H Βενετία, σε ένα απ΄τα πολλά της κανάλια! Φτάσαμε βράδυ κι αυτή είναι απ΄τις πρώτες φωτογραφίες της πρώτης μας μέρας. Απ΄τις πόλεις που σε μαγεύουν στο πρώτο κοίταγμα...
Η πλατεία του Αγίου Μάρκου που έχει πολύ Ελλάδα πάνω της. Τα λιοντάρια που κλάπηκαν απ΄τον Πειραιά, τα τέσσερα χρυσά άλογα που πήραν απ΄την Κωνσταντινούπολη... Υποτίθεται ότι πήγαμε σε χαμηλή τουριστική εποχή, αλλά ο κόσμος γέμιζε άνετα την πλατεία. Η Βενετία έχει 12.000.000 επισκέπτες τον χρόνο! Μαντέψτε που δεν πάνε πια... Εδω φαίνεται το παλάτι των Δόγηδων που μέσα ήταν ακόμα πιο όμορφο.
Η ελληνική εκκλησία του Αγίου Γεωργίου, δίπλα στην βυζαντινή σχολή με το καμπαναριό της, που μας φάνηκε να έχει μια κλήση. Η πλευρά που έχω πάρει την φωτογραφία είναι αυτή που βλέπει στο κανάλι.
Παρακολουθήσαμε όλη την λειτουργία, ίσως για πρώτη φορά, με τον παπά να μας ρίχνει μύρο αφού πρώτα μύρανε τον επιτάφιο και ύστερα χαμογελαστά να μας εύχεται "Καλή Ανάσταση". Ισως όταν είσαι μακριά να σε αγγίζουν πιο γλυκά κάποια πράγματα. Μετά την περιφορά μες τα σοκάκια της Βενετίας, με τους τουρίστες να κοιτάζουν με απορία, επιστροφή στην εκκλησία και ο ίδιος παπάς μας έδωσε λουλούδια απ΄τον επιτάφιο.

Στην πλατεία του Αγίου Μάρκου οι καφετέριες/restaurant έχουν ορχήστρες, η συγκεκριμένη που κάτσαμε κιόλας έπαιξε μέχρι Μίκη Θεοδωράκη. Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά αξίζει.

Απο βιτρίνα της Βενετίας, τι άλλο, μάσκα και η παραδοσιακή Βενετσιάτικη παλιά φορεσιά. Δεν χορταίναμε να χαζεύουμε τα πάμπολα μαγαζάκια μες τα στενά σοκάκια της.
Η γέφυρα Ριάλτο. Η πιο διάσημη γέφυρα που βρίσκεται πάνω από το μεγάλο κανάλι.

Οι αγαπημένες γόνδολες. Δεν χόρταινα να τις φωτογραφίζω.

Το μεγάλο κανάλι. Πανέμορφο. Εδω γίνεται η μεγάλη παρέλαση του γάμου της Βενετίας με την θάλασσα. Πιο μεγάλη γιορτή και απ΄το καρναβάλι, που λαμβάνει χώρα κάθε Σεπτέμβριο.

Ο γονδολιέρης, ξεναγός, τραγουδιστής που μας πήγε μισάωρη βόλτα. Μας έδειξε το σπίτι του Μάρκο Πόλο, την πιο παλιά εκκλησία της Βενετίας, το πιο παλιό κτίριο της και το σπίτι του Καζανόβα με το σχόλιο: "Ο μεγαλύτερος εραστής, αλλά όχι κι ο τελευταίος..."
Περνώντας την γέφυρα των αναστεναγμών. Η τελευταία φορά που οι βαρυποινίτες έβλεπαν το φως του ήλιου, στο παλάτι των Δόγηδων...

Κι ύστερα ένα άλλο μικρό νησί. Το Murano με τους πολλούς φούρνους και τα διάσημα γυαλικά του. Ωρες να έχεις να χαζεύεις και ευρώπουλα να αγοράζεις.... Στην πόλη διάσπαρτα γυάλινα αγάλματα...

Ενας κατασκευαστής σε ώρα δουλειάς. Μας δείχνει πως φτιάχνονται τα μοναδικά murano.
