Δέχτηκα προσκλησούλα για παιχνιδάκι από την καλή μου butterfly. 10 Εντελώς Αχρηστα Πράγματα για μένα που δεν ξέρετε αλλά θα μάθετε αν διαβάσετε παρακάτω.....
1. Οι παραξενιές μου βγαίνουν λίγο πριν κοιμηθώ. Δεν θέλω καθόλου φως όταν κοιμάμαι. Ούτε φασαρία κι αυτό γιατί ξυπνάω πολύ εύκολα αλλά ξανακοιμάμαι πολύ δύσκολα.
2. Δεν υπάρχει σεισμός που να μην τον έχω καταλάβει. Κι ας μην πείθω τον άντρα μου ότι κουνιέται το σύμπαν. Σκέφτομαι σοβαρά να τον αφήσω να κοιμηθεί στον επόμενο αφού ούτως ή άλλως δεν ξυπνάει...
3. Αγαπάω πολύ χλωρίδα και πανίδα. Λατρεύω τα σκυλιά κι η μοναδική περίοδο που δεν με συντροφεύει ένα σκυλί είναι τα τελευταία 3 χρόνια. Νομίζω όμως όχι για πολύ ακόμα... Ωστόσο, έχω αλεργία στις γάτες...
Τα δέντρα τα φωνάζω με τα ονόματά τους όταν τα ποτίζω και τα συστήνω στα παιδιά μου: παιδιά να σας γνωρίσω την κυρία λεμονιά που είναι πολύ καλή αλλά έτσι και θυμώσει έχει κάτι αγκάθια.... Κάτω από την σκιά της κυρίας Καρυδιάς περνάω τα καλοκαίρια μου. Από τότε που ο πατέρας αποφάσισε και έκοψε την καλή μου φίλη την Αγριομουριά (ήταν πολύ κοντά στο σπίτι και οι ρίζες της το σήκωναν) που πάνω της είχα το δεντρόσπιτό μου κι ήταν η μόνη που ήξερε όλα μου τα μεσημεριανά όνειρα... Δεν θα την ξεχάσω ποτέ!
4. Πριν τις τρελές αγελάδες έτρωγα τον κιμά ωμό. Με λίγο αλάτι. Επίσης ακόμα τρώω ωμές τις πατάτες.
5. Όταν οδηγάω βρίζω σαν φορτηγατζής. Με πνίγει το δίκιο και το διεκδικώ. Τρελαίνομαι ιδιαίτερα με όλους όσους "βγάζουν βόλτα" τα αυτοκίνητά τους αντί για τα σκυλιά τους και δεν πηγαίνουν και δεξιά. Αυτοί που δεν θα πάρουν ποτέ κλήση κι ας πηγαίνουν αργά και αριστερά κι ενοχλούν όλους τους άλλους...
6. Αγάπησα το διάβασμα μετά το σχολείο. Αρχισα να ξαναδιαβάζω τα σχολικά βιβλία μόλις τελείωσα το λύκειο. Ο πατέρας μου έμεινε με την απορία... Ποτέ δεν κατάλαβε γιατί... Δεν υπήρξε ούτε ένας που να θέλω να του δώσω τον τιμητικό τίτλο "Ο Δάσκαλός Μου". Ολοι ήταν συνυπεύθυνοι για τον πνευματικό μου βιασμό. Ευτυχώς έχουν αλλάξει οι δάσκαλοι αρκετά από τότε...
7. Τον Χειμώνα κοιμάμαι με κάλτσες. Φταίει ο θερμοστάτης μου.
8. Μου αρέσει πολύ το νυχτερινό μπάνιο χωρίς ρούχα. Ο έρωτας μέσα στη θάλασσα έχει την δική του μαγεία...
9. Μου αρέσει κάθε είδους gadget και θέλω να έχω σε μια συσκευή τα πάντα αν γίνεται! Πάντα υπάρχει στην τσάντα μου το mp4 μου (εκεί έχω τον αμερικάνο προπονητή μου στο bowling, εκτός από την αγαπημένη μου μουσική) και μια φωτογραφική μηχανή.
10. Όταν παίρνω εφημερίδα μου αρέσει να την ξεκοκκαλίζω. Οτιδήποτε συνοδεύεται από οδηγίες χρήσεις επίσης το διαβάζω.
Αραγε ποιοί δεν έχουν παίξει; Για μένα δεν υπάρχει άχρηστη πληροφορία. Γι αυτό θα χαρώ να μάθω όλες τις "άχρηστες πληροφορίες" όσων δεν έχουν ακόμα παίξει.
68 σχόλια:
ΠΡΟΣΕΧΩΣ:
Θα ακουλουθήσει παιχνιδάκι πρόσκληση από τον kryo
Καλημέρα φιλενάδα!!!!!!!!
Κατ' αρχάς ο τίτλος είναι εξαιρετικός!!!!!!!!!!!
Και ως προς αυτό, έχω να πω, ότι όλες οι πληροφορίες που αφορούν εσένα μου είναι πολύτιμες!
Για να δούμε σε πόσα ταιριάζουμε πάλι:
1. Ο ύπνος με παίρνει για πλάκα αν νυστάζω, που να γίνεται δεν ξέρω κι εγώ τι γύρω μου... Αλλά αν μου τον κόψουν μετά τις 2-3 ώρες, παθαίνω αυτό που λες.
2. Αν κοιμάμαι, δεν καταλαβαίνω Χριστό. Αν είμαι ξύπνια, καταλαβαίνω και τους μικρότερους.
3. Λατρεύω σκυλιά και γάτες. Τα φυτά μου αρέσουν πολύ, αλλά είμαι αμελής και θεωρώ ότι "δεν τους αξίζω", γι' αυτό αποφεύγω τις πολλές πολλές σχέσεις μαζί τους. Γεμίζω τύψεις κι ενοχές.
4. ΤΙΠΟΤΑ ΩΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
5. Δεν οδηγώ, αλλά φαντάζομαι ότι αν οδηγούσα, έτσι θα ήμουν.
