Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


23 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Αυτό το τραγούδι ήθελα να βάλω. Ελπίζω να το βρω και να το συμπληρώσω...

Tα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο
δυο καρδιές κι έναν ήλιο στη μέση.
Παίρνω φως απ' τον ήλιο και φτιάχνω την αγάπη
και μου λες πως σ' αρέσει.

Τα παιδιά τραγουδούν μες στους δρόμους
κι η φωνή τους τον κόσμο αλλάζει.
Τα σκοτάδια σκορπάνε κι η μέρα λουλουδίζει
σαν ανθός στο περβάζι.

Ένα σύννεφο είν' η καρδιά μου
κι η ζωή μου γιορτή σε πλατεία.
Σ' αγαπώ κι ο απέραντος κόσμος πόσο μοιάζει
με μικρή πολιτεία.

Χρόνια σου Πολλά μάγια μας

Talisker είπε...

ΙΙΙΙΙ!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!

:)

ΥΓ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!

Ανώνυμος είπε...

Και απο μένα κάτι στο χαρτί... λιγο φούξια από εμένα :)
Να την χαιρόμαστε :)
φιλάκι..

maya είπε...

πανέμορφο........................
χχχχχχχχχχχχ

το έσωσα και όποτε λίγο πέφτω θα διαβάζω πάλι με τα γράμματα σου τις ευχές να με χαιδεύουν...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
κα λη με ρα φιλενάδα μουυυυυυυυ!

Αλεξάνδρα είπε...

Talisker: να την χαιρόμαστε την καλόψυχη φιλενάδα μας!!!

Χρόνια της Πολλά!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@φάβα: ω ναι και το δικό σου καλή μου το φούξια! Μα πως ξεχάστηκα έτσι;

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@maya: καλή μου φιλενάδα σήμερα όλη η μέρα είναι δική σου!

Ζήσε
Αγαπα

Γέλα

Είναι η ζωή μια τρέλααααα

mAuVe είπε...

αλεξάνδρα,

είσαι ψυχάρα!!!

τα όμορφα όταν "μοιράζονται" γίνονται κι άλλο κι άλλο όμορφα, γίνονται πανέμορφα!!!

πλημμυρίζω χαρά από τις ακαταμάχητες αγάπες μας!!!

γίνεται???

ναι ρε....

γίνεται!!!!!!

καλημέρα καρδιά μου (με έστειλες)

Εφιάλτης είπε...

Χρόνια της πολλά.
Πολλά άτομα τον μήνα Οκτώβριο έχουν γενέθλια.

Αλεξάνδρα είπε...

@mauve: ναι είναι πανέμορφο αυτό που φτιάχνουμε παρέα!
Οταν δίνεις αγάπη διπλή την παίρνεις πίσω. Θέλει απλοχεριά η αγάπη αλλιώς...

Τώρα το ότι νιώθουμε μεταξύ μας τόσο όμορφα δεν μπορεί να είναι τυχαίο. Ασε που νομίζω πως σας έχω απο χρόνια φίλους...

Και βέβαια γίνεται!!!!

Κι ας φαντάζει περίεργα...

καλό μας ΠΣΚ

Φιλιά φιλενάδα μου
και να χαιρόμαστε την
πολύχρωμη maya μας!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@εφιάλτης: σε ευχαριστούμε!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εύχομαι κι εγώ "χρόνια πολλά" αλλά θα κάνω και το παραπονάκι μου: έχεις τέτοιες κουκλάρες φιλενάδες και δεν μου τις γνωρίζεις; εε;;;;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!
ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!
ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ!
ΕΙΣΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ!
ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ!

Με συγκίνησες για ακόμη μια φορα...σκέφτηκες και όλες εμάς...
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΨΥΧΗ!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΗΣ ΜΑΥΑS ΜΑΣ!!!!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@ασκαρδαμυκτί: και βέβαια είναι κουκλάρες οι φιλενάδες μου!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@γλαρένια:
Φυσικα και σας σκέφτηκα και σας σκέφτομαι πιο συχνά απ΄όσο νομίζεις.
Και σας εκτιμώ και σας αγαπώ. Αν δεν υπήρχατε εσείς δεν θα υπήρχε ούτε blog ούτε εγω να κυκλοφορώ στην blogoσφαιρα.
Εσείς μου τα βγάζετε όλα!!!
Ετσι νιώθω κι εγω για σένα:
ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ
ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ
ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ Η SUPER MAMA ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΟΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ
ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ!

