Πέμπτη, Ιουλίου 03, 2008

Ψάξε, ψάξε λες να την βρείς;


Ο kryos, με προσκάλεσε σε παιχνιδάκι όπου σε 4 προτάσεις για μένα υπάρχει μια με ψεύτικες πληροφορίες.


1. Οταν ήμουν έφηβη και πήγαινα αγγλικά με περικύκλωσαν κάποιοι μηχανόβιοι και με απειλούσαν. Με κάποιον τρόπο - που μάλλον την ονομάζουν 6η αίσθηση οι άνθρωποι - ο σκύλος μου βγήκε από την κεντρική είσοδο της πολυκατοικίας και ήρθε να με υπερασπιστεί. Κατατρόμαξαν και οι έξη μοτοσυκλετιστές με τα γρυλίσματά του. Η σύνδεση που είχα μαζί του ήταν τέτοια που όταν με ρωτούσαν πόσα αδέρφια έχω υπολόγιζα κι εκείνον. Δεν ένιωσα ποτέ να με προδίδουν τα σκυλιά μου.


2. Εχω φύγει απ΄την Αθήνα και έχω πάει στα Φάρσαλα για καφέ ίσα για να δω μια φίλη μου και φυσικά την έκφραση στο πρόσωπό της. Επέστρεψα την ίδια μέρα. Με την ίδια ευκολία έχουμε πάει Δελφούς για να δούμε την γενική πρόβα του Σταμάτη Σπανουδάκη, Θεσσαλονίκη για να ενισχύσουμε την ομάδα μας και Πάτρα όταν μας κάλεσε ένας φίλος μας.


3. Ημουν κατά του γάμου. Ολοι απόρησαν όταν έμαθαν πως παντρεύτηκα. Αφού έγινε αυτό όλα μπορούν να συμβούν μου έλεγαν. Ακόμα κι η μητέρα μου κοιτούσε μήπως την "κοπανήσω". Παντρευτήκαμε σε ένα παραθαλάσσιο ξωκλήσι (οι μεγάλες εκκλησίες δεν μας αρέσουν) που το ξεχορταριάσαμε μόνοι μας, το βάψαμε, κλαδέψαμε τα δέντρα του και φτιάξαμε το καμπαναριό του. Θέλαμε την θάλασσα για μάρτυρα της αγάπης μας.


4. Οι σημαντικότερες ώρες της χαλάρωσής μου είναι μέσα στην θάλασσα ή κοντά της. Ηρεμώ και χάνομαι στις σκέψεις μου όταν ψαρεύω. Με γαληνεύει η θάλασσα και με κάνει να ονειρεύομαι. Σήμερα που το φεγγάρι είναι μισό ήταν ότι έπρεπε για πυροφάνι. Αλλά η βάρκα του πεθερού μου είναι για επισκευή. Το μεγαλύτερο ψάρι που έχω πιάσει είναι τσιπούρα με παραγάδι 1,8 κιλά.


Θα περιμένω τις μαντεψιές σας.

45 σχόλια:

kryos είπε...

Πολύ δύσκολο το έκανες Αλεξάνδρα μου :))
Δηλ αν η τσιπούρα ήταν 1.5 κιλό σημαίνει ότι είναι ψέμα ?

Πιστεύω ότι και οι 4 προτάσεις έχουν δόση αλήθειας ....
Για να δούμε ...

1. Ξέρω ότι αγαπάς πολύ τα σκυλιά ..πιστεύω ότι ο σκύλος καταλαβαίνει πολύ περισσότερα απ'ότι φανταζόμαστε ..όποτε την θεωρώ αληθινή ... ειδικά η τελευταία δήλωση σου
"Δεν ένιωσα ποτέ να με προδίδουν τα σκυλιά μου" νομίζω ότι επικυρώνει την εγκυρότητα της .