6. Μπα... Σ' αυτό δεν ταιριάζουμε... Από τότε που με θυμάμαι το αγαπώ...
7. Κι εγώ!!!!!!
8. Ναι, ρε γαμώτοοοο!!!!! Αλλά προς το παρόν παραμένει απλή φαντασίωση... Τώρα έχω ψοφήσει από τη ζήλεια μου που εσύ - προφανώς - έχεις και την εμπειρία!!!!! (Κάποιον τον κόβω να λαμβάνει κανά κίνκυ ΣΜΣ μες τη μαύρη νύχτα και μετά να τρέχει στις θάλασσες...) (Σιγά μην του κακοπέσει κιόλας...)
9. Μπα, δεν το πολυέχω...
10. Με τις εφημερίδες και τα περιοδικά κόψαμε τις διπλωματικές σχέσεις όταν παραιτήθηκα από τη θέση μου ως Υπεύθυνη Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων μιας Πολυεθνικής. Για τέσσερα χρόνια διάβαζα κάθε μέρα ό,τι κυκλοφορούσε. Η πεμπτουσια του overdose!!!!!! Δεν αντέχω ούτε να ξεφυλλίσω πια. Με τις οδηγίες χρήσης πάλι, ενώ τα πήγαινα καλά, ψιλοφρίκαρα απ' όταν άρχισα να συναρμολογώ παιχνίδια του μικρού. Τώρα πλέον είναι το χειρότερό μου!
Μόλις βρω χρόνο, θα παίξω, πλάκα έχει!!!!!!!
Φιλούμπεεεεεεεεεεεεεεεες!!!!!!!!!!!
αχ γιατι αλεξανδρα μου θυμωνεις στο δρομο? ο δρομος θελει νηφαλιοτητα ο,τι μ..... κι αν κανουν οι αλλοι...ειναι ασχημο να προστιθεται τοση ενταση!
θα σου πω το εξης...δεν μπορεις να πιεζεις οδηγο να φυγει απο αριστερα η να τρεξει παραπανω αν στην πλευρα που πηγαινει υπαρχουν εξοδοι στις οποιες θελει να στριψει.
στο λεω γιατι καθημερινα πιανω αριστερα σε δυο μεγαλους δρομους, πηγαινοντας κανονικα και με σκοπο να στριψω...
καποιο βραδυ καποιος κυριος τζιπατος συμπεριφεροταν εως και ανηθικα προκειμενου να μην κοψει τα 100+ χλμ που ειχε και κανοντας σινιαλο η κορναροντας να φυγω απ τη μεση...υπ'οψιν λιγα μετρα παρακατω ηθελα να στριψω και το εδειχνα και με το φλας.
τωρα αν πιασω αριστερα χωρις να εχω σκοπο να στριψω και πηγαινοντας ωσαν χελωνιτσα...ε μπορει και να θελω να τ'ακουσω!
πολυ ενδιαφεοντα γενικα τα 'αχρηστα' σου...
αυτο με τον κιμα με εντυπωσιασε ιδιαιτερα...πως μπορουσες βρε παιδι μου : ))
ιδιαιτερα εντυπωσιακη η σχεση σου με τη φυση, τα ζωα και η ευαισθησια σου να αντιλαμβανεσαι τους σεισμους!!!
και βεβαια συμφωνω μαζι σου...δεν υπαρχει αχρηστη πληροφορια οταν αγαπας : ))
φιλιαααα!!!
Σκέτη... παραπληροφόρηση είσαι! :ΡΡΡ
:)
"Όταν οδηγάω βρίζω σαν φορτηγατζής"
χιχιχι :)))
Νομιζω οτι ηταν απολαυστικη η συμμετοχη σου σε αυτο το παιχνιδι!
ΦΙΛΙΑ!!
τέλειο!!!!!
αχ αλεξάνδρα!
τέλεια έπαιξες!
1. εντελώς. και γω ησυχία και ξυπνάω εύκολα. αλλά όχι σε σκοτάδι.
θέλω άμα ξυπνήσω να δω φως. με καταθλίβει το ημίφως των παντζουριων.
2.σεισμούς. κάποιους ανεπαίσθητους ναι. τους 2 τελευταίους για κάποιον λόγο, όχι!
3. βέβαια ναι στα ζώα και στα λουλούδια.
4.θα σούλεγα ποιό κρέας τρώω ωμό αλλά άσε.
5.βρίζω σαν φορτηγατζής 24/7. με χαλαρώνει, με φτιάχνει, με δικαιώνει και δεν συγκρούεται ποτέ την ευγένεια μου.
(έχεις απίστευτες εκφράσεις στο βρισίδι! τρελλαίνομαι λέμε!!!!)
6.ήμουν τυχερή που έφυγα στην αγγλία για το λύκειο και κει μου άνοιξε το μυαλό απο καθηγητές που δεν με έλεγαν χαζή επειδή δεν χωρούσα στις κλασσικές φόρμες μαθητών. εκεί ανακάλυψα την κλίση μου στις τέχνες.
7.να το δούμε αυτό με τις κάλτσες... στο κρεββάτι... χμ...
8. είμαι φανατική του γυμνισμού. και μέρα και νύχτα. απ'τις μεγαλύτερες κάβλες. δεν το συζητώ. λυπάμαι που θεωρείται ανήθικο σε πολλά μέρη.
9. πάντα αργώ στα gadget αλλά την καταβρίσκω, άπαξ και γνωρίσω κάτι καινούργιο. μετά δεν το αποχωρίζομαι. έχω πει μεγάλες κουβέντες για πολλά που τώρα λατρεύω.
10.αν βρω εφημεριδα ξεκινάω απο τα πολιτιστικά και μετά δεν μου μένει πολλή attention span...
περιοδικά τάχω κόψει χρόνια τα ελληνικά και τα τελευταία 3 και τα αγγλικά και γαλλικά που έπαιρνα με λαχτάρα.
