Τρίτη, Αυγούστου 21, 2007

Ενα ανέκδοτο


Πάει ένας τύπος σ΄ένα σουβλατζή:

-"Θέλω να μου κάνεις 4 σουβλάκια πίτα, αλλά τις θέλω ειδική παραγγελία.
Θέλω 2 πίτες σουβλάκια και 2 σεφταλιές.
Στο πρώτο σουβλάκι θέλω το κρέας να είναι καμένο από την μια, ωμό από την άλλη και την πίτα ωμή.
Στο δεύτερο σουβλάκι θέλω να είναι πολύ ξερό το κρέας και η πίτα μαύρη.

Στην μια σεφταλιά τα θέλω όλα ωμά, με το αίμα τους και μόνο με αγγούρι.
Στην άλλη θέλω το κρέας κάρβουνο, την πίτα μαυρισμένη από την μια, ωμή από την άλλη και μόνο με κρεμμύδι.

-"Μα είναι πολύ δύσκολη η παραγγελία σου", του λέει ο σουβλατζής.

Και ο τύπος απαντά:

-"Προχθες, ρε καραγκιόζη που μου τα έφτιαξες έτσι ακριβώς, χωρίς να στο ζητήσω, δεν ήταν δύσκολα;"

21 σχόλια:

Γουφ είπε...

επιτέλους ενα ανεκδοτο να γελάσουμε ρε!
μπραβο!

Ανώνυμος είπε...

ωραιο!

Aggelos Spyrou είπε...

χαχαχα!!! Πρέπει να κατεβαίνει για βουλευτής ο σουβλατζής!!! :))))

Cinestef είπε...

I vote for souvlatzis!

cindaki είπε...

Ωραίο!

Καλό βράδυ!...

μαριάννα είπε...

:))))))))))) Καλό! Πώς φαίνεται η ανανέωση! ;)

Αλεξάνδρα είπε...

@γούφας: χαίρομαι που σου άρεσε!

Αλεξάνδρα είπε...

@una mama και όχι μόνο: να γελάσουμε λιγάκι...

Αλεξάνδρα είπε...

@aggelos spyrou: μπήκες ήδη στο κλίμα εκλογών ε;

Αλεξάνδρα είπε...

@cinestef: εγω πάλι ψηφίζω πελάτη.

Αλεξάνδρα είπε...

@sofi_k: καλημέρα σου!

Αλεξάνδρα είπε...

@ghteytria: είπα να γελάσουμε λιγάκι. Φεύγουν οι μέρες του καλοκαιριού γρήγορα...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλοοοοό!!!!!!!!!!!!

Κι' ας λιγοστεύουν οι καλοκαιρινές μέρες, εμείς θα γελάμε, έτσι;
:-)

Γλαρένιες αγκαλιές

Αλεξάνδρα είπε...

@φύρδην-μιγδην: ε ναι. Φεύγει γμτ όπως όλα τα ωραία... γι αυτό είπα να κρατήσω την δροσιά του καλοκαιριού με ένα ανέκδοτο. Ισα μεχρι να βρω χρόνο να ανεβάσω τις φωτογραφίες

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Όσες φορές και να το διαβάσω - ακούσω, πάντα γελάω. Να είσαι καλά!

Σπύρος είπε...

χαχαχαχαχα...τρομερό...!!!!

γιάννης φιλιππίδης είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Πόσο γέλασααααααααααααα ααααααα!!!!!!!!

Στην κοινωνία του delivery και του ola se paketo, έχουνε να καταπιούνε πολλά ακόμα τα στομάχια μας. Πόσο γέλασα, να ‘σαι καλά adiple μου, χίλια χρόνια να ζήσουμε, χίλια εκατό να κάνουμε παρέα….

φιλι, ο γιάννης

E είπε...

:)))))))))))))

Πολλά φιλιά καρδούλα μου.
Ε.

Υ.Γ. Περιμένω τις φωτογραφίες πως και τι... :)

Αλεξάνδρα είπε...

@Σπύρος Σεραφείμ: εμ του την έκανε όμορφα ο πελάτης...

Αλεξάνδρα είπε...

@lockheart: χαίρομαι που σου άρεσε! καλημέρα μας!

Αλεξάνδρα είπε...

@Γιάννης Φιλιππίδης: και εσυ να είσαι καλά. Πάντα γεμάτος έμπνευση!
Οσο δύσκολα και να γίνονται τα πράγματα να μην ξεχνάς να γελάς!

Τι γλυκειά η ευχή σου! Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα!!!