
Είναι διαφημιστική αφίσα από την wind μα μου άρεσε πολύ!
Θα ήθελα να μπορούσα να την μοιράσω σε όλους τους Έλληνες που τόσο λίγο προσέχουν τα σκουπίδια τους στις παραλίες που και εκείνοι κάνουν μπάνιο.
Το έχω κάνει πια σύστημα. Αργά το απόγευμα, μαζί με τα παιδιά, καθόμαστε και μαζεύουμε όσα σκουπίδια μπορούμε. Προς μεγάλη μας χαρά, τελευταία, είδαμε κι άλλους να το κάνουν.
Είμαι σε κλίμα διακοπών! Μετρώ τις μέρες, μετρώ τις ώρες, μετρώ τα κύματαααα που τραγουδάει ο Νίκος Πορτοκάλογλου.
Να αράξω, να μην σκέφτομαι τίποτα σπουδαίο! Να ξεκουραστεί το σώμα μου που μ΄αντέχει και μ΄ανέχεται! Να αφεθώ στους ήχους της φύσης! Να μην με νοιάζει ο χρόνος, να του γυρίσω την πλάτη κι ας είναι για μόνο 12 μέρες. Μου φτάνει!
Να σκέφτομαι όλους εσάς που γνωρίζω από εδώ κι ας μην έχω την μορφή σας παρά μόνο κάποιες σκέψεις σας!
Τελικά, με αρκετή προσπάθεια μπορούμε να κάνουμε την ζωή μας καλύτερη...
12 σχόλια:
Καλες διακοπές λοιπον !
@ηρώδης: σε ευχαριστώ για την ευχή σου και που πέρασες!
Καλές διακοπές κορίτσι! Να περάσεις όμορφα, χαλαρά και δροσερά!
Καλή επάνοδο! Και καλό μήνα!
@ghteytria: να ΄σαι καλά! θα πάρω τις ευχές σας στις αποσκευές μου!!!
Καλό Μήνα!!!
πολύ ωραία ενέργεια και εγώ όταν είμαι παραλία και κάποιος από κοντά σηκώνετε να φύγει αφήνοντας τα σκουπίδια του τον φωνάζω ευγενικά και του δείχνω ότι κατι έχει ξεχάσει από "τα προσωπικά του είδη"!!! ευτυχώς μέχρι στιγμής όλοι ανταποκρίνονται μόλις τους προσβάλεις έτσι και τα μαζεύουν, όπως καταλαβαίνεις αν δεν πάρουμε κι εμείς οι πολίτες μερικά πράγματα στα χέρια μας δεν θα γίνει τίποτα!
καλές διακοπές να έχεις
καλό σου απόγευμα
@melomenos: ακριβώς! πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε κάτι.
Σιγά σιγά ίσως αλλάξουμε νοοτροπία...
Καλό σου μήνα
Καλό σου απόγευμα
Άσε τον εαυτό σου να αδειάσει τελείως από προβλήματα και σκέψεις.
Θα έχεις πάλι καιρό όλο τον χειμώνα για αυτά.............
ΩΡΑΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ!!!!!μπραβο στην wind!
@μικρός πρίγκηπας: δεν ξέρεις πόσο ανάγκη έχω απ΄αυτό το άδειασμα!
ναι! έχουμε όλο το χειμώνα μπροστά. Τελικά για τα καλοκαίρια της ζωής μας ζούμε...
@lockheart: να αφυπνιστούμε όλοι χρειάζεται!
Πολύ ενδιαφέρον αυτό που έγραψες.
Όλοι μας μπορούμε να κάνουμε κάτι για να προστατεύουμε τη φύση.
Καλό μήνα και καλές διακοπές.
Καλό ταξίδι adiple μου, να περάσεις ξέγνοιαστα και χαλαρά :)
Φιλια,
Ε.
Δημοσίευση σχολίου