Μετά από δυό μέρες αφήσαμε την Βενετία. Περάσαμε από Βερόνα με την διάσημη αρένα, το σπίτι της Ιουλιέτας, ξέρετε του Ρωμαίου (το είδαμε νύχτα) κι ύστερα λίμνη Garda η μεγαλύτερη της Ιταλίας και ένα πάρκο πόλος έλξης τουριστών και αγαπημένος προορισμός των παιδιών.

Ομορφοι κήποι, νερά τρεχούμενα, καθαριότητα παντού, εστιατόρια, ευγένεια, όμορφα roller coaster για τους τολμηρούς. Εμείς μετά το πάρκο των Buschgardens της Αμερικής μάλλον δεν μπορούμε να τρομάξουμε με κανένα roller coaster πια.

Σόου με Ιταλούς Cowboys...
Μείναμε δυό μέρες στην Γκάρντα και στο υπέροχο τεσσάρων αστέρων ξενοδοχείο. Κι ύστερα η τελευταία μέρα. Η μέρα της επιστροφής. Οχι όμως πριν επισκεφτούμε το χωριό της Ferrari: το Maranello.

Το τελευταίο μοντέλο της Ferrari που είναι τετραθέσιο. Σε προκαλούσε να την χαϊδέψεις. Λαμπερή και μαύρη!

Κι έξω νοίκιαζαν για 20 λεπτά βόλτα μια Ferrari 430. Αδραξε την ευκαιρία ο αδερφός μου και την πήγε βόλτα στην autostrada....

Το ταξίδι λίγο έλειψε να είχε άσχημο τέλος, αφού παραλίγο, να χάσουμε το αεροπλάνο. Οι Ferrari φταίνε!

Παρακολουθήσαμε όλη την λειτουργία, ίσως για πρώτη φορά, με τον παπά να μας ρίχνει μύρο αφού πρώτα μύρανε τον επιτάφιο και ύστερα χαμογελαστά να μας εύχεται "Καλή Ανάσταση". Ισως όταν είσαι μακριά να σε αγγίζουν πιο γλυκά κάποια πράγματα. Μετά την περιφορά μες τα σοκάκια της Βενετίας, με τους τουρίστες να κοιτάζουν με απορία, επιστροφή στην εκκλησία και ο ίδιος παπάς μας έδωσε λουλούδια απ΄τον επιτάφιο.
Στην πλατεία του Αγίου Μάρκου οι καφετέριες/restaurant έχουν ορχήστρες, η συγκεκριμένη που κάτσαμε κιόλας έπαιξε μέχρι Μίκη Θεοδωράκη. Πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά αξίζει.
Απο βιτρίνα της Βενετίας, τι άλλο, μάσκα και η παραδοσιακή Βενετσιάτικη παλιά φορεσιά. Δεν χορταίναμε να χαζεύουμε τα πάμπολα μαγαζάκια μες τα στενά σοκάκια της.
Οι αγαπημένες γόνδολες. Δεν χόρταινα να τις φωτογραφίζω.
Το μεγάλο κανάλι. Πανέμορφο. Εδω γίνεται η μεγάλη παρέλαση του γάμου της Βενετίας με την θάλασσα. Πιο μεγάλη γιορτή και απ΄το καρναβάλι, που λαμβάνει χώρα κάθε Σεπτέμβριο.
Ο γονδολιέρης, ξεναγός, τραγουδιστής που μας πήγε μισάωρη βόλτα. Μας έδειξε το σπίτι του Μάρκο Πόλο, την πιο παλιά εκκλησία της Βενετίας, το πιο παλιό κτίριο της και το σπίτι του Καζανόβα με το σχόλιο: "Ο μεγαλύτερος εραστής, αλλά όχι κι ο τελευταίος..."
Κι ύστερα ένα άλλο μικρό νησί. Το Murano με τους πολλούς φούρνους και τα διάσημα γυαλικά του. Ωρες να έχεις να χαζεύεις και ευρώπουλα να αγοράζεις.... Στην πόλη διάσπαρτα γυάλινα αγάλματα...