2. Σ'έχω ικανή να πας και Ορεστιάδα αν το βάλεις στο μυαλό σου ...είσαι πεισματάρα... οπότε πιστεύω κι αυτήν ...τώρα αν αντί για Φάρσαλα πήγες Λάρισα μην μου την βγάλεις ψεύτικη :)

3. Πιστεύω ότι ήσουν κατά του γάμου .... έχω καταλάβει από τα μέχρι τώρα κείμενα σου ότι αν δεν είχες γνωρίσει τον κατάλληλο πολύ δύσκολα θα προχωρούσες σε τέτοια δέσμευση ... η ανακαίνιση του ξωκλησιού μου κάνει κάπως σαν υπερβολή ... αλλά και πάλι δεν την απορρίπτω ..έχεις την τρέλλα που απαιτείται .

4. Το ξέρω ότι αγαπάς την θάλασσα αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι αγαπάς και το ψάρεμα ... αν και το έκανες να ακούγεται κι αυτό πιστευτό ...και ο καιρός πραγματικά είναι για πυροφάνι....επειδή όμως κάτι πρέπει να επιλέξω θα επιλέξω αυτό .

To 4 λοιπόν με κάθε επιφύλαξη και περιμένω με ανυπομονησία τα αποτελέσματα :)

Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή και να χαρείς με κάθε τρόπο την εξοχή που τόσο αγαπάς !!!

kalynama είπε...

Όντως το έκανες δύσκολο Αλεξάνδρα μου, όπως λέει και ο kryos πιο πάνω...

είμαι ανάμεσα στο 1 και στο 4 ως λιγότερο αληθοφανή. Θα πω το 1 όχι επειδή δεν αγαπάς τα σκυλιά, αλλά επειδή μπορεί οι μηχανόβιοι (αν έγινε κάτι τέτοιο)να μην τρόμαξαν από τον σκύλο...

Αλλά και πάλι το λέω χωρίς σιγουριά... μας μπέρδεψες.... πολύ... κάνει και ζέστη... πώς να λειτουργήσει σωστά το μυαλό;

Ελπίζω να βρίσκεσαι σε θάλασσα κοντά και να κάνεις καμιά βουτιά και για εμάς.

Φιλιά πολλά Αλεξάνδρα μου :-))

faraona είπε...

Aλεξανδρα μου
λεω το 2 ,αν κι ολα μου φαινονται πολυ πιθανα!

Τα φιλια μου!

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: έχεις το πρώτο σχόλιο και χαίρομαι αφού εσυ με προσκάλεσες να παίξω.

Ακόμα δεν μαρτυράω μα οι αναλύσεις σου μου αρέσουν.

Σήμερα μετά το πρωινό τένις των παιδιών αφιερώθηκα στον μισό κήπο. Διαπίστωσα ότι η καρυδιά είναι λίγο άρρωστη οπότε αύριο θα πάω στον δεντρογιατρό - γεωπόνο. Το γκαζόν αραίωσε λόγω της ζημιάς της γεώτρυσης αλλά θα φτιάξει σίγουρα σε σύντομο διάστημα, οι πορτοκαλιές είναι μια χαρά, η δάφνη έχει κρυμένες δυό φωλιές πουλιών οι φραουλιές πολλαπλασιάστηκαν, η ροδιά είναι γεμάτη, ο βραχόκηπος καθαρίστηκε, τα νούφαρα χαίρουν άκρας υγείας, η τζανεριά έχει ένα παιδάκι κοντά της, τα λουλούδια όλα καλά.

Ο σκύλος που μας έχει υιοθετήσει και τον φωνάζουμε Μαύρο μια χαρά δεν ξεκολάει από κοντά μας κι έτσι έχουμε κάποιον να μας φυλάει τα βράδια και να νοιάζεται για μας χωρίς να περιμένει τίποτα σαν ανταλλαγή εκτός ίσως από ένα χάδι, λίγο φαγητό και λίγο παιχνίδι.

Φυσικά δεν μείναμε μακριά από την θάλασσα.

Κι αύριο πρωινό ξύπνημα 5:30 το πρωί και καύσωνας. Ευτυχώς που έβαλαν το a/c σήμερα.

Καλή μας εβδομάδα και καλό βράδυ.

Αλεξάνδρα είπε...

@kalynama: σου φάνηκε δύσκολο; Θα μαθεις την αλήθεια σε λίγες μέρες.

