...με ξύπνησαν τα κελαϊδίσματα των καναρινιών μου το πρωί. Με το κρύο ζήτησα λίγο χουζούρεμα κι έτσι ζήτησα την ζεστή αγκαλιά του αγαπημένου μου. Εκείνος άμμεσα ανταποκρινόμενος μου έδωσε ένα φιλί. Εκεί μες την αγκαλιά του ένιωσα το τζάκι της δικής μου καρδιάς μου αναμένο.
Μείναμε αγκαλιασμένοι κανα δύωρο κι ύστερα ήρθε η μικρή μας κόρη να χουχουλιάσει μες την αγκαλιά μας. "Μανούλα Μπαμπάκα σας αγαπώ πολύ" είπε καθώς έμπαινε μες τα σκεπάσματα κι εγω της χαμογέλασα ευτυχισμένη...
Σηκώθηκα για να δω αν όντως οι μετερεωλόγοι έπεσαν μέσα και χιόνισε. Δεν έκαναν λάθος. Βγήκα και τράβηξα λίγες φωτογραφίες απ΄τα φυτά στις γλάστρες που δέχτηκαν το χιόνι πάνω τους. Κοίταξα τα πουλιά που απ΄τον παγετό πετούν χαμηλά. Τ
ουλάχιστον δεν κινδυνεύουν απ΄τους κυνηγούς σκέφτηκα. Τα λουλούδια σκεπάστηκαν απ΄το χιόνι. Τα παιδιά έπαιζαν έξω χιονοπόλεμο.
Εφτιαξα έναν ζεστό καφέ και το πρωινό για τα παιδιά. Πήρα λίγα ξύλα και άναψα το τζάκι που ήταν ακόμα ζεστό από χθες. Δεν δυσκολεύτηκα καθόλου και οι πρώτες φλόγες ξεκίνησαν τον χορό τους. Εκατσα μαγεμένη σχεδόν να τις παρατηρώ. Χάιδεψα λίγο την χθεσινή μου ανάμνηση. Πόσα λίγα θέλουμε για να περνάμε καλά, είπα στον εαυτό μου ρουφώντας μια μεγάλη ποσότητα απ΄τον καφέ.
Εχουμε εισιτήρια για το θέατρο Περοκέ σήμερα. Το παιδικό θέατρο. Πήρα τηλέφωνο για να δω αν θα γίνει η παράσταση. Θα γίνει
κανονικά μου είπαν. Καλά που υπάρχει το Μετρό γιατί το θέατρο είναι δίπλα στη στάση Μεταξουργείο. Δεν το αναβάλαμε. Ο Νίκος θα μείνει σπίτι. Φοβάται μην γλιστρίσει και χτυπήσει το πονεμένο του χέρι. Θα πάμε μαζί με τον αδερφό μου την νύφη μου και τα ανίψια μου. Περπατήσαμε μέχρι το μετρό και βέβαια τα παιδιά δεν άφησαν το χιόνι ανέγγιχτο. Τι ομορφιά! Χιονίζει ακόμα και η πλατεία Καραϊσκάκη είναι πιο όμορφη τώρα. Ο λιγοστός κόσμος που περπατάει και τα λίγα αυτοκίνητα δεν θυμίζουν την Αθήνα.
Το κρύο αρκετό μα εμείς εξοπλισμένοι με μπότες και γάντια. Τα παιδιά είναι πολύ χαρούμενα.
Το έργο που είδαμε είναι το "Σταματήστε τη Γη" της Κέλλυς Σταμουλάκη. Γράφει η ίδια στο εισαγωγικό της σημείωμα στο πρόγραμμα:
"Με το έργο αυτό θέλησα να αναλάβω ένα - έστω κι έλαχιστο - μερίδιο ευθύνης, ως ενήλικας και πολίτης μιας κοινωνίας, η οποία, λειτουργώντας ανθρωποκεντρικά και αυτοκαταστροφικά συμπεριφέρεται με αδιαφορία απέναντι στα μεγάλα περιβαλλοντικά ζητήματα.
Οι τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας αλλά και ευρύτερα σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν αφήνουν περιθώριο για εφησυχασμό. Κάθε κρίκος που σπάει, κάθε δάσος που καίγεται, κάθε θάλασσα που μολύνεται, διαταράσσει ακέραια το σύνολο του οικοσυστήματος κι υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής στον πλανήτη. Δεν αρκεί πλέον να θεωρητικολογούμε και να εξαντλούμαστε σε ασκήσεις επι χάρτου, αλλά πρέπει να αναδείξουμε την ευαισθησία και τον σεβασμό προς τη φύση σε φιλοσοφία ζωής, σε δράση και καθημερινή μέριμνα.
Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει αρκετό νερό για όλους τους κατοίκους της γης και ότι τα παιδιά και τα εγγόνια μας θα αφορίζουν - δικαίως - την γενιά μας για άγνοια, αλαζονεία και απερισκεψία. Πιστεύω ότι είναι στο χέρι μας να αντιστρέψουμε, έστω και με καθυστέρηση την κατάσταση.
