Τετάρτη, Ιανουαρίου 28, 2009

Πίστη


Τα όριά σου προσδιορίζονται πάντα από το τι πιστεύεις ότι είναι κατορθωτό. Αλλαξε αυτή την πεποίθηση και θα μπορέσεις να εξαφανίσεις κάθε όριο. Ξεπέρασέ τα, τίμησε και δόξασε τη ζωή σου.

Ξεπέρασε την υποδούλωση και ζήσε πλήρως στο παρόν, αφού αυτός είναι ο μοναδικός χρόνος, ο πραγματικός που διαθέτεις. Κανείς και τίποτε δεν μπορεί να σου προκαλέσει οργή ή άγχος, ΕΣΥ μπορείς να τα προκαλέσεις ανάλογα με τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο μέσα στον οποίο ζεις και υπάρχεις.


Δοκίμασε να σκύψεις βαθιά στα έγκατα της ψυχής σου. Θα βρεις πολύτιμα πετράδια, διαμάντια πρωτόφαντα, ήχους και γεύσεις ουράνιες. Και τότε θα χαρείς τη ζωή σου διπλά.


Ταξίδεψε με τους ανέμους και τις λάμψεις των αστεριών του στερεώματος. Παρατήρησε τους σπόρους να βλασταίνουν. Μύρισε το χώμα που πατάς. Σκαρφάλωσε στα ψηλά βουνά των δυσκολιών της καθημερινότητας. Πολέμησε την μακαριότητα και το καθημερινό ίδιο δρομολόγιο. Και τότε θα καταλάβεις καλά ότι ΟΛΑ όσα θάθελες, θα επιθυμούσες, θα ένιωθες, θα ονειρευόσουν, ΟΛΑ περικλείονται σε μια λέξη. Τόσο ΜΥΣΤΙΚΗ, τόσο ΔΥΝΑΤΗ, τόσο ΥΠΕΡΟΧΗ, τόσο ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ.


ΠΙΣΤΗ ......................................................... την λένε.


Στους αιώνες του ανταγωνισμού που ζούμε όλοι μας, αυτή είναι η επίφοβη λέξη. Αυτή κινεί το ΣΥΜΠΑΝ. Αυτή ξεχωρίζει τους Δυνατούς απ΄τους Αδύνατους. Τους Οραματιστές από τους Συμβιβασμένους. Τους Δημιουργούς από τους Μέτριους. Τους Πραγματικούς ή Αληθινούς απ΄τους Ψεύτικους. Τους Γνήσιους απ΄τους Κάλπικους.

ΠΙΣΤΗ..................... ότι όλα μπορούν να γίνουν.


Ολά μπορούν να ξεπερασθούν. Ακόμα κι αν πονέσεις. Αν ματώσεις, αν κλάψεις. Αν χτυπήσεις. Αν κομματιαστείς. Η ψυχή σου να ορθώνεται ξανά και ξανά. Υπερήφανα να στέκεται πάνω από την σκοτεινή νύχτα. Με καρτερία να ξεπερνάει τις καταιγίδες και τις στερήσεις, συνάμα με τις σειρηνες του συμβιβασμού και της αδιέξοδης στασιμότητας.

41 σχόλια:

maya είπε...

ok
επειδή είσαι εσύ
που ξέρω ότι κοιτάς πέρα απο τα γραμμένα
κάθισα και το διάβασα
χωρίς προκατέλαειψη για την ποπ φιλοσοφία .


και θα κρατήσω αυτό:
Αυτή ξεχωρίζει τους Δυνατούς απ΄τους Αδύνατους. Τους Οραματιστές από τους Συμβιβασμένους. Τους Δημιουργούς από τους Μέτριους. Τους Πραγματικούς ή Αληθινούς απ΄τους Ψεύτικους. Τους Γνήσιους απ΄τους Κάλπικους.

είναι πίστη ?
είναι επιφώτιση ?
είναι δύναμη ?
είναι δώρο ?
είναι η μοναδικότητα ?


ό,τι και νάναι
τάπαμε και στην φάρμα των ζώων .
some are more equal than others

καλησπέρα πολύχρωμη
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya είπε...

αγκρρρρρρρρρ

προκαΤΑΛΕΙψη εννοούσα ....

:(

πληκτρολογική ταχύτητα...
σκόνταψα !

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: άντε άλλη μια ταμπέλα. Τουλάχιστον γέλασα. Ακου εκεί ποπ φιλοσοφία!

Ξέρεις τι μου ήρθε στο μυαλό; αυτό:

"Απόλαυσε το ηλιοβασίλεμα μέχρι τη στιγμή που θα συνειδητοποιήσεις ότι τα χρώματα του ουρανού οφείλονται στη μόλυνση της ατμόσφαιρας..."