Λύθηκε το πρόβλημα που είχες με τον υπολογιστή;

Πως περνάς; Κάνω μπανάκια στην θάλασσα. Χθες μάλιστα έκανε κρύο. Εσύ; Οχι ακόμα; αργεί η καλοκαιρινή άδεια;

Χαρηκα που σε "είδα" και που πέρασες.

καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχουμε

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: καλή μου ευχαριστώ που παίζεις μαζί μου το παιχνίδι.

Δεν σου λέω ακόμα τις αλήθειες και το ψέμα, μα σύντομα θα μάθεις.

Καλό σου βράδυ

φιλιά

Σπύρος είπε...

Καλημέρα ....τι να πω ;....χμ....θα πω το ...1 :)!!!

Negma είπε...

Κανένας δεν με έχει δυσκολέψει τόσο μ' αυτό το παιχνίδι! Ακόμα κι έξω να είχα πέσει, έλεγα με μεγάλη σιγουριά την υπόθεσή μου!

Μ' εσένα πραγματικά τα έχω χάσει, γιατί είναι όλα τόσο Αλεξάνδρα...

Περιμένω εναγωνίως τη λύση του μυστηρίου!!!!!!!!!!!!

(Το προηγούμενο που με κάλεσες, το έπαιξα, πέρνα να δεις!!!)

Φιλιά πολλά πολλά, καλημέρα και καλή βδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Side21 είπε...

Μικρό το ψεμματάκι σου
κι οφθαλμοφανές ...
Αρκεί να κοιτάξεις τον ουρανό
Δεν υπάρχει μισοφέγγαρο !!!
στη ΝΕΑ ΣΕΛΗΝΗ ...
Άσε πια με την τσιπούρα ...
Τόσο μεγάλη δεν έχω πιάσει !!!
που είμαι ΜΕΓΑΣ ΨΑΡΑΣ ...
Την καλησπέρα μου ...

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: Χρόνια Πολλά κι απο δω!

θα περιμένεις λίγες μέρες ακόμα για να μάθεις το ψέμα μου ε;

Φιλιά καλέ μου

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: καλωσόρισες στο παιχνίδι του ... ψέματος.

Κατάφερα και σε μπέρδεψα; Ναι είναι η αλήθεια ότι σε όλες τις προτάσεις βρίσκομαι.

Κάνε λιγάκι υπομονή και θα μάθεις το μικρό μου ψέμα.

Καλή εβδομάδα
πολλά πολλά φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@negma: έπαιξες ε; έ-ε-ερχομαι!

Αλεξάνδρα είπε...

@side21: πως να περιγράψεις το φεγγάρι που ίσα μια φλίδα του φαίνεται γιατί ετοιμάζεται η νέα σελήνη;

οσο για την τσιπούρα είναι και θέμα τύχης. Κι εξαρτάται και σε ποιά νερά ψαρεύεις. Ασε που μπορεί να υπάρχουν και δεινότεροι ψαράδες από σένα ;-))))

Λίγο υπομονή ακόμα. Σε ευχαριστώ που έπαιξες!!!!

Καλή εβδομάδα

drunk tank είπε...

καλημέρα Αλεξάνδρα μου

θα ψηφίσω το 1 πιστεύοντας ότι ο σκύλος σου ήταν πολύ μικρός για να τρομάξει έξι μοτοσυκλετιστές!
το 2 το θεωρώ ότι είναι το πλέον αληθές ενώ τα 3 και 4 παρά την υπερβολή που δείχνουν εκτός του ότι σε έχω ικανή να είναι πέρα ως πέρα αληθή θα λυπόμουν να είναι ψέματα!!!!

φιλιά

υγ: πάω και στην επόμενη ανάρτηση γιατί μου άρεσαν όσα διάβασα αλλού!

maya είπε...

δεν ψαρεύεις. τέρμα.
δεν κοιτάζω τα άλλα σχόλια
για να μην χάσω την σιγουριά μου.

αυτό λέω είναι το ψέμα.

σ'έχω σαφέστατα για έκπληξη/τζα
σ'έχω για λάτρη της θάλασσας
σ'έχω για λάτρη των σκυλιών και σίγουρα σε λάτρευε ο δικός σου

νομίζω ότι έτσι θα πάιξω.
πότε θα αποκαλύψεις την αλήθεια...?


