
Αυτός που γνωρίζει και γνωρίζει ότι γνωρίζει, είναι Σοφός -
Ακολούθα τον!
Αυτός που γνωρίζει, μα δεν γνωρίζει ότι γνωρίζει, είναι Κοιμισμένος -
Ξύπνα τον!
Αυτός που δεν γνωρίζει και δεν γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει, είναι Ανόητος -
Αγνόησέ τον!
Αυτός που δεν γνωρίζει και γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει, είναι Παιδί -
Μάθε το!

35 σχόλια:
...παίζω μέρες τώρα με τις σκέψεις μου κυνηγητό. Το συναίσθημα σε μια γωνιά χαμογελάει. Ξέρει ότι η λογική πάντα υποκύπτει σε αυτό.
Το μόνο λογικό είναι να αφήνω το συναίσθημα να με οδηγεί κι ας κάνει λάθος κατά την λογική...
Τελικά, νομίζω πως χαίρομαι με τα λάθη μου. Μόνο αυτά μας κάνουν ικανότερους και καλύτερους. Εκεί λοιπόν αφιερώνω την ανάρτηση: στα λάθη.
΄Ενα παιδί είμαι και έρχομαι για να μαθαίνω...
""Που πάμε; Θα νικήσουμε ποτέ; Προς τι όλη τούτη η μάχη; Σώπα! Οι πολεμιστές ποτέ δε ρωτούνε!"
Καλή σου μέρα και όμορφη!
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
καλά πας φιλενάδα!
και γω αγαπώ τα λάθη μου
κι ας πονάνε.
μόνο με αυτά ομορφαίνω.
τόχω πιάσει πια!
μια ανάσα ανάμεσα απο τρεχάλα.
σε φιλώ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Τι σοφα λογια Αλεξανδρα μου...
ολοι κανουμε λαθη ...ανθρωποι δεν ειμαστε?
Να μαθαινουμε μονο απ αυτα και να μην τα επαναλαμβανουμε!
φιλι καληνυχτας.
@φυρδην-μιγδην: ναι ένα παιδί που με διάπλατα ανοιχτά τα μάτια βλέπει, νιώθει, μαθαίνει.
Αυτός που νομίζει πως τα γνωρίζει όλα στερεί από τον εαυτό του την ευκαιρία να μάθει.
Κι έχει τόσο πολλούς "ξερόλες" αυτή η χώρα...
Φιλιά
καλό ΣΚ
@maya: πίσω από κάθε πόνο σου κρύβεται ένα λάθος σου δεν έλεγε ο Αριστοτέλης;
Οταν ο πόνος περάσει και οι πληγές επουλωθούν έχεις μάθει κάτι απ΄αυτόν. Γιατί ο πόνος παραδίδει εντατικά μαθήματα, πανάθεμά τον!
Τρεχάλα; αφήνω εγω το σπορ και το πιάνεις εσυ;
χαχαχαχαχαχα
Φιλιά πολλά
@faraona: ε αν δεν "παίρνουμε τα γράμματα" που έλεγαν οι παλιοί θα μας αφήσει στην ίδια τάξη το λάθος. Και θα το επαναλαμβάνουμε μέχρι να πάρουμε τελικά το μάθημά μας....
Μετεξεταστέοι της ζωής...
Καλοκαίρι και υποπτεύομαι ότι θα σου χαρίσει πολλές εμπνεύσεις. Χρυσοχέρα!!!
Φιλιά πολλά
καλό ΣΚ
μέρες τώρα μπορώ να νιώσω αυτό σου το παιχνίδι όπως το εκδηλώνεις με την παρουσία σου εδώ στο δικό σου σπίτι.
- Πού πηγαίνουμε;
- Εκεί που προστάζει η καρδιά μας
Εκεί πιστεύω πως οφείλουμε να πάμε. Και αν ακούγεται πολύ ρομαντικό, σκέψου για μια στιγμή το αντίθετο και τις συνέπειές του...
Όσο για το τραγούδι σου... αγαπημένο και ταξιδεμένο...
Καλό σαββατόβραδο Αλεξάνδρα μου
Σε φιλώ γλυκά
Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!
Άλλη μία επιβεβαίωση ότι παραμένω παιδί.
Και μ' αρέσει.
Και χαίρομαι που έχω παιδάκια σαν κι εσάς για φίλους.
Και χαίρομαι για το "παίζω και μαθαίνω" που ισχύει στις μπλογκο-και-μη-σχέσεις μας.
Φιλούμπες!!!
Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου !!!
Σήμερα θα διαφωνήσω λίγο :))
Νομίζω ότι η πρώτη κατηγορία δεν υπάρχει ... κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι γνωρίζει (εκτός κι αν μιλάμε για θεό ).
Εμείς ακολουθούμε αυτόν που νομίζουμε ότι γνωρίζει.
