Δευτέρα, Νοεμβρίου 05, 2007

Κωνσταντίνε μας

Το ιστολόγιο του εορτάζοντος είναι ΕΔΩ

Υγ: οι ευχές μου είναι βασισμένες πάνω στην ζωγραφιά της κόρης μου, που ζωγράφισε κατά παραγγελία μου, για τα γενέθλιά σου.

17 σχόλια:

drunk tank είπε...

Αλεξάνδρα μου,
το έγραψα και στα δικά μου,
καλύτερες ευχές και ωραιότερο δώρο δε θα μπορούσα, ούτε καν θα τολμούσα, να ζητήσω ποτέ!
θα μου αγκαλιάσεις και θα φιλήσεις τη μικρή! με έκανε να δακρύσω πρωί πρωί!! Από χαρά πάντοτε!

Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Με πολύ αγάπη, διαβαίνοντας το κατώφλι της τέταρτης δεκαετίας της ζωής μου!!!

Σπύρος είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα :) Χρονια πολλά στον Κωνσταντίνο με υγεία :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να ζήσει ο Κωνσταντίνος ΜΑΣ!!!!!!!!!!


Κωνσταντίνε,
Πάντοτε "...εύχομαι
να είναι τέλεια για σένα,
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ!!!"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

(υ.γ. τέλειο το τραγούδι για την περίσταση, μπράβο Αλεξάνδρα μου)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είδασ και στου Κωνσταντίνου τη ζωγραφιά της κορούλας σου.
ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!
ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!
σαν τις αθώες ψυχούλες των παιδιών.

Κι' ένας ήλιος που γελάει..
΄Ετσι να της γελάει η ΖΩΗ πάντα
αλλά και του Κωνσταντίνου που του την αφιέρωσε.

ΞΑΝΑ φιλί ΞΑΝΑ Γλαρένιες αγκαλιές

mAuVe είπε...

αλεξάνδρα μου

καλημέρες... να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου... υπέροχο... συγκινητικό... μοναδικό... πίσω από τα λόγια κρύβεται τόση αγάπη & τρυφερότητα, αυτή της δικής σου καρδούλας...

να σε χαιρόμαστε κωνσταντίνε μου... όλες οι μέρες της ζωής σου να ναι τόσο λαμπερές & χαρούμενες....

φιλιά στην κορούλα σου, σε σένα αλεξάνδρα & στον κωστή μας...

μαριάννα είπε...

Να τον χαιρόμαστε! Και να είναι πάντα ευτυχισμένος! Το ζουζούνι πώς κατάφερε τόσο σύντομα να τον αγαπάμε τόσο πολύ όλοι; ;)

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο, χρονια του πολλά :)
Μπραβο στο ζουζουνι σου :)

γιάννης φιλιππίδης είπε...

αλεξάνδρα μου,

μολονότι η 12 ώρα βραδινή δεν παρήλθε, η blogger με αγνόησε και δημοσίευσε ήδη το επόμενό μου ποστ….

Που βρήκα ενδιαφέρον ως παιχνίδι, αφορμή για να εκτιμήσω και να εκφράσω ότι νιώθω, για όσους ξεχωρίζω….

πέρνα από μένα, να δεις σε τι αναφέρομαι….

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος: ε, δεν σου φαίνεται η ηλικία! Τουλάχιστον 7 χρόνια μικρότερο σε κάνω!

Να σε ενημερώσω ότι η μικρή με ρώτησε αν σου την παρέδωσα την ζωγραφιά και αν σου άρεσε.

Πάντα τα ματάκια σου δάκρυα χαράς να τρέχουν...

Και του Χρόνου να σε γιορτάσουμε ακόμα καλύτερα.

Χρόνια πολλά και πάλι.

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: Χρόνια του Πολλά!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην μίγδην: να ΄σαι καλά γλαρένια μου! Σε ευχαριστούμε για τα όμορφα λόγια σου!!!

Να χαιρόμαστε τον Κωνσταντίνο

Αλεξάνδρα είπε...

@mauve: η δική σου καρδούλα πάει πίσω σε ευαισθησία, αγάπη και τρυφερότητα;
Να χαιρόμαστε τον Κωνσταντίνο μας, αλλά και την όμορφη παρεούλα που φτιάξαμε όλοι μαζί.

Φιλάκια γλυκά

Αλεξάνδρα είπε...

@γητεύτρια: Τον χαιρόμαστε και θα τον χαιρόμαστε.
Τελικά δεν είναι όμορφη η παρεούλα μας;

Αλεξάνδρα είπε...

@φάβα: καλή μου σε ευχαριστώ.
Χρόνια του Πολλά και καλά!!!

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: κοίτα να δεις που εκεί που δεν σου άρεσαν, τώρα έγινες ο πιο παιχνιδιάρης.
Φυσικά ήρθα και είδα και κοκκίνησα, όχι από το κακό μου, μα απ΄την τιμή που μου έκανες.

Ξέρεις πως σ΄αγαπώ
και η σκέψη μου σε
τριγυρίζει.

Θα ανταποκριθώ στο παιχνίδι, αν και είναι δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο 3...
Φιλιά πολλά

Roadartist είπε...

τι γλυκούλι!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά στον Κων/νο και βρήκες όμορφο τρόπο να στέλνεις τις ευχές σου ...είδα και για τα γενέθλια της Μωβένιας......