Ηθελα να δω το ποτήρι μισογεμάτο.

Ε κάπου κάπου ολοι κάνετε λάθος στα πλήκτρα. Εκτός από μένα φυσικά
χαχαχαχχαχαχααχαχαχ

Σκέφτομαι να σου ανεβάσω ένα ακόμα ποστ με τον νόμο του Μέρφυ... τι λές;

maya είπε...

α ο νόμος του μέρφυ μου αρέσκει !
βάλε, βάλε !

μισογεμάτο είναι !


... όχι ?????????????
τι λες τώρααααααα !

:)))))

Αλεξάνδρα είπε...

Οκ πήρα το μήνυμα!

Ποπ φιλοσοφία.....

χαχαχαχαχαχαα

Το κατέγραψα!

maya είπε...

τι μήνυμα άφησα
μήπως και μου χρειαστεί και μένα ?
αλήθεια δεν κατάλαβα !
:)

για το μισογεμάτο δεν το είπα ειρωνικά .
έτσι το βλέπω. τάχουμε πει .

λίιιιιγο ακόμα και ...
:))))))))

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: πάντα μισογεμάτο θα το βλέπουμε!

Αντε νύχτωσε για τα καλά...

Με περιμένει και εκεινος ο Μορφέας!!!

Καληνύχτα...

maya είπε...

καληνύχτα χαμόγελο μου!
όνειρα πόνηρα !
:)))))))))))))))))))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΣΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΝΕΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ.

faraona είπε...

Δύσκολα μας βάζεις Αλεξάνδρα...πωπω κι ειναι και με πρωινο καφε η ανάγνωση ...
αγγίζεις μεγάλο κεφάλαιο που ειναι πολυ προσωπικο για τον καθένα.
Στο εικονοστάσι μου εχω μόνο μιά φραση ...απ αυτήν παίρνω δύναμη και πορεύομαι.

«[ΜΗΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ]» λέει.

πολλα φιλια γλυκειά μου
και να μου εισαι καλα.

Dee Dee είπε...

Αλεξανδρα μου

ξερεις ποσες φορες ζηλεψα την πιστη καποιου;;

Ειναι λυτρωτικο το να πιστευεις.
Ειναι αναζωογωνητικο το να πιστευεις.
Ειναι η κινητηρια δυναμη το να πιστευεις.

Πρεπει να πιστεψεις βαθυα ομως. Κι αυτο ειναι κατι που συμβαινει δυσκολα. Πρεπει να εχεις ανοιχτες ολες τις πορτες εντος για να τα καταφερεις μαλλον ε;

Εγω ακομα ξεκλειδωνω πορτουλες :)

Τις φορες που καταφερα να πιστεψω, δεν απογοητευτηκα!!


Αν η Μαγια βλεπει το ποτηρι μισογεματο με τοσα αγαμιδια , οι υπολοιποι το βλεπουμε να ξεχειλιζει :):):):):):):)

Καλημερα σε ολες και σε ολους :)

xxxxxxxxx

drunk tank είπε...

"Η πίστη θέλει στήριγμα
θεό που να λατρεύει
και μοναστήρι πέτρινο
κελί σαν μαύρη απόχη
στρώμα από άγριο μαλλί
τα όνειρα να διώχνει."

αυτό μου ήρθε όταν διάβασα τον τίτλο!!! σόρυ...

λοιπόν:

τώρα αρχίζω να βλέπω το ποτήρι να γεμίζει.
Αυτό που ξέρω όμως καλά είναι ότι αν χάσουμε την πίστη στον εαυτό μας δεν πρόκειται να κάνουμε ποτέ τίποτα.
κι αν χάσουμε την πίστη στον άνθρωπο είμαστε να πάρουμε όλοι τα βουνά...

καλημέραααα!

Ανώνυμος είπε...

πίστη: σπουδαία λέξη! και γεμάτη αισιοδοξία, για να παίρνουμε δυνάμεις :) την καλημέρα μου!

Aggelos Spyrou είπε...

Είμαι τέλειος! (άσχετο).

Απλά είπα να το φιλοσοφήσω λίγο κι εγώ!!!

Καλησπέρα!!! :):):)

Αλεξάνδρα είπε...

@JK SKROUTZAKOS: η πίστη, λένε, είναι το πουλί που τραγουδάει για την αυγή ενω είναι ακόμα νύχτα...

