...τι κρίμα που η μοίρα πολλών θησαυρών είναι να μένουν χαμένοι σε κάποιους βυθούς... 12-5-09 AK
"Δίνουμε ζωή στους εφιάλτες και κοιμίζουμε τα όνειρά μας" 5-6-08 AK
Μπήκα σήμερα και είδα με έκπληξη - είναι η αλήθεια - σχόλια.
Το blog είναι πρόχειρο, αφού κάνω τα πρώτα μου βήματα...
Αγγελε μου έκανες ποδαρικό! Σε ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ για το σχόλιο σου.
lockheart και με χειμωνιάτικη εννίοτε... τρελάναμε και τον καιρό με την αμφιθυμία μας lol Αν βρω χρόνο (που αλήθεια;) υπόσχομαι ότι θα το ομορφήνω με σκέψεις και εικόνες.
6 σχόλια:
Πόσοι πολλοί ήλιοι, πόσα λιασμένα χαμόγελα, πόσος ήλιος ολόγυρα να φαίνεται κι ας είναι ψηλά!!!
Ωραία εικόνα! 0:)
Και με καλοκαιρινή διάθεση!!Νά έχουμε συνέχεια διάθεση με χρώματα!!Ομορφο bloggaki και ευχομαι να γίνει ακόμα καλύτερο!
Καλή επιτυχία στο όμορφο Blog σου.
Μπήκα σήμερα και είδα με έκπληξη - είναι η αλήθεια - σχόλια.
Το blog είναι πρόχειρο, αφού κάνω τα πρώτα μου βήματα...
Αγγελε μου έκανες ποδαρικό! Σε ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ για το σχόλιο σου.
lockheart και με χειμωνιάτικη εννίοτε... τρελάναμε και τον καιρό με την αμφιθυμία μας lol
Αν βρω χρόνο (που αλήθεια;) υπόσχομαι ότι θα το ομορφήνω με σκέψεις και εικόνες.
kkai-lee ευχαριστώ πολύ!!!
Καλώς ήρθες!
Γλαρένιες αγκαλιές
@Φύρδην-Μίγδην: σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σας βρίσκω!
Δημοσίευση σχολίου