ό,τι ενημέρωση απο το ιντερνετ.
11.θα παίξω όταν βρω άχρηστα που να έχουν ελάχιστο ενδιαφέρον. θέλει σκέψη κι έχω ήδη μια πρόσκληση για ένα άλλο παιχνίδι... θα τα προλάβουμε με λίγη υπομονή...
12.θυμάσαι που προλάβαμε τον λυκαβηττό? φαντάσου να βρισκόμασταν κάτω, εκεί που έπεσε το δαχτυλίδι μου...?
όξω απο μας!!!!
:))))))))))
πάλι πέρασε η μέρα και μουντζώνομαι.
ουφ.
φεύγω για μπαλέτο.
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Μια χαρα...ερωτική αγαπησιάρα σε όλους του τομεις ...μια απορία έχω ;.
ο κιμας τι λέει ειναι νόστιμος ;..
αυτό με τα βιβλία...
τα έχω όλα απο την τρίτη δημοτικού όλο το δημοτικο, και όλο το γυμνάσιο.
τα κράτησα να τα διαβάσω αργότερα.
φοβερό!
δεν πίστευα ότι το έχει κάνει κι άλλος...
Εχεις δικιο ατυχης ο τιτλος. Ως τωρα δεν εχω διαβασει κατι που να θεωρω αχρηστο απο κανεναν. Στα περισσοτερα συμφωνουμε εκτος απο αυτο με το mp4, καθως τεχνολογια και Χριστινα δεν πανε μαζι! Το 10 με κολλησε, τελικα δεν ειμαι η μονη!!!
Ευχαριστω που επαιξες!
Δανείζομαι μερικά δικά σου που συμφωνώ:
Οι παραξενιές μου βγαίνουν λίγο πριν κοιμηθώ. Αφήστε με επιτέλους να ακολουθήσω ένα πρόγραμμα 10 λεπτών και να γύρω,…
Αγαπάω πολύ χλωρίδα και πανίδα
Τρελαίνομαι ιδιαίτερα με όλους όσους "βγάζουν βόλτα" τα αυτοκίνητά τους αντί για τα σκυλιά τους και δεν πηγαίνουν και δεξιά
Δεν υπήρξε ούτε ένας που να θέλω να του δώσω τον τιμητικό τίτλο "Ο Δάσκαλός Μου".στο σχολείο.,.. ενώ μου έδωσε πολλά ο Βασίλης Ρίτσος Δάσκαλός μου στη σχολή.
Οτιδήποτε συνοδεύεται από οδηγίες χρήσεις επίσης το διαβάζω.
Και συμπληρώνω επίσης:
Σιχαίνομαι το γαλάκτωμα σώματος μετά το μπάνιο. Θέλω να ξαναμπώ για ντους.
Δεν μπορώ να φάω ζυμαρικό με θαλασσινό. (σουπιά με κοφτό μακαρονάκι, αστακομακαρονάδα κλπ )
Ήθελα να έχω μάθει ένα μουσικό όργανο.
Φοράω 363 μέρες το χρόνο παντελόνια απλά γιατί με βολεύουν, ενώ δε μου αρέσουν.
Βαριέμαι το κομμωτήριο, το γυναικείο καφενείο όπως λέω. Εκεί λύνουν το κυπριακό, το μακεδονικό, και καταθέτονται όλα τα αποφθέγματα, δίαιτες, ιατρικές και ψυχαναλυτικές θεραπείες.
@negma: Να βρείς χρόνο να παίξεις. Τα παιχνίδια πολλές φορές φέρνουν γνώσεις που ούτε μπορούσες να φανταστείς.
Ωστε αγαπούσες το σχολείο; Μπράβο! Δεν είχα την τύχη...
Χιχι είναι ωραία φαντασίωση. Κι αν σου δοθεί η ευκαιρία, όρμα!
Παίξε ε;
φιλιά πολλά
@una mama κι όχι μόνο: δεν έχω την απαίτηση όλοι οι οδηγοί να είναι Λάουντα, Σένα ή Σουμάχερ (αν και τότε θα το διασκέδαζα...)
το μόνο που ζητάω είναι να σέβονται αυτόν που δεν έχει βγάλει βόλτα το αυτοκίνητό του, αλλά θέλει να φτάσει χωρίς καθυστερήσεις στον προορισμό του και χωρίς τα νεύρα σπασμένα.
Ο κιμάς πληροφοριακά είναι πιο νόστιμος ωμός αλλά οι τρελές αγελάδες μου χάλασαν την χαρά...
Οσο με θυμάμαι αγαπάω τα ζώα και τα φυτά. Τα θεωρώ ανώτερα από τους ανθρώπους γιατί δεν υποκρίνονται και είναι ξεκάθαρα στα θέλω τους. Ούτε ταμπού, ούτε ντροπές. Οταν θέλουν κατουρούν κι όταν αγαπιούνται δεν νοιάζονται αν τους κοιτάζουν άλλοι...
Καλό Σαββατοκύριακο
φιλιά
@aggelos spyrou: μόνο πληροφόρηση. Ποτέ παρά- ....
Σε έχει φοβηθεί το μάτι μου και δεν σε καλώ σε παιχνίδια...
Αν και θα ήθελα να παίξεις...
Φιλιά
@roadartist: σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
...και που να με ακούσεις...
Καλό Σαββατοκύριακο
Να σχολιάσω με την σειρά μου :)
1. Κι εγώ δεν θέλω φως όταν κοιμάμαι ... θα κοιμηθώ αλλά θα με ξυπνήσει κάποια στιγμή...δεν νομίζω να είναι παραξενιά αυτό .
2. Δεν κατάλαβα κανένα σεισμό ... δεν έτυχα και σε κανένα κοντινό...άστον να κοιμηθεί τον άνθρωπο...οι πιθανότητες είναι πολύ μικρές στο να χρειαστεί να ξυπνήσει
:)
3. Συμφωνούμε απόλυτα ...είχες και δενδρόσπιτο τυχερό κορίτσι ?