Ως καλλιτέχνιδα και πρωταρχικά ως μητέρα, θεώρησα καθήκον μου να ενώσω την φωνή μου με όλους όσους αγωνίζονται ουσιαστικά για την προστασία του περιβάλλοντος και να προσπαθήσω, μέσα από μια αυτοσαρκαστική και ταυτόχρονα διασκεδαστική παράσταση, να ενθαρρύνω τα παιδιά να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους για ένα καλύτερο αύριο αλλά, να συνειδητοποιήσουν, παράλληλα, και την υποχρέωσή τους να το υπερασπιστούν.
Επειδή, λοιπόν, θέλω - όπως και κάθε γονιός - να μπορώ με καθαρή συνείδηση να κοιτάω τα μάτια τον γιό μου και κάθε παιδί του κόσμου, σας ζητώ να συστρατευτούμε, μικροί και μεγάλοι και να αντιδράσουμε συντονισμένα, με γνώση και υπευθυνότητα, όπου κι αν βρισκόμαστε: στο σχολείο, στο σπίτι, στη δουλειά, σε διακοπές, στην πόλη ή στην ύπαιθρο.
Αν ονειρευόμαστε ένα ευοίωνο μέλλον για την Γη, πρέπει να αποδείξουμε τώρα ότι είμαστε αντάξιοι της μεγαλοσύνης και της ομορφιάς της φύσης."
Ομορφη η παράσταση, που έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να συμμετέχουν με τις απαντήσεις τους. Μια ιστορία αγάπης με κερδισμένη στο τέλος την φύση και την ανακύκλωση...
Στην επιστροφή συναντήσαμε την παιδική χαρά χωρίς παιδιά.
55 σχόλια:
μεσάνυχτα σε λίγη ώρα..
έτσι, χωρίς καλημεροκαλησπέρες, περαστικός απο το σπιτικό σου..
ένιωσα τη φωτιά απο το τζάκι σας..
ένιωσα μέσα στις λέξεις σου.. ζεστασιά..
κράτησα αυτά τα λόγια της Κέλλυ..
"Αν ονειρευόμαστε ένα ευοίωνο μέλλον για την Γη, πρέπει να αποδείξουμε τώρα ότι είμαστε αντάξιοι της μεγαλοσύνης και της ομορφιάς της φύσης"
κι ένιωσα κι εγώ.. παιδί..
ίσως όχι τόσο αντάξιο της μεγαλοσύνης και της ομορφιάς της φύσης..
μα πιστεύω πως στα λόγια σου.. τα κίνητρα, για όποια προσπάθεια είναι αμέτρητα..
να είσαστε πάντα καλά..
Τάκης
Τι ομορφες οι στιγμες που περιγραφεις Αλεξανδρα.
Το σπιτικο σου ,η οικογενεια σου,η ωραια χειμωνιατικη μερα γεματη χιονια.Και μετα η εξοδος με τα παιδια ,για να δουν,να μαθουν,,,καμμια φορα μαζι τους να μην ξεχναμε κι εμεις....
Μου θυμησες τοσα...
Να τα χαιρεστε πολυ τωρα που ειναι μικρα γιατι μετα....
Φιλια πολλα και καλη σου νυχτα.
Καλημέρα και καλή βδομάδα Αλεξάνδρα :) Πολύ όμορφες χιονισμένες μέρες και βλέπω ότι και να γίνει δεν αναβάλετε τίποτα και καλά κάνετε..:) Μου άρεσαν τα λόγια σου περι παγκόσμιας κατάστασης...πρεπει να κάνουμε κάτι πριν ειναι πολύ αργά ...
Καλη σου μέρα χαιρετισμούς σε όλη την οικογένεια :)
Καλημέρα!
Πως περάσατε εσείς;
Εγώ... καμμία σχέση!!!!!!!!
Με φέρανε με το ζόρι στη δουλειά ενώ δεν έχει πατήσει ψυχή, μόνο και μόνο επειδή λειτουργεί το μετρό και εγώ έχω πρόσβαση.
Για κανέναν άλλον λόγο.
Δεν υπάρχει ψυχή σ' όλο το μέγαρο.
Εγώ κι ο θυρωρός, επειδή μένει εδώ δηλαδή κι αυτός, όχι ότι ήρθε για δουλειά.
Από το πρωί βρίζω και σχεδόν κλαίω από τα νεύρα μου.
Το παράλογο με εκνευρίζει όσο τίποτα.
καλά!
και ίδιο πανέμορφο τραγούδι με την εστρέλλα μας?
έχουμε συντονιστεί!
μπράβο αλεξάνδρα μου που πήγες στο θέατρο. είναι που είχες τον χρόνο!!!
αααα χαχαχα
το τι σε χαίρομαι, δεν λέγεται! ελπίζω μέσα απο τα πειράγματα μου να πιάνεις πόσο σε θαυμάζω.
και δεν είναι όλα αυτά που κάνεις, όσο είναι η καλή διάθεση και 'ευκολία' με την οποία πιάνεις τα γκέμια και προχωράς.
νάχεις πολλές άσπρες μέρες!
πολλές!
και πάντα τον χρόνο να φχαριστιέσαι.
είναι μαγικός ο τρόπος σου.
