


... αν πάλι με ρωτούσαν πιο χαρακτηριστικό σου έχει γραφτεί μες το μυαλό μου αυτό είναι το χαμόγελό σου. Το καλύτερο όπλο στις κακοτυχίες και τις αναποδιές.

Εύχομαι η αγάπη, η πίστη, η αισιοδοξία, η χαρά, η υγεία, ο μικρός σου Αδάμ και ο μεγάλος σου έρωτας να στέκονται δίπλα σου και να σου χαρίζουν χαμόγελα ευτυχίας!
Και για να σχηματίσω τώρα που διαβάζεις ένα χαμόγελο, αν ήταν να διάλεγα ένα ρητό - ξέρεις από αυτά που σιχαίνεται η maya - θα διάλεγα αυτό:
"Μην προσπαθείς να μάθεις ένα γουρούνι να τραγουδάει. Χάνεις τον καιρό σου κι ενοχλείς και το γουρούνι..."
Φιλιά και Φιλία Φιλενάδα

10 σχόλια:
καλά!
φιλενάδα είσαι καταπληκτική!
και μου λες εμένα
που δεν προλάβαινα ούτε να σκεφτώ
πόσο μα πόσο την νοιάζομαι την στέλλα μας
ούτε να γράψω κάτι πιο special...
με πιάσατε εντελώς απροετοίμαστη
και ό,τι μπόρεσα έκανα.
αλλά εσυ...
ΕΣΎ!!!!!!!!
τι όμορφα όλα πάλι!
νομίζω ότι όπως κοιτάς
πασπαλίζεις ομορφιά.
αλήθεια το λέω.
πάντα.
και γω σ'έχω φίλη.
σκέφτομαι τι τυχερά τα παιδιά σου
νάχουν εσένα, τόσο φωτεινή
για μάνα...
τόσο χρωματιστή καρδιά...!!!
αχ βρε αλεξάνδρα
χαίρομαι.
όσο για την στέλλα μας
σε όλα συμφωνώ.
όσα λες, ναι αυτή είναι.
υπέροχη και εκρηκτική.
ναναι πάντα ευτυχισμένη!!!!
κι αν όχι, θα κάνουμε φασαρία.
γουστάααααρω!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Αχ ρε παιδιά...
Μ' έχετε διαλύσει σήμερα... Με την καλή έννοια φυσικά!!!
Πόσο υπέροχα όλα κι εδώ!!!!!!!!!!
Λοιπόν ξέρεις κάτι; Θα το πω τώρα εδώ σε σένα, αλλά ισχύει και για τις τρεις σας (κυρίως τις τρεις σας, αλλά ευτυχώς και λίγα και διαλεχτά φιλαράκια ακόμα):
Βλέποντάς με όσο καιρό σας ξέρω, μέσα από τα μάτια σας, μ' έχω αγαπήσει...
Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου κάνει κανείς!!!!!!!!!!!!!!
Άπειρα ευχαριστώ, και λίγα είναι!!!
Να χαίρεσαι την ονειρεμένη σου οικογένεια, φιλενάδα μου!!!!!!!!!
@maya: την ανάρτηση την σκεφτόμουν πάνω στο παπάκι όταν πηγαινοέφερνα τα παιδιά απ΄το ωδείο.
Δεν είπαμε; δεν χαρίζω ούτε ένα δευτερόλεπτο στον μπαγάσα τον χρόνο...
Δεν έκανα τίποτα special. Την ζωγράφισα μόνο με λέξεις...
...δεν έχω βλέπεις το ταλέντο σου, να ζωγραφίζω με τα πινέλα...
Λες να νιώθουν τυχερά; Ο χρόνος θα δείξει. Είναι τόσο εύκολο να παρασυρθείς σε λάθος μονοπάτι...
Θα είναι ευτυχισμένη γιατί το αξίζει. Γιατί έχει παλέψει γι αυτό!
Και εμείς είπαμε: θα ριζώνουμε χρόνια, λόγια, ζωγραφιές, συναισθήματα, ζωή!
Φιλενάδα να την χαιρόμαστε!!!
@negma: σε χαίρομαι φιλενάδα ίσως περισσότερο απ΄όσο γνωρίζεις.
Σε θαυμάζω επίσης! Αξίζεις την αγάπη!
Εύχομαι όλα να συνεχίσουν βάσει των προσδοκιών σου.
Χρόνια Καλά !!!
Φιλιά
χρονια πολλα στη στελλα μας!!!
Αλεξανδρα μου εχεις προσκληση για παιχνιδακι!
@deedee: ναι να την χαιρόμαστε και να την αγαπάμε!
Ερχομαι να δω....
χρονια πολλα στην Στελλα με αγαπη υγεια και ευτυχια :)!! πολλα φιλια
@lockheart: να την χαιρόμαστε!
Φιλιά
Alex!
Telos
κανεις τις πιο ωραιες εορταστικες αναρτησεις
τελος λεμε παραιτουμαι
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
@talisker: σε ευχαριστώ και σου χαμογελώ μικρή μου ταραντούλα.
Καλό μήνα!
Φιλιά
Δημοσίευση σχολίου