ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑ.
ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΑΠΛΩΣ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ. ΑΥΤΗ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΟ 93% ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ...
ΕΣΕΙΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΤΟ 7% ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ
...ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ...ΤΟΙΧΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ...ΜΕΡΑ!
συντάκτης Γιάννης Καλαμάτας
Οταν πρωτοταξίδεψα στο εξωτερικό μου έκανε τεράστια εντύπωση ο αριθμός των ατόμων με ειδικές ανάγκες που κυκλοφορούσαν παντού. Μου πήρε λίγο χρόνο μα κατάλαβα πως οι δικές τους κοινωνίες τους επέτρεπαν να κυκλοφορούν. Υπήρχε παντού πρόβλεψη για εκείνους.
Ο Γιάννης Καλαμίτσης είπε κάποτε πως πολιτισμός είναι να έχεις στο σπίτι σου τουαλέτα. Κουλτούρα όμως είναι να ξέρεις να τραβάς το καζανάκι.
Πολλές φορές μπερδεύω ποιός είναι άτομο με ειδική ανάγκη. Ο άνθρωπος στην αναπηρική καρέκλα ή ο άνθρωπος που δεν έχει καμιά αίσθηση κοινής λογικής;
Συνάντησα το κείμενο στο blog της Butterfly

19 σχόλια:
Αντιγραφω ολη την αναρτηση σου, επειδη δεν εχω τιποτα καλυτερο να προσθεσω!!!
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ !!!!!
Καλησπερα Αλεξανδρα μου!!!!
copy paste και είσαι "ανεβασμένη" και σε μένα :)
Καλησπέρες!!!!
Αλεξάνδρα αυτό το τελευταίο που λες ειναι πάρα πολύ συχνό φαινόμενο στην εποχή μας.
Ωραία ανάρτηση!
Καλό βράδυ.
@Dee Dee: ναι Κατερίνα μου σεβασμός και κατανόηση κι όλα θα γίνουν καλύτερα.
Οσοι περισσότεροι το αναρτήσουν τόσο καλύτερα για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες.
Καλό βράδυ
@marco: καιρό έχω να σε δω και να σε ακούσω :-) Να υποθέσω ότι περνάς καλά;;;
Νομίζω πως είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες.
φιλιά και να περνάς καλά βρε!!!
@faraona: δυστυχώς σ΄αυτή τη χώρα ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει...
...αυτή που υποφέρει πρώτη είναι η κοινή λογική.
Μακάρι κάποτε να αλλάξουμε.
φιλιά
καλό βράδυ
Το αντέγραψα ...
Καλώς μας ήλθες ξανά ...
με τις μεγάλες αγάπες ...
και τις ευαισθησίες σου !!!
Αλεξανδρα μου καταρχην, ευχαριστω για την αναδημοσιευση!
Οσο για την ερωτηση σου, η απαντηση ειναι προφανης! Το δευτερο φυσικα! Αλλωστε, ακομα και ο ορος που χρησιμοποιουμε,ΑΜΕΑ δηλαδη, δειχνει ακριβως ποσο στενομυαλοι ειμαστε...
Καλημερα!!!
@side21: Τι χαρά που σας ξαναβρίσκω!
Σε ευχαριστώ που το αντέγραψες. Οσο πιο πολλοί τόσο μεγαλύτερη η φωνή του μηνύματος.
Οι καλύτερες μέρες είναι μπροστά μας και λέγονται Σάββατο και Κυριακή :-)
@Butterfly: αλλάζοντας τον εαυτό μας, αλλάζουμε τον κόσμο. Είναι ο μόνος δρόμος!
Χαίρομαι να γίνομαι κοινωνός τέτοιων μηνυμάτων!
Καλό Σαββατοκύριακο
Να σ ευχαριστήσω Αλεξάνδρα μου για την ανάγνωση και την υπενθύμιση ... να βγάλουμε προς τα έξω την αγάπη που πνίγει αν δεν "καταναλωθεί" .... να μην ξεχνάμε επίσης πως αγάπη , αναγνώριση , αποδοχή και κατανόηση χρειάζεται κάθε ανθρώπινο πλάσμα ... υπάρχουν άνθρωποι με ειδικές ανάγκες χωρίς κανενα ορατό "πρόβλημα".
Η μουσική που παίζεις υπέροχη !!!
Μια όμορφη βραδιά να έχουμε !!!
@kryos: χαίρομαι που πρόσεξες την μουσική, έψαξα αρκετά για να την βρώ...
Φυσικά συμφωνώ με αυτό που λές: "υπάρχουν άνθρωποι με ειδικές ανάγκες χωρίς κανένα ορατό "πρόβλημα"
Καλό μας βράδυ, με όνειρα!
Κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τον άλλον αν δεν "μπει στα παπούτσια του..!"
@Ρεγγίνα: το καλό με την ζωή είναι πως έχει πολλούς "άσσους" στο μανίκι της κι έτσι μπορεί να ξαφνιάζει εύκολα όσους νομίζουν πως έχουν κατακτήσει υγεία, χρήματα, θέσεις...
Μας βάζει τα δυό πόδια σ΄ένα παπούτσι και μας αφήνει να ψάχνουμε τα γιατί και τα πως...
Ωραία εξελίσσεται η ιστορία μπαχαρικών μηνυμάτων!
Καλημέρα!!!
Η πλήρης αποδοχή των ΑΜΕΑ από τη κοινωνία μας και η πρόβλεψη των των προβλημάτων τους, είναι ο δείκτης του πολιτισμού της καθημερινότητάς μας. Δυστυχώς ντρέπομαι να μιλώ για θέματα που ήδη εδώ και δεκαετίες έχουν επιλυθεί στις ευρωπαϊκές χώρες, όταν εδώ επιλύονται περιστασιακά και ανάλογα με τα κέφια των Ελλήνων...
@Φαίδων (τι όμορφο όνομα!) έτσι είναι, έτσι είμαστε...
Ισως η ντροπή μας κάνει να αντιδράσουμε...
Καλημέρα
τι θα γινει κοπελια;;; Θα ξεαραχνιασουμε πριν τις γιορτες ή δεν το βλεπεις;;; :):)
xxxxxxxxxxxxx
Κάτι θα κάνουμε Dee Dee...
ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΑ.ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ FACE ΑΥΤΟ.
Δημοσίευση σχολίου