Τρίτη, Φεβρουαρίου 17, 2009

Πόση Ακόμα Αντοχή...

Πως να ξεχάσω αυτά τα μάτια;
Πως να ξεχάσω τον Δημήτρη που από ένα άσχημο παιχνίδι της μοίρας βρέθηκε κατηγορούμενος για κάτι που δεν έκανε; Που το Εφετείο τον Ιούνιο του 2008, ύστερα από δίκη διάρκειας 2 1/2 μηνών, αθώωσε με τις 4 αθωωτικές ψήφους των ενόρκων έναντι των 3 ενοχοποιητικών ψήφων των δικαστών;
Τότε που οι δικαστές τόνιζαν στους ενόρκους πως στέκονται κι εκείνοι σαν δικαστές, ισάξια. Πως έτσι πρέπει να σκεφτούν. Κι εκείνοι σκέφτηκαν, ένιωσαν και αποφάνθηκαν πως ο Δημήτρης ήταν αθώος. Ολα τα στοιχεία άλλωστε αυτό έδειξαν.
Κι όμως παρόλο που ο κατήγορος ξέρει την αλήθεια, διαμέσου της πολιτικής αγωγής ζητάει επανεξέταση και αναίρεση της αθωότητας απ΄τον Αρειο Πάγο. Ζητούν να ακυρωθεί η αθώωση και να ξαναγίνει η δίκη απ΄την αρχή.
Στις 23 Ιανουαρίου ζήτησαν την επανεξέταση, και το αξιότιμο δικαστήριο θα βγάλει την απόφασή του, αν χρίζει επανεξέτασης ή όχι η αθωότητά του στους επόμενους 6 μήνες. Στην περίπτωση που κρίνουν πως πρέπει η υπόθεση να πάει στον Αρειο Πάγο, θα απαιτηθεί η άμεση σύλληψή του, κάτι που ο Δημήτρης τρέμει και στην σκέψη μόνο.

Εκλεισα τα μάτια για λίγο κι έγινα ο Δημήτρης. Οσο είναι κάτι τέτοιο δυνατόν. Σκέψου να πρέπει να είσαι έτοιμος ανα πάσα στιγμή και ώρα να σε συλλάβουν πάλι και να σε κλείσουν φυλακή, ποιός ξέρει για πόσο, μέχρι να ξαναγίνει η δίκη. Μόνο που εσυ που είσαι ο Δημήτρης ξέρεις πως είσαι αθώος. Πρέπει να αντέξεις κι αυτήν την δοκιμασία....

Ανοιξα έντρομη τα μάτια. Όχι δεν θα το άντεχα! Τουλάχιστον έτσι νιώθω τώρα. Υστερα έριξα την σκέψη μου στο δικαστικό σύστημα. Πως μπορεί να αφήνει πάνω σε ένα σκοινί ανθρώπους; Πως μπορεί να τους υποχρεώνει να χάνουν την ζωή τους για μήνες ή χρόνια λες και η ζωή είναι παντοτινή; Γιατί δεν σέβεται την ανθρώπινη αγωνία και τουλάχιστον να δώσει άμμεση απάντηση στο ερώτημα: θα ξαναγίνει δίκη;

Μακάρι να μην τύχει στον άνθρωπο ότι μπορεί να αντέξει έγραψε πριν χρόνια ο Νίκος Καζαντζάκης. Πόσο δίκιο είχε...

Ούτε ο Δημήτρης το αντέχει. Ομως πρέπει να σταθεί παλληκάρι για άλλη μια φορά. Με τους αγαπημένους του για στήριγμα. Με τους φίλους του συντροφιά. Με την αλήθεια του και την αθωότητά του σημαία.
Με την ελπίδα πως η αλήθεια θα λάμψει ξανά. Με το όνειρο πως ο εφιάλτης θα τελειώσει για πάντα.


Πως η δικαιοσύνη θα σταθεί απέναντί του με ορθάνοιχτα τα μάτια και όχι με κλειστά.



* Το τραγούδι δεν θα το ήξερα αν δεν μου το έστελνε ο South of the river. Eίναι το Outlaw Pete από το τελευταίο άλμπουμ του Bruce Springsteen

33 σχόλια:

Μαρινα ..... είπε...

Δεν ξερω τι να σου πω....
κλεινω τα μάτια και γινομαι "ΔΗΜΗΤΡΗΣ"...
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ....
ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΑΝΟΙΓΩ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ...
ΟΥΤΕ ΤΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...

