρισμα...
Καλωσόρισες και εσυ!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας και από εδώ!
Η μια έκπληξη μετά την άλλη! Και το χαμόγελο από blog σε blog να περπατάει... και εγώ δε χορταίνω!
Να είσαι καλά! :)

Αλεξάνδρα είπε...

@Βίκυ: καλημέρα σου.
όμορφα τα λόγια σου και σ΄ευχαριστώ! Φιλιά και αγκαλιές και χαρές!!!

maya είπε...

τίποτα δεν θα αλλάξει. το ξέρουμε. μια καλημέρα ήρθα να πω. νοιώθω λίγο σουρεαλιστικά γιατί δεν έχω ακούσει κανέναν, η τηλεόραση έχει παραμείνει κλειστή απο την πάρνηθα και μετά, ραδιόφωνο μόνο με μουσική. σαν να μην συμβαίνει σε μένα. κακώς δεν θα ασκήσω το δικαίωμα μου. αλλά όσο και να το γυρνάω στο καφάλι μου, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να τους δώσω τον χρόνο μου. αυτοί, όλοι τους δεν με προστάτευσαν όταν έλιωνα (εγώ, οι συνάνθρωποι μου, τα δέντρα μου, τα ζώα μου, η πατρίδα μου). αύριο το βράδυ θα είμαι σε ένα μπαρ που θάχει live γκρουπάκι και μετά latin χορευτές (κι ας μην μ'αρέσει το latin), θα πιω με παρέα και πάλι ΘΑ ΑΠΕΧΩ.

we don't need no thought control.

φιλιά πολλάαααα
χχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: με γεμίζεις χαρά όταν σε "βλέπω". Κορίτσι μου να κάνεις αυτό που σου λέει η καρδούλα σου και μόνο.
Να πιεις κι ένα ποτάκι για μας αύριο. Ζωντανή μουσικούλα, χορός μια χαρά θα περάσεις.
Την τηλεόραση την έκλεισα και εγω. Μόνο μουσική, να ηρεμήσει το μυαλό μας...

Φιλιά φιλιά φιλιά

Spitogata είπε...

Έτσι είναι, ο διάολος πλανεύει.
Επίκαιρο και απλά υπέροχο.

Εγώ πάλι προτείνω αντί της κελιστής τηλεόρασης, το ματς της εθνικής μπάσκετ! Γιατί όσο και αν μας απογοητεύει η πολιτική, υπάρχουν στιγμές που ως Έλληνες αισθανόμαστε περήφανοι! Ενίοτε και τυχεροί!

Αλεξάνδρα είπε...

@spitogata: ε ναι! φυσικά Εθνική Μπάσκετ, γιατί σωστά και πάλι όπως λες, μας γεμίζουν περηφάνια...

Θα ακολουθήσω την συμβουλή σου!

Φιλί

E είπε...

Τέλειο το ανέκδοτο...
Και τώρα με την ADSL ακούω και μουσική...:)

Μου΄φτιαξες πάλι το κέφι Αλεξάνδρα της Ελπίδας μου :))))

Καλό βόλι γι΄αυριο.....

Φιλια,
Ε.

Αλεξάνδρα είπε...

@Ελενα: τώρα με την ADSL ποιός σε πιάνει! Αντε και στις δικές σου μουσικές!

Χωρίς εσας, δεν θα είχα κέφια, για να σας φτιάχνω το κέφι... ;-)))

Φιλιά γλυκά

kelly alamanou είπε...

xa xa x a!!!
Φιλάκια Αλεξάνδρα μου!

Αλεξάνδρα είπε...

@rodoula-kelly:

φιλιά πολλά καλή μου! Πάντα να γελάς!!!

Εφιάλτης είπε...

Ωραίο, εμ μόνο αυτοί θα κάνουν τέτοια ;)

Αλεξάνδρα είπε...

@εφιάλτης: εμ κάποιες φορές παίρνεις αυτό που σου αξίζει ;-)
Καλο Βράδυ σου!

Γουφ είπε...

οθεν ποτε ξανα εκλογες, μονιμως προεκλογικη περιοδος...

Αλεξάνδρα είπε...

@γούφας: μήπως αλλάζει τίποτα; Μήπως θέλουμε ν΄αλλάξει κάτι;
απογοήτευση....

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο ανέκδοτο!
Τρέχω να το πω σε όσους βρίσκονται σε ακτίνα πεντακοσίων μέτρων..
§:D

Ανώνυμος είπε...

Α!κάτι ξέχασα!
Μμμματς στα μουτράκια σουουου..
§:*

Αλεξάνδρα είπε...

@nounouka: ματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς και στα δικά σου μουτράκια....

Τίποτα δεν αλλάζει γιατί δεν θέλουμε εμεις ν΄αλλάξει!!!

Την αξίζουμε λοιπόν την κόλαση...

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

"Ένας υποψήφιος βουλευτής βρίσκει στο δρόμο του ένα ψηφοφόρο. Τον κοιτά και του στέλνει ένα φιλάκι. Ο κακόμοιρος ψηφοφόρος, με βλέμμα γεμάτο απορία, τον ρωτά:
- γιατί;
και ο υποψήφιος του απαντά:
- θα σε πηδάω για μια τετραετία, να μην υπάρχει και λίγο αίσθημα;"

Αλεξάνδρα είπε...

@παπαχατζής παναγιώτης: χαχαχαχαχα πολύ καλό! σε ευχαριστώ που πέρασες μόλις ερχόμουν στο ημερολόγιό σου!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!
Νάσαι καλά Αλεξάνδρα...αναζωπύρωση στο χαμόγελο μου.

Καλό σου απόγευμα.

Αλεξάνδρα είπε...

@mist: καλό σου απόγευμα!