4. Μικρός έτρωγα κεφτέδες ζυμωμένους και ωμούς της γιαγιάς ...την πατάτα πως την τρως?? Να δοκιμάσω ?
5. Δεν μπορώ να σε φανταστώ να βρίζεις ... Εμένα με εκνευρίζουν όσοι κρατάνε τεράστιες αποστάσεις στο κέντρο της πόλης.
6.Σαν να το έγραψα εγώ .
7.Ποτέ με κάλτσες :) Πως το αντέχεις ?
8.Και για τα δύο τρελαίνομαι !!!
9.Μου αρέσουν όλα τα gadget ...μ αρέσει να τα "ψάχνω" αλλά δεν μπορώ να τα κουβαλάω επάνω μου ... μόνο το κινητό ... μαθήματα bowling με τον καφέ ? :)
10. Την εφημερίδα την περνάω στα γρήγορα...αν κάτι μου κινήσει το ενδιαφέρον "μένω"...το ίδιο και για τις οδηγίες χρήσης συσκευών .
Καθόλου άχρηστες οι πληροφορίες Αλεξάνδρα μου ... χαιρόμαστε να σε μαθαίνουμε κάθε μέρα και περισσότερο.
Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ !!!!
@maya: ναι, τελικά έπαιξα. Με βοήθησε ο Νίκος που θυμήθηκε όλα μου τα περίεργα.
Αφήνομαι στο βλέμμα εκείνων που με αγαπούν, μου δείχνουν κομμάτια του εαυτού μου που ξεχνώ ή που δεν γνωρίζω....
χαχαχαχαχα θα μου έλεγες μα δεν μου λες ε; και εγω τι να κάνω τώρα που υποπτεύομαι; ε; οεο;
Ε, αυτοσχεδιάζω στις βρισιές. Δεν μπορώ να λέω συνέχεια τα ίδια... (χαίρομαι που σου αρέσουν οι αυτοσχεδιασμοί μου)
Τυχερή! είδες πόσο διαφορετική η παιδεία στις άλλες χώρες. Και οι καθηγητές...
Σκέψου ότι όλα ξεκίνησαν από τους Ελληνες...
Φοβάμαι πως όλα θα τελειώσουν πάλι από τους Ελληνες...
Ε, άλλη αίσθηση το γυμνό κορμί.
Αν πέφταμε εκεί που έπεσε το δακτυλίδι σου, θα έμεναν εκεί τα κοκκαλάκια μας.
Άχ οι Ελληνες και η προχειρότητά μας....
Ώραία θα είναι αύριο στην Χαρούλα. Καλλιμάρμαρο είναι αυτό. Αλλος ο μαγνητισμός του...
Χάρηκα σήμερα. Αντε κι από κοντά.
Φιλιά πολλά
Υγ: Μπαλέτο τέλος η Ανθή.
Από σήμερα μπορώ να φωνάξω Φτου ξελευθερία! Τέλος τα εξωσχολικά. Ολα!
Πήρα cosmote adsm. Το φτηνότερο της αγοράς. Είχες δίκιο.
!!!!!!!!!!!
Καλέ,
γιατί με έχει φοβηθεί το μάτι σου;
@lockheart: τι αξίζει χωρίς αγάπη;
Κρίμα που τα ταμπού στερούν από τους ανθρώπους τον ερωτισμό.
Για τα δικά μου γούστα ο κιμάς ωμός έχει πολύ όμορφη γεύση. Τον έκοψα όμως...
Καλό Σαββατοκύριακο
Ωπ εξαίρεση. Αγγελος On line
Γιατί αγγελούδι μου διαβολικό φοβάμαι το ΟΧΙ σου....
Ουπς και kryos on line.
Ο Νίκος το θεωρεί παραξενιά. Κοιμάται όπως να ΄ναι, όπου να΄ναι και με την τηλεόραση ανοιχτή (το δικό μου βασανιστήριο)
Μέχρι να τελειώσει ο σεισμός έχω και τα δυό παιδιά στην αγκαλιά μου. Πόσο σχετικός ο χρόνος....
Ναι, είχα δεντρόσπιτο. Εκεί κοιμόμουν τα μεσημέρια... Εκεί διάβασα τα πρώτα μου μυθιστορήματα...
Ξεχωρίζουν εύκολα έτσι οι φρέσκιες, γεμάτες γεύση πατάτες...
κομένες τις παίρνω από το νερό και γκλούπ....
Ρώτα την maya, με έχει ακούσει ζωντανά...
Είδες πόσα κοινά μαζεύονται ε;
Ακριβώς! μαθήματα bowling με τον καφέ και χωρίς μπάλα και διάδρομο.
Χαίρομαι κι εγω να σας μαθαίνω όλο και περισσότερο!
Θα παίξεις;;;
Καλό μας Σαββατοκύριακο
@fourca: έχουν ομοιότητες οι άνθρωποι... μα πως να τις μάθουν πίσω από τον εγωισμό τους και τους φόβους τους;
@butterfly: μα να με καλέσεις όμορφη μου πεταλούδα και να μην παίξω; αδιανόητο.
Σκέφτομαι ήδη το επομενο που με έχει καλέσει ο kryos.
Σε ευχαριστώ που με κάλεσες.
Είπαμε: έχουμε ομοιότητες μεταξύ μας οι άνθρωποι. Αρκεί να θέλουμε να δούμε αυτά που μας ενώνουν κι οχι αυτά που μας χωρίζουν.
Καλό Σαββατοκύριακο
@fourca: έχω ακούσει κι απ΄τον Γιάννη Φιλιππίδη για τον Βασίλη Ρίτσο. Αξιοι δάσκαλοι, κάνουν μαθητές ικανούς...
...χαμογελώ με όσα πρόσθεσες. Δεν μου αρέσει η αίσθηση αντιηλιακού (ειδικά αν είναι λάδι) ούτε στα χέρια. Αν και δεν το γλιτώνω...