Και η δεύτερη δεν υπάρχει κατά την ταπεινή μου άποψη ... δεν μπορείς να " γνωρίζεις " και να μην το νιώθεις πιστεύω..σημαίνει ότι αυτό που γνωρίζεις δεν είναι τόσο δυνατό που να αλλάζει τον πυρήνα σου... και ποιός είμαι εγώ που θα τον ξυπνήσω? ..θα έπρεπε να είμαι στην πρώτη κατηγορία ... οπότε άτοπο.
Η τρίτη κατηγορία φυσικά υπάρχει και έχουμε πήξει από δαύτους .
Στην τέταρτη βάζω τον εαυτό μου... μαθαίνω κάθε μέρα ... από τα λάθη μου .. από τα σωστά μου ...από βιβλία ...από σένα ... από κείνον απέναντι.... από τα πάντα.
Όλοι είμαστε παιδιά σ' αυτό το σχολείο.
Ένα υπέροχο βραδάκι σου εύχομαι με αγαπημένα πρόσωπα.
Καλησπέρα!
Μάλλον για "παιδί" με κόβω! :)
πολυ ομορφες σκεψεις...
σου εχω προσκλησουλα αν θες...ελα να δεις οποτε μπορεις!
καλο βραδυ και πολλα φιλια!
το να μήν ξέρεις είναι φυσιολογικό, το να μήν ενδιαφέρεσε να μάθεις...έγκλημα.
Το να θέλεις να μάθεις και να μήν σε μαθαίνουν...έγκλημα
Το να θέλεις να μάθεις και να σου μαθαίνουν λάθος...έγκλημα
Το να μήν ξέρεις και προσπαθούν οι άλλοι να σε μάθουν και εσύ να μήν μπορείς να μαθεις...ανικανότητα
Καλή μέρα και καλή εβδομάδα
morninggggggg!!!!!!
Οποιος αγαπαει τον εαυτο του
αγαπαει και τα λαθη του ..
τα χουμε πει ...
σε μερικους απο μας δε
αρεσει και εκεινη η περιοδος της αποδοχης
της αναληψης ευθυνων
της αποποιησης των αλλων
και στο τελος το παιρνουμε ολο πανω μας
και προσπερναμε πιο δυνατοι
-καραγουσταρω που θα λεγε και η Μαγια
μονο Θεε μου οχι τα ιδια λαθη...
να βγαινει κατι απο ολο αυτο...
το ενισχυμενο ενστικτο της προληψης...
και κεινες οι τεντωμενες κεραιες γιατι τα ιδια και τα ιδια λαθη
δηλωνουν παθη!!!
φιλι Αλεξ μου..
tooooooooosoooooo!!!!!!!
@kalynama: και ακολουθούμε τον δρόμο της καρδιάς; Κι ας ξέρουμε πως αυτός είναι ο μόνος δρόμος...
Τελευταία οι απαντήσεις μου έρχονται με χρονοκαθυστέρηση...
Συγνώμη γι αυτό μα οι κοινωνικός μου περίγυρος φροντίζει να μην ξεμένω από χόμπυ. Ετσι τελευταία ασχολούμαι με μαγνητοσκοπήσεις σχολικών γιορτών και φωτογραφήσεις που μου ζητούν πολύ απ΄τον χρόνο μου.
Ομως αγαπώ τα παιδιά και τις προσπάθειες των γονιών. Πως θα μπορούσα να αρνηθώ;
Το αντίθετο το χαίρομαι πολύ!
Φιλιά πολλά
@negma: φυσικό επακόλουθο του να είσαι παιδί. Μαθαίνεις με το παιχνίδι. Πως αλλιώς;
Και κάποτε ίσως κατακτήσουμε λίγη από την σοφία των παιδιών.
...Ας βγάλουμε κλέφτη τον χρόνο τον κλέφτη να μείνουμε πάντα παιδιά......
φιλιά πολλά
@kryos: ωραία!
τρελαίνομαι για διαφωνίες. Πολλές φορές μπαίνω σε θέσεις που ούτε καν πιστεύω μόνο και μόνο για την χαρά της διαφωνίας.
Φυσικά και γνωρίζουμε ότι γνωρίζουμε στο γνωστικό επίπεδο βέβαια. Αλίμονο να ήταν αλλιώς.
Οταν βέβαια έχεις δουλέψει για να είσαι σε αυτό το επίπεδο. Τίποτα δεν χαρίζεται...
Εχω γνωρίσει ανθρώπους που δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τις δυνατότητές τους. Ισως απο υπερβολική μετριοφροσύνη...
Για τους ξερόλες συμφωνούμε! Υπάρχουν παντού. Μας έχουν κατακλύσει. το κακό πολεμιέται. η βλακεία όμως;
Ολοι παιδιά είμαστε όμως δεν έχουμε όλοι ανοιχτές τις αισθήσεις μας, ούτε τις πύλες του μυαλού μας... Κι ας είναι το κεφάλι μας στρογγυλό για να γυρνούν ελεύθερα γύρω γύρω οι σκέψεις...
Τώρα, γιατί νομίζω πως συμφωνούμε;
Καλό μας απόγευμα
με χαμόγελα και όμορφες σκέψεις
@aggelos spyroy: μάλλον; ΣΙΓΟΥΡΑ!