Ενας κατασκευαστής σε ώρα δουλειάς. Μας δείχνει πως φτιάχνονται τα μοναδικά murano.
Ομορφοι κήποι, νερά τρεχούμενα, καθαριότητα παντού, εστιατόρια, ευγένεια, όμορφα roller coaster για τους τολμηρούς. Εμείς μετά το πάρκο των Buschgardens της Αμερικής μάλλον δεν μπορούμε να τρομάξουμε με κανένα roller coaster πια.
Σόου με Ιταλούς Cowboys...
Ενα τεράστιο δεντρόσπιτο του ήρωα του πάρκου Prezzemolo.
Το τελευταίο μοντέλο της Ferrari που είναι τετραθέσιο. Σε προκαλούσε να την χαϊδέψεις. Λαμπερή και μαύρη!
Κι έξω νοίκιαζαν για 20 λεπτά βόλτα μια Ferrari 430. Αδραξε την ευκαιρία ο αδερφός μου και την πήγε βόλτα στην autostrada....
Το ταξίδι λίγο έλειψε να είχε άσχημο τέλος, αφού παραλίγο, να χάσουμε το αεροπλάνο. Οι Ferrari φταίνε!
Μπήκαμε κυριολεκτικά τελευταίοι... Ευτυχώς που ο πιλότος ήταν φίλος! Μας τιμώρησε βάζοντάς μας στο cockpit του αεροπλάνου ενός 737 Boing. Απίστευτη εμπειρία, μοναδικό δώρο για να κλείσει το ταξίδι μας. Απογείωση, επεξήγηση όσων κουμπιών βλέπαμε μπροστά μας, κι ήταν πολλά, σούρουπο, χορός των αστεριών που τόσα πολλά είχα χρόνια πολλά να δω, μια καταιγίδα κοντά στην Κέρκυρα που εμείς περάσαμε κοντά κι έτσι είδαμε τις αστραπές όπως ποτέ πριν, φιλική κουβέντα, αμηχανία και τέλος προσγείωση...

Χρόνια Πολλά σε όλους!
Στα καλύτερα που είναι μπροστά μας!!
51 σχόλια:
*arrivederci θα πει καλή αντάμωση...
**προσπάθησα να σας φέρω μια μικρή γεύση απ ότι ζήσαμε. Ελπίζω να μην σας κούρασα.
*** ακούγεται το Caruso. Δεν μπορούσα να μην φέρω μεταφρασμένους τους στίχους του:
Εδώ που η θάλασσα ιριδίζει
Και φυσά δυνατά ο αέρας
Πάνω σε μια παλιά ταράτσα
Μπροστά στον κόλπο του Suriento
Ένας άντρας αγκαλιάζει μια κοπέλα
Αφού έχει κλάψει
Ύστερα καθαρίζει τη φωνή του
Και ξαναρχίζει το τραγούδι
Σε θέλω πάρα πολύ
Μα τόσο τόσο πολύ, ξέρεις
Τώρα πια είναι μια αλυσίδα
Που λιώνει το αίμα στις φλέβες, ξέρεις
Βλέπει τα φώτα στη μέση της θάλασσας
Σκέφτεται τις νύχτες εκεί στην Αμερική
Ήταν μόνο οι λάμπες
Και η λευκή σκια ενός έλικα
Ακου τον πόνο μέσα στη μουσική
Που ανεβαίνει από το πιάνο
Μα όταν βλέπεις το φεγγάρι να βγαίνει από ένα σύννεφο
Φαίνεται πιο γλυκός ακόμα και ο θάνατος
Κοίτα μέσα στα μάτια της κοπέλας
Αυτά τα μάτια τα πράσινα σαν τη θάλασσα
Έπειτα ξαφνικά βγαίνει ένα δάκρυ
Και αυτός σκέφτεται να το σκουπίσει
Η δύναμη του θεάτρου
Όπου κάθε δράμα είναι ένα ψέμα
Και με λίγο μακιγιάζ και μίμιση
Μπορείς να γίνεις κάποιος άλλος
Μα δυο μάτια που σε κοιτάζουν
Τόσο κοντινά και αληθινά
Κάνουν τις λέξεις να…….
