
Πάει ένας τύπος σ΄ένα σουβλατζή:
-"Θέλω να μου κάνεις 4 σουβλάκια πίτα, αλλά τις θέλω ειδική παραγγελία.
Θέλω 2 πίτες σουβλάκια και 2 σεφταλιές.
Στο πρώτο σουβλάκι θέλω το κρέας να είναι καμένο από την μια, ωμό από την άλλη και την πίτα ωμή.
Στο δεύτερο σουβλάκι θέλω να είναι πολύ ξερό το κρέας και η πίτα μαύρη.
Στην μια σεφταλιά τα θέλω όλα ωμά, με το αίμα τους και μόνο με αγγούρι.
Στην άλλη θέλω το κρέας κάρβουνο, την πίτα μαυρισμένη από την μια, ωμή από την άλλη και μόνο με κρεμμύδι.
-"Μα είναι πολύ δύσκολη η παραγγελία σου", του λέει ο σουβλατζής.
Και ο τύπος απαντά:
-"Προχθες, ρε καραγκιόζη που μου τα έφτιαξες έτσι ακριβώς, χωρίς να στο ζητήσω, δεν ήταν δύσκολα;"
21 σχόλια:
επιτέλους ενα ανεκδοτο να γελάσουμε ρε!
μπραβο!
ωραιο!
χαχαχα!!! Πρέπει να κατεβαίνει για βουλευτής ο σουβλατζής!!! :))))
I vote for souvlatzis!
Ωραίο!
Καλό βράδυ!...
:))))))))))) Καλό! Πώς φαίνεται η ανανέωση! ;)
@γούφας: χαίρομαι που σου άρεσε!
@una mama και όχι μόνο: να γελάσουμε λιγάκι...
@aggelos spyrou: μπήκες ήδη στο κλίμα εκλογών ε;
@cinestef: εγω πάλι ψηφίζω πελάτη.
@sofi_k: καλημέρα σου!
@ghteytria: είπα να γελάσουμε λιγάκι. Φεύγουν οι μέρες του καλοκαιριού γρήγορα...
Καλοοοοό!!!!!!!!!!!!
Κι' ας λιγοστεύουν οι καλοκαιρινές μέρες, εμείς θα γελάμε, έτσι;
:-)
Γλαρένιες αγκαλιές
@φύρδην-μιγδην: ε ναι. Φεύγει γμτ όπως όλα τα ωραία... γι αυτό είπα να κρατήσω την δροσιά του καλοκαιριού με ένα ανέκδοτο. Ισα μεχρι να βρω χρόνο να ανεβάσω τις φωτογραφίες
Όσες φορές και να το διαβάσω - ακούσω, πάντα γελάω. Να είσαι καλά!
χαχαχαχαχα...τρομερό...!!!!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Πόσο γέλασααααααααααααα ααααααα!!!!!!!!
Στην κοινωνία του delivery και του ola se paketo, έχουνε να καταπιούνε πολλά ακόμα τα στομάχια μας. Πόσο γέλασα, να ‘σαι καλά adiple μου, χίλια χρόνια να ζήσουμε, χίλια εκατό να κάνουμε παρέα….
φιλι, ο γιάννης
:)))))))))))))
Πολλά φιλιά καρδούλα μου.
Ε.
Υ.Γ. Περιμένω τις φωτογραφίες πως και τι... :)
@Σπύρος Σεραφείμ: εμ του την έκανε όμορφα ο πελάτης...
@lockheart: χαίρομαι που σου άρεσε! καλημέρα μας!
@Γιάννης Φιλιππίδης: και εσυ να είσαι καλά. Πάντα γεμάτος έμπνευση!
Οσο δύσκολα και να γίνονται τα πράγματα να μην ξεχνάς να γελάς!
Τι γλυκειά η ευχή σου! Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα!!!
Δημοσίευση σχολίου