Καλημέρα!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Δεν ξέρω Αλεξάνδρα...
Δεν ξέρω άν η πίστη είναι η κινητήρια δύναμη...
Μπορεί και νάναι...
Σίγουρα όμως ξέρω, πως σε κάποιους ανθρώπους, κάποια κύτταρα, ζούν, αναπνέουν και πάλλονται πιό ζωηρά, πιό επίμονα, πιό πεισματικά, από άλλους...
Είναι η πίστη αυτό τάχα;

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Πίστη σίγουρα. Αλλά και λίγη τύχη ε; Καλώς σε ξαναβρίσκω Αλεξάνδρα μου. Vasadam-reloaded.

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: δεν αναφέρομαι στην πίστη διαμέσου θρησκείας. Μιλάω για την πίστη σαν δύναμη εντός μας. Την πίστη στους στόχους που μόνοι μας θέτουμε...

Την πίστη στις επιλογές μας...

Φιλιά καλή μου

Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee Dee: η πίστη είναι δύναμη. Δύναμη χωρίς αποδείξεις. Κινεί βουνά και πλησιάζει στόχους που έμοιαζαν τόσο μακρινοί κι απρόσιτοι.

Ζητάμε απ΄τους άλλους να πιστέψουν σε μας, όταν εμείς πιστεύουμε τόσο λίγο στον εαυτό μας...

Η maya ρίχνει αγαμίδια ακριβώς για να μπορεί να βλέπει μισογεμάτο το ποτήρι.

Το δικό της ποτήρι, γιατί μάλλον βαρέθηκε να γεμίζει τα ποτήρια των άλλων....

Λέω εγω τώρα...

Φιλάκια καλή μου

Να έχεις ένα σούπερ ντούπερ γουάου σαββατοκύριακο!

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: χα! κάλυψες όλα τα είδη πίστης εσυ.

Συμφωνώ απόλυτα. Ελα τώρα! Δεν θέλω να σε φανταστώ να βλέπεις μισοάδειο κανένα ποτήρι.

Αλλη εντύπωση έχω σχηματίσει.

Και ξέρω πως μπορείς να φτάσεις ότι στόχο θέσεις, γιατί ξέρεις να πιστεύεις σε σένα!

φιλάκια
να σου πω πως περιμένω
πότε θα κατέβεις Αθήνα;

Αντε μας λείπεις!

Αλεξάνδρα είπε...

@unclescrooge: ε ναι αλλιώς χωρίς πίστη και αισιοδοξία μας περιμένουν τα βουνά και δεν έχουν ούτε δέντρο τα έρμα...

Γι αυτό πίστη ότι όλα μπορούμε να τα καταφέρουμε αρκεί να το θέλουμε!

Καλό και όμορφο
Σαββατοκύριακο

Αλεξάνδρα είπε...

@aggelos spyroy: μμμμ φιλοσοφία ήταν αυτό;;;;

αν το πιστεύεις μπορεί να γίνεις κιόλας, ποτέ δεν ξέρεις...

αλλωστε η ελπίδα πεθαίνει τελευταία κι ας μην είμαστε εκεί για να το διαπιστώσουμε....

Φιλάκια βρε
τρελοκομείο...

Αλεξάνδρα είπε...

@βιολιστής στη στέγη: έχω γνωρίσει ανθρώπους που με ελάχιστες ικανότητες έχουν καταφέρει στόχους που άλλοι πολύ ικανότεροι, ακόμα κυνηγούν, μόνο και μόνο απ΄την πίστη στον εαυτό τους....

καλό σου σαββατοκύριακο

Αλεξάνδρα είπε...

@Βασίλης Αδαμόπουλος: καλός τον! που χάθηκες εσυ;

Ετσι κάνουν οι φίλοι;;;

Aντώνης είπε...

Ααααααααααααααααααααχ... μόνο αυτό!

kryos είπε...

Μετά το rock ήρθε βλέπω η στιγμή να αποκτήσει και η pop τη φιλοσοφία της :)

Maya μου ...παντάξια !!! :)

Ο πρώτος και τελευταίος κανόνας για να λειτουργήσει η πίστη είναι να την πιστέψεις ... και είναι πολύ δύσκολο να πιστέψεις στην πίστη ...πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια για να κοιτάξεις γύρω σου και να αναγνωρίσεις ότι ο βαθμός της πίστης σου καθόρισε και το περιβάλλον σου ...άλλωστε μας το είπαν από τότε που ήμασταν μικρούλια ότι η πίστη κινεί βουνά....δεν δώσαμε τότε την απαραίτητη προσοχή ...ας την δώσουμε τώρα .

Καλό βράδυ θα σου ευχηθώ καλή μου φίλη .... ξεσηκωσιάρα ανάρτηση ....ότι πρέπει σ αυτούς τους χαλεπούς καιρούς .. να βγάλουμε από το οπλοστάσιο μας ξεχασμένα δυνατά όπλα :)

Φιλιά !!!