Και μπερδεύουν τις σκέψεις
Έτσι όλα γίνονται τόσο μικρά
Ακόμα και οι νύχτες εκεί στην Αμερική
Φορές που βλέπεις τη ζωή σου
Σαν τη σκια ενός έλικα
Και ναι, είναι η ζωή που τελειώνει
Μα αυτός δεν το σκέφτεται πια
Και ήδη νιώθει ευτυχισμένος
Και συνεχίζει το τραγούδι του....
ΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!!!!!
σε περιμενα.....
να σαι καλα....
να ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.....
καλα ε;;;
χαζευω φωτο ακομα....
μετα θα διαβασω κειμενο (πιο καλα)....
και επανερχομαιιιιιιιιιιιιιιιι
( ρε θηριο ....ποτε προλαβες;;;;)
πριν λιγο σε ειδα στην maya.....
χαχαχαχαχα....
στην ειπα τωρα;;;;;
ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ........
επανερχομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
me εχεις κανει κομματια
και ειμαι και ζαλισμενη απο πολυωρη κρασοκατανυξη
και μου ανεβαζεις τη πολη που λατρευω
και ενα τραγουδι που λατρευω
και δεν ξερω
τι να κανω πρωτα
να χαρω για σενα
ου περασες τοσο υπεροχα
η να τα βαλω με μενα
ναι να τ α βαλω με μενα
γαμησετα
θα κοιμηθω αποψε μεσα σε μια απο αυτες τις γονδολες
κι οταν ξυπνησω
αυριο
θα στα πω..
αλλιως
...
φιλια Αλεξανδρα μου..
μπενβενουτα ι μπατσι!!
μεχρι τη μεση οι φωτο υπεροχες λεω!!
χχχχχ
μιλα μογια....
μη μου πεφτεις...( κρασοκατανυξη ε;;; ζηλευω)
.........................
ρε ΦΙΛΕΝΑΣ;;;;
Ιταλοι Cowboys...
χαχαχαχαχα
δεν μου λες;;;;
τους ομορφοτερους εβλεπε ο φακος;;;
κι ο ταρζαν;;;
ΙΤΑΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;
θα πεθανωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
mila mojia
εσυ και καποιοι ακομα θα ξερετε
οτι εγω επρεπε να ειμαι εκει και οχι εδω
...
και δεν πεφτω
τον πατο τον πηδηξα
απλα με πιανει νοσταλγια
για μια βολτα στα στενα
για μια αγκαλια στα σκοτεινα
για ενα μικρο πολυτιμο δωρο
απο διαφανο φυλντισι
και για ενα τραγουδι απο χειλη που εχουν να σου πουν
...ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥΣ
-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΙΓΟΥΡΑ δεν εχεις κανεναν μεσα στις βαλιτσες?
ως σουβενιρ ρε παιδι μου...
πφφφφφφφφφφφφ
εγω αμα παμε Ιταλια αντι Σουηδια η Ολλανδια (και μετα θα ξυπνησουμε)
θα παρω τη μεγααααααααλη μου τη sansonite elephant
Mojia ΜΗ ΠΕΙς πως δεν το ειπα!!!
πφφφ
πρεπει να κοιμηθω
αυριο εχει Μετσοβο το προγραμμα
μας εχουν καλεσει οι Απατσι του Νοτου..
Αλεξ θα εντρυφησω στις φωτο και θελω κι αλλες
οχι επειδη βαριεται η Μελαγια τις φωτο
να μη γεμιζουν εμας τα ματια μας εικονες
πφφφ
και γραφαμε την ιδια ωρα η μια στην αλλη
-καληνυχτα τωρα!ΧΧΧΧΧΧΧΧχ
καληνυχτα πολυαγαπημενη μου....
απο δω....
και ναι....
να ξερεις....
θα πας εκει...
θα πας....
θα παμε....
που ξερεις;;;
Η ΖΩΗ ....ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ...
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ....
ομορφο το μετσοβο....
οι απατσι;;;;
χαχαχαχα
σε αγαπαω....μιλα μιλα μογια
...................................
κι αυτο το τραγπυδι σου ρε ΦΙΛΕΝΑΔΑ.....