Κλεινω τα μάτια και γινομαι ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ...
πεταγομαι εντρομη...και τα ματια ορθανοιχτα...
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ...
ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ...ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΕΙ...ΟΤΑΝ ΑΓΩΝΙΑ...ΟΤΑΝ ΟΤΑΝ ΟΤΑΝ....

ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΟΣΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ....

EΛΠΙΔΑ των ολων μας....
τι να πω....
εχι κι ΕΣΕΝΑ ....ΕΛΠΙΔΑ-ΦΙΛΗ
ΕΧΕΙ ΚΙ ΕΣΕΝΑ...
ΚΙ ΑΥΤΟ ...ΑΥΤΟ...
τι να πω ;;;;
τι να πω;;;;;

φφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

maya είπε...

ξέρεις τι σκεφτόμουν .?
πόσος καιρός έχει περάσει απο τότε που αναρτούσες την υπόεση
και να
αυτό για τον δημήτρη δεν έχει σταματήσει ...

να ζεις κάθε σου στιγμή
με την αδικία και τον φόβο
σε μια κοινωνία όπου ο δυνατός θεωρείται σωστός
και ο αθώος ένοχος
γιατί ΒΟΛΕΥΕΙ .
όλους εκτός απο σένα .

μα πόση αξία έχει η ΖΩΗ ?
με ποιό δικαίωμα κλέβουν τα καλύτερα του χρόνια ?

πραγματικά εύχομαι να τελειώσει ο εφιάλτης του ο νομικός

...γιατι ο εσωτερικός ... θα πάρει επώδυνο χρόνο ...

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχ

υγ.το άσμα ΑΠΑΙΧΤΟ ! μπράβο south !

Dee Dee είπε...

Με ολη μου τη δυναμη ευχομαι να τελειωσει οσο πιο γρηγορα γινεται η ταλαιπωρια του!! Να τους αφησουν ησυχους να χαρουν την οικογενεια τους!!!

Ευχομαι με ολη μου τη δυναμη, επειδη νιωθω τοσο μικρη να κανω οτιδηποτε αλλο!!

Ειμαστε ολοι μαζι του, αν αξιζει κατι αυτο.

Καλο μεσημερακι Αλεξανδρα μου!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω την υπόθεση. Αυτό που ξέρω είναι ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες χρονίζουν πράγματι σαν να είναι ανεξάντλητος ο χρόνος μας και έχουν μια ασυνέπεια με την πραγματική ζωή. Για χάρη της αντικειμενικότητας θυσιάζεται η κοινή λογική. Φοβάμαι όμως οτι δεν μπορείς να έχεις το ένα χωρίς το άλλο. Πάντως δεν υπάρχει και άλλη επιλογή απο την υπομονή. Στο κάτω κάτω όλη η ζωή είναι ένας αγώνας. Καλή δύναμη.

faraona είπε...

Αμάν βρε Αλεξάνδρα ο άνθρωπος ...παλι?
Τι πράγμα ειναι αυτο?
Νόμιζα οτι ειχε τελειώσει αυτή η υπόθεση και θυμάμαι πόσο ανακουφιστήκαμε όταν τελείωσε τόσο καλά για τον Δημήτρη η δίκη...
Πωπω δεν θέλω ουτε να το σκέφτομαι το ενδεχόμενο της επανασύληψης...
Εύχομαι να μήν χρειαστει κατι τέτοιο...το εύχομαι.

Πολλα φιλια Αλεξάνδρα μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

TI EINAI ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ;ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.ΑΣ ΣΤΑΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΒΑΘΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ.

Negma είπε...

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!! ΠΑΛΙ???????????

Διάβαζα και ξαναδιάβαζα να δω ότι κατάλαβα καλά, γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι δυνατόν κάτι τέτοιο. Τρόμαξαν να συνέλθουν οι άνθρωποι!!! Και ΠΑΛΙ??????????

Δεν μπορώ... είναι από αυτά που νιώθω πως με ξεπερνούν... που με κάνουν να χάνω την πίστη μου στο οτιδήποτε...