Dee Dee είπε...

Α,εξανδρα μου

μια χαρα τα λες :):)

Αυτοι που βλεπουν μισογεματο το ποτηρι φαινονται :) Την πειραζω την Μαγια.

Καλημερα και καλη εβδομαδα!!!

xxxx

maya είπε...

@ντίντι μου
:)))))))

το σχόλιο της αλεξάνδρας τόκανα copy/paste !

χάιρομαι να με πειράζεις.
και μου αρέσει ο χρόνος που περνάει πάνω μας
και είμαστε στην ίδια γειτονιά !

καλημέρα
καλή εβδομάδα
καλό μήνααααααααααα

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Ηλιαχτίς είπε...

Είναι αλήθεια πως το μόνο που μπορούμε να προσφέρουμε είναι αυτό που έχουμε μέσα μας.
Το θέμα είναι κατα πόσο πιστεύουμε σε αυτό που υπάρχει μέσα μας..;
Μπορεί να μην ελέγχουμε τα πάντα γύρω μας. Τα πάντα μέσα μας; :)

Πολλοί πιστεύουμε μόνο σε ότι βλέπουμε και έτσι περιοριζόμαστε στην επιφάνεια.
-Σάμπως έχουμε δει το ηλεκτρικό ρεύμα όταν πληρώνουμε τη ΔΕΗ;!

Το ποτήρι πρέπει να είναι μισογεμάτο,
κανείς δε ξέρει Τόοοοοσα πολλά ώστε να είναι απαισιόδοξος!


Σε φιλώ πιλότε μουυυυυυυυυυυ :)))))

kalynama είπε...

έχει δύναμη η ψυχή... την πίστη... αυτή μπορεί να την πάει παρακάτω, μπορεί να την κάνει να σταθεί στα πόδια της, να παλέψει...

Πίστη... σε όλους μας χρειάζεται...

Καλό ξημέρωμα Αλεξάνδρα μου

Σε φιλώ γλυκά :-))

Sidepap21 είπε...

Ο πρώτος σύμμαχος
σε κάθε προσπάθεια
είναι ο εαυτός μας !!!

lakis είπε...

Πάντα να λες, μπορώ ακόμη καλύτερα, μπορώ να πάω πιο μακριά. Όμορφο. Μέρα καλή

Αλεξάνδρα είπε...

@Αντώνης: αν το αχ δεν περιλαμβάνει το βαχ, όλα καλά!

Ευχαριστώ που πέρασες

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: Ολοι πιστεύουν κάπου, τώρα να πω την αλήθεια πιστεύω πως χρειάζομαι ένα δυνατό κρύο φραπέ και μια έντονη συνομιλία με τον εαυτό μου που χθες δεν πίστεψε και με κρέμασε....

Πόσο δίκιο έχεις!!!

Καλό απόγευμα

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee dee: πείραζέ την! Νομίζεις πως κι εγω δεν την πειράζω διαρκώς;

maya είπε...

έτοιμο το φραπεδάκιον !!!!!

αλλά πώς να στο φέρω εκεί ...?

:)))

Αλεξάνδρα είπε...

@ηλιαχτίδα: Λένε πως αν σου πουν πως στο στερέωμα υπάρχουν δισεκατομμύρια αστέρια θα το πιστέψεις, αν όμως σου πουν πως το παγκάκι που πας να καθήσεις είναι φρεσκοβαμμένο θα θελήσεις να το ακουμπήσεις για να το πιστέψεις...

Είναι παράξενοι οι άνθρωποι...

Οσο για την ΔΕΗ και τις άλλες αγαπητές ΔΕΚΟ τι να σχολιάσω...

Φιλιά
βαπτιστήρα

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: πιο δυνατή κι απ΄την ελπίδα ε;

"Η δύναμη της ψυχής" μου άρεσε όπως το έγραψες.

Να είσαι καλά και πάντα ερωτευμένη κορίτσι μου
!

Αλεξάνδρα είπε...

@sidepap21: κι είναι αυτός που πρώτοι εμείς προδίδουμε...

Σε ευχαριστώ!

Αλεξάνδρα είπε...

@Λάκης Φουρούκλας: ναι, πάντα υπάρχει το καλύτερο, το ομορφότερο και πίσω απ΄όλα αυτά εμείς!

Πίστη πως όλα μπορούν να γίνουν καλύτερα γιατί Μπορούν. Θέλουμε όμως;

Σε ευχαριστώ πολύ!

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: έλα ντε πως να το φέρεις;

Ασε θα έρθω να τον πάρω εγω...

;-)))))