με στελνει για μια βολτα στην θαλασσα....
εχω να της πω παλι πολλα....
καλη σου νυχτα....σοφη μου Φιλεναδα....
αυριο......
αυριο.....
Κατσε να κανω καφε κι ερχομαι να χαζεψω!
Αυτα ειναι!!!!
Ταξιδεψα μαζι σου και θυμηθηκα μικρουλα που χαζευα τους μαστορες των Μουρανο και τις χρωματιστες σοκολατες που αγορασαμε μετα!
Αχ ποσο μου ελειψε η Ιταλια!!
Μπραβο Αλεξανδρα μου, παντα τετοια ομορφα ταξιδια σου ευχομαι!!!!
Με γκρουπ πηγατε;; Αν εχεις χρονο στειλε μου σε μειλ το ταξιδιωτικο που προτιμησατε, τιμες κι αν μεινατε ευχαριστημενοι απο το πρακτορειο.
Thanks :)
Το τραγουδακι ηταν ο,τι πρεπει για να ταξιδεψουμε ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΜΩΣ !! :)
xxxxx
@Μαρίνα: σιγά που μου την είπες. Τσάμπα με λέει σπούτνικ η φιλενάδα μου;
Εντάξει έχει κάτι ενστάσεις επι τούτου ο Δημοσθένης...
Η φωτογραφίες είναι ένα μικρό δείγμα. Δεν ήθελα να σας κουράσω παραπάνω με περιγραφές και πολλές φωτογραφίες.
Με περίμενες ε;
Σε ευχαριστώ φιλενάδα
@Talisker: γλυκιά μου φιλενάδα να σταματήσεις να τα βάζεις με σένα.
Εχεις όλο τον καιρό να πας στην αγαπημένη σου πόλη, που είναι και δική μου αγαπημένη και χαίρομαι που έχουμε το ίδιο γούστο!
Ηπιες κρασάκι ε; είναι θαυματουργό! κλειδώνει για λίγο την λογικη και αφήνει το συναισθημα να κάνει γιορτή...
Φιλάκια
και κοίτα να περνάς καλά
όπου είσαι.
Το Γκραντ Κάνυον της Ελλάδας δεν είναι λιγότερο όμορφο ε;
@Μαρίνα: οι Ιταλοί γενικά είναι όμορφοι. Γνωστό αυτό!
Στην Ιταλία δεν πήγα πρώτη φορά. Την αγαπάω αυτήν την χώρα πολύ.
Ναι έκαναν τους καουμπόυδες. Πάντως και οι Ιταλίδες είναι κουκλάρες!
Φιλάκια
@Τalisker: η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει περικοπές στις φωτογραφίες, είναι πάρα πολλές άλλωστε, για να μην σας κουράσω.
Ηθελα μόνο να σας φέρω μια γεύση για να θυμηθούν όσοι έχουν πάει και να βγάλουν τις αναμνήσεις τους και για να θαυμάσουν ομορφιά όσοι δεν έχουν ακόμα πάει.
Πάντως είναι από τους προορισμούς που τους συνιστώ ανεπυφίκτα.
Μου έλεγαν πως μυρίζει.
Δεν μύριζε
Μου έλεγαν πως κλέβουν.
Δεν έκλεβαν. Τις τσάντες τις άφηναν πάνω στα παγκάκια μόνες τους.
Μια πόλη χωρίς αυτοκίνητα μπορεί να είναι άσχημη; όχι πες μου.
Φιλάκια
@Dee Dee: είναι κοντινός και εύκολος προορισμός η Ιταλία. Να κανονίσεις να πας.
Mail σου έστειλα ήδη. Είπαμε το καλύτερο ταξιδιωτικό γραφείο έχω: τον αδερφό μου και το Google Earth.
Μακάρι να είχαμε κι άλλον χρόνο να επισκεφτούμε Lido, Μπουράνο (το νησί της δαντέλας) και τόσα ακόμα...
Τα ταξιδιωτικά γραφεία σπάνια κλείνουν ξενοδοχεία μέσα στην Βενετία. Είμασταν 3 στενά διπλα στην Πλατεία του Αγίου Μάρκου, σε ένα πανέμορφο πεντακάθαρο ξενοδοχείο και είχαμε πρόσβαση παντού.