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν να ευχαριστήσω την φίλη μου την Άντα για το χρόνο που διέθεσε για να γράψει αυτό το κείμενο..
Διαβάζω απο όλους σας πως πραγματικά εκπλήσεστε και απορείτε πώς είναι δυνατόν να μην έχει τελειώσει ακόμα ο Γολγοθάς του Δημήτρη,για την Ελληνική Δικαιοσύνη όμως είναι πολύ φυσικό να του ξανακλέψει πολλά χρόνια ακόμα...επειδή αθωώθηκε απο τους ενόρκους !!!!και όχι απο τους δικαστές.
Στην αρχή, το σενάριο της επανάληψης της δίκης το είχα σβήσει απο το μυαλό μου όμως τώρα δυστυχώς το βλέπω πως ξαναπλησιάζει την οικογένειά μας...
Μια πάντως είναι η απορία μου .Αυτός ο μπάτσ...(αστυνομικός θέλω να πω αλλά δεν μου βγαίνει )πώς κοιμάται τα βράδια χωρίς τύψεις,χωρίς εφιάλτες??Δεν έχει φόβο Θεού ? Στο δικαστήριο πάντως δεν κοίταξε ούτε μια στιγμή τον Δημήτρη στα μάτια !!!Οι τελευταίες λέξεις του Δημήτρη ήταν " Τα χέρια σου δεν βάφτηκαν με το δικό μου αίμα και γι'αυτό σε κοιτάζω κατάματα.Δεν ζητάω συγνώμη γιατί δεν έχω κάνει τίποτα. " Και εκείνος καθόταν στην δεύτερη σειρά των θέσεων κοιτώντας κάτω!!
Κουράγιο,υπομονή,πίστη και ελπίδα.
Άννα

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σε όλους

Ανώνυμος είπε...

Αννούλα κουράγιο, υπομονή, πίστη και ελπίδα όπως το είπες. όλοι μαζί σας είμαστε. Πολύς ο κόσμος, φίλοι αγαπημένοι και άνθρωποι που δε σας ξέρουν καν όλοι κοντά στο Δημήτρη και σε σας για να ειστε δυνατοί. Κι αυτή τη φορά η δικαίωση θα έρθει. Κι αυτή τη φορά θα είναι η τελευταία !. Σας αγαπώ και σας σκέφτομαι πάντα.
Στέλλα.

Υ.Γ. Αλεξάνδρα μου παλαιά άνηκα κι εγώ στους blogger και επικοινωνούσαμε τακτικά. Τα τελευταία δυο χρόνια δεν γράφω πλέον αλλά σε διαβάζω συστηματικά. Συνεχίζεις να είσαι ένα πολύ γλυκό, τρυφερό και ευγενικό κορίτσι. Τους χαιρετισμούς μου και τις ευχές μου για ότι καλύτερο επιθυμείς.

Αλεξάνδρα είπε...

@Μαρίνα: τι να πεις; Υπάρχουν λόγια; Νοιώθω αηδία με τους ανθρώπους που στερούν χρόνια ζωής από αθώους μα μπορούν και κοιμούνται τα βράδια.

Δεν έχει ο Δημήτρης εμένα, μάλλον εγω εχω εκείνον να μου θυμίζει τι σημαίνει να αγωνίζεσαι για το αυτονόητο που δεν είναι άλλο απ΄την αθωότητά σου.

Εγω εχω εκείνον να μου δείχνει τι σημαίνει δύναμη, υπομονή, τι σημαίνει ζωή.

Εύχομαι να μην ξαναπεράσει άλλη δίκη. Δεν μπορώ να φανταστώ να του κλέβουν άλλα χρόνια απ΄την ζωή που προσπαθεί να φτιάξει ξανά.

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: το πολύ κακό της υπόθεσης είναι πως δεν φτάνει η κακεντρέχεια αυτού που τον κατηγορεί μα έρχεται η δικαιοσύνη να του στερεί την ηρεμία του με την καθυστέρηση της απόφασης αν θα τον ξανατραβήξει ή όχι στο δικαστήριο.

Ντροπή και αηδία...

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee Dee: και βέβαια αξίζει να ξέρει ο Δημήτρης πως έχει την ενέργεια τόσων ανθρώπων δίπλα του.

Πράγματι είμαστε πολύ μικροί αλλά έχουμε την ευθύνη για τα πολλά δικαιώματα που τους αφήνουμε.

Είδες ποτέ εσυ απεργία για την καθυστέρηση των αποφάσεων που κρατάει αθώους στην φυλακή;

Ούτε θα δεις ποτέ. Ο "σταρχιδισμός" μας (κλεμένη φράση) παροιμιώδης, μέχρι να μας συμβεί εμάς κάτι...

Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@Αννα: το "η ζωή είναι ένας αγώνας" ειλικρινά δεν το κατάλαβα ποτέ. Μάλιστα έχω ακριβώς την αντίθετη άποψη. Πως η ζωή είναι ωραία!

Αρκεί να μην τύχει στο δρόμο σου ότι έτυχε του Δημήτρη.

