Πέμπτη, Μαρτίου 26, 2009

Μια Θάλασσα Νότες...



...Μαζεύτηκαν σιγά σιγά κι αντάλλαξαν τις πρώτες κουβέντες.

Υστερα τα φώτα έσβησαν.

Τα λόγια σώπασαν.


Τότε άνοιξε το μικρό μπλοκάκι της. Το έπαιρνε πάντα μαζί της, μην ξεγλιστρήσει καμιά σκέψη και χαθεί...

Οι νότες άρχισαν το παιχνίδι με τις καρδιές τους. Τις τόσο διαφορετικές καρδιές, που όμως συναντήθηκαν, σκέψου αναπάντεχα, ασχεδίαστα, πρώτα μέσα από το διαδίκτυο κι ύστερα δια ζώσης...

Ξεχύθηκαν ελεύθερες οι νότες και έφτιαξαν σκέψεις που έγιναν δρόμοι ανάμεσα στο παρόν, το παρελθόν και το μέλλον...

Τέλειωσε το τραγούδι την ώρα που σήκωνε το ποτήρι της να πιεί το ποτό της. Το μόνο που του ζητούσε ήταν να μουδιάσει για λίγο την λογική. Τότε πρόσεξε τον ήχο του πάγου μες το ποτήρι κι ύστερα την ησυχία που επικρατούσε στον χώρο.

Κι άλλες νότες κι άλλοι στίχοι που έφτιαξαν κάστρα, κατέβηκαν ύστερα στην θάλασσα κι έπαιξαν με μια νεράιδα...

Ενα τραγούδι την πήρε από το χέρι και την χόρεψε ένα τανγκό.

Στο διάλειμμα γέλια και πειράγματα απ΄αυτά που οι φίλοι κάνουν.

Ενα πιάνο έγινε καράβι και τους ταξίδεψε, με καπετάνιο του τον Δημήτρη Μαραμή που ξέρει από καιρούς κι ανέμους. Από σκέψεις και συναισθήματα που γίνονται νότες για να κοινωνήσουν τις καρδιές.

Τον βοήθησαν ο Γιωργής Χριστοδούλου και η Ειρήνη Δερέμπεη με τις φωνές τους και ο Σωτήρης Τριβιζάς με τους στίχους του.

maya, kulpa, cinestef ήταν μια ακόμα υπέροχη βραδιά παρέα σας!




* Οι «ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΒΟΥΒΗ ΤΑΙΝΙΑ» θα παρουσιαστούν για τέσσερεις μόνο παραστάσεις, κάθε Σάββατο στο Αγγέλων Βήμα ξεκινώντας από το Σάββατο 21 Μαρτίου έως και το Σάββατο 11 Απριλίου στις 11:00 μ.μ


26 σχόλια:

Tali είπε...

μπα!!

τι λες τωρα!!
καθολου μα καθολου δ ε ν ζηλευω!!
μα σοβαρολογω!!
τι??
τι να ζηλεψω???

που ησασταν οι κολητες μου εξω χωρις εμενα??
ναι σιγα! χαλια θα περασατε ειμαι σιγουρη και το κανετε για να μου την σπασετε!!!

και γιατι να ζηλεψω?
γιατι πηγατε και ειδατε αυτο το καταπληκτικο προγραμμα??

μμμμμμμ

θα βαλω μεσο να ερθει κι εδω!

επισης

ΕΠΙΣΗΣ
ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ οτι η πρωτη που επαιξε Μαραμη
επι μηνες μαλιστα το ιδιο ξανα και ξανα (τη Νεραιδα )
ημουν εγωωωωωωω

πφφφφφφφφ

τωρα μου επιτρεπεται να παω να λιποθυμησω καπου
οχι ρε
απο τη ζηλεια μου!

ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!

Μαρινα ..... είπε...

Στο λιγο της σκεψης
αυτο που ξεστρατιζει την αποφαση...
αλλιως θα ακουγα....
τον παγο τπυ ποτηριου της....
θα ταξιδευα με μουσικο χαλι σε ματια....

την επομενη φορα...
την επομενη....

ΑΛΛΩΣΤΕ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕ Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Ο Μ Ο Ρ Φ Ι Α.....



σε φιλω φιλεναδα!!!

ελπιδα μου....φωνη μου

drunk tank είπε...

πφφφφφφφφφ!

ούτε εγώ ζηλεύω!
απλώς σας χαίρομαι!
κι αφού δεν μπορούσαμε να είμαστε εκεί η τάλι κι εγώ ...εσείς χάσατε και περάσατε απλώς υπέροχα!
οπότε εσείς ζηλεύετε που δεν είμασταν εκεί! ΧΑ!