Φιλιά
ΓΡΜΦ!
@Δημοσθένη: όσα γρμφ και να κάνεις στην μνήμη μου είσαι με ένα μεγάλο χαμόγελο και με μάτια ορθάνοιχτα, μην τους ξεφύγει κάτι!
Στα καλύτερα βρε που είναι μπροστά!!!
Ούτε καλημέρα δεν είπες. Λέω εγω:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
μμμμμμμμμ... μέρα
γρμφ
γρμφ!
Πάλι σε έπιασε η πολυλογία σου ε;
Αν έχω καλά καταλάβει (επιβεβαίωσε) έχεις επισκεφτεί την Βενετία. Οπότε τι γκρινιάζεις;
Κι ύστερα λένε πως οι γυναίκες είναι μουρμούρες.
πφφφ
Τώρα που είπες το μμμμμμ ... μέρα
να βάλω μπροστά το Καλή;;;;
Φιλάκια
ένα χαμόγελο τουλάχιστον;;;;
Υπεροχο ταξιδι! Προορισμος μαγευτικος η Βενετια και ενισχυσες την επιθυμια μου να την επισκεφτω!
Οι στιχοι του τραγουδιου καταπληκτικοι, εκανες πολυ καλα που μας τους χαρισες!
Χρονια Πολλα και γεματα με τετοιες ομορφες στιγμες!!!
@Butterfly: ναι είναι μαγευτική η Βενετία!
Σαν ταξίδι στον χρόνο. Τα τελευταία 500 χρόνια ελάχιστα έχει αλλάξει.
Στην πλατεία μάλιστα καθαρίζουν τα μάρμαρα κι είναι ακόμα πιο όμορφα.
Να πω πως μου έκανε μεγάλη εντύπωση η καθαριότητα σε όλες τις τουαλέτες που πήγα. Ακόμα και στις δημόσιες. Βέβαια εκεί πληρώνεις 1,50 περίπου ευρώ...
Οπως εντύπωση μου έκανε το φτηνό φαγητό. Την πίτσα που εδω την θεωρούμε μεγάλη εκεί την έχουν ατομική. 4 ενήλικες με 4 παιδιά πληρώναμε 70-80 ευρώ όπου κι αν καθίσαμε...
Ακριβότερος ο καφές στην πλατεία επειδή πληρώνεις και την ορχήστρα 5 ευρώ/ άτομο.
Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι. Δεν ξέρω Ιταλικά και έψαξα να τους βρω. Ετσι τους έφερα και σε σας.
Φιλάκια πεταλουδίτσα μου
τώρα εγώ αν συμφωνήσω με το γκρμφφφ του δημοσθένη θα ανησυχήσει κανείς?
έχω τους λόγους μου δυστυχώς που δεν θέλω να ακούω πολλά για τη βενετία τώρα. θα μου περάσει δεν είναι τίποτα!
πάντως χαίρομαι πραγματικά που περάσατε υπέροχα και που τα μοιράζεσαι έτσι μαζί μας!
΄
φερράρι ε? έχω δύο στο γκαράζ αλλά δεν τις πολυκυκλοφορώ, μπορείτε να περάσετε όποτε θέλετε. άκου τις νοικιάζαν οι φραγκοφονιάδες! τς τς τς
καλημέραααααααα
Χμ Χμ Χμ, αυτό είναι λοιπόν ώστε τα περάσατε τόσο άσχημα, καλά να πάθετε.
και σας εύχομαι να το ξανά κάνετε.
χαχαχαχαχα
* Πολύ ωραίες Φώτο, βέβαια δεν είχα καμία αμφιβολία από εσένα.
Εχεις τους λόγους σου αλλά δεν τους λες. Εντάξει λένε πως η περιέργεια σκότωσε την γάτα, μα εγω χαίρομαι που δεν είμαι γάτα.
Αντε λέγε ντε...
Εμ με ποιόν να τα μοιραστώ;;;
Ετσι ε; εχεις φυλακισμένες τις Ferrari.. Τι να σου πω.. αυτά τα αυτοκίνητα είναι μόνο για να κυκλοφορούν και να θαυμάζονται!