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
υγ.προς εστρέλλα μου
τι να πω?!!! να πω τόξερα? θα φάω φάσκελλο. ήταν σίγουρο οτι θα την πάθεις έτσι.
για πάμε λίγο της άσκηση μας...:
αγ...
αγαμ...
αγαμίδια!
Τέτοια μέρα μην τελειώσει ποτέ!
καλησπερα αλεξανδρα μου!!!
πολυ ομορφη μερα περασατε!!παντα τετοια!!!
και εμεις φτιαξαμε snowmen..πολλους και σε διαφορες γειτονιες!!!
παιξαμε και χαρηκαμε την ομορφη μερα!!
χθες καθομουνα μεχρι τις πρωτες πρωινες ωρες και χαζευα το χιονι με το παραθυριο ανοιχτο..
ποσο ομορφα ολα ητανε για λιγες ωρες..
ολα ακουγοντουσαν...ακομη κα τα βηματα του ενος ανυρωπου που ειδα απο τον εκτο που μενω να περπαταει μεσα στον ασπρο δρομο στις 4 και μιση το πρωι..
να και μια αλλη προταση για το παιδικο θεατρο να παω τις μεκρες μου!!σευχαριστω!!!
και αυριο δεν εχουμε σχολειο!!
η χαρα εδω δεν περιγραφεται!!!
σε φιλω γλυκα..
πολυ ομορφο ποστ φιλη μου!!!
:)
Καλημερα αγαπητη...
(χρησιμοποιω πληθυντικο ευγενειας ξερετε γιατι..μωρε και που σας μιλαω..τεσπα ::::::::)))))))))
-επι του θεματος
πιανομαι απο το τελευταιο για τα παιδια
τα παδια
πανω
μα πανω
μα πανω
απο ολα εχουν δικαιωμα
στην παιδεια σε μια παιδεια
που θα τα κανει ισοτιμα
με τα αλλα παιδια της Ευρωπης..
σας μιλαει μια μαμα
που ηταν ολης της τη ζωη εναντια σατ ιδιαιτερα
και κατεληξε σημερα Δευτερα
να περιμενει 3 καθηγητες
εχω κανει κεικ , πιτα και κορμο λες και εχω παιδικο παρτυ
εχω το σπιτι στη τριχα
λες και θα ερθει η πεθερα μου
που σημειωτεον ειναι
και χαλαρα παθερα ..
εχω γυαλισει τα μπανια
τι διαολο τρεις ξενοι ανθρωποι
θα μπουν σπιτι μου..
να μην εχω κατι να τους τραταρω
να μην ειναι το σπιτι τακτοποιημενο...??
και γιατι???
γιατι τα παιδια μου
ειναι αναγκασμενα να υφιστανται
-αυτα και χιλιαδες αλλα-
τα πεπαλαιωμενα βιβλια
και τη δουλεια του ποδαριου
που γινεται στα σχολεια αναγκαστικα κι αυτο λογω υλης
και ρωταω
για ποιον διαολο λογο
ενα παιδακι β γυμνασιου
πρεπει να εχει μαθηματικη σκεψη ιλιγγιωδους αντιληψης
και στα αρχαια βασεις υψους
να συμομιλει με τον Αισχυλο στα ονειρα του...
και γιατι
το σχολειο να καλλιεργει
στο παιδι μου
που εγω απο αποψη
αν και μεσα στο συστημα
εκανα τα παντα να του δωσω αντιβιωση
γιατι το κωλοσυστημα λοιπον
να καλλιεργει τη βαθμοθηρια?
γιατι ρε συ
το δικο μου το παιδι
να νιωθει μεινοεκτικα
γιατι πηρε 15 στη Χημεια
και να μου ζητησει να κανει ιδιαιτερο?αφου ολοι κανουν ?
ποια Χημεια??
τι θα του κανει εξω α υ τ η
η Χημεια και κυριως
τι
θα του κανει η οικιακη οικονομια?
ανοιξατε ενα βιβλιο οικικακης οικονομιας ?
εγω ανοιξα
και το εκλεισα !
αλλα εγω δεν πρεπει να παρω εικοσι
το παιδι μου ομως
θα στερηθει χρονο απο τα πολυτιμα παιδικα του χρονια
οχι μονο για να αποστηθισει
την οικιακη οικονομια
και τα ενζυμα της
(εκτος κι αν καποιος νομιζει οτι εκει λεει πως περναμε τη κλωστη στη βελονα και πως ειναι η σειρα στη πλεξη βωβω στο τσικγελακι-γιατι εμεις τετοια οικιακη οικονομια ειχαμε)
αλλα
και για να παρει εκει
κανενα εικοσαρι να ανεβασει
τον γενικο μην χασει το δεκαοχταρι
με πιο δικαιωμα ????
κανουν οτι κανουν στα παιδια μας?
-τελος κρισης
τωρα φιλια πολλα κλπ κλπ..
ααα
και επισης λατρευω τις φωτο του δρομου
τελειο ποστ
@!#$%#@!
Το υφος οσων περιγραφεις κανουν και τις εικονες παραμυθενιες! Μου αρεσεις γιατι παντα ετσι απλα σε πιστευω... :)
Ζηλευω για το χιονι και για οσα μου μετεφερες :)
xxx
Γλυκύτατο ποστ που ζεσταίνει καρδιές,τούτες τι κρύες μέρες.
