...τι κρίμα που η μοίρα πολλών θησαυρών είναι να μένουν χαμένοι σε κάποιους βυθούς... 12-5-09 AK
"Δίνουμε ζωή στους εφιάλτες και κοιμίζουμε τα όνειρά μας" 5-6-08 AK
Αλεξάνδρα μου, το έγραψα και στα δικά μου, καλύτερες ευχές και ωραιότερο δώρο δε θα μπορούσα, ούτε καν θα τολμούσα, να ζητήσω ποτέ! θα μου αγκαλιάσεις και θα φιλήσεις τη μικρή! με έκανε να δακρύσω πρωί πρωί!! Από χαρά πάντοτε!
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου! Με πολύ αγάπη, διαβαίνοντας το κατώφλι της τέταρτης δεκαετίας της ζωής μου!!!
καλημέρες... να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου... υπέροχο... συγκινητικό... μοναδικό... πίσω από τα λόγια κρύβεται τόση αγάπη & τρυφερότητα, αυτή της δικής σου καρδούλας...
να σε χαιρόμαστε κωνσταντίνε μου... όλες οι μέρες της ζωής σου να ναι τόσο λαμπερές & χαρούμενες....
φιλιά στην κορούλα σου, σε σένα αλεξάνδρα & στον κωστή μας...
@mauve: η δική σου καρδούλα πάει πίσω σε ευαισθησία, αγάπη και τρυφερότητα; Να χαιρόμαστε τον Κωνσταντίνο μας, αλλά και την όμορφη παρεούλα που φτιάξαμε όλοι μαζί.
@γιάννης φιλιππίδης: κοίτα να δεις που εκεί που δεν σου άρεσαν, τώρα έγινες ο πιο παιχνιδιάρης. Φυσικά ήρθα και είδα και κοκκίνησα, όχι από το κακό μου, μα απ΄την τιμή που μου έκανες.
Ξέρεις πως σ΄αγαπώ και η σκέψη μου σε τριγυρίζει.
Θα ανταποκριθώ στο παιχνίδι, αν και είναι δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο 3... Φιλιά πολλά
17 σχόλια:
Αλεξάνδρα μου,
το έγραψα και στα δικά μου,
καλύτερες ευχές και ωραιότερο δώρο δε θα μπορούσα, ούτε καν θα τολμούσα, να ζητήσω ποτέ!
θα μου αγκαλιάσεις και θα φιλήσεις τη μικρή! με έκανε να δακρύσω πρωί πρωί!! Από χαρά πάντοτε!
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Με πολύ αγάπη, διαβαίνοντας το κατώφλι της τέταρτης δεκαετίας της ζωής μου!!!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα :) Χρονια πολλά στον Κωνσταντίνο με υγεία :)
Να ζήσει ο Κωνσταντίνος ΜΑΣ!!!!!!!!!!
Κωνσταντίνε,
Πάντοτε "...εύχομαι
να είναι τέλεια για σένα,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ!!!"
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. τέλειο το τραγούδι για την περίσταση, μπράβο Αλεξάνδρα μου)
Είδασ και στου Κωνσταντίνου τη ζωγραφιά της κορούλας σου.
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!
ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
σαν τις αθώες ψυχούλες των παιδιών.
Κι' ένας ήλιος που γελάει..
΄Ετσι να της γελάει η ΖΩΗ πάντα
αλλά και του Κωνσταντίνου που του την αφιέρωσε.
ΞΑΝΑ φιλί ΞΑΝΑ Γλαρένιες αγκαλιές
αλεξάνδρα μου
καλημέρες... να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου... υπέροχο... συγκινητικό... μοναδικό... πίσω από τα λόγια κρύβεται τόση αγάπη & τρυφερότητα, αυτή της δικής σου καρδούλας...
να σε χαιρόμαστε κωνσταντίνε μου... όλες οι μέρες της ζωής σου να ναι τόσο λαμπερές & χαρούμενες....
φιλιά στην κορούλα σου, σε σένα αλεξάνδρα & στον κωστή μας...
Να τον χαιρόμαστε! Και να είναι πάντα ευτυχισμένος! Το ζουζούνι πώς κατάφερε τόσο σύντομα να τον αγαπάμε τόσο πολύ όλοι; ;)
υπέροχο, χρονια του πολλά :)
Μπραβο στο ζουζουνι σου :)
αλεξάνδρα μου,
μολονότι η 12 ώρα βραδινή δεν παρήλθε, η blogger με αγνόησε και δημοσίευσε ήδη το επόμενό μου ποστ….
Που βρήκα ενδιαφέρον ως παιχνίδι, αφορμή για να εκτιμήσω και να εκφράσω ότι νιώθω, για όσους ξεχωρίζω….
πέρνα από μένα, να δεις σε τι αναφέρομαι….
@κωνσταντίνος: ε, δεν σου φαίνεται η ηλικία! Τουλάχιστον 7 χρόνια μικρότερο σε κάνω!
Να σε ενημερώσω ότι η μικρή με ρώτησε αν σου την παρέδωσα την ζωγραφιά και αν σου άρεσε.
Πάντα τα ματάκια σου δάκρυα χαράς να τρέχουν...
Και του Χρόνου να σε γιορτάσουμε ακόμα καλύτερα.
Χρόνια πολλά και πάλι.
@lockheart: Χρόνια του Πολλά!!!
@φύρδην μίγδην: να ΄σαι καλά γλαρένια μου! Σε ευχαριστούμε για τα όμορφα λόγια σου!!!
Να χαιρόμαστε τον Κωνσταντίνο
@mauve: η δική σου καρδούλα πάει πίσω σε ευαισθησία, αγάπη και τρυφερότητα;
Να χαιρόμαστε τον Κωνσταντίνο μας, αλλά και την όμορφη παρεούλα που φτιάξαμε όλοι μαζί.
Φιλάκια γλυκά
@γητεύτρια: Τον χαιρόμαστε και θα τον χαιρόμαστε.
Τελικά δεν είναι όμορφη η παρεούλα μας;
@φάβα: καλή μου σε ευχαριστώ.
Χρόνια του Πολλά και καλά!!!
Φιλιά
@γιάννης φιλιππίδης: κοίτα να δεις που εκεί που δεν σου άρεσαν, τώρα έγινες ο πιο παιχνιδιάρης.
Φυσικά ήρθα και είδα και κοκκίνησα, όχι από το κακό μου, μα απ΄την τιμή που μου έκανες.
Ξέρεις πως σ΄αγαπώ
και η σκέψη μου σε
τριγυρίζει.
Θα ανταποκριθώ στο παιχνίδι, αν και είναι δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο 3...
Φιλιά πολλά
τι γλυκούλι!!
Χρόνια πολλά στον Κων/νο και βρήκες όμορφο τρόπο να στέλνεις τις ευχές σου ...είδα και για τα γενέθλια της Μωβένιας......
Δημοσίευση σχολίου