Μετά τη στάση γόνδολα
ο οργασμός της Ferrari...
Φιλάκια
@Vassilis: ήξερα πως η Θεσσαλονίκη γράφετε με δυό σ αλλά προφέρεται με δυό λ.
Βασίλη όμως με δυό σσ δεν έχω ξαναδεί...
Ναι ήταν σουπερ ντουπερ Γουάουουου
Θα τις δεις όλες εσυ από κοντά. Μου χρωστάς επίσκεψη, μην το ξεχνάς!!!
Φιλάκια
Ωχ, λάθος μέρα βρήκα να μπω...
Ήμουνα που ήμουνα...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!
Έβαλες και το τραγούδι... το κερασάκι στην τούρτα!
Εγώ για να μην πηδήξω από πουθενά, θα σταθώ στο υπόλοιπο μισό της ανάρτησης, που δεν άρεσε στην Τάλι.
Φεράρι, κοκπιτ, κι άγιος ο Θεός...
Εκεί, στ' ανώδυνα...
Φιλιάααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!
@negma: και σένα σου θύμισα;; τι έγινε;;;
Χαίρομαι πάντως που σας άρεσε το τραγουδάκι που είναι πολύ αγαπημένο δικό μου. Το σκεφτόμουν πολύ χθες...
Ανώδυνα;;; Η Φεράρι; το κοκπιτ;;;
Τόσα αστέρια δεν είχα δει πολλά χρόνια. Και οι αστραπές να σκάνε δίπλα μας όταν περάσαμε πάνω απο την Κέρκυρα. Τι λες τώρα!!!
φιλάκιαααα
Ανώδυνα επειδή δεν μου θυμίζουν κάτι, λέω...
;)
@negma: αααααα οκ! είπα κι εγω!!!
ακόμα δουλειά και συ ε;
και εγω...
...super θα έλεγα :))) Πάντα τέτοια... κι εγώ θα έχανα το αεροπλάνο για μια φεράρι!!! :)))
@adaeus: εμ Ferrari είναι αυτή. Και είδα τόσες να δοκιμάζονται και να κυκλοφορούν στους δρόμους του Maranello που τι να σου πω!
Τις κοίταζα με το στόμα να χάσκει....
Ναι ήταν Super!
Πάντα τέτοια και καλύτερα.
Να είσαι καλά να ταξιδεύεις
και να μας ταξιδεύεις.
Χρόνια Πολλά και καλή Πρωτομαγιά
Καλέ εσείς τα κάνατε !Ολα ! ευγε ! τέλεια ! μπράβο σας! να ειστε καλα ! παντα ! χριστος ανεστη με υγεια και οτι καλυτερο ! φιλια σε ολους
@ζαφορά: είναι όμορφα τα ταξίδια. Ισως αν οι Ελληνες ταξίδευαν περισσότερο σεβόντουσαν την Ελλάδαα λίγο παραπάνω...
καλό σ/κ
@Lockheart: εντάξει όλα δεν τα κάναμε, είναι πολλά αυτά που αφήσαμε για να ξαναγυρίσουμε...
;-)
Φιλάκια Σπυράκο
εγώ αυτο που κατάλαβα
είναι ότι ο γιατρός μουγκρίζει
και καλή δεν είπε στην μέρα τελικά .
το άλλο είναι ότι νοιώθω άσχημα
για΄τι νομίζω σε έχω τρομάξει
και δεν βάζεις όσα θες στα πριηγητικά σου .
(αλλά το κατάχαρηκα με πολλές εικόνες και λίγα λόγια !
είσαι τρομερή σε αυ΄τα !)
το δε άλλο που κατάλαβα
είναι ότι όλοι γκρινιάζουν που δεν είναι εκεί
και ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΤΩΡΑ λέω εγώ ?!
(έτσι για να έχουμε θεμα σκυλιάζω! χεχχε)
το πιο άλλο που κατάλαβα είναι τα λόγια του caruso που δεν ήξερα
και σ'ευχαριστώ πολύ !
υπέροχοι στίχοι ...
