Κυριακή, Νοεμβρίου 25, 2007

Dee Dee Χρόνια Καλά, Χρόνια Πολλά

Η Κατερίνα μας έχει γιορτούλα σήμερα ! Εύχομαι Υγεία, Χαρά και Αγάπη!!!

27 σχόλια:

Cinestef είπε...

Χρόνια πολλά Ντι Ντι και σε όλες τις Κατερίνες μας!
Εγώ τις έχω άφθονες!
Εορταστικά Φιλιά!

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΕΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :)

maya είπε...

χρόνια πολλά λειντιντι μου!!!!
νάναι ηλιόλουστη η μέρα σου και μην σώσεις να σταματήσεις να χαμογελάς με το λαμπερό σου χαμόγελο!!!!!

φιλιά εορταστικά
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali είπε...

Χρονια Πολλα και απο μενα και απο δω...μαι λειντυ..
α δεν παιζω αυτο το τραγουδακι ειναι πιο ωραι απο το δικο μου!!!

(σενανε κυρια Αλεξ ..σε τα εχω μαζεμενα οουουουουου..μολις εμαθα !!::)) φιλια πολλα!

Roadartist είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

Dee Dee είπε...

Σας ευχαριστω πολυ ολους!!!!!!!!!!

Αλεξανδρα μου τιμη μου να καταναλωνεις τον χωρο σου για μενα!!!!!

Μακαρι να ηταν καθημερινη να μην επρεπε να ξαναφυγω για "μαθημα".


Σας σκεφτομαι και με εχετε συγκινησει πολυ!!!!!!!

Αλεξανδρα μου γλυκια χιλια ευχαριστω!!!!! Να εισαι παντα καλα και τοσο γλυκια!!!!!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Να χαιρόμαστε όλες τις Κατερίνες!

Aggelos Spyrou είπε...

Εδώ είναι που κολλάει το...

"Όμορφή μου κατερίναααααα..."!

Καλησπέρα! Πρέπει να επισκεφτώ τη Dee Dee!!!

Dee Dee είπε...

Το τραγουδακι αυτο απο την ελληνικη ταινια "Το πιο λαμπρο αστερο" μου ειχε κανει ζημια οταν ημουν μικρη :)
Το ειχα δει απειρες φορες, ανεβαινα στον καναπε και τραγουδουσα μπροστα στον καθρεφτη, ψωναρα δηλαδη :) Μεγαλωνοντας εγινα λιγακι πιο δαικριτικη, τα κανω κρυφα αυτα ;)

Αλεξάνδρα είπε...

@cinestef: επιτέλους βρε γνωριστήκαμε!!!!

Φαντάζομαι ότι δεν ξέχασες καμιά Κατερίνα χθες.

Φιλιά
και ευχές για
καλή εβδομάδα

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: Χρόνια Πολλά στους Στέλιους και τις Στέλλες σήμερα πια...

Negmaaaa Χρόνια Σου Πολλά και Καλά!!!

Σπύρο ελπίζω ότι σήμερα θα παίξω το παιχνίδι σου χεχε

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: ναι! ακόμα και τα προβλήματα αφοπλίζονται με ένα χαμόγελο....

Χρόνια Πολλά στη negma σήμερα

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: το κακό είναι πως μου αρέσεις όπως και να είσαι ;-pppp

Εμένα μου άρεσε το τραγουδάκι σου.
Τυχερές οι Κατερίνες, έχουν γράψει πολλά τραγουδάκια γι αυτές...

Αλεξάνδρα είπε...

@roadartist: ναι Χρόνια Πολλά και Καλά!!!

Καλή εβδομάδα

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: Ο blogίστικος χώρος μου για σας είναι. Τα φιλαράκια μου. Τι νόημα ύπαρξης θα είχε αλλιώς;

Πάντα να φωλιάζει η αγάπη στην καρδούλα σου κορίτσι μου.

Και που ξέρεις; Του χρόνου μπορεί να έρθω να στα δώσω από κοντά τα Χρόνια Πολλά.

Φιλιά
και καλή εβδομάδα

Αλεξάνδρα είπε...

@ασκαρδαμυκτί: ναι να τις χαιρόμαστε. Και σήμερα να χαιρόμαστε τις Στελλίτσες και τους Στέλιους!

Αχ έχω να περάσω καιρό απ΄τα μέρη σου.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@αγγελος σπύρου: ναι ναι εδώ κολάει.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: χαχαχαχαχαχα έτσι ε;

Χαίρομαι που σου ήταν οικείο. Το διάλεξα ανάμεσα σε άλλα...

Dee Dee είπε...

Και του χρονου απο κοντα λοιπον!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ευχαριστω!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια της πολλά και καλά!

maya είπε...

πού είσαι?

ο-ε-ο?


για έλα, θα σε βοηθήσω να μαζέψουμε...τέλειωσε η γιορτή. άντε, σήκω!

φιλενάαααααααδα!
πού είσαι?
στου γιάννη γίνεται της τρελλής.
έλα, θέλω βοήθεια με δαύτους!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

και ξεκουράσου
αν προλάβεις.
:)

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: ναι μας το εύχομαι!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@trelofantasmeni: Χρόνια πολλά και στις Στελλίτσες και τους Στέλιους!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: φιλενάδα ξέρεις που είμαι κάθε Δευτέρα. Αγωνίζομαι....

Ερχομαιιιιιι

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ...ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ...ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΑ ΤΗΣ...ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΑΣΑΤΕ...ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ...ΦΙΛΙΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Αλεξάνδρα είπε...

@φantaσιόπληκτος: καλησπέρα! Νομίζω πως όταν επιμένουμε τα πράγματα έρχονται όπως τα θέλουμε.

:-)

μαριάννα είπε...

Πω πωωωωωω! Τώρα συνειδητοποιώ ότι γιόρταζε το Κατερινάκι μας! Να ζήσει και να τη χαιρόμαστε πάντα δροσερή, γλυκιά και με το αστείρευτο χιούμορ της!

Καλό ΣΚ σε όλους!
Φιλιά Αλεξάνδρα μου!