Δεν μου αρέσουν τα ζυμαρικά με τα ψαρικά επίσης. Θέλω ξεκάθαρες τις γεύσεις.
αααα άρχισα το πιάνο από τα 6. Και εκεί καμένη από μια δασκάλα που θεωρούσε παιδαγωγική μέθοδο να μου χτυπάει το αριστερό χέρι. (Ω ναι! τέτοια τύχη είχα)Επίσης έμαθα φλογέρα.
Πηγαίνω σπάνια κομμωτήριο κυρίως για κούρεμα. Γενικά ατιμέλητη αν και μου αρέσει το καλοχτενισμένο μαλλί και η περιποίηση. Δεν δίνω όμως τον χρόνο μου σε καμιά απ΄τις δυό.
365 μέρες παντελόνια; και δεν σκας το καλοκαίρι;
σαν να έπαιξες!
Καλό σου Σαββατοκύριακο
Με τα ΟΧΙ στήθηκαν οι πιο μεγάλες επαναστάσεις!!! :ΡΡΡ
:)
α καλά!
έδωσα πληροφορία σοβαρή για τεχνολογία?
και κατάλαβες τι είπα?
και είχα δίκιο?
αχαχα
πολύ χαίρομαι γιατί σε τέτοια θέματα ξεκινάω κάπως έτσι:
"είναι καλό γιατί κάνει εκείνο το πώς-το-λενε που τα άλλα δεν κάνουν. ναι, δεν θυμάμαι πόσο αλλά τελικά πιο φτηνό απο τα άλλα. και έχει και @#%^&^#@. πώς το λένε? τόχει τέλος πάντων.
:)
τεσπα.
χαίρομαι που wifiθήκαμε κι οι δύο!
ε ρε γλέντια!
λέει ο κρύος:
"Δεν μπορώ να σε φανταστώ να βρίζεις ... "
ααααααααααααααα χαχαχαχαχα
αααααααα χαχαχαχαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχα
καλό!
όσο για τον άγγελο σπύρου
θεωρώ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να ενδώσει σε αυτό το ουσιώδες παιχνίδι!
ω ναι!
α και ξέχασα:
ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ οδηγίες χρήσης.
πρώτα χάνω πολύ χρόνο μόνη μου
και μετά αναφκαστικά το ανοίγω!
ο κολλημένος!
έχω βριστεί με άτομο που έγινε οικογένεια
γιατί κάθε φορά που ξεκινούσαμε να παίξουμε ένα γαμοπαιχνίδι
έπρεπε να μας διαβάσει ΟΟΟΟΟΛΟΥΣ τους κανόνες.
γκρρρρρρρ)
υγ.και μεις χτές τελευταία μέρα μπαλέτο.
σήμερα τελευταία μέρα παιδικός.
αύριο μετακόμιση στη θάλασσα.
μεθαύριο? ποιός ξέρει?
:)))))))))))
καλό βράδυ φιλενάδα!
όλα αυτά τα σχόλια
τα έγραψες τουλάχιστον στην βεράντα?
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Τελικά δεν είναι και τόσο αστεία τα παιχνίδια. Ακόμα κι αυτά τα μικρά που μαθαίνεις για κάποιον, ανοίγουν τον δρόμο για να δεις πέρα από το προφανές.
Υπέροχη Αλεξάνρδα καλό σου βράδυ
Eκτος του 3 και του 4 σε πολλα συμφωνω κι εγω...
μμμ πολλα ομως !!!
το θελω πολυ αυτο το παιχνιδι και δεν βλεπω να το προλαβαινω ..ππφφ
φιλια Αλεξ..μια χαρα σε βρισκω...:)
αααααααα
και γιατι παρακαλω η σινιορα Νεγκμα και η αλλη η σινιορα Μαγια επαιξαν εδω??
-να μην καταγραφει η συμμετοχη στα πρακτικα ..
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
προς κυρία δυσκολίδου:
σχολίαζα τις ομοιότητες ή μη με τις λεπτομέρειες της αλεξάνδρας.
ΘΑ παίξω και ξέχωρα με τις δικές μου ασήμαντες πληροφορίες...
να δούμε πότε...
:))))
καλημέεεεερα σε όλους!
χχχχχχχχχχχχχ
... Εκλεισα μία προχτές (λιγάκι), ήταν και βιαστική και με σκυλόβρισε σα λιμενεργάτης, μαζί με ωραίες χειρονομίες!!!! Μήπως ήσουν εσύ?? :)))) Καλή βδομάδα!
.
αλεξάνδρα μου,
μένω άναυδος στο χαμό του αγαπημένου σου δεντρόσπιτου…
είχα κι εγώ ένα μικρός
πόσο άξαφνα το νοστάλγησα
το να μιλάμε στα φυτά,
είναι για τους δυο μας κοινός τόπος… : )
μακάρι να μπορούσα να ξεκοκαλίσω και πάλι μια εφημερίδα…
μέχρι τις μικρές της αγγελίες του καιρού εκείνου…
το ποτιστικό στο πηγάδι φτιάχτηκε, ή η αγωνία εξακολουθεί;
φιλι φιλι
Τι άλλο από ευχαριστώ να πω;
Με συγκίνησε η χειρονομία σου...
Πολλά φιλιά και καλό καλοκαίρι γλυκύτατη!!!!
Πράγματι δεν υπάρχουν
άχρηστες πληροφορίες ...
Κάθε ψήγμα συμπυκνώνει το πάζλ
που συνθέτει την προσωπικότητά μας.
Καλό σου μήνα ... και
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Το μόνο που δε μπορούσα ούτε σα σκέψη απόμακρη ήταν η τσαντίλα σου γλυκιά φορτηγατζού.
;-)))
Αχ...και ο μεγάλος μου έτσι κάνει και δώσ' του οι σφήνες.... και να τα βρισίδια....
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
@aggelos spyrou: εύχομαι όχι επαναστάτης χωρίς αιτία ε;
Ετσι έλεγα για τον εαυτό μου στα χρόνια της εφηβείας.