σε φιλώωωωωωωωω
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

BUTTERFLY είπε...

Ολα αληθινα μου φαινονται...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το 3 θέλω να είναι η σωστή απάντηση! Ναι! Είναι το πιο ωραίο!!
Καλησπέρα!

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: στιχάκια μου καλησπέρα. Αντε σε έχουν φάει κι εσένα και εμένα οι δουλειές.

Ετσι ε;

Λίγο υπομονή ακόμα.

Θα το πάρει το ψέμα το ποτάμι και θα μάθετε όλη την αλήθεια.

Χάρηκα πολύ που πέρασες!!!

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: στιχάκια μου καλησπέρα. Αντε σε έχουν φάει κι εσένα και εμένα οι δουλειές.

Ετσι ε;

Λίγο υπομονή ακόμα.

Θα το πάρει το ψέμα το ποτάμι και θα μάθετε όλη την αλήθεια.

Χάρηκα πολύ που πέρασες!!!

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: πεταλούδι μου καλοκαιρινό πάνω απ΄την θάλασσα (μου αρέσει και αυτό το avatar)

μου αρέσει η σιγουριά σου. Συνήθως, πάντα δηλαδή αφήνεις περιθώρια...

Λίγο μόνο υπομονή... Μου αρέσουν οι μαντεψιές σας κι όλη η προσπάθεια.

φιλάκια πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@butterfly: κι όμως μια είναι ψεύτικη!

Πέρνα σε λίγες μέρες και θα δεις.

Χαρηκα που πέρασες.

φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@ανεμοσκορπίσματα: Το πας ανάποδα εσύ ε;

Κι έτσι έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες.

Λίγο μόνο υπομονή.

Σε ευχαριστώ που έπαιξες.

Καλό βράδυ

kryos είπε...

Αλεξάνδρα μου

Αφού η "σαν από χρόνια φίλη σου" ψηφίζει κι αυτή το 4 νιώθω να ανεβαίνουν οι πιθανότητες μου ...αν ψάρευες δεν θα είχε ακούσει τίποτα?
Αναρωτιέμαι .. :)

Μ' άρεσε η βόλτα που μου έκανες στον κήπο σου...κάθε δέντρο και μια ξεχωριστή ύπαρξη...κάθε λουλούδι.


Κάτι απίστευτο που είδα πρόσφατα σ' ένα ντοκυμαντέρ στο Discovery :

Μια καμηλοπάρδαλη πλησίασε μια ακακία κι άρχισε να τρώει τα φύλλα της ... αμέσως το δέντρο αντέδρασε παράγοντας μια τοξίνη στα φύλλα που τα έκανε περισσότερο πικρά.
Ταυτόχρονα εξάτμισε μια άλλη ουσία στο περιβάλλον πάλι μέσω των φύλλων της...με τον τρόπο αυτό "ειδοποίησε" όλες τις ακακίες της περιοχής οι οποίες κι αυτές με την σειρά τους έβγαλαν την τοξίνη στα φύλλα τους.

Σιγά σιγά μαθαίνουμε ότι αυτό που μας περιβάλλει είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που αντιλαμβάνονται οι "φτωχές" μας αισθήσεις ... και πολύ πιο σοφό .

Όνειρα γλυκά κι από δω καλή μου φίλη ... εύχομαι να απολαμβάνεις τις διακοπές σου αν και είμαι σίγουρος ότι το κάνεις.

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: προσέχεις τις λεπτομέρειες... Σπανίζουν οι άνθρωποι που γενικά προσέχουν...

Θέλω να κάνω μια ανάρτηση, καιρό. Να σας δείξω έναν λόφο βουνού που ήταν η πρώτη φωτιά που είδα. Μιλάω για το 1978. Από τότε και λόγω του ότι οι τσοπάνηδες άφηναν τα κατσίκια εκεί πάνω δεν έχει φυτρώσει δέντρο. Το γυμνό βουνό σε αντίθεση με τον κήπο μου.

