Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007



ΕΠΙΛΟΓΗ



"Υπάρχουν δυό τρόποι για να γνωρίσεις ένα λουλούδι:

Ο ένας είναι να το κόψεις, να το μεταφέρεις στο εργαστήριο, να μελετήσεις το ριζικό του σύστημα, να διαχωρίσεις τον ύπερο από τους στήμονες κλπ

Ο άλλος είναι απλά να το παρατηρείς και να το θαυμάζεις καθώς μεγαλώνει και ανοιγοκλείνει τα πέταλά του στην άκρη του βράχου όπου έχει φυτρώσει.


Και στις δυό περιπτώσεις έχεις πετύχει μια αξιόλογη γνώση του λουλουδιού.

Με την διαφορά ότι στην πρώτη περίπτωση, το λουλούδι έχει πεθάνει."

Τ. Σουζούκι

6 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Καλύτερα να το βλέπω ζωντανό και ας μην το γνωρίσω ποτέ.

kelly alamanou είπε...

Έιλικρινά δεν μου αρέσει να κόβω λουλούδια.
καλή σου μέρα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩΩΩΩΩ!!!!!
Του στερούμε τη ζωή αλλά και όσο ζήσει στο βάζο, ζει το μαρτύριό του...
Αχ, μου αρέσεις...

Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

lockheart:έτσι, έτσι καλέ μου!

rodoula-kelly: κοινό το μονοπάτι μας...

φύρδην-μιγδην: φερόμαστε σαν να είμαστε παντοδύναμοι - οι άνθρωποι - αλλά δεν είμαστε... (μου αρέσει το nick σου)

Ανώνυμος είπε...

Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν θέλουν να γνωρίσουν το λουλούδι και απλά το κόβουν για να πεθάνει!

Αλεξάνδρα είπε...

George Vrynios said...
Τι γίνεται όμως με αυτούς που δεν θέλουν να γνωρίσουν το λουλούδι και απλά το κόβουν για να πεθάνει!

------------------------------

Εκεί, υπάρχει πρόβλημα. Πως να μιλήσεις για αγάπη σε κάποιον που έχει δηλητηριάσει την καρδιά του με μίσος?

Και εκεί είναι αυτό που λέμε τύχη: να μην είσαι στο λάθος μέρος, την λάθος στιγμή.