στους placebo που θα είμαστε ΌΛΟΙ θα δείτε πόσο πιο όμορφα θα είναι!


kisses!!!

Dee Dee είπε...

Τι ομορφη περιγραφη!

Ειναι πολυ ομορφες αυτες οι συνατησεις, ειδικα οταν της πλασιωνει ενα ομορφο προγραμμα!!

Παντα τετοια, να βρισκεστε, να διασκεδαζετε :)

xxxx

koulpa είπε...

xaxa κι νόμιζα ότι μετά από τόσες σημειώσεις στο μπλοκάκι.. θα έγραφες βιβλίο.. αλλά βεβαίως.. ουκ εν τω πολλώ το ευ.. όμορφα περιέγραψες την ατμόσφαιρα.. κι έμαθα και το ουρλ του σινεστεφ..:):)
καλημερούδια:):)

Ηλιαχτίς είπε...

Όσο σκέφτομαι που δεν ήρθα γιατί ήμουν άρρωστη ..!

Γι' αυτό και θα ξανακανονίσουμε βόλτα , οπουδήποτε !
Φτάνει να είμαστε όλοι μαζί !!!

Πήρες μπλοκάκι μαζί;
Μόνο;
Πως και δεν έβγαλες κάμερες και βιντεοκάμερες;

-Αφού έχεις DNA γιαπωνέζου και το ξέρεις!


Χαίρομαι που περάσατε υπέροχα !!
:)))))))))))))


Πάω στη δυτική πτέρυγα να συνεφέρω τη μητέρα Βασίλισσα .

Ακούει Μαραμή και δαγκώνει τα μεταξωτά Hermes φουλάρια της .

Αλεξάνδρα είπε...

@Talisker Stt: Πρώτα απ΄όλα να σε ευχαριστήσω που έσωσες την ανάρτηση αυτή που παραλίγο δεν θα είχε μουσική του Μαραμή.

Δεν είναι έκπληξη για μένα που πρωτοανακάλυψες τον Μαραμή. Ανάποδα εγώ, πρώτα γνώρισα τον ίδιο και μετά τις μουσικές του.

Πάντα είσαι στην παρέα μας κι ας λείπεις... Το ξέρεις.

Το πρόγραμμα υπέροχο ξυπνούσε όλες τις αισθήσεις.

Την επόμενη μαζί!

Αλεξάνδρα είπε...

@Μαρίνα: παραλίγο ναι!

Νομίζω όμως πως έτσι όπως πέρασαν οι μέρες ίσως μας δοθεί η ευκαιρία, σύντομα να τα πούμε από κοντά παρέα με άλλες μουσικές.

Για να δούμε, για να δούμε...

Μπορείς να είσαι έτσι χαρούμενη;

Αυτό είναι που μετράει!

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@Κωνσταντίνος π: ναι σίγουρα χάσαμε που δεν είσασταν εκεί.

placebo ε; δεν αρχίζεις τα σεμινάρια να στείλεις κανένα κομμάτι να ξέρουμε τι μας περιμένει;

Τσάμπα μέσον σε έχουμε;;;

Ας είμαστε μαζί κι όπου!

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@Dee dee: άντε να δούμε μαζί πότε θα βρεθούμε παρέα.

Ναι είναι όμορφες οι συναντήσεις με φίλους.

φιλιά

Αλεξάνδρα είπε...

@kulpa: είναι σχεδόν ατόφιο ότι έγραψα εκεί.

Οχι ότι δυσκολεύομαι να το κάνω βιβλίο...

Ορίστε, πάλι κάτι έμαθες...

Να το επαναλάβουμε σύντομα παρακαλώ...

Φιλιά

και μην δουλεύεις πολύ. Αν τα λεφτά ερχόντουσαν με την εργασία, τότε οι εργάτες θα ήταν οι πιο πλούσιοι, αλλά δεν είναι :-)

Αλεξάνδρα είπε...

@ηλιαχτις: έπρεπε να πάρεις τους ιούς σου, τα χαρτομάντηλα, τα φαρμακάκια σου και να έρθεις.

Θα κανονίσουμε να βρεθούμε όλοι μαζί. Δεν βλέπεις τι οργανώνει ο Κωνσταντίνος;

Δεν μας γλιτώνεις με τίποτα λέμε!

Ξυπνάει μέσα μου ο Γιαπωνέζος... χαχαχαχα

Πάω να χτυπήσω καμιά κορύνα...

να ξέρεις ότι όποτε μένει η πέμπτη κορύνα ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται και μια σκέψη σε αγγίζει.

Φιλιά

kryos είπε...