Δεν μπορώ να καταλάβω πως κοιμούνται τα βράδια ξέροντας πως η καθυστέρηση της απόφασης από 1 μέρα έως 8 μήνες κάνει κάποιους ανθρώπους να χανουν τον δικό τους ύπνο.

Φαντάζομαι πως γι αυτό ούτε δικαστής θα μπορούσα να γίνω.

Δεν συζητάω για τον ασυνείδητο που θέλει ντε και καλά να στερήσει χρόνια απ΄την ζωή του παιδιού...

Τι να πω..

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: όλοι το ευχόμαστε να μην ξαναπεράσει τα ίδια.

Ολο αυτο ξαναστήνεται γιατί τον αθώωσαν οι ένορκοι κι όχι οι δικαστές.

Μακάρι οι ευχές μας να γίνουν πραγματικότητα.

Αλεξάνδρα είπε...

@Ανώνυμη Αννα: ότι και να κάνω ανώνυμη θα μείνεις μου φαίνεται.

Μου τελειώνουν τα λόγια ρε γμτ σε κάτι τέτοια. Δεν υπάρχουν λόγια.

Πίκρα, οργή, αηδία είναι αυτό που νοιώθω.

Κι απ΄την άλλη ζωντανεύω με την δύναμη, την υπομονή και την θέληση να αποδείξει, να φωνάξει πως είναι αθώος.

Ευχές και ελπίδα μόνο...

Αλεξάνδρα είπε...

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS: και ποιός θέλει να το πιστέψει;

Κανείς δεν μπορεί να βάλει στο μυαλό του, ότι θα ξαναζήσει ο Δημήτρης απ΄την αρχή την διαδικασία...

Αλεξάνδρα είπε...

@Negma: φαίνεται πως τα πάντα είναι δυνατά στην ζωή...

Μένουν οι ευχές, τα όνειρα και οι ελπίδες...

Αλεξάνδρα είπε...

@Ανώνυμη Στέλλα: σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και για τις ευχές σου.

Πράγματι τέτοιες ώρες χρειάζεται η πίστη κι η ελπίδα.

Καλό σου βράδυ

BUTTERFLY είπε...

Οχι ρε γαμωτο! Πανω που ειπατε πως τελειωσε, πως μπορειτε να ανασανετε!
Μια απορια εχω: Αν η αποφαση των ενορκων, δεν θεωρειται τελεσιδικη, επειδη δεν ηταν ομοφωνη με των δικαστων, τοτε τι στο διαολο τους θελουμε τους ενορκους;!!! Γιατι δεν αποφασιζουν κατευθειαν οι δικαστες;!
Η δινουμε αρμοδιοτητες η δεν δινουμε, το κερατο μου!
Και η ολιγωρια τους αλλο πραγμα! Αντι να κοιτανε να κανουν οσο πιο γρηγορα μπορουν, να ξενυχτανε αν χρειαστει για να ολοκληρωνονται οι υποθεσεις, καθονται και το ξυνουν, με το ρολοϊ στο χερι, μην τους φανε κανενα 5λεπτο!
Καλα ο μπατσος, αυτος φανηκε οτι δεν εχει τσιπα...αυτοι οι "λειτουργοι", που κρατανε στα χερια τους ζωες και καθυστερουνε τοσο, πως κοιμουνται ησυχα τα βραδια, ξεροντας οτι κλεβουν μηνες, χρονια απο τη ζωη των ανθρωπων;!
Αει σιχτιρ' πια! Δικαιοσυνη και πρασινα αλογα!!!

Ανώνυμος είπε...

Όταν όλα είναι εύκολα η ζωή είναι ωραία και πολλές φορές δεν είσαι και σε θέση να το εκτιμήσεις. Όταν δυσκολεύουν πρέπει να μπορείς να αντλείς δύναμη απο μικρά πράγματα και να μην παύεις να ελπίζεις. Η αδικία εξοργίζει αλλά για ανθρώπους σαν κι εμάς είναι αρκετη παρηγοριά οτι δεν αδικούμε εμείς.
Εγώ έχω προβλήματα με την υγεία μου. Το καλό με την αρρώστια είναι οτι δεν υπάρχει καποιος να κατηγορήσεις. Ο εχθρός είναι πολυ συγκεκριμένος και είναι ο κακός σου εαυτός.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ας μη βγάλω οργή.
Και αηδία.
Μόνο μιά ευχή:
Να πάρει κάποια μέρα απ' τη ζωή ο Δημήτρης αυτά που του χρωστάει.
Και με μεγάλο τόκο!