Ίσως η ακινησία να είναι σοφία. Οι άνθρωποι όταν θέλουν να ανέβουν την σκάλα της ψυχής τους σε κελιά κλείνονται και μένουν ακίνητοι. Μήπως το νευρικό σύστημα των δέντρων είναι λιγάκι πιο προχωρημένο απ΄το δικό μας με αυτή την έννοια;

Πάνε χρόνια που κάποιος προσπάθησε και έκανε πραγματικότητα να αποβάλει ένας κάκτος τα αγκάθια του. Τον "έπεισε" πως δεν τα χρειάζεται.

Ενας κόσμος που απλά δεν κατανοούμε. Είμαστε τόσο πιο "προχωρημένοι"....

Οσο για το παιχνίδι δεν λέω ακόμα κουβέντα. Και πάντως με το δικό της παιχνίδι η maya μου έδειξε κομμάτια της που αγνοούσα πλήρως.

Καλημέρα δροσερή.

adaeus είπε...

1. Είχε κλειδιά ο σκύλος???
2. Στα Φάρσαλα πας για χαλβά αν δεν κάνω λάθος.
3. Γυναίκα και κατά του γάμου? (καλά μη βαράς)... σιγά μην καθόσουν με το νυφικό να ξεχορτιαράζεις.
4. Τσιπούρα με παραγάδι 1,8 κιλά είναι λίαν πιθανόν, όπως σίγουρη είναι η αγάπη για τη θάλασσα!

Τίβιτιγκλόν: 4

Talisker είπε...

Ρε Αλεξ ολα αληθινα μου φαινονται!!
μα και μενα αυτη η τσιπουρα χμμ με σκανδαλιζει!

το 4 λοιπον..!!

πολλα πολλα αλμυρα φιλια κι ηλιοκαμμμενα!::)

Αλεξάνδρα είπε...

@adaeus: χαχχααχαα
τελικά το πόσο έχω διασκεδάσει με αυτό το παιχνίδι δεν λέγεται

Δηλαδή το 4 και εσυ ε;

υπομονή....

Αλεξάνδρα είπε...

@talisker: έτσι πρέπει. Να μπερδευτείς.

θα δούμε, θα δούμε....

τα μπάνια μου είναι απογευματινά και άρα όχι ηλιοκαμένη. Ασε που ο ήλιος είναι βλαβερός και τον αποφεύγω...

Εσυ που χάθηκες;
Εγω που χάθηκα;
γιατί χαθήκαμε;

Φιλάκια και είσαι στη σκέψη μου να ξέρεις.

γιάννης φιλιππίδης είπε...

.
αλεξάνδρα μου,

δε ξέρω αν σε γνωρίζω τ ό σ ο καλά, ώστε να μπορώ να μαντέψω τέτοιες λεπτομέρειες,

ωστόσο,

και για τα τρία ‘ρεπορτάζ ζωής’

σ’ έχω ικανότατη…

εκτός

εκτός

από το ψάρεμα…

αυτό μου κάνει πολύ κούκου για την ιδιοσυγκρασία σου,

άλλο η αγάπη για τη θάλασσα, άλλο το ψάρεμα…

τι κερδίζει όποιος χάνει;

φιλι φιλι καληνύχτας χαρά μου…

Αλεξάνδρα είπε...

@γιάννης φιλιππίδης: με ξέρεις ήδη έναν ολόκληρο χρόνο. Το σκεφτόμουν το απόγευμα.
Δεν είναι λίγο. Νομίζω πως τα βήματα στην φιλία αντικατοπτρίζουν περισσότερα χρόνια απ΄τα πραγματικά.

Και μάλιστα γνωριζόμαστε με έναν πιο άμεσο τρόπο. Συστήθηκε πρώτα το μυαλό και η καρδιά μας κι ύστερα ήρθε η μορφή.

Λίγο μόνο υπομονή και θα βγει στο φως το ψέμα...

φιλάκια πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

Το μικρό μου ψέμα, με αρκετές μέρες καθυστέρηση, είναι μες την τελευταία πρόταση. Φυσικά και λατρεύω την θάλασσα, όχι όμως και το ψάρεμα. Κάποτε, που ο πατέρας μου άρχισε να ψαρεύει και με έπαιρνε μαζί διαπίστωσε πως δεν είμαι η κατάλληλη παρέα, αφού όταν γύρναγε την πλάτη του, έπιανα τα ζωντανά ψάρια που τα έβαζε σε μια λεκάνη και τα ξαναπέταγα στη θάλασσα. Ολες οι υπόλοιπες προτάσεις δεν έχουν ίχνος υπερβολής. Οι περισσότεροι το βρήκατε και χαίρομαι γι αυτό.

kryos είπε...