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα Αλεξάνδρα μου.
Αχ, τώρα μπήκα από το σπίτι που έχω ηχεία, και άκουσα ότι είχαμε την ίδια έμπνευση!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ!!!!!!
(Μπήκα να δεις ότι ΤΩΡΑ είμαι καλά, μη σου μείνει η πίκρα από το πρωί που σκότωνα άνθρωπο...)
Πανέμορφη η ανάρτηση, πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!!!!!!
καλησπέρα αλεξάνδρα μου!
πού νάσαι?
μπαλέτο της μικρής?
σκάκι του μεγάλου?
φυσιοθεραπεία του πιο μεγάλου?
τιμολόγια της δουλειάς?
σιδέρωμα της εβδομάδας?
κολύμπι των δύο?
θεατρικό?
ελέγχους?
σουπερ μάρκετ?
λογαριασμοί?
αγώνας?
ή
χιονοπόλεμο?
εμφανίσου όπως και νάχει.
μούλειψες!
α ναι, έτσι θα γίνεται.
δε πα να? μου λείπεις!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Εγώ καλή μου είχα και τη πολυτέλεια να αποκλειστώ από το Σάββατο στο σπίτι μου μαζί με τον άντρα μου και το παιδί μου χωρίς δουλειά και σχολείο.
(εκτός από κάποια τηλέφωνα επαγγελματικά σήμερα το πρωί και λίγες επαναλήψεις για τον μικρό) Με πολύ χρόνο αφιερωμένο ο ένας στον άλλον και πολύ παιχνίδι στο χιόνι που έφτασε κοντά στο μέτρο.
...και χωρίς τηλεόραση...
Ήταν πολύ αναζωογονητικό, χαλαρωτικό, το ευχαριστηθήκαμε όλοι.
Ε! κι αν έκανε λίγο κρύο (όλο μηδέν έδειχνε το θερμόμετρο στην αυλή),
Ε! κι αν δεν έβρισκα πετρέλαιο από τη Παρασκευή
Ε! κι αν είχα διακοπή ρεύματος το Σάββατο από τη 1:00 τη νύχτα έως τις 5:00 τα ξημερώματα….
Τι έγινε …
είναι θέμα διάθεσης πώς να φαίνονται όλα απλά.
Να περνάμε καλά.
@takhs: κάποτε κατηγορούσα τους πολιτικούς μα όχι πια.
Πιστεύω στη δύναμη των ατόμων που μαζί έχουν την δυνατότερη φωνή. Τα άτομα πρέπει να ξυπνήσουν...
Μου πήρε καιρό μα κατάλαβα πως η ευτυχία βρίσκεται στις καθημερινές μου στιγμές: Σε μια φωτιά που χορεύει για μας, στο χαμόγελο των παιδιών μας, στην όμορφη κουβέντα ενός φίλου, στην ανατριχίλα μέσα από το άκουσμα ενός τραγουδιού, στην αγκαλιά του συντρόφου μου, στο διάβασμα ενός βιβλίου με τις λέξεις να με ταξιδεύουν...
Χαίρομαι κάθε που περνάς, να ξέρεις...
Καλό βράδυ
@faraona: ναι καλή μου αυτό προσπαθώ: να ρουφάω κυριολεκτικά τις στιγμές τους τώρα που είναι μικρά. Θυμάμαι αντίστροφα πόσο λίγο μένουν τα παιδιά στην προστατευτική αγκαλιά των γονιών τους. Χώρια ότι είναι μέσα στο δύσκολο έργο μας ο χρονικός συντονισμός για να τα βοηθήσουμε να ανοίξουν τα φτερά τους...
Ηταν μια περιπέτεια στον κόσμο του χιονιού ο δρόμος προς και πίσω από το θέατρο. Συντονισμένη με αυτό που πραγματευόταν το έργο: την προστασία της φύσης. Την ατομική μας ευθύνη. Και την ελπίδα ότι τα παιδιά μας - αυτά τα κομμάτια μέλλοντος στο puzzle της ζωής - θα τα καταφέρουν καλύτερα και θα μας συγχωρέσουν για όσα έχουμε κάνει στη μάνα φύση...
Καλό μας βράδυ
@lockheart: η οικογένεια έλαβε τα χαιρετίσματά σου και ανταποδίδει με πολλά φιλιά.
Δεν είναι που δεν αναβάλουμε αν χρειαστεί - είναι που αρπάζουμε την ευκαιρία να ξεγελάμε την καθημερινότητά μας σε βάρος της καλοπέρασης και της τεμπελιάς μας...
Δεν το έχουμε ως τώρα μετανιώσει...
Καλό σου βράδυ
@negma: εμείς δεν χρειάστηκε να πάρουμε καν άδεια απ΄την.... σημαία.
Ο καλός χιονιάς φρόντισε και μας χάρισε μια μέρα γεμάτη ραχάτι, extra διασκέδαση (έβγαλα πολλά πλυντήρια σίδερο και ρεφάρισα), μα και ώρα για μια ταινία (πόσο καιρό είχα να δω ταινία, ας όψεται το blogging), για μεσημεριάτικη σιέστα (αυτό κι αν είναι σπάνιο πια στη ζωη μου).
