Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 17, 2010

Οι Μεγάλες Μου Αγάπες

Η  Dee Dee με κάλεσε στο παιχνίδι "Οι δέκα μεγαλύτερες αγάπες μου". Πάει τόσος καιρός (το καλοκαίρι να είναι καλά και ο χρόνος που συνεχίζει να τρέχει ασταμάτητος) που έχω να γράψω που με μεγάλη μου χαρά δέχτηκα την πρόσκληση. Σήμερα γιορτάζει η Αγάπη μαζί με την Σοφία, την Πίστη και την Ελπίδα. Τόσο σπουδαία ουσιαστικά γένους θηλυκού! Χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν λοιπόν.

1. Αγαπώ την οδήγηση. Είναι ο δικός μου τρόπος να κάνω yoga και να δοκιμάζω τα όριά μου. Είναι μαγικές οι οδηγικές στιγμές που μόνη με δυνατή μουσική τρέχω σε δρόμους χωρίς πολλά αυτοκίνητα με τα σιδερένια μου άλογα να συγχρονίζονται υπέροχα, χαρίζοντάς μου ταχύτητα και ευεξία, όπως και αδρεναλίνη που κάνει το κορμί μου να νιώθει ολοζώντανο.

2. Αγαπώ την τεχνολογία που μου άνοιξε ακόμα μια πόρτα στην επικοινωνία. Το διαδίκτυο είναι ένας χώρος μαγικός. Με σύστησε σε ανθρώπους που αλλιώς δεν θα είχα ποτέ την δυνατότητα να συναντήσω.

3. Αγαπώ το Bowling και του αφιερώνω αρκετό από τον ελεύθερο χρόνο μου. Είναι οικογενειακή υπόθεση και χαίρομαι πολύ που μπορούμε να μοιραζόμαστε παρέα τον ελεύθερο χρόνο μας.

4. Αγαπώ την θάλασσα και τον ήλιο. Αγριεμένη ή ήρεμη, με κύμα ή χωρίς, χειμώνα ή καλοκαίρι θέλω να συναντιέμαι μαζί της. Ονειρό μου να ζήσω κάποια απ΄τα χρόνια μου πλάι της. Μου αρέσει να παίζω με τις ηλιαχτίδες και να χαζεύω τις αντανακλάσεις τους πάνω στην θάλασσα... Ο χειμωνιάτικος ήλιος μου υπενθυμίζει πως πάντα μετά τον χειμώνα έρχεται το καλοκαίρι και αυτό με γαληνεύει...

5. Αγαπώ τα ταξίδια και νομίζω πως ο καλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας είναι ο αδερφός μου με την νύφη μου. Ταξιδεύουμε χωρίς γκρουπ και μας αρέσουν οι μικρές περιπέτειες. Κι αν στο πρόσφατο ταξίδι παραλίγο να χάσουμε την πτήση, δεν χάσαμε το κέφι μας.

6. Αγαπώ τα βιβλία. Αν μου αρέσει ένα βιβλίο μπορεί να μην το κλείσω αν δεν το τελειώσω. Πάντα έχω συντροφιά μου ένα βιβλίο. Στο ταξίδι με συντρόφεψε το βιβλίο "Υπατία" του Δημήτρη Βαρβαρήγου   μια μυθιστορηματική βιογραφία μιας άξιας γυναίκας που τόσα λίγα έχουν γραφτεί γι αυτήν.

7. Αγαπώ την επαφή μου με την φύση μέσα από τα ζώα της και τα φυτά της. Τα εφηβικά μου χρόνια τα πέρασα σ΄ ένα δεντρόσπιτο σε μια αγριομουριά και πάντα την έχω στην καρδιά μου σαν φίλη. Αγαπώ τα σκυλιά και πάντα ένα τετράποδο συντροφεύει τα βήματά μου στη ζωή. Πλάσματα καμωμένα με αγάπη χωρίς εγωισμό και αρετές που πολλοί άνθρωποι θέλουν πολλές ζωές για να τις αποκτήσουν.

8. Μου αρέσει να κρατάω τις στιγμές κι η φωτογραφία είναι ένας απ τους τρόπους  για να το πετυχαίνω. Εχω πάντα μαζί μου μια φωτογραφική μηχανή.

9. Αγαπώ την μουσική. Αφήνω την καρδιά μου στον ρυθμό της. Για μένα δεν υπάρχουν είδη μουσικής. Υπάρχει η μουσική και ο στίχος που με κερδίζει ή που μου είναι αδιάφορος. Ακούω όλα τα είδη μα λατρεύω τις μπαλάντες. Δυό χέρια κι ένα πιάνο μπορούν να με ταξιδέψουν σε μέρη που ο χρόνος δεν φτάνει.