σε φιλώ κουτουλώντας
και δεν θα κοιμηθώ κιόλας
έχω διακόσμηση τούρτας ! γρμφ εγώ τώρα...
φιλιά σπούτνικ μουυυυυυ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Αλεξάνδρα μου!!!
΄Ομορφο το ταξίδι στην ξελογιάστρα .... γειτόνισσα.
Κάθε φορά βρίσκεις αξιόλογα μέρη για να γνωρίσεις.
΄Ομως τούτη η εμπειρία "...στο cockpit του αεροπλάνου ενός 737 Boing" είναι μοναδική.
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
@maya: είναι γεγονός πως με έχεις τρομάξει στα περιηγητικά μου
Συμφωνώ πως πρέπει να εστιαστούμε στο τώρα και εγω τώρα απολαμβάνω την νύχτα που ρίχνει το πέπλο της παρέα με την Μαρίνα.
Ο γιατρός είναι γκρινιάρης, - αλλιώς πως θα ταιριάζατε; - εκ πεποιθήσεως.
Τα λόγια το έγραψα και παραπάνω τα έψαξα για μένα και τα έφερα γιατί φαντάστηκα ότι θα έχετε την ίδια απορία όσοι δεν ξέρετε ιταλικά.
φιλάκια πολλά
θα περνάς υπέροχα τώρα!!
@φύρδην μίγδην: η παρουσία μου στο κοκπιτ ήταν το κερασάκι στην υπέροχη ταξιδιωτική τούρτα.
Ηταν μόνο πέντε μέρες διακοπών κι όμως ήταν τόσο πολύ αυτό που ζήσαμε.
Ετσι την βγαίνω στο χρόνο...
φιλιά σούπερ μαμά!!
Κοίτα τώρα σύμπτωση! Την ώρα που διαβάζω για το υπέροχο ταξίδι σου, που θέλω σαν τρελή να κάνω ΚΙ ΕΓΩ, ακούω στο p.c. μου το "Carouso"! Τόσο ταιριαστή μουσική!
Πάντα τέτοια Αλεξάνδρα μου! Τα ταξίδια μας είναι ζωή συμπυκνωμένη, νομίζω εγώ...
@βιολιστής στη στέγη: είναι πανέμορφο τραγούδι αν και θα ήθελα να το έχω βρει με τον Σαββόπουλο. Το έχω σε βινύλιο γμτ...
Να το κάνεις. Η Βενετία είναι από τους προορισμούς που κρατάς πολύ γερά στην καρδιά σου.
Φιλιά
Τέλειααααα
Όσο για τα λιοντάρια του Πειραιά, μην ανησυχείς, έχουμε βρει άλλα 11!
χαχαχα
φιλάκια
@Ασκαρδαμυκτί: τώρα λες για τον ολυμπιακό; και μάλιστα για ποδόσφαιρο;;;
Τα λιοντάρια που είναι;;;;
όλυμπι
όλυμπι
Ο ΛΥ Μ Π Ι Α Κ ΈΕΕΕΕΕΕ ...
μύρισε ψάρι ή απλώς ιδέα μου?
πσσσσσσττττττουδιάουλου κωλόγαυροι...
...όμάδα
όμαδάαρα μουυυυυυυυυυυυυυυυυ
@κωνσταντίνος π: ναι πήραν θάρρος...
και ξεμύτισαν...
Μας κέρδισαν και στο βόλλευ (τρομάρα μας)...
@maya μα δεν καταλαβαίνεις ότι δεν σου ταιριάζει; άλλαξε ομάδα λέμε
το αντίξοο cara mia !
δεν μπορώ να το αποφύγω ...
:)))))
ΠΑΟΚ ΟΛΕ
-ΚΑι τα μυαλα στα καγκελα!!!!!
@maya: το έχεις παιδί μου... εγω λέω αντιπλέοντας αλλά μάλλον εσυ τα καταφέρνεις...
@Talisker: τι μαθαίνω ΑΜ...
με τους φανατικούς παρέα;;
μπιχχχχχχλλλλλλααααααα !
KATAΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΤΕ.
ΑΝ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.
Δημοσίευση σχολίου