South Of The River είπε...

Δεν υπάρχει κάτι να πω που δεν έχει λεχθεί ήδη! Μόνο το ότι η προσωπική κόλαση κάποιου γίνεται κάθε μέρα αφορμή να μην πιστεύεις σε τίποτα πια, δυστυχώς!

Ο "παράνομος Πιτ" του αφεντικού, δικός του τότε!

Φιλιά κριαράκι!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν ξέρω την υπόθεση σαν ..νέα στο μπλοκ σου μα εύχομαι να πάνε όλα καλά, είναι φοβερό πράγμα να αισθάνεσαι και να είσαι αδικημένος.Εύχομαι γρήγορα το καλύτερο.

Σπύρος είπε...

ε όχι πάλι ! για όνομα του θεου ποια ! ελεος !!!!!! τουλάχιστον σε τέτοια περίπτωση υπάρχει η πρωτόδικη απόφαση αυτό θα μετρήσει έτσι δεν είναι ; αλλα θα μου πεις το ψυχολογικό ποιος θα το πληρώσει....!;

Αλεξάνδρα είπε...

@Butterfly:τις ίδιες απορίες έχουμε όλοι.

Οπως τα γράφεις νοιώθουμε. Η οικογένεια αυτή έχει ταλαιπωρηθεί πολύ.

Αγανάκτιση για την ταλαιπωρία που ένας αθώος πρέπει να περάσει. Κι αν οι άλλοι δεν το ξέρουν εκείνος ξέρει πως είναι αθώος.

Ελα μου ντε. Πως μπορούν και κοιμούνται τα βράδια;

Να είσαι καλά πεταλούδα μου.

Ας ευχηθούμε ακόμα μια φορά να μην περάσει και η αθωότητά του να γίνει σημαία ελπίδας.

Αλεξάνδρα είπε...

@ΑΝΝΑ: ναι καταλαβαίνω τι λες. Με θυμώνει όμως η αγνωμοσύνη που δείχνουμε όταν "όλα πάνε καλά".

Φυσικά και μεταξύ του να αδικήσω ή να αδικηθώ θα προτιμήσω το δεύτερο, όμως εδώ μιλάμε για έναν άνθρωπο που ήδη έχει φυλακιστεί για κάτι που δεν έκανε και που πάνω που άρχισε να μαζεύει τα κομμάτια του κάποιος απειλεί να τα σκορπίσει πάλι.

Δυστυχώς αλλά η δικαιοσύνη άθελά της, ηθελημένα βοηθάει εκείνον που αδικεί κι όχι εκείνον που αδικήθηκε.

Στα προβλήματα υγείας πρέπει να βρείς θάρρος και όπως πάλι λες. Να μην κατηγορήσεις κανέναν και να καταφέρνεις να ξεκλέβεις απ΄τα πάντα ζωή.

Δεν ξέρω πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα υγείας σου μα εύχομαι να είναι περαστικό.

Καλό απόγευμα

Αλεξάνδρα είπε...

@βιολιστής στη στέγη: μου αρέσει η ευχή σου.

Εύχομαι μαζί σου λοιπόν:

Η ζωή να δώσει στον Δημήτρη ότι του χρωστάει.

Να είσαι καλά!

Αλεξάνδρα είπε...

@South of the river: κι όμως πρέπει να πιστεύουμε, αν χάσουμε κι αυτό δεν μένει τίποτα πια...

Ναι, η κομματάρα όλη δική του!

Μακάρι να μην ταλαιπωρηθεί άλλο!~

Φιλιά πολλά!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@αχτιδα: η υπόθεση είναι ότι ένα νέο παιδί φυλακίστηκε, αδικήθηκε μέχρι να αθωωθεί και τώρα δεν πρόλαβε να γευτεί λίγη απ΄την ελευθερία του και θέλουν να τον τραβηξουν πάλι στα δικαστήρια γιατί αθωώθηκε απ΄τους ενόρκους, που οι δικαστικοί τόνιζαν πως είνα ισότιμοι των δικαστών.

Καλωσορισες στην παρέα μας!

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: όχι καλέ μου Σπύρο. Αν τον τραβήξουν πάλι στο δικαστήριο θα δικαστεί απ΄την αρχή χωρίς να λάβουν υπόψιν την απόφαση του Εφετείου.

Μακάρι λοιπόν να μην περάσει το αίτημα για επανάληψη της δίκης.

Φιλιά
απ΄όλους μας

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΤΣΑΚΟ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΤΣΑΚΟ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!!!