10. Αγαπώ την αλήθεια. Χαζεύω τους ανθρώπους που σκοντάφτουν πάνω της μα που γρήγορα ξανασηκώνονται για να συνεχίσουν τον δρόμο τους...

13 σχόλια:

faraona είπε...

Εχεις "ακριβές" και πολύτιμες αγάπες κι εσυ!
Αν και σ αυτό το παιγνίδι ένοιωσα λίγο μπλεγμένη με τα 'αγαπω' και τα 'μ αρέσουν'(κατα την γνώμη μου δεν ειναι το ίδιο) ...τελικά βγαίνουν πολύ όμορφα πράγματα για όλους μας.
Σε φιλώ Αλεξάνδρα μου και χαίρομαι που είμαστε πάλι εδω.
Φιλώ σε!

Я верю в Сталина είπε...

Μόνο αυτά;

:)))))

Άργησες να εμφανιστείς πάντως!

Αλεξάνδρα είπε...

@faraona: κι εγω χαίρομαι που μαζευόμαστε σιγά σιγά.

Εχει όντως διαφορά το μου αρέσει με το αγαπώ.

Εδω θα είμαστε και θα τα λέμε!

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@marco: φυσικά και όχι μόνο αυτά, αλλά το παιχνίδι ζήτησε δέκα πράγματα που αγαπώ.

Αντε θα παίξεις;

Ναι άργησα λες και δεν ξέρεις τους τσακωμούς μου με τον χρόνο...

φιλιά

Я верю в Сталина είπε...

Δεν είμαι εγώ για π[αιχνίδια τώρα... Αργοτέρως :)

kryos είπε...

Νομίζω ότι μετά από τόσο καιρό που γνωριζόμαστε θα μπορούσαμε να παίξουμε και το ανάποδο παιχνίδι και να δηλώσει ο ένας τις αγάπες του άλλου :)) ... δεν θα τα πήγαινα άσχημα :))

Θα συμφωνήσω με την Αναστασία πιο πάνω ... έχεις "ακριβές" και πολύτιμες αγάπες , κατά κάποιο τρόπο είναι τα όπλα μας που μας βοηθούν να ισορροπούμε και να ξεπερνάμε τις τυχόν δυσκολίες που ενίοτε παρουσιάζονται .... έπαιξες υπέροχα καλή μου φίλη !!!

BUTTERFLY είπε...

Υπεροχες οι αγαπες σου! Ολες ειναι και δικες μου! Μα αυτο το τελευταιο για την αληθεια...σε δυο γραμμες μεσα ειπες τοσα μα τοσα πολλα, για τη ζωη, τις σχεσεις, τη δυναμη...
Καλησπερα Αλεξανδρα!

Dee Dee είπε...

στα
2 (τεχνολογια)
7 (επαφη με φυση και ζωα)
9 (μουσικη) και
10 (αληθεια)

ταιριαζουμε πολυ :):)

Εχεις πολιτιμες αγαπες, θα συμφωνησω κι εγω με τους προλαλησαντες :)

Ευχαριστω που επαιξες και μη χανεσαι!!!!!!!!!!!

Μας λειπεις :)

xxxx

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos: πάντα βρίσκεις τρόπους να με ξαφνιάζεις ευχάριστα. θα ήταν ενδιαφέρον πραγματικά αυτό το παιχνίδι.

Δεν ισορροπώ πάντα, μην νομίζεις.
Οι λιγοστοί άνθρωποι στη ζωή μου με βοηθούν να σηκωθώ όταν πέσω...
απ΄τις τρικλοποδιές των ...παλιάτσων...

Να είμαστε καλά και να τα λέμε!

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@Butterfly: πεταλουδίτσα μου αν δεν ήταν υπέροχες δεν θα ήταν αγάπες :-)

Αλήθεια και μόνο αλήθεια. Εχω διανύσει πολύ δρόμο για να την βρω...

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee Dee: έτσι θα άφηνα κοντζάμ πρόσκληση;

Ο χρόνος είναι υπεύθυνος για τις απουσίες μου

:-)

Φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@marco: κι εγω γιατί πιστεύω πως είσαι γεννημένος για παιχνίδια;;;

Αντε παίξε λέμε!

Roadartist είπε...

και εγώ αγαπώ απόλυτα την αλήθεια, πάντως πρόσεξε όσα πραγματικά αγαπάμε είναι τόσο απλά.., αυτά είναι και τα πιο όμορφα..