Χαίρομαι μ΄όλο αυτό που κάνουμε, που φτιάχνουμε

Φιλιά πολλά
και αγκαλιά
σ΄όλη την οικογένεια

(είναι μεγάλη η αγκαλιά σου, όλους τους χωράει)

Ανώνυμος είπε...

πολυ ευγενικη η χειρονομια σου αλεξανδρα μου! να την χαιρεσαι την φιλη σου, χρονια της πολλα!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama: το λιγότερο που μπορούσα να κάνω για την maya.
Εύχομαι στα καλύτερα.

Φιλιά καλό μας
Σαβατοκύριακο

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Δεν είμαι τίποτε ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ!
ΑΥΤΟΣ έδωσε και συνεχίζει (για ό,σο) να δίνει νόημα στη ζωή μου.
΄Αλλαξα κοντά του, 28 χρόνια τώρα, τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης. Λόγω του απόλυτου του χαρακτήρος μου δεν άφηνα περιθώρια στους άλλους για το παραμικρό λάθος.
Μου είπε: Θα δέχεσαι το συνάνθρωπο με τα ελαττώματά του, θα χαμογελάς, θα αγαπάς το συνάνθρωπο, τον παράγοντα άνθρωπο.
΄Εδωσε φως στη ζωή μου, έδωσε λάμψη και... ΧΑΜΟΓΕΛΩ!!!

Σ'ΑΓΑΠΑΩ!!!

Καλό Σ/Κ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@γλαρένια μου αυτό είναι αγάπη: να γίνεσαι καλύτερος και να θέλεις να δίνεις, να μην σε νοιάζει να πάρεις τίποτα.
Να είσαι ευτυχισμένος επειδή γίνεται ο άλλος ευτυχισμένος.
Ο γλάρος σου σοφός είναι, χωρίς αμφιβολία. Κι αυτό που σου είπε σοφότατο και απλό είναι.
Αγαπάς αληθινά όταν δέχεσαι τον άλλο γι αυτό που είναι, όχι γι αυτό που θέλεις να γίνει....

Και εγω Σ΄αγαπώ
και μαζί όλη την οικογένεια!

Dee Dee είπε...

Ειναι απιστευτο!!!!!!!!!!!

Σημερα το πρωι εφερα ενα cd με τραγουδια της Τσανακλιδου, δωρο απο εφημεριδα. Ακουσα το "τα παιδια ζωγραφιζουν" που ειχα χρονια να το ακουσω και το εβαλα στο blog μου γιατι μου φανηκε πολυ γλυκο να αρχισει ετσι η βδομαδα.

Τι ομορφο γραμμα, τιμη μου που με συμπεριελαβες κι εμενα :) (που το βρηκες το χρωμα στην Talisker;;;; μεσα στο μαυρο ζει:) )

Αλεξάνδρα είπε...

@dee dee: είναι πολύ όμορφο κομμάτι. Είδες; ταιριάζουμε μουσικά...
Στην Talisker άφησα να διαλέξει χρώμα. Το μαύρο το πήρα απ΄την Μαρίνα και δεν συντρέχει λόγος. Εγω κάποτε είχα βάψει μαύρο τον ένα τοίχο του δωματίου μου.

Φιλιά

Talisker είπε...

πφφφ...

μη δινεις σημασια Αλεξανδρα μου..
αυτη με εχει παρεξηγησει!!Αν δεις ενα βιντεο που με εστειλε να δω θα καταλαβεις...:)
Απο το πρωι ερχομαι να δω αν αδειασες την τσαντα σου αλλα δεν....
θα ξαναρθω!:)

Talisker είπε...

Α καλα εδω ειναι η παλια αναρτηση δεν την ειχα δει...σημερα αλλου παω αλλου παταω ενα πραγμα νομιζα πως τα γραψατε πανω αυτα και αναρρωτιομουν οσο απαντουσα για ποιο μαυρο λεει..

Κυρια Dee Dee ξερει τι λεει η Αλεξ. εχω πολλα χρωματα εγω αιντες!:)