
Ένας παπάς αποφασίζει, πως μια επίδειξη θα έδινε άλλη βαρύτητα στο
κυριακάτικο κήρυγμα, γι αυτό έβαλε τέσσερα σκουλήκια σε τέσσερα μπουκάλια.
- Το πρώτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε οινόπνευμα
- Το δεύτερο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καπνό
- Το τρίτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε σπέρμα και
- Το τέταρτο σκουλήκι σε μπουκάλι που περιείχε καθαρό νερό.
Στο τέλος του κηρύγματός του ο παπάς δίνει τα αποτελέσματα της διαδικασίας αυτής:
- Το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του αλκοόλ, πέθανε
- Το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι του καπνού, πέθανε
- Το σκουλήκι που τοποθετήθηκε στο μπουκάλι με το σπέρμα, πέθανε
- Αυτό μόνο που τοποθετήθηκε μέσα στο καθαρό νερό έζησε.
Ο παπάς απευθυνόμενος στο εκκλησίασμα ρώτησε: «Ποιό είναι λοιπόν το ηθικό δίδαγμα, από αυτήν την παραβολή?»
Και μια γριούλα από το βάθος της εκκλησίας αναφωνεί:
"Οσο Πίνουμε, Καπνίζουμε και Κάνουμε έρωτα ΔΕΝ θα πιάσουμε Σκουλήκια!!!"
10 σχόλια:
Ροκάρεις!!!!!
απίστευτο ανεκδοτάκι Αλεξάνδρα μου!
μου θύμισε ένα κείμενο του Τομ Ρόμπινς που συζητάει σε μια κλινική αποτοξίνωσης με μια ηθοποιό που μου διαφεύγει το όνομά της (μάλλον η Έλεν Μπάρκιν είναι) τώρα την ώρα που πίνουν τοματοχυμούς:
-ο θεός είναι άδικος. έδωσε όλα τα θρεπτικά στον τοματοχυμό και τίποτα στην τεκίλα.
-νομίζεις! έδωσε και στην τεκίλα!
-αλήθεια?
-αρκεί να τρως το σκουλήκι!
καλημέρα Αλεξάνδρα μου
xaxaxa εγω να το κοιτάξω που υερκαταναλώνω νερό.. :):)
χαχαχα κωνστντίνε.. κι εμενα στην τεκίλα πήγ ετο μυαλό μου :):)
καλησπερούδιαααα :):)
Xaxaxa!!!
Είσαι σίγουρη πως η γηραιά δεν ήταν και τόσο γηραιά?
Να είσαι καλά Ευχούλες για ότι επιθυμείς!
Καλησπέρα Αλεξάνδρα μου
Το είχα διαβάσει παλιότερα σ ένα βιβλίο του Ντύερ ...ο ίδιος έλεγε ότι ήταν από μια ομιλία κάποιου στους ανώνυμους αλκοολικούς ...φυσικά ήταν δυο τα ποτήρια ,με αλκοόλ και νερό :)
Μπορείς αν αλλάξεις όλο τον κόσμο σου ,αλλάζοντας απλώς την οπτική γωνία που βλέπεις τα γεγονότα ... είμαι σίγουρος ότι εκείνη η ομιλία δεν απέδωσε καρπούς :)
Φιλιά κούκλα μου κι ένα υπέροχο βραδάκι θα σου ευχηθώ !!!
XAXAXAXAXAXAAAAAAAAAAAA ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!
Πόσο θα ζήσουμε δεν ξέρω, αλλά όσο ζήσουμε καλό είναι να μην μας τρώνε τα σκουλήκια. Μπορούν να περιμένουν, σ' αυτά θα καταλήξουμε άλλωστε...
Καλημέρα φιλενάδα, φιλιά πολλά!!!
@κωνσταντίνος π: με τεράστια καθυστέρηση να σου πω πως έγραψες και ροκάρεις επίσης.
Η υπερβολική δουλειά και οι απίστευτες υποχρεώσεις με έκαναν να μείνω μακριά από την μπλογκογειτονιά.
Συγχώρεσέ μου την καθυστέρηση της απάντησης.
Τους χαιρετισμούς και τα φιλιά έχεις απ΄όλη την οικογένεια.
@kulpa: εγω πρέπει να το κοιτάξω που ΔΕΝ πίνω νερό αν και θα έπρεπε.
Μια διαδικτυακή αγκαλιά και πολλά φιλιά σου στέλνω
@Oneiro-vatis: που χάθηκες καλέ εσυ; εκεί που χάθηκα κι εγω;
Αχ οι λαβύρινθοι που σχεδιάσαμε και ξεχάσαμε τις εξόδους....
Αν οι δυο εικοσάρες μας κάνουν μια σαραντάρα τότε τέσσερεις εικοσάρες ήταν κλεισμένες στην καρδιά της δικής μου γηραιάς κυρίας....
φιλιά πολλά
@kryos: ωραίος ο Ντύερ κι όλοι όσοι δουλεύουν τον εαυτό τους και μπορούν να κοιτάζουν απο διαφορετικές γωνίες το ίδιο γεγονός.
φιλιά πολλά
@Negma: α εγω δεν θέλω να με φάνε τα σκουλήκια.
Θέλω να με κάψουν και να ρίξουν τις στάχτες μου στους πέντε ανέμους....
Εκεί μαζί με τις στάχτες των αγαπημένων δέντρων της Πεντέλης που πέθαναν για να αντικατασταθούν από "σύγχρονες κατοικίες"
Σε πεθύμησααααααααααααααααααα
φιλιά
Δημοσίευση σχολίου