

Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες,
αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Κάθισε σε μια πολυθρόνα, στην αίθουσα VIP του αερολι-
μένα, για να διαβάσει με ησυχία. Δίπλα από την πολυθρόνα της βάζει τα μπισκότα, ενώ ένας άνδρας που κάθισε στο διπλανό κάθισμα, άνοιξε το περιοδικό του και άρχισε να διαβάζει.
Όταν πήρε το πρώτο μπισκότο, ο άνδρας πήρε κι αυτός άλλο ένα. Αισθάνθηκε ενοχλημένη, αλλά δεν είπε τίποτα. Σκέφτηκε: "Τι νεύρα που έχω! Αν ήμουν σε κατάλληλη διάθεση θα του έδειχνα..."
Για κάθε μπισκότο που έπαιρνε, ο άνδρας έπαιρνε κι αυτός άλλο ένα. Αυτό την εξαγρίωνε, αλλά δεν θέλησε να κάνει σκηνή.
Όταν έμεινε μόνο ένα μπισκότο, σκέφτηκε: "Ααα, τι θα κάνει αυτός ο καταχραστής τώρα;"
Τότε ο άνδρας, παίρνει το τελευταίο μπισκότο, το κόβει στη μέση, δίνοντάς της το άλλο μισό.
Αααα! αυτό ήταν πάρα πολύ! Ήταν πολύ, μα πολύ θυμωμένη τώρα!
Σε μια στιγμή, πήρε το βιβλίο της, τα πράγματά της και όρμησε στην αίθουσα επιβίβασης.
Όταν κάθισε στο κάθισμά της, μέσα στο αεροπλάνο, έψαξε την τσάντα της για να πάρει τα γυαλιά της και ... προς μεγάλη της έκπληξη, το πακέτο με τα μπισκότα της ήταν εκεί, άθικτο, κλειστό!
Αισθάνθηκε τόσο ντροπιασμένη! Συνειδητοποίησε ότι έκανε λάθος... Είχε ξεχάσει ότι τα μπισκότα της δεν τα είχε βγάλει από την τσάντα της. Ο άνδρας είχε μοιραστεί τα μπισκότα του μ΄αυτήν, χωρίς κανένα συναίσθημα θυμού ή πίκρας... ενώ αυτή ήταν πολύ θυμωμένη, σκεπτόμενη ότι μοιραζόταν τα μπισκότα της μ΄αυτόν.
Και τώρα δεν υπήρχε καμιά πιθανότητα να εξηγήσει... ούτε να ζητήσει συγνώμη........
6 σχόλια:
δεν πειράζει. Αυτό την έμαθε να μοιράζεται όσα έχει...
@Σπύρος Σεραφείμ:
Τόση χαμένη οργή? Που την βάζεις? και στη ανάδειξη της αλήθειας το κολλημένο σάλιο? η ξεφτίλα?
Και να μην μπορείς να διορθώσεις τίποτα.... πειράζει αλλά τι να πεις, τι να κάνεις...
καλό είναι που και που να πειράζει κα΄τι και να μην μπορείς να κάνεις και τίποτε για να το διορθώσεις,σου εντυπώνονται καλύτερα κάποια συναισθήματα,και μάλλον δεν επαναλαμβάνεις συμπεριφορές φοβικές και αρνητικές..
Λέω κιόλας δεν ξέρω......
Πολύ όμορφο και γλυκο κείμενο! Δεν πρέπει να βγάζουμε αμέσως συμπεράσματα και να αφήνουμε τα ΕΓΩ να μας κυριεύουν.Προσοχή!Ακομά και στα απλά πράγματα η αγάπη έχει θέση!
Είδες τί είμαστε οι άτιμες;
Ενώ τα αγόρια, θυσία γίνονται....
Λοιπόν, για να σοβαρευτώ, το έλαβα σε mail και πολύ το χάρηκα Μακάρι να ήξερα να το ανεβάσω, έτσι ακριβώς όπως είναι. ΄Εχει εξαιρετικές εικόνες και κάτι μπισκότα....λαχταριστά!
Γλαρένιες αγκαλίτσες
@rodoula-kelly: έχεις δίκιο, μήπως εμπειρία δεν είναι τα λάθη μας?
@lockheart: ο εγωισμός είναι μεγάλο θέμα. Θέλει ολόκληρο post για πάρτη του. Χτύπησες την καρδιά του προβλήματος των σχέσεων. Εύχομαι να συναντήσεις την κοπέλα που θα ξεκλειδώσει την ευαίσθητη καρδιά σου.
@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗN: Τις έχω τις φωτογραφίες, αλλά είπα να το κάνω πιο λιτό...
Είναι απίθανο σε τι σκέψεις και συναισθήματα μπορεί να σε βάλει ένας άγνωστος...
Δημοσίευση σχολίου