@maya: NAI! έδωσες σοβαρή συμβουλή τεχνολογικής φύσης. Σίγουρα δεν είχες σκονάκι;
Χθες έκανα μίνι βόλτα στην blogoγειτονιά μες το αυτοκίνητο! Βρε που φτάσαμε!!!!
εμ δεν με ξέρει ο Ηλίας ακόμη γι αυτό. Ανέκδοτο εγω να ΜΗΝ βρίζω στον δρόμο;
Α και εγω διαβάζω τις οδηγίες σε κάθε παιχνίδι. Ο καημένος ο Γιώργος έχει αφήσει πολλά παιχνίδια άπαιχτα επειδή με βαριεται να με ακούει να διαβάζω οδηγίες...
Ναι άντε πες του Αγγελου να παίξει. Εχει κάτι ΟΧΙ σαν τοίχους μεγάλα. Ο επαναστάτης!
φιλιά πολλά
από το Ηλιουπολίτικο μπαλκόνι μου
τζα!
γεια φιλενάδα ονλαιν!
μόλις πήγα τον στάθη βόλτα την ώρα που έπεφτε ο ήλιος,
στην θάλασσα...
και κοιτούσα τους αχινούς,
και τα ανεπαίσθητα κύματα να σκάνε...
και ηρέμησα γλυκά...
οπότε πάρε ένα χαμόγελο
χχχχχχχχχχχχχχχ
@freedula: τα παιχνίδια πάντα έδιναν τις πιο όμορφες αφορμές ή γινόντουσαν οι όμορφες αιτίες για να συμβούν ή να μάθουμε διάφορα.
καλό σου απόγευμα καλή μου.
@maya on line: είσαι κούκλα όταν το χαμόγελο ζωγραφίζεται στα χείλη σου.
οσο για την βόλτα σου ξέρεις πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί δίπλα.
Η θάλασσα έχει πάντα κάτι μαγικό. Μπορεί και ρουφάει την κούραση. Στην θέση της αφήνει εικόνες και ήχους γαλήνης.
Είμαι στο μπαλκόνι με την πορτοκαλάδα μου δίπλα να κοιτάζω το γαλάζιο του ουρανού που γκριζάρει καθώς ο ήλιος θα δώσει την θέση του στην νύχτα.
@φιλενάδα μου ονλαιν
εγώ κάθομαι έξω
-πια νύχτωσε-
χωρίς πολά φώτα
και με μουσικές πολλές...
πίνω νερό με πολλά παγάκια
αλλά αν σ'είχα παρέα
θάπινα ένα ποτό μια χαρά τώρα!
γεια μας!
μιλάς εσύ για ωραία χαμόγελα?!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ
πολΛα!!!!!
αχ το ρημάδι το πληκτρολόγιο.
και μισώ τα ορθογραφικά λάθη.
τα άλλα τα επιτρέπω. ξέρεις.
:))))
@maya: ναι θα πίναμε ένα ποτάκι! Δροσερό νερό είναι το καλύτερο καλοκαιρινό ποτό ωστόσο και το πιο υγιεινό!
Νύχτωσε ναι! Φεγγάρι έχει; Δεν το διασταύρωσα χθες
Ξέρεις οι άνθρωποι που έχουν αλήθεια μέσα τους έχουν κι έναν ήλιο που χαρίζει με τις αχτίνες του φως σε όσους είναι κοντά.
Νομίζω πως πήρα λίγο από το φως του ήλιου σου, χθες
@talisker: σπάνια επιτρέπω στον εαυτό μου να μελαγχολεί και να είναι δυστυχισμένος. Του υπενθυμίζω πόσο μικρή είναι η ζωή για να την αφήνω να περνάει στενάχωρα και μίζερα και φτιάχνεται σχεδόν αμέσως.
Σε κάθε στεναχώρια βάζω αντίβαρο μια χαρά κι έτσι ισορροπώ.
Να παίξεις!
Είναι σίγουρο πως υπάρχουν στοιχεία κοινά. Αλλιώς πως θα αγαπιόμασταν;
@talisker: να παίξεις κι εσυ. Είναι τόσο όμορφο να μαθαίνεις κάποιες λεπτομέρειες γι ανθρώπους που σε ενδιαφέρουν....
@adaeus: μωρέ με έκλεισε σήμερα το πρωί ένα φορτηγό της ΦΑΓΕ που παραλίγο θα με σκότωνε. Πόσο εύκολα παίζουν με τη ζωή ή τον θάνατο μερικοί. Χωρίς συνείδηση.
Εκανα τον πρωινό αυτοσχεδιασμό μου για πάρτυ του...
αχαχαχα
έτσι σε θέλω!
πάντα δημιουργική!
ειδικά με το βρισίδι, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!
για το φεγγάρι, δεν μπορώ να σου πω κάτι...
ακόμη δεν τόχω δει ούτε γω.
αλλά για το φως, θα σου πω το εξής:
χαιδεύω τον εαυτό μου δεχόμενη τα λόγια σου
και σου λέω ότι έχεις μια διορατικότητα
που ξεπερνάει την τρεχάλα και τις πιέσεις σου.
κι αυτό είναι το μεγάλο σου δώρο.
ότι προλαβαίνεις να σταθείς
ή να πας :)
αν κάτι σου αξίζει να το κάνεις.
ευχαριστώ που είμαι μέσα σε αυτά.
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
@maya: Ακούω μες της μνήμης μου την ηχώ, το γέλιο σου και χαμογελώ.
Η ζωή περνάει γρήγορα κι εγω δεν θέλω να αφήσω τις στιγμές μου εκτός.
Οι φίλοι μου είναι πάντα οι καλύτεροι προορισμοί.
Να πιάσουμε την αγγλική ευγένεια;
Ευχαριστείς και ευχαριστώ με την σειρά μου και μέσα απ΄ την καρδιά μου.
Να ΄ναι καλά η τεχνολογία που μας σύστησε!