Τσάμπα σε ταλαιπώρησαν και να τους την φυλάς. Καταλαβαίνω τον θυμό σου μα κρίμα δεν είναι να σπαταλήσεις απ΄το νερό της ψυχής σου για κάτι τέτοιο; Ρίξε λίγες κακιές και απαγορευτικές λέξεις και θα νιώσεις καλύτερα, σε τέτοιες στιγμές.
Φιλιά
@maya: χαχαχαχαχα ναι είναι που είχα χρόνο για νέες περιπέτειες. Αλήθεια όταν πιέζω τον εαυτό μου να ξεκουνίσει νιώθω σαν τον Λούκυ Λουκ σε νέες περιπέτειες...
Το περίεργο είναι ότι μου βγαίνει. Κι αν έχω καλή παρέα τίποτα δεν με σταματάει. Θα με δείς σπάνια και μόνο για ισχυρούς λόγους να αντιστέκομαι σε προκλήσεις/προσκλήσεις.
Να θυμάσαι πάντα φιλενάδα αυτό που έλεγε ο Καζαντζάκης: έχεις τα χρώματα και τα πινέλα. Ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.
Φιλιά
@αντώνης: όλα τα όμορφα τελειώνουν. Το ίδιο και τα άσχημα.
Μόνο που τα όμορφα είναι ασπίδες αντοχής για τα άσχημα. Κι απ΄την άλλη πάλι χωρίς τα άσχημα δύσκολα θα εκτιμούσαμε τα όμορφα...
Καλό σου βράδυ
@tzotza: ναι η παράσταση ήταν πολύ καλή. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ και γέλασαν ακόμα πιο πολύ με τον κύριο Βίδα και την κυρία Σουπιά.
Χαίρομαι που χάρηκες αυτό που η φύση μας χάρισε και που σπανίζει πια στην ζωή μας: Το χιόνι.
Ο μεγάλος μου την έβγαλε έξω όλο σχεδόν το πρωί και πάλι δεν του έφτασε. Πόσο μεγάλη ευθύνη έχουμε που κάναμε τις Τέσσερις εποχές μόλις δυό.
Τι όμορφα που τεντώθηκαν οι αισθήσεις σου και ξεχώρισαν τον κάθε ήχο. Είδες πόσα λίγα θέλουμε για να είμαστε χαρούμενοι; Κι ας μην το ξέραμε όταν τα είχαμε, ας το μάθουμε τώρα που τα χάσαμε.
Και εδω χαίρονται που δεν έχουν σχολείο. Τώρα αν ήμουν δασκάλα θα στεναχωριόμουν με τέτοιες διαπιστώσεις αλλά ευτυχώς δεν είμαι.
Φιλιά
φιλενάδα
και μόνο που έκανες σιέστα το μεσημέρι, χαμογελάω!
:)))))))))))))
καλό μας βράδυ
χχχχχχχχχχχχχχχ
@talisker stt: χμ μεγάλη η χάρη μας που μας μιλάτε κυρία Talisker χωρίς μα και μου να υποθέσω...
Και επειδή μεταμορφωθήκατε σε κείνο το όμορφο ποτάμι που έχω κάτσει κατά καιρούς στις όχθες του με διακριτικό πάντα τρόπο έχω να πω τα εξής:
η επόμενη αγανάκτηση (ανάρτηση για τους αμύητους κατά maya) θα είναι αφιερωμένη επι του θέματος που ήταν και η παιδική μου κόλαση. Τότε είχα ορκιστεί ότι δεν θα ξεχάσω τι πέρασα αυτά τα 12 χρόνια σε περίπτωση που έκανα παιδιά. Και έκανα...
Πέρασα 12 χρόνια σε μια σχολική φυλακή και θυμάμαι ακόμα τον πατέρα μου (που ήθελε να γίνει γιατρός αλλά η φτώχια τον έριξε στη δουλειά απ΄όταν ήταν 10 χρονών - ευτυχώς) να αναρωτιέται γιατί δεν μου άρεσε το διάβασμα. Η απλή απάντησή μου - πήγαινα γυμνάσιο πια - ήταν πως δεν θα του άρεσε ούτε εκείνου να έχει επιλέξει άλλος τα πρωινά του κέφια. Δεν θέλω ρε γαμώτο πρώτη ώρα να κάνω μαθηματικά. Τελεία και παύλα. Γνώση με το στανιό δεν είναι γνώση.
Μην πολυλογώ γιατί είναι ένα θέμα που με έχει κάψει. Ψυχή και μύτη. Λεω μύτη γιατί ποτέ δεν θα ξεχάσω την δασκάλα μου στην Γ Δημοτικού να μου φωνάζει: "Στην γενική στη λήγουσα βάζουμε πάντα περισπωμένη" και να φεύγει η βέργα (ναι από αγάπη μας έδερναν - μη χέσω) πάνω στην μέχρι τότε γαλλική μυτούλα μου η οποία άρχισε να αιμορραγεί. Πανικόβλητη η δασκάλα (πήγαινα σε ιδιωτικό σχολείο) φώναξε τον διευθυντή ο οποίος με σήκωσε στην αγκαλιά του και με πήγε στο γραφείο να μην με βλέπουν τα παιδιά και τρομάζουν.