:))

Φαντάζομαι την σκηνή και χαμογελάω .... να ψαρεύω με την αγαπημένη μου κορούλα....να πηγαίνει καλά η ψαριά...να γυρίζω πίσω το κεφάλι και να είναι το καλάθι μου άδειο...και το χαμόγελο στο προσωπάκι της ...όλα τα λεφτά !!!!

Τελικά Αλεξάνδρα μου έχεις δίκιο ...δεν είσαι καλή στα ψέματα :).
τι πιο φυσιολογικό από το ψάρεμα ?
..και οι άλλες υποψηφιότητες γεμάτες τρέλα ...κι όμως σχεδόν όλοι το βρήκαν .

Γιατί ξέρουν πλέον με τι άνθρωπο έχουν να κάνουν ... ξέρουμε....την άλλη φορά να προσπαθήσεις περισσότερο...κι αν μας πεις ότι κάρφωσες την σημαιούλα στην ψηλότερη κορυφή του Έβερεστ πάλι να το σκεφτόμαστε πριν το ψηφίσουμε σαν ψέμα :)

Καλό βράδυ ...να περνάς όμορφα !!!

maya είπε...

με γειά!!!!!!!
τέλειο το πετρολ!
αχ τι καλά!!!!!!!!!
δεν είσαι καθόλου ροζ!
τέλειο λέμε!
μπρρρρρρραβο φιλενάδα!
καιρός ήταν.

καρασμάτς
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: ναι ήμουν πειρακτήρι και μάλιστα ξεροκέφαλο. Αγαπούσα από τότε ότι είχε ζωή.

Οσο για τα ψέματα που μικρούλα έλεγα κάμποσα τα σταμάτησα όταν ο μπαμπάς μου - που τώρα έχει γίνει ένας άγγελος - μου πήρε έναν Πινόκιο για να μου δείξει πως ξέρει όλα τα ψέματά μου. Αυτό ήταν αρκετό για να τα σταματήσω.

Βέβαια η ζωή μου έδειξε πως έχει τέτοιες αλήθειες που φαντάζουν με ψέμα...

Ευχαριστήθηκα που βρήκατε το ψέμα μου. Την επόμενη φορά υπόσχομαι πως θα το κάνω δυσκολότερο. Θα προσπαθήσω...

Πανσέληνος σήμερα που δεν χορταίνω να την κοιτάζω απ΄την στιγμή που έσκασε στον ουρανό. Ηταν η ώρα της επιστροφής μου από την δουλειά που με άφησε πολύ κουρασμένη. Κι έτσι είμαι στη δροσιά (τόσο δροσιά που θέλω ένα μπουφανάκι) και την απολαμβάνω.

Εύχομαι να την απολαύσεις κι εσυ. Μας χαρίζει το πιο δυνατό της φως...

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: με βοηθάει ο Βασίλης Stranger να το ανακαινίσω. Να ξεφορτωθώ το ροζουλί. Και ψάχνω, και ψάχνω κι όλα θέλουν τον χρόνο τους.

Ο Σολωμός που αντιπλέει σου αρέσει; Τον έβαλα σήμα κατατεθέν.

Φιλιά αποθυμιάς.

maya είπε...

καλημέρα!!!
ναι πολύ.
τον πρόσεξα! τον σολωμό λέω.
κάθε αλλαγή θέλει υπομονή.
αλλά και καμιά τρέλλα της στιγμής επίσης.
κάνε κανά τρελλό!
:)

νωρίς-νωρίς σήμερα....
θες καφέ?
χχχχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank είπε...

καλημέρα Αλεξάνδρα!

Έχασα...

αλλά γι'αυτό το "...αφού όταν γύρναγε την πλάτη του, έπιανα τα ζωντανά ψάρια που τα έβαζε σε μια λεκάνη και τα ξαναπέταγα στη θάλασσα..."
και μόνον άξιζε η "ήττα"!!!!

