Πέμπτη, Μαΐου 17, 2007


Posted by Picasa Με διάθεση ανοιξιάτικη και καλοκαιρινό καιρό

6 σχόλια:

Aggelos Spyrou είπε...

Πόσοι πολλοί ήλιοι, πόσα λιασμένα χαμόγελα, πόσος ήλιος ολόγυρα να φαίνεται κι ας είναι ψηλά!!!

Ωραία εικόνα! 0:)

Σπύρος είπε...

Και με καλοκαιρινή διάθεση!!Νά έχουμε συνέχεια διάθεση με χρώματα!!Ομορφο bloggaki και ευχομαι να γίνει ακόμα καλύτερο!

kkai-Lee είπε...

Καλή επιτυχία στο όμορφο Blog σου.

Αλεξάνδρα είπε...

Μπήκα σήμερα και είδα με έκπληξη - είναι η αλήθεια - σχόλια.

Το blog είναι πρόχειρο, αφού κάνω τα πρώτα μου βήματα...

Αγγελε μου έκανες ποδαρικό! Σε ευχαριστώ πολύ, πάρα πολύ για το σχόλιο σου.

lockheart και με χειμωνιάτικη εννίοτε... τρελάναμε και τον καιρό με την αμφιθυμία μας lol
Αν βρω χρόνο (που αλήθεια;) υπόσχομαι ότι θα το ομορφήνω με σκέψεις και εικόνες.

kkai-lee ευχαριστώ πολύ!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλώς ήρθες!

Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@Φύρδην-Μίγδην: σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σας βρίσκω!