Πέρασαν τα χρόνια και κάποια μέρα
σπατάλησα τα διαμάντια της ψυχής μου (τα δάκρυα) στην Γ Λυκείου (είδες μια επαφή με το Γάμα που είχα) όταν ο διευθυντής ενός άλλου ιδιωτικού σχολείου μας ανακοίνωσε πως θα βαθμολογηθούμε στην έκθεση με μονοτονικό.
"Κωλοσύστημα" σκέφτηκα "δεν σεβάστηκες τίποτα απ΄όσα πέρασα όλα αυτά τα χρόνια με τις ψηλές και τις δασείες τις οξείες και τις περισπωμένες. Κρίμα που κέρδισα τον αγώνα μαζί τους και έμαθα τα χούγια τους. Και τώρα να δεν αφήνεις να φύγω εγω έτσι μα μου τραβάς μια γραμμή στις ώρες που απ΄ότι φαίνεται έχασα."
Δεν έβαλα καμιά σχολή αν και πέρναγα με την βαθμολογία μου όπως αποδείχτηκε και έμεινα να αντιστέκομαι σε όποιο πτυχίο.
Θα σπουδάσω στο πανεπιστήμιο του Σωκράτη υποσχέθηκα στον εαυτό μου και νομίζω πως σπουδάζω ακόμα...
Μου πάτησες τον κάλο καλή μου Talisker και θα μπορούσα να γράφω ώρες....
κάνουν ότι κάνουν στα παιδιά μας με την συνενοχή μας και την συμμετοχή μας καλή μου.
Το μόνο που βρίσκω καλή ιδέα μέχρι τώρα είναι να απομυθοποιώ και να αντιπαλεύω την ηλιθιότητα των δασκάλων.
Ουφ. Αυτά εκ πρώτης.
και χαίρομαι για την σύμπνοια...
@dee dee: χαίρομαι που μπόρεσα να σε βάλω σε μια στιγμή απ΄την ζωή μου.
Μα και εσυ δεν είδες χιόνι; Υπάρχει σημείο στην Ελλάδα που δεν χιόνισε;;;
Καλό σου βράδυ
@rodoula kelly: χάρηκα τόσο που σε ξαναβρήκα στην blogογειτονιά!!!
Φιλιά πολλά
@negma: στεναχωρήθηκα για την πρωινή σου ταλαιπωρία και με την ανθρώπινη ανοησία που οδηγεί σε άστοχες επιλογές...
Ναι ίδια μουσική επιλογή!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ;
Γουστάρω αυτή την σύμπνοια. Αυτόν τον συντονισμό στο ίδιο μήκος κύματος ζωής...
Στέκομαι στα όμορφα. Αυτό είναι η στάση ζωής μου πια. Πετάω ότι με στεναχωρεί γρήγορα και ντύνομαι τις επιλογές μου...
Ενα ζεστό τζάκι, κάποια φιλικά πρόσωπα, μια ανάγνωση, κουβέντες που συστήνουν τον ένα στον άλλο, παιδιά που παίζουν ελεύθερα στο παιδικό δωμάτιο, ε να μην χαίρομαι;
Φιλιά πολλά!
αύριο η καθημερινότητα ξανα-μπαίνει στους ρυθμούς της.
Μα κάτι θα σκεφτώ να την ξεβολέψω...
;-)
@maya: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
αχ γέλασα με την ψυχή μου!!!!
Λοιπόν δεν είχα δουλειά, είχα λίγο πρωινό χιονοπόλεμο, ζεστά μπάνια στην μικρή που με ζέστανε όλο το βράδυ επειδή είχε 39 πυρετό, θα είχε bowling που ακυρώθηκε και έτσι βρήκα χρόνο να ρεφάρω με το εβδομαδιαίο σιδέρωμα που είχα σκοπίμως παραλείψει, είδα μετά από πολύ καιρό ταινία - κι ας μην μου άρεσε ιδιαίτερα, την περίμενα καλύτερη κι είναι υποψήφια στα φετινά Οσκαρ και να΄μαι με τα πολλά στην blogογειτονιά!
Αχ ούτε εγω σε χορταίνω. Είμαι βαριά γιατρέ μου;
Σ΄αγαπάωωωωωωω φιλενάδαααααα
@fourca: σωστά! Τα πάντα εξαρτιόνται από το πρίσμα που θέλουμε να τα δούμε!
Μπράβο σου που δεν χαλάστηκες!
Είδες πόσο όμορφες είναι αυτό που λένε "οικογενειακές στιγμές;". Και πως κυλάει τόσο διαφορετικά ο χρόνος...
Ομορφο διάλλειμα σε βάρος της καθημερινότητας. Χαίρομαι που πέρασες ανθρωπινά!
καλό βράδυ
@maya: το πρωί σηκώθηκα κανονικά και ύστερα από μίνι συμβούλιο αποφασίσαμε να μην πάμε στη δουλειά.
Είχα ήδη κάνει ένα ζεστό μπάνιο και ξανάπεσα στο κρεβάτι λιγάκι πιο χαρούμενη...