να είσαι καλά, φιλιά πολλά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: σήμερα είχα ανάγκη να μείνω στην αγκαλιά του Μορφέα και της Ανθής μου λίγο παραπάνω. Λίγο μην φανταστείς.

Το τρελό που έκανα με την βοήθεια φίλου είναι ότι κατέστρεψα κάτι που πλήρωσα για να φτιάξει ένας μάστορας. Είναι απίστευτο το ότι σπάνια συναντώ πια ανθρώπους που αγαπούν αυτό που κάνουν.

Χθες πέρασε μια κοπελιά που πληρώνεται για να καθαρίζει πεζοδρόμια. Σκουπίζει μόνο όταν ο επιστάτης είναι κοντά. Τις υπόλοιπες μέρες απλά περνάει. Κι ας πληρώνουμε εμείς οι του δήμου Αθηναίων τρελά ποσά για τον δήμο.

Προς το παρόν τίποτα άλλο τρελό. Εβγαλα κάποια απ΄τα ξερά του γιασεμιού, ήπια καφεδάκι μάλλον ταυτόχρονα τον ήπιαμε, κάτω από την καρυδιά και ετοιμαζόμαστε να πάμε θάλασσα.

Το μπλόγκι μου περιμένει ανακαίνιση μα σιγά σιγά.

πολύ χάρηκα που σε βρήκα πρωί εδώ φιλενάδα.

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@κωνσταντίνος π: ο καημένος ο πατέρας μου άκουγε τα χόμπυ φίλων του και προσπαθούσε να ξεκινήσει κι εκείνος. Μα χόμπυ τον θάνατο δεν τον δέχτηκα ποτέ.

Κι όταν είχε πάρει ένα αεροβόλο να προσπαθήσει να γίνει κυνηγός κι αυτό μόνο και μόνο επειδή τότε είχα ένα pointer κυνηγόσκυλο κι όλοι του έλεγαν να γίνει κυνηγός με τόσο καλό σκυλί, πάλι τότε του απόδειξα ότι δεν είναι χόμπυ να σκοτώνεις.
Ειχε σκοτώσει 4 πουλάκια που φυσικά εγω τα θρήνησα κι ύστερα τα ξέχασε στο ψυγείο. Οταν τα είδε μετά από 2 βδομάδες που ξαναπήγαμε στο εξοχικό του υπενθύμισα πως έχασαν την ζωή τους έτσι, για πλάκα. Δεν ξανακυνήγησε ποτέ. Ημουν κάπου στα 8...

Φιλιά καλέ μου
αποθυμιάς

Ιάκωβος είπε...

πιστευω οτι ειναι λιγο υπερβολικο το 3, η προετοιμασια ου ξωκλησιου...
Για την τσιπούρα δεν αμφιβάλλω............
Ιάκωβος

Αλεξάνδρα είπε...

@ιάκωβος: κι όμως το προετοιμάσαμε, το βάψαμε, το ξεχορταριάσαμε, κλαδέψαμε τα δέντρα του. Κι ύστερα παντρευτήκαμε στον κήπο του.

Οχι, τσιπούρες 1.8 υπάρχουν μα δεν θα τις ψάρευα ποτέ. Δεν μπορώ να βλέπω θάνατο σε κανένα ζωντανό πλάσμα. Οχι από τα δικά μου χέρια.

Καλωσόρισες

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Το βρήκα, ναιιιι!!!!

Πολύ πολύ ρομαντικό! Μπράβο σας!

Ιάκωβος είπε...

Eyxaristw gia to sxolio, wraio blog parempiptontws!

Αλεξάνδρα είπε...

@ανεμοσκορπισματα: ναι ναι είναι αλήθεια!

Ισως κάποια στιγμή να ανεβάσω φωτογραφίες να δεις.

Καλό βραδάκι

Αλεξάνδρα είπε...

@ιάκωβος: να ΄σαι καλά για τα καλά σου λόγια.

Με το blog σου με μπέρδεψες λίγο. Δεν είναι εντελώς δικό σου ε;

Τώρα που βρεθήκαμε να τα λέμε

:-)