Τι παραπάνω να χρειαστεί ένας άνθρωπος για να νιώσει όμορφα .... συντροφιά με ψυχές που μπορεί να επικοινωνήσει .... όμορφη μουσική που ταξιδεύει ...μούδιασμα της λογικής .... πάγωμα του χρόνου σε μια γλυκιά αίσθηση .

Να ευχηθώ τέτοιες στιγμές να πολλαπλασιαστούν .... είναι αυτές που ορίζουν την ευτυχία .

Καλημέρα κούκλα μου ... πάντα να είσαι μ ένα χαμόγελο στα χείλη !!!

Φιλιά !!!

Αλεξάνδρα είπε...

@kryos:
Αυτές οι στιγμές που καταφέρνουν και παγώνουν τον χρόνο, που ξυπνούν όλες τις αισθήσεις, ναι αυτές οι στιγμές είναι η ευτυχία, μοιρασμένη ανάμεσα στους φίλους που ήταν παρόντες και με την σκέψη στους φίλους που ήταν απόντες...

Μακάρι η ζωή να επιτρέπει πιο πολλά χαμόγελα από λύπες.

Καλημέρα

φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

maya είπε...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Π Ο Λ Υ Χ Ρ Ω Μ Η

και πάντα με λόγους ευτυχίας νάσαι !


χ ρ ό ν ι α π ο λ λ ά

Α Λ Ε Ξ Α Ν Δ Ρ Α

Φ Ι Λ Ε Ν Α Δ Α

με πολλή πολλή αγάπη ευχές !


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maya είπε...

τι καλά που περάσαμε στου μαραμή ...
:))))))

και διάλεξες ωραία κομμάτια εδώ .
(λες κι έχει άσχημα, τι είπα τώρα!)

νάχουμε πάντα τέτοιες στιγμές ωραίες
το ελπίζω .
καλή παρέα και αξιόλογες βραδιές .
όταν είναι έτσι, τι άλλο να θέλουμε?

φτου σκόρδα
χχχχχχχχχχχχχχχχ


και χρονια πολλά εεεεεε ?

κι άλλα φιλιά χρονιάρα μέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
faraona είπε...

Εύχομαι
κάθε καλό και φωτεινό
κάθε όμορφο και αληθινο
κάθε γήινο κι αγγελικό

απέναντι σε κάθε πόθο της καρδιάς σου.


για σένα

(σ αυτό τον ήχο συντονίζομαι απ τα 20 μου)

Πολλά φιλιά καλή μου
έχεις την εκτίμηση και την αγάπη μου.

South Of The River είπε...

Να μας χαιρόμαστε κριαράκι μου, να είμαστε πάντα καλά, γεμάτοι υγεία και μουσική!!!

Χρόνια σου πολλά κοπέλα μου! Και να ξέρεις ότι μου έδωσες τεράστια χαρά που ήρθες προχθές κι ας μη φάνηκε πολύ!!!

φάβα είπε...

Xρονια πολλά και ευτυχισμένα Αλεξανδρα μου! Να εισαι παντα καλα! Τι υπεροχο κομματι... φιλακια!

Aggelos Spyrou είπε...

Οι φιλενάδες σου πρόδωσαν ότι γεννήθηκες πρωταπριλιά!!!

Σαν... ψέμμα μου φαίνεται!!!

Τώρα παλεύω να τις πείσω να μου πουν τα... πόσα κλείνεις!!!

Χρόνια Πολλά φιλενάδα, γεμάτα ευτυχία!

Κι επειδή η ευτυχία περνάει τη ...δική της κρίση, φρόντισε να κάνεις το κομπόδεμά σου. :):):):)

Ανώνυμος είπε...

Υγεία πρώτα και μετά γεμάτες οι μέρες με τρυφερές στιγμές που θα μείνουν γλυκές αναμνήσεις

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Φέτος δε "θέλω πολύ ξύλο", όπως πέρυσι...

Φέτος δεν "Είμαι αδικαιολόγητη"....
Γιατί
Φέτος δεν ξέχασα τα γενέθλιά σου...


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!

Να ζήσεις, να μεγαλώνεις με υγεία και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ηλιαχτίς είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ πιλότε μου ! ! !

Να έχεις πάντα την υγεία σου
και να διαλέγεις εκείνα τα μονοπάτια στη ζωή σου που θα σε φέρουν πιο κοντά στα όνειρά σου !

Είσαι ένας πολύ ξεχωριστός άνθρωπος.

Έχεις όλη την αγάπη και την φιλία μου!

Τεράστια Αγκαλιά-Τανάλια ! ! !

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ! ! ! ! ! !

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!
Πάντα να χαμογελάς κοριτσάκι μου,
και να σκορπίζεις γύρω σου ευωδία

φιλώσε