Κάποια στιγμή μου λέει ο Νίκος: "δεν δίνεις λίγο αντιπυρετικό στη μικρή που έχει πυρετό;" "να της δώσεις εσύ" του είπα και τον παραξένεψε η απάντησή μου, οπότε του συμπλήρωσα: "Δεν έχω πολλές φορές την πολυτέλεια να είμαι στο κρεβάτι στις 9:30 το πρωί..." εκείνος μου χαμογέλασε και σηκώθηκε για το αντιπυρετικό.
Φιλενάδα χαίρομαι που με καταλαβαίνεις τόσο καλά...
Φιλιά πολλά!!!!!!!
καλό μας βράδυ
eiiiiiiiiiiii
gia semnaaaa!!!
για σεμνα επι του τελευταιου:::::)))))))))))
υ.γ. δεν ειναι ολοι!
παιδι μου δεν πατησα καλο
υφαλο πατησα μου φαινεται:)
το χιόνι κι οι ακραίες καιρικές συνθήκες του πέπλου του, φέρνουν πιο κοντά μια όμορφη οικογένεια θαρρείς από ένστικτο κάνουν κάποιες πράξεις έστω του σ/κ να φαίνονται τόσο ιδιαίτερες τόσο μοναδικές και το δικό σας πρωινό κόλλησε τόσο όμορφα με το δικό μας και έγινε μια ολόκληρη μέρα με αγαπημένους, μ’ έναν τρόπο μαγικό κάτι τέτοιες μέρες οι καλοί φίλοι μαζεύονται κοντά τα τζάκια ανάβουν και οι παρέες που κάνουν όμορφους κύκλους πιάνουν τη κουβέντα κι αχρηστεύουν τα ρολόγια
η παράσταση που είδατε είναι ότι πιο επίκαιρο θα μπορούσαν να προσλάβουν τα παιδιά [φυσικά και οι μεγάλοι] για μια υδρόγειο που διαμαρτυρείται πια φωνάζοντας και μεις κάνουμε ακόμα πως δεν ακούμε, όταν παραμονές της άνοιξης ο ολικός παγετός καταστρέφει ότι ήταν να ανθίσει στην εποχή του με θερμοκρασίες τύπου -19 και μεθύστερους χειμώνες που αφήνουν τους γηραιότερους άφωνους…
καλά για την παιδεία είναι ανάγκη να αγανακτήσουμε πολλές φορές, για να πούμε πως κάτι κουβεντιάσαμε
φιλί φιλί
@talisker: ε ναι!!!
φυσικά δεν είναι όλοι. Στη δική μου ζωή όμως δεν υπήρξε ούτε ένας που να αξίζει να πω "ο δάσκαλός μου".
Η κόρη μου όμως τυχερή γιατί ήδη γνώρισε μια ΔΑΣΚΑΛΑ για ρίξε ματιά τι έγραψα για εκείνη σε παλιότερη ανάρτηση: http://adiple.blogspot.com/2007/06/blog-post_15.html
Καλό βράδυ
@γιάννης φιλιππίδης: νιώθω τόσο όμορφα όταν δεν κυνηγιέμαι με τον χρόνο...
...ήταν όμορφη πολύ η παράσταση και τα παιδιά την απόλαυσαν παρόλο το κρύο. Είχε σημεία που συμμετείχαν κι ήταν πολύ όμορφο να ακους παιδιά μικρά ενημερωμένα και μυημένα σε έννοιες όπως ανακύκλωση και προστασία περιβάλλοντος.
Μακάρι εκείνα όταν μεγαλώσουν να μπορέσουν να σώσουν ότι θα έχει απομείνει...
Ε ναι θέλει πολλές αγανακτήσεις η παιδεία!
Φιλιά πολλά
καλό μας βράδυ
με όνειρα
Πολύ όμορφα... και σε χαίρομαι.
Να είστε καλά όλη η οικογένεια!
Πάντα όμορφες και άσπρες μέρες.
Την καληνύχτα μου!
@surrealist: έψαχνα το πάντα μα βρήκα το όσο και από τότε που το βρήκα ξέμεινα στην αγκαλιά του...
...τώρα το πάντα με ψάχνει...
Πόσο μοναδικές είναι αυτές οι καθημερινές οικογενειακές στιγμές.. Πόσοι μπορούν αλήθεια να τις εκτιμήσουν; Το χαμόγελο των παιδιών, το χάδι και η αγκαλιά του ανθρώπου μας.. και το βράδυ.. όταν μένουμε μόνοι με τον εαυτό μας, έρχεται ο απολογισμός της ημέρας που πέρασε. Με όλη μου τη ψυχή Αλεξάνδρα μου σου εύχομαι κάθε μέρα της ζωής σου να σε γεμίζει με όσα χαμόγελα ευτυχίας χρειάζεσαι, ώστε το επόμενο ξημέρωμα να σε βρει όπως λαχταράς.
Σε φιλώ. Καλό σου βράδυ γλυκιά μου :-))
Υπεροχη αναρτηση, υπεροχες φωτογραφιες, υπεροχες οικογενειακες στιγμες, υπεροχη οπτικη για το μεγαλυτερο ισως προβλημα της εποχης μας!