@maya: 30 Ιουνίου είχες αφήσει το πρώτο σχόλιο. Πέρασε ενας χρόνος...
Να τα 1000σουμε παρέα φιλενάδα!
@γιάννης φιλιππίδης: το νερό τρέχει κανονικά και χαρίζει ζωή στα δέντρα, τα λουλούδια και τα φυτά του κήπου που κινδύνεψαν.
Με στεναχώρησε η σημερινή φωτιά στον Αγιο Πέτρο από το σχολικό που πήρε φωτιά. Δεν αντέχω να ακούω άλλο για φωτιές. Δεν θέλω να σκέφτομαι ούτε ένα δέντρο παραδομένο στις φλόγες.
Εύχομαι να πέρασες όμορφα σήμερα. Κρίμα που δεν κατάφερα να έρθω...
Καλό καλοκαίρι φιλή, επιτέλους από αύριο διακοπές :}
σ΄ευχαριστώ πολύ για όλα!!
@βασιλική ν: σε ευχαριστώ για όσα μας δίνεις.
Να είναι καλοτάξιδο το καινούργιο σου βιβλίο που βιάζομαι να πάρω.
Καλό καλοκαίρι!!!
@side21: κάθε κομμάτι μας πολύτιμο και μοναδικό που παίρνει αξία μόνο γι αυτούς που ενδιαφέρονται.
Καλό μας μήνα και
Καλό καλοκαίρι!
@φύρδην μίγδην: δεν πάω επι τούτου για βρισίδι. Ομως μου προκύπτει γμτ...
Ετσι νευρική είμαι κι εγω σαν τον μεγάλο σου.
Να προσέχει!
@surrealist: καλό καλοκαίρι να έχουμε και να είμαστε καλά να τα πούμε από κοντά.
Δεν έκανα τίποτα απολύτως. Εχασα και την παράσταση. Είχε επίδειξη μπαλέτου η μικρή.
Τον χειμώνα όμως δεν το χάνω!
Καλό σου βράδυ
Την καλημέρα μου πέρασα ν αφήσω !!!
Αυτό με το βρισίδι πρέπει να το δω για να το κατανοήσω :)
Κάνε μια ηχογράφηση σε παρακαλώ ... η τεχνολογία υπάρχει και την κουβαλάς και μαζί σου . ( μισό να πατήσω το reg και πάμε ) :)
Και καλό μήνα Αλεξάνδρα μου !!!
@kryos: απάντηση από την δουλειά (πάντα μου αρέσει να της κλέβω λίγο χρόνο)
θέλεις να με εκθέσεις ανεπανόρθωτα; Ε όχι φτάνει που το είπα δεν θα φέρω αποδεικτικά στοιχεία.΄
Μπορώ όμως να σου περιγράψω περιστατικό: φορτηγό έχει κλείσει τον δρόμο για να αγοράσει κάτι από ψιλικατζίδικο. Αναβοσβήνω ευγενικά τα φώτα (δεν μπορώ τα κορναρίσματα. Δεν μου φταίνε οι άλλοι) και ο οδηγός σηκώνει το βλέμμα του και με κοιτάζει από τον καθρέπτη. Ταυτόχρονα σηκώνει την παλάμη του και τρίβει με τον αντίχειρα τον δείκτη του εννοώντας να περιμένω. Αναβοσβήνω πάλι τα φώτα και κουνάω δεξιά αριστερά τον δικό μου δείχτη δείχνοντάς του πως δεν μπορώ να περιμένω. Βιαζόμουν και βιαζόμουν πολύ. Εκείνος - νιώθοντας ότι μπορεί να κάνει ότι νομίζει μου δείχνει την παλάμη του εννοώντας πως θα περιμένω θέλω δεν θέλω.
Ε η ευγένειά μου κράτησε και με το παραπάνω. Στρίβω αφήνοντας λίγο από το ελαστικό μου στην άσφαλτο, για να του δείξω πως δέχομαι την διένεξη που εκείνος άρχισε και στρίβω δεξιά. Κάνω ένα τετράγωνο και μπαίνω μπροστά του. Σηκώνω το χειρόφρενο και βγαίνω έξω. Τώρα θα περιμένεις όσο περίμενα του φώναξα. Εκανε πως με απειλεί και πως θα πέσει πάνω στο αυτοκίνητο. Χα! έλα του φώναζα, και έλα με φόρα.
Σε αυτό το σημείο σε αφήνω ελεύθερο να φανταστείς την φρασεολογία που ακολούθησε.
Θα σου πω επίσης πως η διένεξη έληξε ψύχραιμα από μέρους μου με την συμβουλή στον φορτηγατζή πως υπάρχουν πιο τρελοί από εκείνον. Και πως το επαναλαμβανόμενο άδικο δημιουργεί Ρομπέν Των Δρόμων....
Τελικά μου χαμογέλασε και είπε πως με παραδέχεται...
Αν έπαιζα ταυτόχρονα το παιχνίδι όπως εσυ θα την πάταγες ε; θα νόμιζες πως εκεί είναι το ψέμα...
Καλό μήνα και δροσερό εύχομαι (έχει χαλάσει το a/c στην δουλειά και ο ιδρώτας τρέχει άφθονος)
Θα ακολουθήσει το παιχνίδι που με κάλεσες με τα ψέματα.... Σκέψου πως γεννήθηκα Πρωταπριλιά!
@κρύε μου
αυτό το περιστατικό που περιγράφει η αλεξάνδρα
το έχω ακούσει να το λέει απο κοντά
και είναι όλα τα λεφτά!!!!!!
αχαχαχα
σιγά μην τον άφηνε!
όσο για παιχνίδι με ψέματα
για λε', για λε'!!!!
θέλω και γω!
είμαι τραγική στα ψέματα.
φαίνεται στην φάτσα μου
αλλά γουσταρω να με προκαλώ!
χχχχχχχχχχχχχχ
@maya: έλα εύκολο παιχνιδάκι. Γράψε κάποιες προτάσεις για σένα και σε μια γράψε ένα ψέμα για σένα.
Εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να καταλάβουμε το ψέμα.
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί μιλουκάπες (εκ του μλκ που είναι οι μαλάκες σε συντομία) που μπορούν να σου χαλάσουν το κέφι.
Να είδες πως αυτοσχεδιάζω; Είναι που υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι...
Αντε θα παίξεις;
XAXXAAXAXAXAXAXAXAXAAAAAAAAA
Κι εγώ το έχω ακούσει λάιβ, αλλά το ξαναδιάβασα να γελάσω πάλι!!!
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!!!!
(Το "μιλουκάπες" δε, αγαπηθήκε και κατοχυρώθηκε πάραυτα!!!!!!!!)
Καλημέρες και καλό ΣΚ!!!!!!!!!!!!
Από άχρηστες πληροφορίες για μένα... εν αφθονία... αλλά πού ο χρόνος για να τις καταγράψω... εν όψη ανερχόμενης άδειας... ζέστης.. δουλειάς... νοικοκυριού... και ...εμ... νέου μπλογκ.
Φιλιά κουμπαρίσια, τσικουδάτα!
:))))))))))
Μάλλον θα την πάταγα ....αλλά θα έπρεπε να ακούσω και τα υπόλοιπα τρία...μπορεί εκείνα να μου φαίνονταν πιο περίεργα :)
είσαι όλο εκπλήξεις. !!!
Καλό βράδυ Αλεξάνδρα μου....εδώ ο καιρός είναι αγέρας...βροχή και δροσούλα .
@negma: ήταν από τις δυνατές στιγμές μου. Κάθε διένεξη θέλω να έχει αποτέλεσμα. Να καταλάβει ο άλλος ότι δεν έχει δίκιο. Δεν με ενδιαφέρει να τον βρίσω έτσι για να ξεθυμάνω.
Βρίζω με νόημα ;-)
Σου άρεσε η λέξη μιλουκάπες ε; Μου βγήκε αυθόρμητα.
Φιλάκια πολλά
@cinestef: κουμπαρούλη θα χαρώ να μάθω όσα νομίζεις άχρηστα.
Ε καλά ο χρόνος δεν παλεύεται με τίποτα. Αστον να τρέχεις εκείνος γύρω γύρω και βάλε σε σειρά όσα εσυ θέλεις να κάνεις.
Κι όταν κι αν περισέψει λίγος χρόνος παίζεις.
Νέο Blog; που, πότε; τι όνομα. Λέγε βρε
Αντε και καλά να περάσουμε το Σαββατοκύριακο. Και δροσερά
@kryos: δροσερά και με αεράκι ε; Τι καλά!
Εχω περάσει όλο τον καύσωνα χωρίς a/c στην δουλειά γιατί έχει χαλάσει. Ασε πίκρα.
Ετοιμάζω τα πράγματα. Από σήμερα και για 3 βδομάδες εξοχή. Δέντρα, φυτά το γκαζόν μου με περιμένει. Και το τραπεζάκι κάτω απ΄την Καρυδιά που θα ακουμπω το laptop για να επικοινωνώ μαζί σας.
Και νιώθω τόσο τυχερή που το διαδίκτυο μας μας έδωσε την δυνατότητα αυτή.
Ελπίζω σήμερα να παίξω το παιχνίδι με το ψέμα. Αν και κάτι μου λέει πως θα το ανακαλύψεις...
Καλό Σαββατοκύριακο
Δροσερό
καλά έκανες και την έκανες!
ήερθα να δω αν έπαιξες το άλλο παιχνίδι.
επαναλαμβάνω;
καλά έκανες και την έκανες!
καλό πολύ μπάνιο
και να χαμογελάς στην θάλασσα ε?!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
καλημέρα (ξανά)!!!!
το 4 πώς το έκανες; ωμό κιμά; μπλιααααααααχχχχχχχχχχχ!!!!!
το 5 το παθαίνω κάθε φορά που οδηγώ στην αθήνα!!!! όσο ήρεμος άνθρωπος κι αν είμαι κάτι συμβαίνει στο γαμωλεκανοπέδιο!!!!
αυτό με τα βιβλία πρόσεξε να μη το μεταδώσεις στα παιδιά σου! Από τους δασκάλους και τους καθηγητές που είχα, πέραν ελαχίστων εξαιρέσεων δεν έχω άσχημες και αντιπαιδαγωγικές αναμνήσεις. Με πατέρα καθηγητή (φιλόλογο) όμως είχα πάντοτε βιβλία να διαβάζω. Βέβαια, η απορία του πατέρα μου, έχω διαβάσει (και συνεχίζω) περισσότερα από όσα η κλίση μου(γιακ) και το επάγγελμά μου θα προδιαθέταν κάποιον!
φιλιά
@maya: μακάρι να είχα ώρες να σπαταλήσω στην θάλασσα.
Εικόνες θα ξεκλέψω. Που κι αυτές μια χαρά μου είναι.
Κι ύστερα για ένα μήνα όλο κι όλο. Υστερα σε άλλες θάλασσες πιο μακρινές.
Θα τα πούμε εν καιρώ...
Φιλιά
@κωνσταντίνος π: τον κιμά κι εγω απορώ πως τον έτρωγα τώρα που το σκέφτομαι.
Ε καλά έβριζα και στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Μην πω πως είναι χειρότερο...
Τα βιβλία τα λατρεύω. Τα σχολικά βιβλία μίσησα. Και δεν έφταιγα εγω γι αυτό. Μου μετέδωσαν οι καλοί μου δάσκαλοι απέχθεια για τα βιβλία. Κανείς, μα κανείς δεν μαθαίνει με τιμωρίες και φωνές τίποτα.
Τα παιδιά μου αγαπούν το διάβασμα και τα βιβλία. Οχι τα σχολικά που τους φαίνονται βαρετά και ανούσια (πόσο δίκιο έχουν)
Καλό βράδυ
φιλιά πολλά
Δημοσίευση σχολίου