Είσαι ένα πολύ γλυκό παιδί και μάλιστα αγαπημένο παιδί!
Που πάντα θα χαίρομαι που γνώρισα.
φιλιά χ3
@una mama: έχω λάβει την πρόσκληση, δεν έχω ξεχάσει. Λίγο χρόνο μόνο παράταση θέλω.
Σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες. ΄
Φιλιά πολλά πολλά
@alexis b: θα συμφωνήσω σε όλα!!!
καλό σου απόγευμα
@alexis b: θα συμφωνήσω σε όλα!!!
καλό σου απόγευμα
@talisker: Ναιιιιιιιιιιι!!!!
όχι στα ίδια λάθη. Πες τα χρυσόστομη. Ετσι, τα λάθη γίνονται πάθη. Και στο κάτω κάτω υπάρχουν τόσα άλλα να κάνει κανείς. Γιατί να μένει στα ίδια;
Πιστεύω απόλυτα στην προσωπική ευθύνη που μας βαραίνει απέναντι στα λάθη μας. Μόνο όταν ξέρεις ότι έχεις κάνει λάθη, άλλωστε, αφήνεις στον εαυτό σου το περιθώριο να αλλάξει και να γίνει καλύτερος.
Αν δεν συγχωρέσεις τον εαυτό σου για τα λάθη του πως πας παρακάτω;
Φιλιά πολλά
καλοκαιρινά και
αισιόδοξα
EKΠΛΗΚΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΦΙΑΣ...καλημερα τελειο ποστ :)
Καλημέρα με μια σοφή αγκαλιά :)
Άσε με να κάνω λάθος !!!
Φαντάζεσαι να 'μασταν όλοι
αλάνθαστοι και παντογνώστες,
τι δυστυχία Θεέ μου ... (αν υπάρχεις)
Καλό σου απόγευμα ...
Ευκαιρία να με γνωρίσεις …
Θα σε περιμένω !
Καλό απόγευμα
adiplaki
για δεύτερη μέρα ξενύχτησα διαβάζοντας το βιβλίο του δημήτρη και θέλω να το διαβάζω...να το διαβάζω...
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για τους επαίνους της τσαχπίνας κόρης σου που με πολύ νάζι πήγαινε και τους έπαιρνε και ΜΠΡΑΒΟ στον γιό σου για την πρωτιά του στο τάβλι!!!πόσο τα καμάρωνες χθες βράδυ!!!Υπάρχει ωραιώτερο συναίσθημα απο αυτό!!
Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ για όλα.Άννα.Κ
Έκανα ένα λάθος.Ο γιός της Αλεξάνδρας βγήκε πρώτος στο σ κ ά κ ι και όχι στο τάβλι!!!ανάμεσα σε όλα τα παιδιά της Ηλιούπολης!!
adiplaki πολλά φιλιά!Άννα .Κ
Χθές ο καφές ήταν πολύ καλός!!!!
Πολύ καλό αλεξάνδρα.. τη καλησπερα μου!
@lockheart: ήξερα πως εσένα θα σου άρεσε.
Καλό σου Σαββατοκύριακο
και πολλά φιλιά
@adaeus: να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο εύχομαι στο πλάι μιας θάλασσας.
καλό βράδυ
@side21: ε ναι! όλα έχουν τον ρόλο τους στη ζωή. Κι εμείς καλούμαστε κάθε φορά να πάρουμε τα πινέλα μας (την ζωή μας) και να ζωγραφίσουμε (οι επιλογές μας).
Κι είναι σύντομη η ζωή για να την αφήνουμε να τρέχει μόνη της...
Καλό βράδυ
@ζαφορά: ναι έρχομαι!
@ανώνυμη Αννα: χαχαχαχα τάβλι; αχαχαχα
ναι καλή μου ευχαριστώ. Ο Γιώργος χάρηκε πολύ και ξαφνιάστηκε επίσης. Σήμερα βγήκε 3ος στα 50 μέτρα ύπτιο και η Ανθή 1η στα 25 μέτρα ελεύθερο και πρώτη στα 25 μέτρα ύπτιο. Και εκείνη δεν το περίμενε. Η ζωή έχει απ΄όλα: νίκες για να νιώθουμε τους κόπους μας στο αποτέλεσμά τους και ήττες για να μην καβαλάμε το καλάμι και να προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο...
Κι από τέτοια έχει αυτός ο τόπος ουουουου
Ο καφές ήταν λίγος (χρονικά) θα επαναλάβουμε.
Διάβαζε είναι αληθινή ιστορία και αξίζει.
Οχι τίποτα δεν είναι πιο όμορφο απ΄τα αστεράκια μου όταν λάμπουν στον δικό μου ουρανό. Ο μόνος χρόνος που αξίζει είναι ο χρόνος πλαι στα παιδιά μου και τον Νίκο μου.
φιλιά φιλιά φιλιά
@roadartist: ευχές για ένα όμορφο, ξεκούραστο σαββατοκύριακο.
Δημοσίευση σχολίου