Με εκανες να χαμογελασω και να σκεφτω πως φανταζομαι την οικογενεια μου σε μερικα χρονια!
Σου ευχομαι να συνεχισεις να εισαι ετσι ευτυχισμενη κι ευαισθητοποημενη!
Κάπως έτσι κύλησαν και οι δικές μας μέρες, χωρίς θέατρο, αλλά με πολύ χουχούλιασμα στα κρεβάτια οικογενειακώς, πολύ τζάκι και πολύ χιονοπόλεμο :)
Ομορφες οικογενειακές στιγμές πασπαλισμένες με ζάχαρη άχνη.Πάντα τέτοια.
Τελικά αγαπητή Αλεξάνδρα, κατάλαβα πως η «παιδική χαρά» ήταν γεμάτη παιδιά.....
Την καλημέρα μου
πραγματι ηταν ομορφα...
και μεσα στο σπιτι αλλα κι εξω που εσεις το χαρηκατε με την εξοδο σας για το θεατρο!
ειμαι σιγουρη πως στα παιδια θα μεινει αξεχαστο ολο αυτο : ))
φιλακια!!!
@kalynama: μου πήρε καιρό για να μάθω να εκτιμώ τις μικρές-μεγάλες καθημερινές στιγμές.
Εύχομαι και εγω να φωλιάζει πάντα στην καρδιά σου η αγάπη. Μόνο αυτή μπορεί να ομορφαίνει και να αλλάζει τα πάντα!
Να ΄σαι καλά!
Φιλιά πολλά
@butterfy: κρατάω απ το χεράκι την ευτυχία για όσο μου κάνει την χάρη να περπατάει δίπλα μου...
Μέλι στάζουν τα λόγια σου και με γλυκαίνουν...
Εύχομαι η οικογένεια που θα δημιουργήσεις να πλέει στη θάλασσα της αγάπης.
Καλό σου βράδυ
@adaeus: όμορφες οικογενειακές στιγμές! Και μακάρι να περνάμε συχνά έτσι όμορφα! Να μην ξεχνάμε την φύση είτε φοράει λευκά είτε όχι...
Καλό βράδυ
@χελώνα: μου άρεσε αυτό που έγραψες.
Είναι κάποιες μέρες που είναι ομορφότερες από κάποιες άλλες και σπάνε την καθημερινότητά μας.
Καλό βράδυ
@takiz: ναι βέβαια! αν μετράμε εμείς για παιδιά...
;-)
@una mama και όχι μόνο: είναι φορές που αναρωτιέμαι αν θα τους μείνει τίποτα τελικά...
Πάντως ήταν όμορφο όλο αυτό. Και σκέψου πόσο αραιή ήταν η κίνηση είτε με τα πόδια είτε με το αυτοκίνητο.
Αδεια η πλατεία Καραϊσκάκη...
φιλιά
Αυτή η θαλπωρή, αναντικατάστατη!
Την καλησπέρα μου! :))
@ανεμοσκορπίσματα: ωραίο ψευδώνυμο με πολύ όμορφο avatar. Το dust in the wind στο ελληνικό του!
καλωσόρισες λοιπόν!!!
Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!
Το λινκ που έχεις βάλει πάνω δεξιά, δεν οδηγεί σωστά...
Κρίμα... και πήγα να γελάσω!!!
Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!
OΚ, μια χαρά τώρα!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΓΕΛΙΟ!!!!!!!!
Ζadiplaki μου τι κάνεις?
Εμείς ζούμε μόνο για την ιστορία μας και περιμένουμε την Δευτέρα....
Οι άσπρες μέρες ήταν ενα όμορφο ζεστό διάλειμμα αν και στα κελιά του Κορυδαλλού δεν υπάρχει καθόλου θέρμανση!!!!!
Φιλιά σε όλους και ένα μικρό γλυκό φιλάκι στην Ανθή σου!!!Άννα.Κ
Όταν έχεις ζεστασιά
τί να σου κάνει ο χιονιάς;
Αν δεν έχεις όμως;
Ωραία η βόλτα σας, σίγουρα θα την χάρηκαν τα παιδιά και θα την κρατήσουν ως ανάμνηση για πάντα.
Φιλιά
@negma: νομίζω πως έχει μεγάλη δόση αλήθειας - αν δεν είναι όλο αληθινό...
Αχ Ελληνες!!!
@Αννα: πως σκεφτόμουν τον Δημήτρη τις μέρες του κρύου. Σιγά μην είχε ζέστη...
Βέβαια το Σάββατο από τις 8:00-14:30 έφαγα και εγω κρύο πολύ!!!!
Θα τελειώσουν σε λίγο οι μέρες και θα είναι πάλι ελεύθερος για πάντα αυτή τη φορά.
Φιλιά
θα τα πούμε στο σχολείο
@spitogata: αν δεν έχεις ζέστη και κάνει κρύο δεν έχεις αυτό που λέμε "θαλπωρή". Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί άστεγοι, πολλοί που απλά ξέμειναν απο πετρέλαιο...
Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν. Ο χρόνος θα δείξει αν θα μείνει στη καρδιά τους...
Καλό βράδυ
Δημοσίευση σχολίου