Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 23, 2010

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑ.

ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΑΠΛΩΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ. ΑΥΤΗ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.

ΤΟ 93% ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ...

ΕΣΕΙΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟ 7% ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ

...ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ...ΤΟΙΧΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ...ΜΕΡΑ!

συντάκτης Γιάννης Καλαμάτας

Να προσθέσω πως οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες και όχι μόνο τα παιδιά ζητούν την αποδοχή και την κατανόησή μας. Γιατί όχι και τον σεβασμό μας.  Ας το θυμόμαστε αυτό την επόμενη φορά που με ευκολία θα παρκάρουμε στους ειδικούς χώρους που είναι προορισμένοι για να τους εξυπηρετούν. Ας το θυμηθούμε όταν η αγανάκτησή μας που δεν βρίσκουμε εύκολο πάρκινγκ μας κάνει να ανεβάζουμε τα αυτοκίνητά μας στα πεζοδρόμια ή όταν τους στερούμε την προτεραιότητα.

Οταν πρωτοταξίδεψα στο εξωτερικό μου έκανε τεράστια εντύπωση ο αριθμός των ατόμων με ειδικές ανάγκες που κυκλοφορούσαν παντού. Μου πήρε λίγο χρόνο μα κατάλαβα πως οι δικές τους κοινωνίες τους επέτρεπαν να κυκλοφορούν. Υπήρχε παντού πρόβλεψη για εκείνους.

Ο Γιάννης Καλαμίτσης είπε κάποτε πως πολιτισμός είναι να έχεις στο σπίτι σου τουαλέτα. Κουλτούρα όμως είναι να ξέρεις να τραβάς το καζανάκι.

Πολλές φορές μπερδεύω ποιός είναι άτομο με ειδική ανάγκη. Ο άνθρωπος στην αναπηρική καρέκλα ή ο άνθρωπος που δεν έχει καμιά αίσθηση κοινής λογικής;

Συνάντησα το κείμενο στο blog της Butterfly

19 σχόλια:

Dee Dee είπε...

Αντιγραφω ολη την αναρτηση σου, επειδη δεν εχω τιποτα καλυτερο να προσθεσω!!!

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ !!!!!

Καλησπερα Αλεξανδρα μου!!!!

Я верю в Сталина είπε...

copy paste και είσαι "ανεβασμένη" και σε μένα :)

Καλησπέρες!!!!

faraona είπε...

Αλεξάνδρα αυτό το τελευταίο που λες ειναι πάρα πολύ συχνό φαινόμενο στην εποχή μας.
Ωραία ανάρτηση!

Καλό βράδυ.

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee Dee: ναι Κατερίνα μου σεβασμός και κατανόηση κι όλα θα γίνουν καλύτερα.

Οσοι περισσότεροι το αναρτήσουν τόσο καλύτερα για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες.

Καλό βράδυ

Αλεξάνδρα είπε...

@marco: καιρό έχω να σε δω και να σε ακούσω :-) Να υποθέσω ότι περνάς καλά;;;

Νομίζω πως είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες.

φιλιά και να περνάς καλά βρε!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: δυστυχώς σ΄αυτή τη χώρα ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει...

...αυτή που υποφέρει πρώτη είναι η κοινή λογική.

Μακάρι κάποτε να αλλάξουμε.

φιλιά
καλό βράδυ

Side21 είπε...

Το αντέγραψα ...
Καλώς μας ήλθες ξανά ...
με τις μεγάλες αγάπες ...
και τις ευαισθησίες σου !!!

BUTTERFLY είπε...

Αλεξανδρα μου καταρχην, ευχαριστω για την αναδημοσιευση!
Οσο για την ερωτηση σου, η απαντηση ειναι προφανης! Το δευτερο φυσικα! Αλλωστε, ακομα και ο ορος που χρησιμοποιουμε,ΑΜΕΑ δηλαδη, δειχνει ακριβως ποσο στενομυαλοι ειμαστε...
Καλημερα!!!

Αλεξάνδρα είπε...

@side21: Τι χαρά που σας ξαναβρίσκω!

Σε ευχαριστώ που το αντέγραψες. Οσο πιο πολλοί τόσο μεγαλύτερη η φωνή του μηνύματος.

Οι καλύτερες μέρες είναι μπροστά μας και λέγονται Σάββατο και Κυριακή :-)

Αλεξάνδρα είπε...

@Butterfly: αλλάζοντας τον εαυτό μας, αλλάζουμε τον κόσμο. Είναι ο μόνος δρόμος!

Χαίρομαι να γίνομαι κοινωνός τέτοιων μηνυμάτων!

Καλό Σαββατοκύριακο

kryos είπε...

Να σ ευχαριστήσω Αλεξάνδρα μου για την ανάγνωση και την υπενθύμιση ... να βγάλουμε προς τα έξω την αγάπη που πνίγει αν δεν "καταναλωθεί" .... να μην ξεχνάμε επίσης πως αγάπη , αναγνώριση , αποδοχή και κατανόηση χρειάζεται κάθε ανθρώπινο πλάσμα ... υπάρχουν άνθρωποι με ειδικές ανάγκες χωρίς κανενα ορατό "πρόβλημα".

Η μουσική που παίζεις υπέροχη !!!

Μια όμορφη βραδιά να έχουμε !!!

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: χαίρομαι που πρόσεξες την μουσική, έψαξα αρκετά για να την βρώ...

Φυσικά συμφωνώ με αυτό που λές: "υπάρχουν άνθρωποι με ειδικές ανάγκες χωρίς κανένα ορατό "πρόβλημα"

Καλό μας βράδυ, με όνειρα!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τον άλλον αν δεν "μπει στα παπούτσια του..!"

Αλεξάνδρα είπε...

@Ρεγγίνα: το καλό με την ζωή είναι πως έχει πολλούς "άσσους" στο μανίκι της κι έτσι μπορεί να ξαφνιάζει εύκολα όσους νομίζουν πως έχουν κατακτήσει υγεία, χρήματα, θέσεις...

Μας βάζει τα δυό πόδια σ΄ένα παπούτσι και μας αφήνει να ψάχνουμε τα γιατί και τα πως...

Ωραία εξελίσσεται η ιστορία μπαχαρικών μηνυμάτων!

Καλημέρα!!!

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Η πλήρης αποδοχή των ΑΜΕΑ από τη κοινωνία μας και η πρόβλεψη των των προβλημάτων τους, είναι ο δείκτης του πολιτισμού της καθημερινότητάς μας. Δυστυχώς ντρέπομαι να μιλώ για θέματα που ήδη εδώ και δεκαετίες έχουν επιλυθεί στις ευρωπαϊκές χώρες, όταν εδώ επιλύονται περιστασιακά και ανάλογα με τα κέφια των Ελλήνων...

Αλεξάνδρα είπε...

@Φαίδων (τι όμορφο όνομα!) έτσι είναι, έτσι είμαστε...

Ισως η ντροπή μας κάνει να αντιδράσουμε...

Καλημέρα

Dee Dee είπε...

τι θα γινει κοπελια;;; Θα ξεαραχνιασουμε πριν τις γιορτες ή δεν το βλεπεις;;; :):)

xxxxxxxxxxxxx

Αλεξάνδρα είπε...

Κάτι θα κάνουμε Dee Dee...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑ.ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ FACE ΑΥΤΟ.